نتایج جستجو برای عبارت :

پر‌ بودن چینه دان طوطی برزیلی

طوطي برزيلي صورت هلویی
طوطي برزيلي صورت هلویی که نام دیگر آن طوطي برزيلي صورت گلی» می باشد و نام علمی آن Agais roseicollis است در سال 1793 میلادی کشف شده است و در آن هنگام به عنوان زیر گونه‌ ای از طوطي برزيلي صورت قرمز» شناخته شد.
مشاوره و آموزش درمان بیماری پرندگان زینتی 
اما بعد ها یعنی در سال 1818 میلادی توسط شرق شناس فرانسوی لویس جان پیر ویللو» به عنوان گونه‌ ای جدید معرفی شده است و این گونه دو زیر گونه به نام‌ های علمی A.r.catumbella و A.r.roseicollis دارد.
غذا دادن با سرنگ و شلنگ بلند
یک عدد سرنگ تهیه کنید. حتما باید سرنگ استریزه باشد. سر سرنگ بخشی که سوزن به آن اتصال پیدا می‌کند را با چاقو بریده و "سوند فولی" شماره 14 را برای (طوطي عروس هلندی – طوی ملنگو و شاه طوطي)  را که از داروخانه تهیه می‌کنید را به اندازه 100 سانت بردارید و در سر سرنگ محکم کنید.
مخلوط غذای گرم موردنظر را داخل سرنگ بکشید. هوای داخل سرنگ را بگیرید، سپس سر جوجه را کمی بالا گرفته و از سمت چپ نوک جوجه آروم شلنگ رو وارد چينه دان کنید و
یکی از موضوعاتی که در موردش زیاد بهم پیام میدن
موندن سرلاک در چينه دان و هضم نشدنشه
دوستان این مشکل دلایل مختلفی داره
من جمله فاسد بودن سرلاک
متاسفانه آمار سرلاک های تقلبی تو بازار خیلی زیاد شده و تنها راه تشخیص سرلاک اصل از قلابی اینه که تو اب حل بگیرید
اگر سرلاک ته نشین شد بدونید سرلاک فاسده
ورم روده از دیگر دلایله
ورم روده هضم و جذب غذارو به شدت کاهش میده
ناوارد بودن در آماده کردن سرلاک از دیگر دلایله
این مشکل از اونجایی شروع شد
که چیزی به
جداکردن جوجه

دوستان به مطالبی که میگم خوب توجه کنن که انشاا.به مشکل مرگ ومیرجوجه برنخورین .
والدین بعداینکه جوجه ازتخم بیرون میاد شروع میکنن به تغذیه جوجه ها که این امربیشترتوسط ماده انجام میگیره ونرهم برای بهترتغذیه شدن جوجه ها به ماده ازغذایی که قبلا داخل چينه دانش له شده تغذیه میکنه که چينه دان ماده همیشه پرباشه
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
توصیف کلی طوطي لپ گلی
اندازه : 10 اینچطول عمر : 20 الی 30 سالگونه های پرنده : Conureرنگ ها : سبز با کمی نارنجی روشنصداها : آوازی، نداهای طبیعی با صدای بلندتعامل : اجتماعی، پرانرژی، مهربان، سرگرم کننده، عاشق نوازش، بازیگوشنژادهای قابل مقایسه : پاراکیت خورشیدی، طوطي مکزیکیاین طوطي با ظاهری بسیار زیبا و شخصیتی پر جنب و جوش، جزو نژادهای دوست داشتنی در طوطي های خانگی است. آنها همچنین یکی از Conure های کوچک هستند و زیبایی آنها باعث جذابیت بیشترشان در سراسر
حکایت پندآموز
♦️مردی یک طوطي را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری می‌نشست. اسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطي را وادار می‌کرد اسم آنان را تکرار کند. روزی.حضرت سلیمان از آنجا می‌گذشت. حضرت سلیمان زبان حیوانات را می‌دانست. طوطي با زبان طوطيان به ایشان گفت: مرا از این قفس آزاد کن.» حضرت به مرد پیشنهاد کرد که طوطي را آزاد کند و در قبال آن پول خوبی از ایشان دریافت کند. مرد که از زبان طوطي پول درمی‌آورد و منبع در
نام فارسی:طوطي برزيلي
نام انگلیسی:پرنده عشق-lovebird
 
طول عمر:طول عمر طوطي برزيلي درطبیعت حدود 15تا 20 سال است ولی برخی معتقدند که این پرنده می تواند تا 30 سال زندگی کند اما آمار دقیق از عمر این طوطي در اسارت وجود ندارد.
 
وزن:بین 40 تا60 گرم
طول:13 تا 17 سانتی متر
 
هویج               
                                  
یکی از غذاهای  مورد علاقه ی اکثر عروس های هلندی و طوطي سانان (کاسکو،کاکاتو،برزيلي.)هویج است.
به طور کلی هویج سبزی ای شیرین، خوشمزه، اشتها آور، ادرارآور و از بین برنده یبوست در طوطي سانان است.
مواد مغذی موجود در هویج عبارتند از:
بتا کاروتن پیش ساز ویتامین A است، یعنی در بدن تبدیل به ویتامین A می شود.
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
شیخی به طوطي اش "لا اله الا الله" آموخته بود!طوطي شب و روز "لا اله الا الله" می گفت!روزی طوطي به دست گربه کشته شد!شیخ به شدت می گریست!علت بی تابی را از او پرسیدند پاسخ داد:وقتی گربه به طوطي حمله کرد طوطي آن قدر فریاد زد تا مرد!"لا اله الا الله" را فراموش کرد!زیرا او عمری با زبان گفت و دلش آن را یاد نگرفته و نفهمیده بود!سپس شیخ گفت: می ترسم من هم مثل این طوطي باشم، تمام عمر با زبان "لا اله الا الله" بگویم، و هنگام مرگ فراموش کنم!
ترس در طوطي ها 
بسیاری از طوطي ها از هیچ چیزی  ترس ندارند؛ حتی از مقابله با پرندگان بزرگ جثه برای دفاع از قلمرو خودشان نیز نمی ترسند. اما برخی از پرندگان تقریبا از هر چیزی می ترسند،
مشاوره و آموزش درمان ترس در طوطي ها 
حتی عبور سایه از روی دیوار باعث وحشت آنها می گردد. در محیط خانگی و اسارت، طوطي ها اغلب با گاز گرفتن، کندن پر، تغییر حالت پرها و کوبیدن خود به قفس ترس خود را نشان می دهند.
علت صحبت نکردن طوطي

چرا طوطي من دیگر صحبت نمی کند؟

مهم نیست که شما چه مدت صاحب طوطي تان بوده اید. اگر او که به صورت نرمال صحبت میکرده، یک روز حرف زدنش را متوقف کند شما قطعا متعجب خواهید شد .ممکن است برای شما کاملا نگران کننده باشد.چه دلایلی باعث شده که طوطي سخنگویی اش را متوقف کند؟ آیا این نشانه ی این است که در طوطي چیزی غیرعادی و نادرست باشد؟
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
سه روزه طبقه اول ساختمون که یک سال بود خالی مونده بود مستاجر دار شده خیلی سروصدا دارن 
صبح ها برای نماز بیدار میشم صدای خوندن یه پرنده ای از حیاطشون میاد نمیدونم بلبله قناریه 
چیه اما مدام میخونه کله سحر -ساعت نه تا ده - چهار تا پنج - هفت تا نه 
الودگی صوتی قشنگیه 
یاد طوطي بابابزرگم افتادم
برای تولدش نوه های پسر پول جمع کرده بودن یه طوطي جیغ جیغو براش گرفته بودن
اولا دوستش نداشت اما کم کم بهش عادت کرد اسمشو گذاشت نیوان به کردی ما یعنی پهلوان:))
یک خانم برای طرح مشکلش به کلیسا رفت. او با کشیش ملاقات کرد و برایش گفت: من دو طوطي ماده دارم که فوق العاده زیبا هستند. اما
متاسفانه فقط یک جمله بلدند که بگویند:(( ما دو تا هستیم. میای با هم خوش بگذرونیم؟ )) این موضوع برای من واقعا دردسر شده و آبروی
من را به خطر انداخته است. از شما کمک می خواهم. من را راهنمایی کنید که چگونه آنها را اصلاح کنم؟
کشیش که از حرف های خانم خیلی جا خورده بود گفت: این واقعا جای تاسف دارد که طوطي های شما فقط چنین عبارتی را
چاقی طوطي خود را کنترل نمایید.
یکی از مشکلات اساسی طوطي ها چاقی است. این مشکل عموما به دلیل مصرف غذا های پرچرب برای طوطي ایجاد می شود. طوطي هایی که دارای مشکل چاقی هستند می توانند به بیماری کبد چرب مبتلا شوند که این بیماری جدی است.
مشاوره و آموزش ودرمان بیمای های حیوانات
-اگر که متوجه شدید که طوطي شما در حال چاق شدن است حتما طوطي را نزد دامپزشک ببرید. کاهش مصرف برخی از مواد غذایی می تواند سبب کاهش وزن طوطي شود اما مهم این است که شما برای طوطي خود
پسیتاکوزیس در طوطي
 
در جهان بیماری های گوناگونی وجود دارند که برخی از آنها جزء بیماریهای مشترک انسان و دام می باشند، آشنا شدن و شناخت این بیماریها به معنای کشتن حیوانات آلوده نیست بلکه شیوهای به کنترل در آوردن و برخورد صحیح با حیوانات آلوده است.
 
مشاوره و آموزش درمان پسیتاکوزیس در طوطي
بیماری پسیتاکوزیس نیز در شمار بیماریهای مشترک قرار می گیرد، پسیتاکوزیس بیماری است که خانواده طوطي سانان ( کاسکو، طوطي سبز، مرع عشق و … ) را درگیر می کند د
چه غذاهایی را نباید به طوطي خود بدهید.
 اگر چه طوطي ها همانند انسان ها همه چیز خوار هستند و می تواند از تمامی غذاها تغذیه کنند اما همانند انسان برخی از مواد غذایی برای استفاده طوطي ها ممنوعیت دارد.
مشاوره و آموزش و درمان بیماریهای حیوانات
به عنوان مثال شما نباید از آووکادو و شکلات برای تغذیه طوطي خود استفاده نمایید. علاوه بر این الکل از جمله مواد سمی برای طوطي می باشد. در رژیم غذایی طوطي به هیچ وجه نباید کافئین وجود داشته باشد.
-بادام زمینی که
طوطي که درحال تخم گذاری اگر جابه جا بشه تخم میزاره؟!!
جواب:
استرس عامل تمامی بیماری هاست
طوطي در هنگام جاله جایی دچار استرس شدید میشه
این استرس میتونه ویروس هایی که در بدن طوطي هست رو فعال کنه و طوطي مریض بشه
ولی در زمان تخم گذاری، جابه جایی مطلقا ممنوع
چون در اثر استرس احتمال تخم پیچ شدنش هست
تخم پیچ یعنی تخم تو شکم طوطي میمونه و طوطي نمیتونه تخمشو بزاره
اگر روی تخم خوابیده باشه بعد از جابه جایی احتمال اینکه دیگه روی تخم ها نخوابه خیلی زیاد
چه نوع غذایی به طوطي خود بدهیم ؟
از پلت های تجاری برای تغذیه طوطي استفاده کنید.
پلت ها به عنوان یکی از مهم ترین اجزا رژیم غذایی طوطي ها می باشند.
مشاوره و آموزش و درمان بیماری های حیوانات
در واقع پلت ها در رنگ و سایز ها و انواع متفاوتی به بازار عرضه می شود و گاها طعم آن ها متفاوت است . به علت آنکه پلت ها ترکیبی از میوه ، سبزیجات ، غلات و دانه ها هستند از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشند.
-زمانی که شما یک پلت را در پت شاپ محلی انتخاب می کنید مطمئن
مغز های روغنی (آجیل) در تغذیه طوطي
 دانه های روغنی یکی ترکیبات دیگر رژیم سالم غذایی طوطي شما است . دانه های روغنی سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و پروتئین ها می باشند البته باید بدانید که این دانه ها دارای مقادیر زیادی از چربی نیز می باشند.
مشاوره و آموزش و درمان بیماری های حیوانات
به همین جهت شما باید از دانه های روغنی با احتیاط و متعادل در رژیم غذایی طوطي خود استفاده نمایید. شما می توانید از این دانه ها به عنوان پاداش یا گاها افزایش ارزش غذ
سرما خوردن طوطي
پرندگان نسبت به انسان ها بدن ظریف تری دارند و سیستم بدنی انها بسیار ظریف تر از ما است و این به این معناست که انها به تغییرات دمایی بسیار حساس تر از ما هستند .
مشاوره و آموزش و درمان بیماری های حیوانات
این بسیار اسان است که طوطي در خانه شما کاملا سردش باشد و شما متوجه نشوید که طوطي شما در ناراحتی به سر می برد و امکان دارد به بیماری مبتلا شود .
هر چند اگر شما بدانید که برای متوجه شدن اینکه طوطي سردش است یا نه باید دنبال چه علائمی با
(طوطي و شغال - )
Ülkenin birinde, çok akıllı bir papağan yaşardı. Büyük bir ağacın üstünde yuva kurmuştu. Ağacın kovuğunda da bir çakal, yavrularını büyütüyordu.
Çakal ara sıra ava gidince, papağanın yavruları aşağı iniyordu. Ağacın kovuğuna girip çakalın yavrularıyla oynuyorlardı. Anne papağan, bu durumdan hiç hoşnut değildi.
در کشوری، یک طوطي بسیار باهوش زندگی می‌کرد. او لانه‌ای را روی یک درخت بزرگ بنا کرده بود. در داخل حفره درخت نیز یک شغال توله‌های خود را بزرگ می‌کرد.
گاه گاهی که شغال به شکار می‌رفت، جوجه‌های طوطي پایین می‌آمدند. داخل حفره درخت می‌ر
نحوه ی غذا دادن به طوطي
دوبار در روز به طوطي خود غذا بدهید.
اینکه دقیقا چه میزان غذا را باید در اختیار طوطي قرار دهید به فاکتور های متفاوتی از جمله سن ، نژاد ، سلامت و غیره دارد. دامپزشک طوطي شما می تواند راهنمایی های بهتر و بیشتری را در رابطه با میزان غذا و وعده های غذایی نماید.
مشاوره وآموزش و درمان بیماری های حیوانات
شما می توانید در صبح و عصر مقادیر محدودی از مرغ و غذای تازه را به طوطي خود بدهید و پس از یک ساعت باقی مانده غذا را از ظرف غذا خال
خریدار برای خرید طوطي به پرنده فروشی رفت. قیمت طوطي را سؤال کرد. فروشنده گفت ۵ میلیون تومان! خریدار گفت چه خبره! چقدر گران! مگر این طوطي چه می‌کند! جواب شنید که او دیوان حافظ را از حفظ دارد! خریدار گفت خوب آن طوطي دیگر چقدر می‌ارزد؟ پاسخ شنید آن هم ده میلیون قیمت دارد، چون دیوان مولوی را حفظ کرده!
خریدار که دیگر مأیوس شده بود از قیمت طوطي سوم سؤال کرد و پاسخ شنید ۲۰ میلیون تومان! سؤال کرد این یکی، دیگر چه هنری دارد؟
پاسخ شنید این طوطي هیچ هنری ند
میوه های تازه و سبزیجات در رژیم غذایی طوطي
تنوع بسیاری از میوه ها و سبزیجات وجود دارد که شما می توانید در رژیم غذایی طوطي خود از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانیم به سیب ، کلم بروکلی ، هلو ، کاهو و غیره استفاده نمایید.
مشاوره و آموزش ودرمان بیماری های حیوانات
توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن میوه یا سبزیجات در ظرف غذای طوطي خود باید حتما میوه ها و سبزیجات کاملا با آب تازه و تمیز شسته شود. به خاطر داشته باشید که میوه ها دارای قند نسب
 
پژوهشگران با گوش دادن به طوطي ها دریافتند که این پرندگان به سرعت به تقلید می پردازند و حتی نمونه هایی را که هرگز نشنیده بودند را به سرعت تقلید می کردند، به گفته دانشمندان، تکامل توانایی تقلید طوطي می تواند به شروع یک مکالمه با یک مثال خاص منجر شود.
 
به نقل از بخش علم و تکنولوژی خبرگزاری ANSA ایتالیا، راز طوطي برای پیدا کردن دوست کشف شد.براساس این گزارش، طوطي پرنده ای است با توانایی استثنایی در تقلید صداها که همیشه بر روی شانه دزدان دریایی و
چرا طوطيم گازم گرفت ؟
علت گاز گرفتن طوطي ها
در این مقاله به یکی از رفتارهای طوطي میپردازیم
حدود یک سال یا حتی بیشتر است که طوطي دارید.او عضوی از خانوادتون یا حتی عشق شما میشه.هیچ وقت دست از بوسیدن و نازو نوازشش بر نمی دارید.
اما ناگهان یک روز بدون هیچ پیش زمینه یا هشداری، او به شما حمله می کنه و گازتون می گیره!بیشتر صاحبان طوطي هنگامیکه پرنده مورد علاقشون همچین رفتار غیرمنتظره هجومی را از خود نشان می دهد، شکه می شوند و اظهار نا امیدی می کنند.ام
شما به عنوان نگهدارنده ی یک طوطي، وظیفه بررسی سلامتی این پرنده رو به   عهده دارید. پس لازمه بتونید مشخصات یک طوطي سالم و یک طوطي بیمار رو ابتدا  از  هم  تشخیص بدین. گاهی این تشخیص به سختی ممکنه و باید شما اطلاعات لازم رو   داشته باشید تا از پسش بر بیاین. این جا بطور خلاصه مشخصات یک طوطي سالم  رو  بیان می کنم تا از حداقل نشانه ها اگاهی داشته باشید :
قبل از هر چیز در نظر داشته باشید ۹۰ درصد بیماری های طوطي سانان یک شبه نیست بلکه علل آن به هفته ها و
خواب طوطي وعوارض کمبود خواب:

اکثر پرندگان خانگی ما متعلق به نواحی گرمسیر هستن و بطور طبیعی ۱۲ ساعت روشنایی و ۱۲ ساعت تاریکی را تجربه می کنن. بدن پرندگان به خواب بیشتری از ما نیاز دارد و اکثرا برای شاداب و سالم ماندن به حداقل ۱۰ ساعت خواب نیاز دارن.
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
 
به سختی می‌توان طول عمر میانگینی را برای طوطي‌ها متصور شد. چونکه گونه‌های بسیار متنوعی از آن‌ها در سراسر جهان وجود دارد. به طور مثل طوطي‌های سبز کوچک ۷ تا ۱۸ سال زندگی می‌کنند در حالی که طوطي خاکستری آفریقایی می‌توانند تا ۶۰ سال زنده بمانند.
 
 
طوطي‌ها از جمله رنگی‌ترین و زیباترین پرندگان روی زمین به شمار می‌روند. یکی از ویژگی‌های شناخته شده آن‌ها در میان انسان ها، توانایی صحبت کردن آن‌ها است. انواع گوناگونی از این پرنده‌های باهو
جلوگیری از گاز گرفتن طوطي
برای جلوگیری از گاز گرفتن طوطي و اصلاح این رفتار نامطلوب، باید ابتدا تشخیص دهید چرا طوطي گاز می‌گیرد؟ و تمام مشکلات اساسی مانند بیماری را حل کنید.
مشاوره وآموزش ودرمان بیماری های حیوانات
دقت کنید چه زمان، در کجا و بر روی چه کسی گاز گرفتن انجام شده است؟ همچنین باید بتوانید تعیین کنید طوطي چه نوع نتیجه مطلوبی” از گاز گرفتن دریافت می‌کند؟ مسئله بعدی که باید تشخیص دهید این است که دوست دارید طوطي چه رفتاری را جایگزی
آسیب پذیری و ترس در طوطي 
طوطي هایی که بارها و بارها پرشان قیچی می گردد، یا طوطي هایی که در تجربه های اول پرواز به موانع محیط اطراف برخورد می کنند، در ذهنشان یک تجربه ی بد از پرواز بوجود می آید و به دلیل همین ممکن است تا همیشه از پرواز خودداری نمایند و از این کار وحشت داشته باشند.
مشاوره و آموزش درمان بیماری های پرندگان 
 
در این مواقع، برای پیشرفت اعتماد به نفس پرنده بهتر است همیشه در قفس باز باشد و یا پرنده از قفس بیرون باشد، تا خود به خود بر
آیا میخواهید طوطي تان را به بهترین نحو تربیت کنید؟؟ دوره آموزشی پرورش طوطي شما را با زیر و بم پرورش طوطي آشنا میکند و شما را در این کار حرفه ای میکند.اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:
تلفن تماس 24ساعته و 7 روز هفته: 28423118-021 – 09130919446,7,8
آدرس سایت: 118file.com
برای دیدن ویدیوهای بیشتر به اینجا کلیک کنید.
 
#پرورش_طوطي
#تربیت_طوطي
#طوطي_سانان
#طوطي_سخنگو
درمان چربی در طوطي ها
 
چربی در طوطيسانان:
 
عوامل ایجاد کننده چربی مثل استفاده کردن از روش غذایی نامناسبی که در آن وعده های سبزیجات و میوه ها و. حذف شده باشد و پرنده کلا تابع یک غذا باشد و کوچک بودن قفس و. است.
معمولا چربی خود را بصورت رنگ زرد دور شکم و مقعد که زیر لایه های پوست است نشان می دهد.
نحوه درمان:
برای رفع چربی
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
اولین روش رخ به رخ بهترین روش است و موثر ترین است.
چند نکته که باید در زمان آموزش به طوطي مورز نظر داشت:
1.زمان تمرین باید مشخص باشد و بهتر است در ساعات ابتدایی روز و یا انتهایی شب باشد.
2.یک کلمه را در جملات مختلف بکار ببرید.
3.پرنده را در قفس پوشیده قرار ندهید.
4.قفس را در محلی قرار دهید که خانواده را ببیند.
5.به او سوت زدن یاد ندهید.(قبل از سخن گفتن)
6.برای طوطي داستان بخوانید.
7.در لحن های مختلف با او صحبت کنید.
8.به او در هنگام گفتن کلمه ی جدید پاداش د
ترس در طوطي های غیر فعال 
به خاطر داشته باشید طوطي هایی که دارای اسباب بازی های فراوان برای جویدن می باشند و به جای بازی های فعال و فکری مدت زیادی را به بازی با آن ها می پردازند،
مشاوره و آموزش درمان بیماری پرندگان زینتی 
دچار افزایش رفتار های درونگرا و کاهش اعتماد به نفس و فعالیت می گردند و همین نکته یکی از عوامل افزایش وحشت در پرندگان می باشد. به علاوه رژیم غذایی محدود و نامناسب و خواب ناکافی، یا قرار گرفتن در قفس کوچک باعث بازگشت واکنش های
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی بالا رفتن قیمت گوشت، گوشت یخی تنظیم بازاری در فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهر توزیع می‌شد که در حال حاضر توزیع آن را متوقف کرده‌اند.
گوشت یخی برزيلي با قیمت 28 هزار و 500 تومان تا 29 هزار تومان توزیع می‌شد که بدون هیچ توضیحی، توزیع ‌آن متوقف شده است. 
برخی می‌گویند به علت ذخیره‌سازی این توزیع متوقف شده است!

متن کامل خبر: توزیع گوشت منجمد برزيلي متوقف شد
✅رژیم غذایی شاه طوطي و ملنگو

طوطيهای الکساندرین یا اسکندر (در ایران نوع بزرگ آن بنام شاهطوطي و نوع کوچکش با نام ملنگو شناخته میشود)، که به افتخار اسکندر مقدونی به این نام نامیده شده است. آنها در محیط طبیعی خود (جنگلهای استوایی) از یک رژیم غذایی متنوع از دانه ها، میوه ها، گلها، آجیل و جوانه های برگ تغذیه میکنند. بنابراین درخانه ها نیز باید این تنوع حفظ شود. با داشتن یک رژیم غذایی مناسب، الکساندرین دیگر دچار مشکلاتی از قبیل ضعف در رشد پرها و من
ربات اینستاگرام نینجاگرام چیست؟ + دانلود رایگان نسخه کرک شده ربات نینجاگرام + آموزشتصویری
نینجاگرام چیست؟
 
نرم افزار نینجاگرام NinjaGram نوعی ربات می باشد که با تنظیم آن می توانید به صورت خودکار از پیج اینستاگرام خود فالوور جذب نمایید و یا بصورت اتوماتیک لایک و کامنت درج نمایید.
به منظور محافظت پیج اینستاگرام خود در برابر بلاک شدن توسط ناظر اینستاگرام برنامه نینجاگرام دارای تایمر تصادفی درج پست و لایک یا فالوور می باشد همچنین می تو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها