نتایج جستجو برای عبارت :

افسردگی در سامندان

آیا درمان افسردگي با داروهای گیاهی ممکن است؟ در کل موضوع درمان افسردگي با داروهای گیاهی نامفهوم و ناقص است!
بهترین روش های درمان افسردگي با داروهای گیاهی
ما می دانیم که انواع مختلفی از افسردگي وجود دارد.
از افسردگي اساسی و افسرده خویی با علایم و شدت بیشتر گرفته تا ملال پیش از قاعدگی که علائمش با شروع دوره کاهش می یابد یا افسردگي بعد از زایمان، افسردگي سایکوتیک و افسردگي فصلی که در فصل‌های پاییز و زمستان رخ می دهد و…
ادامه مطلب
علت افسردگي بعد از زایمان چیست؟
بعضی از خانم ها بعد از دوران بارداری و زایمان دچار افسردگي می شوند این افسردگي گاهی وقت ها آنقدر زیاد می شود که تاثیر بسیار بدی بر زندگی این خانم ها می گذارد اما افسردگي بعد از زایمان چه علتی دارد؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
انواع افسردگي بسیار زیاد هستند، بله بیشتر از آن چیزی که تصور میکنید اما نگران نباشید این به معنای تهدید نیست. هر کدام از انواع افسردگي نشانه های خاصی دارند که در مطلب نشانه های افسردگي به آنها پرداختیم. در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که انواع افسردگي کدامند و همچنین به بررسی انواع افسردگي در روانشناسی میپردازیم.
برگرفته شده از : انواع افسردگي ویکی روان
ادامه مطلب
افسردگي بعد از زایمان ترکیبی پیچیده از تغییرات فیزیکی، عاطفی و رفتاری است که بعد از زایمان در یک زن رخ می‌دهد. احتمالا دانستن اینکه اصلا افسردگي چیست کمک زیادی به درک افسردگي بعد از زایمان کند.
افسردگي بعد از زایمان چیست؟
طبق راهنمای استفاده شده برای تشخیص اختلالات روانی، افسردگي بعد از زایمان نوعی افسردگي شدید است که چهار هفته پس از زایمان شروع می شود.
تشخیص افسردگي پس از زایمان نه تنها بر اساس زمان بین زایمان و شروع بلکه به شدت افسردگي ن
اگر شما هم به دنبال درمان افسردگي هستید اول باید بدانید که ناراحتی افسردگي فقط به معنای داشتن یک هفته بد یا حتی یک ماه بد نیست. در تعریف افسردگي گفته شده وضعیتی است که شما در آن از زندگی روزمره خود لذت نمی برید.
راه درمان افسردگي چیست؟
 اگر احساس ناراحتی طاقت‌ فرسایی دارید و از تنهایی و بی‌ارزشی رنج می‌برید و نمی‌توانید تصور کنید که اوضاع بهتر ‌شود، ممکن است از افسردگي رنج ببرید.
ادامه مطلب
شاید شما هم نمی دانید تعریف افسردگي چیست و چه معنایی دارد چون معنی افسردگي گستره بسیار وسیعی از احساسات و حالت های روحی انسان را شامل می شود. در واقع بر اساس یافته های رشته روانشناسی منظور از افسردگي یک بیماری شایع و جدی است که بر احساس شما، نحوه تفکر و عملکرد شما تأثیر منفی می گذارد. خب در ادامه این مقاله سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان قصد بررسی دقیق تعریف افسردگي در روانشناسی را داریم.
منبع : معنی افسردگي چیست
ادامه مطلب
  همه چیز در مورد افسردگي (علائم افسردگي، علت افسردگي و راههای جلوگیری از افسردگي را بشناسید.)

افسردگي یک اختلال خلقی،یک نوع بیماری روحی است، که افراد آن را به صورت‌های مختلف تجربه می‌کنند گاهی به صورت غم و اندوه و گاهی هم به صورت خشم.
ادامه مطلب
  همه چیز در مورد افسردگي (علائم افسردگي، علت افسردگي و راههای جلوگیری از افسردگي را بشناسید.)

افسردگي یک اختلال خلقی،یک نوع بیماری روحی است، که افراد آن را به صورت‌های مختلف تجربه می‌کنند گاهی به صورت غم و اندوه و گاهی هم به صورت خشم.
ادامه مطلب
 
همه چیز در مورد افسردگي (علائم افسردگي، علت افسردگي و راههای جلوگیری از افسردگي را بشناسید.)

افسردگي یک اختلال خلقی،یک نوع بیماری روحی است، که افراد آن را به صورت‌های مختلف تجربه می‌کنند گاهی به صورت غم و اندوه و گاهی هم به صورت خشم.
ادامه مطلب
چگونه می توان قاطعانه تشخیص داد کسی را که می شناسید از افسردگي رنج می برد، نه ناراحتی عادی؟ تشخیص افسردگي از ناراحتی آسان نیست. به طور خلاصه، غم و غصه احساسی موقت است که عمدتا ناشی از یک رویداد غم انگیز یا پر سر و صدا در زندگی یا برخی علت های قابل تشخیص دیگر است. اما افسردگي از مهمترین بیماری های روحی است که ریشه در عمق وجود دارد. این بیماری طول عمر بیشتری از غم و اندوه دارد. افسردگي به راحتی قابل تشخیص نیست. از آزار دهنده ترین علائم افسردگي ای
افسردگي یک اختلال شایع، مزمن و ناتوان کننده است که افراد زیادی را مجبور به مصرف داروهای ضد افسردگي می‌کند. آیا از عوارض قرص ضد افسردگي آگاهی دارید؟ روش‌های متعددی برای درمان افسردگي وجود دارد. در صورتی که افسردگي بسیار شدید و مزمن شده باشد از دارو درمانی استفاده می‌شود. داروهای ضد افسردگي انواع متعددی دارند که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می‌شوند. این داروها عوارض زیادی نیز برای فرد ایجاد می‌ کنند و با برخی از داروها نیز تداخل دارند. آگاهی
امروز می خواهم درباره‌ موضوع بسیار مهم و شایع از انواع افسردگي صحبت کنم، افسردگي سالمندان . این موضوع می تواند عزیزترین افراد زندگی ما را درگیر خود کند. ما با آگاهی از افسردگي سالمندان علایم و راههای درمانش می‌توانیم لحظاتِ زندگی آنها را زیباتر، شادتر، آرام تر و جذاب تر گردانیم.
پیشنهاد میکنیم مقاله افسردگي چیست را حتما مطالعه کنید تا با مفهوم افسردگي بیشتر آشنا شوید.
منبع: افسردگي سالمندان چیست و چه علائمی دارد؟
ادامه مطلب
تست افسردگي چیست ؟
غم ، احساس کمبود ، از دست دادن علاقه یا لذت در فعالیت های روزانه مان ،  علائمی است که برای همه ما آشنا است. اما ، اگر این علائم  همچنان ادامه داشته باشد و زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهند ، ممکن است افسردگي باشد.طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، ۷.۶ درصد از افراد بالای ۱۲ سال مبتلا به افسردگي در هر دوره 2 هفته ای هستند . طبق آمار سازمان بهداشت جهانی (WHO) ،  شایع ترین بیماری در سراسر جهان و عامل اصلی ناتوانی است. این سازمان طب
افسردگي عمده که از آن به عنوان اختلال افسردگي تک قطبی یا عمده (MDD) هم یاد می شود با احساس مداوم غم و اندوه یا عدم علاقه به محرک های بیرونی همراه است. تک قطبی بودن این اختلال به تفاوت افسردگي عمده با افسردگي دو قطبی که بین افسردگي و شیدایی نوسان دارد اشاره می کند. بر خلاف افسردگي دو قطبی، این نوع اختلال فقط روی نقاط منفی و احساساتی مثل غم و اندوه و علائمی شبیه این متمرکز است. خوشبختانه افسردگي در جامعه کاملا قابل درک و پذیرش است و اغلب از طریق ترک
برای من افسردگي یک سگ سیاه نیست.
افسردگي، تناقض بین خودم است و تصویرم در آینه جریان زندگی؛
بین میل شدیدم به کتاب و نخواندن،
بین ارادتم به کار و بی‌کاری،
بین نیازم به معاشرت و تنهایی در جمع،
بین رقصیدن و جلف‌بازی و تک‌خوری.
افسردگي، تمارض به عادی بودن است.
تاثیر افسردگي بر مغز انسان یک موضوع علمی است که با اختلال افسردگي در ارتباط است. قبلا در مورد تعریف افسردگي به تفصیل صحبت کردیم و گفتیم تاثیر افسردگي بر بدن انسان می تواند تا چقدر باشد.
اما در این نوشتار قصد بررسی تاثیر افسردگي بر مغز از دید علمی و روانشناسی را داریم.
تاثیر افسردگي بر مغز چقدر است؟
کوچک شدن مغزپژوهشگران به بحث در مورد این مساله ادامه می‌دهند که به علت افسردگي کدام مناطق مغز، چه میزان می‌تواند کوچک شوند؟
ادامه مطلب
شاید شما هم نمیدانید افسردگي چیست و چه معنایی دارد. در واقع افسردگي یک بیماری شایع و جدی است که بر احساس شما، نحوه تفکر و عملکرد شما تأثیر منفی می گذارد.
 
خوشبختانه انواع افسردگي قابل درمان است. افسردگي باعث احساس غم و اندوه و یا از بین رفتن علاقه به فعالیتهایی می‌شود که قبلا از آنها لذت می بردید.
 
این می تواند منجر به انواع مشکلات عاطفی و جسمی شود و توانایی فرد در عملکرد محل کار و خانه  را کاهش می دهد.
ادامه مطلب
هورمون افسردگي به هورمونی گفته می شود که یکی از دلایل بروز افسردگي است. می دانیم که رفتارهای ما بسیار تحت تاثیر ترشح هورمونی بدنمان قرار دارند به همین خاطر در این مطلب به بررسی هورمون های افسردگي خواهیم پرداخت.
بررسی انواع هورمون افسردگي
سطح هورمون های خاصی که توسط غده تیروئید تولید می شوند، می تواند عاملی برای افسردگي باشد.
علاوه بر این، برخی از علائم افسردگي با بیماری های تیروئید در ارتباط است.
همچنین چرخه های قاعدگی نیز با آن در ارتب
میدونستید فاز افسردگي PMS ، دلیلی بر function غمگین کننده ی هورمون های نه نیست؟  مسئله اینجاست که فرد سابقه ی افسردگي داره، توی PMS فرد تحمل خودسانسوری نداره، نشانگان افسردگي عود میکنن. 
لذا اگه قبل خلق تون تنگ میشه، فکر نکنید که بالا پایین شدن هورمونها غمگین تون کرده. به فکر درمان روان بیفتید. 
تمام افرادی که یکبار دنیای افسردگي را تجربه کرده‌اند، می‌دانند ترس از بازگشت افسردگي و برگشت مجدد به این دنیای تاریک درونی تا چه اندازه می‌تواند دردناک باشد. فرد حاضر است هر کاری کند تا دوباره افسردگي را تجربه نکند. زمانی که افسردگي پس از بهبود فرد دوباره بازگردد، فرد را به میزان زیادی حتی بیش از قبل درگیر می‌کند؛ به گونه‌ای که ممکن است انگیزه خود را برای از بین بردن بیماری و رهایی از آن از دست بدهد. اما چه عواملی خطر عود افسردگي را به ه
جدیدترین درمان سریع افسردگي
 
درمان افسردگي
جدیدترین درمان افسردگي
درمان فوری افسردگي
درمان سریع افسردگي
جدیدترین درمان سریع افسردگي
-------------
درمان افسردگي
جدیدترین درمان افسردگي
درمان فوری افسردگي
درمان سریع افسردگي
جدیدترین درمان سریع افسردگي
--------------------------------
قانون جذب چیست؟ | بهترین روانشناس |  فروش موفق | ترفند های بازاریابی عصبی | استفاده از تجسم خلاق | مشاور کسب و کار | مشاور کودک و نوجوان |  درمان استرس و اضطراب | درمان وسو
خیلی ها در ویکی روان درباره درمان افسردگي با گیاهان دارویی سوال می کنند. آیا درمان افسردگي با داروهای گیاهی ممکن است؟ خب قویترین داروی گیاهی ضد افسردگي چیست؟ در کل موضوع داروهای گیاهی ضد افسردگي نامفهوم و ناقص است! اما در این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان به بررسی دقیق این روش درمان افسردگي می پردازیم.
منبع مقاله : ویکی روان
ادامه مطلب
تاثیر افسردگي بر اعضای خانواده چقدر است؟ افسردگي در خانواده می‌تواند به طور مسری از یک عضو به دیگر اعضای خانواده سرایت کند. افسردگي از لحاظ جسمی و ذهنی به بیمار آسیب می‌زند و بر توانایی‌های او تأثیر منفی می‌گذارد. عوارض افسردگي مثل بیماری‌های جسمی آن چنان قابل مشاهده نیست، همین مسئله باعث می‌شود که رفتارهای اشتباه، این چرخه معیوب را همچنان ادامه دهند. بنابراین اولین قدم این است که نشانه‌های افسردگي را کامل بدانید و درباره بیمار افسر
افسردگي در ن موضوع بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت کنیم. افسردگي انرژی و امید به زندگی را از شما می‌گیرد. ن افسرده مادران افسرده‌ای می‌شوند و فرزندانی نامتعادل نیز به بار می‌آورند. به همین دلیل لازم است به بهترین شکل بر افسردگي خود غلبه کنید. علائم افسردگي در ن به دلایل زیادی بروز می‌یابد. مانند هورمون‌های تولید مثل و یا فشارهای خانوادگی، اجتماعی. در راه درمان افسردگي باید قدم‌های کوتاه اما با اراده بردارید. اگر افسردگي خو
بیدار شدن در افسردگي بیشترین مشکلی است که افسردگي برای بیمار ایجاد می‌کند، این موضوع بیرون آمدن از رختخواب و بیدار شدن را در افسردگي تبدیل به یک معضل می‌کند. بی‌حوصلگی در ابتدای روز و ادامه یافتن آن در باقی روز باعث تشدید افسردگي و کاهش عملکرد فرد در زمینه‌های مختلف زندگی‌اش می‌شود. این در حالی است که اگر فرد بتواند روزش را با انرژی مثبت شروع کند، به راحتی می‌تواند از باقی روزش نیز لذت ببرد. بیدار شدن در ابتدای روز به درمان افسردگي نیز
آیا افسردگي خطرناک است؟
افسردگي برای بسیاری از افراد در برهه های مختلف زندگی رخ می دهد. درواقع افسردگي را نمی توان یک مشکل کمیاب تلقی کرد و اغلب ن و مردان در سراسر جهان حداقل یکبار درجاتی از افسردگي را تجربه کرده اند.


ادامه مطلب
پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگي
دانلود پاورپوینت با موضوع تاثیر ورزش بر افسردگي، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه علائم افسردگي غلبه بر افسردگي و افزایش نگرش مثبت ورزش راهی برای درمان نقش ورزش در پیشگیری و درمان افسردگي اتیولوژی افسردگي درمان افسردگي فیزیولوژی
عشق مهربونم افسردگي گرفته و از فراغ دچار حالت گریه و افسردگي شدید شده
خب من نمیدونم چه کار کنم حالش خوب شه
فقط باید مواظب باشم حال خودم بد نشه (شاید اوج خودخواهی  منه)
دوسش دارم ولی علتهای من برای افسردگي بیشمار هست و اون الان بقول خودش مریض عشق شده نه علت دیگری (برای همین سعی می کنم این روزهای بلند بهارو تابستون رو الکی هدر ندم و سرم رو شلوغ کنم تا هیچ حس بدی بهم غلبه نکنه)
از آن جا که شدت و تعداد علائم افسردگي مزمن نسبت به افسردگي اساسی کمتر است، امکان عدم تشخیص آن توسط بیمار یا اطرافیان بیشتر می‌باشد. اگر به مدت بیش از 2 هفته نشانه‌های افسردگي مانند فقدان لذت، غم و ناامیدی، تغییرات در خواب و وزن و . را تجربه کردید ممکن است به افسردگي مزمن مبتلا شده باشید. حتی ممکن است فکر کنید از زمانی که خودتان را شناختید همیشه غمگین بوده‌اید با این حال چون تغییر بارزی در روند زندگی‌تان حس نمی‌کنید توجهی به آن نمی‌کنید.
ظلمت آشکار (خاطرات افسردگي)» اثر ویلیام استایرن.
یه کتاب خیلی کوتاه در باب افسردگي. ویلیام استایرن در برهه‌ی زمانی خاصی از زندگیش با افسردگي دست و پنجه نرم کرده. توی این کتاب از شروع افسردگيش، علائمش، تجربیاتش و قدم به قدم تا خودکشی پیش رفتن و بعد از اون، درمانش، صحبت کرده. از نویسندگان و افراد موفقی گفته که در دام افسردگي حاد و خودکشی افتادن و از اینکه افسردگي بیماری جدی و حادیه که دست کم گرفته میشه ولی آدم‌های زیادی بهش دچارن
کتاب خوبی ب
افسردگي پس از زایمان یک اتفاق معمول بین خانم ها است اما افسردگي قبل از زایمان چطور؟ آیا افسردگي خانمها بر زایمان، کیفیت آن و از همه مهم تر سلامت نوزاد تاثیر خواهد گذاشت؟
افسردگي قبل از زایمان چیست؟
 افسردگي قبل از زایمان به حالتی گفته میشود که مادر قبل از بارداری دچار بیماری افسردگي است اما قصد بارداری هم دارد. بارداری به خودی خود یک بیماری روانی است که میتواند در سطوح مختلفی قرار داشته باشد. اما همزمانی آن با بارداری و زایمان میتواند برای
کلید درمان افسردگي شناخت علائم افسردگي میباشد .
متاسفانه بیشتر افراد   مبتلا به افسردگي از علائم افسردگي شناخت کافی ندارند .
 
نشانه ها و علایم افسردگي :
۱- اختلال تمرکز بزرگترین علائم افسردگي
۲- عدم یاد آوری جزئیات
۳- عدم توانایی تصمیم گیری
۴- خستگی زیاد
۵- احساس گناه بصورت همیشگی
۶- احساس بی تکلیفی
۷- احساس بی ارزش بودن
۸- بدبینی و نا امیدی
۹- بی خوابی یا خواب در هنگام صبح  یا حتی خواب بیش از حد .
۱۰- زود رنجی یکی از مهمترین علائم افسردگي ا
افسردگي در نوجوانان یکی از اختلال‌های شایع در این دوران است. آمارها نشان می‌دهند که روز به روز تعداد نوجوانان افسرده در سطح جهان افزوده می شود. حل نشدن مشکل افسردگي در این سن، می تواند باعث بروز مشکلات دیگری در سنین بزرگسالی شود. نوجوانان به دلیل قرار داشتن در برهه حساس و دوران بلوغ، ممکن است بنا به دلایلی که در ادامه مقاله خواهیم گفت، به افسردگي در نوجوانی مبتلا شوند. 
برای دریافت مشاوره در زمینه افسردگي در نوجوانان می توانید با مشاورا
افسردگي و بروز علائم افسردگي یکی از شایع‌ترین اختلالاتی است که کارکرد روزانه فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. افسردگي به احساس غم و تجربه‌ی مشکلات و بحران‌های زندگی محدود نمی‌شود و به تشخیص زود هنگام و اقدامات درمانی نیاز دارد. چنانچه علائم و نشانه‌های افسردگي در مراحل اولیه‌اش تشخیص داده شود، شخص می‌تواند با تغییر سبک زندگی، استفاده از جلسات روان درمانی و روانشناسی راحت‌تر بهبود پیدا کند. اما اگر در مراحل اولیه این بیماری تشخیص داد
علائم افسردگي
افسردگي یک اختلال خلقی شایع اما جدی است. این امر باعث علائم شدیدی است که بر  آنچه شما احساس می‌کنید، فکر می‌کنید و سایر فعالیت‌های روزانه، مانند خواب، خوردن و یا کار تأثیر مستقیم دارد.برای اینکه این عارضه را تشخیص دهید، علائم باید برای حداقل دو هفته وجود داشته باشد. افسردگي می‌تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب در بزرگ‌سالی آغاز می‌شود و البته هم‌اکنون در کودکان و نوجوانان نیز به شکلی غالب به رسمیت شناخته شده، اگر چه گاهی
افسردگي و بروز علائم افسردگي یکی از شایع‌ترین اختلالاتی است که کارکرد روزانه فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. افسردگي به احساس غم و تجربه‌ی مشکلات و بحران‌های زندگی محدود نمی‌شود و به تشخیص زود هنگام و اقدامات درمانی نیاز دارد. چنانچه علائم و نشانه‌های افسردگي در مراحل اولیه‌اش تشخیص داده شود، شخص می‌تواند با تغییر سبک زندگی، استفاده از جلسات روان درمانی و روانشناسی راحت‌تر بهبود پیدا کند. اما اگر در مراحل اولیه این بیماری تشخیص داد
علائم افسردگي
افسردگي یک اختلال خلقی شایع اما جدی است. این امر باعث علائم شدیدی است که بر آنچه شما احساس می‌کنید، فکر می‌کنید و سایر فعالیت‌های روزانه، مانند خواب، خوردن و یا کار تأثیر مستقیم دارد.برای اینکه این عارضه را تشخیص دهید، علائم باید برای حداقل دو هفته وجود داشته باشد. افسردگي می‌تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب در بزرگ‌سالی آغاز می‌شود و البته هم‌اکنون در کودکان و نوجوانان نیز به شکلی غالب به رسمیت شناخته شده، اگر چه گاهی او
وجدان چیست 
همان که شب بیدارت می کند و به تو می گوید امروز چه کردی وتو به او می گویی برو بخواب تانیومدم خفه ات کنم 
همین که خوابت برد دوباره می اید اهااااااااااااااای بیدااااااااااااااار شو ببین چی کار کردی توهم بلند میشی باهرچی تودستت هست میزنی توسرش اون هم می میره 
وتو تبدیل میشی به بی وجدان به همین سادگی 
شب راحت بدون غرزدن وجدان و طایفه  وجدان تاصبح می خوابی تااخرعمر 
لطفا وجدان هاتون رو بکشید بندازید دور خوابتون خوب میشه 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها