نتایج جستجو برای عبارت :

نسخه نرم افزار دستینه

در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
آخرین نسخه نرم افزار جیرا در حال حاضر نسخه 8.19.1 است که با تازگی منتشر شده است
در این پست قصد داریم لایسنس مربوط به این نسخه از جیرا را قرار دهیم 
 
پیش تر و در یک پست نحوه نصب نرم افزار جیرا را شرح دادیم که می‌توانید برای نصب از آن استفاده کنید. اما برای نصب نسخه جدید جیرا به جای لایسنس و فایل های شرح شده در این مقاله از فایل های زیر و لایسنس این پست استفاده نمایید 
ادامه مطلب
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
کد QR اپلیکیشن آنلاین اندرویدی دبستان باجغلی
لینک دانلود نرم افزار:
لینک دانلود اپلیکیشن‌اندروید
ورژن 2.1 نسخه جدید نرم افزار
تغییرات جدید نرم افزار: اضافه شدن منوی ورود به سامانه هوشمند و آنلاین دبستان هیئت امنایی باجغلی
با اسکن کد فوق، می توانید نرم افزار را دانلود و نصب کرده و نسخه قبلی نرم افزار را آپدیت نمایید.
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
 نسخه جدید نرم افزار LINE برای iOS منتشر شد! (نسخه 10.5.0) (قابل نصب در موبایل iPhone و تبلت iPad و اپل واچ Apple Watch ، سازگار با iOS نسخه 4.3 تا نسخه 11) نرم افزار لاین (LINE) یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ارتباطی برای گوشی های موبایل است.
ادامه مطلب
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.
ادامه مطلب
نــــــــرم افزار کــــــمترین مــــــربعات جـــــزئی مـــــعروف به اســـــــمارت پـــــی ال اس
نرم افزار اسمارت پی ال اس یک نرم افزار مدل سازی معادلات ساختاری معروف به کمترین مربعات جزئی بوده که در دو نسخه ارائه شده است. نسخه دوم و سوم. شایان ذکر است نسخه دوم آن برای تحلیل های ساده مناسب بوده و الان که در حال نوشتن این پست هستم پژوهشگران دیگر علاقه ای به استفاده از این نسخه نداشته و دنبال نسخه سوم این نرم افزار هستند. از سوی گروه آمار سبز
سلام. بعضی از مراجعین مشکلی را مطرح می کنند که نرم افزاری را از یک گوشی دیگر گرفته و یا از سایتی دانلود کرده اند اما برنامه روی گوشی آنها نصب نشده و ارور می گیرند. به طور کلی دو علت برای این مسئله وجود دارد:
1. برخی نرم افزارها دارای چند نسخه متفاوت برای سخت افزارهای متفاوت هستند و ممکن است سخت افزار موبایل شما با سخت افزار موبایل مبدا متفاوت بوده.
2. ممکن است نسخه اندروید موبایل مبدا پایینتر و یا بالاتر بوده و برنامه نصب شده روی آن برای اندروید
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و.
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساعت تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرمافزار مکس کیودا یک نرمافزار کیفی است که برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کتب، مقالات به‌صورت فایل پی‌دی‌اف، Word، و عکس بکار برده می‌شود. شایان‌ذکر است این نرمافزار در نسخه‌های 10، 18 ارائه‌شده است و هم‌اکنون نسخه 2020 آن از سوی سایت آلمانی ارائه‌شده است. در نسخه‌های اخیر ابزارهای جدیدی برای تحلیل داده‌های کیفی در نظر گرفته‌شده است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود بسیار قدرتمند بوده و بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی آ
دانلود Directx
دانلود Directx 9 + 10 + 11 
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت س
ادامه مطلب
ایدریسی توسط آزمایشگاه کلارک در دانشگاه کلارک طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار دانشگاهی به دلیل طراحی ساده و داشتن چند راهنمای کامل در خود بسته نرم افزاری، تقریبا در اغلب دانشگاه های کشور و دنیا به عنوان نسخه نرم افزاری در سامانه های اطلاعات جغرافیایی تدریس می شود. این نرم افزار پس از نسخه سلوا دیگر ارتقا نیافته است.
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشدقابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه  قبل از اذان امساک نمایندنماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شوداین نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است
نسخه اندروید :نسخه ویندوز : 
جعبه دانلود :223Kb   دانلود نس
نرمافزار SPSS یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه تجزیه و تحلیل آماری است که قابلیت انجام آمار توصیفی شامل محاسبه میانگین، انحراف معیار، میانه، مد، چولگی و کشیدگی و … و همچنین رسم نمودارهای گوناگون را دارا می‌باشد. این نرمافزار علاوه بر اجرای آزمون‌های مختلف جهت استنباط آماری از ویژگی مدیریت داده‌ها (داده کاوی: Data mining) نیز برخوردار است.
نرمافزار SPSS مخفف Statistical Package for the Social Science (بسته آماری برای علوم اجتماعی) است که در عین س
نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان نرم افزار برنامه ساز همراه - نسخه طلایی (ساخت .nexusdownload.blog.ir › post › barname-saz-hmrhدانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App یکی .
دانلود برنامه برنامه ساز طلایی برای اندروید | مایکتmyket.ir › برنامه ها › آموزشی رتبه: ۳٫۳ - ‏۲۳۰ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏آموزشی۶ اردیبهشت ۱
سلام حدود یک ماه پیش قصد استفاده از Textnow داشتم که خبر رسید مشکلاتی برای نرم افزار پیش اومده و غیره. سایتشم فیلتر کرده بود بدبختانه): حالا یک هفته پیش نسخه جدید و پایدار نرم افزار Textnow عرضه شد که واقعا مشکلات قبلی حل شده
ادامه مطلب
سلام و عرض ادب خدمت اساتید و دانشجویان محترم. با توجه به اینکه در پست‌های قبلی، در ارتباط با نرمافزار فرا تحلیل و پکیج آموزشی آن توضیحاتی خدمتتان ارائه گردید، در این پست می‌خواهم در ارتباط با نسخه سوم این نرمافزار مطالبی خدمتتان ارائه کنم. شاید در اولین نگاه، این سؤال برایتان پیش آید که چه تفاوتی بین نسخه دوم و سوم این نرمافزار وجود دارد. شایان‌ذکر است که این نرمافزار از حیث کلیه گزینه‌های آماری در نسخه دوم با سوم هیچ‌گونه تفاوتی
نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی (بسیار ویژه)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان نرم افزار برنامه ساز همراه - نسخه طلایی (ساخت .nexusdownload.blog.ir › post › barname-saz-hmrhدانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App یکی .
دانلود برنامه برنامه ساز طلایی برای اندروید | مایکتmyket.ir › برنامه ها › آموزشی رتبه: ۳٫۳ - ‏۲۳۰ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏آموزشی
موارداضافی تر از روند نرم افزار حذف می شوند
مواردی مانند چاپ کردن بطور آزمایشی از نسخه جدید جمله چین حذف گردیده شده
در جمله چین 1.1.2 این مواردی مانند چاپ یا پسوند مخصوص نرم افزار اضافی تر از جمله چین بودند. درواقع بین این همه قابلیت نسخه جدید جمله چین فقط قابلیت ذخیره فایل بصورت متنی و نه پسوند مخصوص است زیرا این کار در پرفورمنس نرم افزار تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
یک این هفته (هفته اول اردیبهشت ماه 1399) بروی اجرای نرم افزار برنامه حسابداری آسمان تست های مختلف زده خواهد شد تا اجرای نرم افزار در محیط ویندوز را بررسی کرده و سرعت اجرای آن را دو تا سه مرتبه افزایش دهیم .
 
تست های فوق شامل:
تست چاپ گزارش ها در پرینتر
تست مرتب سازی حساب ها در اجرای اولیه نرم افزار حسابداری
تست ایندکس اولیه نرم افزار در شروع اجرا
چک و بررسی ساختار پایگاه داده و بهینه سازی بیشتر آن
کاهش حجم عکس ها در فرم ها
فایل نصب به محض اماده شد
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
نرم افزار حسابداری رایگان رافع 7 یکی از کاملترین نرم افزارها در این حوزه می باشد که بصورت رایگان ارائه شده البته نسخه کامل آن رو می توان بصورت پولی تهیه کرد، در پست بعدی قصد دارم که آموزش تصویری این نرم افزار را قرار بدهم امیدوارم مفید باشه.
دانلود فایل
WampServer
 یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای لوکال ساز محسوب میشود این نرم افزار یک نرم افزار برای راه اندازی IIS‌ لینوکس هست که شما بوسیله آن میتوانید فایل های پی اچ پی را اجرا و نتیجه آن را ببینید . شما میتوانید توسط این نرم افزار همه اسکریپت های PHP را بر روی لوکال تست نمایید.
برخی ویژگی های WampServer
قابلیت سوئیچ بین  تمامی نسخه های Php  MySQL  Apache
امکان مدیریت تمام سرویس های نصب شده
امکان دسترسی به تمام ماژول های php و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پ
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › به
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوترهست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و . ساخت. اغلب فروشنده های فالوور و لایک و . از این نرم افزار برای ساخت اکانت استفاده میکنند! قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!! که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار شما قرار میدهیم!!! این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی هم بسازه!! در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود میباشد!! ح
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید . .
چند روز پیش یکی ازم پرسید: راهپیمایی میروی؟
یک نگاهی بهش انداختم و بدون تردید گفتم: آره
گفت: چرا؟.به نظرم نباید برویم.باید تحریم کنیم.باید به وضعیت الان اعتراض کنیم. باید بشینیم خانه هایمان
بهش یه لبخند زدم و گفتم:
چهل سال پیش،جوانی هایی بودن که عددهای سنشان دقیقا مثل عددهای سن من بود.توی اون شرایط سخت درس خواندن،از عقایدشان
دفاع کردن،یک هدف مشترک داشتند،پای هدفشان ماندن و با شجاعت تو تظاهراتی شرکت کردند که مطمئن نبودن که زنده برمیگردند.
او

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها