نتایج جستجو برای عبارت :

سریال کره ای پلیسهای تازه کار

سايت سريال باز سايت تازه تاسیس در زمینه سريال هاي ايرانی میباشد که سعی دارد بهترین ها را براي شما عزیزان به ارمغان بیاورد
تیم سايت سريال باز همواره می کوشد که با رعايت حقوق عوامل تهیه کننده فیلم قامی مهم در راستاي حفظ قانون کپی رايت بردارد
با سريال بازهمراه باشد
سريال در برابر باد ، یا با نام Against The Wind سريال خاطره انگیز دهه شصتی ها است که در اوايل دهه ۶۰ از شبکه یک سیما پخش شد، اين سريال درام محصول  ۱۹۷۸ استرالیاست. جان اينگلیش براي بازی در اين مجموعه برندهٔ بهترین بازیگر تازهکار” جايزه لوگی در سال ۱۹۷۹ شد. حالا قرار است بعد از سالها دوباره اين سريال بر روی آنتن رسانه ملی رود. در ادامه مطلب به معرفی اين سريال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن از صداوسیماي ملی را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با م
اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت
زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت
 
دل من نیز با تو بعد از آن پايیز طولانی
دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت
 
درخت یادگاری باز هم بالنده خواهد شد
که عشق از کُندهٔ ما یادگاری تازه خواهد یافت
 
دهانت جوجه‌هايش را پریدن گر بیاموزد
کلام از لهجهٔ تو اعتباری تازه خواهد یافت
 
بدین سان که من و تو از تفاهم عشق می‌سازیم
از اين پس عشق‌ورزی هم، قراری تازه خواهد یافت
 
من و تو عشق را گسترده‌تر خواه
SpongeBob New Fish in Town,SpongeBob SquarePants Collection,انیمیشن باب اسفنجی تازه وارد در شهر با دوبله فارسی,د تمام قسمت هاي انیمیشن باب اسفنجی,دانلود انیمیشن باب اسفنجی تازه وارد در شهر,دانلود انیمیشن تازه وارد در شهر,دانلود رايگان انیمیشن,دوبله فارسی,سايت دوستی ها,کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی,کالکشن سريال باب اسفنجی,
ادامه مطلب
شعر نو می گویم اما حرف هايم تازه نیستعزم رفتن دارم اما رد پايم تازه نیستیک دو روزی در دلی بودیم و رفتیم عاقبترفتن از یاد عزیزانم برايم تازه نیستدوستت دارم ولی دیگر چه جاي ماندنم ؟میروم بی منت از جايی که جايم تازه نیستآمدم با شور و شوق از عشق گویم با دلتکهنه شد آواز من شور و نوايم تازه نیستسخت می گردد تنفس در فضاي بی کسیسینه ام سنگین و هم حال و هوايم تازه نیستروزگاری گوش یاران بود و صحبت هاي منگرچه مدت هاست هم دیگر صدايم تازه نیست
یکی از رسم هاي قدیمی ايرانی ها خوردن ماهی در شب هاي عید و دیگر شب هاي مناسبتی سال است و از دغدغه‌هاي مهم افراد در اين شب ها تشخیص ماهی تازه از کهنه است تا غذايی تازه و لذت بخش بخورند. اما واقعا چگونه می توان ماهی تازه را از کهنه تشخیص داد؟ نشانه هاي ظاهری در آن وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در تشخیص ماهی تازه بیان کنید.
 
ادامه مطلب
درسوره مریم /۲۵(وهزّی الیکِ بجِذع النخله تُساقط علیکِرُطباًجَنیّاً).خدا به حضرت مریم میفرمايد:شاخه خرما رابه سمت خود تکان بده تا رطب تازه بر تو بریزد،ولذا طبق اينآیه شریفه براي زنی که زايمان کرده یکی از بهترین غذاهارطب تازه است.
دانلود قسمت 8 سريال کرگدن
سريال کرگدن (Rhino Series) تازه ترین سريال ايرانی ویژه شبکه نمايش خانگی در سال 98 به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری است. اين سريال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمايش خانگی آمد. مجری طرح اين پروژه مهدی یاری است و توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.
دانلود قسمت 9 سريال کرگدن
سريال کرگدن (Rhino Series) تازه ترین سريال ايرانی ویژه شبکه نمايش خانگی در سال 99 به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری است. اين سريال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمايش خانگی آمد. مجری طرح اين پروژه مهدی یاری است و توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.
سايت سريال باز سايت تازه تاسیس در زمینه سريال هاي ايرانی میباشد که سعی دارد بهترین ها را براي شما عزیزان به ارمغان بیاورد
تیم سايت سريال باز همواره می کوشد که با رعايت حقوق عوامل تهیه کننده فیلم قامی مهم در راستاي حفظ قانون کپی رايت بردارد
با سريال باز همراه باشد
رود 
شعر تازه اي سرود 
با مداد آبی اش
روی خاک
شعر تازه را نوشت 
خاک شد بهشت.
باد
ساز تازه اي نواخت.
 ابر
چکه
چکه
 قصه گفت 
 دانه دانه غنچه ها
توی باغ
گل شدند
رنگ رنگ. 
من چرا سکوت کرده ام
مثل سنگ؟؟؟!!!!!
انسیه ان
پ.ن: من که نه، اونايی که سکوت کردند و حتی تخته کردند و رفتند.
براي خوردن پسته، فندق، بادام و پسته تازه چه راه‌هايی به ذهنتان می‌رسد؟ آیا بايد منتظر رسیدن فصل پسته‌ها و بادام‌هاي تازه باشید؛ و دل به جاده بزنید و مستقیم آن‌ها را از کشاورز بخرید؟ یا اينکه ترجیح می‌دهد سری به مغازه‌هاي شهرتان بزنید و سراغ آجیل و خشکبار تازه را بگیرید؟
هر کدام از اين راه‌ها را که در نظر بگیرید؛ بايد حداقل چند روز را صرف پیدا کردن آجیل‌هاي خوشمزه و تازه کنید. تازه اگر آجیل تازه گیرتان بیايد! خیلی مواقع آجیل و خشکبار تا
بسم الله
منتظر یعنی معترض؛واگر کسی منتظر نباشد،منتظر آینده نیست.کسی که منتظر تغییر و منتظر آمدن کسی است و منتظر یک چیز تازه ،کس تازه و حادثه تازه هست،نسبت به وضعی که در آن هست معترض است و براي همین،منتظر است.
دکتر علی شریعتی
 از اواسط مهر ماه تا اوايل آذر ماه فصل برداشت میوه تازه زرشک قرمز در شهر ستان هاي بیرجند و قاينات  است. زرشک تازه به سه صورت فروخته می شود:
 
فروش زرشک تازه با برگ و شاخه 
فروش زرشک تازه خوشه شده  (شاخه هاي و برگ ها در اين شیوه جدا می شوند)
فروش زرشک تازه به صورت دان شده. 
 
قیمت روز هر دسته از دیگر گروه ها متمايز است. قیمت زرشک تازه با برگ و خوشه در مجموعه زرشک ابرام برا فروش عمده  ۱۵ هزار تومان است. قیمت فروش زرسک تازه خوشه شده ۲۰ هزار تومان و قیم
زمین چه با سخاوت است. گرمى آغوشش باز است به روى مسافرها 
دانه اى که در خاکش خانه مى کند و گرده ى افشانى که بر آن مى نشیند را در بر مى گیرد و با داشته هايش در طبق اخلاص آن را مى نوازد. بذر ریشه مى دواند و آغوش زمین مى فشارد، جوانه مى زند و سر بر مى آورد. به بار مى نشیند؛ خواه میوه اى باشد یا رنگ و رايحه اى. و دانه یا گرده ى مسافر دیگرى روانه ى سفره ى خاک مى کند. 
زمین را دوست دارم. جايم مى دهد. سفر پیشینم را بذر سفر تازه مى پروراند. هر بار مى رویاندم به ب
دلم می خواست برم چند روز گم و گور بشم. چرا اين دنیا اينجوریه؟ چرا آدم اينجوریه؟ چرا همه چی تموم نمیشه؟ چرا هی همه چی کش میاد؟ تا کی ادامه داره؟چرا کلمه ها از بین نمیرن؟ چرا ما آگاه نمی شیم از همه چی؟ اين دنیا که اينقدر الکیه. وقتی می میریم تازه اول زندگیه.تازه روحمان آزاد و رها میشه. تازه هرجا دلمون خواست می ریم. تازه همه چی رو می فهمیم.
همه چی در پوششی از ابهام فرو رفته. نفهمیدم چرا س طفره می رفت. نمی خواست  زیاد حرف بزنه.حتی اسم تو رو ب
اقا یکی که به پشمشم نیست ب اقاي مهری کنکور اسان است زنگ بزنه بگه کی گفته میخوايم بات کار کنیم که تازه رتبه دو رقمیم نشیم تازه شرطم میذاری یک ساعت و نیمم مخ ادمو میذاری تو فرقون ک بگی خیلی خفنی و خفنین و اينا!!؟؟ تازشم!!! م اگ مشاور میخاسم همون تابستون میزنگیدم باو. بیا بروووو ://// یه فیلم خاسیما! اه :| ینی تازه وقتشم مهمه براش! 
م سرم درد گرفته :/ 
دانلود سريال Servant با لینک مستقیمدانلود رايگان سريال Servant با کیفیت عالیقسمت 3 فصل اول قرار گرفت
سريال درباره شان و دوروتی ترنر زوج فیلادلفیايی است که بعد از فوت بچه تازه به دنیا آمده شان یک عروسک کاملا شبیه انسان را جايگزین بچه خود می کنند و…شما می توانید اين سريال را از یوز دی ال دانلود کنید.
منتشر کننده : یوز دی ال
کیفیت: 720p.480p
کشور سازنده: USA
ژانر: درام,ترسناک,هیجان انگیز
بازیگران: Lauren Ambrose,Nell Tiger Free,Rupert Grint,Toby Kebbell
براي مشاهده ادامه مطلب و دانلو
ازدواج و برگزاری مراسم یکی از مراحل سخت در عروسی است اما با پشت سر گذاشتن اين دوران کوتاه ،دوران زندگی مشترک با کوله باری از مسائل کوچک و بزرگ در انتظار تازه عروس و داماد هاست.تازه عروس ها می توانند با داشتن علم مدیریت خانه داری بسیاری از اين مسائل را به دوران شیرینی تبدیل کنند.

ادامه مطلب
قسمت آخر فصل دوم اضافه شد
ژانر: اکشن | امتیاز: 7.4 از 10
اين سريال ماجراهاي 10 سال قبل از ک را دنبال می کند که طی آن استارفلیت در پی یافتن دنیاهاي جدید و تازه هستند. در اين بین افسر استارفلیت می بايست یاد بگیرند که براي درک چیزهاي بیگانه، ابتدا می بايست خودش را پیدا و درک کند.
سرو مووی ؛ دانلود فیلم و سريال و موسیقی متن
چند بار خواستم بیام مطلب بنویسم هی دست و دلم نیومد نمی‌دونم چرا
از اتفاقات جالبی که تو راه دانشگاه دیدم ، از بچه ها از استادا 
از اين به بعد بیشتر میام :)
دانشگاه خوبه فضاش زیباست دوست خوبی هم پیدا کردم ^^
فقط حال درس خوندن نمیاد نمیدونم چرا-_- انگار تازه بدنم فهمیده که از کنکور خستس و وقت اضافه میخواد !! تازه کلی انیمه پیدا کردم براي دیدن و چند تا سريال کره اي 
امیدم به اينه که بعد یک ترم درست بشم و همه تفکرات درسخونی که داشتم برگردن^^
حقیقت اينه
سريال وايکینگ ها یکی از سريال هاي جالبی است که در حال دیدن آن هستم. دوستانی که علاقمند به دیدن سريال می باشند را به دیدن سريال هاي زیر توصیه می کنم:
- سريال وايکینگ ها
- سريال لیست سیاه
- سريال مرده هاي متحرک
 
واقعا اين سريال ها جذاب هستند
دانلود رايگان قسمت دوم 2 سريال نهنگ آبی
دانلود سريال نهنگ آبی قسمت دوم با لینک مستقیم
دانلود قسمت 2 سريال نهنگ آبی با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود قسمت دوم سريال نهنگ آبی
گروه فیلم : معمايی
سال تولید : 1397
کارگردان : فریدون جیرانی
بازیگران: لیلا حاتمی, ساعد سهیلی,
ماهور الوند, ویشکا آسايش, حسین یاری, آزاده صمدی, پریوش نظریه, مجید
مظفری, حمیدرضا آذرنگ, الهام کردا, ستاره پسیانی, دیبا زاهدی, مصطفی زمانی,
فرهاد آئیش
خلاصه داستان :آرمی
اين سريال که در نمايش خانگی پخش خواهد شد و در تهران فیلمبرداری شده است .سرمايه‌گزار تولید سريال  صادق یاری بوده و پخش سريال از طریق موسسه تازه تأسیس سرورسانه‌پارسیان انجام خواهد شد که توسط برادران یاری از شرکاي سابق هنرنماي پارسیان راه انداخته شده است
کارگردان : امیر پورکیان
بازیگران : نیکی کریمی ،خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، الهه حصاری و مجید مظفری.
خلاصه داستان : اين سريال که در نمايش خانگی پخ
دانلود رايگان قسمت دوم 2 سريال نهنگ آبی
دانلود سريال نهنگ آبی قسمت دوم با لینک مستقیم
دانلود قسمت 2 سريال نهنگ آبی با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود قسمت دوم سريال نهنگ آبی
گروه فیلم : معمايی
سال تولید : 1397
کارگردان : فریدون جیرانی
بازیگران: لیلا حاتمی, ساعد سهیلی,
ماهور الوند, ویشکا آسايش, حسین یاری, آزاده صمدی, پریوش نظریه, مجید
مظفری, حمیدرضا آذرنگ, الهام کردا, ستاره پسیانی, دیبا زاهدی, مصطفی زمانی,
فرهاد آئیش
خلاصه داستان :آرمی
سريال کرگدن یکی از جدیدترین و جذاب ترین سريال هاي نمايش خانگی است.
 
براي دانلود سريال کرگدن به لینک هاي پايین صفحه مراجعه کنید.
کرگدن، سريال تازه کانال اکران خانگی میباشد که در ژانر اجتماعی و اکشن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در مشت تولید میباشد. خلاصه : یک‌سری برنا به ارتباط مهارتشان وارد چالشی به اسم کرگدن میگردند و اين ماجرا استارت صلح میان آن‌ها شدالبته غافل از اينکه اين جریان از سوی 1 تیم و مافیاي پهناور ساماندهی شده‌است و …
بازیگر
بالاخره هانیبال رو ب پیشنهاد پری شرو کردم. ازون سريالاست ک خودش با بلوپراش 180 درجه فرق میکنن. خود سريال تم دارک جنايیه، پلوبرا رو ک میبینی انگار سريال کمدیه !
هنوز تازه قسمت چهار سیزن یکمو از همین الان دارم با دیدن ادیتاش تو اينستا واسه خودم اسپویلش میکنم.  :| yeah typical me
Whatching it is probably not the best decision considering, well . me being me but, I needed something this dark. It's like espresso! It's bitter yes! But in its own way, it heals the invisible wounds :) like the meme said ! I want my coffee dark and bitter just like my soul .
 
سريال کره اي ايسان Yi San 2007
عنوان ها: ايسان | لی سان | بادی از قصر | Yi San | Lee San | Wind of the Palaceژانر: #تاریخی | #درامشبکه پخش: MBCتعداد قسمت: ۷۷تاریخ پخش: ۲۰۰۷بازیگران: Lee Seo jin – Han Ji min
خلاصه داستان: آغاز سريال مراسم جشنی را نشان می‌دهد که گویا یکی از جشن‌هاي مهم دربار با حضور شاه، ملکه و دیگر درباریان است که ناگهان سربازان نمايش‌دهندهٔ تیراندازی، به سوی شاه و ملکه شلیک می‌کنند و با وجود روی دادن آشوب شاه موفق به گریز می‌شود؛ ولی در حال گریز، پسرش را در بر
خلاصه داستان : داستان در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد که ساکنان آن را انسان‌هاي مصنوعی که میزبان» نام دارند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌هاي واقعی که تازه‌واردان» یا مهمانان» نام دارند،
دانلود رايگان سريال Westworld قسمت 7 فصل 3 لینک مستقیم
دانلود قسمت هفتم فصل سوم سريال Westworld با کیفیت عالی,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم خارجی جدید
داستان سريال و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان در یک شهر بازی وسترن خیالی
 
پودر از سیرهاي تازه و خشک شده که شامل آلیین و آلیناز هستند، اما شامل آلیسین نیست، ساخته میشود. طبق یک بررسی مارس ۲۰۰۱ منتشر شده در مجله تغذیه.
 
بیشتر تحقیقات نشان داده است که سیر تازه یک منبع مناسب تر براي کسب فوايد سیر در بدن را فراهم می کند، اما کپسول سیر هم میتواند یک گزینه جايگزین باشد، به خصوص اگر شما بوی سیر تازه را دوست نداشته باشید. کپسول سیر حاوی پودر سیر غلیظ، اسانس یا عصاره سیر است. 
ادامه مطلب
بابک جهانبخش پايان تازه
دانلود آهنگ بابک جهانبخش پايان تازه با کیفیت ۳۲۰ و لینک مستقیم به همراه پخش آنلاين و متن ترانه
Download Song ♪ Babak Jahanbakhsh Payane tazeh ♪ With Best Quality + Lyrics
بزودی…دمو و تیزر قرار گرفت. زمان پخش نامشخص
 
منبع: گیتار موزیک
دايی پدرم بعد از مردن زنش که دو هفته پیش بود، تازه یادش افتاده که زنش نیست. مثلاً بعد از شصت سال یک روز صبح از خواب بیدار میشی و می‌بینی همه رفتن خونه‌ خودشون، بعد تازه می‌فهمی که فاطمه دیگه تو آشپزخونه نمی‌چرخه.
در توئیتر نوشته‌بود. 
خیلی وقت است که
می‌خواهم بنویسم؛ از کبوتری که در ايوان کوچک‌مان لانه کرده، از دخترانی که
روزهاست من را خانوم فارسی صدا می‌کنند، از آشپزی و شعفی که وقت مخلوط کردن خوراکی‌ها
با هم به من دست می‌دهد، از اتو کردن لباس‌هاي مردی که دوستش دارم، از تمام شدن
کلاس‌هاي ارشد، از شعرهاي تازهاي که می‌گویم، از رویاهايی که می‌بافم، از لحظه‌هاي
دو نفره و درک شیرینیِ از خود گذشتگی‌هاي دو سویه، از دوستان جدیدی که پیدا کرده‌ام،
از خانۀ دوست‌داشتنی‌م
دانلود سريال پیکولو با لینک مستقیم
دانلود سريال پیکولو با کیفیت عالی 1080p
قسمت 12 قرار گرفت
دانلود سريال پیکولو رايگان
گروه فیلم : کودک و نوجوان
سال تولید : 1402
پخش : سه شنبه ها
کارگردان : علی
بازیگران: هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی
خلاصه داستان : پیکولو جزیره‌اي جادوییست که در آن موجودات عجیب، غریب و بامزه‌اي زندگی می‌کنند. هرچند وقت یکبار مهمان تازهاي در پیکولو سقوط میکند و با داستان‌ها و چالش‌هاي مختلف روبرو می‌شود. 
 
دانل
Ahmad Saeedi
Naz Nakon
#AhmadSaeedi
دل به دل راه نداره مگه 
چرا من دلم تنگ اما تو نه
قلب من با یه دنیا برات 
داره میجنگه اما تو نه
دل به دل راه نداره مگه 
چجوری به چشمت نیومد دلم
مثل من شو که لب تر میکردی
قید کل دنیا رو میزد دلم 
ناز بی اندازه نکن
زخماي دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو
من دلم گیره پیشت اه
ناز بی اندازه نکن
زخماي دل من و تازه نکن
کی باتو میسازه نرو نرو 
من دلم گیره پیشت
خوب میدونی دلم تنگته آخه
اما عزیزم اين نمیشه که
هرچی میگم میگی باشه بعد 
از هر طرف خبرهاي دلهره آور به سمتم میاد . به خودم میگم تو که نمونه اين رو قبلا هم داشتی پس نبايد اينجوری به هیجان بیاي و دلت هرری بریزه . اما انگاری دردها جنس شون اينجوریه که هر بار که سمتت میان تازه ان ! حتی اگه براي سالیان درگیرشون بوده باشی. 
قصه ی خوشحالی اما اينجوری نیست . خوش حالی ها ، همه یه جورن .
جان من , که ندارمت اينهمه رخت تازه تن نکن از دور که می بینمت باز شعر می شوی و از دهان فکر جاری . نمی دانم شخص تو کیستی اما شخصیتت را خوب می شناسم و نیز می دانم حال که می خوانی فکرش را نمی کنی اين شعر توست . دوست داری و می گویی : یعنی کیست آن خوش اقبالی که اين چنین عاشقی دارد کاش من جايش بودم و کسی اين چنین با نوشتن مرا بر دل ها نقش می کشید . #الهام_ملک_محمدی
:متن آهنگ:
آروم جونمی واي واي تو عشق دلمی جان جانبه دل میشینه اون حرفات نمیشه هیچکس بیاد جاتجز تو کسی توی قلبم نمیتونه بیاد قطعاهمه کسی که تو عشقم تا آخرش بمون با مندلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همهنگو میرم که میدونی اين دیوونه بدجور حساسه رو اين کلمهدلبستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همهنگو میرم که میدونی اين دیوونه بدجور حساسه رو اين کلمه
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

یه جوری عاشقم کرده

آخرین جستجو ها