نتایج جستجو برای عبارت :

حضرت مولانا

نویسنده و محقق : اشکان ارشادی 
گویند که حضرت مولانا در روم هنگامی که اشعار فارسی می گفت. فردی وی را اذیت می کرد و چون حضرت مولانا پوستی سبزه و تیره داشت و فارسی شعر می گفت وی به مولوی میگفت : که شما هندی هستی و اصلا از زبان و پوستت معلوم است. خبر به گوش سلجوقیان روم و دیگر حکام رسید و ایشان در اتحاد گفتار گفتند : که کسی حق ندارد ، مولانا را بیازارد.
ادامه مطلب
و شمس مولانا را از منبر خطابه به زیر افکند تا به او بفهماند:
نردبان این جهان ما و منیست
عاقبت این نردبان افتادنیست
لاجرم هر کس که بالاتر نشست
استخوانش سختتر خواهد شکست
مولانا از راس نردبانی بلند به زمین افکنده شد و تمام استخوانهای کبر و غرورش به سختی شکست،دشواری کنده شدن از منبر و خطابه و موعظه و پشت کردن بر شاگردان بر مولانا سخت مینمود ولی با درک اینکه هر موضوعی را میتوان از بعد دیگری هم دید این سختی را  با اغوش باز خوشامد گفت و بر دایره عشق
دریافت-مولانا محمد عمرعنوان: سرطان هرگز من را نخواهد کشتحجم: 130 کیلوبایتتوضیحات: داستانی واقعی از زندگی مولانا محمد عمر سربازیواقعه ای که به اوج ایمان و اعتقاد اشاره می کند.
هنگامی که پزشک معالج ایشان اعلام می کند که مولانا دچار سرطان شده اند، اما ایشان
برای خواندن ادامه داستان بر روی لینک-مولانا محمد عمر» کلیک کنید.
خبری اگر شنیدی ز جمال و حسن یارمسر مست گفته باشد من از این خبر ندارم شب و روز می بکوشم که را بپوشمنه چنان دکان فروشم که دکان نو برآرمعلمی به دست مستی دو هزار مست با ویبه میان شهر گردان که خمار شهریارمبه چه میخ بندم آن را که فقاع از او گشایدچه شکار گیرم آن جا که شکار آن شکارمدهلی بدین عظیمی به گلیم درنگنجدفر و نور مه بگوید که من اندر این غبارمبه سر مناره اشتر رود و فغان برآردکه نهان شدم من این جا مکنید آشکارمشتر است مرد عاشق سر آن مناره عشق
شریعت نیوز| مراسم تشییع و تدفین پیکر مولانا مفتی نظرمحمد زعیمی، بعدازظهر امروز (جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸)  با حضور جمع کثیری از علما و اقشار مختلف مردم در مصلای شهر جالق-از توابع شهرستان سراوان- برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شریعت نیوزمولانا عبدالصمد ساداتی (امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان)، مولانا عبدالکریم حسین‌پور (مدیر حوزه علمیه عین‌العلوم گشت)، مولانا عبدالحمید جهاندیده (امام‌جمعه اهل‌سنت سوران)، مولانا محمدامین حسین‌بر (از اساتید برجسته حوزه ع
نهمین همایش دانش‌آموختگی مدرسه دینی فاروقیه و مکتب عایشه صدیقه نیکشهر،

امروز یکشنبه (26 اسفند 1397) در مسجد جامع ذی‌النورین نیکشهر با حضور علمای برجستۀ استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. 
به گزارش شریعت نیوز شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید مهمان و سخنران ویژۀ این همایش بودند.
مولانا محمدعثمان (مدیر حوزه علمیه مدینة‌العلوم خاش)، مولانا محمد دهقان (استاد حدیث حوزه علمیه عین‌‌العلوم گشت)، مولانا عبدلله وحیدی‌فر (امام‌جمعه اهل‌سنت نیکشهر)
 
 
 
 
حتی اگر نقطه‌ها مدام عوض شوند، کل همان است. به جای ی که از این دنیا می‌رود، ی دیگر به دنیا می‌آید.
جای هر انسان درستکاری را انسانی درستکار می‌گیرد.
کل هیچگاه دچار خلل نمی‌شود، همه چیز سرجایش می‌ماند، در مرکزش… هیچ چیز هم از امروز تا فردا به یک شکل نمی‌ماند، تغییر می‌کند.
به جای هر صوفی‌ای که می‌میرد، صوفی‌ای دیگر می‌زاید.
 
قاعده های صوتی و تصویری را اینجا ببینید. کلیک کنید 
 
 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنویم
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم.
هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری.
اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنوید
نهمین همایش دانش‌آموختگی مدرسه دینی فاروقیه و مکتب عایشه صدیقه نیکشهر،
امروز یکشنبه (26 اسفند 1397) در مسجد جامع ذی‌النورین نیکشهر با حضور علمای برجستۀ استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. 
به گزارش شریعت نیوز شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید مهمان و سخنران ویژۀ این همایش بودند.
مولانا محمدعثمان (مدیر حوزه علمیه مدینة‌العلوم خاش)، مولانا محمد دهقان (استاد حدیث حوزه علمیه عین‌‌العلوم گشت)، مولانا عبدلله وحیدی‌فر (امام‌جمعه اهل‌سنت نیکشهر)
 
چند روزی ست که با فتوای تحریم (=حرام بودن) ساخت فیلم شمس و مولانا، بحث شمس و مولانا باز شده و مطالبی که قبلا در سایت ها بود، باز خوانی میشود. مطالبی مثل توهین شمس به حضرت زهرا(س) یا کنایه مولانا به امیرالمؤمنین (ع) و امثال آن که در این نوشتار آن ها را مطرح نمیکنم، به نظرم بهترین ایراد به این دو نفر این هست که چرا حرفی از بزرگان دین نزدند? چرا اونطور که از بایزید بسطامی حرف زدن، حرفی از بزرگ عارف هستی، باب علم رسول الله حرفی نزدند?با خوندن کتاب مل
زیاد از یکصد مقاله از ایران و چند کشور همسایه از جمله آذربایجان، پاکستان، ترکیه و. بوسیله دبیرخانه همایش گویا است که از میان آنها فقط ۷۰ مقاله به همایش سیاق یافت.   این همایش علمی که در ۲ محور طاسی شمس و مولانا از منظر استیناف های ادبی و عرفانی و شمس و مولانا از منظر استیناف های میان رشته ای، پذیرای آثار پژوهشی تعلق مندان و مثنوی پژوهان بود، همزمان با سالروز بزرگداشت شمس تبریزی، روزهای هفتمین و هشتم نرمی سال ساری در شهرستان خوی برگزار خواهد
 
 
عید میلاد باسعادت فخرکائنات حضرت ختمی مرتبت صاحب کنز سعادت ومعدن جود وسخاوت حضرت محبت
و مولانا امام صادق (ع)
مبارک باد
 
 
بر درخانه ی  حضرت باران نوشته اند
 
او(پیامبر) دوستی است که درهمه ی پیشامدها وحوادث ناگوار امید شفاعت از وی می رود
 
 
اللهم صل علی محمد و آل محمد
خب آقا اصلاح کنم،من از آدمای موثق تر از هاجر،که ادبیات خوندن اینا متوجه شدم قضیه مولانا کاملن فرق میکرده و رابطش با شمس رابطه استاد و شاگردی بوده بنابر این ببخشید دیگه:/
ولی جدای از هر چی اشعار مولانا به طرز بی رحمانه ای زیبا و دلبرباست ،تصور اینکه یکی بشینه و اینا رو در وصف تو بسراید اصلن هوش از سر آدم میپرونه و مقایسه اش با اشعار عاشقانه عموم پسند و رایج امروزی مثل دونه دونه یه ستاره تو آسمونه و دان زات دان واقعا نشان دهنده اینه که در چه زمان
باز هم غزلی از حضرت مولانا و دوگانگی تعریفش از خالق! غزلی با لحن گلایه آمیز که توامان میتوان مخاطب آن را شمس تبریز و همچنین خداوند متعال دانست. باز هم برای بار چندم‌ تاکید میکنم ‌آنچه در این نوشتار میبینید به هیچ وجه تفسیر نیست. چون‌تفسیر اشعار شخصیت فوق العاده ای چون مولانا نیاز به شناخت و مطالعه ای فراوان دارد. بزرگانی هستند که تمام عمر خود را صرف شناخت مولانا و اشعار و اندیشه هایش کرده اند و با این حال ادعایی برای امر بزرگی چون تفسیر ندار
شاهکار ی از حضرت مولانا
 
باران که شدی مپرس این خانه ی کیستسقف حرم و مسجد و میخانه یکیست باران که شدی، پیاله ها را نشمار جام و قدح و کاسه و پیمانه یکیست باران! تو که از پیش خدا می آیی توضیح بده عاقل و فرزانه یکیست بر درگه او چونکه بیفتند به خاک شیر و شتر و پلنگ و پروانه یکیست با سوره ی دل، اگر خدارا خواندی حمد و فلق و نعره ی مستانه یکیست این بی خردان، خویش خدا می داننداینجا سند و قصه و افسانه یکیست از قدرت حق، هرچه گرفتند به کار در خلقت حق، رستم و
برنامه سفر به بهشت اندیشه ها برنامه ای در مورد حضرت مولانا است که شبکه چهار سیما تولید کرد در این برنامه که در شهر قونیه ترکیه و شهر خوی ضبط شده است کارشناسان و اساتید ادبیات درباره مولانا، افکار و اندیشه های او صحبت می کنند. 
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
#اخلاق_انتخاباتی 
 کاندیداها و هواداران آنان در فضای رقابت انتخاباتی اخلاق اسلامی را از یاد نبرند. اختلاف نظر امری طبیعی است اما آنچه ناپسند است اهانت ، تخریب و تهمت و بد رفتاری هاست که بر خلاف اخلاق اسلامی و حرام است.
مولانا ساداتی/مراسم نماز جمعه اهلسنت سراوان ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
عربى بدشکل و بسیار زشت رو، میهمان حضرت مجتبى (علیه السلام ) گردید و بر سر سفره
نشست . از روى حرص و اشتهاى فراوان مشغول غذا خوردن شد. از آنجا که خوى امام و این
خانواده کریم است آنجناب از غذا خوردن او خرسند گشت و تبسم فرمود. در بین صرف غذا
پرسید: اى عرب زن گرفته اى یا مجردى ؟ عرض کرد زن دارم . فرمود: چند فرزند دارى ؟
گفت هشت دختر دارم که من به شکل از همه بهترم اما آنها از من پرخورترند. حضرت تبسم
نموده او را ده هزار درهم بخشید گفت این سهم تو و زوجه و هش
۱. فردا تا روز تولدم می روم سفر. این اولین سفر من به نیتی غیر از دیدار و دیار آقای ح است. 
سفرهای تنهاییم آغاز شده.
از قزوین و زنجان و کردستان تا آذربایجان غربی. 
ماه آینده هم به امید خدا می روم شیراز. 
مولانا نیستم، بنده ای شدم که مولانا وار درجستجوی خورشید خویش می رود. 
 
 
۲. شد سه گذر از چله نشینی عمر. 
چه حاصل جز جور فلک و غم و دلخوشی ای که از آدمی دور است.
 
 
۳. غریبم. مثل آدمی که بعد از سالها برگشته به منزلی قدیمی. اما تنها.
حافظ، سعدی و مولانا سه برداشت خودشون از صحبت موسی در کوه طور بیان میکنند.
موسی به خدا میگه ارنی (خود را به من نشان بده)
خدا در جواب میفرماید لن ترانی (هرگز مرا نمیبینی)
 
برداشت سعدی:
چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذر
که نیرزد این تمنا به جواب لن ترانی
 
برداشت حافظ:
چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر
تو صدای دوست بشنو، نه جواب لن ترانی
 
برداشت مولانا
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد
تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
 
سه بیت، سه نگاه و سه برد
انحرافات اخلاقی شمس تبریزی و مولوی بلخی
شرم آور نیست؟
صوفی مشهور عبد الرحمن جامی در کتاب نفحات الانس از بزرگ ترین کتب صوفیه آورده است:
روزی مولانا شمس الدین (شمس تبریزی) از مولانا شاهدی (مفعول) زیبارو درخواست کرد. مولانا حرم (همسر) خود را در دست گرفته در میان آورد. (شمس تبریزی) فرمود که او خواهر جانی من است، نازنین پسری می.خواهم. (مولوی) فی الحال فرزند خود سلطان ولد را پیش آورد. شمس فرمود: حالیا اگر قدری شراب دست می‌داد ذوقی می‌کردیم. مولانا بیر
زهی باغ زهی باغ که بشکفت زبالا
زهی قدر و زهی بدر تبارک و تعالی
زهی فر زهی نور زهی شر زهی شور
زهی گوهر منثور زهی پشت و تولی
زهی ملک و زهی مال زهی قال و زهی حال
زهی پر و زهی بال  بر افلاک تجلی
چو جان سلسله ها را بدرد  به حرونی
چل ذالنون و چه مجنون چه لیلی و چه لیلا
 
علم های الهی ز پس کوه بر آمد 
چه سلطان و چه خاقان چه والی و چه والا
چه پیش آمد جان را که پس انداخت جهان را                                    خمش باش (  همایون شجریان  )  ( دریافت)
بزن گردن آن را
اینجا قونیه است. ترکها کنیا» به ضم ک می نامندش.
خانه و آرامگاه حضرت مولانا همینجاست. 
اولین ماه زمستان قصد دارم اینجا باشم.  
امیدوارم که یا با یار بروم و یا تنها، تا شاید آیینه جان خویش بیابم. آیینه ای تا بتوانم تا بی نهایت انعکاس خویش ببینم. 
غزالی معتقد است زوایایی از عالم معنا هست که سالک طریق نمی تواند آن ها را به تنهایی و فقط با دل خود کشف و تجربه کند. برای این منظور فرد به دو آیینه نیاز دارد. 
غزالی این وضع را به حالتی تشبیه می کند که فرد م
دیدار مولانا عبدالغنی بدری با اساتید و طلاب مدرسه دینی ربانیه» چنارلی
مولانا عبدالغنی بدری، معاون آموزشی دارالعلوم زاهدان، شامگاه دیروز جمعه (10 اسفند) با اساتید و طلاب مدرسه دینی ربانیه» روستای چنارلی- از توابع شهرستان کلاله در استان گلستان- دیدار کرد.
به گزارش شریعت نیوز ، مولانا عبدالغنی بدری در این دیدار ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مدرسۀ دینی ربانیه»، در جمع اساتید و طلاب این مدرسه پیرامون اهمیت فراگیری علم» به ایراد سخن پرداخت.
 
غمزه‌ی ناب آن تو ، خوی حجاب آنِ توجلوه چو ماه گر کنی ، کار ثواب آنِ تو
مست کنی مرا اگر ، نوش کنم ز چشم تورقص سماع از من و چنگ و رباب آنِ تو
نَقل به هر فسانه‌ای ، نُقل در این زمانه‌ایتا که به کوچه‌ات شدم ، کوچ و شتاب آنِ تو
در هوسم به تشنگی ، جام شراب سر کشمجام شراب دست تو ، نقش سراب آنِ تو
ای نفست چکامه‌ی سینه‌ی شهد ریز منتنگ گلاب از من و بوی گلاب آنِ تو
راز، درون اسم تو اسم، درون راز توشرب مدام از من و خَمر و شراب آنِ تو
چشم به راه وصل تو دیده‌ی
دو جنبه شاعرانگی و عرفانی مولانا
مساله دیگری که امروز می‌خواهم توجه دوستان را جلب بکنم بر اینکه، مولانا دو جنبه دارد: یک جنبه شاعرانگی» و یک جنبه عرفانی». خیلی کم به جنبه شاعرانگی مولانا توجه شده است. مولانا در قله قاف شعر فارسی قرار دارد. تازه این پژوهش‌های جدید به این نکات و ظرایف و پیچیدگی‌ها و رموز شاعرانگی مولانا پرداخته‌اند، مخصوصا با توجه به معیارهای نقد ادبی مدرن، در مثنوی (این شاعرانگی‌ها را) کشف می‌کنند و از این لحاظ خیلی جال
مولانا محی الدین بن بدرالدین اناری از اخترشناسان سده 10 هجری قمری بوده است.شاه عباس صفوی به این شتاره شناس اناری،اعتقاد زیادی داشت.
مولانا محی الدین بن بدرالدین انار،سال1012 هجری قمری را سالی پرحادثه پیش بینی کرده بود که همین گونه هم شد.دراین سال،شاه عباس صفوی به ارمنستان لشکرکشی کرد.شاه عباس در این مقطع،پس از فتح تبریز،اقدام به باز پس گیری ولایات از دست رفته ایران در آذربایجان،ارمنستان،گرجستان و شروان نمود که در زمان پدرش از ایران جدا گشته
تقویم شیعه
آخر صفر
شهادت امام رضا علیه السلام
حضرت ثامن الحجج مولانا علی بن موسی الرضا علیه السلام در سال ۲۰۳ هجری قمری بنا بر منابع: کافی، جلد ۲، صفحه ۵۲۸؛ فیض العلام، صفحه ۲۰۰؛ بحار الانوار، جلد ۴۹، صفحه ۲۹۲؛ مستدرک سفینة البحار، جلد ۶، صفحه ۲۹۵؛ منتخب التواریخ، صفحه ۵۷۸» دو سال پس از شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها به شهادت رسیدند. سن مبارک حضرت ۴۹ یا ۵۵ سال بوده است. بنا بر نقلی در ۲۷ صفر حضرت امام رضا علیه السلام به شهادت رسیده‌اند و
با حضور استاد علیرضا مختارپور برگزار شد؛ 
دومین جلسه از نشست های تخصصی با موضوع مروری بر ویژگی های زبانی آثار منظوم مولانا
دومین جلسه از نشست‌های تخصصی مروری بر ویژگی های زبانی آثار منظوم مولانا توسط استاد علیرضا مختار پور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور، جناب آقای  هادی آشتیانی مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شاعران مطرح کشور و جمعی از علاقه‌مندان به شعر و کتابخوانی در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک ش
به نوعی از رقص صوفیانه شامل چرخش بدن همراه با حالت خلصه، یعنی نوعی ربودگی برای اهداف معنوی گفته می شود.سماع دیرینه تاریخی دارد و در اسلام موافقان و مخالفان زیادی در این دین پیدا نموده است. سماع در لغت به معنی شنیدن، شنوایی، آوای گوش نواز، رقص و وجد است.و در تعبیر صوفیات ترانه عرفانی توسط مطرب و مطربان است. ار آنجا که این پدیده گاه به رقص و دست افشانی می انجامد سماع گفته می شود. 
صائب تبریزی در این مورد می فرماید:
ذرات جهان را در سماع آورده است 
مولانا شیخ محمد فقیه اناری،فقیه و مجتهد و از شاگردان شیخ بهایی بوده و نزد او علوم دینی،حدیث،هندسه،منطق،ریاضی،طب و علوم غریبه را فرا گرفته بود و ازشیخ بهایی اجازه روایت حدیث و اجتهاد و صدور فتوا داشت.
شیخ بهایی دانشمند نامدار قرن دهم و یازدهم هجری که در دانش های فلسفه،منطق،هیعت و ریاضیات تبحر داشت.در حدود 95 کتاب و رساله از او در ت،حدیث،ریاضی،اخلاق،نجوم،عرفان،فقه،مهندسی و هنر و فیزیک بر جای مانده است.یونسکو به پاس خدمات وی به علم ستار
اسوه خوب بصیرت حضرت عبدالعظیم/همره ناب ولایت حضرت عبدالعظیم/اوزنسل مجتبی ویاوربراهل بیت/سیره اش باشد فتوت حضرت عبدالعظیم/حافظ اسلام وقرآن عالم درروزگار/رادمرد باشجاعت حضرت عبدالعظیم/عرضه کرده برامامش دین وایمان وهدف/شدفدایی امامت حضرت عبدالعظیم/ازقدومش کشورما شد مصفا وشریف/آن حریمش شدزیارت حضرت عبدالعظیم/کربلای کشورما بارگاه انورش/اوامید در شفاعت حضرت عبدالعظیم/زائرش صاحب زمان ورهبری وامتش/گشته است الگوی امت حضرت عبدالعظیم/
 
_ چرا آدم‌هایی که محکوم به نابودی‌ هستند را دوست داریم؟_ زیرا در یادها بیشتر و بهتر می‌مانند._ موجودات روان پریشی که می‌خواستند در یادها بمانند. با پرداختن چه بهایی؟_ به هر قیمتی.
* عنوان نوشت:نگاه صوفی ِ ناخواناجهان پریشی ِ مولانادهان پریشی ِ مولاناتو خانقاه منی؛ با منبچرخ و یاحق و یاهو کن
 
زندگینامه مولوی (جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا)


نام کامل وی محمد ابن محمد ابن حسین حسینی خطیبی بکری بلخی» بوده ودر دوران حیات به القاب جلال‌الدین»؛ خداوندگار» و مولانا خداوندگار» نامیده می‌شده‌است.
ادامه مطلب
لیست حضور غیاب رو بیرون آوردم داشتم حضور غیاب میکردم یهو رسیدم به اسم شمس تبریزی خوندن نام شمس تبریزی کافی بود تا  صدای قهقه خنده توی کلاس بلند بشه 
سرم رو چرخوندم طرف بچه ها تا شمس رو پیدا کنم  یه پسر تپل که از اول کلاس مزه پرونیاش رو مخم  بود خودشم داشت میخندید یهوو گفتم فیلمتم که نذاشتن ساخته بشه خیلی شیرین زد توی پیشونیش گفت هعی استاد دیشب اگه بدونی مولانا چه داغون بود سه شبه با دیازپام خوابش میکنم صدای خنده ها بلند تر شد 
بعد گفتم خب چرا
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگوپیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو جز سخن گنج مگوور از این بی‌خبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفتآمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
گفتم ای عشق من از چیز دگر می‌ترسمگفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
من به گوش تو سخن‌های نهان خواهم گفتسر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو
قمری جان صفتی در ره دل پیدا شددر ره دل چه لطیف است سفر هیچ مگو
گفتم ای دل چه مه‌ست این دل اشارت می‌کردکه نه اندازه توست این بگذر
ریشه‌ی بی قراری های ما چیست؟
مولانا بر این باور بود که:
جمله ی بی قراری ات از طلب قرار توست
طالب بی قرار شو تا که قرار آیدت
می گوید: علت بی قراری های ما از قرار جویی و ثبات طلبی های ما نشأت می گیرد، اما اگر طالب بی قرار باشیم و اذعان کنیم که همه چیز در معرض تغییر و تحول است آن گاه به آرامش دست خواهیم یافت.
به جای آنکه از لحظه ای که در آن هستیم لذت ببریم ، سعی می کنیم با عکس گرفتن، آن لحظه و خاطره را تصاحب کنیم و.
 شاید یک نتیجه این تمایل ما به داشتن
احساس خارش در ناحیه گلو اغلب در اثر عفونت مجرای تنفسی فوقانی و گلودرد چرکی اتفاق می افتد. خارش گلو معمولا طی چند روز با مراقبت های رایج برطرف می شود.


به گزارش : خارش گلو یک بیماری نیست، بلکه نشانه ای از یک بیماری یا مشکل است و معمولا با علائم دیگری مانند تب، درد گلو، به سختی قورت دادن غذا، احساس درد موقع بلعیدن غذا، سرفه و … همراه است.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها