نتایج جستجو برای عبارت :

چیستی هستی آموزی سنگ ها

جواب این سوال برای من با یک سوال بنیادی دیگر شروع شد :
 آیا فضا وجود است یا وجود انسان فضائی است؟ یا به عبارتی هر گونه جهت گیری در جهت ایجاد فضا بوده است یا وجود انسان فضائی است و دلیل سوگیری؟
به زعم من وجود انسان فضائی است و فضا نمودی ست از باورها ، تخیلات ،تفکر و تصورات ما .
که جهت فهم آن بایستی مناسبات فضائی را شناخت (درک و فهم زبان معماری ، فضا ، نور ، اشیاء ، سطوح ، صفحات ، ماده و .) و در قالب مفهوم فضا ، تخیلات و باورها و عقاید را از نمود به بو
کتابی با رویکرد فلسفی به مباحث علم و چيستي آن که در این کتاب مکاتب مختلف در فلسفه علم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از جمله مکاتب نام برده شده در این کتاب مکاتبی همچون پوزیتویسم، تجربه گرایی، عقل گرایی، نسبی گرایی، عینیت گرایی و مواردی از این دست می باشد. 
کتاب راه هایی به تفکر فلسفی نوشته فیلسوف لهستانی است که صورت نوشتاری سلسله گفتارهایی وی در یک برنامه رادیویی می باشد، موضوع اصلی این سلسله گفتارها درباره چيستي فلسفه و تفکر فلسفی قرار دارد، پس اگر به دنبال درک چيستي فلسفه و تفکر فلسفی هستيد این کتاب 100 صفحه ای رو از دست ندید.
جزئیات برنامه های هفته بسیج دانش آموزي شهرستان قلعه گنججانشین بسیج دانش‌آموزي  شهرستان قلعه گنج امروز در نشست خبری به معرفی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزي پرداخت.هفته بسیج دانش‌آموزي از هفتم آبان ماه با شعار دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز می‌ش
ادامه مطلب
به نام خدا
با سلام ؛                                                                                                                                         مورخ : 20/1/98
         دانش آموز عزیز لطفا با دقت کافی فرم نظر خواهی زیر را در خصوص فعالیت های شورای دانش آموزي آموزشگاه هاتف کیان) مطالعه و تکمیل فرمایید . نظرات شما راهگشای بهبود فعالیت های شورا در آینده خواهد شد .
1 ـ  شورای دانش آموزي  آموزشگاه در خصوص فعالیت های آموزشی و پ
مرگ اختراع و کاتالیزور رشد و شناخت هستي است تصور کن اگه مرگ نبود و صرفا تولد جاودانه انسان بود کره زمین چه جور جایی می شد مرزهای رشد و تحول و اخلاق و دانایی و کشف و علم و اقتصاد و تاریخ همه چیز جابجا می شد و چه بلوایی بپا می شد بسیاری از دست و پا زدن ها در هستي بخاطر مرگ هست.مرگ آمده است تا هستي را تمام و کمال به ما معنا کند.در بسیاری از کتاب هایی که درباره فلسفه و معنای هستي نوشته اند مرگ را گرانیگاه معنا کردن هستي دانسته اند. اروین یالوم روانپزش
"محمدعلی مقنی زاده" هنرجوی پایه دوازدهم رشته فتوگرافیک که در انتخابات شورای دانش آموزي امسال به عنوان رئیس شورای دانش آموزي مدرسه منسوب شد، ضمن شرکت فعال در همایش رؤسای شوراهای دانش آموزي، به عنوان عضو مجمع مشاورین مدیر آموزش  پرورش ناحیه 2 یزد انتخاب گردید.
مدیریت هنرستان ضمن تبریک به این دانش آموز عزیز، آرزوی موفقیت و بهروزی برای این هنرجوی فعال در همه زمینه های فعالیتی را از خداوند خواستار است.
بسم الله
زنجیرگشا ز پای هر حُر هستيباران طهور، پاکی کُر هستيتو دُرّ نجف نه، که نجف قطره ی تو.دریای نجف هستي و پر دُر هستي
پ.ن.
از تو در شگفت هم نمی توانم بود
که دیدن بزرگی ات را
چشمان کوچک من بسنده نیست
(استاد سید علی گرمارودی)
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
وقتی عصبانی هستي خفه خون بگیر
خفه خون بگیر، خفه خون بگیر، خفه خون بگیر.
میدونی چرا؟؟؟؟
چون حرفایی میزنی که یه عمر پشیمونی برات دارن.حرفایی میزنی که با هزارتا عذرخواهی هم نمیتونی جمعش کنی چون فقط دل میشکنی، دل!!!!!
پس یادت باشه
وقتی عصبانی هستي، خفه خون بگیر:)
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزي و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزي به همراه تصاویری از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
دستور جلسه 
1)انتخاب دو نفر از شورای دانش آموزي جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای دانش آموزي
2) نظرخواهی از شورای دانش آموزي برای برگزراری جشن یلدا
3) فعالیت شورای دانش آموزي جهت هرچه بهتر برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر
خلاصه مذاکرات
به یاری خداوند متعال چهارمین جلسه شورای دانش آموزي نیز در نمازخانه آموزشگاه برگزار شد .
با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای دانش آموزي در سطح منطقه خانمهامهدیه فرجی فرد از کلاس نهم آموزشگاه نیایش انتخ
دانش آموزان متقاضی المپیاد دانش آموزي باید با اطلاع از زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود کنند . به نقل از سایت مدارس هیوا ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، در مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز شود و با توجه به چند مرحله ای بودن آزمون المپیاد دانش آموزي ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 برای مراحل دیگر در این سایت ارائه شده است .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
w
در روز سه شنبه ساعت 9صبح  مورخه 97/8/1 انتخابات شورای دانش آموزي برگزار گردید.تعداد داوطلبین عضویت درشورای دانش آموزي 12 نفر بودند که پس از شمارش آراء توسط ستاد انتخابات مدرسه  نتایج این انتخابات به شرح زیر  اعلام گردید .
1 - سید عرفان  منافیان  با 101  رای 
2 - جواد  کاوه                 59    رای
3 - محمد   میر علایی      58    رای
4 - صادق سمیع             49    رای
5 - آرمان    اخوت            41    رای
6 - محمد   جعفری          40    رای 
7 - سهیل   خوشنویس    36    ر
دانش آموزان علاقمند به ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، باید در زمان مقرر به صورت الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند . به گفته سایت هیوا ، ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، برای مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز می شود و ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزي انجام می شود . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6527/ثبت-نام-المپیاد-دانش-آموزي-99---1400.html
 
امسال هم سینا سعیدی خادم خالدی توانست با کسب آرای دانش آموزان به عنوان نفر دوم وارد شورای دانش آموزي گردد . پس از رای گیری منتخبین دانش آموزان سینا را به عنوان رئیس شورای دانش آموزي معرفی کردند . شورای دانش آموزي دبیرستان آیت اله طالقانی خالدآباد برای دو سال پیاپی رتبه ی اول استان را در کارنامه دارد . سال گذشته نیز سینا به عنوان نفر اول معرفی شد و ریاست شورای دانش آموزي را در سال گذشته بر عهده داشت . سال گذشته در کنار سینا متولی دیگری نیز حضور
یه خدایی که اون بالاس و خیلی وقته فراموشش کردم
یه خدایی که نباید شک کنم دیگه بهش
چون اون جوری ب پوچی مطلق میرسم
حضورتو کنارم حس میکنم رب :(
وقتای خلوتم وقتی هیییچ کس نیست دورم
وقتی هربار ب زور بساطمو جم میکنم از دور اطرافیانم 
تو بودی
خیلی هم بودی حتی وقتی که چن سال پیش تو حرم اون خانومه رو فرستادی ک دلگرمم کنه
بهم بازم ثابت کن ک هستي کنارم
بگو ک تو هستي حتی اگ کل دنیا سر جنگ بگیره
بگو هستي و من درگیر نمیشم
بگو هستي و من هفته دیگ شادم
بگو هستي
تکست متن آهنگ بی آسمون مهدی جهانی

تمام قلب من تو هستي پر میزنم تو آسمونا
تمام قلب من تو هستي پر میزنم تو آسمونا
نباشی چی از من میمونه
دیوونتم خدا میدونه
کنارم راه میری زیر چتر خیابونا خیس بارونه
قلب تو صاف مثل بوی خوبه بارون و خاکه
تمام قلب من تو هستي آروم جون من تو هستي
پر میزنم تو آسمونا تو آسمون من تو هستي
تمام قلب من تو هستي آروم جون من تو هستي
پر میزنم تو آسمونا تو آسمون من تو هستي
مظومه چشمات خوبه حرفات
تا زنده ام میمونم همرات
نفس میکشم با
بسمه تعالی
صورتجلسه واگذاری اداره تعاونی آموزشگاه به اعضای شورای دانش آموزي دبستان شهید صدوقی کنرک
سال تحصیلی 98-97
طی جلسه ای که در تاریخ 97/8/9در دفتر آموزشگاه باحضور مدیر -مربی پرورشی وکلیه اعضای شورای دانش آموزي تشکیل گردید در این جلسه پس از  تلاوت آیاتی چند از کلام الله مدیریت آموزشگاه ضمن تقدیر وتشکر از اعضای شورای دانش آموزي به نقش واهمیت وجایگاه شورای دانش آموزي اشاره فرمودند و از اعضای شورای دانش آموزي خواستند که با توجه به شرح وظایف
دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزي در موعد مشخص شده را ندارند باید در زمان تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزي اقدام به ثبت نام خود نمایند . به گفته سایت هیوا ممکن است دانش آموزان به دلایل زیادی نتوانند در موعد ثبت نام المپیاد دانش آموزي ثبت نام خود را تکمیل نمایند و به دلیل درخواست های پی در پی دانش آموزان برای تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزي ، سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ا
ماه می خواند، آسمان می داند و ابر می بارد. در میان ستارگان همهمه است. فریادی از ماه که سکوت را شکسته، سکوت آسمان که سنگین است و زجه ابرها که بی پایان کشیده می شوند. ماه انتظار تنهایی را می خواند، آسمان انتظار تنهایی را می کشد و ابرها انتظار رفته را می گریند.
کیستی؟
ماه در انحنای سکوت شب کوچه؟
آسمانی نشسته بر لب پنجره پرده کشیده؟
یا ابری در تاریکی اتاق چمبره زده؟
و اما پایان نمی دهم بدون تو، زمین. تو در انتظار چيستي؟ نمی دانی؟ ترسم از همین است. پر
دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، در زمان ثبت نام به صورت الکترونیکی منتشر می شود به گفته سایت مدارس هیوا ، دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 شامل جزئیات مهمی است که از جمله جزئیات مهم دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزي 99 - 1400 ، مراحل مختلف برگزاری المپیاد دانش آموزي می باشد که در این سایت به طور کامل شرح داده شده است . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6541/دفترچه-ثبت-نام-المپیاد-دانش-آموز
به شکرانه الهی انتخابات شورای دانش آموزي همزمان درسراسرکشوردرتاریخ 1398/8/1بارقابت کاندیاهای دانش آموزي وباشعار((شورای دانش آموزي طلایه دارگام دوم انقلاب اسلامی))برگزارشدودانش آموزان باانتخاب منتخبین خود رای خویش رابه صندوق آراریختند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار موسی کمالی در پاسخ به سوالی مبنی به خشکی امدن اینکه اکنون که سربازی مثل گذشته فقط رزم نیست و مهارت آموزي هم به این دوره اضافه شده است، آیا امکان دارد که بحث سربازی بخاطر خانم ها غصه مطرح شود، اشعار کرد: فعلاً ستاد بی مو نیروهای مسلح برنامه ای برای این موضوع ندارد. وی افزود: چون حوزه ای که ما فاتحه کردیم (مهارت آموزي) یک مرزوبوم با جامعه آماری پشته است و فعلاً برنامه ای برای بانو ها نداریم و رجحان با ن
پژوهش و تأمّل در چيستي عزاداری بر سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، از جمله مسائل مهم برای هر انسان آزاده ای است که در پی علل و عوامل قیام حضرت سیدالشهدا(ع) است. این نوشتار، با رویکرد دانستن چيستي عزاداری به سیره علمی» و عملی» معصومین(ع) می پردازد؛ بدین معنا که به صورت خلاصه و علمی به واژه شناسی کلمات مأتم»، ألمَنَاحَه»، عَزَا»، ألجَزَع» و عَوِیل» می پردازد و سپس با اشاره به سیره عملی» اهل بیت(ع) وظیفه پیروان آن حضرت را بیان می کند.
انتخابات شورای دانش آموزي مدرسه همزمان با سراسر کشور در روز دوم آبان ماه برگزار گردید و پانزده نفر از دانش آموزان مدرسه به رقابت با یکدیگر پرداختند.سرانجام آقایان محمدجواد خدابخشی با 73 رای، محمد همتی با65 رای، یاسین کیانی با 64 رای ، امیرمتین حاتمی با 63 رای،و حسن عسگر با 58 رای به عنوان اعضای شورای دانش آموزي مدرسه انتخاب شدند
من چ کسی هستم؟ این سوالی است که هر روز می پرسم.
مادرم می گوید : تو زیباترین گلی هستي که در باغچه ی زندگی ام دارم.
پدرم میگوید : تو حاصل پینه های دستان کسی هستي که عمرش را ذره ذره به پایش ریخت تا کسی شوی که هستي.
پدر بزرگم میگوید : تو لذت بخش ترین حسی هستي که هر پیرمرد می تواند حس کند.
برادرم می گوید : تو بهترین الگویی هستي که هر نوجوانی می تواند داشته باشد.خواهرم می گوید : تو حامی ترین حامی ای هستي که هر دختر آرزویش را دارد.
همسرم می گوید : تو محکم ت
گیلکی گویشی تفاوتان(فارسی: مال کجا هستي؟/ اهل کجا هستي؟»)
 
فؤمن: کأیأ شین ایسی؟»أسسؤنه: کؤره شی ایسی؟»کلأچئه: کویه شی هیسی؟»چابؤک: کوجارِ شی هسی؟»دوهزار: کمین جارِ شنی هسّی؟»الموت: کجه شینی هسی؟»هزارجریب: کاجه شه هستي؟»  فشرده حالتان:(فارسی: مال کجایی؟/ اهل کجایی؟)آمل: کجه شنی؟»قاسم‌آباد: کوجه شئی؟»رشت: کؤیه شینی؟»@gilaki_learning‌
وقتی تو باشیزندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناستوقتی تو باشیقلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهاییوقتی تو عزیز دلم باشیهمدمم باشیسر پناهم باشیطلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو استتو هستي ، برای من هستي ، تا آخرش همه هستي ام هستيحالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !وقتی تو باشیعشق در وجودم همیشه زنده است
در این بخش پاورپوینت چيستي چرایی و چگونگی چشم انداز (همراه با تصویر چند اسلاید به زبان انگلیسی) در ۵۷ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت چيستي چرایی و چگونگی چشم انداز ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۶
چيستي چشم انداز
چشم‌انداز در آینده قله‌ای است که باید به آن رسید.چشم انداز، وضعیت مطلوبی اس
آتش‌سوزی خوابگاه دانش‌آموزي دخترانه نجمیه در کهنوج؛ حریق مهار شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از آتش‌سوزی خوابگاه دانش‌آموزي دخترانه نجمیه در کهنوج خبر داد و گفت: با اقدام به موقع عوامل اجرایی مدرسه و نیروها
ادامه مطلب
اگر چه تعبیر هندسه صحیح نیست ولی برای آسان سازی مطلب راه دیگری نداریم!
به هر حال موجودات هستي همه بهره مندی های متفاوت» از هستي(=وجود=کمال) هستند.
هر موجودی که بیشترین بهره مندی از هستي را داشته باشد در بین مجموعه موجودات از همه بالاتر و با ارزش تر است. چون دارایی او از کمال از همه بیشتر و نقص های او از همه کمتر است.
ادامه مطلب
هستي!
خواه ناخواه هستي!!
بخواهی نباشی، تنها هستي ات را آلوده ساخته ای!!!!
.
.
.
+ بنظر آمار خودکشی داره دیگه نگران کننده میشه!
امام باقر علیه السلام:
مومن به هر بلیه ای گرفتار می گردد و به هر گونه مرگی میمیرد الا اینکه خودکشی نمیکند!
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !تو هستي ، برای من هستي ، تا آخرش همه هستي ام هستي !!!حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
ادامه مطلب
انتخابات شورای دانش آموزي درروز چهارشنبه 1398/8/1 بصورت الکترونیکی برگزار گردید . لازم به ذکراست  که با توجه به تصمیم اداره متبوع آموزش وپرورش ناحیه دو شهرکرد درتمامی آموزشگاه های این مدیریت آموزش وپرورش انتخابات بصورت رایانه ای برگزار گردید.
 
<<هایدگر معتقد بود در دنیا دو وجه اساسی برای هستي وجود دارد:
۱.مرتبه‌ی فراموشی هستي و ۲.مرتبه‌ی اندیشیدن به هستي.
وقتی فرد در مرتبه‌ی فراموشی هستي است، در دنیای اشیا می‌زید و خود را در سرگرمی‌های روزمره‌ی زندگی غرقه می‌کند: فرد به پایین کشیده می‌شود تا هم‌مرتبه‌ی "وراجی‌های بی‌ارزش" شود و در آنها مستغرق. فرد خود را تسلیم دنیای روزمره و دلواپسی برای شیوه‌ی وجود چیزها می‌کند.
در مرتبه‌ی دیگر، یعنی مرتبه‌ی اندیشیدن به هستي، شگفتی ف
دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزي امسال هستند باید در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی و با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند . به گفته سایت هیوا ، زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزي برای امسال احتمالا اوایل دی ماه باشد .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4715/زمان-ثبت-نام-آزمون-المپیاد-علمی-دانش-آموزي.html
 
در تاریخ 2/10/97 چهارمین جلسه ی شورای دانش آموزي در محل دفتر مدرسه برگزار گردید در این جلسه از زحمات دانش آموزان عضو شورا تشکر شد مسول کمیته ی علمی درخواست فرجه برای امتحانات نوبت دوم، همچنین تعطیلی کلاس های درس همزمان با امتحانات را خواستار شد . مسئول کمیته ی ورزشی قرار شد تا پایان امتحانات نوبت دوم ، اعلام توقف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش را اعلام نمایند.در خاتمه نظارت بر حسن اجرای طرح مدام آذر ماه به عهده ی دانش آموزان عضو شورای دانش آموزي گ
 نشست ورشو که به میزبانی آمریکا - لهستان در شهر ورشو با عنوان اصلی آینده صلح و امنیت در خاورمیانه» در حال برگزاری است با بازتاب منفی در رسانه های خارجی روبرو شد. 

با آغاز نشست ورشو در لهستان با محوریت بررسی اوضاع خاورمیانه، کارشناسان و تحلیل گران امور آمریکا ناامیدی خود را از این نشست ابزار کرده و گفتند که برگزاری این نشست، تنها در چارچوب پیشبرد دو ت افراطی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفته است.
استقبال سرد اروپایی ‌

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها