نتایج جستجو برای عبارت :

Pathologic basis of veterinary diseases

 
دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A)
کاربران گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A) می باشد که با فرمت ورد در 5 صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.
مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردی 
مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردی BASIS-A: دانلود پرسشنامه مقیاس های اساسی آدلر برای موفقیت بین فردیBASIS-A با فرمت فایل word .
دانلود پرسشنامه موفقیت بین فردی آدلر - مدیر وان
پرسشنامه موفقیت بین فردی تو
احتمالا بسیاری از افراد ، در هنگام کار با نرم افزارهایی مانند paint و photoshop  کدی 6 رقمی مثل #751423 رو مشاهده کردن ؛ که با تغییر رنگ ، کد هم تغییر پیدا میکنه . این تغییرات رنگ ، براساس مبنای هگزادسیمال هست که با 16 کاراکتر نمایش داده میشه .
ادامه مطلب
بیماری هاری سگ
 
این نوع بیماری سگ ها خطرناک و کشنده است و از طرق مختلفی از جمله بزاق آلوده حیوانات خانگی منتقل می شود.
مشاوره بیماری هاری سگ
 
 
خوشبختانه در سال های اخیر واکسن هاری در دسترس است. فقط برای اطمینان از این موضوع حیوان خود را چکاپ کنید.
 
 
کنه ها و شپشکها 
 
 
کنه ها و شپشکها این موجودات ریز موذی ناقل انواع بیماری ها هستند و بیشتر منجر به بیماری پوستی برای سگ ها و حیوانات خانگی می شوند
 
مشاوره بیماری کنه ها و شپشکها
 
 
که با مراقبت های بهداشتی و چکاپ این مسئله قابل پیشگیری و درمان است.
 
 
بیماری های عصبی سگ 
 
دستگاه عصبی شامل مغز ، نخاع و اعصاب محیطی می شود . این دستگاه اطلاعات حسی را دریافت و منتقل و تفسیر می کند و سپس به عضلات و سایر ارگانهای بدن پیام های کنترل کننده ای را مخابره می نماید .
 
مشاوره بیماری های عصبی سگ 
 
 
نشانه هایی که ممکن است حاکی ازبیماری های عصبی باشد به شرح زیراست :- تشنج تغییر در نحوه انقباض عضلات- رفتارهای غیرعادی و ناگهانی اختلالات حسی- عدم تعادل فلجی- ضعف پیشرونده دور خود چرخیدن
 
 
بیماری مدفوع خونی سگ
وجود خون در مدفوع سگ از بیماری های سگ است که یک علامت هشدار دهنده نیز برای صاحب سگ به شمار می‌آید. بیشترین عامل مدفوع خونی سگ مربوط به انگل‌ها و کرم‌ها روده‌ای و یا کرم‌های قلاب در دستگاه گوارش این حیوان است.
 
مشاوره بیماری مدفوع خونی سگ
 
 
 
این عارضه بسیار خطرناک می‌باشد و در صورت مشاهده این حالت می‌بایست به سرعت به دامپزشک مراجعه شود و تمامی افراد خانواده به مراقبت از سیستم ایمنی بدنشان بپردازند چرا که بیماری ها
 
بیماری آرتریت یا آرتروز
 
 
این بیماری سگ ها همان التهاب مفاصل است که با علائمی چون ورم مفاصل، لنگ لنگان راه رفتن، شل بودن عضلات، بی اشتهایی، ضعف و سستی و بی حالی، درد و ناراحتی زیاد و افسردگی و پرخاشگری برای سگ ها همراه است.
 
 
این بیماری سگ ها به موارد مختلفی چون نژاد حیوان، سن و وزن او بستگی دارد.
 
 
بیماری نتال سگ چیست؟
 
یکی دیگر از بیماری های سگ نتال است. این بیماری در واقع یک التهاب عفونی از بافت‌های اطراف دندان است. نتال زمانی رخ می‌دهد که پلاک‌های دندانی در اطراف لثه و محل اتصال دندان به لثه جمع شود.
 
مشاوره و اموزش بیماری نتال سگ 
 
در صورت عدم درمان عفونت این بیماری شدید شده و در تمام سطح دندان پخش می‌شود. این حالت سبب از بین رفتن استخوان فک شده و دندان به مرور زمان شل می‌شود و احتمال از بین رفتن دندان بسیار
 
بیماری دیستمپر سگ ها یک بیماری ویروسی خطرناک، کشنده و واگیرداره که هنوز درمانی براش پیدا نشده. این بیماری یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر توله سگ هاست که در ایران هم بسیار شایع هست. بیماری دیستمپر سگ ها و برخی از گونه های حیات وحش (مثل شیر و ببر) رو درگیر میکنه.
 
 آموزش بیماری دیستمپر سگ 
عامل این بیماری، ویروسی متعلق به خانواده پارامیکسوویریده است.
بیشترین سگ هایی که در معرض بیماری دیستمپر قرار دارن توله سگ های واکسینه نشده و سگ های بالغ
بیماری دندان سگ
بیماری لثه و دندان برای سگ ها و گربه ها نیز پیش می آید و از مهمترین علائم آن بوی بد دهان و تنفس حیوان است.
 
مشاوره بیماری دندان سگ 
 
 
این بیماری با مسواک زدن و رعایت نکات بهداشتی نیز قابل پیشگیری است و هرچند وقت یکبار هم بهتر است حیوان خود را نزد دندانپزشک حیوانات ببرید.
 
 
بیماری چاقی علاوه بر انسان ها حیوانات را نیز درگیر می کند و منشأ بیشتر مشکلات و بیماری هایی از قبیل بیماری های قلبی، دیابت، آرتریت و مرگ زودهنگام همین چاقی است.
 
مشاوره بیماری چاقی سگ
 
داشتن برنامه غذایی درست و تحرک با م دامپزشک می تواند تا حدود زیادی از بروز بیماری چاقی جلوگیری کند.
 
 
توضیحات فایل:
دانلود پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A)
کاربران گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد موفقیت بین فردی آدلر (BASIS-A) می باشد که با فرمت ورد در ۵ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است. پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی موفقیت بین فردی آدلری (BASIS-A)، طراحی شده که به صورت فرمت Word در ۶۲ سوال در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
دریافت پرسشن
تاثیرگذاری عسل بر درمان بیماری‌ها
خواص عسل باعث می شود در روند فیزیولوژیکی و سرعت پیری را آهسته می‌کند و با توجه به کالری مناسبی که دارد از ضعف بدن جلوگیری می‌کند ، مصرف روزانه عسل به خواب طبیعی کمک شایانی می کند. ادامه مطلب تاثیرگذاری عسل بر درمان بیماری‌ها ادامه مطلب .
بیماری سگ انگل های داخلی
 
کرمهای گرد :کرمهای گرد به خصوص آسکاریس ها درتوله ها بسیارشایع هستند . اکثرتوله های آلوده نشانه بالینی را نشان نمی دهند . اما میلیونها تخم آلوده کننده به وسیله آنها در محیط پراکنده می شود که می تواند برای سایر سگها و اطفال خطرناک باشد .
 
مشاوره بیماری سگ انگل های داخلی 
 
 
 
 
این کرمها شبیه به یک رشته ماکارونی سفید رنگ صاف یا فرخورده هستند و طولی درحدود 2 الی 8 سانتی متردارند . دامپزشک با تجویز داروهای ضد کرم گرد به د
سرطان در سگ ها
 متأسفانه، سرطان یکی از قاتلان یا  بیماری های اعضای خانواده خزدار ماست. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص سرطان به موقع توجه و تماشای تغیرات روزانه حیوان خانگی شما است .
 
 
تماشای تغییرات وزن، آرتروز زخم ها و خونریزی از دهان، بینی و گوش  و . همگی جز نشانه هایی هستند که با دیدن آن ها باید به دامپزشک مراجعه کرده و حیوان خود را چکاب کنید .  اگر بتوانید این بیماری مهلک را زود تشخیص دهید ، درمان های سرطانی می تواند موفقیت آمیز باشد، ب
 بیماری پاروو ویروس در سگ ها
 
بیماری عفونی پاروو ویروس (Canine Parvovirus) یک بیماری ویروسی بسیار مسری است که سگ‌ها را درگیر می‌کند.
این ویروس به دو صورت مختلف ظاهر می‌شود. فرم رایج‌تر آن، فرم روده‌ای است که با علائمی همچون استفراغ، اسهال، کاهش وزن و بی اشتهایی (آنورِکسیا) مشخص می‌شود. فرم کمتر رایج آن فرم قلبی آن است که به عضلات قلب توله‌های بسیار کم‌سن حمله می‌کند و اغلب نیز منجر به مرگ می‌شود.
 
 آموزش بیماری پاروو ویروس در سگ ها
 
 
اکثر موا
آشنایی با انواع بیماریهای معده و درمان آنها
 
 

بیماریهای معده و راههای درمان آنها
 
انواع بیماریهای معده و عوارض آنها:
بیماریهای معده و عوارض ناشی از آنها خیلی  زیاد و گوناگون  هستند بنابراین در این بخش تنها به برخی از بیماریهای معده که شیوع و عوارض زیادتری دارند می پردازیم :
ادامه مطلب
این بیماری سگ ها بسیار خطرناک، مسری و کشنده است و معمولاً از طریق آئروسل و یا ترشح عفونت های حیوان منتقل می شود.
 
مشاوره بیماری دیستمپر
 
واکسن این بیماری در سنین جوانی زده می شود و توله سگ ها بیشتر در معرض خطر این بیماری قرار دارند. دیستمپر با علائم عصبی، تخلیه بینی و تب بالا همراه است و در دراز مدت به تشنج و سخت شدن پاها منجر میشود. میزان مرگ و میر در مبتلایان این نوع بیماری سگ ها بالاست.
 
 
سرطان در سگ ها
 متأسفانه، سرطان یکی از قاتلان یا  بیماری های اعضای خانواده خزدار ماست. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص سرطان به موقع توجه و تماشای تغیرات روزانه حیوان خانگی شما است .
 
 
تماشای تغییرات وزن، آرتروز زخم ها و خونریزی از دهان، بینی و گوش  و . همگی جز نشانه هایی هستند که با دیدن آن ها باید به دامپزشک مراجعه کرده و حیوان خود را چکاب کنید .  اگر بتوانید این بیماری مهلک را زود تشخیص دهید ، درمان های سرطانی می تواند موفقیت آمیز باشد، ب
پاروو ویروس
این نوع بیماری سگ ها ویروسی بوده و بسیار مسری است و اغلب در حیواناتی دیده می شود که واکسینه نشده اند.
 
بیماری پاروو ویروس
 
در دو نوع عفونت روده ای که با اسهال، استفراغ و بی اشتهایی و کاهش وزن حیوان همراه است که قابل درمان می باشد و با واکسیناسیون به موقع قابل پیشگیری نیز می باشد و نوع دیگر آن گرفتگی عضلات قلبی است که به مرگ می انجامد.
 
 
بیماری کرم قلبی یا هرت وورم
این بیماری توسط پشه گسترش یافته و در سگ ها بسیار شایع است و کاملاً قابل درمان است.
 
مشاوره بیماری کرم قلبی یا هرت وورم
 
 
این بیماری سگ ها با آزمایش خون و چکاپ دوره ای حیوان توسط متخصص قابل تشخیص و درمان
است.
 
 
 
بیماری آرتریت سگ 
 
آرتریت به معنای التهاب مفاصل است که برای سگ‌ها یک بیماری دردناک و سخت می‌باشد. داخل اتصالات مفاصل سگ‌ها یک لایه نازک غضروف وجود دارد که اجازه می‌دهد با کم ترین میزان اصطحکات دو مفصل بر روی یکدیگر بلغزند.
زمانی که سگ دچار آرتریت می‌شود غضروف مفصل دچار آسیب می‌شود و در واقع غضروف نازک شده و به مرور از بین می‌رود با این وضع استخوان‌های دو مفصل به روی یکدیگر کشیده می‌شوند.
 
مشاوره و آموزش بیماری آرتریت سگ 
 
این حالت بس
بیماری تب در سگ 
 
تب (Fever, Pyrexia) بیشتر بودن غیرعادی دمای خون است. دمای طبیعی بدن سگ‌ ها بین 38.3 تا 38.8 درجۀ سانتی‌گراد و  (معادل101 تا 102 درجۀ فارنهایت) است. اگر دمای بدن سگ بیشتر از 39.4 درجۀ سانتیگراد یا 103 درجۀ فانهایت باشد، می‌گوییم تب دارد. تب در سگ ها ممکن است به سبب عفونت، گرمای محیط و فعالیت بیش از حد ایجاد شود.
 
آموزش بیماری تب در سگ 
 
اگر دمای بدن بیشتر از 41.1 درجۀ سانتیگراد (106 درجۀ فارنهایت) باشد، برای جان سگ خطرناک است و باید فورا درمان دا
بیماری کرم ریه  سگ Lungworm
 
اگر شما و سگتان اهل پیاده روی و گشتزنی در طبیعت هستید، سعی کنید از ریسک کرم های ریه در منطقه خود آگاهی پیدا کنید. این کرم های انگلی مضر، در ریه و نای میزبان خود جای می گیرند و در همانجا تخم گذاری می کنند. هنگامی که از تخم بیرون آمدند لاروها به سمت راه های تنفسی میزبان هجوم میآورند و منجر به نفس نفس زدن حیوان و عوارض تنفسی برای آن می شوند.
 
مشاوره کرم ریه  سگ Lungworm
همان طور که می دانید سگ ها هر چیزی را که در مسیرشان باشد می
آبله قناری
                          
علائم : (یکی از بیماریهائی است که در فصل تابستان با این بیماری بسیار روبه رو هستیم )ظهور نقطه های سفید ، قرمز یا زرد رنگ روی سر -سینه – بالها – وروی انگشتان_تنگی نفس_سستی
علل احتمالی : ویروس ابله – واگیری از پرنده های تازه خریداری شده یا پرنده های آزاد
مداوا :کمتر با موفقیت همراه است .تزریق واکسن ابله – تغذیه پرنده با دانه ها با طبیعت خنک – ضد عفونی اصولی قفس و محل نگهداری پرنده ها.
موفق باشید مهدی بیات
بیماریهای سگ ها و عفونت‌های گوش
عفونت‌های گوش از رایج‌ترین بیماری سگ ها است. ممکن است این عفونت‌ها دلایل مختلفی داشته باشند؛ ازجمله انواع حساسیت، تخمیر، کِرم گوش، باکتری، رشد مو در عمق کانال گوش و غیره. این‌ها هم نشانه‌هایی هستند که ممکن است در سگ‌های مبتلا به عفونت گوش مشاهده شوند:
تکان‌دادن و چرخاندن مداوم سر؛بوی خاص گوش؛خارش شدید؛عدم‌تعادل؛حرکت‌های غیرمعمول چشم؛سرخیِ کانال گوش؛تورم بخش بیرونیِ گوش؛
مشاوره بیماریهای سگ ها و عف
بیماری هات اسپات در سگ
 
این‌ها را معمولا با نام هات اسپات (hot spot) می‌شناسند، اما اصطلاح پزشکیِ این نقاط قرمز متورم که اغلب روی بدن سگ‌ها دیده می‌شود، درماتیت مرطوب حاد (acute moist dermatitis) است؛ یک عفونت پوستی باکتریایی. هر چیزی که آن‌قدر پوست سگ را تحریک کند که باعث شود آن را بخاراند یا بجود، ممکن است منجر به درد و خارش در نقاط دردناک یا همان هات اسپات بشود. اگر آن‌ها را درمان نکنیم، ممکن است به‌سرعت رشد کرده و بزرگ‌تر هم بشوند.
 
آموزش بیماری ها
بیماری کرم ریه  سگ Lungworm
 
اگر شما و سگتان اهل پیاده روی و گشتزنی در طبیعت هستید، سعی کنید از ریسک کرم های ریه در منطقه خود آگاهی پیدا کنید. این کرم های انگلی مضر، در ریه و نای میزبان خود جای می گیرند و در همانجا تخم گذاری می کنند. هنگامی که از تخم بیرون آمدند لاروها به سمت راه های تنفسی میزبان هجوم میآورند و منجر به نفس نفس زدن حیوان و عوارض تنفسی برای آن می شوند.
 
مشاوره کرم ریه  سگ Lungworm
همان طور که می دانید سگ ها هر چیزی را که در مسیرشان باشد می
بیماری سنگ مثانه سگ  :
 
سنگ مثانه درسگها نسبتا شایع است . برخی از نژادها ازجمله پکینز ، داشهوند و کاکراسپانیل استعداد بیشتری نسبت به سایر نژادها در تشکیل سنگ دارند . برخی دیگر نظیر دالماسین دارای یک نقص ارثی هستند که آنها را نسبت به تشکیل سنگ ادراری مستعد می سازد . در سگهای نر معمولا سنگها وارد مجرای ادرارشده و در آنجا باعث انسداد می گردند .
 
مشاوره بیماری سنگ مثانه سگ 
نشانه های سنگ مثانه عبارتند از تلاش برای ادرار کردن و دفع مکرر ادرار و حج
بیماری فون ویلبراند در سگ 
 
فون ویلبراند‭ ‬یک‭ ‬بیماری‭ ‬ارثی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬نژاد‭ ‬ژرمن‭ ‬شفرد‭ ‬نسبت‭ ‬به‭ ‬دیگر‭ ‬نژاد‌ها‭ ‬بیشتر‭ ‬می‌باشد. ‬ این‭ ‬بیماری‭ ‬بسیار‭ ‬شبیه‭ ‬به‭ ‬بیماری‭ ‬هموفیلی‭ ‬در‭ ‬انسان‭ ‬است،‭ ‬این‭ ‬بیماران‭ ‬دارای‭ ‬کمبود‭ ‬گلیکوپروتئین‭ ‬خاصی‭ ‬بوده‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬پلاکت‌ها‭ ‬در‭ ‬روند‭ ‬تشکیل‭ ‬ه‭ ‬کمک‭ ‬می‌کنند‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬پروسه‭ ‬در‭ ‬زمان‭
بیماری هیگروما در سگ
 
اصطلاح هیگروما (hygroma) به هر نوع تورم بافتی مزمن گفته می شود که حاوی مایعات غیر عفونی بوده و توسط بافتی سخت احاطه شده باشد. هیگروما اغلب دراثر فشارهای مداوم به بافت نرم بر روی برجستگی‌های استخوانی بدن مانند آرنج دست و یا پاشنه‌ی پا ایجاد می‌شود و متداول ترین آن، هیگرومای ناحیه‌ی آرنج است که به شکل یک برجستگی در ناحیه‌ی پشتی-جانبی آرنج دیده می‌شود. 

 
 
مشاوره و آموزش بیماری هیگروما در سگ
 
این عارضه اغلب به علت ضربه
لوبیا عروس چیست
 
 
لوبیا عروس یکی از خوشرنگترین و خوشگلترین انواع لوبیا می باشد که برای آش و قورمه سبزی بیشتر استفاده می شود
لوبیا عروس کیلویی 15 هزار تومان موجود است و به صورت خرده فروشی نیز فرستاده می شود و سفارش بالای 40 کیلو هزینه باربری رایگان می باشد
خواهشا با شماره های داخل سایت کمتر تماس بگیرید و بیشتر پیام دهید یا تلگرام
خرید لوبیا عروس
 
کشاورزان محترم نیز برای قیمت گرفتن و فروش محصولات خود تماس نگیرند
اگر فرد یا شرکتی لوبیا عمده د
 
بیماری سگ ها و نقطه‌های قرمز و دردناک
 
این‌ها را معمولا با نام هات اسپات (hot spot) می‌شناسند، اما اصطلاح پزشکیِ این نقاط قرمز متورم که اغلب روی بدن سگ‌ها دیده می‌شود، درماتیت مرطوب حاد (acute moist dermatitis) است؛ یک عفونت پوستی باکتریایی. هر چیزی که آن‌قدر پوست سگ را تحریک کند که باعث شود آن را بخاراند یا بجود، ممکن است منجر به درد و خارش در نقاط دردناک یا همان هات اسپات بشود. اگر آن‌ها را درمان نکنیم، ممکن است به‌سرعت رشد کرده و بزرگ‌تر هم بشوند.
کلینیک دامپزشکی نیاوران با مدیریت آقای دکتر زینالی متخصص بیماری داخلی حیوانات خانگی و فوق تخصص بیماری های عفونی از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را برای درمان و ویزیت حیوانات خانگی و اگزوتیک (پرندگان، جوندگان و خزندگان) به صورت شبانه روزی آغاز نموده است؛ این کلینیک دارای بخش های داخلی؛ جراحی ؛ عفونی؛ دندان پزشکی؛ آزمایشگاه، اصلاح و شستشو، مشاوره (تربیتی و خرید و فروش) و پت شاپ است.در بخش داخلی؛ کلیه خدمات درمانی اعم از واکسیناسیون، معاینات تخصصی
بیماری چاقی در سگ ها
 
 
چاقی نیز یکی از بیماری های سگ به شمار می‌رود. این بیماری ناشی از عدم تعادل در مصرف انرژی و کالری زیاد می‌باشد که زندگی سگ را تهدید می‌کند. علائم چاقی در سگ را به چند صورت می‌توان پیدا کرد. معمولا صاحبان سگ‌ها از روی ستون فقرات و همچنین دور کمر سگ متوجه اضافه وزن سگ می‌شوند. از نشانه‌های بارز در اضافه وزن سگ به این موارد اشاره می‌کنیم :
کم تحرکی
مشکل در راه رفتن به خصوص از پله و ورود و خروج از اتومبیل
بی حوصلگی
اختلالا
بیماری نورودرماتیت سگ
 
بیماری نورودرماتیت به نام گرانولومای ناشی از لیسیدن دست و پای سگ هم خوانده می‌شود. این ناهنجاری پوستی در اثر لیسیدن پنجه‌ها به طور مکرر توسط خود حیوان ایجاد می‌شود، به طوری که دست یا پای حیوان با لیسیدن بیش از حد و یا حتی گاز گرفتن پنجه‌ها منجر به ایجاد پلاک گرد و زخم ضخیم و سفتی در موضع می‌گردد که علت آن می‌تواند ارگانیک یا روانی باشد.
 
آموزش و مشاوره بیماری نورودرماتیت سگ
 
امروزه معتقدند که برای ایجاد این بیم
*دستاورد های انقلاب اسلامی در چهل سالگی*
پیشرفت های صنعت نفت پس از انقلاب

تولید پنج
فراورده اصلی پالایشگاه ها 4/ 2 برابر شد

پس از انقلاب تا پایان سال ۱۳۸۸ تولیدات پنج فراورده
اصلی پالایشی، نسبت به قبل از انقلاب با رشدی بالغ بر 5/ 135 درصدی حدود 4/ 2برابر
شده است. در این مدت مجموع تولید پنج فراورده
اصلی (گاز مایع، بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره) از 74/ 99میلیون لیتر در
روز به بیش از ۲۳۵.۷۳ میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

افزایش ذخایر
هی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها