نتایج جستجو برای عبارت :

پرسشنامه سبک نگرش به عشق

 
 
پرسشنامه نگرش به عشق 
پرسشنامه نگرش به عشق توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده لی».
 
پرسشنامه نگرش به عشق 
Aug 12, 2018 - پرسشنامه نگرش به عشق هندریک و هندریک(1997) مقیاس عشق را مرکب از 42 گویه که هر 7 سوال آن یکی از حالتهای عشق را می سنجد، تهیه کردند.
 
پرسشنامه و مقیاس نگرش های مربوط به عشق LAS 
Jan 24, 2018 - دانلود پرسشنامه، مقیاس، تست و آزمون استاندارد و رایگان
پرسشنامه نگرش به تغییر سازمانی
دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش به تغییر سازمانی، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده. پرسشنامه نگرش نسبت به تغییر سازمانی شامل 18 سوال می باشد. این پرسشنامه، نگرش افراد را نسبت به تغییر سازمانی اندازه گیری می کند و آزمودنی باید .
پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ
پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ پرسشنامه سبکهای عشق ورزی استرنبرگ دانلود پرسشنامه عشق استرنبرگ پرسشنامه.
 
تست مثلث عشق استرنبرگ
تست مثلث عشق استرنبرگ - دانلود پرسشنامه عشق استرنبرگ,تفسیر,مقیاس عشق استرنبرگ,تست مثلث عشق استرنبرگ,تفسیر آزمون قصه عشق .
 
دانلود پرسشنامه عشق مثلثی استرنبرگ
صفحه نخست » پرسشنامه » دانلود پرسشنامه عشق مثلثی استرنبرگ . دانلود پرسشنامه questionnaire استاند
پرسشنامه نگرش فرزند نسبت به پدر
دانلود پرسشنامه نگرش فرزند نسبت به پدر، در قالب فایل word، شامل 25 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. این پرسشنامه به منظور اندازه گیری دامنه، میزان یا شدت مشکلات فرزندان با پدرشان تدوین شده است .
دانلود پرسشنامه نگرش به عشق (LAS)
کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پرسشنامه نگرش به عشق می باشد که با فرمت ورد در 4 صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
پرسشنامه نگرش به عشق توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است.
تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چندگانه را دارد (نتو و همکاران، 2000). پرسشنامه نگرش ب
پرسشنامه اندازه گیری نگرش های صمیمانه فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 5حجم فایل: 16 کیلوبایت قیمت: 4800 تومان
توضیحات:پرسشنامه اندازه گیری نگرش های صمیمانه، در قالب فایل word، شامل 50 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر و منبع مورد استفاده.

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد

دریافت ( پرسشنامه) استاندارد با روایی و پایایی پرسشنامه هافستد.

دانلود رایگان پرسشنامه نگرش فرهنگی هافستد
دانلود رایگان پرسشنامه نگرش فرهنگی هافستد. . ذهنی خود را دارند که در خانواده، در اوایل دوره کودکی آنها بوجود می‌آید و در مدارس و سازمانهای تقویت می‌شوند. . هافستد متوجه شد که فرهنگ ملی به جای اینکه درون سازمان، شغل، پیشینه کاری

پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد
 این پرسشنامه دارای ۲۵ گویه است و چهار مول
پرسشنامه سازمان نوآورانه
دانلود پرسشنامه سازمان نوآورانه، در قالب فایل word، شامل 8 گویه همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. پرسشنامه حاضر، شامل 8 سؤال می باشد که به وسیله سرپرست هر قسمت و برای کارکنان، تکمیل می شود. این پرسشنامه با تأکید بر نگرش سرپرستان، میزان ابتکار .
پرسشنامه سازمان نوآورانه
دانلود پرسشنامه سازمان نوآورانه، در قالب فایل word، شامل 8 گویه همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. پرسشنامه حاضر، شامل 8 سؤال می باشد که به وسیله سرپرست هر قسمت و برای کارکنان، تکمیل می شود. این پرسشنامه با تأکید بر نگرش سرپرستان، میزان ابتکار .
پرسشنامه سنجش و ارزیابی مشاوران
دانلود پرسشنامه سنجش و ارزیابی مشاوران، در قالب فایل word، شامل 22 پرسش. هدف این پرسشنامه، ارزیابی نگرش دانش آموزان و معلمان نسبت به نقش مشاوران تحصیلی در مدارس است. این پرسشنامه سه مولفه تحصیلی، شغلی و روانی را مورد ارزیابی قرار می دهد.
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام
دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام، در قالب فایل word. این پرسشنامه که جزو معتبرترین پرسشنامه های سنجش انگیزش شغلی کارکنان است، دارای 15 پرسش است که از متن اصلی ترجمه شده و هدف از آن بررسی نگرش های کارکنان در زمینه شغل کنونی آنها در سازمان می باشد.
پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد


پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد دریافت ( پرسشنامه) استاندارد با روایی و پایایی پرسشنامه هافستد.دانلود رایگان پرسشنامه نگرش فرهنگی هافستددانلود رایگان پرسشنامه نگرش فرهنگی هافستد. . ذهنی خود را دارند که در خانواده، در اوایل دوره کودکی آنها بوجود می‌آید و در مدارس و سازمانهای تقویت می‌شوند. . هافستد متوجه شد ک
 
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان 
اطلاعات شناسنامه ای پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی. نام نویسنده: گارنفسکی و همکاران. نام لاتین : CERQ-K-P. سال انتشار:.
 
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P)
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P) . این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده و هدف آن سنجش خرده مقیاس های نظم جویی شناختی هیجان (ملامت خویش، پذیرش، . در کمتر از یک روز کاری نتیجه بررسی را از ایران مشاور دریافت کنید.
 
توضیحات فایل:
دانلود پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ
کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل کامل ترین پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ(مقیاس سبک عشق مثلثی) می باشد که با فرمت ورد و پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
دریافت پرسشنامه سبک عشق استرنبرگ
پرسشنامه عشق مثلثی توسط رابرت استرنبرگ در سال ۱۹۸۶ تهیه شده است. این پرسشنامه دارای ۴۵ سؤال می‌باشد که شامل سه جزء صمیمیت، هیجا
مقیاس سرسختی روانشناختی اهواز (AHI)
پرسشنامه سرسختی اهواز (کیامرثی، نجاریان و مهرابی زاده هنرمند، ۱۳۷۷) با هدف تهیه مقیاسی برای سنجش سرسختی روان شناختی» با تحلیل عوامل بر .
پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز - روان شناسی 
پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز را کیامرثی، نجاریان و مهرابی زاده هنرمند با هدف تهیه مقیاسی برای سنجش سرسختی روان شناختی» با تحلیل عوامل روی نمونه ای به .
پرسشنامه سرسختی روانشناختی اهواز 
پرسشنامهپرسشنامه سرس
پرسشنامه عمل به باورهای دینی (معبد)
دانلود پرسشنامه عمل به باورهای دینی (معبد)، در قالب فایل Word، شامل 25 گویه، همراه با روایی و پایایی، نحوه نمره دهی و تفسیر. آزمون معبدT(عمل نه اعتقاد و نگرش) به باورهای اسلامی را اندازه می گیرد. مواد آزمون در 4 حوزه عمل به واجبات، عمل به مستحبات، فعالیت های مذهبی .
پرسشنامه شخصیت مایرز بریگز
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پرسشنامه شخصیت مایرز بریگز

شخصیت مایرز بریگز دانلود پرسشنامه شخصیتی مایرز-بریگز (MBTI) با نمره گذاری کامل تست MBTI ( تست شخصیت‌شناسی مایرز بریگز  بریگز و مایرز برای سنجش و اندازهگیری تیپ های شخصیتی، تست MBTI را طراحی کردند. آزمون MBTI یکی از معتبرترین و کاربردی ترین آزمون ها در سطح جهان با اهداف . ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان تیپ شخصی
پرسشنامه انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام

این فایل به مدت 3 روز رایگان میباشد
دانلود رایگان پرسشنامه انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام

انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام دریافت پکیج پرسشنامه انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام (۱۹۷۵). (شامل پرسشنامه استاندارد،مولفه،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه). دانلود انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام پرسشنامه انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام  این پرسشنامه در سال ۱۹۷۵ توسط هاکمن و اولدهام با هدف ارزیابی انگیزش شغلی .پرس
 
۱-۶-۶- تعریف عملیاتی سبک‌های والدگری
 
 
منظور از سبک‌های والدگری در این تحقیق نمره‌ای است که فرد از پرسشنامه سبک‌های فرزند پروری بامریند به دست می‌آورد.
 
 
۱-۶-۷- تعریف مفهومی نگرش دانش‌آموز نسبت به مدرسه
 
 
نگرش نسبت به مدرسه شامل علاقه و عاطفه دانش‌آموز نسبت به مدرسه است. تحقیقات نشان داده‌اند که دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی ضعیف، نگرش‌های منفی نسبت به مدرسه نشان می‌دهند (۲۰۰۳ Mc coach & Siegle).
 
 
۱-۶-۸- تعریف عملیاتی نگرش دانش‌آم
 
دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A)
کاربران گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A) می باشد که با فرمت ورد در 5 صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.
مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردی 
مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردی BASIS-A: دانلود پرسشنامه مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردیBASIS-A با فرمت فایل word .
دانلود پرسشنامه موفقیت بین فردی آدلر - مدیر وان
پرسشنامه موفقیت بین فردی تو
پرسشنامه خودکارآمدی جینکز و مورگان جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود پرسشنامه خودکارآمدی جینکز و مورگان پرسشنامه
خودکارآمدی تحصیلی پرسشنامه رایگان خودکارآمدی تحصیلی پرسشنامه خودکارآمدی
تحصیلی. چکیده : هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری با
مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانش .پرسشنامه رایگان خودکار
آمدی تحصیلی مورگان وجنکینزپرسشنامه خودکار آمدی تحصیلی مورگان وجنکینز.
چکیده: پژوه
تعیین رابطه نگرش به مرگ و باورهای شناختی با سبک زندگی می تواند منجر به توسعه دانش در این زمینه شود که مرگ آگاهی را در استخدام بازسازی شناختی افراد، به منظور ایجاد سبک زندگی سالم، قرار دهد.
هدف های پژوهش (هدف کلی و هدف های ویژه):
هدف کلی:
تعیین رابطه نگرش به مرگ و باورهای شناختی با سبک زندگی در افراد میانسال.
اهداف ویژه:
تعیین رابطه ی نگرش منفی به مرگ و باورهای شناختی در افراد میانسال.
تعیین رابطه ی نگرش منفی به مرگ و سبک زندگی در افراد میانسال.
ت
 
پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ
پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ
88مشخصات فایل

تعداد صفحات
6

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
علوم انسانی

توضیحات کامل
پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ
هدف:ارزیابی نگرش افراد درباره ابعاد تصویر بدنی خویش
این صفحات شامل مواردی مرتبط با افکار، احساس و رفتار فرد می باشد.
این پرسشنامه شامل 68 ماده است که توسط خود فرد پاسخ داده می‌شود و جهت ارزیابی نگرش فرد درباره ابعاد مختلف ساختار تصویر بدنی طراحی شده است. طبق تعریف کش و پروزی
 دریافت پرسشنامه نگرش به مسئولیت پذیری اجتماعی  از سایت مرسی فایل
 
پرسشنامه های استاندارد را فقط از سایت مادسیج ( شبکه آموزشی پژوهشی دانشجویان ایران) در یافت کنید
همچنین شما می توانید پرسشنامه پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی را هم از سایت دریافت کنید
 
 
 
 
 
 نام پرسشنامهپرسشنامه نگرش به مسئولیت پذیری اجتماعی
  روایی و پایایی: خارجی دارد
 تعداد سوال : ۱۴
 نحوه تفسیر و تفسیر: دارد
 نوع فایل : ورد(word)
  مقیاس: لیکرت
 منبع: دارد
 تعداد صفح
 
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی
دانلود کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی تالیف محمدرضا سالاری فر منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور شامل ۱۹۸ صفحه در قالب فایل pdf… جزئیات بیشتر / .
 
خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی - کتاب رایا
کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی به نویسندگی محمدرضا سالاری فر و دیگران منتشر شده توسط انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سای
پرسشنامه اضطراب زانک (S.A.S)
پرسشنامه استاندارد اضطراب زانک (S.A.S)در قالب فایل Word، شامل 20 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده. ملاک های تشخیص در این پرسشنامه دراای 5 نشانه هیجانی و 15 نشانه بدنی است. پرسشنامه اضطراب زونگ (SAS) که گاهاً پرسشنامه اضطراب زانک نیز خوانده .
پرسشنامه رهبری چند عاملی
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پرسشنامه رهبری چند عاملی


پرسشنامه رهبری چند عاملی معرفی پرسش نامه و کاربرد آن. با تاکید بر دیدگاه دو مفهومی باس، پرسشنامه رهبری چند عاملی به شرح زیر طراحی . پرسشنامه رایگان چند عاملی رهبری MLQ پرسشنامه چند عاملی رهبری MLQ. Multi-factor Leadership Questionnaire. این پرسشنامه شامل ۴۵ جمله توصیفی است پرسشنامه رهبری چند عاملی  دریافت پرسشنامه استاندارد رهبری چند عاملی همراه
پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز


دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز -بانک دانلود پایان نامه- پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز شامل ۵۶ سؤال است که به دنبال ارزیابی مولفه ها و ابعاد فره.

دانلود پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی مدل رابینز
پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز. فرم کوتاه و 21 سوالی. عنوان پرسشنامه: پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی مدل رابینز (فرم کوتاه شده). هدف پرسشنامه: ارزیابی فرهنگ .

دانلود پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز 5
پرسشنامه هوش فرهنگی آنگ و همکاران
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پرسشنامه هوش فرهنگی آنگ و همکاران


پرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی آنگ و همکاران ۲۰۰۴. پرسشنامه هوش فرهنگی توسط آنگ و همکاران در سال (۲۰۰۴) طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ .پرسشنامه هوش فرهنگی. وقتی در تعامل با مردم فرهنگی متفاوت هستم به دانش فرهنگی آنها آگاهی دارم  سط آنگ و همکاران در سال. 2114.پرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی آنگ و ارلی:این پرسشنا
 پرسشنامه تحصیلی برسو pdf
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نماییددانلود پرسشنامه فرسودگی تحصیلی بروسو pdf
 پرسشنامه فرسودگی تحصیلی توسط برسو و همکاران در سال ۱۹۹۷ تهیه و تنظیم شده است . این پرسشنامه سه حیطه فرسودگی تحصیلی، بی علاقگی و . پرسشنامه فرسودگی تحصیلی  این پرسشنامه ۱۵ گویه دارد و هدف آن بررسی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان (از ابعاد عاطفی، شک و بدبینی، خودکارآمدی تحصیلی) می‌باشد. بررسی آموزش ذهن آگاهی(MBCT) بر کاهش فرسودگی
دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز

دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز -بانک دانلود پایان نامه- پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز شامل ۵۶ سؤال است که به دنبال ارزیابی مولفه ها و ابعاد فره. دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز سید رضا میرزایی - دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز - مطالب مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و هنرآموزان حسابداری - مدیران سرا.پرسشنامه رایگان فرهنگ سازمانی پرسشنامه ع
کتاب نگرش یعنی همه چیز نوشته ی جف کلر توسط نشر درسا منتشر شده است. کلر شخصا همه راهبردهای موفقیتی را که در این کتاب شرح داده شده است، در زندگی اعمال کرده است، بنابراین از روی تجربیات شخصی خود به خوانندگان این کتاب می گوید که خواندن این نظرات موثرند و می توانند زندگی تان را دگرگون کنند. جف می داند که داشتن نگرش منفی چه حالی را در آدم ایجاد می کند، و تردید نسبت به خود و توانی ها به چه معناست  چون سی سال اول عمر خود را با آن سپری کرده است. همه تغییر
پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها
دانلود پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها، در حجم 14 صفحه، این پرسشنامه یکی از کاملترین پرسشنامه های جمع آوری شده در راستای ارزیابی بهره وری شرکت ها می باشد. سئوالات این پرسشنامه بصورت 2 گزینه ای (بله، خیر) یا سئوالات باز (بدون گزینه) می باشد.
پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها
دانلود پرسشنامه ارزیابی بهره وری در شرکت ها، در حجم 14 صفحه، این پرسشنامه یکی از کاملترین پرسشنامه های جمع آوری شده در راستای ارزیابی بهره وری شرکت ها می باشد. سئوالات این پرسشنامه بصورت 2 گزینه ای (بله، خیر) یا سئوالات باز (بدون گزینه) می باشد.
 
دانلود پرسشنامه شهر خلاق
موضوع: دانلود پرسشنامه شهر خلاق فرمت: pdf تعداد صفحه: 5 توضیح: پرسشنامه زیر جهت بررسی تحقق پذیری شهر خلاق) مطالعه موردی شهر( تهیه شده است، لطفاً هر عبارت را دقیقاً مطالعه نموده و سپس گزینه های مناسب را تعیین کنید. لازم به ذکر است که از این اطلاعات صرفاَ جهت تجزیه و تحلیل در.
دریافت فایل
 بهترین پرسشنامه نئو فرم بلند
 جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
 دانلود بهترین پرسشنامه نئو فرم بلند
 پرسشنامه نئو فرم بلند (neo-pi-r) در قالب ورد به صورت استاندارد و کامل شامل روایی و پایایی + روش نمره گذاری و تفسیر و کلید سوالات بهترین پرسشنامه نئو فرم بلند word دانلود رایگان پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی فرم بلند پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی NEOPI-R فرم بلند . پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی فرم بلند، در قالب فایل Word، شامل 240 گویه و به منظ
 دانلود پرسشنامه خود تنظیمی تحصیلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پرسشنامه خود تنظیمی تحصیلی (سواری و عرب زاده، 1392) – speedwww.daeinews.ir › speed › پرسشنام. Translate this page آزمون خودتنظیمی تحصیلی,ارزیابی خود تنظیمی تحصیلی,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه خود . دانلود فایل پرسشنامه خود تنظیمی تحصیلی (سواری و عرب زاده، 1392). اصل مقاله 3.95 MB - فصلنامه روان شناسی تربیتی - دانشگا
دانلود پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گرانفسکی
فرمت فایل :pdf+word
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گرانفسکی
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان توسط گرانفسکی و همکاران (۲۰۰۱)تدوین شده است، این پرسشنامه، پرسشنامه­ای چند بعدی و یک ابزار خود گزارشی است که دارای ۳۶ ماده است و دارای فرم ویژه بزرگسالان و کودکان می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گرانفسکی - ایران مشاورwww.iran-mosha

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها