نتایج جستجو برای عبارت :

پراکسی اولتراgo

سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
مشاهده تشک رویا اولترا
 
مدل های تشک اولترا رویا
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
مشخصات فنی اصلی تشک های اولترا رویا
شرکت رویا اولین تولید کننده تشک های فنر منفصل (POCKET SPRING) در ایران می‌باشد. این تشک‌ها با استفاده از معروفترین و بهترین ماشین‌ آلات روز اروپایی (سوییس) تولید می‌شوند.
عکسویژگی‌های منحصر به فرد تشک های فنر منفصل رو
کدام گوشی بادوام‌تر است؟ گلکسی اس 20 اولترا یا آیفون 11 پرو مکس؟
به گزارش کالاسودا، کانال یوتیوبی PhoneBuff با 1.18 میلیون فالوور، به طور هم زمان این دو گوشی را مورد تست سقوط قرار داده تابه ما بگوید کدام گوشی بادوام‌تر است.
در 4 راند این دو گوشی مورد مقایسه تست سقوط قرار گرفتند که در نهایت گلکسی اس 20 اولترا 37 امتیاز و آیفون 11 پرو مکس نیز 35 امتیاز دریافت کردند.
با هم ویدئو را می‌بینیم.
 
ادامه مطلب.
در رابطه با مزایای استفاده از دو مانیتور مطالب
زیادی نوشته شده و از جمله کارهایی است که بعد از استفاده متوجه اهمیت این
موضوع می‌شوید. در این میان، بهره‌گیری از مانیتور اولترا واید برای
کامپیوتر هم می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد و در ادامه به
دلیل این موضوع و چگونگی بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب این مانیتورها
می‌پردازیم.
ادامه مطلب
عضو ثالث خانواده ی گلکسی S20 با پسوند اولترا»، طلایه دار طولانی گوشی های هوشمند سامسونگ در سال جاری خواهد بود؛ درفش دار طولانی طراری که ویترینی از دستاوردهای فنی عنف ای ها به حساب می آید. یگانگی 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، بزرگ نمایی بدون کاستی کیفیت تا سقف ۱۰ برابر و امکان پرونده ویدئوهای 8K و درنهایت برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری ازجمله محدودیت های بنیادی گلکسی S20 اولترا بوسیله حساب می آید.مقاله های مرتبط:معاینه گلکسی S20 اولترا
چند وقت پیش لیست کتابخونه هایی رو گذاشتم که برای بچه های کامپیوتر خیلی مفیده اما بعضی از اونا رو فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر کرده بودن‌(شاید به این دلیل که اسامی عجیب وغریبی دارن) برای همین لینک ها رو از یه پراکسي عبور دادم که بتونید دسترسی داشته باشید.
ماجرا تا اینجاش خوبه ولی بدبختانه پراکسي پایین اومد الان اگر لینک ها رو کلیک کنید صفحه پراکسي بالا میاد و نه کتابخونه(لعنت به فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر و تـ - حـ - ر‌ ـ یـ ـ‌ م).خب راه حل موقت این بود که لی
گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا دوباره توانست در صدر پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته قرار بگیرد.
در نهایت شرکت Nothing، این هفته رسما گوشی خود را معرفی کرد و حتی شروع به ارسال آن برای اولین خریداران این گوشی هوشمند کرد. خریدارانی که تعداد آن‌ها برای بازگرداندن Nothing به صدر پرطرفدارترین گوشی‌های هفته کافی بود.
این بدان معناست که گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا این بار باید به مدال نقره بسنده کند، و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا هم برای سومین هفته متوالی جا
دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسي تمام کشورهای جهان(Lite)
 
دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسي تمام کشورهای جهان(Lite)
استخراج پراکسي های به روز و اختصاصی پرایوت
(مناسب جهت کرک)
تمام کشورهای جهان
+
آموزش اختصاصی
با قابلیت چک کردن پراکسي ها
و قابلیت شگفت انگیز استخراج پراکسي پرایوت خاص هر کشور مناسب هدف خاص
● تقسیم بندی پروکسی ها:
پروکسی ها به ۲ دسته ناشناس (Anonymous) و غیر ناشناس (Non-Anonymous) تقسیم می شوند. پروکسی های ناشناس، از هویت فردی استف
امروز قرار هست در این مطلب به شما آموزش گرفتن پروکسی لیست و ساخت پروکسی لیست رو بدیم پس با نایاب سیتی همراه باشید !
سریع بریم سراغ اصل مطلبی که قراره بگیم!!
خب شاید بپرسید پروکسی چیه؟
پروکسی یک سرور است که بین کامپیوتر کاربر و سرور که اطلاعات را از آن گرفته قرار میگیرد.
هدف اصلی آن پنهان کردن هویت رایانه یاب است به طوریکه سرور مقصد می تواند یک وب سایت، یک اتصال به یک دستگاه دیگر یا نوع دیگری از درخواست باشد.
 
کاربرد پروکسی چیه؟
پروکسی علاوه ب
گلکسی S20 اولترا با گوریلا گلس ۶ در هر دو طرف آن و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، به این تست قدم گذاشته است کانال جری ریگ اوریتینگ یا همان زک نلسون، عادت دارد تا مقاومت گوشی‌های جدید را با روش‌هایی که دیدنشان چندان برای کاربر خوشایند نیست، بسنجد. برای مثال او برای تست مقاومت شیشه در برابر خط و خش، از مقیاس موس استفاده می‌کند.
 
این مقایس از ۱ تا ۱۰ بوده و نشان دهنده میزان سختی یک ماده است (اینجا شیشه روی نمایشگر). عدد ۱۰ در این مقیاس، الماس بوده و ی
خانواده S23 سامسونگ مثل سال گذشته با سه نسخه معمولی، نسخه پلاس و نسخه اولترا معرفی شدن که طبق معمول نسخه اولترا بیشترین لطف و توجه رو داشته و S23 5G اونقدری که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت. گوشی S23 با قیمت 800 دلاری و اندازه کامپکت خودش با اینکه امکانات جذاب و جالب نسخه Ultra رو نداره ولی جز گوشی های پرچمدار کوچیک و خوش دست بازار به حساب میاد که دو تا پرچمدار کامپکت دیگه یعنی آیفون 14 از اپل و شیائومی 13 رو رقیب خودش می بینه.
ادامه مطلب
وان پلاس به تازگی گوشی جدید وان پلاس ۱۰ پرو را در چین معرفی کرده که عرضه جهانی آن هنوز آغاز نشده است. در ادامه، شایعاتی در مورد وان پلاس ۱۰ اولترا وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی تنظیمات دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. پتنتی از وان پلاس در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده که احتمالا طراحی ظاهری وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد.
پتنت ثبت شده به وسیله افشاگری به نام TechInsider مشاهده شده که دوربین مستطیل شکلی را نشان می‌دهد که لنز پریسکوپ آینه‌ای دستگاه
همانطور که مستحضرید NGINX وب سروری است که از آن به عنوان پراکسي، سرور پراکسي ایمیل، متوازن کننده بار و کش سرور هم استفاده می شود. این وب سرور به صورت ماژولار طراحی شده و دارای ماژول های اصلی و شخص ثالث است. این وب سرور به زبان C پیاده‌سازی شده است.
می خواهیم یه تغییراتی در NGINX بدیم. این تغییرات در درجه اول با هدف آشنایی با کد منبع این وب سرور انجام میشه و در مراحل بعدی امکاناتی رو به اون اضافه می کنه. کد منبع NginX به صورت فقط خواندنی در Github وجود دارد.
مقایسه مدل تشک‌های اولترا رویا
تشک رویا در دسته تشک های فنر منفصل 4 نوع تشک را به بازار معرفی کرده است که به تشک های رویا اولترا نام گذاری شده اند که شامل:
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
سازه این تشک ها از فنر منفصل تشکیل شده است که شرکت رویا برای اولین بار این تشک‌ها را در ایران با تکنولوژی POCKET SPRING با تجهیزات و ماشین آلات اروپایی
 
استفاده از تلگرام برای عموم مردم بعد از فیلترینگ با مشکلات زیادی همراه شد.  
عدم آشنایی با معقوله #پراکسي #فیلتر_شکن_ها و.سردرگمی ایجاد کرده بود.
ما به فکر ایجاد یک پروکسی #بی_نقص و #ایده_آل بودیم  تا در اختیار همه قرار گیرد و تلگرام   " مثل روز اول اش "شود.
#بدون_قطع_وصل های گاه و بیگاه#بدون_تبلیغات #ساده#روان و البته #پرسرعت.➖➖➖➖➖➖مرکز فروش پروکسی شخصی (اختصاصی) 
کانال: @ProxiesGram
ربات خرید: @ProxiesGramBot 
هم اکنون با توجه به استفاده فراوان از ها و پراکسي ها توسط افراد و بروز اشکالات فراوان در پیام رسان سروش ، این پیام رسان با کاهش عضو فعال روبرو شده است .
امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حمایت از همه پیام رسان های داخلی توسط دولت و مردم باشیم 
هم اکنون با توجه به استفاده فراوان از ها و پراکسي ها توسط افراد و بروز اشکالات فراوان در پیام رسان سروش ، این پیام رسان با کاهش عضو فعال روبرو شده است .
امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حمایت از همه پیام رسان های داخلی توسط دولت و مردم باشیم 
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خود را تو شالوده ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) در کنار گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) به نمایش گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای عرضه محتوای بصری استفاده می کنند و همه افزون پهلو مدل معمولی دارای مدل 5G نیز هستند.بر بنیان اعلام رسمی سامسونگ، مقیاس
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خویشتن را داخل بنیاد ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) درون بر گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) بوسیله ارائه گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای نمایش محتوای بصری کاربرد می کنند و همگی افزون پیاده شدن مدل معمولی دارای نمونه 5G همچنین هستند.پهلو بنیان اطل
●•فری نت همراه اول●•
وب پراکسي جدید همراه اول
■□سرعت بسیار عالی■□وبگردی عالی■□دانلود نامحدود
این یکی بسیار عالیه حال کنید
ابتدا کانکشن گوشی رو به این صورت تغییر بدین
پراکسى:144.76.80.185پورت:80
حالا در قسمت جستجو مرورگرتون این رو وارد کنید
192.168.193.134:38090
حالا از نت رایگان لذت ببرید
(شارژ و بسته باید صفر باشه وگرنه کم میکنه)
معرفی تشک رویا
تشک رویا به عنوان یکی از تولیدکننده های تشک در ایران شناخته می شود که محصولاتی نظیر: تشک های تخت، تشک مهمان، محافظ تشک، بالش و تخت باکس را نیز تولید می کند. این شرکت قدیمی با استفاده از مواد اولیه خوب همیشه در تولید تشک های خواب یکی از معروف ترین ها می باشد.

تشک رویا در 3 سری به بازار عرضه می شود:
سری تشک های اولترا (فنر منفصل- Pocket Spring)
سری تشک های بونل (فنری)
سری تشک های مدیکال (طبی - اسفنجی)

خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به ر
لنز تامرون 18-400mm F/3.5-6.3 Di II VC HLD  نخستین نمونه لنز همه کاره اولترا تله فوتوی زوم برای دوربین های DSLR با فرمت APS-C  است. بافاصله کانونی 18 تا 400 میلی متر و زوم 22.2 برابری که رکورد زده است سوژه های بسیار دور را درست در روبه روی چشم های شما قرار می دهد. بدنه  مقاوم در برابر رطوبت که دارد و با کارکرد بصری از اولترا واید تا تله فوتو لنزی مناسب برای تقریبا تمام سبک های عکاسی است.
با تازه ترین تکنولوژی به کار رفته در المان های لنز اعوجاج و پراکندگی تصویر به شدت
تحریم چیز جدیدی نیست و هر روز هم بدتر میشه متاسفانه. تو این قسمت از تجربه های خودم می گم و روش های برخورد با این مشکل. اولین روش دور زدن تحریم ها استفاده از بعضی سایت هاییه که امکان دور زدن تحریم ها رو فراهم کردن که شاخص ترین اونا این سایته. البته همیشه هم جوابگو نیست ولی می تونه راه حل موقت خوبی باشه. راه حل دوم استفاده از پراکسي های رایگانه. شما می تونید نوع پراکسي مورد نظر و سرعت اون رو از اینجا انتخاب کنید و بعد از اینجا اونا رو تست کنید(البته
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
دانلود تلگرام طلایی 2019 – جدیدترین نسخه تلگرام طلایی ضد تحریم
 7,676
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیا
 
آیفون نشانگر درصد باتری خود را دستکاری کرده و عدد را در حالی بالا نشان می‌دهد که ناگهان باتری خالی می‌شود.
به گزارش کالاسودا، آرون مینای» یوتیوبر معروف دنیای موبایل 5 گوشی شاخص این روزها را در بحث باتری و عمر باتری مورد مقایسه قرار داده است.
در این مقایسه گلکسی اس 20 اولترا، آیفون 11 پرو مکس، گلکسی نوت 10 پلاس، میت 30 پرو و گوگل پیکسل 4 ایکس ال کنار هم قرار داده شده و از لحاظ فاکتورهای مختلف مورد آزمایش هم زمان قرار می‌گیرند.
نکته جالب بالابو
 
جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر شدند
 
جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و رنگ های متنوع نمایش می دهند.
بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی اس 20 و مدل پلاس نمایشگر 2.5D داشته و لبه های نمایشگر مدل اولترا خمیده خواهد بود. در تصویر زیر گلکسی اس 20 در رنگ آبی ابری (Cloud Blue) نمایش داده می شود:
اولین بار به این رنگ در خبر قاب های رسمی خانواده گلکسی اس 20 اشاره شد که در آ
سامسونگ گلکسی S20 اولترا در حالت نمایشگر 60 هرتز یکی از بهترین گوشی‌ها با عمر باتری بالا است، اما اگر آن را به حالت 120 هرتز تغییر دهید، نمره باتری 2 ساعت و 20 دقیقه کاهش می‌یابد و این به این معنی است که هنگام استفاده از نمایشگر 120 هرتزی، تقریباً 20٪ از عمر باتری کاسته می‌شود.
به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک صفحه نمایش ویژه بهره می‌برد که دو برابر سریع تر از صفحه نمایش‌های گوشی‌های سنتی موجود است. این گوشی صفحه
سلام دوستان با توجه به فیلترینگ تلگرام و نیاز مردم به امروز قصد دارم شما رو با ویژگی جدید تلگرام آشنا کنم .
بعد از فیلتر کردن تلگرام در ایران این شرکت برای کاربران خود ویژگی در نسخه جدید تلگرام فراهم کرده که با استفاده از اون دیگه نیازی به ندارند .
ادامه مطلب
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با صیت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا داخل روند مراسم آنپکد در دهات سان فرانسیسکو معرفی کرده است؛ زور ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را همچنین در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی معرفی شده از نظر زبان طراحی تشابه یدکی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت باطراوت افزاری آن ها نیز به ابعاد نمایشگر و دوربین خلاصه می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این مغایرت ک
تحریم چیز جدیدی نیست و هر روز هم بدتر میشه متاسفانه. تو این قسمت از تجربه های خودم می گم و روش های برخورد با این مشکل. اولین روش دور زدن تحریم ها استفاده از بعضی سایت هاییه که امکان دور زدن تحریم ها رو فراهم کردن که شاخص ترین اونا این سایته. البته همیشه هم جوابگو نیست ولی می تونه راه حل موقت خوبی باشه. راه حل دوم استفاده از پراکسي های رایگانه. شما می تونید نوع پراکسي مورد نظر و سرعت اون رو از اینجا انتخاب کنید و بعد از اینجا اونا رو تست کنید(البته
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با شهرت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا تو جریان سنت آنپکد در شهر رژه فرانسیسکو معرفی کرده است؛ کره ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را نیز در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی شناساندن شده از نظر واژه نقشه کشی تشابه زیادی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت ابدار افزاری آن ها همچنین به ابعاد نمایشگر و دوربین تلخیص می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این نفاق ک
به نام خدا

در کانال تلگرام ما عضو شوید و بصورت روزانه پروکسی های جدید تلگرام را دریافت کنید
پروکسی ها بصورت روزانه قرار میگیرن و پروکسی ها فعال هستند
با عضویت در کانال ما میتوانید به پروکسی های ضد فیلتر و بسیار پرسرعت تلگرام دسترسی داشته باشید
برخی پراکسي ها مخصوص دانلود و آپلود هستند و بسیار پر سرعت می باشند
عضویت در کانال ما : @proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
دریافت پروکسی های جدید ، فقط و فقط با عضویت در کانال ما ♥

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها