نتایج جستجو برای عبارت :

در حرارت دل به چه می مانیم؟ در آتش مهربانی به چه مشغولیم؟ در حضور روشنی به کجا مسکن گزیده ایم در تب تاب بودن به کجا رسیده ایم

در جلسه علنی امروز مجلس طرح ملی مسکن با حضور وزرای راه، کشور و رئیس کل بانک مرکزی بررسی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جلسه
علنی امروز مجلس که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی،
رئیس کل بانک مرکزی، وزیر کشور، رییس بنیاد مسکن نیز در جریان بررسی طرح ملی مسکن حضور داشتند.
به دنبال پایدار کردن تولید مسکن هستم
در این جلسه محمد اسلامي وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحولات مسکن
رابطه معناداری با تحولات نرخ ارز دارد، گفت که وزار
متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی چه باید کنند؟
تاهل، سابقه ست در محل درخواست مسکن ملی و مالکیت از جمله مواردی است که برای طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار مي‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط استفاده از طرح اقدام ملی مسکن مطابق در قانون ساماندهی برای استفاده از برنامه‌های حمایتی مسکن در نظر گرفته شده است.
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شورای پول و اعتبار در حالی سقف تسهیلات ساخت مسکن با قابلیت تبدیل به فروش اقساطی در بانک‌های تجاری و بانک مسکن را تصویب کرد که این روزها شکاف ميان تولید و تقاضا افزایش یافته و کسری مسکن به 3،5 تا 4 ميلیون رسيده است.

متن کامل خبر: فرصت‌سوزی شورای پول و اعتبار در تصویب وام ساخت مسکن
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه رکود تورمي» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و ميمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن اميد را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمين کند.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بانک مسکن ضمن تاکید بر اینکه سال آینده مسکن گران نمي‌شود، اعلام کرد: زنجیره تأمين مالی مسکن تابستان آینده نهایی و اجرا مي‌شود که بر اساس آن هزینه‌های ساخت و ساز تا 30 درصد کاهش خواهد یافت.

متن کامل خبر: سال آینده مسکن گران نمي‌شود
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 100 ميلیون تومان گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به تولید و عرضه مسکن مي‌شود.

متن کامل خبر: افزایش 100 ميلیون تومانی وام مسکن
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری ميزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش مي‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عميق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزایش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسيده؛ اما چهار عامل ناشی از شرایط عمومي اقتصاد باعث سردرگمي فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
برندگان قرعه کشی بانک مسکن ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامي ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
ادامه مطلب
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد ميانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عميق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با این اوراق توضیحاتی ارائه مي‌گردد.
 
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟
همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن مي‌خواهند تنها بایستی به بانک مسکن مراجعه نمایند.
تا چندین سال قبل افراد بایستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام مي‌کردند و در سرمایه‌شان تغییری ایجاد نمي‌کردند.
تا پس ا
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان های اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 دارای وام بانک مسکن مي باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر برای خرید خانه در اندیشه تا 60 ميلیون وام بانک مسکن مي توانید دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام مي شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
طرح مسکن ملی چیست؟ 
از هجدهم آبان‌ماه طرح مسکن ملی یا طرح اقدام ملی تامين مسکن» آغاز شده و قرار است در مرحله اول، ۱۸۰ هزار واحد مسی به متقاضیان در ده استان کشور واگذار شود.
در این مطلب سعی کرده‌ايم به همه سوال‌ها و کنجکاوی‌هایی که درباره طرح مسکن ملی وجود دارد جواب بدهیم.
ادامه مطلب
درد را از هر طرف بنویسی درد است.» این جمله را شاید بار‌ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمي‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو مي‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ایفا مي‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌های مختلف.
قرص‌های ایرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته مي‌شوند، اما چقدر در موردشان مي‌دانی
  بهترین تسهیلات بانک مسکن برای خانه‌دار شدن در کوتاهترین زمان ممکن.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، استفاده از تسهیلات بانکی همواره یکی از بهترین روش‌ها برای تامين مالی بخشی از هزینه خرید مسکن برای اقشار متوسط و دهک‌های پایین درآمدی است.
ادامه مطلب
عوامل تولید مسکن: زمين، مصالح، نیروی انسانی و سرمایه.
از بین این چهار عامل، زمين به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته مي‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمين است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح مي‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمين در قیمت مسکن در نظام‌های مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمين به صفر مي‌رسد؛ مانند نظام‌های سوسیالیستی که زمين تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
دانلود کامل ترین گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت
 
 
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
che.sut.ac.ir › Courses › دستور کار ازمایشگاه انتقال حرارت بهمن 96آزﻣﺎﺸﺎه اﻧﺘﻘﺎل ﺣﺮارت - مهندسی شیمي - دانشگاه صنعتی سهندPDFﺑﺮای ﻫﺮ آزﻣﺎﺶ ﻻزم اﺳﺖ ﻪ ﺰارش. ﺎر ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﻮد. ﺰارش ﺎر ﺑﺎﺪ ﺑﻪ ﺻﻮرت دﺳﺘﻨﻮﺲ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﺮای رﺳﻢ ﻧﻤﻮدارﻫﺎی. ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﺷﺪه از ﻧﺮم. اﻓﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﺮدد. ﺰارش ﺎر ﻫﺮ آزﻣﺎﺶ ﺣﺪاﺜﺮ ﺗﺎ دو ﻫﻔﺘﻪ ﺲ از اﻧﺠﺎم .gu.ac.ir › file › آزم
در حالی که پیش‌تر این مسکن توسط وزیر مسکن مزخرف خوانده شده بود مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب گفت: تکميل ۵۰۰ هزار مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در حال حاضر این عدد به ۴۲۰ هزار واحد رسيده است و در واقع از زمان شروع به کار وزیر جدید ۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است. 

وی با تأکید بر اینکه دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلا
معرفی پروژه چشمه-منطقه 22
پروژه چشمه توسط تعاونی مسکن قدر در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا مي باشد. این تعاونی پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن مي باشد که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است. 
تعداد اعضا تعاونی برای پروژه چشمه 355 نفر مي باشد.
مشخصات پروژه چشمه
این پروژه در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمينی به مساحت 15000 مترمربع حال اجرا مي باشد. واحد های این مجموعه دار
عضو کميسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که افزتیش شدید
قیمتها و سوق سرمایه ها به بخش کشاورزی باعث کاهش معاملات مسکن شده است،
گفت: با توجه به کاهش معاملات پیش بینی مي شود قیمت مسکن نزولی شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
سیدحسین افضلی با اشاره به کاهش 36 درصدی آمار معاملات مسکن در تهران،
اظهار کرد: این آمار نشان دهنده کاهش گرایش و رغبت خریداران برای خرید مسکن
است، از سوی دیگر در یک سال اخیر قیمت مسکن حدود 110 درصد افزایش داشته و
این
ستاد برگزاری دومين نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از لغو این نمایشگاه به بهانه تلاش دستگاه های حوزه مسکن برای اجرای طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری دومين نمایشگاه مسکن شهرسازی و بازآفرینی شهری لغو شد.
بر اساس اطلاعیه ای که ستاد برگزاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی صادر کرده، اعلام شده که ستاد برگزاری این نمایشگاه بر اساس نامه صادره از سوی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ ۹ آذر ماه امسال مبنی بر عدم برگزاری دومين نمایش
روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی سال‌های ۹۴ تا اوایل ۹۷ که هنوز نرخ مسکن جهش پیدا نکرده بود و وام مسکن مي‌توانست تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را در مناطق متوسط شهر پوشش دهد از رشد برخوردار بوده است.
گسترش نیوز: متقاضیان واقعی خرید مسکن زمانی که هنوز نرخ مسکن روند صعودی به خود نگرفته بود با دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم مي‌توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را تسهیلات دریافت کنند به همين دلیل بود که در هم
با حضور مسئولین ارشد شهرستان ، زمين چمن مصنوعی فوتسال روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گفته امين ترک زاده دهیار روستا : این مجموعه با مشارکت دهیاری روستای سلیمان آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامي و با اعتباری بالغ بر 4/000/000/000 ریال از محل درآمدهای محلی دهیاری و اعتبارات ماده 11 بنیاد مسکن انقلاب اسلامي احداث و در آئینی با حضور مسئولین ارشد شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی از تلاش ها و همکاری آقایان حسن زاده بخشدار محترم بخش مرکزی،م
به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری ثبت اشتهار آزمایشی طرح ملی مسکن در استان کرمان، به شروع ثبت نام درون ۱۰ استان از نیمه آبان ماه اشاره کرد و مرحله عدالت پروسه ثبت نام از واجدان شرایط در تمام استان ها تا پایان سال عملیاتی مي شود. وی فاقد مالکیت مسکن، تأهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و سابقه ست را ۴ شرط ثبت نام در طرح ملی مسکن نشانی کرد و افزود: این طرح برای دهک های متوسط بوسیله پایین اجتماع باریک مي شود و داخل قالب آن واحدهای با
دوتا مسکن خوردم اما خواب نرفتم. به حالت مستی روی صندلی نشستم و سعی کردم ادای ادم‌های دوتا مسکن نخورده را دربیاورم. دقیقا مانند زمانی که به ادم افسرده ميگویند حالا سعی کن افسرده نباشی. ولی افسرده بودن و مانند مست‌ها بودن امن‌تر است. باید وقتی حالت خوب است بگذاری خوب باشد و وقتی مانند مست‌هایی فقط تلو تلو بخوری. هیچ اجباری وجود ندارد. بعد یک روز ميبینی ميتوانی افسرده یا مست نباشی. یا اثرات نسخه‌های خود نوشته است یا فقط زمان. شاید در زمان هیچ
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز مي‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمي‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز مي‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمي‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضای مجازی طی پاییز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی برای ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکایت مي‌کند. با این حال، مقایسه این دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمي در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها برای
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمين و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی
که در اوایل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جایگزین مسکن مهر برای تامين نیاز
گروه‌های کم‌درآمد به واحدهای مسی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت
راه و شهرسازی برای ساخت و تامين واحدهای مسی ملکی و استیجاری برای
دهک‌های متوسط رو به پایین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶
فرآیند پرداخت خسارت به مالکان خانه های آسیب دیده در سیل های اخیر که برای خرید خانه ها از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.
پایگاه خبری بانک مسکن
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مطابق با ضوابط و مقررات بانک مسکن، تمامي واحدهای مسی کشور که به طریقی از تسهیلات خرید یا ساخت این بانک استفاده کرده و همچنان در حال پرداخت اقساط ماهانه به شعب سراسر کشور هستند، تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ادامه مطلب
 ❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامين مسکن وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمين مسکن، طرح اقدام ملی تأمين مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامي مدیریت احداث 100 هزار واحد مسی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرایط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.
❌ضمناً برای شهرهای زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامي شهرهای جدید
مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان مي‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین ميزان مورد انتظار رسید، اما ميزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از ميزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته مي تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان مي توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
انتقال حرارت در ميله یک بعدی به روش صریح به زبان فرترن
 
 
 
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
fortran.sellfile.ir › prod-1163492-انتقال+حرارت+در+ميله+یک+بعدی+.انتقال حرارت در ميله یک بعدی به روش صریح به زبان فرترنبرنامه کامپیوتری بنویسید که به روش صریح توزیع دما در طول دیوار را با گذشت زمان محاسبه کند.www.aparat.com › کد_انتقال_حرارت_در_ميله_یک_بعدی_به_زبان_.کد انتقال حرارت در ميله یک بعدی به زبان فرترن به روش ضمنیکد انتقال حرارت در ميله یک بعدی به زبان فرترن به ر
برای پیگیری مسکن یکی از آشنایان رفته بودم کارگزاری مسکن مهر. گروهی آمده بودند و داشتند مدیر بلوکشان را انتخاب مي‌کردند؛ تحویل خانه نبود ولی  نزدیک شده بودند. لبخندی به لب‌شان بود که مي‌ارزید برایش جان داد از بس زیبا و قشنگ بود. قهقه نبود، محو و بی رنگ هم نبود، هرچه بود خود خود زیبایی بود. دلت را مي‌برد.
---------

به نظرتون ی ـوزیر مسکن‌ـ  چرا این همه خون به دل مردم کرد و این زیبایی‌ها را از دست داد؟
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها