نتایج جستجو برای عبارت :

هنگ‌زابل نام

باربری تهران
باربری تهران ارزانترین نرخ حمل انواع بار و خرده بار و کالا و محصول و اثاثیه از تهران به زابل را ارائه می نماید. تخفیفات استثنایی باربری تهران در مسیر تهران به زابل و بالعکس در حالی ارائه می شود که این باربری بالاترین کیفیت خدمات را نیز دارا می باشد.
ارزانترین حمل بار تهران زابل
#اطلاعیهامور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل برگزار می کند:
⭕️جشن بزرگ امامت⭕️
"ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زابل
زمان:سه شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۷مکان: سالن امفی تئاتر دانشگاه زابل (سایت قدیم)
"امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل"
سایت:: http://zabol-farhangian.blog.ir
کانال اطلاع رسانی :: @farhangian_zbl_eکانال امور فرهنگی:: @farhangianfarhangizabol
باربری مشهد
باربری مشهد یکی پر افتخارترین باربری های شرق کشور است که در بین مردم این دیار شهرت و محبوبیت بسیاری دارد و سالهاست که در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری فعال بوده و حمل بار از مشهد به زابل به ارزانترین قیمت نیز از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
ارزانترین باربری مشهد زابل
اگر دنبال یک مقصد متفاوت برای ایرانگردی هستید، شهر سوخته زابل همان جایی است که دنبالش هستید. شهری باستانی با رمز و راز فراوان!
برای دسترسی به شهر سوخته ابتدا باید به زابل سفر کرد. شهر سوخته در ۵۶ کیلومتری زابل در حاشیه‌ی جاده‌ی زابل به زاهدان قرار دارد.
تا کنون کشفیات عجیب فراوانی در شهر سوخته صورت گرفته اما رازهای زیادی هم هنوز سر به مهر مانده اند!
در اینجا؛ یک چشم مصنوعی کشف شده که زمان ساختش به ۴۸۰۰ سال پیش برمیگردد و متعلق به زنی ۲۵ تا ۳۰
 
اولین جلسه قرآن با همکاری کتابخانه عمومی نیمروز زابل و  سرکار خانم صیادی مربی قرآن و اهالی محترم روستای خراشادی برگزار شد که در طی برگزاری این جلسه جوایز فرهنگی جشنواره رضوی به شرکت کنندگان در این مسابقه توسط کتابخانه عمومی نیمروز زابل اهدا شد.
 
 
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع اتوکد نقشه شهر زابل آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# نقشه اتوکد شهر زابل
# نقشه جامع شهر زابل
# نقشه استان زابل
# خیابان فرخی سیستانی زابل
# نقشه هوایی شهرستان هیرمند
# نقشه روستاهای زابل
# نقشه شهرستان هیرمند
# اتوکد نقشه شهر زابل
# نقشه شهر زابل





ترافیک اینترنت بازد
شهر سوخته چیست ؟ 





شهر سوخته نام بقایای دولت شهری باستانی در ایران است که در ۵۶ کیلومتری زابل و در حاشیه جاده زابل-زاهدان در شرق ایران در استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌است. شهر مزبور در روی آبرفت‌های مصب رودخانه هیرمند به دریاچه هامون و زمانی در ساحل آن رودخانه بنا شده بود. دورهٔ بنای این شهر بزرگ با دوره برنز تمدن جیرفت مقارن است و زروانیان در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در این شهر زندگی می‌کرده‌اند.

در سی‌وهشتمی
در تاریخ 1398/08/26 کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زابل به مناسبت هفته کتاب  و کتابخوانی از کافه کتاب گار شهدای زابل بازدید کردند که دارای طراحی و چیدمان قابل توجهی بود و مسئول کافه کتاب درباره شرایط استفاده و مقررات کافه کتاب توضیحاتی را ارائه دادند.

 
راهنمای مسافرتی به زابل
زابل شهری تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان است که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهر دارای پیشینه تاریخی گسترده بوده و گردشگران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می کند. نکته ی قابل توجهی که درباره شهر زابل وجود دارد این است که بدانید این شهر زادگاه پهلوانان اساطیری ایران باستان مانند رستم، سام و زال در شاهنامه فردوسی بوده و از همین جهت در تاریخی ادبی ایران هم نقش پر رنگی داشته است. اما قبل از سفر به هر
دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان با حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی استان و همچنین کارکنان اداره کل در محل کتابخانه استاد کامبوزیا زاهدان برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان و روسای ادارات به بیان نکات و نقطه نظرات خود در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش رو در کتابخانه های عمومی استان پرداختند و در پایان این جلسه از آقایان حیدری، بامری، عبدالغفارکرد و هاشمزهی روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای زابل، ایرانشه
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست ا
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست الکترونیکی 
به مناسبت فرا
رسیدن هفته پژوهش، نرم افزار سامان توسط دو نفر از دانشجویان علم اطلاعات و دانش
شناسی دانشگاه زابل مورد معرفی قرار گرفت. در این جلسه کتابدار کتابخانه عمومی نیمروز زابل ابتدا ضمن تبریک هفته پژوهش گفتند، در دنیای امروزه که پیشرفتها
مبتنی بر اطلاعات و تکنولوژی است، کتابداران به عنوان سردمداران سازماندهی و اشاعه
اطلاعات می توانند نقش مهم و اساسی را در پیشرفت علم در کشور داشته باشند. ایشان
گفتند یکی از نهادهای ارائه کننده خدمات اط
با سلام و عرض ادب و احترامجلسه صندوق مهر فامیلی امروز جمعه ۲۸ تیر ماه ۹۸  در منزل آقای امیر حیدری برگزار شد.مصوبا این جلسه جهت اطلاع اعضاء محترم بشرح ذیل اعلام می گردد:- اعضاء بر وصول مطالبات اتفاق نظر  داشتند و سرگروه ها بر دریافت مطالبات اهتمام داشته باشند.- وام ۳ نفر از اعضاء پرداخت شد.- مبلغ حق عضویت کماکان تا پایان سال مبلغ ۳۰ هزار تومان خواهد بود و برای سال آتی تا ۵۰ هزار تومان قابل افزایش خواهد بود.- مبلغ وام تا پایان دوره چهارم ۳ میلیون
چت مختلط زاهدان و زابل و سیستانی های مشهد
1.pvنرو
2.Link نزار
3.Davaنکن
4.Tohinنکن
5.Chatبکن
6.harfaieنزار
7.addبکن
8.biJanbeiنیا تو
9.shakh نشو
10.left نده
-Text
-Music♡
https://t.me/joinchat/IaYQ3EkTd_PwEe2AMx25_g
توجه : به بزرگترین کانال لینکدونی تلگرام بپیوندید
بیش از 1000 گروه و سوپرگروه چت تلگرام شهرها در کانال لینکدونی ونوس نت بپیوندید
همه جور کانال و گروهی داره
تبلیغ گروه و کانال تلگرام شما در
لینکدونی ما کاملا رایگان است و می توانید هر 72 ساعت یک تبلیغ برای گروه
یا کانال خود ارسال نمایید
h
مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ریزش آوار یک ساختمان نیمه کاره در خاش 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: مصدوم این حادثه با بالگرد اورزانس هوایی به بیمارستان خاتم النبیاء زاهدان متتقل شد.

وی بیان کرد: نیروهای اورژانس خاش در کمترین زمان با چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گر
با عرض سلام و ادب خدمت اعضای محترم تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل،
بدینوسیله به اطلاع تمامی اعضای محترم می رساند به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مجمع عمومی تعاونی که قرار بود فردا (یکشنبه مورخ 98/12/11) برگزار گردد، لغو گردید.
از جمله شهرهای کویری استان سیستان و بلوچستان شهر زابل است که مردمان آن شهر به زبان فارسی سیستانی صحبت می کنند ره آورد این شهر شامل غذاهای سنتی ، صنایع دستی و . می باشد. از جمله معروف ترین غذاها و خوراکی های معروف این شهر چنگالی ،آچار ، غلور ،کشک زرد گندم شیر، کل جوش و . می باشد. پشتی بافی ، گلیم بافی ، حصیر بافی و خولک بافی نیز از جمله صنایع دستی این استان است.
اغلب مردم زابل اهل تسنن هستند این شهر دارای اقلیم بیابانی گرم و خشک است و اکثریت مردم
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل (نوبت دوم) در روز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار می گردد.
این مجمع بر اساس قانون با هر تعداد از حاضرین رسمیت خواهد داشت و اعضایی که نمی‌توانند در جلسه حضور داشته باشند می بایست طبق توضیحات مندرج در آگهی دعوت عمومی مجمع، شخص دیگری را به عنوان وکیل معرفی کنند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 2 اسفند ماه 1398 در ایران برگزار گردید.
جستاری در نتایج انتخابات خصوصاً در مناطقی با بافت قومی- عشیره ای و با حساسیتهای مذهبی، تحلیلی از افکار عمومی جامعه در مورد افراد و همچنین نوعی مردم شناسی محسوب می گردد.
در حوزه انتخابیه سیستان شامل 5 شهر شمالی (هیرمند، هامون، نیمروز، زابل و زهک) محمد سرگزی دادستان سابق زابل که با بسیاری از سران طوایف وارد ائتلاف شده بود و رای خود با اهل سنت را قطعی کرده بود با 74 هزار رای
پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان - 25 اسلاید
پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان بلوچستان امروزی که ناحیه جنوبی استان را تشکیل می‌دهد، در قدیمی‌ترین اسناد تاریخی به اسم مکا» مشهور بوده و در نوشته‌های هرودت تاریخ نگار یونانی از آن به عنوان گدروزیا» یاد شده‌است. ¨ شهرستان زابل شهرستان زا
با توجه به تماس تلفنی ریاست محترم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زابل و اظهار ایشان مبنی بر عدم نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای محترم هیات علمی و کارمندان گرامی دولت، مقتضی است افراد ثبت نام کننده نسبت به تحویل سایر مدارک اقدام نموده تا فرم ها و مدارک کامل شده در اسرع وقت به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ارسال گردد.
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
با سلام و تبریک سال نو
    با توجه به اینکه شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل بنا بر پیشنهاد برخی از اعضای تعاونی در نظر دارد لیست اعضای بدهکار را در وبلاگ تعاونی منتشر نماید، مقتضی است اعضای محترم نسبت به تسویه حساب اقدام فرمایند.
لازم به ذکر است اعضایی که فیش واریزی خود را به دفتر تعاونی تحویل نداده اند می بایست نسبت به تحویل یا ارسال تصویر آن به ایمیل تعاونی به آدرس taavonimaskan.uoz@gmail.com اقدام نمایند.
عباس نورزائی
سال ۱۳۶۴ فرماندار وقت زابل، برای من حکمی صادر کرد و مرا مسئول ستاد
سیل زابل» خواند. محل استقرار ما در ساختمان قدیمی فرمانداری که قبلاً بخشی از
کنسولگری روسیه بود، قرار داشت. روبرو، سمت راستِ درب ورودیِ اتاقی که بدین منظور
اختصاص یافته بود، تابلویی زده بودند که روی آن نوشته شده بود: ستاد سیل»
یک روز این تابلو به زمین افتاده بود و یکی از دوستان، آن را به دفترم
آورد و گفت این تابلوی دفتر ستاد سیل است و من دیدم رویش نوشته ستاد بحر
 
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دولت در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
                                                                                                                                                                                                                          
 
 
 
در تاریخ 1398/08/19 پیش دبستانی سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل بازدید کردند که بخشهای مختلف کتابخانه توسط کتابدار کتابخانه معرفی شد و همچنین کلاس قصه گویی نیز برگزار شد که دو قصه از کتاب 30 قصه 30 شب نوشته مژگان شیخی توسط کتابدار کتابخانه برای دانش آموزان قصه گویی شد.
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
مسابقه کتابخوانی موعود آسمانی
جوایز مسابقه: 12 جایزه 500 هزار ریالی برای 12 نفر
جهت ثبت نام رایگان و دریافت کتاب مسابقه به کتابخانه عمومی نیمروز زابل واقع در خیابان فردوسی جنب اداره ثبت احوال مراجعه و یا با شماره تلفن 32224433 تماس حاصل نمایید.
مکان برگزاری مسابقه: کتابخانه عمومی نیمروز          زمان: دوشنبه 1398/02/02 ساعت 16
همچنین می توانید فایل pdf کتاب مسابقه را از لینک زیر دریافت نمایید
http://cdn.ahlolbait.ir/files/12/download/33_0.pdf
‍عباس نورزائی
به استناد گزارش هواشناسی، از امروز وزش باد در استان پیش‌بینی شده است. جهت وزش باد، به‌گونه‌ای است که برخلاف جهت جریان سیلاب، به‌ویژه در منطقه‌ی سیل‌زده‌ی نیاتک می‌وزد. این امر باعث می‌شود تا امواج ایجاد شده، دیواره‌های سیل‌بند را به سمت شهرهای بنجار، زابل، فرودگاه زابل و روستاهای با تراکم بالای جمعیتی در مسیر، مورد فرسایش قرار دهد. 
از سویی نوید بارش‌های شدیدی در حوزه‌ی آب‌خیز هیرمند و سایر رودخانه‌های سرپنجه، دا
عباس نورزائی
طی سال‌های اخیر چند جلسه در
فرمانداری شهرستان زابل برای مجاب‌کردن قصاب‌های شهر زابل به کشتار دام در
کشتارگاه صنعتی دام محمدآباد برگزار شده و کمیته‌ی سلامت شهرستان نیز انرژی زیادی
روی این امر گذاشته و مصوباتی داشته است.
اما تا کنون قصابان مورد بحث،
به این امر وقعی ننهاده و هر دفعه با فرافکنی و بهانه جویی‌هایی از انجام این امر
قانونی، مردمی، شرعی و بهداشتی، سرباز زده‌اند و این رویه هم‌چنان ادامه دارد.
برای شفاف‌سازی موضوع
بسمه تعالیدوستان گرامی، اعضای محترم شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابلبا سلام و تهنیت به مناسبت عیدهای مبارک و خجسته روز مادر، روز پدر و نوروز باستانیبا آرزوی خیرات و برکات لایزال الهی برای همه شما، نظر بزرگواران را به چند نکته جلب می نماییم:1-  گفته شده است که گروه تلگرامی ایجاد شده توسط جمعی از اعضای تعاونی از طرف ملایی نیا به رسمیت شناخته نمی شود به استحضار می رساند این بیان خواسته ی همه اعضای هیات مدیره بوده است چرا که:الف- تعاونی دارا
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. ت حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات ی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات
         
گروه های چت و گپ تلگرام مربوط به شهر زاهدان رو میتوانید از لینکدونی زاهدان پیگیری کنید، این لینکدونی یک بانک گروه تلگرام از لینک گروه های شهر زاهدان هست.
ما این کانال رو تقدیم میکنم به همه بچه های زاهدان و زابل و چابهار و سیستانی ها و دیگر علاقمندان به چت در تلگرام که در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنند.
این یک لینکدونی سیستانی هست و همه گروه زاهدان و گروه چت تلگرام چابهار و زابل زاهدان چت و لینک گروه تلگرام سیستانی ها و لینک گروه بلوچ
عباس نورزائی
لب به خاک سیستان که گذاشت، دومتر بالاتر از لبه‌ی رودخانه بود،
زمین‌های منطقه‌ی چوتو تا محمدشاه‌کرم و سپس در ادامه، همه‌ی روستاهای حدفاصل جاده‌ی
زهک- زابل تا شن‌زار بی‌بی‌دوست را درنوردید، بنجار را تخریب کرد و از ادیره به
دریاچه‌ی هامون هدایت شد. خواب از چشم ساکنین شهر زابل ربود.
شهر زابل، از نظر توپوگرافیکی در چاله‌ای واقع شده است که از همه
طرف در معرض خطر سیل‌بردگی قرار دارد. به همین دلیل برای سرریز جمعیت وانتقال آن،
ش
 ❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرایط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.
❌ضمناً برای شهرهای زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامی شهرهای جدید
گروه های چت و گپ تلگرام مربوط به شهر زاهدان رو میتوانید از لینکدونی زاهدان پیگیری کنید، این لینکدونی یک بانک گروه تلگرام از لینک گروه های شهر زاهدان هست.
ما این کانال رو تقدیم میکنم به همه بچه های زاهدان و زابل و چابهار و سیستانی ها و دیگر علاقمندان به چت در تلگرام که در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنند.
این یک لینکدونی سیستانی هست و همه گروه زاهدان و گروه چت تلگرام چابهار و زابل زاهدان چت و لینک گروه تلگرام سیستانی ها و لینک گروه بلوچ
نماز قضا و روزه قضا و ختم قرآن کریم برای اموات، ختم صلوات و چله زیارت عاشورا انجام می شود.شماره تماس: ۰۹۲۲۹۰۰۹۲۰۵سلام و عرض تسلیت و احترام خدمت بازماندگانانجام نماز و روزه استیجاری و ختم قرآن برای اموات پذیرفته می شود.نماز و روزه قضا شده شخص فوت کرده، ختم صلوات، چله زیارت عاشورا، نماز آیات و نماز لیله الدفن، ختم سوره های انعام، یس، و الرحمن و سایر زیارات مستحبی در مجموعه نائب انجام خواهد شد.تمامی اعمال و عبادات به صورت صحیح و با صحت قرائت تو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها