نتایج جستجو برای عبارت :

کنزالعلوم مخفی

دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفي, کواکب و سیارات و .taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفيدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفي کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفي دعای گشایش بخت دختران موکلین .
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفي - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
مشخصات کتاب:
نام کتاب: هذا کتاب کنزالعلوم مخفي
نام نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 233
فرمت کتاب: Pdf
نوع خطوط کتاب: چاپی و خطی
حجم فایل: 23.2 مگابایت
دانلود کتاب
 
فهرست مطالب کتاب:
99 اسماء الحسنی مبارک باری تعالی جهت بیماریهای صعب العلاج و شفای کامل مریض
ابطال السحر و ادعیه جهت باطل کردن هر نوع سحر و جادو و طلسم
ادعیه جهت جلب و جلب کسی
ارتباط بروج با حروف ابجد
استخاره
اصحاب هیاکل
ای درویش
آیات الکرسی شریف – آیه الکرسی شریف با حروف مقطعه
آیات حمد کافا
شناژ مخفي (تای بیم) ‌
 
شناژ مخفي را باید در سقف‌های تیرچه بلوک اجرا کرد. طبق مبحث ۹ مقررات ملی در دهانه‌هایی با طول بیش از ۴ متر باید در فواصل ۲ متر از شناژ مخفي استفاده کنند. کار شناژ مخفي در سقف‌ها افزایش صلبیت سقف خواهد بود. شناژ مخفي از دو میلگرد (معمولاً نمره‌ ۱۶ استفاده می‌کنند) یکی در بالا یکی در پایین مقطع قرار می‌دهند و به عرض حداقل ۱۰ سانتی‌متر در سقف‌ها اجرا می‌شود.
- در اجرای نور مخفي‌ها می‌توان به دو روش اقدام نمود:
 
♦ نور مخفي در محل‌های با اختلاف سطح کم نیاز به میلگرد پیشانی ندارد لیکن این نور مخفي حتماً باید با ساخت ابزار کشویی به اجرا دراید .
♦نور مخفي در محل‌های با اختلاف سطح بیش از 10 سانتی‌متر را می‌توان با اجرای پیشانی برای نور مخفي بصورت میلگرد عمودی اجرا نمود.
در اجرا می‌بایست دقت نمود محل‌هایی که به هر ترتیب ضخامت زیادی از گچ آنها را اندود می‌نماید حتماً توسط گچ زنده (سفت مایه) اجرا گرد
قابلیت های مخفي و جذاب موبایل که نمی دانستید
 
در اینبخش درمورد قابلیت های مخفي و جذاب موبایل صحبت می‌کنیم. تقریباً می شود گفت، در دنیای امروز هر شخصی یک تلفن همراه دارد، مـا از کاربردهای کلی این دستگاه های دوست داشتنی استفاده می‌کنیم. تماس، اینترنت، دوربین، قابلیت پخش انواع فایل ها و… اما یک سری قابلیت های جالب و البته مخفي دراین دستگاه های همراه وجوددارد کـه شاید تا امروز اطلاعی از آنها نداشتید،
ادامه مطلب
این خطا در زمان افزودن ردیف یا ستون یا زمان تغییر عرض و ارتفاع سلولها اتفاق می افتد
در محلی که این تغییرات رخ می دهد ردیف یا ستون مخفي شده دارید کافیست انها را از حالت مخفي خارج کرده تغییرات مورد نیاز را اعمال نموده و مجددا ردیف ها یا ستونهای مدنظر مخفي شود
نوشتن اسکریپت مخفي کننده ی اطلاعات در فایل های تصویری PNG در پایتون
 
درود به همه !
 
خب امروز یه اسکریپت توپ پایتونی داریم .
 
میخوایم اسکریپتی بنویسیم که یه سری اطلاعات متنی رو برای ما مخفي کنه داخل یه فایل تصویری PNG و همچنین اگر خواستیم برامون اطلاعات مخفي شده پشت عکس را استخراج کند .
ادامه مطلب
اگر از کاربران نرم‌افزار اکسل باشید، قطعا می‌دانید که زیاد شدن اطلاعات و داده‌های یک کاربرگ» (Worksheet) می‌تواند مدیریت آن را سخت کند. در چنین مواقعی، ویژگی مخفي‌سازی اطلاعات در اکسل به کمک ما می‌آید تا به وسیله‌ی آن بتوانیم مشاهده و بررسی صفحه‌گسترده‌ی خود را ساده‌تر کنیم. در این مطلب به روش مخفي‌سازی بخش‌های مختلف هر کاربرگ در اکسل می‌پردازیم.
ادامه مطلب
۱۳ روش رفع مشکل مخفي شدن درایو ها و آیکن CD/DVD ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷


یکی از اتفاقاتی که میتواند شما را در هنگام کار کردن با ویندوز بسیار
نگران کند، مخفي یا ناپدید شدن درایو های ویندوز است. امروز در انزل وب روش
های رفع مشکل ناپدید و مخفي شدن درایو ها و آیکن CD/DVD در ویندوز ۱۰ ، ۸ و
۷ را آموزش می دهیم. برای رفع این مورد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
حل مشکل ناپدید شدن و عدم نمایش درایو ها ، DVD و CD در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
ادامه مطلب
شاید شما هم از آن دسته کاربران محصولات اندرویدی باشید که نمی‌دانند سیستم عامل اندروید نصب شده در دستگاه آن‌ها یک بازی جالب و مخفي را به همراه دارد! این بازی مخفي از زمان معرفی اندروید 2.3 نان زنجفیلی (Gingerbread) تا به امروز در تمام نسخه‌های سیستم عامل اندروید ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم که نحوه اجرای بازی مخفي اندروید را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با وبلاگ اپ پادرا همراه باشد.
ادامه مطلب
شاید شما هم از آن دسته کاربران محصولات اندرویدی باشید که نمی‌دانند سیستم عامل اندروید نصب شده در دستگاه آن‌ها یک بازی جالب و مخفي را به همراه دارد! این بازی مخفي از زمان معرفی اندروید 2.3 نان زنجفیلی (Gingerbread) تا به امروز در تمام نسخه‌های سیستم عامل اندروید ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم که نحوه اجرای بازی مخفي اندروید را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.
ادامه مطلب

مخفي‌سازی عکس و ویدئو در ویندوزفون
 
  
آموزش مخفي سازی عکس ها در ویندوز فون
 
Media Locker Pro اپلیکیشنی در زمینه‌ی مخفي‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها در گوشی‌های ویندوزفون است که با استفاده از آن می‌توانید در محیطی فوق‌العاده زیبا، عکس‌ها و ویدئوهای شخصی خود را مخفي کنید.
ادامه مطلب
بازی IGI از زیبا ترین عناوین سبک مخفي کاری-تیراندازی اول شخص است که با استقبال طرفداران این سبک مواجه شد.این بازی خوش ساخت در سال 2000 , 15 Dec  توسط استدیو Innerloop ساخته شده است و وظیفه انتشار آن را کمپانی فعال در زمینه بازی های مخفي کاری یعنی Eidos Intractive به عهده گرفته است.این بازی خاطره انگیز روزهای فراموش نشدنی را برای عاشقان سبک مخفي کاری به ارمغان آورده است.حال می توانید با دانلود این بازی زیبا تجربه یک عنوان مخفي کاری خاطره انگیز را داشته باشید.
 
اپلیکیشن Calculator Lock – Lock Video & Hide Photo – HideX درواقع یه ماشین حسابه یا بهتره بگم درظاهر یه ماشین حسابه که میتونید ازش استفاده کنید ولی زیر این ماشین حساب و ساده یه گاو صندق مخفي هست که میتونه عکس ها و فیلماتون و از دید همه مخفي نگه داره . چی از این بهتر؟
ادامه مطلب
کدهای مخفي سیم کارت های اعتباری ایرانسل
 
 

 
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کار
بر همکاران سخت می گرفت. فکر همکاران مشغول او بود: از خانه تا محل کار، از محل کار تا خانه، در محل کار، در خانه.
بهترین ایده ها و طرح ها را می‌توان از خانه تا محل کار طراحی کرد. اما من او نمی گذاشت.
حق الناس مخفي یعنی اینکه
فکر دیگران را مشغول من خود بکنیم. 
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفي سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش تابناک» ترفندهای مخفي در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
خب دوستان امروز برای شما یک فیلم در رابطه با راز مخفي(تلوزیون)شما رو به دیدن این ویدیو دعوت می کنم
<div id="5415901284"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/nHGaf?data[rnddiv]=5415901284&data[responsive]=yes"></script></div>
خب امیدوارم از این اموزش لذت کافی رو برده باشید تا ویدیو های دیگر در پناه حق
پسره کلا یه لیسانس گرفته،
ازم پرسید ادرس وبلاگت چیه.
 
گفتم والا مخفي و خنگولیه و دوست ندارم کسی بدونه ادرسش چیه.
 
گفت اوکی! پس بذار مخفي بمونه 
و به دوستیمون ادامه دادیم.
 
گرگ زاده با 4 تا فوق لیسانس،
 
اومد گیر داد که ادرس وبلاگتو بده بده بده
 
سه ماه اصرار کرد با اون سه سانتی متریش.
 
الانم سالهاست مثل این کفتارا از صبح تا شب میشینه اینجارو میخونه بعدم میگه نمیخونم.
 
خاک تو سر ترسوت کنن بدبخت.
 
 
سلام دوستان خواهش میکنم پستم رو تا آخر بخونین لطفا ممنونم
دوستان وقتی تو گوگل کلید واژه (آرایش مخفي) رو نوشتم نیاورد. به همین دلیل به پست گذاشتم. دوستان کسی هست که نحوه ی انجام آرایش مخفي به صورت روزانه رو بلد باشه؟ (از این آرایش ها که اصولی هستن و خیلی جلوه ی طبیعی دارن و ماهرانه و حرفه ای هستند ولی خیلی نا محسوس و پنهان هستن و خیلی چهره رو قشنگ میکنن و وقتی به صورت طرف نگاه می کنی فکر میکنی هیچ آرایشی نکرده در صورتی که حرفه ای و مخفي آرایش کرده
مشخصات و ویژگی های دوربین مخفي کوچک 4k فلت :
 
دوربین مخفي کوچک 4k فلت یک دوربین ریز مداربسته سوراخ دار با قابلیت انعطاف پذیری بالا با طول تقریباً 15 سانتی متر است. دوربین مخفي کوچک به یک ضبط کننده فیلمبرداری دیجیتال مینی 12 ولت (DVR) وصل شده است در حالی که یک شکاف SD در قسمت جانبی قرار دارد. اسلات کارت SD دارای کارتهای micro SD32 گیگابایتی است که باید از کلاس 10 یا بهتر باشند. ایده خوبی است که بتوانید کارت SD را به صورت آنلاین سفارش دهید تا ما قبل از اعزام بتو
نصب ساندویچ پانل پیچ مخفي
شرکت کارن سازه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ساندویچ پانل مخصوصا ساندویچ پانل پیچ مخفي در ایران و خاور میانه بوده و پروژه های متعددی را در زمیته ساخت انواع ختامنه های پیش ساخته و احداث کمپ های کارگری . تجهیز کارگاه انجام داده است. جهت مشاهده محصولات و خدمات کارن سازه به لینک های زیر مراجعه نمایید.
مزایای ساندویچ پانل پیچ مخفي
ساندویچ پانل های پیچ پنهان علاوه بر مزایایی که سایر پانل ها دارند، مزیت های
یکی از اموری که در ارتباط با شب قدر، قابل توجه است مخفي بودن شب قدر، است. در بیان راز مخفي داشتن شب قدر حکمت هایی از سوی دانشمندان اسلامی بیان گردیده است:
اول:فایده ی مخفي داشتن این شب آن است که مردم به عبادت خدا تلاش بیشتری کرده، به طمع درک شب قدر، تمام شبهای ماه رمضان را احیا بدارند.
دوم:شاید انگیزه ی مخفي داشتن شب قدر این باشد که کسی که اراده ی درک شب قدر را دارد، شبهای زیادی را به امید درک شب قدر شب زنده داری می نماید؛ در نتیجه، عبادت او زیاد
با توجه به اینکه اطلاعات whois دامنه ها به راحتی توسط کاربران اینترنت قابل دستیابی می باشد، برخی از مراکز ثبت دامنه خدماتی ارائه می دهند که با استفاده از آن می توان اطلاعات whois را مخفي نمود.در ایران سرور این امکان وجود دارد و شما می توانید در زمان ثبت این امکان را اضافه کنید و یا در پرتال کاربری خود در مدیریت دامنه این امکان را فعال کنید. سرویس مخفي سازی اطلاعات دامنه چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
پس از اینکه تصمیم به خرید یک هود مخفي برای نصب در آشپزخانه مان گرفتیم نکات مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنیم. سوالات مختلفی در ذهن هریک از ما نقش می بندد که برای پاسخ به آن ها نیاز به راهنمایی خواهیم داشت. در ادامه به سولات متداول در این زمینه می پردازیم.ابعاد هود مخفي و تناسب آن با اجاقابعاد هود مخفي را با توجه به اندازه ی اجاق موجود در آشپزخانه انتخاب کنید و این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر بین ابعاد هود و اجاق تناسب نباشد ممکن ا
❇️ دوربین مخفي دیگری از Karim Jovian در مورد مسلمانی در امریکا که نیاز به کمک دارد. آیا رهگذران به او کمک می‌کنند یا خیر؟ کریم جویان از فعالین مسلمان در یوتیوب و ساکن امریکا است. وی همواره به دنبال زدودن تصورات غلط مردم امریکا از مسلمانان است.
ادامه مطلب
امام ﻋَﻠــ ﻋﻠﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ  فرمودند: ️‍
❤️ در حضور هفت گروه، ٧ کار را مخفي کن تا سعادتمند گردی:
‍ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﻓﻘﺮ، ﺩﻡ ﺍﺯ ﻣﺎلت ﻧﺰﻥ.
‍ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﻤﺎﺭ، ﺳﻼﻣﺘﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺧﺶ ﻧﺶ.
‍ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺎﺗﻮﺍﻥ، ﻗﺪﺭﺕﻧﻤﺎ ﻧﻦ.
‍ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻏﺼﻪﺩﺍﺭ، ﺧﻮﺷﺤﺎﻟ نکن.
‍ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺯﻧﺪﺍﻧ، ﺁﺯﺍﺩﺍﺕ ﺭﺍ ﺟﻠﻮﻩﻧﻤﺎ نکن.
‍ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺑﻪ، ﺍﺯ ﺑﻪﻫﺎﺖ ﺗﻌﺮﻒ ﻧﻦ.
‍ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ تیم، ﺍﺯ ﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻧﻮ. 
نگرانی درباره دوربین‌های مخفي شده در خانه‌های اجاره‌ای ار‌بی‌اند‌‌بی همزمان با رشد فناوری‌های امنیتی در حال افزایش است. وبسایت و اپلیکیشن ار‌بی‌اند‌‌بی یکی از معروف‌ترین پایگاه‌های اینترنتی است که افراد، خانه یا اتاقی را روی آن برای مدت زمان کوتاهی (از یک شب تا چند هفته) با قیمت نسبتا مناسبی اجاره می‌دهند.
ادامه مطلب
s06
نصب دوربین مداربسته مخفي در منزل و فروش انواع دوربین مداربسته مخفي در فروشگاه دوربین مداربسته مالکت :
نصب دوربین مداربسته مخفي در منزل و مزایای دوربین مداربسته در سالهای گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این به عنوان محافظت برای هر خانه ، مشاغل و یا هر تاسیسات است. استفاده از دوربین های امنیتی مانند بررسی های اخیر دوربین های امنیتی  ، دفاع از هرگونه املاک را افزایش می دهد.
خرید دوربین مداربسته در حال حاضر بخشی از اولویت های منزل یا ت
کارتون ماموران مخفي 2019 
محصول:چین , فرانسه
موضوع:انیمیشن , اکشن , کمدی
 
کارگردان: Guillaume Ivernel, Zhiyi Zhang
 
ستارگان : Karen Strassman, Monsieur Poulpe, Davy Mourier
 
زبان:  دوبله و زیرنویس
 
سال تولید: 2019
 
خلاصه داستان:
 
این انیمیشن داستان دو مامور مخفي به‌نام‌های ولادیمیر و هکتور را به تصویر می‌کشد که بشدت با یک‌دیگر مخالف هستند ، اما اکنون باید باهم متحد شوند تا مین ناشناسی که یک ماده‌ی مخفي برتر را به سرقت برده‌اند را پیدا کنند و….
انیمیشن ماموران مخفي Spycie
رای آنهایی که سقف آشپزخانه شان کوچک است و فضای عمودی زیادی برای نصب لامپ و لوسترهای آویز در اختیار ندارند نور پردازی ال ایی دی بهترین راه حل خواهد بود. اگر چنین لامپ هایی را زیر کابینت های دیواری و یا بالای فضای کانتر و میز اپن نصب کنید دیگر نیاز چندانی به منبع نور قوی ثانویه نخواهید داشت. برای روشنایی بیشتر حتی می توانید فضای بالای کابینت های دیواری را نیز با نورهای مخفي نواری تزیین کنید. در چنین شرایطی می توانید به یک لامپ ساده محض اینکه وس
احتمالا خیلی از شما وقتی تو گروه ها و انجمن ها گشتید بعضی وقتا دوستان به چیزی به نام تور اشاره کردن و شما سر در گم موندید که این اصلا چی چی هست اصلا به چه دردی میخوره :؟
و اصلا چجوری میشه اون رو نصب کرد ؟
شبکه Onion Router یا به اختصار شبکه OR یک تکنیک ارتباطی برای مخفي ماندن و سری ماندن در یک شبکه است. نرم افزار و شبکه Tor در واقع یک پیاده سازی برای Onion Routing است.
امنیت در شبکه Onion به این صورت تامین می‌شود که سعی بر این است که فعالیت شما و ارتباط شما سری و م
نمودار سیکل های تجاری یک منحنی است پر از fluctuation و ups and downs که اگر خط رگرسیونش را پیدا کنی شیب اش مثبت است. این آپس اند دنز در اصل شامل رونق و رکود میشوند که در طول زمان پشت سرهم و به صورت یک circulation اتفاق می‌افتند.
زندگی واقعی هم دقیقا همینطور هست. روزی در اوج هستی و یک دفعه به قعر یک پرتگاه سقوط میکنی. هنگام سقوط گیج و منگی. الآن در حال سقوطم. نمیدانم نجات پیدا کنم یا نه ولی بهرحال دارم سقوط میکنم. و ارتفاع انقدر زیاد است که اگر به زمین برخورد کنم ت
نمودار سیکل های تجاری یک منحنی است پر از fluctuation و ups and downs که اگر خط رگرسیونش را پیدا کنی شیب اش مثبت است. این آپس اند دنز در اصل شامل رونق و رکود میشوند که در طول زمان پشت سرهم و به صورت یک circulation اتفاق می‌افتند.
زندگی واقعی هم دقیقا همینطور هست. روزی در اوج هستی و یک دفعه به قعر یک پرتگاه سقوط میکنی. هنگام سقوط گیج و منگی. الآن در حال سقوطم. نمیدانم نجات پیدا کنم یا نه ولی بهرحال دارم سقوط میکنم. و ارتفاع انقدر زیاد است که اگر به زمین برخورد کنم ت
قیمت دوربین مخفي کوچک برای منزل چقدر است؟ هزینه نصب دوربین مداربسته مخفي در منزل چقدر است؟ بهترین دوربین مخفي برای منزل چه نوع دوربینی است؟
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دوربین مخفي کوچک با ما تماس بگیرید.
0912-938-9225
0910-851-5195
مجموعه ای از دوربین مداربسته مخفي کوچک با کیفیت بالا ، و همچنین دوربین مداربسته مخفي فعال شده با حرکت ، در موارد خانگی روزانه پنهان شده اند. ایده آل برای نظارت بر آنچه اتفاق می افتد در خانه یا محل کار شما است.انواع دوربین
مدتی پیش که پویش درخواست توسعه خدمات بیان راه افتاده بودید ، دیدم که خیلی ها بر این نکته تاکید داشتن امکان دنبال کننده مخفي غیر فعال بشه ، من خودم هیچ کس رو بصورت مخفي دنبال نمی کنم ولی لازم دونستم نکاتی رو عرض کنم !
ورود به وبلاگ که تنها از طریق فهرست دنبال کنندگان نیست ، شما اگر وبلاگی رو بصورت مخفي هم دنبال نکنی از طریق نوار آدرس مرورگر خیلی راحت می تونی لینکش رو تایپ کنی و یه اینتر ناقابل بزنی و مطالب رو ببینی !
پس اگر قراره احساسی باشه که ا
Marvel Rising: Secret Warriors 1080p,Marvel Rising: Secret Warriors 2018 BluRay,آلفرد جیمینو,اریک رادامسکی,جنگجویان مخفي,دانلود Marvel Rising Secret Warriors,دانلود انیمیشن Marvel Rising: Secret Warriors 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دختر سنجابی,زیرنویس فارسی Marvel Rising: Secret Warriors,سایت دوستی ها,کاترین خاوری,کمدی,مارول برمی خیزد: جنگجویان مخفي,مارول برمیخیزد,
ادامه مطلب
این روزها تقریبا هر نفر یک یا چند گوشی هوشمند دارد و با آن می تواند کارهای زیادی نیز انجام دهد. اما تفاوت یک تعمیرکار با کاربر معمولی جایی معلوم می شود که تعمیرکار باید کدهای مخفي گوشی را هم بلد باشد و به منظور تست گرفتن از گوشی آنها را استفاده کند.
در ادامه البان به تفکیک کدهای مخفي گوشی های اندروید و آیفون را بیان خواهد کرد و اینکه هر کدام چه مورد استفاده ای دارند.
کدهای مخفي گوشی های اندرویدی
منوی اطلاعات: با زدن کد زیر به منویی می روید که د
گوگل از دیرباز معروف به مخفي کردن امکانات جالب در سرویس های خود بوده است. موتور جستجوی این شرکت و صفحه ساده آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند و همیشه نکات جالب و مخفي جدیدی به لیست این صفحه اضافه می شود.
در این روزهای کرونایی اینترنت و موتور های جستجو بیش از هر سرگرمی دیگری می تواند افراد را در خانه ها نگه دارد. بازی هایی در سرویس گوگل وجود دارند که تنها با سرچ یک عبارت در دسترس قرار میگیرند.
۱- اگر عبارت "solitaire" را در گوگل جستجو کنید، این وب سایت
 
حفاظ آکاردئونی ایتالیایی پرچ مخفي از لحاظ ایمنی معادل با یک درب چهار گل بوده است.
اما از نظر کیفیت و زیبایی یکی از بهترین تولیدات کارگاه ساخت و ساز اکاردئونی شرکت آدرین در است .
وجود حفاظ درب یکی از بهترین گزینه های پیش روی هر صاحب خانه ای است
تا به این منظور با خرید یک درب آکاردئونی ایتالیایی پرچ مخفي بتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید
معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود.
شاید از جمله کاربرانی باشید که بخواهید، بخشی از اطلاعات مهم سیستم خود را از دید سایر کاربران یا دوستان مخفي نگاه دارید. روش‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما استفاده از بعضی از روش‌ها ایمن نیستند. در این قسمت 
ادامه مطلب
 نرم افزاری برای قفل و مخفي کردن درایوهای کامپیوتر شما که اکثر مواقع فایل ها یا اسنادی داریم که با مخفي بودن آن خیال ما راحت تر میشود.با استفاده از این نرم افزار می توانید دسترسی کاربران یک کامپیوتر را به فایل هایی محرمانه محدود کنید و بدین ترتیب امنیت کامپیوتر خود را افزایش دهید این نرم افزار قابل دانلود است. این نرم افزار به شما امکان مخفي کردن، قفل کردن و غیرفعال کردن استفاده از درایوهای محلی، شبکه ،فلاپی و USB را می دهد و همچنین امکان اج
فایل htaccess ، یک فایل پیکربندی وب سرور آپاچی است که میتواند دسترسی به سایت یا نحوه عملکرد آن را کنترل کند. این فایل می تواند تنظیمات پیش فرض سرور آپاچی را تغییر می دهد. یک فایل htaccess به راحتی می تواند با ویرایشگر text / HTML ایجاد شود.
فایل htaccess یک فایل مخفي است. علامت .” در ابتدای فایل htaccess آن را به یک فایل مخفي برای اهداف امنیتی تبدیل می کند.
ادامه مطلب
Spycies 2019 1080p BluRay,اسپایسیس,انیمیشن Spycies 2019 با دوبله فارسی,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Spycies 2019 با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Spycies 2019,دانلود رایگان انیمیشن Spycies 2019,دانلود زیرنویس فارسی Spycies 2019,دانلود کارتون اسپایسیس 2019,دانلود کارتون ماموران مخفي Spycies 2019,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,ماموران مخفي,
ادامه مطلب
واگرایی مخفي:
به حالتی گفته می شود که در آن اندیکاتور یک کار جدید انجام می‌دهد و قیمت با این کار مخالفت می‌کند. واگرایی مخفي در انتهای یک اصلاح رخ می‌دهد و نوید ادامه روند را با خود به همراه دارد در حالی که واگرایی معمولی در انتهای یک روند اتفاق می‌افتد و بیانگر توقف روند و حتی چرخش آن است.
واگرایی مخفي به دو دسته تقسیم می‌شود:
واگرایی مخفي مثبت (HD+):
واگرایی مخفي مثبت حالتی است که در اصلاح یک روند صعودی بزرگ رخ می‌دهد و در انتهای اصلاح اندیک
قابلیت های مخفي گوشی های هوشمند چیست
اساسا
گوشی های هوشمند این روزها به عنوان یکی از دستگاه های ضروری برای هر شخص
تبدیل شده اند و کاربران بسیاری از کارهایشان را با این دستگاه انجام می
دهند. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران، از بخش قابل توجهی از قابلیت
های موبایل خود مطلع نیست
ند. قابلیت های مخفي موبایل ، شامل تمامی ترفندها و
ویژگی های گوشی های هوشمند است که کاربری این محصول را راحت تر می کند.
گوشی های هوشمندی که امروزه در دست هر شخصی م
کابینت دستگیره مخفيکابینت دستگیره مخفي با طرح های متنوع در بازار موجود می باشد. استفاده از کابینت دستگیره مخفي در آشپزخانه به زیبایی آن می افزاید.
تا به حال نام کابینت دستگیره مخفي به گوشتان خورده است؟
یکی از مهمترین فضاهای منازل، آشپزخانه می باشد که طراحان دکوراسیون آشپزخانه جهت مدرن تر نمودن فضای آشپزخانه از کابینت دستگیره مخفي در طراحی دکور آن استفاده می کنند. کابینت های بدون دستگیره در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا در بازار عرضه شده ا
دوربین های مدار بسته مخفي، برای نظارت صنایع، نظارت های خانگی و مکان های تجاری کاربرد دارند.
دوربین های مدار بسته مخفي به دلیل قیمت مناسب و همیشه در دسترس بودن باعث گسترش استفاده شده اند.
جالب است بدانید که نصب و استفاده کردن این دوربین های مدار بسته به اجازه قانونی نیاز داشته و استفاده بدون مجوز پیگرد قانونی دارد.
دوربین مدار بسته مخفي مانند بقیه دوربین های مدار بسته به صورت با سیم و بدون سیم  هستند. همان طور که می دانید دوربین مدار بسته
دیدن مخفي وضعیت واتساپ – یکی از قابلیت های اوجی واتساپ این است که شما میتوانید تصویر یا فیلم کوتاهی را در قسمت وضعیت خود اضافه کنید که بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار حذف می شود افرادی که از پست شما دیدن کرده ند برای شما نمایش داده می شود.
ادامه مطلب
به نقل از سایت مشاوره کیفری دینا ، مخفي کردن یا فراری دادن متهم یا مجرم طبق قانون مجازات اسلامی جرم بوده است و هر کس به شخصی که به حکم قانون دستگیر شده است یا فرار کرده است نماید یا کسی را که متهم است به ارتکاب جرمی و به موجب قانون دستور دستگیری او داده شده ، مخفي کند یا وسایل فرار مجرم را فراهم کند مجازات خواهد شد مجازات کمک به مجرم طبق قانون مجازات اسلامی بیان شده است و حسب مورد متفاوت می باشد . . برای مطالعه بیشتر درباره مجازات مخفي کردن م
گهگاهی تو یه سری از وبلاگ ها می بینم که با دنبال کننده های مخفي صحبت می شه ، مثلا می گن لطفا با هویت ما رو دنبال کنید تا ما بفهمیم چه کسایی بیننده مطالب ما هستن یا بعضی ها با حالت گلایه رسما اعلام می کنن که قطع دنبال کنید ؛ خیلی ها هم هستن که شاید اشاره ای بهش نکنن ولی حس کنجکاوی تو وجود هر فردی هست و بالاخره دوست داره بدونه اون مخفي ها کیا هستن ؟
اما تا حالا فکر کردید اگه توی پنل مدیریت وبلاگ گزینه ای بنام فهرست دنبال کنندگان وجود نداشت با خیال ر
این سوال یکی از سوالات متداول و پرتکرار مشتریان محترم ماست ، تا حالا شده شما هم به این فکر بیفتید که موش ها در کجای منزل شما ست داشته و مخفي شده اند؟
واقعیت اینجاست هنگامی که موش ها در یک خانه پنهان می شوند ، آنها لانه هایی را بنا می کنند ، تولید مثل می کنند و از غذاهای فراوانی که مردم در اختیار آنها قرار می دهند تغذیه می کنند.
حال این جوندگان در کجای منازل شما مخفي شده اند :
-پایه های کابینت آشپزخانه
-حفره های دیواری که عایق بندی شده اند و نز
فروش انواع دوربین مخفي کوچک جاسوسی با بهرین قیمت :
وقتی می خواهید از خانه دور شوید ، می توانید مشاهده کنید که چه می گذرد.
یا شاید شریک زندگی تان تقلب کند و شما می خواهید او را با دست قرمز بگیرید.
به هر صورت ، اکنون جاسوسی از دیگران بدون اطلاع آنها امکان پذیر است.
چطور؟ از دوربین های امنیتی پنهان استفاده کنید. اما راه ها را نمی دانید؟
ما به شما نحوه نصب دوربین مخفي در منزل  را به شما نشان خواهیم داد.
راه اندازی یک دوربین مخفي کوچک در دیوار ، تلویز
The Secret Life of Pets 2 2019 1080p BluRay,دانلود The Secret Life of Pets 2019,دانلود انیمیشن زندگی مخفي حیوانات خانگی 2 با دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی فیلم The Secret Life of Pets 2 2019,دانلود رایگان انیمیشن The Secret Life of Pets 2 2019,دانلود زیرنویس فارسی The Secret Life of Pets 2 2019,دانلود کارتون زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲,کارتون زندگی مخفي حیوانات خانگی ۲۰۱۹ دوبله فارسی,
ادامه مطلب
ژانر : اکشن و هیجان انگیزکارگردان : Gary Flederمحصول : آمریکاسال تولید : 2013امتیاز : 6.5 / 10بازیگران : Jason Statham, James Franco, Winona Ryderi
خلاصه داستان : این فیلم درباره یک مامور سابق سازمان DEA است که به همراه خانواده اش به یک محله آرام نقل مکان می کنند اما بزودی با یک باند مواد مخدر درگیر می شوند که و …
دانلود فیلم ماموریت مخفي نسخه 1080p
دانلود فیلم ماموریت مخفي نسخه 720p
دانلود فیلم ماموریت مخفي نسخه 480p
پیش نمایش فیلم ماموریت مخفي
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe
سلام امروز می خواستمتمام شکلک های کیبورد رو براتون بزارمامید وارم خوشتون بیاد بریم که ببینیم! ✋✋✋`شکلک های کیبورد ها که مخفي هستندزارش تخلفلیست وبلاگ هاپرسش و پاسخ★★ این شکلک های نوشتاری رو میتونین در status یاهو مسنجر و یا در جاهای دیگه مثل کامنت گذاری هاتون استفاده کنین ★★≧^◡^≦≧◡≦ ≧◡≦ ᵔ.ᵔ :◅) ≕) ≔) ≠) |:-)=) Smile :-) Wink ;=) ;-)ж) ^o^ ^.^ ^.^) =^.^=:*) :*) ٩(●̮̮̃•)۶ ٩(̃-̮̮̃-)۶(-̮̮̃•)۶ ٩(×̯×)۶ ٩(•̮̮̃-̃)۶ادامه مطلب :(≧◡≦) (◡‿◡✿) (✿◠‿◠)'☋' :=◑ ☋ Σ=) Ж-þ =D ЖD
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fast Color 2019 - داستان در مورد زن جوانی است که نیروی فرا طبیعی دارد اما این موضوع را از بقیه مخفي می کند. هنگامی که توانایی های او توسط دیگران کشف می شود، مجبور می شود که از دست آن ها فرار کند. اکنون سال ها از زمانی که او خانواده اش را ترک کرده می گذرد و تنها جایی که می تواند در آن مخفي شود، یک خانه دور افتاده است…
ادامه مطلب
مزایای درب آکاردئونی سفارشی
حفاظ آکاردئونی دوجداره دارای استحکام بسیار بالا به جهت دارا بودن پوشش تمام لوزی
مخفي بودن پرچ های اصلی درب جهت برش توسط دریل یا فرز
به هیچ عنوان جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جکهای ماشین را ندارد
بسیار روان و کم جا
ریلهای مورد استفاده در درب آکاردئونی سفارشی به صورت سفارشی ساخته شده و بلبرینگ های درجه یک جهت روان بودن درب استفاده می شود.
ظریب امنیتی درب اکاردئونی دو جداره پرچ مخفي نسبت به درب اکاردئونی اهنی  دی
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
مخفي بودن محل دفن دختر پیامبر رحمت،مستندترین دلیل است بر جور خلفای زمانش
بر مظلومیت و غربتش
آنقدر سینه خلفا از دختر پیامبر رحمت،مملو از کینه و خشم غضب بوده است که محل دفنش مخفي است.
سالها عمر و ابابکر و معاویه و عثمان بخاطر بدر و احد و خندق و خیبر و.از علی کینه داشتند.
و انتقام آنرا از همسرش گرفتند،
گناه فاطمه دختر پیامبر تنها همسر علی بودن بود و دفاع از علی.
عمر آنقدر وقیح بود و آنق
دانستن بعضی از کدهای مخفي اندروید برای کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی بسیار ضروری می باشد، توصیه ی ما به شما این است که برای حل بعضی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید چند نمونه از این کدها و عملکرد آن ها را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
مقدمه کتاب اول : 
اضطرابش را با نفس عمیقی فرونشاند و به چشمهایی که به او زل زده بودند خیره ماند . چشمانی سرخ که تا چند لحظه پیش آبی اقیانوسی بود … درک مسائلی که پیش آمده بود اکنون آسانتر می نمود … گویا به آسانی دریافته بود رازی که این همه سال از او مخفي مانده بود چیست ؟ حالا می فهمید که چرا عمویش اصرار داشت بیش از یک سال در هیچ شهری توقف نکنند … حالا می فهمید چرا یک عمر خواندن کتاب های خیالی را برایش ممنوع کرده بود ؟ شاید چیزی به نام خیال وجود ند
هود توکار آشپزخانه از نظر ظاهری ، زیبایی چندانی ندارد چرا که به طور کامل درون کابینت قرار گرفته و تنها قاب بیرونی و پنل کنترلی آن دیده می شود. این مدل هود در ابعاد ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی متر تولید و برای هر گروه ، الگوی برشی به همراه دفترچه راهنمای نصب ارائه می شود.
 
برای نصب انواع هود مخفي آشپزخانه از سرویس کار مجاز که مورد تایید شرکت سازنده است استفاده کرده تا علاوه بر نصب صحیح محصول ، گارانتی آن نیز دارای اعتبار باشد.
آزمایش خون مخفي در مدفوع
اگر در مدفوع، خون مشاهده کردید بهتر است در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید. معمولأ اولین تجویز متخصص در چنین مواردی انجام آزمایش خون مخفي در مدفوع است. نترسید، وجود خون در مدفوع دلایل بسیاری زیادی دارد و همه آنها خطرناک نیستند.
آزمایش بررسی خون مخفي در مدفوع (Fecal occult blood test) یک تست آزمایشگاهی است که به منظور بررسی نمونه‌ های مدفوع از نظر وجود خون مخفي (پنهان) استفاده میشود.هنگامی که پزشک این آزمایش را درخواست می کند، مع
برای شما حتماً پیش اومده که فایل های شخصی خود شامل عکس های خانوادگی ،اسناد مهم اداری و . را اشخاص دیگری به شیوه های مختلف از قبیل هک یا دسترسی مستقیم دیده اند که باعث از دست رفتن ابرویتان شده است.با من همراه شوید تا با مخفي کردن این فایل ها اشخاص سود جو را ناکام بزارید.
این مراحل را طی کنید:
گام اول: روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید.
گام دوم: روی گزینه ی propertiesکلیک کنید.
گام سوم: در قسمت general ، تیک مربوط به hidden را یزنید.
گام چهارم: سپس ok را کلیک کنید.
 
بازی اتاق مخفي، یک بازی ایرانی به سبک معمایی - تصویری است. شما در این بازی توسط یک دلقک دیوانه درون یک اتاق قرار داده شده‌اید و تنها راه خروج از اتاق، پیدا کردن رمز است. خوشبختانه شما می‌توانید رمز را با توجه به وسایل درون اتاق بیابید اما مشکل اصلی این است شما با خروج از یک اتاق، آزاد نمی‌شوید بلکه صرفا وارد اتاق دیگری می‌شوید که باید رمز آن‌ها را نیز بدست بیاورید. صحبت‌هایی که دلقک با شما در طی بازی می‌کند، به جذابیت بازی افزوده و آن را
ما اگر دیوار بین کابینت ها با رنگ خود کابینت ها همسان بود، بازهم نورهای ال ایی دی میتوانند خیلی عالی تفاوتی بین این دو قسمت ایجاد کنند طوری که هر دو قسمت یعنی کابینت و دیوار به زیبایی در دید قرار بگیرند. این روش برای افرادی که قصد تعویض دیوار بین کابینت ها را دارند بسیار ارزان تر تمام خواهد شد. شکل های بعدی رنگ های متفاوت نورهای ال ایی دی را نشان می دهد. حتما نور نباید سفید یا زرد باشد، رنگ های برجسته ای مانند بنقش، آبی و قرمز نیز می تواند جلوه
نور پردازی ال ایی دی چند سالی هست که بین مردم محبوب شده اند با مدل های نواری جان تازه ایی به سیستم نورپردازی خانه افزوده اند که نمونه آن قبلا توسط هیچ دستگاهی اجرا نشده بود. به همین خاطر کلاس کاری بالا و تازگی لامپ های نواری ارزش آنها را چند برابر می کند. از آنجایی که نصب این لامپ ها ساده بوده و در همه جا قابل استفاده هستند می توان تاریک ترین و بد شکل ترین گوشه ها را نیز با کمک آنها روشن و زیبا جلوه داد. ضمنا نباید نگران سبک دکوراسیون خود باشید چ
باز کردن منوی سرویس مخفي تلفن های هوشمند سری گلکسی سامسونگ
در ساخت بسیاری از محصولات دیجیتال  شرکت ها از کدهای مخفي بعنوان بخشی از نرم افزارهای کامپیوتری ارائه شده خود استفاده می کنند و این موضوع همچنان ادامه دارد. زمانیکه شما از مجموعه ای از دستورات مشخص که معمولا محرمانه می باشند استفاده کنید یکسری اطلاعات و یا در برخی مواقع عملکردهای خاصی در دستگاه شما ظاهر می شود. مثلا در سیستم عامل اندروید اگر در منوی تنظیمات، قسمت درباره دستگاه (About D
از الان دارم فکر میکنم که آیا میتونم پدر خوبی برای بچه هام بشم یانه ؟ باخودم فکر میکنم که چطور بچه هامو تربیت کنم چطوری بهشون یاد بدم که 
چطوری از پس مشکلاتشون بر بیان .چیکار کنم که وقتی یه راهی رو اشتباه رفتن یه کاری رو اشتباه کردن همراه با تنبیه نباشه که اونا از من فراری باشن یا از من مخفي کاری کن فکر کنند من دشمنشونم با مخفي کاری خودشونو تو دردسر نندازن .و بعد از انجام اون کار پشیمونی براشون به بار نیاد.
فکر میکنم به اینکه نکنه عادات بد منو ب
امروزه میلیون‎ها کاربر از سیستم‌عامل آندروید استفاده می‎کنند و این پلتفرم امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می‎دهد. ما در ادامه قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم تا بدون نیاز به نصب یک اپلیکیشن ثالث، فایل‎ها و پوشه‌های مهم خود را در آندروید مخفي کنید و با این کار بتوانید امنیت اطلاعات ارزشمند خود را افزایش دهید.
ادامه مطلب
دوربین های مدار بسته مخفي، برای نظارت صنایع، نظارت های خانگی و مکان های تجاری کاربرد دارند.
دوربین های مدار بسته مخفي به دلیل قیمت مناسب و همیشه در دسترس بودن باعث گسترش استفاده شده اند.
جالب است بدانید که نصب و استفاده کردن این دوربین های مدار بسته به اجازه قانونی نیاز داشته و استفاده بدون مجوز پیگرد قانونی دارد.
دوربین مدار بسته مخفي مانند بقیه دوربین های مدار بسته به صورت با سیم و بدون سیم  هستند. همان طور که می دانید دوربین مدار بسته
 بازی Sniper Elite 4
بازی کامپیوتر مخفي کاری
اگر به شلیک کردن با اسلحه‌ی اسنایپر و بازی‌های مخفي کاری علاقه مند هستید، بازی Sniper Elite 4 به همین منظور ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید از دو راه کاملا متفاوت مرحله را پشت سر بگذارید. اولین راه، مخفي کاری و دومین راه با مواد منفجره و مسلسل می‌باشد. سری اسنایپر الیت همواره در دوران جنگ‌ جهانی دوم از سال 1941 تا 1945 روایت شده و ستوان کارل فربورن از برلین گرفته تا آفریقا و با اسنایپر الیت 4، ایتالیا ر
 بازی Sniper Elite 4
بازی کامپیوتر مخفي کاری
اگر به شلیک کردن با اسلحه‌ی اسنایپر و بازی‌های مخفي کاری علاقه مند هستید، بازی Sniper Elite 4 به همین منظور ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید از دو راه کاملا متفاوت مرحله را پشت سر بگذارید. اولین راه، مخفي کاری و دومین راه با مواد منفجره و مسلسل می‌باشد. سری اسنایپر الیت همواره در دوران جنگ‌ جهانی دوم از سال 1941 تا 1945 روایت شده و ستوان کارل فربورن از برلین گرفته تا آفریقا و با اسنایپر الیت 4، ایتالیا ر
اگر قرار است از سیستم ال ای دی در آشپزخانه خود استفاده کنید حیف است که فضای آشپزخانه را بنوعی به سایر اتاق های خانه متصل نکنید چرا که چنین آشپزخانه ای خیلی خوب می تواند دیزاین کلی خانه را زیباتر نشان داده و با سایر اتاق های خانه مانند اتاق نشیمن مرتبط و هماهنگ شود. برای این کار کافی است از نوارهای ال ایی دی با رنگ مشابه در اتاق نشیمن استفاده کنید. معمولا شلف و قفسه اتاق نشیمن برای نصب نورهای ال ایی دی نواری بهترین انتخاب هستند بنابراین سعی کنی
برای دیدن فیلم کات های مخفي به ادامه متن رجوع کنید.
یکی از مهم‌ترین آثار امسال اثر درخشان سم مندس درباره جنگ جهانی اول یعنی 1917» بود. فیلمی که به ظاهر تمام تجربه جنگ را بدون هیچ کاتی برای مخاطب نمایش می‌داد. اما حقیقت این است که فیلم مندس از برداشت‌های متعددی ساخته شده است که از حدود 45 ثانیه تا نزدیک به 11 دقیقه طول می‌کشیدند و لی اسمیث تدوین‌گر آثار کریستوفر نولان این صحنه‌ها را به هم وصل کرده بود. بیش‌تر این کات‌ها با کمک سه تکنیک ایجاد ش
دانلود کتاب بحر الغرائب مجموعه ذکر و ختم – الاسماء الحسنی

دانلود داستان های عبرت انگیز درباره شیطان
دانلود خود آموز جفر
دانلود کتاب خواص الایات نجفی اصفهانی
دانلود کتاب خطی جامع الاسرار در جفر – مجمع النطایر در جفر و مستحصله
دانلود کتاب جامع الدعوات کبیر ۱۰۲ ص اسکن کامل
دانلود چشم سوم (درباره عرفان تبتی)
دانلود کتاب تحفه حکیم اسکن کامل
دانلود کتاب فالنامه شیخ بهایی
دانلود کتاب شیطان کیست؟ کجاست؟ چه می‌کند؟
دانلود کتاب شکست جن
دانلود ک
با اپلیکیشن Vault - Hide Pics & Videos, App Lock, Free Backup میتونید عکس ها و ویدئو هاتون و مخفي کنید، روی اپلیکیشن هاتون قفل بذارید، از اطلاعات بک آپ تهیه کنید . این اپلیکیشن اندروید استاد قایم کردنه و از فایراتونم خیلی خوب مراقبت میکنه . میتونید برای برنامه پین کد انتخاب کنید و همچنین امکان استفاده از قفل اثر انگشت هم فراهم شده . اگه امتحانش کردید نظرتون و بگید .
ادامه مطلب
روش 1 ) 
فایل های بوت ویندوز سون هم در داخل یه پارتیشن جدا و مخفي هست به نام system reserved که اونجا هم سه فایل BOOTSECT.BAK و bootmgr و w7ldr وجود داره .که اینا رو هم پاک کنی دیگه ویندوز بالا نمیاد.
system reserved که یک پارتیشن مخفي هست شما اول به DISK MANAGEMENT مراجعه کن ببین اینsystem reserved وجود داره یا نه اگه وجود داشت یه LETTER بهش بده تا از حالت مخفي بیرون بیاد و بتونی بری توش بعد از تو FOLDER OPTION تیک SHOW ,HIDDEN و تیک گذینه HIDE PROTECTED OPRATION SYSTEM FILE رو برداز تا نمایش بده بعد این سه فایل رو پاک
شخصی بنام سلیمان به امام صادق علیه السلام عرض میکند،کیف ینتفع الناس بالحجة الغائب المستور؟
قال:کما ینتفعون بالشمس اذا سترها سحاب.
ترجمه:سلیمان به امام عرض میکند چطور مردم ازحجتی که غائب وپوشیده است نفع واستفاده میبرند؟
امام صادق طبق این نقل می فرمایند:همان طور که ازخورشید پشت ابر استفاده می برند.
(خورشید که پشت ابرقرار گیرد قرص او مخفي است،ولکن نور وحرارة او به همه موجودات میرسد.امام زمان هم بدن وجسم او از ما مخفي است ولکن هدایت او،دعای او
داستان فیلم در مورد زن جوانی است که نیروی فرا طبیعی دارد و از آنجاییکه دیگران یا اورا باور ندارند و یا وقتی که نیروی اور می بینند در صدد آزارش بر می آیند او  این موضوع
را از بقیه مخفي میکند. هنگامی که توانایی های او توسط دیگران کشف میشود
مجبور میشود که از دست آنها فرار کند.اکنون سال ها از زمانی که او خانواده
اش را ترک کرده است میگذرد و تنها جایی که میتواند در آن مخفي شود یک خانه
دور افتاده است…
ژانر : درام | علمی تخیلی   و وما.رایی محسوب میشود
اسرار مخفي ن در روابط شویی به همراه عکس فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PDFتعداد صفحات: 46حجم فایل: 898قیمت: 25000 تومانبخشی از متن:آنچه در این فایل خواهید خواند۱ اسراری که آقایان باید درباره ی خانم ها در روابط شویی بدانند به همراه عکس۲ نشانه های شدن زن و مرد در رابطه شویی۳ عوامل شدن ن۴ پوزیشن های مختلف در رابطه شویی۵ چرخه واکنش های جنسی۶ راه و روش های شدن زن و مرد هم زمان۷ راه و روش های بزرگتر شدن آلت تن
ساعت دیواری دوربین دار مخفي یک دوربین دیجیتال HD است. این ویژگی عملکردهای Wi-Fi و کنترل از راه دور را از طریق IOS و برنامه Android رایگان ارائه می دهد. با استفاده از کارت TF ، این دوربین مخفي ساعتی مدل دیواری دیجیتال می تواند از تصاویر و فیلم های HD شلیک کند. این ترکیب کاملی است از یک ساعت دیواری غیر قابل کشف و یک ابزار نظارتی عملی. به عنوان یک ساعت دیواری ، این ویژگی را دارد که زمان دقیق را حفظ کنید. این دوربین مخفي ساعتی مدل دیواری با طراحی دقیق ، کوچک و
مخفي کردن فایلها در عکس !

خب احتمالا متوجه نشدید این یعنی چی!خب براتون میگم ما می خوایم یه سری فایل رو پشت یه عکس قایم کنیم مثل عمل Hidden در ویندوز! در این روش شما ابتدا فایل های که قصد دارید مخفي شوند را فشرده کرده و سپس فایل فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید .
 
به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما در دل یک عکس مخفي می شوند و زمانی که کسی بر روی عکس کلیک کند تنها تصویر را مشاهده می کند و متوجه فایل های مخفي نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که
به نام خدای شنهای طبس


مخفي بودن کرونا در تست آزمایشگاه!⚠️(خیلی ها تا لحظه آخر نمیدانند کرونا دارند)اگر این روزها علائم سرماخوردگی ، عفونت ریه و دستگاه تنفسی دارید ولی تست کرونای شما منفی است ، بیشتر مراقب خود و اطرافیانتان باشید!پروفسور کرمی: پزشکان به من میگویند ، سیتی اسکن نشان میدهد فرد مبتلا به کرونا است ولی تستش منفی است!

دانلود و مشاهده کلیپ مربوطه:
http://roshangari.ir/video/62208

https://www.aparat.com/v/pAmnr
فروش دوربین مداربسته مخفي کوچک
 دوربین ریز مخفي لنز این دوربین دارای رینگ‌های  دوربین کوچک جداگانه برای کنترل دوربین مخفي کوچک  زوم، فو و دیافراگم است  نصب دوربین مخفي در منزل که اگرچه به صورت مکانیکی دوربین مداربسته مخفي کوچک به بخش‌های مختلف لنز متصل نیستند دوربین جاسوسی کوچک و به صورت الکترونیکی عمل می‌کنند، دوربین فلتی اما وقتی از آن‌ها دوربین مخفي فلتی استفاده می‌کنیددوربین مخفي جاسوسی  به شما احساس مکانیکی بودن را می‌دهند
گهگاهی تو یه سری از وبلاگ ها می بینم که با دنبال کننده های مخفي صحبت می شه ، مثلا می گن لطفا با هویت ما رو دنبال کنید تا ما بفهمیم چه کسایی بیننده مطالب ما هستن یا بعضی ها با حالت گلایه رسما اعلام می کنن که قطع دنبال کنید ؛ خیلی ها هم هستن که شاید اشاره ای بهش نکنن ولی حس کنجکاوی تو وجود هر فردی هست و بالاخره دوست داره بدونه اون مخفي ها کیا هستن ؟
اما تا حالا فکر کردید اگه توی پنل مدیریت وبلاگ گزینه ای بنام فهرست دنبال کنندگان وجود نداشت با خیال ر
مأموریت مخفي هایزر در تهران خاطرات ؤنرال هایزر انتشارات انقلاب اسلامی سیدمحمدحسین عادلی
مأموریت مخفي هایزر در تهران : درکی از حقایق نادیدنی در زمان محمدرضا شاه.
مأموریت مخفي هایزر در تهرانخاطرات ژنرال هایزرترجمه سیدمحمدحسین عادلیانتشارات انقلاب اسلامی
معرفی:
این کتاب یک تاریخ نگاری دقیق و مفصل است ار حضور رابرت هایزر در ایران و تهران. این کتاب خیلی بی طرفانه نوشته شده چون رابرت هایزر از نگاه خودش مسایل را بررسی کرده. البته که او یک امری
شیوع کرونا سطح شبکه مخفي نظامیان پنتاگون را نشان میدهد، با رد یابی علت بیماری یا فوت اشخاص به وسیله ویروس کرونا، میتوان به شبکه مخفي پنتاگون دست یافت. یک افسر اطلاعاتی پنتاگون که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار ماهین نیوز گفت: مدتها است که سازمان سیا، کار ایی خود را در شبکه سازی از دست داده، مخصوصا در ارتباط با ایران بسیار ضعیف عمل می کند.
ادامه مطلب
شارژر دوربین دار بی سیم : جهت خرید و اطلاع از قیمت شارژر دوربین دار بی سیم و  نصب دوربین مداربسته مخفي کوچک در منزل با ما تماس بگیرید ما شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی میکنیم.
دوربین شارژر مجهز به دوربین مدار بسته WIFI 1080P CCTV Mini USB شارژر جاسوسی

مشخصات فنی و قیمت شارژر دوربین دار بی سیم:محصول: دوربین مخفي شارژر بی سیم وای فای 1080P* عملکرد WiFi: بله ، نظارت از راه دور توسط کامپیوتر ، تلفن هوشمند در هر زمان و هر مکان.* سازگار با آی فون ، اپل ، تلفن آند
چندی پیش اینستاگرام تصمیم گرفت تا تعداد لایک‌های پست‌ها را از دید عموم مخفي کند و تنها آن‌ها را به صاحبین آن نشان دهد.
هدف اینستاگرام از مخفي کردن تعداد لایک‌ها، بیشتر به تلاش این کمپانی مبنی بر جهت دادن به این شبکه اجتماعی است. ایده اصلی، از بین بردن فضای رقابتی ایجاد شده و همچنین معرفی فضایی است که کاربران در آن بتوانند با افرادی که دوست دارند به سادگی در ارتباط باشند.
پس از کشورهای کانادا، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، نیوزیلند و استر
 
حفاظ آکاردئونی چهارلوزی پرچ مخفي معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود.که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها استفاده می کنند.
حفاظ آکاردئونی به صورت چهار لوزی می باشد.
یعنی هیچ فضای خالی درون درب وجود ندارد و چهارچوب این درب و تسمه ها به صورت دوبل و پرچ مخفي است.
قیمت درب آکاردئونی 4 لوزی پرچ مخفي
اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب
هر چه د
دوربین مخفي کوچک 4k فلت یک دوربین ریز مداربسته سوراخ دار با قابلیت انعطاف پذیری بالا با طول تقریباً 15 سانتی متر است. دوربین مخفي کوچک به یک ضبط کننده فیلمبرداری دیجیتال مینی 12 ولت (DVR) وصل شده است در حالی که یک شکاف SD در قسمت جانبی قرار دارد. اسلات کارت SD دارای کارتهای micro SD32 گیگابایتی است که باید از کلاس 10 یا بهتر باشند. ایده خوبی است که بتوانید کارت SD را به صورت آنلاین سفارش دهید تا ما قبل از اعزام بتوانیم دستگاه و ضبط را به طور کامل آزمایش کنیم.
اگر کسی به دنبال راهی برای رمزنگاری و یا مخفي کردن عکس، فیلم یا فایل باشد؛ بی شک KeepSafe قدرتمندترین آن هاست.

نرم افزار KeepSafe با پروتکل قوی رمزنگاری، عکس ها، فیلم ها و فایل های موردنظر شما را مخفي و رمزنگاری میکند.
هرگز از پاک شدن فایل های خود نگران نباشید، چرا که نرم افزار قدرتمند KeepSafe قابلیت ساخت حساب کاربری دارد و هنگام اتصال به اینترنت؛ فایل های شما را به صورت خودکار، در قسمت ابری خود آپلود میکند.
در این صورت، حتی پس از حذف و نصب مجدد نرم ا
دانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عادلی    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کامل کتاب مقاومت مصالح تالیف دکتر حجت ا عادلی - .www.noandishaan.com › . › نمونه سوالات، مجلات، جزوات و کتاب ها۲۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱ پست - ‏۱ نویسندهفصل اول : کشش و فشار محتوای مخفي برای مشاهده محتوای مخفي می بایست در انجمن.
دانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عادلی - دانشنامه عمرانwww.civilcad.ir › post › دانلود-کتاب-مقاومت-مصالح-حجت-اله-عادلیدانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عاد
اگر شما هم از پیامرسان تلگرام استفاده می کنید خوب است بدانید که در نسخه جدید این برنامه قابلیت مخفي کردن عکس پروفایل تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفته است. به کمک این ویژگی شما می توانید مشخص کنید که چه افرادی عکس پروفایلتان را ببینند و چه کسانی به آن دسترسی نداشته باشند. برای این کار کافی است وارد Settings تلگرام شوید و از قسمت Privacy and Security  گزینه Profile Photo را انتخاب کنید. در این صفحه با انتخاب گزینه Everybody همه به پروفایلتان دسترسی خواهند داشت اما
نرم افزار کاربردی ورد یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن‌های دسکتاپ محسوب می‌شود. نرم افزار یاد شده ویژگی‌های متنوع و زیادی دارد که می‌توانند در کنار هم تا حد زیادی کار‌های مربوط به ایجاد سند‌ها را پیش ببرند.
اما در این بین ویژگی‌های کمتر شناخته شده‌ای هم وجود دارند که عمدتا خیلی به آن‌ها توجه نمی‌شود. در این مطلب قصد داریم با ۱۰ ویژگی مخفي و کاربردی مایکروسافت آشنا شویم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهتر از گذشته سند‌های خود را تنظ
علت مخفي کاری و پنهان کاری نوجوان چیست؟ بیشتر والدین زمانی که فرزندانشان به سن نوجوانی می‌رسد نگران رفتارهای او می‌شوند و احساس می‌کنند که فرزندانشان دیگر تمایلی به درمیان گذاشتن رازهایشان با آن‌ها ندارند و به اصلاح دیگر محرم اسرار آن‌ها نیستند. در نوجوانی به خاطر ویژگی های دوران بلوغ و تلاش برای به دست آوردن هویت، هر دو جنس بیشتر با همسالان خود احساس راحتی می‌کنند، به علاوه رازهای بیشتری برای پنهان کردن از والدین نسبت به دوران کود
برنامه اندروئیدیمجموعه‌ای از بازیهای واژه ای برای پارسی زبانها
لیست بازیها:
گمانه در گلشن: حکایتی از گلستان به شما نشان داده می‌شود که در آن برخی واژه‌ها مخفي شده اند و بجای آنها نقطه‌چین گذاشته شده است. شما باید واژه مخفي را حدس بزنید
نهان‌واژه‌ها: مانند بازی گمانه در گلشن ولی برای شاعران مختلف
نشانگان: صفحه شماره‌گیر تلفن در موبایل در ملاحظه کنید، زیر هر شماره حروفی از الفبا نوشته شده است که برای به خاطر سپردن شماره تلفن بکار میرود. د
دانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عادلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کامل کتاب مقاومت مصالح تالیف دکتر حجت ا عادلی - .www.noandishaan.com › . › نمونه سوالات، مجلات، جزوات و کتاب ها۲۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱ پست - ‏۱ نویسندهفصل اول : کشش و فشار محتوای مخفي برای مشاهده محتوای مخفي می بایست در انجمن.
دانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عادلی - دانشنامه عمرانwww.civilcad.ir › post › دانلود-کتاب-مقاومت-مصالح-حجت-اله-عادلیدانلود کتاب مقاومت مصالح حجت اله عادلی ای
با خرید یک میز ناهار خوری مخفي آسایش و راحتی را در منزل خود تجربه کنید. میز ناهار خوری مخفي فضای چندانی از شما نخواهد گرفت و مزایای یک میز کامل را دارد
میز ناهار خوری مخفي
خرید میز ناهار خوری مخفي یک قدم جذاب برای کامل کردن دکوراسیون مدرن برای خانه شما است. قرار نیست لوازم خانه شما هم دقیقا به همان شکلی باشد که چندین سال قبل مادربزرگتان در خانه داشت. با استفاده از خلاقیت های مدرن و لوازم روز از تکرار بپرهیزید و دکوری جدید را برای خود فراهم کنی
ایا تا به حال فکر این افتادی که در مدت خدمت سربازی کار کنی و درامد داشته باشی . 
1. شما می توانید یک عدد شانه قیچی و موضر را به صورت مخفي و یا به یکی از کادری های قابل اعتماد بدهید تا از دژبانی رد کنند و با گرفتن مبلغی توافقی مو های سربازان را اصلا و یا موضر را اجاره دهید .
2. شما می توانید با فروختن سیگار و. به سود بسیار بالایی دست پیدا کنید.
3. شما می توانید با شستن لباس سربازان به درامد برسید.
4. شما می توانید با وارد کردن یک اتو و اتو کردن لباس سربا
سایلین من عین یک فرشته ی واقعی ست. خیلی وقت ها شده به لحظه ای که در آنیم، شک کرده ام؛ وقتی روبرویم نشسته. خیلی وقت ها میگویم: من با شکل نفس کشیدنت می فهمم در قلبت چه می گذرد. خیلی وقت ها میگویم: قبل از اینکه خودت بفهمی در قلبت چه میگذرد ، من می فهمم. مثل یک درخت است؛ درخت گیلاس. آدم در وجودش غرق می شود. امشب گفتم: من از اینکه کسی از من سند خانه را امانتی خواسته، عصبی ام و فکر میکنم نباید همچین درخواستی میکرد. بعد نگاهش کردم. دیدم چیزی نمی گوید؛ ساکت ش
رمان کریشنا(جلد دوم فرزندان آتش)
نویسنده:mahya1993
ژانر:ترسناک
خلاصه: اضطرابش را با نفس عمیقی فرونشاند و به چشمهایی که به او زل زده بودند خیره ماند . چشمانی سرخ که تا چند لحظه پیش آبی اقیانوسی بود … درک مسائلی که پیش آمده بود اکنون آسانتر می نمود … گویا به آسانی دریافته بود رازی که این همه سال از او مخفي مانده بود چیست ؟ حالا می فهمید که چرا عمویش اصرار داشت بیش از یک سال در هیچ شهری توقف نکنند … حالا می فهمید چرا یک عمر خواندن کتاب های خیالی را برا
یکی از ایده های جالب برای استفاده از نور مخفي کابینت آشپزخانه، نصب آنها درست بالای سینک ظرفشویی است. با این کار هم شستن ظرف ها و آماده سازی مواد غذایی برای شما راحت تر خواهد شد هم اینکه تاکیدی ویژه بروی قسمت گذاشته می شود. بنابراین سعی کنید سینک و شیر آب ظرفشویی طرحی ویژه و شیک داشته باشند مثلا شیرهای برنجی و طلایی در چنین شرایطی بسیار لوکس جلوه خواهند کرد. همچنین اگر بین کابینت ها قفسه ای برای نگهداری برخی لوازم تعبیه کرده اید، نورپردازی ای
ماجرای ابراهیم رئیسی دختر بندرعباسی چیه همراه با اطلاعات مخفي
جریان ابراهیم رئیسی دختر بندرعباسی
ابراهیم رئیسی دختر بندرعباسی
سید ابراهیم رئیس‌السادات معروف به ابراهیم رئیسی (متولد ۱۳۳۹ در محله نوغان مشهد) ایرانی و متولی آستان قدس رضوی است.وی پیش‌تر و در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ دادستان کل ایران و در سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ معاون اول قوه قضائیه بود.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها