نتایج جستجو برای عبارت :

پراکسی اولترا

مشاهده تشک رویا اولترا
 
مدل های تشک اولترا رویا
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
مشخصات فنی اصلی تشک های اولترا رویا
شرکت رویا اولین تولید کننده تشک های فنر منفصل (POCKET SPRING) در ایران می‌باشد. این تشک‌ها با استفاده از معروفترین و بهترین ماشین‌ آلات روز اروپایی (سوییس) تولید می‌شوند.
عکسویژگی‌های منحصر به فرد تشک های فنر منفصل رو
کدام گوشی بادوام‌تر است؟ گلکسی اس 20 اولترا یا آیفون 11 پرو مکس؟
به گزارش کالاسودا، کانال یوتیوبی PhoneBuff با 1.18 میلیون فالوور، به طور هم زمان این دو گوشی را مورد تست سقوط قرار داده تابه ما بگوید کدام گوشی بادوام‌تر است.
در 4 راند این دو گوشی مورد مقایسه تست سقوط قرار گرفتند که در نهایت گلکسی اس 20 اولترا 37 امتیاز و آیفون 11 پرو مکس نیز 35 امتیاز دریافت کردند.
با هم ویدئو را می‌بینیم.
 
ادامه مطلب.
در رابطه با مزایای استفاده از دو مانیتور مطالب
زیادی نوشته شده و از جمله کارهایی است که بعد از استفاده متوجه اهمیت این
موضوع می‌شوید. در این میان، بهره‌گیری از مانیتور اولترا واید برای
کامپیوتر هم می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد و در ادامه به
دلیل این موضوع و چگونگی بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب این مانیتورها
می‌پردازیم.
ادامه مطلب
عضو ثالث خانواده ی گلکسی S20 با پسوند اولترا»، طلایه دار طولانی گوشی های هوشمند سامسونگ در سال جاری خواهد بود؛ درفش دار طولانی طراری که ویترینی از دستاوردهای فنی عنف ای ها به حساب می آید. یگانگی 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، بزرگ نمایی بدون کاستی کیفیت تا سقف ۱۰ برابر و امکان پرونده ویدئوهای 8K و درنهایت برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری ازجمله محدودیت های بنیادی گلکسی S20 اولترا بوسیله حساب می آید.مقاله های مرتبط:معاینه گلکسی S20 اولترا
گلکسی S20 اولترا با گوریلا گلس ۶ در هر دو طرف آن و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، به این تست قدم گذاشته است کانال جری ریگ اوریتینگ یا همان زک نلسون، عادت دارد تا مقاومت گوشی‌های جدید را با روش‌هایی که دیدنشان چندان برای کاربر خوشایند نیست، بسنجد. برای مثال او برای تست مقاومت شیشه در برابر خط و خش، از مقیاس موس استفاده می‌کند.
 
این مقایس از ۱ تا ۱۰ بوده و نشان دهنده میزان سختی یک ماده است (اینجا شیشه روی نمایشگر). عدد ۱۰ در این مقیاس، الماس بوده و ی
وان پلاس به تازگی گوشی جدید وان پلاس ۱۰ پرو را در چین معرفی کرده که عرضه جهانی آن هنوز آغاز نشده است. در ادامه، شایعاتی در مورد وان پلاس ۱۰ اولترا وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی تنظیمات دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. پتنتی از وان پلاس در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده که احتمالا طراحی ظاهری وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد.
پتنت ثبت شده به وسیله افشاگری به نام TechInsider مشاهده شده که دوربین مستطیل شکلی را نشان می‌دهد که لنز پریسکوپ آینه‌ای دستگاه
مقایسه مدل تشک‌های اولترا رویا
تشک رویا در دسته تشک های فنر منفصل 4 نوع تشک را به بازار معرفی کرده است که به تشک های رویا اولترا نام گذاری شده اند که شامل:
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
سازه این تشک ها از فنر منفصل تشکیل شده است که شرکت رویا برای اولین بار این تشک‌ها را در ایران با تکنولوژی POCKET SPRING با تجهیزات و ماشین آلات اروپایی
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خود را تو شالوده ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) در کنار گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) به نمایش گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای عرضه محتوای بصری استفاده می کنند و همه افزون پهلو مدل معمولی دارای مدل 5G نیز هستند.بر بنیان اعلام رسمی سامسونگ، مقیاس
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خویشتن را داخل بنیاد ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) درون بر گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) بوسیله ارائه گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای نمایش محتوای بصری کاربرد می کنند و همگی افزون پیاده شدن مدل معمولی دارای نمونه 5G همچنین هستند.پهلو بنیان اطل
معرفی تشک رویا
تشک رویا به عنوان یکی از تولیدکننده های تشک در ایران شناخته می شود که محصولاتی نظیر: تشک های تخت، تشک مهمان، محافظ تشک، بالش و تخت باکس را نیز تولید می کند. این شرکت قدیمی با استفاده از مواد اولیه خوب همیشه در تولید تشک های خواب یکی از معروف ترین ها می باشد.

تشک رویا در 3 سری به بازار عرضه می شود:
سری تشک های اولترا (فنر منفصل- Pocket Spring)
سری تشک های بونل (فنری)
سری تشک های مدیکال (طبی - اسفنجی)

خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به ر
لنز تامرون 18-400mm F/3.5-6.3 Di II VC HLD  نخستین نمونه لنز همه کاره اولترا تله فوتوی زوم برای دوربین های DSLR با فرمت APS-C  است. بافاصله کانونی 18 تا 400 میلی متر و زوم 22.2 برابری که رکورد زده است سوژه های بسیار دور را درست در روبه روی چشم های شما قرار می دهد. بدنه  مقاوم در برابر رطوبت که دارد و با کارکرد بصری از اولترا واید تا تله فوتو لنزی مناسب برای تقریبا تمام سبک های عکاسی است.
با تازه ترین تکنولوژی به کار رفته در المان های لنز اعوجاج و پراکندگی تصویر به شدت
 
آیفون نشانگر درصد باتری خود را دستکاری کرده و عدد را در حالی بالا نشان می‌دهد که ناگهان باتری خالی می‌شود.
به گزارش کالاسودا، آرون مینای» یوتیوبر معروف دنیای موبایل 5 گوشی شاخص این روزها را در بحث باتری و عمر باتری مورد مقایسه قرار داده است.
در این مقایسه گلکسی اس 20 اولترا، آیفون 11 پرو مکس، گلکسی نوت 10 پلاس، میت 30 پرو و گوگل پیکسل 4 ایکس ال کنار هم قرار داده شده و از لحاظ فاکتورهای مختلف مورد آزمایش هم زمان قرار می‌گیرند.
نکته جالب بالابو
 
جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر شدند
 
جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و رنگ های متنوع نمایش می دهند.
بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی اس 20 و مدل پلاس نمایشگر 2.5D داشته و لبه های نمایشگر مدل اولترا خمیده خواهد بود. در تصویر زیر گلکسی اس 20 در رنگ آبی ابری (Cloud Blue) نمایش داده می شود:
اولین بار به این رنگ در خبر قاب های رسمی خانواده گلکسی اس 20 اشاره شد که در آ
سامسونگ گلکسی S20 اولترا در حالت نمایشگر 60 هرتز یکی از بهترین گوشی‌ها با عمر باتری بالا است، اما اگر آن را به حالت 120 هرتز تغییر دهید، نمره باتری 2 ساعت و 20 دقیقه کاهش می‌یابد و این به این معنی است که هنگام استفاده از نمایشگر 120 هرتزی، تقریباً 20٪ از عمر باتری کاسته می‌شود.
به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک صفحه نمایش ویژه بهره می‌برد که دو برابر سریع تر از صفحه نمایش‌های گوشی‌های سنتی موجود است. این گوشی صفحه
سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با صیت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا داخل روند مراسم آنپکد در دهات سان فرانسیسکو معرفی کرده است؛ زور ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را همچنین در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی معرفی شده از نظر زبان طراحی تشابه یدکی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت باطراوت افزاری آن ها نیز به ابعاد نمایشگر و دوربین خلاصه می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این مغایرت ک
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با شهرت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا تو جریان سنت آنپکد در شهر رژه فرانسیسکو معرفی کرده است؛ کره ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را نیز در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی شناساندن شده از نظر واژه نقشه کشی تشابه زیادی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت ابدار افزاری آن ها همچنین به ابعاد نمایشگر و دوربین تلخیص می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این نفاق ک
سامسونگ گلکسی اس 20 در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا در اواسط اسفند 1398 عرضه شد. در این مقاله به بررسی کامل مشخصات هر سه نسخه گلکسی S20 خواهیم پرداخت.
گوشی‌های گلکسی سری اس سامسونگ همیشه یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های عرضه شده گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. سامسونگ جدیدترین نسخه این گوشی‌ها را در سال 2020 با عنوان گوشی گلکسی اس 20 معرفی کرده و دلیل جهش نام از S10 به S20 را ارائه نسلی جدید عنوان کرده است.
سامسونگ گلکسی اس 20 دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های
از ماه آینده حزن زمان با آمدن گوشی های گلکسی S20 سامسونگ به میدان این گوشی قادر به ارسال پیام های RCS بوسیله کامپیوترهای شخصی با جهیز عامل ویندوز ۱۰ خواهند بود. این اتحاد بوسیله لطف برنامه Your Phone مایکروسافت ممکن می شود. اپ Your Phone طی جفت شدن با دستور کار پیام رسان سامسونگ می تواند متن های RCS را دریافت و ارسال کند. برای آشنایی بیشتر با پیام رسانی RCS می توانید این مقاله زومیت را بررسی کنید.مقاله های مرتبط:پیام رسانی RCS چیست و چه اهمیتی برای گوشی های
خوب دوستان چیت اولترا هوک هم واستون گزاشتم 
 
با دکمه های insert و delete آن و آف میشه.
 
منو داره و خودتون میتونید تنظیمش کنید.
 
فقط یه چیزی حواستون باشه اونم اینه که خیلی قدرتش نبرین بالا چون سرورا بن میکنه 
 
                             دانلود چیت 
 
فایل رمز ندارد !
حجم:1m
از ماه آینده بی قراری زمان با آمدن گوشی های گلکسی S20 سامسونگ به راسته این گوشی قادر به ارسال پیام های RCS به کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهند حیات. این ائتلاف به لطف پروگرام Your Phone مایکروسافت ممکن می شود. اپ Your Phone خلال جفت شدن با برنامه پیام رسان سامسونگ می تواند متن های RCS را دریافت و ارسال کند. بخاطر آشنایی بیشتر با پیام رسانی RCS می توانید این مقاله زومیت را مطالعه کنید.مقاله های مرتبط:پیام رسانی RCS چیست و چه اهمیتی بخاطر گوشی ه
هر مشخصه‌ای که حدس بزنید را می‌توانید در سری گلکسی اس 20 پیدا کنید. آن‌ها از پردازنده اسنپدراگون 865، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، بلوتوث 5، وای فای 6 و … پشتیبانی می‌کنند. هر یک از این گوشی‌ها به صورت پیش‌فرض دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا است. شما با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانید نسخه‌های پلاس و اولترا را با حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت هم خریداری کنید؛ در این صورت، رم نسخه اولترا به 16 گیگابایت افزایش می‌یابد.
ساعاتی پیش، رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ همچنین به کار خود سرانجام عدالت تا با پرچم داران سال ۲۰۲۰ این شریک آشنا شویم. خانواده ی سری گلکسی اس ۲۰ با بهبود های متعددی همراه شده اند تا خویشتن را بوسیله عنوان توانمندترین محصولات حال مهیا دنیای موبایل معرفی کنند. مقالات مرتبط:گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدندصرف کردن نظر از یگانگی 5G، دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در قوم ی گلکسی S20 به شمار می آید. دوربین پشتی گلکسی اس ۲۰ از نوع سه گانه است
بررسی ها نشان می دهند که بیشترین سرعت شارژ باتری در سال 2020، متعلق به شارژر گوشی های پرچمدار به نام اوپو فایند X2 پرو، سامسونگ گلکسی S20 اولترا و هواوی P40 پرو است.
 
مدتی است که سازندگان گوشی های چینی در صدر تولیدکنندگان برتر سخت افزاری قرار داشته و با ارایه سریع ترین شارژ ممکن، بزرگ ترین باتری ها و بیشترین بازه بزرگنمایی دوربین، از سایر رقبای خود پیشی گرفته اند.
چندی پیش، از یک شارژر 100 واتی رونمایی شد که می تواند یک باتری بزرگ را با سرعت فوق الع
مشخصات کامل خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 فاش شد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سامسونگ قرار است بیست و دوم بهمن پرچمداران جدید خودش یعنی سری گلکسی اس 20 را به همراه گوشی تاشو گلکسی Z فلیپ رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصولات فاش شده اما حالا برگه مشخصات کامل آنها را می بینیم.
 
البته اطلاعات فاش شده به مدل های 5G خانواده گلکسی اس 20 مربوط می شوند که با چیپست اگزینوس 990 برای بازارهای اروپایی و آسیایی تدارک دیده شده اند. در ادامه مشخصات ای
چرا می بایست متوجه گردید ارتفاع کانونی چه معنایی دارااست 
فهم و شعور معنای ارتفاع کانونی , علی الخصوص درباره با  دوربینی که دارید , در حین خرید لنز نکته زیاد مهمی است . با تلاوت این مقاله می‎توانید متوجه گردید لنزهای گوناگون چه کاربردهایی دارا‌هستند , کدام لنزها برای شما مطلوب می باشند و چطور خلاقانه از آن‎ها استعمال فرمایید . عکاسی نوزاد 
1 ) ارتفاع کانونی حقیقتا چیست؟  سالن تولد

ارتفاع کانونی لنز دوربین شما ااما معین می‎کند تصاویرت
مدل های تاپ تشک رویاتشک رویا از سال ۱۳۶۳ در قم شروع به فعالیت خود کرد. امروز بعد از نزدیک به ۳۵ سال رویا یکی از مطرح ترین برندهای تشک در ایران است. رویا خود را بزرگترین تولید کننده تشک در خاورمیانه می داند و شعار رویا هم رتبه رقبای جهانی” را در سایت خود منتشر کرده است.    دارنده نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۶۶۸-۲۰۱۰ تأیید ارزش برند/ از سوی اتحادیه اروپا/ ICS Group    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴-۲۰۱۰ رضایت
سامسونگ قصد دارد ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. در هفته های اخیر شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20
مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتز
وزن: 164 گرم
چیپست: اگزینوس 990
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: 12 + 64 + 12 مگاپیکسلی و امکان فیل
سامسونگ قصد دارد ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. در هفته های اخیر شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20
مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتز
وزن: 164 گرم
چیپست: اگزینوس 990
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: 12 + 64 + 12 مگاپیکسلی و امکان فیل
وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) پس از مدت ها انتظار آخر بوسیله صورت رسمی رونمایی شد. گوشی هوشمندی که از هفته ها و حتی ماه ها پیش شاهد انتشار هذیان و افشای داده ها درمورد آن بودیم. گوشی وان پلاس ۸ پرو مجموعه ای از جدیدترین دستاوردهای وان پلاس را با ظاهری چشم نواز دربر دارد و بخاطر به چالش کشیدن بزرگان بازار شناساندن شده است. این گوشی هوشمند که جدیدترین نسل از قاتل پرچمداران» به حساب می آید، این بار قیمتی بیشتر از حد معمول دارد، اما در ازای آن ابکی افزا
چندی پیش، خبری منتشر شد که سامسونگ به فرمان تولید نمایشگرهایی با پنل LCD تا پایان سال ۲۰۲۰ در چین و اکراه جنوبی پایان خواهد دارد. گویا دلیل این فرمان کاهش اکید تقاضا برای تولید نمایشگرهایی با پنل LCD است.حال به رویت می رسد سامسونگ در نظر دارد روی تولید پنل هایی با تکنولوژی QD-OLED تمرکز کند. طبق مطالعات، عمر مفید پنل های QD-OLED بوسیله یک میلیون ساعت می رسد و  فن شناسی های به کاررفته در آن درمقایسه با پنل های متداول OLED بوسیله روزتر است. برای مثال، به ج
گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدند
 
 
سامسونگ دقایقی پیش دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس را با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین چندگانه معرفی کرد.
شایعات بی‌‌پایان پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ خاتمه یافت و کره‌ای‌ها لحظاتی پیش خانواده‌ی اس ۲۰ را با سه محصول گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا به جمع محصولاتشان اضافه کردند. از بین دستگاه‌های یادشده، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس شباهت‌های
چند وقت پیش لیست کتابخونه هایی رو گذاشتم که برای بچه های کامپیوتر خیلی مفیده اما بعضی از اونا رو فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر کرده بودن‌(شاید به این دلیل که اسامی عجیب وغریبی دارن) برای همین لینک ها رو از یه پراکسي عبور دادم که بتونید دسترسی داشته باشید.
ماجرا تا اینجاش خوبه ولی بدبختانه پراکسي پایین اومد الان اگر لینک ها رو کلیک کنید صفحه پراکسي بالا میاد و نه کتابخونه(لعنت به فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر و تـ - حـ - ر‌ ـ یـ ـ‌ م).خب راه حل موقت این بود که لی
اینم برنامه یا همون چیت بانی هاپ که دنبالش بودین.
 
نکته!
در ۹۰%سرورا یا بهتره بگم اونایی که آنتی چیت قوی(اسمک اولترا)دارن بن میکنه.
اگر میخوایین بن نشین ۳ تا بانی برین ول کنید دوباره ۳ تای دیگه برین و همین کارو دوباره تکرار کنید.
توجه!
دکمه پرشتون بزارین روی spac تابهتر بتونید برین.
 
               دانلود با عضویت در کانال تلگرام ما
 
رمز فایل : IRAN-CS
حجم: 200K
سامسونگ شب گذشته خانواده جدید محصولات خود را بوسیله همراه چند سرو و محصول جانبی رونمایی کرد. گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا درفش داران جدید کره ای ها هستند که به زودی به میدان نمایش خواهند شد. به علاوه گلکسی Z فلیپ همچنین شب گذشته به صورت رسمی رونمایی شد که جدیدترین تلاش غول کره ای درون دسته ی تاشدنی ها محسوب می شود. سامسونگ علاوه پهلو معرفی محصولات جدید، از همکاری با غول هایی همچون گوگل و نتفلیکس بی قراری معارفه داد. باهم اتحاد ک
مهمترین فرمول های انتگرال گیری و آموزش انتگرال در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید مهمترین فرمول های انتگرال را ببینید و مثلا انتگرال جز به جز و یا انتگرال توابع کسری را اموزش ببینید اگر به صورت کلی در زمینه آموزش انتگرال اشکال دارید در هر صورت بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا مطالب بسیار خوبی را در این زمینه مشاهده نمائید.
مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین
مهمترین فرمول های انتگرال گیری معین و نامعین در این بخش توضیح دا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها