نتایج جستجو برای عبارت :

من برای دفاع از کشور چه کاری می توان کرد؟

درست پس از توافق برجام؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به یکی از دانشگاه‌های آمریکا مي‌رود تا از برجام دفاع کند؛ او مي‌گوید مهم‌ترین نگرانی امنیتی ایالات متحده در خاورميانه اسرائیل است که خطر استفاده از سلاح‌های متعارف علیه آن‌ها از سوی کشور‌های منطقه وجود ندارد؛ چرا که اسرائیل در دفاع از خودش در حوزه سلاح‌های متعارف کشور‌های منطقه، توانمند است و انواع سیستم‌های دفاع موشکی، دفاع هوایی و همچنین پیشرفته‌ترین موشک‌ها و ابزار نظامي
چکیده:
در سال های اخیر گروه ها و افراد فراوانی به دفاع از حقوق ن برخاسته و یا به صورتی ریشه ای تر، درباره جایگاه زن در نظام آفرینش سخن گفته اند . در این نوشتار، نویسنده جریان های مدافع حقوق ن را در سه دسته ی » ، سکولار» و دینی » جای مي دهد و گروه سوم را به دو طیف تجدیدنظر طلب » و اصول گرا» تقسیم مي کند . بررسی ویژگی های هرکدام از این گروه های چهارگانه، از بخش های اصلی این نوشتار به شمار مي آید .
در دهه گذشته کشور ما شاهد رشد فزاینده
مهندسی دفاع
 
در این دوره ها,دفاع بصورت خاص و هوشمند براي هنرجو طراحی شده است.
در مهندسی دفاع , درگیری براي هنرجو جدی نیست و او فقط به دفاع ميپردازد.او هوشمندانهدفاع ميکند و در تمامي لحظات دفاع حمله هایی را در ذهنخود طراحی و آماده مي کند و در زمان مناسب از آنها براي سرکوب مهاجم استفاده مي کند. 
نویسنده: علی نیازی
منبع: http://aliniyazi.ir/
از حدود سال 1368 به بعد به موازات رشد جریان هایی که در خارج از کشور موضوع حقوق ن ایرانی را دستمایه فعالیت خویش قرار داده بودند، در داخل کشور نیز جریانهای مختلفی با هدف دفاع از حقوق ن وارد ميدان شدند و فعالیت خود را آغاز کردند . با پایان جنگ تحميلی و ورود کشور به مقطعی جدید از تحولات پس از انقلاب، فضایی به وجود آمد که به تدریج عده زیادی که پیش از آن به دور از هیاهوی انقلاب و جنگ در گوشه ای آرميده بودند، احساس کردند که مي توانند حرف هایی را که
وزرات دفاع افغانستان: عملیات ارتش در جاغوری و مالستان آغاز شد
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان مي‌گوید که مردم ميتوانند به مناطق پاکسازی‌شده بازگردندوزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که عملیات بزرگ نظامي براي پاکسازی ولسوالی‌های جاغوری و مالستان در ولایت غزنی در این کشور آغاز شده است.
غفور احمد جاوید، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان
ادامه مطلب
مدتی است که ویروس کرونا از مبدا چین در جهان شیوع پیدا کرده و در کشور‌های متعددی مانند نیوزیلند، آمریکا و کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و آلمان گسترش پیداکرده است.ارتش جمهوری اسلامي ایران هم که در مواقعی که مردم به کمک‌ نیاز دارند در صحنه حضور داشته است؛ در این خصوص هم بیکار ننشسته و با تمام امکانات خود وارد ميدان شده و ظرفیت‌های مورد نیاز که مد نظر وزارت بهداشت بوده است را پای کار آورده است.ارتش جمهوری اسلامي که در زمينه بهداشت و درمان ید
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم، گفت: قدرت هجومي و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله مان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود. امير سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش در مراسم صبحگاه عمومي تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمينی ارتش در تبریز، گفت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را اامي کرده است.

وی افزود: دشمنان عنود، مستکبر و زخم خورده انقلاب، طرح و نقشه‌های شیطانی در س
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گراميداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
سن سی علی نیازی در سال ١٣٥١ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک مهندسی تکنو لوژی مکانیک( مهندس ایمنی)و فوق لیسانس هنرهای رزمي و دفاع شخصی از آکادمي اروپا به مرکزیت آلمان مي باشد.
وی در سنین کودکی به هنر های رزمي علاقه مند بود اما پس از سالها تجربه در سبک های مختلف به اهدافی که مي خواست دست نیافت تا اینکه در سال ١٣٧٨ طی سمينار با جناب آقای دکتر علی رستمي بنیانگذر سبک جهانی ISDS دفاع شخصی هوشمند سامورایی آشنا شد و زندگی ورزشی ایشان تغییر کرد و ایشان د
با سلام و احترام
دفاع آقاى افشین چوبدار و خانم مریم فتوتى در تاریخ ٢١ دیماه ٩٨ در ساختمان
علوم انسانى برگزار خواهد شد. ساعت برگزارى دفاع بعد از هماهنگى با اساتید 
اعلام مى شود. 
در ضمن اگر سایر دانشجویان آمادگى دفاع دارند تا تاریخ ١١ ام دیماه ٩٨ کارهاى ادارى 
را انجام داده و در زیر این پست یا پست قبلى اعلام بفرمایید. 
 
موفق باشید 
شما کاربران گرامي مي توانید در این بخش ، کامل ترین مجموعه جزوات و نمونه سوالات کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را با بهترین کیفیت از این سایت دریافت نمائید.
نسخه:پی دی اف با کیفیت بسیار بالا


دانلود فایل 





کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویراست 4.کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس pdf.خلاصه کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.خرید کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.دانلود کتاب آشنایی ب
امروز روز دفاع پروپوزال پایاننامه ام بود. البته کمي دیر شده و باید
زودتر از این انجام مي دادم. فکر مي کردم سخت گیری و بگیر ببند زیادی داشته
باشه و کلی روی آن کار کرده بودم مخصوصا دیشب که شب دفاع بود تا دیروقت
روی آن کار کردم. خوشبختانه زیاد سخت نگرفتند و بجز ایرادات جزئی با
پروپوزال موافقت شد.
اميدوارم هرچه زودتر جمع آوری دیتاها تکميل شود و به نگارش برسم. واقعا
این پایاننامه مزخرفترین و بیهوده ترین کار در کشور ما است. وقت و هزینه و
انرژی آدم
یکی از بچه های ما تو ازمایشگاه بود
هميشه ميگفت ميخواد مسترش رو به جای دو سال تو سه سال تموم کنه
ميگفت سخته!
حالا کار ازمایشگاهی اکسپریمنتالم انجام نميداد!
از یه طرف از دو سال قبل از شروع مسترش داشت روی همين پروژه مسترش کار ميکرد
یعنی از سال چهارم لیسانسش و همينطور سال پنجم لیسانسش رو
اینها لیسانسو شش سال و پنج ساله تموم ميکنن
فکر کن این توی اخرین روز مسترش، یعنی اخرین روز اوریل امسال دفاع کرد
ما گفتیم چرا اینطوری شد؟ 
جون اماده نبود
فهميدیم ا
پسربچه همبازیه دوران بچگیم، ميلاد، ازدواج کرد، معتاد شد، طلاق گرفت، الانم زندانه؛ اونوقت من هنوز دفاع هم نکردم!! 
ولی اخبار حاکی از اینه که هفته بعد دفاع ميکنم. بعدش دیگه هم ميتونم ازدواج کنم، هم معتاد و هم طلاق و هم زندان!! 
پسربچه همبازیه دوران بچگیم، ميلاد، ازدواج کرد، معتاد شد، طلاق گرفت، الانم زندانه؛ اونوقت من هنوز دفاع هم نکردم!! 
ولی اخبار حاکی از اینه که هفته بعد دفاع ميکنم. بعدش دیگه هم ميتونم ازدواج کنم، هم معتاد و هم طلاق و هم زندان!! 
ما باید مواظب ایران خودمان باشیم.اگر مواظب ایران خودمان نباشیم دشمنان ایران کشور ایران را تصرف مي کنند و از بین ميبرند.ما باید مثل حاج قاسم سلیمانی شجاع باشیم و با دشمنان ایران بجنگیم. البته از کشورهای مظلوم هم دفاع کنیم مثل حاج قاسم سلیمانی.جلوی داعشی ها از ایران و کشورهای دیگر مظلوم دفاع کنیم مثل حاج قاسم سلیمانی.حاج قاسم سلیمانی کشور های زیادی را از دست داعش نجات داد. مثل لبنان و سوریه و عراق و فلسطین.حاج قاسم درست است شهید شد به دست آمریک
با سلام و احترام 
آقایان حسین علیزاده و مهدی حجتی پور براي دفاع پروپوزال راس ساعت 10/30 پنج شنبه 17 ام بهمن در ساختمان علوم انسانی طبقه آخر ( یکی از اتاق های دفاع - سمت راست) حضور داشته باشید.  بدیهی است عدم حضور دانشجو به معنای انصراف از دفاع پروپوزال هست و تا اردیبهشت سال آینده نمي توانند دفاع مجدد داشته باشند. 
 
تا ساعت 23 امشب پروپوزال های آماده به دکتر منشی زاده و دکتر خیرآبادی ایميل شود. 
 
موفق باشید
تکامل رفتارِ (conduct) کلی جنگ در اعصار نتیجه روند برخورد شیوه حمله و دفاع است که این سبب دگرگونش جنگ است.این برخورد دفاع و حمله در هر درگیری (engagment) تا حدی رخ ميدهد و باعث تکامل کلی در سطوح بالاتر جنگ مي شود.
جوانان کشور روزی هزینه مبارزه با رژیم طاغوت را پرداخت کردند؛ در دفاع مقدس هزینه دفاع از کشور را قبول کردند تا نسل امروز از امنیت بهره‌مند شود و امروز نوبت جوانان است که هزینه ایستادگی در مقابل دشمن را بپردازند تا نسل‌های آینده از نتایج درخشان آن استفاده کنند.۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
       
تکنیک های اصلی دفاع شخصی براي بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر مي گیرند و هنگامي که با آنها مبارزه مي کنند شگفت زده خواهند شد. اطمينان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
حق نداریم در دفاع از اسلام کم بگذاریم؛ حق نداریم در دفاع از اسلام کم بیاریم.
.
باید با تمام وجود و توان و نیرویی که داریم به افکار مهملِ شیطانی که اسکتبار از زبان رسانه‌هایش بیرون مي‌ریزد حمله کنیم.
آن‌کَس که آرمانش اعتلای کلمه الله است و مولایش امام علی علیه السلام است باید بجنگد
.
.
.
.
.
#اسلام #بسیج #دانشگاه #دانشجویی #سبک_زندگی_دانشجویی #مناظره #بی_بی_سی #منوتو #بسیج_دانشجویی
با سلام و احترام
دانشجویانى که آماده دفاع پروپوزال ( با هماهنگى و اجازه استاد راهنما و مشاور) هستند در زیر این پست اعلام آمادگى بفرمایند تا در یکى از روزهاى هفته آینده ( بین دوشنبه ١٤ بهمن تا پنج شنبه١٧ بهمن) جلسه دفاع هماهنگ شود. 
 
موفق باشید 
دکتر خیرآبادى 
با سلام و احترام 
بر اساس اعلام مهلت دفاع توسط پژوهش 11 ام دیماه آخرین فرصت دفاع در ترم جاری مي باشد. لذا متقاضیان دفاع نهایی پایان نامه در زیر همين پست اعلام آمادگی بفرمایند تا برنامه ریزی انجام شود. لازم بذکر است حداقل یک هفته قبل تمامي کارهای اداری ( شهریه - آموزش) باید انجام شود و دو نسخه از ورژن نهایی پایان نامه پرینت ( دورو) فنری شده تحویل گروه شود. 
 
موفق باشید
پیشنهاد مي شود از باغ موزه دفاع مقدس به ویژه در ایام نوروز بازدید فرمایید . این باغ موزه در فضای باز بزرگ و نیز در فضای بسته چند طبقه ای مي باشد.
در این موزه، دستاوردهای دفاع مقدس به نمایش گذاشته مي‌شود تا نسل‌های آینده آن را ببینند و از وحدت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران آگاه شوند.
آدرس: تهران بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس
تلفن88657026
سرتیپ حاتمي به سازمان صنایع دفاع ماموریت داد که به‌منظور مقابله با کرونا از فردا خط تولید مایع ضدعفونی کننده را به سرعت راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امير سرتیپ حاتمي وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور دستوری به سازمان صنایع دفاع ماموریت داد که به منظور تامين نیاز مردم به مایع ضدعفونی دست و صورت براي مقابله با ویروس کرونا، از صبح فردا سه شنبه خط تولید این مایع ضدعفونی کننده را به سرعت راه اندازی کند. 
طبق این دستور قرار
با سلام و احترام
 
دفاع پروپوزال پنج شنبه ١٣ ام تیرماه ساعت ١٥ هماهنگ شده است. لطفا در کامنت اعلام آمادگى بفرمایید.
توجه داشته باشید که پذیرش در دفاع منوط بر تایید استاد راهنما همراه با امضا فرم هاى مربوطه ميسر است.
لطفا پروپوزال آماده و تایید شده را تا تاریخ ١٠ ام تیر به ایميل دکتر حاجى بگلو و دکتر خیرآبادى ارسال بفرمایید.
وقت دفاع براى هر دانشجو ١٠ دقیقه است.
موفق باشید  
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با وزیر دفاع روسیه دیدار و پیرامون روابط دو جانبه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

 به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتیپ امير حاتمي وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با ارتشبد شایگو وزیر دفاع فدارسیون روسیه دیدار و پیرامون روابط دو جانبه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگوکردند.
امير سرتیپ حاتمي در این دیدار با ابراز خرسندی از روند روب
بوسیله گزارش روابط عمومي وزارت دفاع، امير سرتیپ امير حاتمي» داخل گفت وگوی تلفنی با سپهبد علی عبدا. ایوب» وزیر  دفاع سوریه، بر انبازی و اهتمام جمهوری اسلامي ایران داخل بازسازی سوریه تأکید و در مورد برگزاری اجلاس جماعت مشترک همکاري های دفاعی بوسیله نشانی یکی از بندهای مهم سند موافقت رومه فی مابین توافق کردند. وزیر دفاع جمهوری اسلامي ایران با ابراز خوشحالی از استقرار محرر در سوریه،ساقط کردن کردن پهپاد های رژیم صهیونیستی در استان ها
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهردار ایلام و سفر به خارج از کشور و دفاع از خود که نیاز داشتم استراحت کنم
سؤال
چقدر حقوق مي‌گیرند که ميتوانند پس انداز کنند و به خارج از کشور بروند؟
ساده زیستی مسئولان که بخاطر آن انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت کردیم چه شد؟مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی!!!!
نهج‌البلاغه در زندگی اینان چه نقشی بازی ميکند؟
آیا همه کارمندان شهرداری ایلام توان مسافرت خارج از کشور را دارند؟؟؟
حضرت
دفاع جزئى از هویت یک ملت زنده است، هر ملتى که نتواند از خود دفاع بکند زنده نیست، هر ملتى هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند، در واقع زنده نیست، هر ملتى هم که اهميت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست .
 
ادامه مطلب
 
 
استفاده از خشونت تحت عنوان دفاع از خود امری خطرناک است. اولاً: به فراموشی هدف اصلی منتهی مي شود. ثانیاً: هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد و بر زنجیره خشونت خواهد افزود.
مارتین لوتر کینگ:
✅افراد زیادی هستند که صادقانه مسئله دفاع از خود را مطرح مي کنندسازماندهی جنبش بر مبنای اندیشه دفاع از خود، امری خطرناک است. ميان خشونت به منظور دفاع از خود و خشونت مهاجمانه مرزی بسیار باریک و شکننده وجود دارد. اگر خشونت را به عنوان حتی وسیله ای براي دفاع ا
بیانیه بسیج دانش آموزی شهرستان قلعه گنج بمناسبت هفته دفاع مقدس
✳️دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور
ادامه مطلب
نقش اقلیت های دینی که در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان مسلمان علیه دشمن بعثی جنگیدند و از آب و خاک ميهن دفاع کردند، انکارناپذیر است زیرا تعدادی از جوانان غیرمسلمان ایرانی نیز با غیرت و جوانمردی و دفاع از خاک کشور در مقابل بیگانگان، به خیل شهدای این دوران پیوستند.
به گزارش ایرنا، با آغاز جنگ تحميلی، نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامي و انجمن ها و موسسات وابسته به آنها با صدور بیانیه هایی، آمادگی ارامنه، آشوریان، کلیميان و زر
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومي شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
خانم پریسا صفارزاده: تایید
اصلاحات: اصلاح عنوان انگلیسی - افزودن مشخصات دیتاست
خانم سارا اثنی عشری: تایید به شرط انجام اصلاحات
روش پیشنهادی بازنگری شود - فلوچارت روش پیشنهادی اصاح شود
آقای ایمان ابراهیمي: دفاع مجدد
آقای حسین برزگر: دفاع مجدد
مهم ترین دستاوردهای داخلی دفاع مقدس عبارتند از:اعتماد به نفس و خود باوری،تقویت باور های دینی،شکوفایی استعداد و خلاقیت،تولد تفکر بسیجی بسیج،تحکیم وحدت ملی،رشد فضایل اخلاقی و اجتماعی،حضور داوطلبانه جوانان جوانان جبهه،تحول در صنایع دفاعی،تاثیر در نگرش های علمي و پژوهشی دانشگاه ها و مراکز عالی کشور،ساده زیستی و پرهیز از اسراف و
تکنیک های اصلی دفاع شخصی براي بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر مي گیرند و هنگامي که با آنها مبارزه مي کنند شگفت زده خواهند شد. اطمينان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
 
 
 
 
نویسنده: علی نیازی
منبع: http://aliniyazi.ir/
مهم ترین دستاوردهای داخلی دفاع مقدس عبارتند از:اعتماد به نفس و خود باوری،تقویت باور های دینی،شکوفایی استعداد و خلاقیت،تولد تفکر بسیجی بسیج،تحکیم وحدت ملی،رشد فضایل اخلاقی و اجتماعی،حضور داوطلبانه جوانان جوانان جبهه،تحول در صنایع دفاعی،تاثیر در نگرش های علمي و پژوهشی دانشگاه ها و مراکز عالی کشور،ساده زیستی و پرهیز از اسراف و
دانلود فول آلبوم Michael Jackson
دانلود تمام آلبوم ها و تگ آهنگ های مایکل جکسون (Michael Jackson) با لینک مستقیم
کاملترین آرشیو آهنگ ها و آلبوم های رسمي و غیر رسمي این خواننده در نت

مایکل جوزف جکسون (به انگلیسی: Michael Joseph Jackson) (زاده: ۲۹ اوت ۱۹۵۸ – درگذشت: ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹) خواننده، موسیقی‌دان، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز، تهیه‌کننده، رقصنده، طراح رقص، بازیگر، شاعر، نویسنده، نقاش، سرگرمي‌ساز، بازرگان، کارآفرین، نیکوکار و فعال حقوق بشر اهل آمریکا بود. او با نام پا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها