نتایج جستجو برای عبارت :

پلی ساکارید رشته ای

1) نبايد با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نبايد بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نبايد با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نبايد با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد5) نبايد بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نبايد با شايعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شايعاتی از اين دست )
7)نبايد ویژگیهاي شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نبايد با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ما در اين مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را براي شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه بايد گنجايش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته بايد بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نبايد کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً بايد از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
اين روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهايی که بعضاً براي اين کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمايید.
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از اين ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در اين رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته اي دیگر بوده اما قسمتشان اين رشته شده است؟چند نفر اين رشته را فقط به خاطر رویاي استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرايش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
در سال هاي اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌هاي تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌هاي زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سايت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌هاي فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذاي اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهاي ايرانی است. اين آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌هاي خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذاي اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
ما در اين مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را براي شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه بايد گنجايش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته بايد بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نبايد کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً بايد از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته بايد به ا
مگر می شود  ايرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ايران در هر کجاي دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه اي دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم براي تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک سايیده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
 
 
همانطور که از نام اين رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره هاي مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته هاي علوم انسانی است ولی با اين حال داوطلبان ساير رشته هاي نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در اين رشته ادامه تحصیل دهند. اين رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراين در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی براي داوطلبان مهم است، می بايست در کنکور سراسری
به پیوست نکته هاي مهمی در خصوص انتخاب رشته ارائه می گردد که امیدواریم در انتخاب آگاهانه شما مؤثر باشد
همچنین زیر گروه هاي رشته تجربی و به طور اختصاصی معرفی رشته هاي گروه تجربی آورده شده است
موفق باشید
ادامه مطلب
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ايرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ايام نوروز درست می کنند. رشته پلو بدون گوشت براي افرادی که داراي رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
 
ادامه مطلب
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ايرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ايام نوروز درست می کنند.
رشته پلو بدون گوشت براي افرادی که داراي رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ايرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه اي رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب شده:3 قاشق غذاخوری
 دارچین:1 قاشق
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  براي انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند بايد به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌هاي تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سايت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان بايد از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان بايد با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی هاي بسیاری است. به واقع بايد گفت امروزه براي اينکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهاي دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با اين شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرايط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت رسمى آن به نشانه اينترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سايت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته بايد بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نمايد !3- قبولی در رشته هاي دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته هاي اين دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما بايد بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هايی که دا
2331 - در حالیکه تا سال
1357، تنها 196 رشته کارشناسی، 182 رشته کارشناسی ارشد و 28 رشته دکترا در
دانشگاه‌هاي ايران وجود داشت، اما پس از انقلاب‌اسلامی با پیشرفت چشمگیر
علمی در کشور، در سال 1397 اين تعداد به‌ترتیب به 914، 1033و 793 رشته
تحصیلی رسیده است.
منبع اينترنتی: www.goo.gl/sMYCJt
دانلود فايل اصلی
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، براي ورود به رشته‌هاي مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌هاي مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌هاي پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهاي رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما بايد اين نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌هاي مهندسی نیست. همینطور خانم‌هايی که به دنبال فضاهاي کاری متفاوت‌تری از آقايان هس
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سايت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌هاي تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
مهندسی هوافضا 
مهندسی هوافضا، شاخه‌اي اصلی از رشته‌هاي مهندسی است که تمرکز اصلی آن بر طراحی هواپیما و فضاپیما می باشد. براي مثال طراحی هواپیما، فضاپیما، ماهواره، ماهواره‌برها و .
 
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانايی‌ها،بازارکار،درآمدوحقوق
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانايی‌هاي مورد نیاز یک مهندس هوافضا،هدف،درس‌هاياين‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل،مسئولیت ها و وظايف،مهارت و توانمندی ها،مهارت هاي .
 
معرفی رشته هوافضا 
 بسیاری از دا
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سواي از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از اين قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در اين رشته بودن و در رشته هاي دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
رشته هاي بین رشته اي خیلی قشنگن.
 
یه مخلوط از شیمی و فیزیک و زیست و امار واقعا قشنگ میکنه ریسرچ رو،
حالا من کامپیوتر و اقتصاد و تکامل و بايواينفورمتیک رو هم دارم وارد میکنم :)
 
واقعا رشته هاي قشنگین.
 
خدايی نچرال ساينسس و کلا ساينس خیلی قشنگه.
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ايرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ايام نوروز درست می کنند.
در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته پلو بدون گوشت براي افرادی که داراي رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ايرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه اي رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب
کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به امکان ویرايش انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، نسبت به اصلاح انتخاب رشته خود بپردازند. با توجه به زمان مقرر شده براي اين کار، لازم است نسبت به ویرايش کد رشته محل هاي خود اقدام نمايید. ویرايش انتخاب رشته تنها با سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد.  داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نموده‌اند می‌توانند در نیمه تیرماه لغايت اواخر تیر، نسبت به ویرايش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 اقدام نمايند. خوشبخت
پاورپوینت تربیت بدنی | دانلود رايگان پاورپوینت 
دانلود پاورپوینت هاي رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی. در اين قسمت . دانلود تحقیق آماده تربیت بدنی با عنوان ژیمناستیک . آشنايی با اصول بهداشت و تغذیه ورزشی.
 
دانلود پاورپوینت درس آشنايی با رشته هاي ورزشی رشته پینگ
توضیحات فايل: دانلود پاورپوینت درس آشنايی با رشته هاي ورزشی رشته پینگ پنگ. کاربران عزیز ، در اين بخش پاورپوینت درس آشنايی با رشته .
 
دانلود پاورپوینت درس آسیب شناسی ورزشی 20
کوه هاي ممو واقع در 60 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده که اين رشته کوه، بین شهر هاي بیضا و کامفیروز می باشد. در واقع کوه هاي بین روستاي تنگ تور بیضا تا روستاي خواجه کامفیروز را رشته کوه ممو می گویند.
اين رشته کوه داراي جاذبه هاي تفریحی بسیاری می باشد،
فرآیند انتخاب رشته دانش اموزان سال نهمانتخاب رشته100 نمره دارهازاين 100نمره 10نمره سهم دبیر 10نمره مشاور .10نمره خود دانش اموز برحسب علاقه اي که به رشته هادارد .5نمره والدین.15 نمره ازمون استعداد و15 نمره ازمون علاقه که به صورت اينترنتی ودر اواخر سال برگزارخواهدشد.مجموعا65 نمره.35نمره باقیمانده مربوط به معدل سال نهم و کسب حدنصاب نمرات 3سال راهنمايی استکه اين حدنصاب براي رشته هاي مختلف متفاوت استرشته هاي تحصیلی شامل; علوم انسانی,تجربی,ریاضی,فنی حر
دنا، کوه دنا یا رشته‌کوه دنا، بلندترین و بزرگ‌ترین چین‌خوردگی رشته‌کوه بزرگ زاگرس محسوب می‌شود و داراي خط‌الرأسی به طول تقریبی ۹۰ کیلومتر است. نام اين کوه برگرفته از شهری باستانی دهنار (ده انار) در دامنه جنوبی کوه می باشد که آثار ویرانه هاي ان‌ در نزدیکی روستاهاي خونگاه و دشت رز شهرستان دنا مشهود است.
ادامه مطلب
سلام خدمت عزیزان
سوالم اينه که رشته علوم تربیتی چه جور رشته اي هست و آینده تحصیلی اون چطوره؟ کسانی که در اين رشته تحصیل میکنن از اين رشته راضی هستن ؟ بنده خودم کارشناسی یک رشته دیگه هستم و میخوام ارشد رو رشته علوم تربیتی شرکت کنم ؟
اجازه شرکت در ارشد اين رشته رو دارم ؟ یا اين که محدودیتی نداره و میتونم شرکت کنم و اگر میشه شرکت کرد براي مقطع ارشد ظرفیت کمی رو میگیرن یا ظرفیت بیشتری رو ؟ 
ممنون میشم اگه پاسخ بدید
تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98
عدم دقت دانشگاه آزاد در انتخاب کدرشته هاي دکتری 98 داوطلبان آزمون اين دانشگاه را با مشکل روبرو کرده است.
به گزارش پی اچ دی تست، از روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه، زمان انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد آغاز شده است و داوطلبان تا روز 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 آزاد، نسبت به انتخاب رشته در سايت مرکز آزمون اقدام کنند.
اما طی روزهاي گذشته، برخی داوطلبان در هنگام انتخاب ر
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز براي تمامی دانش آموزان و والدین اين است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جايگاه و شغل مناسبی را براي فرد ايجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . 
در سال هاي گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار اين رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پايین تر قرار م
من فعلا ايران میمونم .
امکان رفتن دارم اما به دلايلی الان نمیتونم برم . 
همین جا آزمون تخصص میدم .
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم . 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها .
من اون رشته اي رو که دوست دارم میرم .
بذار بگن کم آورده بوده اين رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده اين رشته .
به درک که میگن پول توش نیست ، اين نیست اون نیست.
من دوست دارم.
من عاشق رشته ی داخلیم.
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد.
و احتمالا بین
سلام برنامه دریافت رشته و چاپ مع رشته در جاوا و براتون گذاشتم به مدل هاي مختلفی میشه اين برنامه و نوشت ولی من از راحت ترین راه استفاده کردم. جاوا یکسری تابع و کلاس هايی و خودش داره مثلا تابع Math.sqrt() محاسبه جذر عدد و غیره. امروز در برنامه از کلاس StringBuffer و تابع reverse استفاده کردم.
کد برنامه: 
import java.util.Scanner;
class Main {
public static void main(String[] args) {
System.out.println ( "رشته خود را وارد بکنید:" );
Scanner input = new Scanner ( System.in );
String inputStringUser = input.nextLine ();
//دری
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینايی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته سال تحصیلی 95-96 نظری و کاردانش به شاخه فنی و حرفه اي در سامانه متوسطه دوم ايجاد شده است.مدارس محترم براي دریافت اطلاعات مورد نظر بايد گزینه "دریافت اطلاعات تغییر رشته" را در "عملیات اصلی" اجرا نمايند.شايان ذکر است ابتدا بايد اطلاعات سوابق از سیستم دانا دریافت شده و سپس اطلاعات تغییر رشته از سناد دریافت شود.
سلامبا خواندن برخی سايت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سايتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سايتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سايتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
محیا دارابیان در رشته سنگ نوردی قهرمان آسیا شد
اخبار ورزشی مجله زیبا - در روز نخست اين رقابت‌ها در رشته‌ی بولدرینگ، محیا دارابیان در رده سنی نوجوان A و در رشته بولدرینگ بر سکوی نخست مسابقات ايستاد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ت بر دو نوع است:
ت فاضله یا امامت و ت ناقصه یا تغلب.
هدف ت فاضله آن است که مردم را ترغیب کند تا به رفع نواقص خود بپردازند و به فضائل دست‌یابند. نفوس حیوانی خود را تعدیل کنند و به مرتبه‌ی نفس ناطقه(که انسان را مستعد دریافت هدايت میکند) برسند.
آنچه موجب شکل‌گیری ت تغلب یا ناقصه می‌شود استعباد مردم است. یعنی انسانها را از ماهیت انسانی خود خارج کردن و به ارزش‌هاي حیوانی روی آوردن. در چنین تی دو قوه غضب و شهوت فعال است و اف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها