نتایج جستجو برای عبارت :

نسخه نرم افزار دستینهgo

در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
آخرین نسخه نرم افزار جیرا در حال حاضر نسخه 8.19.1 است که با تازگی منتشر شده است
در این پست قصد داریم لایسنس مربوط به این نسخه از جیرا را قرار دهیم 
 
پیش تر و در یک پست نحوه نصب نرم افزار جیرا را شرح دادیم که می‌توانید برای نصب از آن استفاده کنید. اما برای نصب نسخه جدید جیرا به جای لایسنس و فایل های شرح شده در این مقاله از فایل های زیر و لایسنس این پست استفاده نمایید 
ادامه مطلب
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
کد QR اپلیکیشن آنلاین اندرویدی دبستان باجغلی
لینک دانلود نرم افزار:
لینک دانلود اپلیکیشن‌اندروید
ورژن 2.1 نسخه جدید نرم افزار
تغییرات جدید نرم افزار: اضافه شدن منوی ورود به سامانه هوشمند و آنلاین دبستان هیئت امنایی باجغلی
با اسکن کد فوق، می توانید نرم افزار را دانلود و نصب کرده و نسخه قبلی نرم افزار را آپدیت نمایید.
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
 نسخه جدید نرم افزار LINE برای iOS منتشر شد! (نسخه 10.5.0) (قابل نصب در موبایل iPhone و تبلت iPad و اپل واچ Apple Watch ، سازگار با iOS نسخه 4.3 تا نسخه 11) نرم افزار لاین (LINE) یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ارتباطی برای گوشی های موبایل است.
ادامه مطلب
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.
ادامه مطلب
نــــــــرم افزار کــــــمترین مــــــربعات جـــــزئی مـــــعروف به اســـــــمارت پـــــی ال اس
نرم افزار اسمارت پی ال اس یک نرم افزار مدل سازی معادلات ساختاری معروف به کمترین مربعات جزئی بوده که در دو نسخه ارائه شده است. نسخه دوم و سوم. شایان ذکر است نسخه دوم آن برای تحلیل های ساده مناسب بوده و الان که در حال نوشتن این پست هستم پژوهشگران دیگر علاقه ای به استفاده از این نسخه نداشته و دنبال نسخه سوم این نرم افزار هستند. از سوی گروه آمار سبز
سلام. بعضی از مراجعین مشکلی را مطرح می کنند که نرم افزاری را از یک گوشی دیگر گرفته و یا از سایتی دانلود کرده اند اما برنامه روی گوشی آنها نصب نشده و ارور می گیرند. به طور کلی دو علت برای این مسئله وجود دارد:
1. برخی نرم افزارها دارای چند نسخه متفاوت برای سخت افزارهای متفاوت هستند و ممکن است سخت افزار موبایل شما با سخت افزار موبایل مبدا متفاوت بوده.
2. ممکن است نسخه اندروید موبایل مبدا پایینتر و یا بالاتر بوده و برنامه نصب شده روی آن برای اندروید
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و.
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساعت تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرمافزار مکس کیودا یک نرمافزار کیفی است که برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کتب، مقالات به‌صورت فایل پی‌دی‌اف، Word، و عکس بکار برده می‌شود. شایان‌ذکر است این نرمافزار در نسخه‌های 10، 18 ارائه‌شده است و هم‌اکنون نسخه 2020 آن از سوی سایت آلمانی ارائه‌شده است. در نسخه‌های اخیر ابزارهای جدیدی برای تحلیل داده‌های کیفی در نظر گرفته‌شده است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود بسیار قدرتمند بوده و بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی آ
دانلود Directx
دانلود Directx 9 + 10 + 11 
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت س
ادامه مطلب
ایدریسی توسط آزمایشگاه کلارک در دانشگاه کلارک طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار دانشگاهی به دلیل طراحی ساده و داشتن چند راهنمای کامل در خود بسته نرم افزاری، تقریبا در اغلب دانشگاه های کشور و دنیا به عنوان نسخه نرم افزاری در سامانه های اطلاعات جغرافیایی تدریس می شود. این نرم افزار پس از نسخه سلوا دیگر ارتقا نیافته است.
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشدقابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه  قبل از اذان امساک نمایندنماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شوداین نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است
نسخه اندروید :نسخه ویندوز : 
جعبه دانلود :223Kb   دانلود نس
نرمافزار SPSS یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه تجزیه و تحلیل آماری است که قابلیت انجام آمار توصیفی شامل محاسبه میانگین، انحراف معیار، میانه، مد، چولگی و کشیدگی و … و همچنین رسم نمودارهای گوناگون را دارا می‌باشد. این نرمافزار علاوه بر اجرای آزمون‌های مختلف جهت استنباط آماری از ویژگی مدیریت داده‌ها (داده کاوی: Data mining) نیز برخوردار است.
نرمافزار SPSS مخفف Statistical Package for the Social Science (بسته آماری برای علوم اجتماعی) است که در عین س
نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان نرم افزار برنامه ساز همراه - نسخه طلایی (ساخت .nexusdownload.blog.ir › post › barname-saz-hmrhدانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App یکی .
دانلود برنامه برنامه ساز طلایی برای اندروید | مایکتmyket.ir › برنامه ها › آموزشی رتبه: ۳٫۳ - ‏۲۳۰ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏آموزشی۶ اردیبهشت ۱
سلام حدود یک ماه پیش قصد استفاده از Textnow داشتم که خبر رسید مشکلاتی برای نرم افزار پیش اومده و غیره. سایتشم فیلتر کرده بود بدبختانه): حالا یک هفته پیش نسخه جدید و پایدار نرم افزار Textnow عرضه شد که واقعا مشکلات قبلی حل شده
ادامه مطلب
سلام و عرض ادب خدمت اساتید و دانشجویان محترم. با توجه به اینکه در پست‌های قبلی، در ارتباط با نرمافزار فرا تحلیل و پکیج آموزشی آن توضیحاتی خدمتتان ارائه گردید، در این پست می‌خواهم در ارتباط با نسخه سوم این نرمافزار مطالبی خدمتتان ارائه کنم. شاید در اولین نگاه، این سؤال برایتان پیش آید که چه تفاوتی بین نسخه دوم و سوم این نرمافزار وجود دارد. شایان‌ذکر است که این نرمافزار از حیث کلیه گزینه‌های آماری در نسخه دوم با سوم هیچ‌گونه تفاوتی
نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی (بسیار ویژه)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان نرم افزار برنامه ساز همراه - نسخه طلایی (ساخت .nexusdownload.blog.ir › post › barname-saz-hmrhدانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App یکی .
دانلود برنامه برنامه ساز طلایی برای اندروید | مایکتmyket.ir › برنامه ها › آموزشی رتبه: ۳٫۳ - ‏۲۳۰ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏آموزشی
موارداضافی تر از روند نرم افزار حذف می شوند
مواردی مانند چاپ کردن بطور آزمایشی از نسخه جدید جمله چین حذف گردیده شده
در جمله چین 1.1.2 این مواردی مانند چاپ یا پسوند مخصوص نرم افزار اضافی تر از جمله چین بودند. درواقع بین این همه قابلیت نسخه جدید جمله چین فقط قابلیت ذخیره فایل بصورت متنی و نه پسوند مخصوص است زیرا این کار در پرفورمنس نرم افزار تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
یک این هفته (هفته اول اردیبهشت ماه 1399) بروی اجرای نرم افزار برنامه حسابداری آسمان تست های مختلف زده خواهد شد تا اجرای نرم افزار در محیط ویندوز را بررسی کرده و سرعت اجرای آن را دو تا سه مرتبه افزایش دهیم .
 
تست های فوق شامل:
تست چاپ گزارش ها در پرینتر
تست مرتب سازی حساب ها در اجرای اولیه نرم افزار حسابداری
تست ایندکس اولیه نرم افزار در شروع اجرا
چک و بررسی ساختار پایگاه داده و بهینه سازی بیشتر آن
کاهش حجم عکس ها در فرم ها
فایل نصب به محض اماده شد
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
نرم افزار حسابداری رایگان رافع 7 یکی از کاملترین نرم افزارها در این حوزه می باشد که بصورت رایگان ارائه شده البته نسخه کامل آن رو می توان بصورت پولی تهیه کرد، در پست بعدی قصد دارم که آموزش تصویری این نرم افزار را قرار بدهم امیدوارم مفید باشه.
دانلود فایل
WampServer
 یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای لوکال ساز محسوب میشود این نرم افزار یک نرم افزار برای راه اندازی IIS‌ لینوکس هست که شما بوسیله آن میتوانید فایل های پی اچ پی را اجرا و نتیجه آن را ببینید . شما میتوانید توسط این نرم افزار همه اسکریپت های PHP را بر روی لوکال تست نمایید.
برخی ویژگی های WampServer
قابلیت سوئیچ بین  تمامی نسخه های Php  MySQL  Apache
امکان مدیریت تمام سرویس های نصب شده
امکان دسترسی به تمام ماژول های php و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › به
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پ
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوترهست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و . ساخت. اغلب فروشنده های فالوور و لایک و . از این نرم افزار برای ساخت اکانت استفاده میکنند! قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!! که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار شما قرار میدهیم!!! این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی هم بسازه!! در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود میباشد!! ح
خیلی از دوستان از ما درخواست داشتند که روش دانلود نرم افزار wave را برای آنها فراهم کنیم. اگر شما هم میخواهید از این نرم افزار استفاده کنید به سایت دانش‌لاین مراجهه کنید، دانش‌لاین همیشه جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای طراحی سیستم های تصفیه آب صنعتی به شما ارائه میدهد.
 
همچنین خیلی از دوستان در نصب این نرم افزار مشکلاتی داشتند، ظاهرا بعد از نصب این نرم افزار به درستی کار نمیکند و اجرا نمیشود! بعضی از دوستان نیز شکایت از این داشتند که نر
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید . .
بروزترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › i
نرمافزار اِمپلاس یکی از نرمافزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرمافزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرمافزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرمافزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
دانلود رایگان بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-.بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه .
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.
نرم افزار اتوکد معروفترین و پرکاربردترین محصول شرکت Autodesk است که برای ساختن مدل های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه ای استفاده میشود.از نرم افزار اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی و . استفاده می گردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار هم اکنون پر کاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ن
دانلود منیجر IDM را می توان قوی ترین ابزار جهت دانلود از اکثر پروتوکول های اینترنتی دانست. در نسخه جدید ۶٫۳۲ نرم افزار دانلود منیجر IDM شاهد بهبود رابط کاربری می باشیم! به صورتی که پشتیبانی کامل از کاراکترهای یونیکد برای تمامی نسخه های ویندوز به این نرم افزار اضافه شده است. این امر باعث می شود تا بتوانید نرم افزار IDM را به هر زبانی که تمایل دارید ترجمه نمایید و محدود به زبان های پیشین نباشید. در کنار این قابلیت جدید، باگ های گوناگون نرم افزار نی
دانلود منیجر IDM را می توان قوی ترین ابزار جهت دانلود از اکثر پروتوکول های اینترنتی دانست. در نسخه جدید ۶٫۳۲ نرم افزار دانلود منیجر IDM شاهد بهبود رابط کاربری می باشیم! به صورتی که پشتیبانی کامل از کاراکترهای یونیکد برای تمامی نسخه های ویندوز به این نرم افزار اضافه شده است. این امر باعث می شود تا بتوانید نرم افزار IDM را به هر زبانی که تمایل دارید ترجمه نمایید و محدود به زبان های پیشین نباشید. در کنار این قابلیت جدید، باگ های گوناگون نرم افزار نی
دانلود نرم افزار Discord مسنجر گیمرها برای اندروید
 "Discord" نام یک نرمافزار چت صوتی و متنی می‌باشد که به صورت اختصاصی برای بازیکنان طراحی شده است. با استفاده از این نرمافزار می‌توانید به گپ صوتی و متنی پرداخته و از بازی‌های مختلف آنلاین و جزئیات آن اطلاع یابید.رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و کاربر پسند است که به محض اجرای آن، راهنماهای مفیدی برایتان نمایش داده می شود و حتی تازه کاران به راحتی می توانند با حداقل تلاش از تمامی امکانات
نرمافزار اِمپلاس یکی از نرمافزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرمافزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرمافزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرمافزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربرد دارد.
ا
پشتیبانی رایگان از نرم افزار همکاران سیستم
انجام خدمات پشتیبانی نرم افزار همکاران سیستم 
امکان پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم برای کاربرانی که از نسخه دلفی همکاران سیستم استفاده مینمایند به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.
به منظور ارتقا و به روز رسانی نسخه قدیمی نرم افزار همکاران سیستم ، پشتیبانی این نرم افزار تا زمان انتقال به نرم افزار یکپارچه حسابداری به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.
خدمات قابل ارائه:
 
پشتیبانی نرم افزار همک
دانلود نرم افزار Discord مسنجر گیمرها برای اندروید
 "Discord" نام یک نرمافزار چت صوتی و متنی می‌باشد که به صورت اختصاصی برای بازیکنان طراحی شده است. با استفاده از این نرمافزار می‌توانید به گپ صوتی و متنی پرداخته و از بازی‌های مختلف آنلاین و جزئیات آن اطلاع یابید.رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و کاربر پسند است که به محض اجرای آن، راهنماهای مفیدی برایتان نمایش داده می شود و حتی تازه کاران به راحتی می توانند با حداقل تلاش از تمامی امکانات
مدتی وقت گذاشتم و نسخه های مختلف از این تیپ نرم افزار رو دانلود کردم و همه رو امتحان کردم
مطالب رو میتونید اینجا ببینید.
دست آخر این بهترین نرم افزار لیست بود. سریع و راحت و سبک . فقط ایرادی که میشه بهش گرفت اینه که توی نسخه رایگانش هر روز فقط یه درایور رو میتونید دریافت کنید که برای من مشکلی نداشت.

برای دانلودش به این لینک مراجعه کنید.
آدرس سایت:
http://devicedoctor.com/
دانلودpdf کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن به زبان فارسی – جلد یک و دو
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن به زبان فارسی – جلد یک و دوhttps://tamasha.com › yoxo9- Translate this page‫Video for دانلود کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن به زبان فارسی – جلد یک و دو‬‎▶ 0:07Nov 9, 2018 - Uploaded by یوسافتدانلود کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن به زبان فارسی – جلد یک و دو دانلود فایل.دانلود کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن به زبان فارسی – جلد یک و .https://tamasha.com › jJGGx- Tran
۱۰ تا از بهترین نرم افزار های جایگزین نوت پد ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷


حتما با نرم افزار نوت پد (Notepad) آشنا هستید. ساده ترین ویرایشگر متن
که در همه نسخه های منتشر شده از ویندوز، آن را مشاهده می کنید. با این
حال این نکته که از این برنامه در همه نسخه های ویندوز استفاده می شود به
این معنی نیست که در حوزه خود بهترین است. در این مطلب انزل وب به معرفی
چند نرم افزار ویرایشگر متن ویندوز که می توانند به عنوان جایگزین نوت پد
ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ به کار بروند پرداخته
از آنجائیکه حداکثر زمان استفاده از قیمتهای اعلام شده در کانال برای نسخه حسابداری اجرای بودجه سال 99 (( سامانه HESAB )) خرداد ماه 99 پایان می یابد و با توجه به امکانات گسترده اضافه شده به نرم افزار (( تنظیم بودجه ، تفریغ بودجه ، اعتبارات ، مغایرت گیری خودکار،حساب ارزی ، گزارشات اقتصادی و عملیاتی و . )) ، همچنین نرخ تورم ، قیمت نرم افزار نیز از اول تیرماه حدود 35%  افزایش یافته و از مبلغ فعلی 000ر650ر99 ریال  به حدود مبلغ 000ر000ر135 ریال خواهد رسید ، فلذا در صو
نرمافزار Smart-PLS نرم افزاری کاربردی برای طراحی مدل‌های معادلات ساختاری (SEM) در یک محیط کاربری گرافیکی است. این مدل‌ها می‌توانند با استفاده از روش تحلیل حداقل مربعات جزئی (PLS: Partial Least Squares) ارزیابی شوند. این نرم افزار در یک پروژه انجام شده در موسسه مدیریت عملکرد و سازمان‌ها در دانشگاه هامبورگ آلمان طراحی شده است. نرمافزار Smart-PLS از تکنولوژی WebStart جاوا استفاده می‌کند. بنابراین، امکان استفاده از این نرمافزار بر روی همه سیستم‌های عامل وجود د
نسخه جدید نرم افزار اف ال استودیو تحت عنوان دانلود FL Studio 20 به طور کامل رابط کاربری را از نو طراحی کرده است. ویژگی های جدید جذاب که بسیاری از کاربران به دنبال آن بوده و درخواست کرده اند، در نسخه FL Studio 20 اضافه شده است. نرم افزار FL Studio را می توان یک ابزار کامل برای تولید موسیقی دانست که بیش از ۱۴سال توسعه ی خلاقانه را در خود جای داده است. این نرم افزار از آپدیت رایگان مادام العمر برای خریداران نسخه اصلی اش پشتیبانی می کند. در دانلود FL Studio 20 مهم نیست
با سلام خدمت مهندسین گرامی.
بالاخره به لطف خدا و پیگیری زیاد تونستم نسخه قابل نصب روی ویندوز رو برای نرم افزار civiltools درست کنم. تغییرات این نسخه نسبت به نسخه ۱.۲ به شرح ذیل میباشد:
1- نرم افزار مقاطع معادل:

اضافه کردن خروجی به اکسل: به پیشنهاد مهندسین عزیز علی زیبایی و علی مومن امکان خروجی به اکسل رو اضافه کردم که از طریق فایل اکسل میتونید مقاطع با پسوند .pro برای استفاده در ایتبز ورژن 9.7 بسارید.
پارامتر cw: پارامتر cw رو برای تمام مقاطع اضافه کردم.
پ
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.31) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار
می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم
افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف
آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر
اختیار همکاران محترم قرار گرفته است

دانلود نرم افزار فرم الف سربداران نسخه مدیر   (1.0
نسخه جدید نرم افزار اف ال استودیو تحت عنوان دانلود FL Studio 20 به طور کامل رابط کاربری را از نو طراحی کرده است. ویژگی های جدید جذاب که بسیاری از کاربران به دنبال آن بوده و درخواست کرده اند، در نسخه FL Studio 20 اضافه شده است. نرم افزار FL Studio را می توان یک ابزار کامل برای تولید موسیقی دانست که بیش از ۱۴سال توسعه ی خلاقانه را در خود جای داده است. این نرم افزار از آپدیت رایگان مادام العمر برای خریداران نسخه اصلی اش پشتیبانی می کند. در دانلود FL Studio 20 مهم نیست
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
دانلود رد Discord مسنجر گیمرها برای اندروید و کامپیوتر
 
دانلود نرم افزار Discord مسنجر گیمرها برای اندروید
 "Discord" نام یک نرمافزار چت صوتی و متنی می‌باشد که به صورت اختصاصی برای بازیکنان طراحی شده است. با استفاده از این نرمافزار می‌توانید به گپ صوتی و متنی پرداخته و از بازی‌های مختلف آنلاین و جزئیات آن اطلاع یابید.رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و کاربر پسند است که به محض اجرای آن، راهنماهای مفیدی برایتان نمایش داده می شود و حتی تا
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
نام نرم افزار مشهور و محبوب کمپانی بزرگ Adobe برای میکس و مونتاژ فایلهای ویدیویی است. این نسخه با دارا بودن نهایت امکانات و تکنولوژی های نوین در زمینه میکس و مونتاژ ویدیویی و سینمایی، امکان ویرایش و ادیت قدرتمند یک فیلم را برای شما امکان پذیر می سازد.
ادوب پریمیر به غیر از بازسازی ویدیو امکان اضافه کردن افکت های متنوع و حتی صدا گذاری بروی ویدیوها به شیوه های مدرن و با بالاترین کیفیت نیز تعبیه شده است. از نسخه CS نرم افزار Premiere، این محصول جز مجمو
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-نسخه-.۸ مرداد ۱۳۹۵ - فقط 50 نسخه دیگر به فروش می رسد. 80% تخفیف بدلیل درخواست های زیاد و مکرر شما. قیمت نرم افزار با %80 تخفیف = فقط 9.800 تومان!!
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید 2020 :: گنجینه ناب ترین .paresh100.blog.ir › بهترین-
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - .appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-نسخه-.۸ مرداد ۱۳۹۵ - فقط 50 نسخه دیگر به فروش می رسد. 80% تخفیف بدلیل درخواست های زیاد و مکرر شما. قیمت نرم افزار با %80 تخفیف = فقط 9.800 تومان!!
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید 2020 :: گنجینه ناب ترین .paresh100.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز
گرامرلی (grammarly)، بهترین نرم افزار آنلاین برای شناسایی و رفع اشتباهات نگارشی و املایی در متون انگلیسی است. نرم افزار گرامرلی
با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته خود که قدرت گرفته از میلیون ها مقاله
بررسی شده است، گزینه های مناسبی جهت رفع این ایرادات پیشنهاد می دهد. این
نرم افزار در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه میشود.

نسخه پرمیوم این نرم افزار با استفاده ۲۵۰
قاعده گرامری و نگارشی زیان انگلیسی، متن مورد نظر را بررسی کرده و
ایرادات مشاهده شده
۱. حصول اطمینان کاربر از اتصال رایانه به اینترنت
۲. مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی مودیان و دانلود اظهارنامه مربوطه
۳. نصب نسخه نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
۴. ورود اطلاعات درخواستی در نرم افزار اظهارنامه مربوطه
۵. دریافت اطلاعات هویتی مودی از سامانه ثبت نام الکترونیکی
۶. تکمیل  جداول اطلاعاتی و مالی توسط مودیان 
۷. چاپ و بررسی نسخه پیش نویس
۸. ارسال اطلاعات به سازمان امورمالیاتی کشور
۹. دریافت کدرهگیری
۱۰. صدور الکترونیکی قبض مالیاتی
۱
نرم افزار مسافت سنج اندروید
 
نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer برای آندروید
Accupedo-Pro Pedometer 8.5.0.G یک نرم افزار کاربردی در زمینه گام شمار و مسافت سنج میباشد که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است و ما نیز به همراه نسخه مود با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم. اگر شما هم روزانه مسافت های طولانی را پیاده روی میکنید، و دوست دارید تا بدانید چند قدم را در چه مدت برداشته اید ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد میکنیم که میتواند کمک زیادی به شما کند.
نرم افزار نسخه جدید photograv 3.0 با لینک مستقیم

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود نرم افزار نسخه جدیدphotograv 3.0 با لینک مستقیم

نرم افزار نسخه جدیدphotograv 3.0  نرم افزار فتو گراو مخصوص تهیه فایل تصویری جهت خروجی دستگاه لیزر می باشد. آموزش ورژن قبلی این . روش نصب: - فایل را دانلود نمایید. - ضمناً در ویندوز ۸ نیز تست گردید، این نرم افزار در تمامی نسخه های ۶۴ بیت و ۳۲ بیت قابل اجرا است. ویرایش : ۲۰۱۴/۰۳/۱۳ در ساعت ۲۳:۵۶ دلیل: ارائه نسخ
دانلود کتاب آموزش نرم افزار تدبیر    
 
دانلود فایل
 
 
آگهی‌ها
‏یادگیری بخشش فقط باعث تغییری سودمند مثبت در زندگی شماست و ممکن نیست به کسی آسیبی وارد کند.چهار مرحله برای تحملباشاش عماد رحیم استاگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf - آی آر .www.irhesabdaran.ir › . › آموزش نرم افزار حسابداریکتاب آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر. در پست های قبلی آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزا
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.30) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر اختیار همکاران محترم قرار گرفته است
دانلود نرم افزار فریتز Fritz 15
Fritz 15 - English Version فریتز 15 دانلود نرم افزار شطرنج فریتز 15 با لینک مستقیم نسخه 32 بیتی و 64 بیتی همراه با فیلم آموزش نصب و  فعال ساز محصول : 2016 chessbase حجم 822 مگابایت   فریتز 15 با تغییرات زیاد وظاهری بسیارجذابتر از نسخه های قدیمی بازیکنان مدرن شطرنج به چه جیزی نیاز دارند؟ یک حریف تمرینی،یک مربی،یک بانک اطلاعاتی بروز و عبور از سرور آنلاین شطرنج. فریتز &n .
دریافت فایل
نرم افزار شهید غلامعلی فاریابی،نرم افزاری است که تمامی تصاویر،مطالب،دستنوشته ها،نامه ها و تمامی موضوعات مرتبط با شهید غلامعلی فاریابی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از مزیت های این نرم افزار دسترسی سریع به اطلاعات شهید است و اینکه شما برای استفاده از هیچ امکانی از این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.این نرم افزار با کد نویسی بسیار دقیق انجام شده است و روی اکثریت موبایل های هوشمند تست شده و هیچگونه مشکلی
باد صبا تقویم اذان گو یا همان تقویم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقویم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد. با ویجت اختصاصی و جذاب برای نمازگزاران ، تقویم بدون محدودیت زمانی بوده و قابلیت دریافت اطلاعیه های مرتبط با مناسبت های روز را دارا می باشد.
 

ادامه مطلب
سلام ،
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوتر
هست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و . ساخت
اغلب فروشنده های فالوور و لایک و . از این نرم افزار برای ساخت اکانت 
استفاده میکنند!
قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!!
که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار 
شما قرار میدهیم!!!
این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی 
هم بسازه!!
در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود
با استفاده از برنامه SHAREit Lite شریت لایت شما میتوانید فایل های خود در گوشی از جمله تصاویر ویدیو ها نرم افزار و بازی های نصب شده در تلفن همراه خود را با سرعت بسیار بالا بین دو گوشی یا گوشی و کامپیوتر منتقل کنید این نرم افزار نسخه کم حجم شده و رسمی برنامه شیریت می باشد که شما میتوانید از این برنامه در کنار نسخه اصلی برنامه در تلفن همراه خود نصب داشته باشید
ادامه مطلب
آنتی ویروس Node32 ورژن 12.0.27.0 نسخه 64bit
توجه داشته باشید این نرم افزار بدون کرک میباشد .کلید فعال سازی به زودی در این وبلاگ قرار داده خواهد شد.
برای دریافت این نرم افزار از لینک زیر اقدام کنید

دانلود 64bit
دانلود و آموزش نصب مفیدتریدر 5 : نرمافزار تحلیل تکنیکال و .نرم افزار مفید تریدر ( MofidTrader 5 ) یکی از پر کاربردترین نرم افزار های رایگان تحلیل تکنیکال برای معامله گران سهام در بورس ایران است.5 نرمافزار تحلیل تکنیکال جهت تحلیل بازار سرمایه ایراننرم افزار تحلیل تکنیکال آمی بروکر (amibroker) بین تحلیلگران بورس ایران بیشترین محبوبیت را دارد و به لحاظ امکانات یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای .‏دانلود مفیدتریدر · ‏دانلود آمی‌بروکر · ‏نرمافزار س
1- نرم افزار ورد
بله درست شنیدید! خود نرم افزار آفیس ورد شرکت ماکروسافت یکی از بهترین گزینه ها برای غلط گیری و تصحیح خطاهای نگارشی و گرامری در متون انگلیسی می باشد که بسیار کار شده و دقیق است ولی باید جدیدترین نسخه یعنی ورد 2016 را نصب کنید. برای فعال شدن آن کافی است که دکمه F7 کیبورد را فشار دهید.
2- نرم افزار Grammarly
قطعا تبلیغ این برنامه را دیده اید! فوق العاده هوشمند و قوی و در واقع بهترین در این زمینه! این برنامه به دو شکل وجود دارد: می توانید اف
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
دانلود نرم افزار مکتبه الشامله نسخه 3.64
 فایل بدون کتاب
دانلود کنید

توضیحات: مکتبه الشامله نرم افزاری است با کتاب های رایگان بسیار زیاد که البته غالبا مربوط به کتاب اهل تسنن می باشند
ولی باید گفت امکانات و محیط نرم افزار خصوصا برای پژوهشگران در سطح خوبی است. تنها مشکلی که هست اینه که کار با اون و اضافه کردن کتاب ها کمی مشکله که سعی می کنیم به زودی آموزش استفاده از اون را روی سایت قرار بدیم.  
برای دانلود و اضافه کردن کتاب ها چند راه وجود داره،
دانلود آنتی ویروس نود 32
 ESET NOD32 Antivirus 4 
 
ESET NOD32 Antivirus 4 x86/x64 نسخه ی 4 آنتی ویروس نود 32 شرکت بزرگ ESET را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلای
Mobogramبرنامه موبوگرام نسخه ی پیشرفته ی برنامه تلگرام است که با طراحی مجدد بوسیله ی API های تلگرام شده اس . شما به وسیله این نرم افزار دقیقا همان امکانات تلگرام اصلی را از سرورهای شرکت تلگرام خواهید داشت ولی با امکانات و اختیارات بیشتر. در این نرم افزار امنیت مسنجر تلگرام کاهش نیافته است و به اندازه ی تلگرام امنیت و پشتیبانی دارد. امکانات بیشتر موبوگرام باعث شده به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کند. بوسیله نرم افزار موبوگرام با آسودگی و اطمینان کامل
تست دود چیست؟
تست دود (Smoke Testing) یک تست مقدماتی است که بر روی ساخت (Build) اولیه نرم افزار انجام می شود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای بررسی روند و فعالیت های بعدی تست مورد بررسی قرار دهد.
به تست دود تست ساختار نیز گفته می شود زیرا در وهله ی اول با تست کردن نرم افزار، ناپایداری نرم افزار مشخص شده و برای تست های بیشتر، نسخه رد می شود.
اصولاً این یک نوع تست غیر جامع است که هیچ تست عمیقی را شامل نمی شود ، بلکه عملکردهای اساسی را در نظر می گیرد و
iRoot نرم افزاری جهت روت کردن گوشی اندرویدی میباشد. این نرم افزار قادر است بیشتر گوشی های موبایل (با نسخه های مختلف اندروید) را روت کند.
 
در حال حاضر نرم افزار iRoot قادر به روت کردن تمام نسخه های اندروید از 2.1 به بالا میباشد. و این یعنی پشتیبانی از صدها گوشی موبایل در برندهای مختلف (سونی، سامسونگ، هواوی، ال جی، شیائومی، اچ تی سی، و.) و پشتیبانی از ده ها نسخه مختلف اندروید.
 
روال روت کردن اندروید با کمک iRoot در چند مرحله و به سادگی انجام میشود. همچن
بالاخره پس از چند هفته تاخیر، گوگل نسخه 81 مرورگر کروم را با قابلیت‌های و ویژگی‌های جالب توجه معرفی کرد.
نسخه هشتاد و یکم کروم پس از تأخیر چند هفته‌ای به دلیل ویروس کرونا بالاخره رونمایی شد. این نسخه برای ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده خواهد بود و کاربران می‌توانند با بروزرسانی این نرمافزار از قابلیت‌های جدید این نسخه استفاده کنند. همانطور که وبسایت ZDNet در رابطه با این خبر نوشته ، گوگل مجبور شد برخی از ویژگی‌هایی که قرار بود رونمایی ش
امروزه استفاده از ویزیتورها به عنوان پخش کننده مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، لبنیات، لوازم پزشکی و . امری مرسوم در بین تولید کنندگان می باشد. نسخه پخش و مویرگی نرم افزار حسابداری کیان پرداز با کاربری ساده و روان این امکان را برای صاحبان این کسب و کارها فراهم می کند که پیمایش و تحلیل نیازهای پخش مویرگی را مورد بررسی قرار دهند.
مشخص بودن مکان ویزیتور در هر لحظه
ثبت لوکیشین مشتریان روی نقشه
اتصال پورسانت گیر به مشتری های خود
مشاهده تصاویر محص
نرم افزار LISREL یک محصول نرم افزاری است که به منظور برآورد و آزمون مدل‌ های معادله ساختاری طراحی شده است. این نرمافزار از سوی شرکت بین المللی نرم افزار علمی  (SSI: Scientific Software International) به بازار عرضه شده که از طریق وب سایت www.ssicentral.com قابل دانلود می‌باشد.
نرم افزار LISREL با استفاده از همبستگی و کوواریانس بین متغیرهای اندازه گیری شده، می‌تواند مقادیر بارهای عاملی، واریانس ها و خطاهای متغیرهای نهفته را برآورد یا استنباط کند در دهه‌ های اخیر معادلا
دانلود رایگان برنامه استخاره با قرآن همراه تفسیر
 
دانلود مستقیم رایگان
دانلود رایگان از کافه بازار
 
 
در زمان گرفتن استخاره به نکات زیر توجه کنید: 
۱. حتما طهارت داشته باشید و  با وضو  استخاره بگیرید.۲. زمان گرفتن استخاره  رو به قبله  باشید.۳. بهترین زمان برای گرفتن استخاره  بین دو نماز  است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود نرم افزار اندروید استخاره با قرآن کریم نسخه 5.0 با .www.p30afzar.com › estekhare_makarem۶ خرداد ۱۳۹۸ - دانلود نرم افزا
گنو (GNU) چیست؟
گنو سیستم عاملی با نرم افزار آزاد است، یعنی در واقع به آزادی عمل کاربران احترام می‌گذارد. توسعه گنو موجب شده است تا بتوان از کامپیوتر بدون استفاده از نرم افزاری که حقوق کاربر را پایمال کند استفاده کرد.
جنبش نرم افزار آزاد چیست؟
کمپین جنبش نرم افزار آزاد به دنبال حمایت از کاربرانی است که خواهان آزادی ناشی از نرم افزار آزاد هستند. نرم افراز آزاد، کاربران خود را تنها در محدوده محاسبات خود کنترل می‌کند. درحالیکه نرم افزارهای غیر
نرم افزار نسخه جدید photograv 3.0 با لینک مستقیم

نرم افزار فتو گراو مخصوص تهیه فایل تصویری جهت خروجی دستگاه لیزر می باشد. آموزش ورژن قبلی این . روش نصب: - فایل را دانلود نمایید. - . ضمناً در ویندوز ۸ نیز تست گردید، این نرم افزار در تمامی نسخه های ۶۴ بیت و ۳۲ بیت قابل اجرا است. ویرایش : ۲۰۱۴/۰۳/۱۳ در ساعت ۲۳:۵۶ دلیل: ارائه نسخه جدید.
دانلود رایگان نرم افزارهای دستگاه لیزر نرم افزارهای مین برد

دانلود رایگان نرم افزار دستگاه لیزر  در این صفحه می توانید
دانلود نرم افزار شیریت برای اندروید
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
باورنکردنی برای دستگاه های اندروید.https://www.p30afzar.com/www.p30afzar.com › shareitدانلود SHAREit 5.2.72 ww نسخه جدید اندروید برنامه شریت + .دانلود و نصب SHAREit نسخه جدید برنامه شریت اندروید ارسال دریافت فایل + نسخه مود شده بدون تبلیغات آخرین ورژن شیرایت با لینک مستقیم دانلود رایگان شیریت .https://patoghu.com/patoghu.com › موبایل › نرم افزار اندرویددانلود شیریت ارسال و دریافت فایل با سرعت بسیار بالا .د
خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمنitpnu90.blogfa.com › postکتاب مهندسی نرم افزار پرسمن یکی از غنی ترین مراجع موجود برای درس مهندسی نرم افزار می باشد. هم اکنون خلاصه ای از این کتاب را برای دانلود شما قرار داده ایم .
خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل | preson | 232562preson.ganodermaa.ir › preson › htmlخلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل | preson
دانلود خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمنitpnu90.blogfa.com › postکتاب مهندسی نرم افزار پرسمن یکی از غنی ترین مراجع موجود برای درس مهندسی نرم افزار می باشد. هم اکنون خلاصه ای از این کتاب را برای دانلود شما قرار داده ایم .
خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل | preson | 232562preson.ganodermaa.ir › preson › htmlخلاصه کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل | pr
دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار گوسین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب راهنمای سریع استفاده از نرم افزار گوسین .jamshimi.ir › آموزش › آموزش نرم افزار شیمی۹ مرداد ۱۳۹۷ - دانلود کتاب راهنمای سریع استفاده از نرم افزار گوسین Gaussian 09W شامل آموزش مبانی، روش ها و تکنیک های پایه و مقدماتی در استفاده از نرم افزار .
دانلود کتاب آموزش نرم افزار گوسین – دانلود فایل در مورد .afile.gigfa.com › 2017/10/21 › دانلود-کتاب-آموزش-نرم-افزار-گوسین۲۹ مهر ۱
۱- آشامپو وین اپتیمایزر(Ashampoo WinOptimizer)این ابزار رایگان هم یکی از بهترین نرم افزارهای پاکسازی کامپیوتر در بازار است. فقط آنرا نصب کنید تا بقیه کار را خودش انجام دهد. این نرم افزار دارای ابزار بهینه سازی قدرتمندی است که می‌تواند فایل‌های ناخواسته را پاک کرده و عملکرد مناسب کامپیوتر شما را تضمین ‌کند.
این نرم افزار از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ پیشگیری کرده و ابزار بهینه سازی انرژی دارد تا انرژی کمتری مصرف کنید و عمر باتری را افزایش می‌دهد. تمامی
دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2020 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.
البته همگان می دانیم که نرم افزار
نسخه ساده نرم افزار حسابداری و انبار داری انگاره نت همچون ورژن های قبلی این نرم افزار امکانات پایه ای و مورد نیاز برای دریافت  و پرداخت و صدور فاکتور و… را دارا می باشد.
ویژگی های نرم افزار:
سادگی در نصب و اجرا
سهولت در استفاده ( بدون نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری)
صدور فاکتور های دریافت و پرداخت با نشان و آدرس صاحب نرم افزار
گزارش گیری های متنوع و کارا بر روی حساب ها،کالا ها، فاکتور ها ، اشخاص و….
ثبت و کنترل دریافت، پرداخت ،چک ، حواله و پول
نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری محک در اردبیل
دفتر خدمات حسابداری ما به عنوان تنها نماینده فروش نرم افزار های حسابداری محک در شهرستان اردبیل افتخار دارد که نرم افزاری متفاوت در زمینه حسابداری را به همشهریان عزیز ارائه میدارد تا بدین وسیله کسب و کار خود را ساده تر ، دقیق تر و سریع تر مدیریت کنند.
دسته بندی محصولات نرم افزار حسابداری محک:
 نرم افزار حسابداری فروشگاهی
نرم افزار حسابداری شرکتی
نرم افزار حسابداری تولیدی
نرم افزار حسابدار
⛔️هشدار نرم افزار بله ی است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
اگه براتون سواله که کامپیوتر چند بخشه متن زیر کمکتون میکنه که یکم اطلاعات از دو بخش اساسی کامپیوتر به دست بیارید :
کامپیوتر(رایانه)  از دو قسمت متفاوت به اسم های سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده. قسمت هایی  مانند کارتها و بردهای الکترونیکی ، مانیتور و صفحه کلید و غیره که قابل دیدن و لمس هستن سخت افزار می گن.
نرم افزار: مجموعه ای هماهنگ از برنامه ها هست که کنترل و هماهنگی فعالیتهای سخت افزاری رایانه و هدایت و پردازش داد ه ها را انجام میده. کاربر
با سلام خدمت مهندسین گرامی.
در این پست نحوه نصب و راه اندازی نرم افزار سیویل تو رو با هم مرور میکنیم.
نرم افزار سیویل تو بر پایه نرم افزار کدباز FreeCAD نوشته شده است، بنابراین برای اجرای آن نیاز است که ابتدا نرم افزار فری کد نصب شود. همچنین نرم افزار سیویل تو سیستم آپدیت اتوماتیک دارد، به این نحو که در ابتدای شروع نرم افزار، در صورت وجود آپدیت به کاربر پیغام مناسب داده میشود. برای چک کردن و آپدیت کردن نرم افزار نیاز به نرم افزار گیت می باشد
نسخه جدید نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ Mirillis Action منتشر شد! (2.0.6)
 
نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.
 
نرم افزار Mirillis Action برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار مناسب است و میتوانید از بازی های خود به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
 
همچنین این نرم
در حال حاضر بهترین نرم افزارهای تحلیلی داده های کیفی، سه نرم افزار MAXQDA- ATLASti- NVivo هستند. اگر چه هر سه کاربرد مشترکی دارند اما تفاوتهایی نیز با همدیگر دارند که صد البته برای کاربرانی که داده هایشان به زبان فارسی است این تفاوت ها پر رنگ تر می باشند.
اگر دوست دارید کمترین مشکل را داشته باشید از مکس کیودا نسخه 12 پلاس و ترجیحا پرو استفاده نمایید. در اولویت بعدی اطلس تی نسخه فول 7.5 نیز گزینه مناسبی است چرا که در ارائه مدل نهایی مزیتهایی نسبت به مکس
نرم افزار LINE یکی از نرم افزارهای محبوب و پرطرفدار سیستم های آی او اس بوده که تاکنون بیش از 600 میلیون کاربر در 240 کشور جهان در حال استفاده از این نرم افزار هستند. نرم افزار LINE: Free Calls & Messages به شما اجازه می دهد تا در هرجایی که هستید بصورت کاملا رایگان با دوستان و خانواده تان بصورت شبانه روزی ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بسیار بالا داشته باشید.
ادامه مطلب
 
دانلود نسخه 12.3f
http://s7.picofile.com/file/8377876868/PLS_CADD_12_3F.rar.html
دانلود آموزش فارسی pls cadd
http://bayanbox.ir/download/6077244272061006076/PLS-CADD.pdf
 
 
نکات قابل توجه
1- نرم افزار فقط روی ویندوز 7 اجرا می شود.
2- برای اجرا نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کرده و یا از طریق فایر وال فایل های اجرایی نرم افزار را بلاک کنید
3- تایرخ سیستم را به 2011/11/11 تغییر دهید
4- نرم افزار را اجرا کنید

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها