نتایج جستجو برای عبارت :

کیت تیم منچسترسیتی در در

نتیجه بازی دیشب تاتنهام و منچسترسيتي از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
منچستر سیتی
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. با گزارش ورزشکار 3 تيم منچسترسيتي با برتری 3 بریک در بر تاتنهام در احساساتی ‌ترین بازی هفته سی و چهارم لیگ بزرگ انگلیس در یک قدمی پهلوانی در.
ادامه مطلب
نتیجه بازی منچسترسيتي و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
نتیجه دیدار منچسترسيتي و تاتنهام تداوم ناکامی گواردیولا در اروپا
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. اخبار بازی ها نقشه بازی ها و ویدیوهای تيم انگلیس لیگ انگلیس لیگ.
ادامه مطلب
ورزشگاه خانگی تيم فوتبال منچسترسيتي میزبان بیماران کرونایی در کشور انگلیس شد.
باشگاه منچسترسيتي اعلام کرد ورزشگاه اتحاد را برای مبارزه با ویروس کرونا در اختیار دولت گذاشته تا به صورت موقت میزبان بیماران کرونایی باشد.
پیش از این باشگاه رئال مادرید، اسپانیول، فلامینگو ورزشگاه‌های خود را برای میزبانی از بیماران کرونا در اختیار دولت‌های کشورشان گذاشته بودند.
خلاصه بازی دیشب منچستر سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصـه بازی منچسترسيتي 4
طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسيتي و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
خلاصه بازی دیشب تاتنهام منچستر سیتی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاتنهام 3 گزارش انگلیسی
۱۳۹۵ ۰۹ ۱۳ ۱۹ ۲۷ لینک کوتاه به به هر حال دو منچسترسيتي 1 3 Error loading player No playable sources ستاندن Like ۰ نگران . طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسيتي و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
نتیجه بازی من سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصه بازی منچسترسيتي 4
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. تاتنهام سر نظر برگشت مرحله یک چهارم آخرین چمپیونزلیگ با بهره 4 3 صورت ویژه دو منچسترسيتي تاتنهام شامل ویدیو ها اخبار و.
ادامه مطلب
مدافع برزیلی تيم لاتزیو برای پیوستن به بارسلونا، چراغ سز نشان داد.
به گزارش جی پلاس، سران باشگاه بارسلونا برای ترمیم ضعف خط دفاعی خود در تلاش برای جذب مدافع میانی و مدافع کناری هستند.
در این بین لوییس فیلیپه» که عملکرد خوبی در قلب خط دفاعی لاتزیو داشته است به شدت مورد علاقه بارسلونا و حتی دیگر باشگاه‌های معتبر اروپایی قرار گرفته است.
 فیلیپه در این خصوص، گفت: شنیده‌ام که تيم‌هایی چون منچسترسيتي و بارسلونا برای خرید من ابراز تمایل کرد
سیو تيم منچسترسیتيمشخصات :- دارای بازیکنان با قدرت های اصلی خود- سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدلینک دانلود : http://uplod.ir/om65i41zaf0s/Manchester_City_Save.zip.htmسازنده : افشین دوست محمدی توجه : هر گونه کپی برداری پبگرد قانونی داردpre.cjk { font-family: "Droid Sans Fallback", monospace; }p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 115%; }
شوک مسی به هواداران بارسلونا؛ ستاره در راه منچستر سیتی!
 
لیونل مسی با فالو کردن صفحه اینستاگرام باشگاه منچسترسيتي انگلیس به شایعات پیوستنش به این تيم انگلیسی دامن زد
مسی و فالو کردن صفحه منچسترسيتي
امروز اخبار عجیبی در خصوص ترک باشگاه بارسلونا توسط لیونل مسی منتشر شد.
شایعه جدایی مسی از بارسا و پیوستن او به منچسترسيتي انقدر زیاد بود که حتی صفحات مختلف مجازی طرح پوشیدن لباس سیتی توسط مسی را منتشر کردند.
این شایعات در خصوص پیوستن مسی به من
مذاکرات یوونتوس و منچسترسيتي بر سر ژائو کانسلو همچنان به بن بست خورده است. 



به گزارش جانلوکا دی مارتزیو ، در مورد ژائو کانسلو ،
داستان کمی پیچیده شده است. منچسترسيتي همچنان اصرار دارد که در ازای
انتقال ، دنیلو را هم به تورین بفرستد اما تا این لحظه یوونتوس رضایت نداده و
تنها ۶۰ میلیون یورو پول نقد می خواهد.

لازم به ذکر است که رومئو آگرستی ،
خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس تاکید می کند دلیل فروش کانسلو به هیچ وجه
مالی نیست، بلکه سران بیان
باشگاه منچسترسيتي موفق شده خودش را به جذب سائول نیگس هافبک ۲۴ ساله اتلتیکو نزدیک کند.
رومه میرر» خبر داد، باشگاه منچسترسيتي قصد دارد با پرداخت رقم فسخ قرارداد سائولنیگس با باشگاه اتلتیکومادرید خرید این ستاره اسپانیایی را نهایی کند. سائول قراردادی تا سال ۲۰۲۶ با باشگاه اتلتیکومادرید دارد که رقم فسخ آن ۱۵۰۰ میلیون یورو است. در صورتی که این انتقال با ۱۵۰ میلیون یورو انجام بپذیرد سائول سومین بازیکن گرانقیمت تاریخ و گران‌ترین
گلاسه: دیشب تيم فوتبال منچسترسيتي در حالی به مصاف آتالانتا رفت که همه انتظار داشتند تا تيم پپ گواردیولا به چهارمین برد پیاپی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.شرایط اما برای منچسترسيتي چندان خوب پیش نرفت.آن ها ابتدا در حالی که با
ادامه مطلب
مدافع جوان تيم فوتبال منچسترسيتي بعد از قهرمانی لیگ برتر صاحب رکورد جالبی در انگلیس شد.

آلکساندر زینچنکو روز گذشته با کسب پیروزی 4 بر یک سیتیزن‌ها برابر برایتون، در آخرین هفته لیگ برتر جشن قهرمانی گرفت.
بازیکن 22 ساله با این افتخار، نخستین بازیکن اوکراینی شد که در لیگ انگلیس، صاحب 2 مقام قهرمانی شده است.
وی به این ترتیب رکورد یک قهرمانی لیگ انگلیسی‌های که مربوط به اولگ لوژنی»، هموطنش در تيم آرسنال در سال 2002 بود، را کنار زد.
زینچنکو که تاکن
  مدافع منچسترسيتي تاکید کرد برنامه‌ای برای رفتن از این تيم ندارد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش ایسنا به نقل از سایت دالماپورتال، آیمریک لاپورته مدافع گرانقیمت اسپانیایی منچسترسيتي که مدت‌ها به دلیل مصدومیت نتوانسته بود تيمش را همراهی کند درباره شرایط خود در لیگ برتر انگلیس گفت: من واقعا از حضور در منچسترسيتي خوشحالم و دوست دارم در این تيم بمانم. هیچ قصدی برای رفتن از سیتی ندارم. ما الان منتظر راه نهایی درباره
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، هم گذاری پیاده روی اروپا، کانون منچسترسيتي را بوسیله فکر پوشیدن پیراهنی که داخل ابتدای بازی برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تيم در آن بزرگ تیز از حد معمول بود، جزا کرد. بر بنیان قوانین یوفا، لوگوی سرپرست مالی کمیسیون ها در پایین لوگوی جماعت باید کوچک خیس از ۲۰ سانتی متر باشد، اما لوگوی روی پیراهن سیتی ارشد تر از این کمیت بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این باشگاه شد. ا
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تيم با منچسترسيتي در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی این اولین بار است که بایرن برای جذب سانه پیشنهادی رسمی به منچسترسيتي ارائه داده است. این در حالی است که اخیراً شایعات زیادی درباره این انتقال مطرح شده و موضوع پیوستن سانه به  بایرن مونیخ به جنجال‌های زیادی دامن زده است.
 
از جمله جدیدترین جنجال‌ها می‌توان به عذرخواهی نیکو کوواچ، سرمربی بایرن از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به دلیل اظهاراتش درباره سانه اشاره کرد. کوواچ که در یک مصاحبه گفته بود اطمینان دارد سانه ب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا، مجتمع منچسترسيتي را به فکر پوشاندن پیراهنی که داخل ابتدای ورزش برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تيم درون آن بزرگ تر از اندازه معمول بود، جریمه کرد. پیاده شدن اساس قوانین یوفا، لوگوی حامی مالی مجلس ها در پایین لوگوی کانون باید کوچک تر از ۲۰ سانتی متر باشد، ولی لوگوی روی پیراهن سیتی بزرگ تر از این اندازه بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این کانون شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال که به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود یافته درباره تجربیات خود از دوران ابتلا به این بیماری صحبت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال که چند روز پیش اعلام شد به ویروس کرونا مبتلا شده می‌گوید بعد از طی کردن دوران قرنطینه خانگی بهبودی کامل پیدا کرده و حالا می‌تواند درباره تاثیر این ویروس بر سلامتش و تجربه خود از دوران بیماری سخن بگوید.
 
دو هفته پیش رسما اعلام شد که میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا
 ژولیو سزار دروازه‌بان سابق اینتر که با این تيم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد به عنوان سفیر یوفا در این قرعه کشی حاضر بود تا گوی ها را از داخل گلدان ها درآورد.
در پایان این قرعه کشی مشخص شد دو تيم بارسلونا و منچستر یونایتد باید به مصاف یکدیگر بروند که به این ترتیب این سخت ترین و در عین حال مهیج ترین بازی این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
براین اساس قرعه کشی این مسابقات به این شرح است:
آژاکس. یوونتوس
لیورپول
 در جدیدترین رنکینگ تيم‌های باشگاهی جهان، پرسپولیس با ۳۴۰۵ امتیاز در رتبه ۱۸۱ جهان و اول ایران قرار گرفت. استقلال نیز با ۲۶۴۱ امتیاز در رده ۲۵۴ و ذوب آهن با ۲۲۱۷۷ امتیاز ۳۰۰۰ ام هستند.

جدیدترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان در سایت کلاب ورلد رنکینگ به شرح زیر است:۱- رئال مادرید۲- بارسلونا۳- اتلتیکو مادرید۴- گرمیو (برزیل)۵- منچستریونایتد۶- یوونتوس۷- بایرن مونیخ۸- ریور پلاته (آرژانتین)۹- فلامنگو (برزیل)۱۰ - منچسترسيتي*رده بندی باشگاه‌های
همانطور که فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد، ما دیر تمرینات را آغاز می کنیم، زیرا یوفا و فیفا به بازیکنان اجازه نمی دهند به اندازه کافی استراحت کنند. البته من خیلی دوست داشتم تيمم در این مسابقه موفق به کسب پیروزی شود، اما به لسترسیتی نیز بابت کسب این برد تبریک می گویم. اما عملکرد واقعا خوبی در این مرحله از فصل و به ویژه در نیمه دوم از سوی بازیکنان تيمم شاهد بودم. بازیکنان جوان سیتی با اعتماد به نفس بازی کردند و بازی در نیمه دوم برای لسترسیتی دشوا
بازیکن تيم‌ فوتبال امید کشورمان به عضویت تيم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درآمد.
 
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی، محمد مسلمی‌پور، بازیکن فصل گذشته تيم تراکتورسازی که در عضویت تيم فوتبال امید ایران است و سابقه بازی در تيم فوتبال جوانان کشورمان را هم در کارنامه دارد، با امضای قرارداد رسمی به تيم ماشین‌سازی انتقال یافت.
 
مسلمی‌پور با حضور در تمرینات سبزپوشان و تأیید رسول خطیبی به ماشین‌سازی پیوست و در دیدار تدا
جدول انگلیس (2016-2017) - لیگ برتر

انگلیس لیگ برتر

تيم
_بازیها
_برد
_مساوی
_باخت
_گل زده
_گل خورده
_تفاضل
کل امتیاز


1
چلسی
38
30
3
5
85
33
52
93

2
تاتنهام
38
26
8
4
86
26
60
86                    

3
منچسترسيتي
38
23
9
6
80
39
41
78

4
لیورپول
38
22
10
6
78
42
36
76

5
آرسنال
38
23
6
9
77
44
33
75

6
منچستریونای
زنده: با حاشیه‌های مهمترین بازی فوتبال جهان
این مهمترین مسابقه فوتبال دنیاست؛ یک ال کلاسیکوی جدید که در جغرافیایی متفاوت شکل گرفته است. نبرد بهترین مربی ها و احتمالا بهترین تيم های جهان: لیورپول-منچستر سیتی.
به گزارش" ورزش سه"، تا ساعت 20 که به تماشای این مسابقه خواهیم نشست، اخبار و نکات جالب، توییت ها و تصاویر مربوط به این مسابقه بزرگ و جذاب را با هم مرور می کنیم. این پست لحظه به لحظه به روزرسانی می شود تا شما بدون ویزا در آنفیلد باشید، جایی
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: نمایش های درخشان دایوت اوپامکانو، مدافع 21 ساله لایپزیش در فصل جاری او را تبدیل به یکی از پرهوادارارترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل نقل و انتقالات کرده و تيم های بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسيتي برای خرید او دست به کار شده اند. 
ما نشریات آلمانی امروز خبر از توافق شخصی دایوت اوپامکانو با بایرن مونیخ و احتمال بالای انتقال او به آلیانس آره نا در فصل تابستان پیش رو داده اند. این بازیکن جوان
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
ستاره سابق باشگاه رئال مادرید، آرسنال و منچسترسيتي در صفحه اینستاگرام خود پستی مرتبط با باشگاه تراکتورسازی منتشر کرده است.
 
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه تراکتور نتوانست اروین و استوکس مهاجمان بریتانیایی فصل گذشته اش را که عملکرد خوبی هم داشتند، در تيم حفظ کند، طی هفته ها و ماه های اخیر به شدت پیگیر جذب یک مهاجم سرشناس خارجی بوده ولی هنوز موفق به تحقق این امر نشده است.
 
حالا و در شرایطی که یک هفته به شروع فصل جدید رقابت های لیگ برت
برنامه هشت بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2018/19

سایت فوتبال روز : دقایقی قبل قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ
قهرمانان اروپا 2018/19 برگزار شد و تيم های صعود کننده به این مرحله
حریفان خود رو
شناختند .
مهم ترین بازی های قرعه کشی انجام شده
رو می توان جدال : اتلتیکومادرید با یوونتوس / منچستریونایتد با پاری سن
ژرمن و لیورپول با بایرن مونیخ نامید.
قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است :
بر این اساس برنامه هشت بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرم
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تيم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تيم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تيم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تيم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تيم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
ژسوس کار خود را از باشگاه پالمیراس آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد به مسابقات را از آن خود کرد، همان سالی که کمک زیادی برای دستیابی تيمش به قهرمانی جام حذفی برزیل کرد. در فصل بعدی عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برزیل را همزمان با قهرمانی تيمش پس از ۲۲ سال در مسابقات سری آ برزیل نصیب خود کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به تيم فوتبال منچسترسيتي پیوست و در سال ۲۰۱۸ به همراه تيمش موفق به کسب عنوان
رده بندی باشگاه های جهان

رتبه
تيم
امتیاز
تغییرات سالیانه

1
لیورپول انگلیس
2136
3+

2
بایرن مونیخ آلمان
1959
5+

3
بارسلونا اسپانیا
1954
1-

4
منچسترسيتي انگلیس
1947
1-

5
پاریس سنت ژرمن فرانسه
1933
0

6
رئال مادرید اسپانیا
1923
2+

7
یوونتوس ایتالیا
1905
6-

8
آژاکس هلند
1859
6+

9
فلامینگو برزیل
1853
38+

10
اینترمیلان ایتالیا
1847
5+


رده بندی باشگاه های آسیایی

رتبه در جهان
رتبه در آسیا
تيم
امتیاز
تغییرات سالیانه

67
1
الهلال عربستان
1658
34+

74
2
چونبوک موتورز کره جنوبی
1649
6+

94
3
الدحی
4:24
خلاصه لیگ قهرمانان اروپا: گالاتاسرای 0-1 پاری سن ژرمن

ورزشی 10 بازدید
2 ساعت پیشخلاصه لیگ قهرمانان اروپا: گالاتاسرای 0-1 پاری سن ژرمن

8:19
خلاصه بازی روسیه 3 - 2 کانادا ( جام جهانی والیبال ۲۰۱۹)

ورزشی 17 بازدید
2 ساعت پیشچهاردهمین دوره جام جهانی مردان والیبال ۲۰۱۹ به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

4:17
خلاصه لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسيتي 2-0 دینامو زاگرب

ورزشی 7 بازدید
2 ساعت پیشخلاصه لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسيتي 2-0 دینامو زاگرب

8:24
خلاصه ل
رده بندی باشگاه های جهان

رتبه
تيم
امتیاز
تغییرات سالیانه

1
لیورپول انگلیس
2023
3+

2
بایرن مونیخ آلمان
2006
5+

3
منچسترسيتي انگلیس
1951
0

4
بارسلونا اسپانیا
1939
2-

5
پاریس سنت ژرمن فرانسه
1927
0

6
یوونتوس ایتالیا
1896
5-

7
لایپزیگ آلمان
1882
28+

8
آتالانتا ایتالیا
1868
43+

9
رئال مادرید اسپانیا
1866
1-

10
اتلتیکومادرید اسپانیا
1862
4-


رده بندی باشگاه های آسیایی

رتبه در جهان
رتبه در آسیا
تيم
امتیاز
تغییرات سالیانه

56
1
الهلال عربستان
1670
45+

85
2
چونبوک موتورز کره جنوبی
1636
5-

خدا کنه بن سلمان منچستر رو بخره
خدا کنه بن سلمان منچستر رو بخره

ایسنا:ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است که 3.5 میلیارد پوند پرداخت کند.
به نقل از سایت عربی کوره، در سال های اخیر قدرت مولتی میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است.
بعد از خرید باشگاه های بزرگی همچون پاری سن ژرمن و منچسترسيتي توسط قطری ها و اماراتی ها این بار نویت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را برای خرید یک باشگاه بزرگ آماده کند.
ر
پیشنهاد بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد
پیشنهاد بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد
ایسنا:ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است که 3.5 میلیارد پوند پرداخت کند.
به نقل از سایت عربی کوره، در سال های اخیر قدرت مولتی میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است.
بعد از خرید باشگاه های بزرگی همچون پاری سن ژرمن و منچسترسيتي توسط قطری ها و اماراتی ها این بار نویت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها