نتایج جستجو برای عبارت :

پراکسی اولتراgo

سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
سلام مجدد به دوستان 
با توجه به فیلتر شدن تلگرام ، جهت استفاده از نرم افزار میتوانید از پراکسي استفاده کنید و  به دلیل قوانین نمی توانیم مطلبی درباره چگونگی استفاده از پراکسي درج کنیم . تنها پیشنهاد ما جستجوی مطلب در گوگل می باشد .
مشاهده تشک رویا اولترا
 
مدل های تشک اولترا رویا
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
مشخصات فنی اصلی تشک های اولترا رویا
شرکت رویا اولین تولید کننده تشک های فنر منفصل (POCKET SPRING) در ایران می‌باشد. این تشک‌ها با استفاده از معروفترین و بهترین ماشین‌ آلات روز اروپایی (سوییس) تولید می‌شوند.
عکسویژگی‌های منحصر به فرد تشک های فنر منفصل رو
کدام گوشی بادوام‌تر است؟ گلکسی اس 20 اولترا یا آیفون 11 پرو مکس؟
به گزارش کالاسودا، کانال یوتیوبی PhoneBuff با 1.18 میلیون فالوور، به طور هم زمان این دو گوشی را مورد تست سقوط قرار داده تابه ما بگوید کدام گوشی بادوام‌تر است.
در 4 راند این دو گوشی مورد مقایسه تست سقوط قرار گرفتند که در نهایت گلکسی اس 20 اولترا 37 امتیاز و آیفون 11 پرو مکس نیز 35 امتیاز دریافت کردند.
با هم ویدئو را می‌بینیم.
 
ادامه مطلب.
در رابطه با مزایای استفاده از دو مانیتور مطالب
زیادی نوشته شده و از جمله کارهایی است که بعد از استفاده متوجه اهمیت این
موضوع می‌شوید. در این میان، بهره‌گیری از مانیتور اولترا واید برای
کامپیوتر هم می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد و در ادامه به
دلیل این موضوع و چگونگی بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب این مانیتورها
می‌پردازیم.
ادامه مطلب
عضو ثالث خانواده ی گلکسی S20 با پسوند اولترا»، طلایه دار طولانی گوشی های هوشمند سامسونگ در سال جاری خواهد بود؛ درفش دار طولانی طراری که ویترینی از دستاوردهای فنی عنف ای ها به حساب می آید. یگانگی 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، بزرگ نمایی بدون کاستی کیفیت تا سقف ۱۰ برابر و امکان پرونده ویدئوهای 8K و درنهایت برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری ازجمله محدودیت های بنیادی گلکسی S20 اولترا بوسیله حساب می آید.مقاله های مرتبط:معاینه گلکسی S20 اولترا
چند وقت پیش لیست کتابخونه هایی رو گذاشتم که برای بچه های کامپیوتر خیلی مفیده اما بعضی از اونا رو فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر کرده بودن‌(شاید به این دلیل که اسامی عجیب وغریبی دارن) برای همین لینک ها رو از یه پراکسي عبور دادم که بتونید دسترسی داشته باشید.
ماجرا تا اینجاش خوبه ولی بدبختانه پراکسي پایین اومد الان اگر لینک ها رو کلیک کنید صفحه پراکسي بالا میاد و نه کتابخونه(لعنت به فـ ـ یــ ـ لـ ـ تــ ـ ر و تـ - حـ - ر‌ ـ یـ ـ‌ م).خب راه حل موقت این بود که لی
گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا دوباره توانست در صدر پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته قرار بگیرد.
در نهایت شرکت Nothing، این هفته رسما گوشی خود را معرفی کرد و حتی شروع به ارسال آن برای اولین خریداران این گوشی هوشمند کرد. خریدارانی که تعداد آن‌ها برای بازگرداندن Nothing به صدر پرطرفدارترین گوشی‌های هفته کافی بود.
این بدان معناست که گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا این بار باید به مدال نقره بسنده کند، و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا هم برای سومین هفته متوالی جا
دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسي تمام کشورهای جهان(Lite)
 
دانلود نرم افزار بی نظیر استخراج پراکسي تمام کشورهای جهان(Lite)
استخراج پراکسي های به روز و اختصاصی پرایوت
(مناسب جهت کرک)
تمام کشورهای جهان
+
آموزش اختصاصی
با قابلیت چک کردن پراکسي ها
و قابلیت شگفت انگیز استخراج پراکسي پرایوت خاص هر کشور مناسب هدف خاص
● تقسیم بندی پروکسی ها:
پروکسی ها به ۲ دسته ناشناس (Anonymous) و غیر ناشناس (Non-Anonymous) تقسیم می شوند. پروکسی های ناشناس، از هویت فردی استف
امروز قرار هست در این مطلب به شما آموزش گرفتن پروکسی لیست و ساخت پروکسی لیست رو بدیم پس با نایاب سیتی همراه باشید !
سریع بریم سراغ اصل مطلبی که قراره بگیم!!
خب شاید بپرسید پروکسی چیه؟
پروکسی یک سرور است که بین کامپیوتر کاربر و سرور که اطلاعات را از آن گرفته قرار میگیرد.
هدف اصلی آن پنهان کردن هویت رایانه یاب است به طوریکه سرور مقصد می تواند یک وب سایت، یک اتصال به یک دستگاه دیگر یا نوع دیگری از درخواست باشد.
 
کاربرد پروکسی چیه؟
پروکسی علاوه ب
گلکسی S20 اولترا با گوریلا گلس ۶ در هر دو طرف آن و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، به این تست قدم گذاشته است کانال جری ریگ اوریتینگ یا همان زک نلسون، عادت دارد تا مقاومت گوشی‌های جدید را با روش‌هایی که دیدنشان چندان برای کاربر خوشایند نیست، بسنجد. برای مثال او برای تست مقاومت شیشه در برابر خط و خش، از مقیاس موس استفاده می‌کند.
 
این مقایس از ۱ تا ۱۰ بوده و نشان دهنده میزان سختی یک ماده است (اینجا شیشه روی نمایشگر). عدد ۱۰ در این مقیاس، الماس بوده و ی
خانواده S23 سامسونگ مثل سال گذشته با سه نسخه معمولی، نسخه پلاس و نسخه اولترا معرفی شدن که طبق معمول نسخه اولترا بیشترین لطف و توجه رو داشته و S23 5G اونقدری که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت. گوشی S23 با قیمت 800 دلاری و اندازه کامپکت خودش با اینکه امکانات جذاب و جالب نسخه Ultra رو نداره ولی جز گوشی های پرچمدار کوچیک و خوش دست بازار به حساب میاد که دو تا پرچمدار کامپکت دیگه یعنی آیفون 14 از اپل و شیائومی 13 رو رقیب خودش می بینه.
ادامه مطلب
وان پلاس به تازگی گوشی جدید وان پلاس ۱۰ پرو را در چین معرفی کرده که عرضه جهانی آن هنوز آغاز نشده است. در ادامه، شایعاتی در مورد وان پلاس ۱۰ اولترا وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی تنظیمات دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. پتنتی از وان پلاس در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده که احتمالا طراحی ظاهری وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد.
پتنت ثبت شده به وسیله افشاگری به نام TechInsider مشاهده شده که دوربین مستطیل شکلی را نشان می‌دهد که لنز پریسکوپ آینه‌ای دستگاه
همانطور که مستحضرید NGINX وب سروری است که از آن به عنوان پراکسي، سرور پراکسي ایمیل، متوازن کننده بار و کش سرور هم استفاده می شود. این وب سرور به صورت ماژولار طراحی شده و دارای ماژول های اصلی و شخص ثالث است. این وب سرور به زبان C پیاده‌سازی شده است.
می خواهیم یه تغییراتی در NGINX بدیم. این تغییرات در درجه اول با هدف آشنایی با کد منبع این وب سرور انجام میشه و در مراحل بعدی امکاناتی رو به اون اضافه می کنه. کد منبع NginX به صورت فقط خواندنی در Github وجود دارد.
مقایسه مدل تشک‌های اولترا رویا
تشک رویا در دسته تشک های فنر منفصل 4 نوع تشک را به بازار معرفی کرده است که به تشک های رویا اولترا نام گذاری شده اند که شامل:
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
سازه این تشک ها از فنر منفصل تشکیل شده است که شرکت رویا برای اولین بار این تشک‌ها را در ایران با تکنولوژی POCKET SPRING با تجهیزات و ماشین آلات اروپایی
 
استفاده از تلگرام برای عموم مردم بعد از فیلترینگ با مشکلات زیادی همراه شد.  
عدم آشنایی با معقوله #پراکسي #فیلتر_شکن_ها و.سردرگمی ایجاد کرده بود.
ما به فکر ایجاد یک پروکسی #بی_نقص و #ایده_آل بودیم  تا در اختیار همه قرار گیرد و تلگرام   " مثل روز اول اش "شود.
#بدون_قطع_وصل های گاه و بیگاه#بدون_تبلیغات #ساده#روان و البته #پرسرعت.➖➖➖➖➖➖مرکز فروش پروکسی شخصی (اختصاصی) 
کانال: @ProxiesGram
ربات خرید: @ProxiesGramBot 
هم اکنون با توجه به استفاده فراوان از ها و پراکسي ها توسط افراد و بروز اشکالات فراوان در پیام رسان سروش ، این پیام رسان با کاهش عضو فعال روبرو شده است .
امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حمایت از همه پیام رسان های داخلی توسط دولت و مردم باشیم 
هم اکنون با توجه به استفاده فراوان از ها و پراکسي ها توسط افراد و بروز اشکالات فراوان در پیام رسان سروش ، این پیام رسان با کاهش عضو فعال روبرو شده است .
امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد حمایت از همه پیام رسان های داخلی توسط دولت و مردم باشیم 
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خود را تو شالوده ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) در کنار گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) به نمایش گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای عرضه محتوای بصری استفاده می کنند و همه افزون پهلو مدل معمولی دارای مدل 5G نیز هستند.بر بنیان اعلام رسمی سامسونگ، مقیاس
سامسونگSGHAROOOON ساعاتی پیش با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۰، جدیدترین دستاوردهای خویشتن را داخل بنیاد ی گوشی های موبایل در قالب سه گوشی گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20)،   گلکسی اس ۲۰ پلاس ( Samsung Galaxy S20) و  گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) درون بر گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) بوسیله ارائه گذاشت. گوشی های قوم ی گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای نمایش محتوای بصری کاربرد می کنند و همگی افزون پیاده شدن مدل معمولی دارای نمونه 5G همچنین هستند.پهلو بنیان اطل
●•فری نت همراه اول●•
وب پراکسي جدید همراه اول
■□سرعت بسیار عالی■□وبگردی عالی■□دانلود نامحدود
این یکی بسیار عالیه حال کنید
ابتدا کانکشن گوشی رو به این صورت تغییر بدین
پراکسى:144.76.80.185پورت:80
حالا در قسمت جستجو مرورگرتون این رو وارد کنید
192.168.193.134:38090
حالا از نت رایگان لذت ببرید
(شارژ و بسته باید صفر باشه وگرنه کم میکنه)
معرفی تشک رویا
تشک رویا به عنوان یکی از تولیدکننده های تشک در ایران شناخته می شود که محصولاتی نظیر: تشک های تخت، تشک مهمان، محافظ تشک، بالش و تخت باکس را نیز تولید می کند. این شرکت قدیمی با استفاده از مواد اولیه خوب همیشه در تولید تشک های خواب یکی از معروف ترین ها می باشد.

تشک رویا در 3 سری به بازار عرضه می شود:
سری تشک های اولترا (فنر منفصل- Pocket Spring)
سری تشک های بونل (فنری)
سری تشک های مدیکال (طبی - اسفنجی)

خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به ر
لنز تامرون 18-400mm F/3.5-6.3 Di II VC HLD  نخستین نمونه لنز همه کاره اولترا تله فوتوی زوم برای دوربین های DSLR با فرمت APS-C  است. بافاصله کانونی 18 تا 400 میلی متر و زوم 22.2 برابری که رکورد زده است سوژه های بسیار دور را درست در روبه روی چشم های شما قرار می دهد. بدنه  مقاوم در برابر رطوبت که دارد و با کارکرد بصری از اولترا واید تا تله فوتو لنزی مناسب برای تقریبا تمام سبک های عکاسی است.
با تازه ترین تکنولوژی به کار رفته در المان های لنز اعوجاج و پراکندگی تصویر به شدت
تحریم چیز جدیدی نیست و هر روز هم بدتر میشه متاسفانه. تو این قسمت از تجربه های خودم می گم و روش های برخورد با این مشکل. اولین روش دور زدن تحریم ها استفاده از بعضی سایت هاییه که امکان دور زدن تحریم ها رو فراهم کردن که شاخص ترین اونا این سایته. البته همیشه هم جوابگو نیست ولی می تونه راه حل موقت خوبی باشه. راه حل دوم استفاده از پراکسي های رایگانه. شما می تونید نوع پراکسي مورد نظر و سرعت اون رو از اینجا انتخاب کنید و بعد از اینجا اونا رو تست کنید(البته
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
 
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیامرسان های داخلی رفتند، اما ناگفته نماند که تاکنون هیچ پیامرسانی
دانلود تلگرام طلایی 2019 – جدیدترین نسخه تلگرام طلایی ضد تحریم
 7,676
دانلود تلگرام طلایی 2019
اینبار با آخرین نسخه تلگرام طلایی جایگزین نسخه های قبلی در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که میدانید نرم افزار تلگرام طلایی و هاتگرام به دلایلی از جانب گوگل از روی تمام گوشی های اندرویدی بدون اختیار کاربران پاک شدند و کاربران تلگرام با مشکلات زیادی روبرو شدند. بسیاری از کاربران پس از حذف تلگرام از روی گوشی بدنبال سایر پیامرسان ها مثل واتساپ و حتی پیا
 
آیفون نشانگر درصد باتری خود را دستکاری کرده و عدد را در حالی بالا نشان می‌دهد که ناگهان باتری خالی می‌شود.
به گزارش کالاسودا، آرون مینای» یوتیوبر معروف دنیای موبایل 5 گوشی شاخص این روزها را در بحث باتری و عمر باتری مورد مقایسه قرار داده است.
در این مقایسه گلکسی اس 20 اولترا، آیفون 11 پرو مکس، گلکسی نوت 10 پلاس، میت 30 پرو و گوگل پیکسل 4 ایکس ال کنار هم قرار داده شده و از لحاظ فاکتورهای مختلف مورد آزمایش هم زمان قرار می‌گیرند.
نکته جالب بالابو
 
جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر شدند
 
جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و رنگ های متنوع نمایش می دهند.
بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی اس 20 و مدل پلاس نمایشگر 2.5D داشته و لبه های نمایشگر مدل اولترا خمیده خواهد بود. در تصویر زیر گلکسی اس 20 در رنگ آبی ابری (Cloud Blue) نمایش داده می شود:
اولین بار به این رنگ در خبر قاب های رسمی خانواده گلکسی اس 20 اشاره شد که در آ
سامسونگ گلکسی S20 اولترا در حالت نمایشگر 60 هرتز یکی از بهترین گوشی‌ها با عمر باتری بالا است، اما اگر آن را به حالت 120 هرتز تغییر دهید، نمره باتری 2 ساعت و 20 دقیقه کاهش می‌یابد و این به این معنی است که هنگام استفاده از نمایشگر 120 هرتزی، تقریباً 20٪ از عمر باتری کاسته می‌شود.
به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک صفحه نمایش ویژه بهره می‌برد که دو برابر سریع تر از صفحه نمایش‌های گوشی‌های سنتی موجود است. این گوشی صفحه
سلام دوستان با توجه به فیلترینگ تلگرام و نیاز مردم به امروز قصد دارم شما رو با ویژگی جدید تلگرام آشنا کنم .
بعد از فیلتر کردن تلگرام در ایران این شرکت برای کاربران خود ویژگی در نسخه جدید تلگرام فراهم کرده که با استفاده از اون دیگه نیازی به ندارند .
ادامه مطلب
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با صیت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا داخل روند مراسم آنپکد در دهات سان فرانسیسکو معرفی کرده است؛ زور ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را همچنین در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی معرفی شده از نظر زبان طراحی تشابه یدکی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت باطراوت افزاری آن ها نیز به ابعاد نمایشگر و دوربین خلاصه می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این مغایرت ک
تحریم چیز جدیدی نیست و هر روز هم بدتر میشه متاسفانه. تو این قسمت از تجربه های خودم می گم و روش های برخورد با این مشکل. اولین روش دور زدن تحریم ها استفاده از بعضی سایت هاییه که امکان دور زدن تحریم ها رو فراهم کردن که شاخص ترین اونا این سایته. البته همیشه هم جوابگو نیست ولی می تونه راه حل موقت خوبی باشه. راه حل دوم استفاده از پراکسي های رایگانه. شما می تونید نوع پراکسي مورد نظر و سرعت اون رو از اینجا انتخاب کنید و بعد از اینجا اونا رو تست کنید(البته
سامسونگ بلاخره پرچمداران سری S20 را با شهرت های   گلکسی S20،  گلکسی S20 پلاس و  گلکسی S20 اولترا تو جریان سنت آنپکد در شهر رژه فرانسیسکو معرفی کرده است؛ کره ای گوشی تاشو و موردانتظار گلکسی Z فلیپ را نیز در این مراسم رونمایی کردند. سه گوشی شناساندن شده از نظر واژه نقشه کشی تشابه زیادی با یکدیگر دارند و اصلی ترین تفاوت ابدار افزاری آن ها همچنین به ابعاد نمایشگر و دوربین تلخیص می شود؛ دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس دوربین انطباق دارند با این نفاق ک
به نام خدا

در کانال تلگرام ما عضو شوید و بصورت روزانه پروکسی های جدید تلگرام را دریافت کنید
پروکسی ها بصورت روزانه قرار میگیرن و پروکسی ها فعال هستند
با عضویت در کانال ما میتوانید به پروکسی های ضد فیلتر و بسیار پرسرعت تلگرام دسترسی داشته باشید
برخی پراکسي ها مخصوص دانلود و آپلود هستند و بسیار پر سرعت می باشند
عضویت در کانال ما : @proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
دریافت پروکسی های جدید ، فقط و فقط با عضویت در کانال ما ♥
سامسونگ گلکسی اس 20 در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا در اواسط اسفند 1398 عرضه شد. در این مقاله به بررسی کامل مشخصات هر سه نسخه گلکسی S20 خواهیم پرداخت.
گوشی‌های گلکسی سری اس سامسونگ همیشه یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های عرضه شده گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. سامسونگ جدیدترین نسخه این گوشی‌ها را در سال 2020 با عنوان گوشی گلکسی اس 20 معرفی کرده و دلیل جهش نام از S10 به S20 را ارائه نسلی جدید عنوان کرده است.
سامسونگ گلکسی اس 20 دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های
تحریم چیز جدیدی نیست و هر روز هم بدتر میشه متاسفانه. تو این قسمت از تجربه های خودم می گم و روش های برخورد با این مشکل. اولین روش دور زدن تحریم ها استفاده از بعضی سایت هاییه که امکان دور زدن تحریم ها رو فراهم کردن که شاخص ترین اونا این سایته. البته همیشه هم جوابگو نیست ولی می تونه راه حل موقت خوبی باشه. راه حل دوم استفاده از پراکسي های رایگانه. شما می تونید نوع پراکسي مورد نظر و سرعت اون رو از اینجا انتخاب کنید و بعد از اینجا اونا رو تست کنید(البته
۱. شهر داره پر میشه از جونور های هالووینی.از مترسک و اسکلت و کدو تنبلای بزرگگگ
۲. سه روز تعطیله.نصف روز برم خرید.موزهپارک.انشالله.
۳. انتظار گاهی کشنده نیست اما ازار دهنده است.امروز زخمش بی درده اما فردای دور دردناکه و چرکی
۴. صدای این خواننده جدید که اسمش هنگامه برچی هست رو میشنوم و یه جایی انتهای قلبم میلرزه
۵. موهامو شاخه شاخه میکنم و میریزم توی سطل اشغالی که کنارمه.و چه قدر این کار لذت بخشه
۶. بعد از مدت ها IP کسایی که میان و
https://t.me/proxy?server=ja.na.proxyfa.club&port=443&secret=dd00000000000000000000000000000000https://t.me/proxy?server=Iran.iMTproto.Vip&port=443&secret=dd00000000000000000000000000000001
 
https://t.me/proxy?server=bi.st.proxyfa.club&port=7980&secret=dd00000000000000000000000000000000
 
tg://proxy?server=Fou.MyPoroxy.Mywire.org&port=9090&secret=00000000000000000000000000000000
 
https://t.me/proxy?server=ja.na.proxyfa.club&port=443&secret=dd00000000000000000000000000000000
MTProto چیست ؟
پروتکل  MTProto توسط شرکت سازندگان تلگرام ایجاد شده است و هدف ان ایجاد ارتباط کاملا امن و غیر قابل مسدود میباشد و این پروتکل با استفاده از رمزنگاری های بسیار قدرت مند و امن خود ارسالی های پیام رسان را به صورت End to End ارسال میکند و این رمزنگاری های فوق العاده که در ان استفاده شده اند از نوع AES و SHA-256 میباشد که توسط ریاضی دانان متخصص ساخته  شده است به همین دلیل پیام ها و ارسالی ها غیر قابل خواندن و شنود میشود و امنیت را چندین برابر افزایش
از ماه آینده حزن زمان با آمدن گوشی های گلکسی S20 سامسونگ به میدان این گوشی قادر به ارسال پیام های RCS بوسیله کامپیوترهای شخصی با جهیز عامل ویندوز ۱۰ خواهند بود. این اتحاد بوسیله لطف برنامه Your Phone مایکروسافت ممکن می شود. اپ Your Phone طی جفت شدن با دستور کار پیام رسان سامسونگ می تواند متن های RCS را دریافت و ارسال کند. برای آشنایی بیشتر با پیام رسانی RCS می توانید این مقاله زومیت را بررسی کنید.مقاله های مرتبط:پیام رسانی RCS چیست و چه اهمیتی برای گوشی های
خوب دوستان چیت اولترا هوک هم واستون گزاشتم 
 
با دکمه های insert و delete آن و آف میشه.
 
منو داره و خودتون میتونید تنظیمش کنید.
 
فقط یه چیزی حواستون باشه اونم اینه که خیلی قدرتش نبرین بالا چون سرورا بن میکنه 
 
                             دانلود چیت 
 
فایل رمز ندارد !
حجم:1m
از ماه آینده بی قراری زمان با آمدن گوشی های گلکسی S20 سامسونگ به راسته این گوشی قادر به ارسال پیام های RCS به کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ خواهند حیات. این ائتلاف به لطف پروگرام Your Phone مایکروسافت ممکن می شود. اپ Your Phone خلال جفت شدن با برنامه پیام رسان سامسونگ می تواند متن های RCS را دریافت و ارسال کند. بخاطر آشنایی بیشتر با پیام رسانی RCS می توانید این مقاله زومیت را مطالعه کنید.مقاله های مرتبط:پیام رسانی RCS چیست و چه اهمیتی بخاطر گوشی ه
هر مشخصه‌ای که حدس بزنید را می‌توانید در سری گلکسی اس 20 پیدا کنید. آن‌ها از پردازنده اسنپدراگون 865، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، بلوتوث 5، وای فای 6 و … پشتیبانی می‌کنند. هر یک از این گوشی‌ها به صورت پیش‌فرض دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا است. شما با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانید نسخه‌های پلاس و اولترا را با حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت هم خریداری کنید؛ در این صورت، رم نسخه اولترا به 16 گیگابایت افزایش می‌یابد.
ساعاتی پیش، رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ همچنین به کار خود سرانجام عدالت تا با پرچم داران سال ۲۰۲۰ این شریک آشنا شویم. خانواده ی سری گلکسی اس ۲۰ با بهبود های متعددی همراه شده اند تا خویشتن را بوسیله عنوان توانمندترین محصولات حال مهیا دنیای موبایل معرفی کنند. مقالات مرتبط:گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدندصرف کردن نظر از یگانگی 5G، دوربین کانون اصلی تمرکز سامسونگ در قوم ی گلکسی S20 به شمار می آید. دوربین پشتی گلکسی اس ۲۰ از نوع سه گانه است
پراکسي HTTP برای کسانی که اینترنت هنوز قطعه
46.209.77.237:80802.180.27.150:808078.38.176.125:808087.107.18.83:8080188.136.190.81:6015495.38.214.130:5180594.241.129.140:8080178.173.161.59:8085.190.217.121:8080185.57.164.167:8091.106.86.212:808094.101.141.243:80185.165.118.48:808095.38.211.33:808046.209.196.66:80805.202.192.149:808046.32.25.109:8080217.11.30.18:8080
پورت ها به صورت : دو نقطه جلوی ip ها قرار گرفته.
منبع گروه زومیت تلگرام
بیش تر ربات های اینستاگرام از API های اینترنت اینستاگرام استعمال می‌کنند و فعالیت می‌کنند چون اینستاگرام علاوه بر اینکه طولانی تر کاربرد گوشی داراست ، دارنده رابط اینترنت نیز می‌باشد. با این درحال حاضر ، اینستاگرام در اکنون به کارگیری از تکنیک هایی از قبیل چک رفتاری (پیمایش ، حالت موس ، عصر بندی و غیره) ، هوش تصنعی و مصنوعی و داده های گردهمایی برای شناسایی کار های ربات میباشد و همان گونه که در حین بسط این رباتها ، این موردها قرار نگرفتند. دق
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسي که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
دانلود Sungram 2023 (Sungram) بدون فیلتر (پراکسي خودکار) Khursheedgram 9.3.3 با لینک مستقیم برای گوشی های اندروید.
 
سانگرام چیست؟اپلیکیشن سان گرام نسخه غیر رسمی و پیشرفته تلگرام است که توسط تیم برنامه نویسی sungram طراحی و منتشر شده است. سانگرام ۲۰۲۳ از API رسمی تلگرام استفاده می کند و زیر نظر تلگرام و گوگل پلی فعالیت می کند.
ویژگی های پیشرفته پیام رسان سانگرامتم و فونت را تغییر دهیدپروکسی هوشمندتلویزیون داخلیدسته بندی مکالمهمجاورت یابوضعیت ذهنیمدیریت دانلود 
بررسی ها نشان می دهند که بیشترین سرعت شارژ باتری در سال 2020، متعلق به شارژر گوشی های پرچمدار به نام اوپو فایند X2 پرو، سامسونگ گلکسی S20 اولترا و هواوی P40 پرو است.
 
مدتی است که سازندگان گوشی های چینی در صدر تولیدکنندگان برتر سخت افزاری قرار داشته و با ارایه سریع ترین شارژ ممکن، بزرگ ترین باتری ها و بیشترین بازه بزرگنمایی دوربین، از سایر رقبای خود پیشی گرفته اند.
چندی پیش، از یک شارژر 100 واتی رونمایی شد که می تواند یک باتری بزرگ را با سرعت فوق الع
سایت های که پراکسي لیست ارائه می دهند.
http://rootjazz.com/proxies/proxies.txt
http://www.samair.ru/proxy/time-{01-30}.htm
https://www.sslproxies.org/
http://proxy-ip-list.com/
http://www.cybersyndrome.net/pla.html
http://proxyape.com/
http://txt.proxyspy.net/proxy.txt
http://sslproxies24.blogspot.in/feeds/posts/default
http://newfreshproxies24.blogspot.com/feeds/posts/default
http://spys.ru/free-proxy-list/RU/
https://free.ninja/free-proxy/txt
http://proxylistchecker.org/proxylists.php?t=elite
http://proxylistchecker.org/proxylists.php?t=anonymous
http://www.live-socks.net/feeds/posts/default
http://proxyserverlist-24.blogspot.com/feeds/posts/default
http://50kproxies.com/10-february-10-02-new-fresh-daily-50000-proxy-list-50kproxies-com/
http://50kproxie
مشخصات کامل خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 فاش شد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سامسونگ قرار است بیست و دوم بهمن پرچمداران جدید خودش یعنی سری گلکسی اس 20 را به همراه گوشی تاشو گلکسی Z فلیپ رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصولات فاش شده اما حالا برگه مشخصات کامل آنها را می بینیم.
 
البته اطلاعات فاش شده به مدل های 5G خانواده گلکسی اس 20 مربوط می شوند که با چیپست اگزینوس 990 برای بازارهای اروپایی و آسیایی تدارک دیده شده اند. در ادامه مشخصات ای
تعمیرات لپ تاپ 
در نمایندگی تعمیرات اینجا سرویس
تعمیرات انواع لپ تاپ در اینجا سرویس با قیمت ارزان ارائه می شود و شما می توانید به راحتی دستگاه خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید. باید بدانید که لپ تاپ شما بعد از 6 ماه الی یک سال نیاز به شستشو با دستگاه اولترا سونیک دارد و در صورتی که از این تاریخ عبور کنید باعث آسیب دیدگی در دستگاه شما می شود و مجبور هستید تا با هزینه های زیاد دستگاه خود را تعمیر کنی
چرا می بایست متوجه گردید ارتفاع کانونی چه معنایی دارااست 
فهم و شعور معنای ارتفاع کانونی , علی الخصوص درباره با  دوربینی که دارید , در حین خرید لنز نکته زیاد مهمی است . با تلاوت این مقاله می‎توانید متوجه گردید لنزهای گوناگون چه کاربردهایی دارا‌هستند , کدام لنزها برای شما مطلوب می باشند و چطور خلاقانه از آن‎ها استعمال فرمایید . عکاسی نوزاد 
1 ) ارتفاع کانونی حقیقتا چیست؟  سالن تولد

ارتفاع کانونی لنز دوربین شما ااما معین می‎کند تصاویرت
مدل های تاپ تشک رویاتشک رویا از سال ۱۳۶۳ در قم شروع به فعالیت خود کرد. امروز بعد از نزدیک به ۳۵ سال رویا یکی از مطرح ترین برندهای تشک در ایران است. رویا خود را بزرگترین تولید کننده تشک در خاورمیانه می داند و شعار رویا هم رتبه رقبای جهانی” را در سایت خود منتشر کرده است.    دارنده نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۶۶۸-۲۰۱۰ تأیید ارزش برند/ از سوی اتحادیه اروپا/ ICS Group    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴-۲۰۱۰ رضایت
سامسونگ قصد دارد ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. در هفته های اخیر شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20
مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتز
وزن: 164 گرم
چیپست: اگزینوس 990
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: 12 + 64 + 12 مگاپیکسلی و امکان فیل
سامسونگ قصد دارد ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. در هفته های اخیر شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20
مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتز
وزن: 164 گرم
چیپست: اگزینوس 990
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: 12 + 64 + 12 مگاپیکسلی و امکان فیل
وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) پس از مدت ها انتظار آخر بوسیله صورت رسمی رونمایی شد. گوشی هوشمندی که از هفته ها و حتی ماه ها پیش شاهد انتشار هذیان و افشای داده ها درمورد آن بودیم. گوشی وان پلاس ۸ پرو مجموعه ای از جدیدترین دستاوردهای وان پلاس را با ظاهری چشم نواز دربر دارد و بخاطر به چالش کشیدن بزرگان بازار شناساندن شده است. این گوشی هوشمند که جدیدترین نسل از قاتل پرچمداران» به حساب می آید، این بار قیمتی بیشتر از حد معمول دارد، اما در ازای آن ابکی افزا
چندی پیش، خبری منتشر شد که سامسونگ به فرمان تولید نمایشگرهایی با پنل LCD تا پایان سال ۲۰۲۰ در چین و اکراه جنوبی پایان خواهد دارد. گویا دلیل این فرمان کاهش اکید تقاضا برای تولید نمایشگرهایی با پنل LCD است.حال به رویت می رسد سامسونگ در نظر دارد روی تولید پنل هایی با تکنولوژی QD-OLED تمرکز کند. طبق مطالعات، عمر مفید پنل های QD-OLED بوسیله یک میلیون ساعت می رسد و  فن شناسی های به کاررفته در آن درمقایسه با پنل های متداول OLED بوسیله روزتر است. برای مثال، به ج
گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدند
 
 
سامسونگ دقایقی پیش دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس را با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین چندگانه معرفی کرد.
شایعات بی‌‌پایان پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ خاتمه یافت و کره‌ای‌ها لحظاتی پیش خانواده‌ی اس ۲۰ را با سه محصول گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا به جمع محصولاتشان اضافه کردند. از بین دستگاه‌های یادشده، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس شباهت‌های
آپدیت مرداد ۹۸
آموزش ساخت پروکسی تلگرام
درود به شما کاربران گرامی تکبین . در این محصول ما روش های ساخت پروکسی تلگرام را آموزش داده ایم و تا ۷۰ درصد آن را ضد فیلتر کرده ایم  با قرار دادن پروکسی اسپانسر افرادی که از پروکسی شما استفاده میکنند وارد کانال شما خواهند شد و میتوانید روزانه بالای ۱۰ هزار ممبر بگیرید ! توجه کنید این روش تست شده است و اکنون بهترین روش و پایدار ترین روش و ارزان ترین روش برای جذب ممبر تلگرام  همین روش است!
این بسته آموزشی
در این پست قصد داریم یکی از بهترین کانال های فیلم و سریال رایگان رو به شما معرفی کنیم.
کانال تلگرام :   گُل مووی"
به انگلیسی :  GolMovie@
اگر از گشتن در کانال های مختلف فیلم و سریال خسته شدید
اگر دوست دارید زودتر از همه جا فیلم و سریالهای جدید ایرانی و خارجی رو به صورت رایگان دانلود کنید و اگر دوست دارید به جای چندین کانال از یک کانال استفاده کنید شدیداً این کانال رو به شما توصیه می کنیم.
برای ورود به کانال گُل مووی روی لینک زیر کلیک کنید
GolMovie@
 
ضمنا
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آلودگی هوا در 149 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
فهرست و عناوین پاورپوینت آلودگی هوا:
تعریف آلودگی هوا
طبقه بندی آلاینده ها
منشاء آلودگی
حالات فیزیکی
خصوصیات شیمیایی
ویژگی های فیزیولوژیکی
ماهیت آلودگی
ویژگی های فیزیولوژیکی
آلاینده های اصلی هوا
عوامل مؤثر در تشکیل منوکسیدکربن
اثرات مقادیر Hbco خون بر سلامتی
اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای




دسته بندی
کامپیوتر و IT

فرمت فایل
docx

حجم فایل
729 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
181

 
چکیده
هدف از ارائه ی این پروژه معرفی اصول و مبانی امنیت در شبکه های کامپیوتری می باشد .در ابتدا به تعاریف و مفاهیم امنیت در شبکه می پردازیم .
در مبحث امنیت شبکه ،منابع شبکه وانواع حملات ،تحلیل خطر ،ت های امنیتی ،طرح امنیت شبکه و نواحی امنیتی به تفضیل مورد تحلیل و بررسی قرار می
اینم برنامه یا همون چیت بانی هاپ که دنبالش بودین.
 
نکته!
در ۹۰%سرورا یا بهتره بگم اونایی که آنتی چیت قوی(اسمک اولترا)دارن بن میکنه.
اگر میخوایین بن نشین ۳ تا بانی برین ول کنید دوباره ۳ تای دیگه برین و همین کارو دوباره تکرار کنید.
توجه!
دکمه پرشتون بزارین روی spac تابهتر بتونید برین.
 
               دانلود با عضویت در کانال تلگرام ما
 
رمز فایل : IRAN-CS
حجم: 200K
سامسونگ شب گذشته خانواده جدید محصولات خود را بوسیله همراه چند سرو و محصول جانبی رونمایی کرد. گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا درفش داران جدید کره ای ها هستند که به زودی به میدان نمایش خواهند شد. به علاوه گلکسی Z فلیپ همچنین شب گذشته به صورت رسمی رونمایی شد که جدیدترین تلاش غول کره ای درون دسته ی تاشدنی ها محسوب می شود. سامسونگ علاوه پهلو معرفی محصولات جدید، از همکاری با غول هایی همچون گوگل و نتفلیکس بی قراری معارفه داد. باهم اتحاد ک
دانلود تلگرام بدون فیلتر برای گوشی اندروید و ایفون
دانلود تلگرام بدون فیلتر برای ایفون
به طور کلی، مکانیزم تمام نسخه های غیر رسمی تلگرام که تحت عنوان دانلود برنامه تلگرام بدون نیاز به برای گوشی اندروید منتشر می شوند، استفاده از قابلیت proxy mtproto در تلگرام می باشد.
از نسخه ی 4.8.9 به بعد در تلگرام، کاربران توانستند از این ویژگی مهم استفاده کنند. یعنی استفاده از تلگرام بدون نیاز به استفاده از نرم افزار های و یا VPN ها و فقط با است
لنز سیگما 150-500mm f/5-6.3 DG OS HSM APO لنزی اولترا تله فوتو است که برای حسگر های فول فریم تولید گردیده  اما قابلیت استفاده در APS-C  را هم  زمان دراد که در ان صورت فاصله کانونی اش 255 تا 850 میلی متر خواهد شد. تکنولوژی OS به کار رفته در این نمونه لنر دوربین عکاسی در  محیط نسبتا تاریک را مهیا می سازد در حالی که موتور هایپرسونیک استفاد شده در لنز از اتوفوی کاملا بدون صدا و پر سرعت خبر می دهد.
این لنز فوق العاده سه المان SLD دارد که در کم کردن اعوجاج تصویر تاثیر
طراحی
گلکسی s20 ultra دارای فریم فی و صفحه پشت ان شیشه ای است. صفحه نمایش با گوریلا گلس 6 پوشانده شده است از نظر وزن و ضخامت s20 ultra از دیگر اعضای خانواده s20 سنگین تر و ضخیم تراست.
اما این سنگینی و ضخامت به دلیل حضور لنز پریسکوپی هست که قابلیت زوم 100 برابر را دارد. گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به دلیل وزن سنگینی که دارد بعد از مدتی دست گرفتن گوشی دستتان خسته میشود.
حاشیه های صفحه نمایش به طور خاصی کم هستند و به سبب همین موضوع اس 20 اولترا توانسته 90%
طراحی
گلکسی s20 ultra دارای فریم فی و صفحه پشت ان شیشه ای است. صفحه نمایش با گوریلا گلس 6 پوشانده شده است از نظر وزن و ضخامت s20 ultra از دیگر اعضای خانواده s20 سنگین تر و ضخیم تراست.
اما این سنگینی و ضخامت به دلیل حضور لنز پریسکوپی هست که قابلیت زوم 100 برابر را دارد. گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به دلیل وزن سنگینی که دارد بعد از مدتی دست گرفتن گوشی دستتان خسته میشود.
حاشیه های صفحه نمایش به طور خاصی کم هستند و به سبب همین موضوع اس 20 اولترا توانسته 90%
شرکت هوشمند سازان سپاهان نماینده رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند امنیتی در سطح کشور.
راهبند فوق امنیتی ابابیل طراحی شده جهت جلوگیری از ورود خودرو های انتحاری (سبک و سنگین) با پوشش کامل مسیر از 500 میلی منر تا 8000 میلی متر به صورت یکپارچه و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر.
دارای قابلیت نصب سیستم اسکن کف خودرو ،چراغ راهنمایی ، چشمی اولترا سونیک،کنترل از طریق نرم افزار و امکان اتصال به ups.
دارای دو عد
سامسونگ شب گذشته خانواده جدید محصولات خویشتن را به همراه چند سرویس و محصول جانبی رونمایی کرد. گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا درفش داران جدید کره ای ها هستند که به زودی بوسیله بازار عرضه خواهند شد. به علاوه گوشی هوشمند گلکسی Z فلیپ همچنین شب گذشته به صورت رسمی رونمایی شد که جدیدترین تلاش غول اجبار ای درون دسته ی تاشدنی ها محسوب می شود. سامسونگ علاوه پهلو معرفی محصولات جدید، از شریک با غول هایی همچون گوگل و نتفلیکس هم معارفه داد. ش
AیکیGHAROOOON از جالب ترین مشخصات مربوط به سری متاخر گلکسی اس 20 سامسونگ، ارزش ترمیم ۱۲۰ هرتزی نمایشگرهای این محصولات است. با این حال، با توجه به اینکه قابلیت سابق الذکر طی عرضه ی گوشی های هوشمند یادشده، تنها در رزولوشن FHD دردسترس بود، کاربران مجبور به برگزینی بین رندرینگ با رزولوشن QHD و بها نوسازی ۱۲۰ هرتزی بودند.سامسونگ نمی گوید که چرا ارج نوسازی ۱۲۰ هرتزی را تنها داخل رزولوشن FHD دردسترس قرار داده است؛ ولی تصور براین است که ارزش نوسازی پشته دا
مدل های جنگو مانند هر کلاس دیگری در پایتون می توانند از یکدیگر ارث بری کنند. برای مدل های جنگو سه نوع وراثت وجود دارد. یک نوع وراثت به صورت ابسترکت (abstract) است و یک نوع به صورت غیر ابسترکت که به صورت وراثت چند جدولی (multi-table inheritance) است. نوع سوم وراثت نیز حالتی است که هدف تغییر فیلدهای مدل نیست بلکه می خواهیم رفتار یک مدل را تغییر دهیم و به آن مدل پراکسي (proxy) گفته می شود. در این پست در مورد وراثت غیرابسترکت صحبت می کنیم.
اگر مدل های جنگو به صورت معمول
قیمت آیفون نسل جدید آیفون ۱۱ از ۶۹۹$ شروع خواهد شد و در مدل pro max به قیمت ۱۰۹۰$ به فروش خواهد رسید
مهمترین خصوصیات از ایفون ١١ :
 در دوسایز ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی طراحی شده / پشت گوشی از گلس و سایر بخش‌ها از آلومینیوم ساخته شده و رنگ سبز میانه شب برای آن تعریف شده / ۱۵ درصد بهینه سازی انرژی دارد / تراشه A13 Bionic دارد / محاسبه ۱ تریلیون محاسبه در یک ثانیه روی گوشی جدید /  نصب بهترین یادگیری ماشین» روی گوشی هوشمند/  ۴ ساعت بیشتر از آیفون ایکس اس و ۵ ساعت
در فاصله اکتبر تا دسامبر 2019 سامسونگ بازار گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را دوقبضه کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، رسانهکوریا هرالد» بر اساس داده‌های Counterpoint نوشت سامسونگ با مدیریت 57 درصد از بازار در حالی شماره یک شد که در مقایسه با فصل سوم 2019 حدود 14 درصد را از دست داد.
علی رغم این کاهش از 10 گوشی برتر فروخته شده در کره 7 گوشی متعلق به برند سامسونگ بود که گوشی نوت 10 پلاس 5جی در صدر ایستاد.
رده دوم فروش متعلق به آیفون 11 و رده سوم ن
دوست ندارم باز بشینم غر بزنم
ولی الان‌وقته غره!
چی بگم جز غر!
امروز آرش یه حرفی بم زد که حتی نتونستم جوابشو بدم!
رضا تو گوشیم یه عکسی رو دید که هنگ کردم برا یه لحظه!
با آریا دعوام شد و اصلا همه چی از چشمم افتاد!
اومدم اتاق دیدم یکی از زبون من یه حرفی رو زده و اون حرف باعث میشد من از چشم دوستام بیافتم!
پس فردا امتحان اماری دارم
و شنبه هم الکترومغناطیس و زبان تخصصی
دوست دارم الان بشینم قد دنیا عر بزنم!
سه روز دیگه ماه تولدم شروع میشه!!!!!
همه پلنام واس
Jermaine Smit که در یوتیوب به عنوان طراح کانسپت (Concept Creator ) فعالیت می‌کند، روز گذشته با توجه به تمام شواهدی که در رابطه با گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده بود،‌ ویدئویی را از طراحی کانسپت این گوشی به نمایش گذاشت.
گلکسی نوت ۲۰ یکی از گوشی‌های مورد انتظار امسال است که اگر مشکلی پیش نیاید، تابستان شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. اما به نظر می‌رسد این گوشی حداقل از نظر سخت‌افزار و ظاهر، چیز جدید و خاصی برای عرضه ندارد! چرا که گفته می‌شود سامسونگ قصد ندارد طر
به نام خدا

جهت دریافت پروکسی های جدید و بروز فقط و فقط کافیست در کانال تلگرامی ما عضو شوید


کانال تلگرام ما : @proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
https://t.me/proxyMtel
هر روز پراکسي های جدید و پرسرعت MTProto و Socks در کانال قرار میگیره
باتشکر ♥
در حالیکه همه ما انتظار داشتیم سامسونگ بعد از معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 در سال گذشته به سراغ معرفی محصولات جدید خود از خانواده سری گلکسی اس 11 بیاید، شرکت کره‌ای نشان داد که باید از محصول سال 2020، خیلی بیشتر از افزایش یک رقمی شماره مدل انتظار داشته باشیم.
در واقع گوشی‌های سری Galaxy S20 در سال 2020 معرفی شدند تا نشان دهند این محصولات سر تا پا 20 هستند و با گوشی‌هایی روبرو خواهیم بود که تلاش شده از هر نظر بی‌نقص و عالی باشند.
در یک نگاه باید بگویی
 
اسپری مو تافت
اسپری مو تافت ساخت شرکت schwarzkoft آلمان، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و دارای تنوعی از محصولات می باشد. انواع اسپری های تافت از سری محصولات دسته بهداشتی به صورت طبیعی بوده و به دلیل کراتینه بودن آنها به نرمی و درخشندگی موها کمک بسیاری می کند. همچنین از ایجاد چسبندگی و خشکی نیز جلوگیری به عمل می آورد. همچنین این اسپری ها دارای ماندگاری 24 ساعته بوده و اغلب در برابر رطوبت مقاوم اند.
از انواع مختلف این اسپری ها می توان به موارد زیر
سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و آیفون 14 پرو مکس، دو گوشی هوشمند بزرگی هستند که سال 2022 برای ما به ارمغان آورد. آن‌ها پیشرفته ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ و اپل هستند. باتری‌ها، دوربین‌ها و پردازنده‌های هر دو گوشی، درست مانند طراحی‌شان، چشمگیر است. بنابراین، انتخاب بین s22 ultra و 14 pro max، انتخاب بین دو برد عالی است، صرف نظر از اینکه کدام را خریداری می کنید. اما اگر می خواهید برای تصمیم خرید خود مقایسه ای منصفانه بین این دو دستگاه داشته باشید، این م
آموزش کامل راه اندازی پروکسی MTProto با کانال اسپانسر
در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل راه اندازی و ساخت پروکسی اسپانسری MTProto و مراحل گام به گام و تصویری ساخت پراکسي روی سرور لینوکس را توضیح دهیم.در ابتدا توضیحاتی در مورد اینکه پروکسی MTProto چیست ؟ و چگونه کار می‌کند خواهیم داد و در ادامه نحوه راه اندازی پروکسی تلگرام و نحوه فعالسازی کانال اسپانسری تلگرام را توضیح خواهیم داد.
ممکن اگر در گوگل جستجو نمایید با آموزش های متفاوتی روبرو شوید و مق
آموزش کامل راه اندازی پروکسی MTProto با کانال اسپانسر
در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل راه اندازی و ساخت پروکسی اسپانسری MTProto و مراحل گام به گام و تصویری ساخت پراکسي روی سرور لینوکس را توضیح دهیم.در ابتدا توضیحاتی در مورد اینکه پروکسی MTProto چیست ؟ و چگونه کار می‌کند خواهیم داد و در ادامه نحوه راه اندازی پروکسی تلگرام و نحوه فعالسازی کانال اسپانسری تلگرام را توضیح خواهیم داد.
ممکن اگر در گوگل جستجو نمایید با آموزش های متفاوتی روبرو شوید و مق
لپ تاپ ایسوس ASUS FX553VDدیگر نرم‌افزار کاربردی لپ‌تاپ‌های ایسوس , Audio Wizard است که با ارائه ۶ گزینه‌ی گوناگون اعم از Battlefield و مالتی مدیا , به بازیکنان اذن می دهد تجربه صوتی متفاوتی از بازی‌های ویدیویی داشته باشند .راندمان و کاراییقلب تپنده‌ی لپ‌تاپ ایسوس FX553VD , پردازنده نسل هفتم ( کبی لیک ) Core i7 7700HQ با ۶ مگابایت حافظه‌ی کش و حداکثر فرکانس توربوی ۳ . ۸۰ گیگاهرتز است . اگر‌چه پردازنده‌های HQ به پرمصرف بودن آوازه دارا هستند ; البته در زمینه ی گیمینگ ق
لیپوساکشن با استفاده از مکش چربی ها را از بدن خارج می سازد. در هنگام لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن(کانولا) از طریق برش های کوچک وارد بدن می شود. و پزشک لوله را زیر پوست حرکت می دهد تا به منطقه ای برسد که چربی در آن جا جمع شده است سپس از طریق این لوله چربی از بدن خارج می شود.
در سال های اخیر در این باره تکنیک ها بهبود یافته و عمل لیپوساکشن بی خطرتر، ساده تر و با درد کمتری همراه است. این تکنیک های جدید شامل موارد زیر است:

لیپوساکشن تومیسنت
لیپوساکشن با استفاده از مکش چربی ها را از بدن خارج می سازد. در هنگام لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن(کانولا) از طریق برش های کوچک وارد بدن می شود. و پزشک لوله را زیر پوست حرکت می دهد تا به منطقه ای برسد که چربی در آن جا جمع شده است سپس از طریق این لوله چربی از بدن خارج می شود.
در سال های اخیر در این باره تکنیک ها بهبود یافته و عمل لیپوساکشن بی خطرتر، ساده تر و با درد کمتری همراه است. این تکنیک های جدید شامل موارد زیر است:

لیپوساکشن تومیسنت
ممبر پراکسي را از کجا تهیه کنیم؟برای خرید ممبر پروکسی کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسی سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
مقایسه تشک های طبی و فنری
خواب یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر انسانی می باشد و به عنوان یکی از مهم ترین معیار های سلامتی برای انسان مطرح می شود.
تشک استاندارد و مناسب بدون شک از اولین عواملی است که به صورت مستقیم در روند خواب افراد تاثیر میگذارد.
شناخت انواع تشک و نحوه عملکرد آن ها بدون شک به انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد.در این مقاله به دو نوع از محبوب ترین تشک های موجود در بازار ایران یعنی تشک های فنری و تشک های طبی پرداخته ایم.
تشک فنری
ممبر پراکسي را از کجا تهیه کنیم؟برای خرید ممبر پروکسی کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسی سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
ممبر پراکسي را از کجا تهیه کنیم؟برای خرید ممبر پروکسی کانال ها و سایت های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت های فروش ممبر پروکسی سایت ما است. شما در این سایت می توانید با شماره تماس  ذکر شده در پایین وب سایت تماس بگیرید، به اپراتور متصل شده و مدارک فنی را داخل تلگرام دریافت کنید. همچنین نمونه کارها هم بهتون ارسال میشود . در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی می توانید با کارشناسان و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پس هیچ ن
این دو گوشی به تزیین عده مدل SM-G۷۷۰F و SM-N۷۷۰F را یدک می کشند و البته درون مورد نوت ۱۰ لایت سامسونگ چیز زیادی نمی توان گفت، اما خوشبختانه داخل وفاق با مشخصات معیار لایت گلکسی اس ۱۰ می نبوغ با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کرد. باید خاطرنشان کنیم که گلکسی اس ۱۰ لایت شاید یک نام دیگری برای گلکسی A۹۱ باشد. این گوشی در ته رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. داخل ربط با دیگر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت هم می توانیم بوسیله محدودیت های گلکسی A۹۱ اشاره کنیم. ای
سلام :)
این دو روز همه‌ش درگیر این بودم که چرا نمی‌تونم به اینترنت وصل بشم :| امروز از یه دوستم پرسیدم تو می‌تونی به نت دانشگاه وصل بشی؟ گفت منم نمی‌تونستم، restore کردم. اول فکر کردم میگه restart ولی همون restore منظورش بود. یعنی تا جایی که یادمه همه‌چیز پاک میشه :)) شانس آوردم اومدم خونه باز پرسیدم و فهمیدم تنظیمات پروکسیِ براوزر برا خودش تغییر کرده، وگرنه الان داشتم از اول همه چیزو نصب می‌کردم :| غلط نکنم کار فری‌گیته که نه تنها وصل نمیشه، خراب‌کار
لنز سیگما 18-50mm f/2.8 EX DC HSM Macro به موتور فو اولترا سونیک تجهیز شده است و این امکان به ان داده تا با تمام دوربین های DSLR نی فو اتوماتیک ساکت و سریع را داشته باشد اثری هنری سیگما به شمار می اید. نسبت ماکسیموم بزرگنمایی این نمونه 1:3 می باشد و کمترین فاصله فو ان 20 سانتی متر است که این ویژگی لنز را برای عکاسی هایی با فاصله بسیار کم بسیار مناسب و ایده ال می کند.
ویژگی 18-50mm f/2.8 EX DC HSM Macro
این لنز در ابتدای کار برای دوربین های اس ال ار ساخته شده بود
جاده لیکیان LYCIAN یک مسیر پیاده رو با طول 509 کیلومتر در حوالی سواحل لیکیا از Geyikbayırıدر فاصله 20 کیلومتری آنتالیا تا الدنیز Ölüdeniz نزدیک فتحیه Fethiye است.
جاده Lycian یکی از مسیرهای پیاده روی مسافت طولانی جهان است که به طور منظم در لیست 10 کشور برتر به دلیل ترکیب بی نظیر خود از منظره مدیترانه ای ، مناطق داخلی کوهستان ، فرهنگ ترکیه و ویرانه های باستانی قرار دارد.در اینجا سرنوشت لیگ اسرارآمیز لیچیان ، تأسیس اولین پارلمان جهان در پاتارا ، قبل از جذب امپرات
به نام خدا
دریافت پروکسی جدید و رایگانپروکسی های پرسرعت و عالیپروکسی MTProto و Socksپروکسی های جدید و بروزپراکسي های عالی و قویپروکسی های بدون اسپانسر و عالیپروکسی های ضد فیلترفقط و فقط با عضویت در کانال ما :
https://t.me/proxyMtelhttps://t.me/proxyMtelhttps://t.me/proxyMtel@proxyMtelدر کانال ما عضو شوید و بصورت روزانه پروکسی های جدید و پر سرعت دریافت کنید.
به گزارش همشهری انلاین؛ برخی از افشاگران همان موقع اعلام کردند که چینش دوربین چندگانه این گوشی نامنظم نیست و اکنون جدیدترین رندر منتشر شده از سمت OnLeaks  چینش واقعی دوربین های این گوشی را نشان می دهد. همانطور که می توانید ببینید، گلکسی اس ۱۱ پلاس از دوربین چهارگانه بهره می برد که سه عدد از این دوربین ها درون سمت چپ ماژول قرار دارند و در جانب ضایع هم یک سنسور و یک فلش LED تعبیه شده است. هفته قبل، یکی از افشاگران مملکت تکنولوژی که با نام کاربری Ice U
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانیات را ندارد. با مصرف دخانیات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
لنز تامرون 10-24mm F/3.5-4.5 Di II VC HLD برای دوربین های DSLR با سنسور APS-C ساخته شده و بهترین در دنیای لنز های اولترا واید تامرون با فاصله کانونی 10 تا 24 میلی متر است. تکنولوژی المان های بصری بسیار پیشرفته تر شده و  VC نوع فناوری لرزشگیری است که در ان به کار  رفته است علاوه بر ان یک HLD جدید، پوشش فلوراین، و دیگر متریال ها که در برابر نفوذ اب مقاوم هستند ساختار این لنز را مستحکم کرده اند. این لنز با کیفیت ا در کنار دوربینی با رزولوشن بالا قرار داده و بهترین عکس
سامسونگ بوسیله تری از درفش داران جدید خود، گلکسی S20، گلکسی S20 و گلکسی S20 Ultra رونمایی کرد ه است. این گوشی ها جزو اولین گوشی هایی هستند که بوسیله لطف شیرهدار افزار قدرتمند خود، امکان فیلم برداری با رزولوشن 8K را در اختیار کاربران قرار می دهند. ضبط ویدئو با این رزولوشن آن شرف جزئیات خواهد داشت که حتی می توانید هر نفس در نفس تصویربرداری، یک عکس ۳۳ مگاپیکسلی از آن ذخیره کنید.مطمئناً ضبط ویدئو با چنین رزولوشنی به فضای ذخیره سازی بسیار زیادی نیاز خو
https://t.me/socks?server=2.188.179.2&port=17268&user=moon&pass=nBS78wQi7MB_77dY-XYBJOhSx_J0wuAv
https://t.me/proxy?server=185.204.103.117&port=2588&secret=037f8558f451ad05898b60aa495e6289
https://t.me/socks?server=2.188.179.2&port=17268&user=moon&pass=nBS78wQi7MB_77dY-XYBJOhSx_J0wuAv
پروکسی جدید اتصال صد در صدیپینگ: ۱۷۰ ms
.
آموزش وصل شدن به اینترنت بین المللی
http://s7.picofile.com/file/8379059992/us_ultrasurf_mobile_ultrasurf_118.apk.html
آخرین نسخه برنامه Ultrasurf 1.1.8 #اندروید
بعد از نصب بر روی سه نقطه بالای برنامه کلیک کنید و پروکسی انتخاب کنیددر قسمت Proxy سه نوع پر
هواوی طی رویدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند
هواوی طی رویدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند
هواوی طی رویدادی آنلاین از گوشی‌های سری P40 رونمایی می‌کند : هواوی قصد دارد برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پرچم‌داران خانواده‌ی P40 را طی رویدادی آنلاین معرفی کند.
هواوی نیز به جمع شرکت‌هایی پیوسته است که برای به حداقل رساندن خطر شیوع ویروس کرونا رویداد معرفی محصولاتشان را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنند.
چندی
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانیات را ندارد. با مصرف دخانیات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها