نتایج جستجو برای عبارت :

مشغول طنازی خویشم

انگار که سهم من بیشتر باشد از این حال و هوا، از این باران و صدای ناودان، وقتی همه خوابیده اند. وقتی بی خوابی سر وقتم آمده و بیداری قسمت این شب ها ـست.
لب باز نکردم به خروشی و فغانی
من محرم راز دل طوفانی خويشم
بشکسته تر از خویش ندیدم به همه عمر
افسرده دل از خويشم و زندانی خويشم
یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی
عمریست پشیمان ز پشیمانی خويشم، عمریست پشیمان ز پشیمانی خويشم، عمریست پشیمان ز پشیمانی خويشم، عمریست پشیمان ز پشیمانی خويشم، عمریست پش
من عاشـق آن رهبــر نورانــی خـویشم آن دلبــر وارستــۀ عـرفـانـی خــویشم عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یارهـر چنـد که محزون ز پریشانی خويشم در دام بـلایت شـده ام سخـت گرفتـار امـواج بـلای دل طوفــانــی خـویشم چون نقـش نگـارین تو بر دیـده در اُفتــد گمگشتــۀ این دیـدۀ بـارانــی خـویشم زان لحظه که مجنون شدم از زلف سیاهت در کوهم و در دشـت و بیـابـانی خـویشم از شـوق وصال تو چه ویرانـه شد این دل چندی است که شاد از دل ویـرانی خويشم یک لحظه پشیم
ساقی بده پیمانه ای ز آن می که بی خويشم کند
بر حسن شور انگیز تو عاشق تر از پیشم کند
زان می که در شبهای غم بارد فروغ صبحدم
غافل کند از بیش و کم فارغ ز تشویشم کند
نور سحرگاهی دهد فیضی که می خواهی دهد
با مسکنت شاهی دهد سلطان درویشم کند
سوزد مرا سازد مرا در آتش اندازد مرا
وز من رها سازد مرا بیگانه از خويشم کند
بستاند ای سرو سهی! سودای هستی از رهی
یغما کند اندیشه را دور از بد اندیشم کند
با پسرش وارد نانوایی می شود :
نونوا : . [ مشغول در آوردن نون سنگگ از تنور ]او : . [ مشغول در آوردن کارت های بانکی ]
نونوا : . [ دو عدد نان بر روی این (نمی دونم چیه اسمش) می اندازد ]
او : . [ مشغول بر انداز کردن کارت ها ]
نونوا : چند تا می خوای ؟!
او : . بذار ببینم چقدر پول دارم تو کارتم ؟
نونوا : .
او : [ به اندازه سه عدد نان کارت می کشد ، کارت اول موجودی ندارد ]
نونوا : .
او : [ کارت دوم هم ندارد و کارت سوم به اندازه یک عدد نان موجودی دارد ] می گوید یکی برداشتم !
ن
یک نکته مهم اینست که ما چه باور بکنیم یا نکنیم،امر ظهور به طرفه العینی انجام خواهد شد و ما در خواب خوش خود بسر میبریم عده ای مشغول شهوت قدرت ،عده ای مشغول شهوت ثروت و مال دنیا،عده ای در پی گسترش جاه و جلال و مقام خود ،و عده ای مشغول لهب و لعب و از هم مهمتر عده زیادی مشغول ریاکاری و دروغگویی برای خلق خدا هستند و بلخره همه مشغول هستند،و وقتی حضرت تشریف می آورند نه فریاد حضرت جبرئیل س را شنیده اند و نه واقعیت ظهور را درک میکنند و چه بسا مقابل او قرا
 اون غروب زمستونی که از خونه تا سر بزرگراه رو پیاده رفتم و بعدم از پله های اون پاساژه بالا رفتم و سی دقیقه‌ تمام به حالت ایستاده از اون بالا مشغول تماشای بزرگراه، مشغول تماشای رفت و آمد وحشتناک ماشین ها، مشغول تماشای گذران شدید زندگی شده بودم، هوس الانمه .
خوش نمایی خودنمایی می کند،
ناله نی از بینوایی می کند.
لب به لب بنهاده بر لبهای یار،
بس شکایت از جدایی می کند.
 
روز نومیدی ز تو کندم امید،
توت می گویم، تو می گویی ز بید.
آن قدر کردم سیاهت را سفید،
عاقبت موی سیاهم شد سفید.
 
رهگمزده در بیشة اندیشة خويشم،
هم تیشه زن پایه و هم ریشه خويشم.
من صبر کنم پیشه به پیش همه مردم،
شرمنده و رسواشدة پیشة خويشم.
 
لطف اگر از جانب یزدان شود
خیر و احسان در جهان ارزان شود.
شکر حق از جانب انسان شود،
یوسفستان کلبة احزان
نورز ۹۶ موقع تحویل سال مشغول باز کردن لوله با فنربرقی بودم.
نوروز ۹۷ آنتن تلویزیون را درست میکردم.
نوروز ۹۸ را هم به گچ کردن دیوار اتاق مشغول بودم.
بدون در نظر گرفتن ساعت و شرایط و. .
طبق همان قاعده که موقع درس خواندن مشغول شمردن گل های قالی می شویم.
شب های یلدا هم طبق همین منوال بوده.
پارسال شب یلدا نشسته بودم و برای بچه ها خاطره تعریف میکردم. به قدری خنداندم شان که حتی با دیدن خندوانه هم آنقدر نمیخندیدند.خودم فقط برای آب و تاب ماجراها میخندیدم
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
ادامه مطلب
گاهی با خودم فکر میکنم که مردم ما کی دست از پشت سر هم حرف زدن ، مسخره کردن این و اون ، ادای فلانی رو گرفتن و سوژه کردن همدیگه برمی‌دارن ؟؟
و جوابی که هردفعه به خودم میدم اینه که هیچ وقت ، مردم ما هیچوقت دست از خاله زنک بازی و مسخره کردن و . برنمی‌دارن . چون ما ایرانیها کلا آدم‌های طنازي هستیم:/ آدم‌های مهمون نوازی هستیم ، آدم‌های خونگرمی هستیم ، آدم‌های بافرهنگی هستیم ،آدم‌هایی با طبع شاعری هستیم. و همه‌ی اینها بخورد توی سرمان کاش ، حالا که
ﺷﺨﺼ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻦ ﺷﺨﺼ ﺍﺵ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ . 
 
ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺫﺍﻥ ﻇﻬﺮ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺟﺎﺩﻩ ﻫﺎ ﺑﺮﻭﻥ ﺷﻬﺮ، ﺭﻭ ﺗﻪ ﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺮﺩ ﻮﺎﻧ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻥ ﻫﻢ ﻨﺎﺭﺵ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺮﺍ . 
ﺍﺯ ﺩﺪﻥ ﺍﻦ ﺻﺤﻨﻪ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻮﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪ. 
 
ﺍﺯ ﺍﻭ ﺮﺳﺪ ﻪ ﺰ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﻧﻤﺎﺯﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺩﺍ ﻨ.
ﻮﺎﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
 
ﻭﻗﺘ ﻣﻦ ﺑﺮﺍ ﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻧﻢ ﻧ ﻣﺰﻧﻢ ﺁﻧﻬﺎ ﺮﺩ ﻣﻦ ﺟﻤﻊ ﻣﺸﻮﻧﺪ.
 ﺣﺎﻝ ﻭ
چو به کار قتل خويشم همه در حیات عشقمبی‌خودی چو قسمتم شد همه در جهات عشقم   سوی من نگیرد آدم که سویی ندارد این کممن سوی شما بگیرم که دم نجات عشقم به شبان به روح خیزم که زمامدار روحمبه زبان روح گویم که شه فلات عشقم زاهدان و حلقه‌بازان هر شبی به جوب ریزمعاقلان به مرگ بیزم که دم ممات عشقم شاعران و لغوگویان که دُم دراز دارندهمه را لگام گیرم، چه گویی که لات عشقم خامشان به خواب بخشم هدیه‌های لامکانیهر که جان دهد جهانی بدهم که ذات عشقم حافظ صفات
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
برادر کوچک ایشان سهراب سلیمانی تقریبا از کلاس پنجم با ایشان زندگی می کردند و زمانی که سردار در سازمان اب مشغول به کار شد  سهراب و دو پسر خاله ی ان ها درخانه ی اجاره ای کوچکی زندگی می کردند. 
 ح
علامه طباطبایی:
من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه طباطبایی:
من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
بر همکاران سخت می گرفت. فکر همکاران مشغول او بود: از خانه تا محل کار، از محل کار تا خانه، در محل کار، در خانه.
بهترین ایده ها و طرح ها را می‌توان از خانه تا محل کار طراحی کرد. اما من او نمی گذاشت.
حق الناس مخفی یعنی اینکه
فکر دیگران را مشغول من خود بکنیم. 
✔ زندگی، باغی است که با "عشق" باقی است.
مشغول دل باش،‌ نه دل‌مشغول.
✔ بیشتر غصه‌های ما از قصه‌های خیالی ماست.
✔ پس بدان اگر فرهاد باشی، همه چیز شیرین است.
☫ خداوندا امروز را برای همه ما به گونه‌ای ورق بزن که لحظه لحظه‌ی آن، عشق باشد و امیـد.
✔ از دوست جدید، رازت را پنهان کن؛ و از دشمن قدیمی که طرح دوستی دوباره با تو ریخته، خنجرت‌ را.!چون اولی باورت را نشانه می‌گیرد، و دومی، قلبت را.
ادامه مطلب
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومینه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
شاید باورتون نشه ولی از آخرین پستی که منتشر کردم . یعنی اسفند ۹۸ تا حالا یه جورایی مشغول دیدن این انیمه بودم . حالا به صورت پاره وقت :)) .
سوالی که اینجا پیش میاد اینه که :‌ مگه میشه آدم حدود ۴ ماه مشغول دیدن یه انیمه باشه؟ »
ادامه مطلب
هیچ چیز جلو‌دارت نبود. نه لحظه‌های خوش، نه آرامش، نه دریای مواج. تو مشغول به مردنت بودی. نه درختانی ک به زیرشان قدم می‌زدی، نه درختانی ک سایه سارت بودند. نه پزشکی ک بیم ـت می‌داد، نه پزشک جوان سپید مویی ک یک‌بار جانت را نجات داد. تو مشغول به مردنت بودی. هیچ چیز جلودارت نبود. نه پسرت، نه دخترت ک غذایت می‌داد و از تو باز، بچه‌ای ساخته بود. نه پسرت ک خیال می‌کرد تا ابد زنده خواهی ماند. نه بادی ک گریبانت را می‌جنباند. نه سی ک زمین گیرت کرده بو
سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. 
عیدی شکر خدا بد نبود. 
من که همش استراحت کردم. کارای عقب افتاده زیادی دارم. هر وقت میخوام مشغول بشم به درسی و چیزی یه افسردگی عجیبی منو میگیره. اینکه رنگ موهام مثل دندونام بشه بازم بیکار و عاطل باطل نشسته باشم مشغول درس خوندن محض و علاف خیلی منزجرم میکنه. 
نه عشقی نه حالی نه کاری نه باری. خدایا شکرت سلامتیمونو بهمون ارزانی داشتی و ندادی دست یه عده که از توش نون دربیارن. 
چوپان
شخصی با ماشین شخصی اش به مسافرت رفته بود موقع اذان ظهر در یکی از جاده های بیرون شهر روی تپه ای مشاهده کرد چوپانی مشغول خواندن نماز است و گوسفندانش مشغول چرا. از دیدن این صحنه لذت برد وخودش را به چوپان رساند چه چیز موجب شده تا نمازت را به موقع ادا کنی ؟ چوپان جواب داد : وقتی من برای گوسفندانم نی میزنم آنها گرد من جمع میشوند. وقتی خدا من را صدا میزند اگر به سمتش نروم از گوسفند هم کمترم
▪️حکایت یک زیارت▪️
علّامه آیةالله حاج سیّدمحمّدحسین طباطبائی رضوان الله علیه
عیال ما زن بسیار مؤمن و بزرگوارى بود. ما در معیّت ایشان براى تحصیل بنجف اشرف مشرّف شدیم، و ایّام عاشورا براى زیارت بکربلا مى ‏آمدیم،
و پس از پایان این مدّت چون به تبریز مراجعت کردیم؛ روز عاشورائى ایشان در منزل نشسته و مشغول خواندن زیارت عاشورا بود، مى‏ گوید:
دلم ناگهان شکست؛ و با خود گفتم ده سال در کنار مرقد مطهّر حضرت‏ أباعبد الله الحسین در روز عاشوراء بودیم
به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور برزیل چند روز پس ازآن از دیدار با ترامپ به کرونا مشغول شد منابع خبری  گزارش داده اند ژائیر بولسونارو»، مهتر جمهور برزیل بوسیله ویروس کرونای جدید مشغول شده است. ریس جمهور برزیل شنبه در اقامتگاه دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا درون مارالاگو» با وی دیدار کرده بود.
من وقتی کوچک بودم بدنیا آمدم و مشغول خوردن شیر شدم چون فکر می کردم برای اینکه بزرگ شوم لازم است شیر بخورم ولی بعدا فهمیدم باید غذا بخورم پس مشغول خوردن غذا شدم چون قدم اندازه وزنم نشد رفتم مدرسه تا عقلم اندازه کفشم بشود ولی هرچه بیشتر مشق می نوشتم دفترم بیشتر تمام می شد چون این کار فایده نداشت از آن دست کشیدم و به خوردن مشغول شدم
ادامه مطلب
ﺪﺭ ﺯﺣﻤﺘﺶ ﺩﺭ ﺩﻣﺎ 50 ﺩﺭﺟﻪ ﺳﺨﺖ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺎﺭ ﺮﺩﻥ ﺑﻮﺩﻭ ﺴﺮ 26 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺵ ﺑ ﺗﻮﺟﻪ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ اینستاگرام ﺍﻦ ﺴﺖ ﺭﺍ ﺬﺍﺷﺖ : ﺑﺴﻼﻣﺘ ﻫﻤﻪ ﺪﺭﻫﺎ . !
ﻣﺎﺩﺭ ﺍﺯ 5 ﺻﺒﺢ ﺑﺪﺍﺭ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺎﺭﻫﺎ ﺧﺎﻧﻪ .ﻭﻟ ﺩﺧﺘﺮﺵ لنگ ﻇﻬﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺪﺍﺭ ﺷﺪ ﻭ ﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻓﺲ ﺑﻮ ﺴﺖ ﺬﺍﺷﺖ : ﻫﻤﻪ ﻫﺴﺘ ﺍﻡ ﻣﺎﺩﺭ .!
ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺪ، ﺩﺧﺘﺮک ﺩﺍﺩ ﺯﺩ : ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺖ ﻔﺘﻢ ﺑ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺎ ﺗﻮ
دوچیز انسان را نابود میکند 
 
مشغول بودن به گذشته و مشغول شدن به دیگران 
 
هرکس در گذشته بماند آینده را از دست می دهد 
 
هرکس نگهبان رفتار دیگران شود آسایش و راحتی خود را از دست میدهد
 
گذشته هایت را ببخش 
زیرا آنان همچون کفش های کودکی تو هستند 
نه تنها برایت کوچکند 
 
بلکه تو را از برداشتن گام های بزرگ باز می دارند 
داستان فیلم در سال 1977 در شهر لندن رخ می دهد. خانم هادجسون ( فرانسس اوکانر ) مادر میانسالی است که به همراه فرزندانش در منزل مسی اش مشغول گذران زندگی است. اما به تازگی خوابگردی دختر کوچک این خانواده اسباب ناراحتی مادر را فراهم کرده و از طرف دیگر فعالیت های مشکوک و غیرطبیعی در این منزل مشاهده شده است. از این رو اِد ( پاتریک ویلسون ) و لورن ( ورا فارمیگا ) که در این زمینه مشغول پژوهش هستند وارد این پرونده می شوند و.
ادامه مطلب
خويشم را با هر شکستن نزدیک‌تر می‌شوم. صبر اگر داشتم در مفصلِ زخم‌های بزرگ، شاد می‌گریستم که بناست منِ دیگری، منِ بیش‌تری از پسِ هر زله پیدا شود، که دوست‌ترش بتوانم داشت.
با این همه، شیرین‌تر از سُکرِ نقاهت نیست، پس از تحمّلِ صعب‌ترین دردها.
خدا یاری‌ام کنَد از دردهای پسین، سربلندتر، محکم‌تر، جان به در ببرم.
از تولد تا تحصیل
سردار شهید قاسم سلیمانی فرزند حسن در ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ش در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی به دنیا آمد. در ۱۲ سالگی، پس از پایان تحصیلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد و در ۱۸ سالگی به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان سال ‌ها نیز فعالیت ‌های انقلابی خود را آغاز کرد. او در حوادث انقلاب اسلامی ایران با مشهدی به نام رضا کامیاب آشنا شد و او را وا
GTA: San Andreas یا بازی جی تی آی ۵ اندروید نام بازی فوق العاده و بی نظیر در سبک اکشن است .
این بازی زیبا و شگفت انگیز توسط استودیو بازیسازی بزرگ راک استار برای اندروید منتشر شده است .
در GTA: San Andreas شما در جهانی کاملا سه بعدی ، آزاد هستید که هرکاری دلتان میخواهد انجام دهید !
میتوانید به ی و خرابکاری مشغول شوید یا مانند یک شهروند عادی ، به زندگی روزمره خود مشغول باشید !

ادامه مطلب
GTA: San Andreas یا بازی جی تی آی ۵ اندروید نام بازی فوق العاده و بی نظیر در سبک اکشن است .
این بازی زیبا و شگفت انگیز توسط استودیو بازیسازی بزرگ راک استار برای اندروید منتشر شده است .
در GTA: San Andreas شما در جهانی کاملا سه بعدی ، آزاد هستید که هرکاری دلتان میخواهد انجام دهید !
میتوانید به ی و خرابکاری مشغول شوید یا مانند یک شهروند عادی ، به زندگی روزمره خود مشغول باشید !

ادامه مطلب
محله گل و بلبل: آنکه قرار بود چنان رونق اقتصادی ایجاد کند که نان مردم در روغن گردد با دخترکان جشن تولد گیرد و آن دیگری به جای اصلاح ریشه مشکلات  اقتصادی مشغول اصلاح ریشش گشته، مردم از بین الطلوعین بیدار و در صف ایستاده تا بلکه اندکی گوشت دولتی گیرشان بیاید و مسوولان خواب تصویب پالرمو و سی اف تی را می بینند  و آنکه مشغول خوردن کیک با دخترکان است چطور بتواند بفهمد صف گوشت یعنی چه !!عجب رونقی ایجاد کرده اند؟؟
رهبر انقلاب:
برادران! مراقب شیطان باشیم، در بهترین حالات، شیطان می‌آید سراغ انسان. در وقت نماز شب که مشغول عبادتید، مشغول تضرّعید، همان وقت شیطان می‌آید سراغ شما. بستگی دارد که من و شما چه‌جور آدمی باشیم؛
یک وقت ما را وسوسه می‌کند بوسیلۀ عُجب،یک وقت ما را وسوسه می‌کند بوسیلۀ ریا،یک وقت وسوسه می‌کند بوسیلۀ ایجاد شک و تردید در این کاری که داریم می‌کنیم.
بارها عرض کرده‌ایم این که شیطان در قرآن کریم این‌همه اسمش تکرار شده، چه اسم شیطان، چه
سلام.خدمت همه دوستان وهم استانی های عزیز در استان فارس.
تولیدی ارین مفتخر است با ۸سال سابقه کار در زمینه تولید وپخش البسه یکبار مصرف بیمارستانی در خدمت تمامی همکاران وعزیزان هم استانی باشد.
زمینه فعالیت این تولیدی. دوخت،بسته بندی،وپخش پکهای بیمار و لباسهای یکبار مصرف وتترن بیمارستانی ست،که در همین راستا ۲۰نفر را به صورت مستقیم و۱۰نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار کرده وهم اکنون نیز مشغول اموزش افراد متعدد است.
همچنین در طول این چند س
اشخاصی که در رشته حسابداری مشغول به تحصیل یا کار هستند ،در حال تجزیه و تحلیل و حفظ حساب های مالی میباشند. آنها ممکن است دردولت، یک شرکت بزرگ یا یک شرکت کوچک مشغول به انجام وظایف خود باشند.پس باید دوره های آموزش حسابداری را به خوبی پشت سر بگذارند.
ادامه مطلب
#اخلاق_شهدایی

ڪمتر پیش مےاومد ڪه روح‌الله بیڪار باشہ ؛ همیشہ مشغول بود با برنامہ ریزی دقیق و خاص خودش تمام کارهایش را بہ ترتیب انجام مےداد☺️
گاهے بین ڪارهاش ، زمان‌هاے ڪوتاهے پیش مےاومد ڪه وقتش خالے بود ، حتے براے آن زمان‌هاے ڪوتاه هم برنامه‌ریزے داشت .✔️
 یڪ #قرآن_جیبـے ڪوچڪ همیشہ همراهش بود و در زمان‌هاے خالیش مشغول قرآن خوندن مےشد
ڪتاب زبان انگلیسے و عربـے را هم بہ همراه داشت تا در اوقات بیڪاری زبان بخونہ .
روح‌الله براے تڪ تڪ ثان
نگهبان وظیفه شناس واحد حراست جناب آقای عبدالله مومنی که چندین سال است در لباس مقدس نگهبانی مشغول به کار میباشد
وی تا به حال چندین بار مور تشویق از طرف مدیریت شرکت و مدیر عامل های پروژه ها قرار گرفته است نگهبان مومنی
و درحال حاظر مشغول به خدمت میباشد او باتمام مشکلاتی که دارد کار کردن را یک عبادت خالصانه میداند پس برای او و خانواده محترم ایشان آرزوی موفقیت را از خداوند متعال خواستاریم و امید واریم که در تمام مراحل زندگی خود همیشه سربلند باشد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها