نتایج جستجو برای عبارت :

میراث لورین

اداره کل ميراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل ميراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل ميراث فرهنگی استان سیستان و بلو
 
ملکوتی گفت: دره هندوستان اسفدن دره‌ای است با پوشش گیاهی متنوع در نزدیکی اسفدن پوشش گیاهی آن در قسمت کوهستانی شامل درخت‌های انجیر وحشی، بنه، پسته کوهی، بادامشک و گز است و بوته‌های آویشن و زیره است.
 
 
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ملکوتی ، مسئول ثبت ميراث طبیعی اداره کل ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: دشت اسفدن قاین شامل دق و دره هندوستان، در همایش ميراث طبیعی کشور در
 
دانلود کتاب ميراث زرین
توجه داشته باشید این کتاب به قیمت ۶۰۰ هزار تومان در اینترنت بفروش میرسد اولین و کاملترین کتاب رمزگشایی علائم - نمادها - آثار و نشانه ها و اسرار نظامی در ایران با بهترین و بی نظیر ترین مطالب آموزشی که در هیچ پکیجی و هیچ کتابی تابحال ندیده اید و نخواهید دید مطالب کتاب ميراث .
دریافت فایل
مجلس شورای اسلامی با 163 رأی موافق از مجموع 255 نماینده حاضر به دکتر علی‌اصغر مونسان برای تصدی وزارت ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رأی اعتماد داد تا آخرین رئیس سازمان ميراث‌فرهنگی، نخستین وزیر وزارتخانه جدید باشد.
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این مسکن  تاریخی که مدتی قبل توسط یک شخص حقیقی خریداری شده، تا کنون چند مرحله دستخوش آتش سوزی شده و ساکنان قبلی آن نیز خانه را به حال خود ول کرده اند و این خانه ی قاجاری تقریبا بوسیله صورت متروکه بوسیله حال خودرها شده است. دوستداران ميراث فرهنگی استان فارس خلق شدن این حفره ی بزرگ در ضلع غربی خرابه ساختمان ی رسولی را هشداری دانسته اند که احتمال ریزش این خانه را با سرعت بیشتری حاضر می کند. به گفته ی آن ها
 
استان کردستان دارای یک هزار و ۵۲۰ اثر تاریخی شناسایی شده شامل آثار باستانی، غارهای طبیعی، درختان کهنسال، ميراث منقول، قنات و مکان های طبیعی است، ۸۷۲ اثر از این تعداد شامل ۷۷۳ اثر غیر منقول شامل (آثار تاریخی، تپه، محوطه و بنا)، ۲۰ مورد ميراث طبیعی، ۵۶ مورد ميراث معنوی و ۲۳ مورد ميراث منقول در فهرست آثار باستی کشور به ثبت رسیده است.
 
مدیر کل ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: خانه‌های
بسم اللهزمان‌شناسی نیز عنصر دیگری است که حماسه 9 دی را تبدیل به یک رویداد تاریخ‌ساز در کتاب انقلاب اسلامی ایران نموده است. به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران و صاحب نظران اگر حماسه 9 دی در تاریخ مشخص خودش روی نمی‌داد مطمئنا تاثیر شگرف خود را دارا نمی‌بود.
ادامه مطلب
این پاورپوینت در32 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بنمده شده است د راین پاورپوینت مطالبی از تاربیخچه ميراث فرهنگی،تعریف اجمالی ا زميراث فرهنگی،اهمیت حفظ آثار،مطالبی از یونسکو و سایر مطاب مفید و ارزنده درمورد وزارت ميراث فرهنگی د راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
مدیرکل ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از حضور 20 نفر از متخصصان فعال در حوزه عصر آهن جهان در این همایش خبر داد و گفت: این همایش به همت ميراث فرهنگی و دانشگاه کردستان، موزه ملی ایران و مرکز باستان‌شناسی سازمان ميراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحسن علوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری چهار کنفرانس ملی و بین‌المللی در دانشگاه کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اس
رئیس اداره ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد اضافه کرد: پنج هتل، سه مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان فعالیت دارند که مسافران و گردشگران می‌توانند در صورت تمایل به اقامت در این شهرستان در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های دارای مجوز اسکان پیدا کنند.
 
 
عبده رئیس اداره ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با پیگیری‌های انجام ش
چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی، با وجود اعلام تغییر در زمان برگزاری، روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه در زنجان آغاز به کار کرد.
به گزارش ميراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل ميراث فرهنگی زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل ميراث فرهنگی استان در این خصوص گفت: به صلاحدید مدیریت عالی استان، در راستای استفاده از زیرساخت‌های جشنواره ملی روستا، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نیز تأکید بر حفظ زمان برگزاری، این جشنواره ملی روز گذشته در زنجان آغاز به کار کرد.»
ادام
دانلود فیلم Annabelle Comes Home 2019 با لینک مستقیم
نسخه BluRay Full HD 1080p اضافه شد
نسخه BluRay 1080p اضافه شد
نسخه BluRay 720p اضافه شد
نسخه x265 10bit اضافه شد
نسخه کم حجم x265 اضافه شد
 6.0/10 از 31,780 رای
 53/100
کیفیت: BluRay Full HD 1080p
ژانر: ترسناک، معمایی، هیجان انگیز
محصول کشور: آمریکا
مدت زمان: 106 دقیقه
کارگردان: Gary Dauberman
ستارگان: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Mckenna Grace
فیلم آنابل 3” ششمین فیلم از دنیای سینمایی احضار است و دنباله دو فیلم Annabelle 2014” و Annabelle: Creation 2017” محسوب میشود. در این فیلم، د
دانلود کتاب ميراث ذرین
دانلود کتاب ميراث ذرین
دانلود کتاب ميراث زرین اگر علاقه مند به گنج یابی و دفینه یابی هستید پیشنهاد می کنیم حتما این کتاب بی نظیر رو دانلود و مطالعه کنید همه چیز درباره علوم غریبه اولین مرجع و منبع رمزگشایی آثار علائم , نمادها , نشانه ها و اسرار نظامی دفینه ها در ایران کتاب ميراث .
دریافت فایل
کتاب ميراث زرین - ویرگول https://virgool.io › کتاب-ميراث-زرین-mu8tcgsyd8uh کتاب ميراث زرین البته در اینجا حفاری بسیار شده است و خیلی از آنها از
تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد
تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد تحقیق آماده حمایت از ميراث فرهنگی در حقوق ایران - 48 برگ وورد فصل اول : ميراث فرهنگی د
به‌گزارش ميراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ميراث‌فرهنگی زنجان، قطار گردشگری کاروان عشق رجا یکشنبه ۱۷ شهریورماه باهدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۹ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۲۰ از زنجان مراجعت می‌کند.
ادامه مطلب
معاون ميراث فرهنگی اداره کل ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
علی شریعتی از تاثیر گذارترین چهره های تاریخ معاصر ایران است. او با سخنرانی های زیبا و سنتز عجیبی که از ترکیب سوسیالیسم با ميراث تاریخی تشیع و ميراث عرفانی ایران ایجاد کرد اندیشه ای را به وجود آورد که تاثیر به سزایی در پدید آمدن انقلاب ۵۷ داشت.
ادامه مطلب
هربار که می رسم به جملاتی که از آغاز تمدن دنیا سخن می گویند و در میان نام سرزمین هایی که تمدن از آن ها آغاز شده است نام ایران را می بینم،در ابتدا دچار غرور می شوم.می بالم.ذوق می کنم و به یاد می آورم همیشه باید نام ایران را با افتخار بر زبان بیاورم.
اما کمی بعد افسوسی درونم می پیچد و تکثیر می شود و سوالی از خودم می پرسم : هر یک از ما به تنهایی تا چه اندازه ميراث دار این تمدن کهنیم؟
تا چه اندازه نماینده ی آن؟
 
براده های یک ذهن:
آن سوی دنیا هرکس از او
یه روز یکی ممکنه ازم بپرسه برای رقص‌های محلی این سرزمین چیکار کردی؟
من می‌گم از ۱۰ روز مونده به المپیادم، شروع کرده‌بودم به رقصیدن. فقط رقصیدن. با قولِ ۵ دقه‌ای خودمو گول‌ می‌زدم و گول می‌خوردم واقعا. واقعا. و فرداشم خودمو گول می‌زدم.
ده‌دقیقه ترکی، چهل‌دقیقه غش. بیست‌دقه گیلکی، چهل‌دقیقه غش. استراحتا؟ لریِ یواش( که آره؛ واقعا رقص یواش هم دارن :)) ).
مابقی اوقات روز؟ ویدیوهای آموزش رقص کردی در یوتیوب.
بله. خواهش می‌کنم. آیندمو فدای این م
هیچ دانی چیست ميراث شهان؟کار دل، راه میان، پیکار جان
کیست عاشق؟ جنگجوی عشق‌ورزتحفه‌ی دل وقف باید در جهان
تیز کن شمشیر و دیو عقل کشپاک کن از خویش عقل و کار دان
ذات حق در جان بسی پیچیده شدباز کن از سر حجاب و تیز ران
شعله شو ای سالک راه خداپیچ و تابان می‌رو در راه خوشان
عاشقا آغوش بگشا، باک چیستبال بگشا، کودک خاکی نمان
بی‌رهی در جستجوی راه باشدر رهی رقّاص شو تا بیکران
ساده شو، پیچیدگان را راه نیستساده تابد آفتابِ شادمان
کشتی از لنگرگه شب باز ش
معاون گردشگری ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:براثر گذشت زمان و فرسایش طبیعی خاک بخشی از تاج آبشار بیشه فرو ریخت.
به گزارش ایرنا مهدی بهاروند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این اتفاق هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت، افزود: براساس آمار سالانه بیش از 500 هزار گردشگر از این جاذبه طبیعی دیدن می کنند.
وی اظهارداشت: منطقه تفریحی گردشگری بیشه به لحاظ وجود آبشار، چشمه ها، جنگل و آب و هوای مطلوب یکی از مستعد ترین مناطق گر
خلاصه داستان : احضار روح ۲ فیلمی ترسناک ، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وَن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم ترسناک احضار روح به شمار می‌رود که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورين وارن را ایفا می‌کنند. احضار روح ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.فرانسیس اوکانر (بازیگر سریال آقای سلفریج) نقش مادری را بازی می‌کند که دخترش جن‌زده
در زبان گیلکی گاهی برای یک کلمه در گویش‌های مختلف طیفی مانند این را شاهدیم: رندی/ بیشتی/ بۊنه/ سؤخته» معادل "ته‌دیگ" در زبان فارسی یا کیجه/ کیله/ لاکۊ/ کؤر» معادل "girl" در زبان انگلیسی، گت/ پیلا»، گیریه، بۊرمه»، زاک، وچه» و . .
زبان گیلکی ميراث مشترک تمامی گیلکی‌زبان‌ها است. هر یک از گویشوران این زبان به یک اندازه صاحب این ميراث زبانی هستند و به یک اندازه در برابر آن مسئولند. ازاین‌رو، واژگان این زبان را به گیلانی و مازندرانی دسته‌بندی ک
 
کتاب راهنمای متون فقه 3 - شهادت، قضا، ميراث، وصیت - بر اساس کتاب تحریر الروضه - رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد- pdf
کتاب راهنمای متون فقه 3 مباحث شهادت، قضا، ميراث، وصیت بر اساس کتاب تحریر الروضه فی شرح اللمعه نوشته علیرضا امینی و محمدرضا آیتی مخصوص رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد شامل متن عربی به همراه ترجمه فارسی شامل 340 صفحه با فرمت pdf .
دریافت فایل
دو جن شناس اد” و لورين وارن” تصمیم میگیرند برای جلوگیری از ویرانی های بیشتر، عروسک تسخیر شده آنابل را به خانه خودشان بیاورند و آن را در یک اتاق مصنوع قفل کنند. آنها برای امنیت بیشتر، عروسک آنابل را در پشت شیشه مقدس قرار میدهند و از یک پیشوای هم میخواهند که آن را تقدیس کند. با این حال، طولی نمیکشد که آنابل یک سری ارواح شیطانی را در این اتاق بیدار میکند که همگی نگاه خود را به چند شخص جدید معطوف کرده اند و شبی پر از ترس برای دختر ده سال
وزارت امور خارجه ترکمنستان از قرار دادن فرش ملی ترکمن در فهرست ميراث فرهنگی یونسکو خبر داد.
 
وزارت امور خارجه ترکمنستان از قرار دادن فرش ملی ترکمن در فهرست ميراث فرهنگی یونسکو خبر داد.
بر اساس این گزارش، دولت ترکمنستان به تازگی اسناد رسمی مربوط به اضافه شدن فرش ملی به این فهرست را دریافت کرده است.
اعضای یونسکو در ماه دسامبر سال گذشته در چارچوب چهاردهمین نشست کمیته بین دولتی به اتفاق آراء از قرار دادن فرش ملی ترکمن به فهرست فرهنگی جهانی حما
سئول امور موزه های اداره کل ميراث فرهنگی استان زنجان گفت: پروژه بلیت الکترونیکی برای پایگاه ميراث جهانی گنبد سلطانیه و موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان از روز دوشنبه چهارم شهریور ماه اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، پرستو قاسمی صبح امروز پنجم شهریور ماه در زنجان با اعلام خبر فوق ، ادامه داد: زنجان سیزدهمین استان کشور است که به سامانه بلیت الکترونیک پیوست  و از این پس بازدیدکنندگا
 
پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ای که برای امسال به حوزه گردشگری تخصیص یافته، پاسخگوی نیاز وزارت گردشگری، ميراث فرهنگی و صنایع دستی نخواهد بود، از وزیر پیشنهادی خواست تا تعریف جدیدی از شرح وظایف ها داشته و منابع مالی مورد نیاز برای آن را مشخص کند، در غیر این صورت نمی‌توان تحولی در حوزه گردشگری ایجاد کرد.
 
به نقل از خانه ملت، علی اصغر مونسان امروز دوشنبه (۱۱ شهریور) در نشست فراکسیون ن مجلس شورای
بازدید سرزده معاون اداره کل ميراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان از شهرستان زرند
عصر امروز مهندس کدوری معاون اداره کل ميراث استان باتفاق تعدادی از مدیران واحدهای اداره کل از کمپ نوروزی و اطلاع رسانی زرند و همچنین از تعدادی از پروژه ها و واحدهای اقامتی شهرستان بازدید کرد.
به گزارش ندای زرند، کدوری ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه شهرستان در ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: همکاری و همبستگی مجموعه مدیریت شهرستان باعث شده تا رونق خوبی را در حوز
به گزارش ميراث‌ آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیامی که به این مناسبت در سایت سازمان جهانی گردشگری منتشر شده آمده است:
به جرأت می‌توان گفت ایران یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های اصلی جهان است که یکی از طولانی‌ترین تمدن‌های شهری از قرن هفتم
ادامه مطلب
رئیس‌جمهوری با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی علی‌اصغر مونسان را به‌سمت وزیر ميراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره ميراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت ميراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
جاذبه‌های گردشگری, گیلان
موزه ميراث روستایی گیلان ، تماشای سنت های تاج سبز ایران
 

 
خیلی‌ها برای کسب آرامش و استراحت و فاصله گرفتن از زندگی روزمره سفر می‌کنند. خیلی‌ها هم برای تماشای مناظر زیبای طبیعی و گشت و گذار به جاده می‌زنند. بسیاری هم برای آشنایی با فرهنگ‌های گوناگون و آداب و رسوم و خلق و خوها سفر می‌کنند و دوست دارند به اصطلاح دنیا دیده شوند. اما چه بهتر که در یک سفر تمامی اهداف بالا به دست بیایند. چنین مسافرتی حتما در سفر به گیلا
به گزارش ميراث آریا به نقل از روابط عمومی سازمان ميراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری،  زاهد شفیعی با اشاره به موضوع پایش کیفی و اولویت‌بندی راهبرد‌های دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: اهمیت نقش آموزش در صنعت گردشگری و نیز بررسی وضعیت موجود متناسب با چشم انداز پیش رو، زمینه تغییر و اولویت‌بندی راهبردهای این حوزه را سبب شده است.» 
ادامه مطلب
تهران - ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران، با تصویب طرحی یک فوریتی، شهرداری تهران را به ثبت ملی ميراث طبیعی توچال مم کردند.




اعضای شورای
اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا با
۱۷ رای یک فوریت طرح اام شهرداری تهران به ثبت ملی ميراث طبیعی توچال»
را تصویب کردند.

احمد مسجد جامعی» عضو شورای شهر تهران درباره این طرح گفت: نگهداری و حفظ منابع طبیعی شهر تهران ضروری است. وی افزود: البته
 
دانلود کتاب ميراث زرین(شناخت نمادهای گنج و
دانلود کتاب جامع گنج یابی و دفینه یابی به صورت کاملا رنگی و نفیس فرمت فایل:PDF این کتاب اولین مرجع و منبع رمزگشایی آثار علائم , نمادها , نشانه ها و اسرار نظامی دفینه ها فهرست مطالب مقدمه علائم شناسی چیست نشانه های دفینه ها را بشناسیم بدیهیات علم آثار و علادم شناسی رمزگشایی.
دریافت فایل
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ایران جاذبه‌های فرهنگی متعددی دارد و این قدرت می‌تواند با تنوع بخشی به موزه‌ها ارائه شود. هر موزه می‌تواند در معرفی برندهای فرهنگی و اقتصادی مناطق مشارکت کند.
بر اساس آمار و ارقام موجود از سال 92 تا پایان مهرماه 97، یعنی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، 208 موزه به موزه‌های کشور اضافه شد. این روند تصاعدی نشان می‌دهد که در سال گذشته هم به‌طور میانگین در هر 8 روز یک موزه افتتاح شده است. 
محمدرضا کارگر، مد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها