نتایج جستجو برای عبارت :

آرایش وپیرایش نه

آرايش چشم بنفش | آرايش چشم مجلسی با سایه بنفش | جدیدترین مدل میکاپ چشمزیباترین مدل های آرايش چشم بنفشآرايش چشم بنفش بسیار زیباست و طرفداران زیادی دارد. استفاده از سایه های بنفش اگر به صورت حرفه ای انجام پذیرد هر رنگ چشمی را جذاب تر خواهد کرد.
با ما همراه باشید تا چند نمونه از جدیدترین و زیباترین مدل های آرايش چشم با تم بنفش را مشاهده نمایید.
 
مدل های زیبای آرايش چشم مجلسی با تم بنفش آرايش چشم بنفش,سایه چشم بنفش,آرايش چشم مجلسی
موقع کشیدن خط چ
  اگر می خواهید در روز عروسی چهره شما تغییر کند و بیش از پیش بدرخشید، انتخاب مدل آرايش عروس عربی می تواند ایده خوبی باشد.
آرايش عربی سبکی از آرايش است که بیشتر به آرايش چشم و لب تاکید دارد. از مشخصه های این نوع آرايش چشم زیبا و جذاب است.

انواع آرايش با رژ قرمز
  یکی از پرطرفدارین رنگ ها برای آرايش لب ها ، رژ قرمز است. رژلب قرمز به لب ها رنگ و فرمی بی نظیر می بخشد و اگر این رنگ زیبا با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد آرايش لب هایتان زیبا و جذاب به نظر می رسد.
در ادامه توجه شما را به انواع مدل های آرايش با رژ قرمز جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
 
انواع آرايش با رژ قرمز
ادامه مطلب
برای داشتن یک آرايش زیبا و جذاب باید با اصول و قواعد آرايشی آشنا بود‎
 
آرايش کردن یکی از جذاب ترین کارهایی است که بسیاری از خانم ها علاقه ی زیادی به انجام آن دارند ولی باید دقت داشت که برای داشتن یک آرايش زیبا و جذاب باید با اصول و قواعد آرايشی آشنا بود. از این رو ما در این بخش از اخبار آرايش و زیبایی نکاتی در مورد طرز صحیح آرايش صورت و اصول اولیه و پیشرفته ی آرايشی برای داشتن یک آرايش زیبا و مورد پسند ارائه کرده ایم.
ادامه مطلب
بهترین مدل برای آرايش چشم ریز








بهترین ترفندها برای آرايش چشم ریز‎
 
چه چشم های درشت و چه چشم های ریز، با
آرايش صحیح می توانند درخشندگی و زیبایی خاصی به چهره بدهند. در آرايش چشم
ریز نحوه آرايش مهم است. اکثر افرادی که چشم های ریزی دارند، با کمی
اشتباه، نه تنها چشم های آن ها درشت جلوه نمی کند، بلکه باعث ریزتر شدن آن
ها می شود.
ادامه مطلب
سبک کلاسیک 
این سبک از آرايش صورت درباره شخصیت شما می گوید که شما معمولا ترجیح میدهید کاملا عادی و ساده به نظر برسید. انتخاب سبک آرايش کلاسیک گویای این است که شما کمی به دوران قدیم علاقه دارید و کاملا مسئولیت پذیر هستید طوری که میتوان روی شما حساب باز کرد.
آرايش لب غلیظ
جزو خانم هایی هستید که در آرايش صورت فقط به آرايش لب علاقه دارید آن هم غلیظ و تند و تیز میتوان گفت شما بسیار مقتدر هستید و مسائل و موضوعات کوچک برایتان اهمیتی ندارد بیشتر روی

چگونه کم آرايش کنیم ولی زیبا به نظر برسیم؟
 
چگونه آرايش ساده کنیم
 
آرايش میتواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا نازیبا کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرايش می کنید معمولا بدون آرايش زیبا به نظر نمی رسید. در ادامه شما را با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرايش کمتر آشنا می کنیم.
ادامه مطلب
 چگونه با آرايش چشمان ریز را درشت نشان دهیم

آرايش
چشم ریز با توجه به فرم و اندازه ی چشم بایستی با رنگ سایه و نوع ریمل خاص
انجام شود تا با ایجاد تضادهایی در اطراف چشم با آرايش چشم را درشت کنیم و
آرايش چشمی جذاب داشته باشیم.
چگونه با آرايش چشم ریز را درشت کنیم؟
ادامه مطلب
آرايش دشمن آرايش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرايش جنگی گرفته؛ از لحاظ ی آرايش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرايش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ از لحاظ فضای مجازی آرايش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرايش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرايش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخش‌های مختلف.
اینجانب فاطمه نوعی سابقه
۲۵ساله درزمینه  آرايش وپيرايش ودارای آموزشگاه مراقبت زیبایی و مدرک
دانشگاهی کارشناسی در  زمینه گریم زیبایی و مدرسی اداره فنی حرفه ای وبین
المللی در زمینه رشته  مراقبت زیبایی ، برگزار کننده همایش های شرکت های
مختلف ودانشگاهی دارای  مدرک مدرسیه طلایی گریماس وفوق تخصص درشاخه کراتین
درانواع گوناگون ومدرس  شرکت فلاویا میباشم .
ما در آکادمی بانو نوعی تمام تلاش خود را میکنیم که بهترین آموزش و خدمات را برای شما عزیز

آرايش خیره‌کننده برای زمستان
 
به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرايش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید.
 
 
فرشته برفی:
 
اگر می‌خواهید به یک مهمانی بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این آرايش را انتخاب کنید، زیرا این آرايش هم مناسب روزهای سرد زمستان است و هم جلوه‌ای فوق‌العاده به شما می‌دهد. زیرا که الهامی از روزهای برفی زمستان است. این آرايش بسیار ساده است اما برای اطمینان بیشتر و سر
در آرايش قرار است بدون آن که چهره مصنوعی شود، زیباتر به نظر برسیم. در نتیجه باید آرايشی را انتخاب کنید که هم شب و هم روز قابل استفاده باشد و شما را زیباتر نشان دهد؛ در واقع آرايش باید زیبایی های طبیعی شما را بیشتر جلوه دهد و به طور کل باعث زیبایی بیشتر شود، نه مصنوعی بودن. اگر در آرايش حرفه ای نیستید و به تازگی آرايش را شروع کرده اید حتماً این شیوه آرايش به پیشنهاد خانومانه را امتحان کنید. آرايش باید طبیعی باشد و خطوط چهره به نحوی طبیعی پوشاند
جدیدترین مدل آرايش هندی
آرايش هندی از انواع آرايش های مناسب برای مراسم های رسمی است و چنانچه شما تمایل دارید در مهمانی ها آرايش صورت منحصر به فرد و خاصی داشته باشید بهتر است از این سبک میکاپ صورت استفاده کنید.
 در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش هندی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.
 
جدیدترین مدل آرايش هندی
ادامه مطلب
جدیدترین مدل های آرايش هندی
 
 
آرايش هندی از انواع آرايش های مناسب برای مراسم های رسمی است و چنانچه شما تمایل دارید در مهمانی ها آرايش صورت منحصر به فرد و خاصی داشته باشید بهتر است از این سبک میکاپ صورت استفاده کنید.
 در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش هندی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.
 
جدیدترین مدل آرايش هندی
ادامه مطلب
آیا خانم های باردار می توانند آرايش کنند؟
خیلی از خانم ها وقتی باردار می شوند فکر می کنند که دیگر نمی توانند آرايش کنند اما اینطور نیست و در دوران بارداری هم می توانید آرايش کنید فقط باید حتما به این نکات توجه کنید
برای خواندن ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
مدل های آرايش چشم ساده و لایت
 
چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرايش چشم ساده نسبت به آرايش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرايش چشم ساده و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم، تیرگی دور چشم، پلک افتاده و . را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی د
آرايش اکلیلی چیست و چگونه آنرا انجام دهیم








آرايش اکلیلی جزو آرايش‌هایی است که می‌تواند برای همه خانم‌ها جذاب باشد
 
آرايش اکلیلی جزو آرايش‌هایی است که
می‌تواند برای همه خانم‌ها جذاب باشد، داشتن گونه‌هایی درخشان، با آرايش
چشم و سایه اکلیلی که زیر نور می‌درخشند زیبایی خاصی دارند اما اشتباه و
زیاده روی کردن در آن نیز چندان دور از انتظار نیست. آرايش اکلیلی اگرچه
زیبا است اما اگر درست انجام نشود می‌تواند تاثیر بدی روی چهره داشته
دوست جان از عروسی اقوامش می‌گفت و اینکه داماد آنقدر تغییر کرده بود که نشناخته بودش! می‌گفت دامادهای امروزی را می‌برند آرايشگاه و پدیده نوظهوری آمده به نام آرايش داماد!!!
تو اگه بخواهی از این سوسول بازی ها در بیاوری، همان اول کاری کلاهمان می‌رود توی هم! مردی که آرايش کنه که مرد نیست. همون طوری که هستی، یه عالمه خوشگلی . 

بهترین آرايش لب خانمهای شیک پوش در پاییز
 
  
آرايش لب یکی از مهم ترین قسمت ها در آرايش صورت خانم ها است‎
 
آرايش لب یکی از مهم ترین قسمت ها در آرايش صورت خانم ها است. برای زیباتر شدن باید بدانند که رنگهای مناسب هر فصل چه رنگی است. با ما همراه شوید و رنگ آرايش لب برای پاییز 2016 را بدانید.
ادامه مطلب
آرايش با خط چشم‌های رنگی و اکلیلی








مدل آرايش چشم با خط چشم رنگی
 
خط
چشم های رنگی یکی از ابزار کاربردی در سبک‌های آرايش جدید هستند. خط چشم
های رنگی و اکلیلی با درخششی که دارند، جذابیت آرايش چشمانتان را دوچندان
می‌کنند! در ادامه جدیدترین مدل‌های آرايش چشم با خط چشم‌های رنگی و اکلیلی
را جهت ایده گرفتن در اختیارتان قرار داده‌ایم. با بیتوته همراه باشید.
ادامه مطلب
به یه دختره گفتم چه موهای قشنگی
گفت: کاشتم
گفتم چه دندونای سفیدی 
گفت: کاشتم
گفتم چه ناخونایی 
گفت: کاشتم
لامصب دختر نبود که محصول کشاورزی بود
 
دخترا وقتی میگن اتفاقا آرايش ندارم منظورشون اینه که گریم نکردن و اگر نه کرم و سورمه و رژل لب و روژ گونه و خط چشم براشون آرايش محسوب نمیشه
 
 
عکس های جدید آرايش قبل و بعد داماد : شیک ترین و زیباترین و جدیدترین
مدل مو و آرايش داماد در قالب عکس های قبل و بعد در گالری تصاویر و فیلم
های داماد در آرايشگاه شاهکار جمع آوری و منتشر شده است . گریم موی داماد
برای پرپشت کردن موهای کم پشت و طاس بخشی از این عکس ها می باشد
هنگام سرما خوردگی چگونه آرايش کنیم؟
 
 

آرايش در موقع سرما خوردگی
 
مبتلا شدن به سرما خوردگی و انفولانزا طی ماه های سرد سال چیز عجیب و دور از انتظاری نیست، ولی بیمار و بی حال بنظر رسیدن هم خوش آیند نیست. با انجام چند ترفند ساده که یک شخص بیمار هم به آسانی میتواند انجام دهد میتوانید در روزهای بیماری هم خوش چهره باشید.
از پرایمر استفاده کنید
ادامه مطلب
لوازم آرايش ابزاری برای بیرون کشیدن زیبایی های صورت ما که شامل گونه ها،چشم ها و لب ها هستند, می باشد. اما گاهی اوقات ما خیلی زیاد وکاملا غیر طبیعی از این وسایل استفاده می کنیم و این موضوع سبب می شود که نه تنها زیبایی صورت ما نشان داده نشود بلکه ظاهری زننده نیز داشته باشیم.
یکی از ویژگی های مهم آرايش دخترانه این است که کاملا ملایم و ساده باشد و در آن از روش هایی که معمولا خانم ها برای آرايش غلیظ استفاده می کنند، خبری نباشد. البته این هم به این م

انواع آرايش با رژ قرمز
 
  یکی از پرطرفدارین رنگ ها برای آرايش لب ها ، رژ قرمز است. رژلب قرمز به لب ها رنگ و فرمی بی نظیر می بخشد و اگر این رنگ زیبا با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد آرايش لب هایتان زیبا و جذاب به نظر می رسد.
در ادامه توجه شما را به انواع مدل های آرايش با رژ قرمز جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
 
انواع آرايش با رژ قرمز
ادامه مطلب

آرايش چشم پف‌دار
 
  
چه آرايشی برای چشم پف‌دار مناسب است؟
 
آرايش چشم شامل چند بخش انتخاب و اجرای رنگ سایه چشم، کشیدن خط چشم و زدن ریمل روی مژه ها می شود که برای هر مدل چشم این گزینه ها متفاوت هستند و ما در این قسمت سعی داریم نحوه‌ی آرايش صحیح چشم‌های پف‌دار را به شما آموزش دهیم. همچنین در ادامه جذاب‌ترین مدل‌های آرايش چشم‌ پف‌دار را ببینید.
ادامه مطلب
چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرايش چشم ساده نسبت به آرايش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرايش چشم ساده  و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم،تیرگی دور چشم  پلک افتاده و . را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی داشته باشید میتوانید با ترفن
چرا ن در بیرون از خانه نباید آرايش کنند؟
در ابتدا حکم فقهی آرايش ن را مورد بررسی قرار داده و سپس به علت آن می پردازیم:الف) مسأله شرعی آرايش: آرايش ن در بیرون از خانه به شرط پوشیدن امحرم ایرادی نداردبه پرسش وپاسخ زیر توجه نمایید.آیا زن باید چهره آرايش کرده خود را از نامحرم بپوشاند؟
همه مراجع (به جز آیت اللّه مکارم):
آرى، باید از نامحرم بپوشاند.آیت اللّه نورى، استفتاءات، ج ۱، س ۴۹۰؛ آیت اللّه فاضل، جامع المسائل، ج ۲، س ۱۳۲۸؛ آیت اللّ
میکاپ و آرايش سبک غلیظ عروس در سبک خطی و غلیظ می توان اثر رنگ رژ گونه را به صراحت مشاهده کرد. رژ لب های تند و سایه های غلیظ از علامت های این سبک به شمار می روند. در آرايش غلیظ عروس ایرانی شما مختار به استفاده از رنگ های مختلف و سایه های رنگی و رژهای پر رنگ و رژ گونه های براق هستید. کدام سبک آرايش را برای عروسی انتخاب کنیم؟ انتخاب سبک میکاپ و ارایش علاوه بر طبع عروس خانم به چهره عروس و نظر آقا داماد و فرهنگ اشخاص و سبک عروسی بستگی دارد. 
نمونه سوالات آرايش و پیرایش نه مقدماتی
لینک دانلود
 
https://20begir.com/product/women-makeup-trimming/
 
 
 
 
 
 
آموزش مقدماتی پیرایش نه آموزشگاه صورتگر ناز tag آذر آرايش پیرایش مقدمانی بیگودی توری ریز ودرشت هرکدام عدد روسری توری، سوزن بیگودی بسته، شانه باریک دندانه ریز متوسط درشت، اموزش مقدماتی ارایشگری آموزشگاه آرايش نه تهران tag .
 
کلیه رشته های فنی حرفه تعرفه دولتی شمال تهران آموزش رشته آرايش پیرایش ارائه مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ارائه دهن
1- سعی کنید زیاد آرايش نکنید.
2- از مواد آرايشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرايشی مرغوب استفاده کنید.
آرايش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرايش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

جذاب‌ترین مدل‌های آرايش برنزه
 
  
با آرايش برنزه جذابیت را به چهره‌تان ببخشید
 
آرايش برنزه، یکی از جذاب‌ترین سبک های آرايش پرطرفدار بین خانم هاست. بخش اصلی آرايش برنزه، تکنیک هایلایت و کانتور است که درخشندگی و جذابیت میکاپ شما را دوچندان می‌کند. این سبک از آرايش، صورت را خوش فرم‌تر نشان داده و بسیاری از عیوب آن را می‌پوشاند. اگر تکنیک‌های آرايش برنزه را به درستی انجام دهید می‌توانید چهرتان را با این ترفندها زیباتر کنید: اصلاح فرم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: آرايش دشمن آرايش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، ی و فضای مجازی آرايش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرايش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ در مقابل این دشمنی که آرايش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرايش مناسب بگیرد.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح آرايش جنگی دشمن» را منتشر میکند.
              
            
            
مدل های آرايش صورت ۹۸ با جدیدترین متدها
آرايش برای خانم ها از اهمیت زیادی برخودار است و اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش صورت ۹۸ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.
در اینجا قصد داریم نحوه آرايش به سبک مدونا (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرايش به سبک مدونا با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
 
برای مشاهده تصویری روی  آرايش به سبک مدونا کلیک کنید
مدل لاک و آرايش ناخن مرجانی | رنگ سال 2019 
در اینبخش مدلهای زیبایی از لاک و آرايش ناخن مرجانی، رنگ سال 98 و 2019 را جمع آوری کرده ایم. امسال رنگ مرجانی ترند اسـت و هرروز انواع مدلهای آرايش ناخن مرجانی معرفی می شوند. سلبریتی ها استوری لاک مرجانی شان رابه اشتراک می گذارند و کابران دیگر هم چـه در شبکه های اجتماعی و چـه در بلاگ های شخصی شان از ایده ها و مدلهای لاک 2019 شان تصاویری رابه اشتراک می گذارند.
ادامه مطلب
سیاری از خانمها هرروز آرايش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند . بالطبع پاک کردن آرايش برای خانمهایی که هرروز آرايش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم  سخت تراست. امروز درباره نحوه پاک کردن آرايش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.
1- از شامپو بچه استفاده کنید. بهترین راه بدون سوزش چشم و ریزش اشک برای پاک کردن آرايش چشم، از جمله، ریمل مژه و ابرو (حتی ضد آ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها