نتایج جستجو برای عبارت :

مرجع فوتبال

سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و . نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
راه اندازی مرجع رسمی آمار و اطلاعات فوتبال پایه ایران
با افتخار به کلیه ی اهالی و دست اندر کاران فوتبال اعلام میکنیم مجموعه تخصصی فوتبالیت اقدام به راه اندازی مرجع رسمی آمار و اطلاعات فوتبال پایه ایران نموده است که شما میتوانید با مراجعه به این وب سایت کلیه ی نتایج مسابقات ، جداول لیگ های فوتبال پایه کشور، رده بندی تیم ها ، گلن برتر، کارتهای زرد و قرمز ، اطلاعات هر مسابقه و دیدارهای آینده هر تیم را مشاهده کنید.
در ضمن در این سایت میتوان
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
تیم فوتبال کمبل چابهار در بازی معوقه هفته اول خود توانست تیم سراوانی را با شکست بدرقه کند
 
تیم فوتبال کمبل توانست یک صفر با گل سلیم چاکری تیم سراوانی را شکست دهد و در جدول رتبه اش را بهتر کند
تیم فوتبال کمبل در هفته سوم استراحت داشت
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
تیم فوتبال کمبل چابهار در اولین بازی خود ب مصاف تیم ایرانشهری رفت 
این بازی با نتیجه صفر صفر تمام شد و با موقعیت های متعدد تیم فوتبال کمبل بود و با بدشناسی کامل این بازی مساوی تموم شد
 
در هفته سوم تیم فوتبال کمبل استراحت دارد
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
جداول تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال و فوتسال
جدول تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال و داوران فوتسال بر اساس آئین نامه فیفا تهیه شده است. این جداول بر اساس آخرین قوانین و آیین نامه .
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور 
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور در بندرعباس برگزار شد.
تست های آمادگی جسمانی داوران لیگ دسته اول برگزار شد 
تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت استعداد یابی در فوتبال - دانلود مقاله https://magirans.com › دانلود-پاورپوینت-استعداد-یابی. پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxاستعدادیابی در فوتبال pptxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
 اطلاعیه برگزاری کلاس مربیگری فوتبال درجه D، ویژه آقایان 
 به اطلاع کلیه علاقه مندان به مربیگری فوتبال میرساند، هیئت فوتبال شهرستان جیرفت در نظر دارد، یک دوره کلاس مربیگری درجه D فوتبال، تابع شرایط ذیل برگزار نماید.
1. تکمیل مدارک شامل ✔️ اسکن صفحه اول شناسنامه✔️ اسکن کارت ملی پشت
ادامه مطلب
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
استعدادیابی در فوتبال pptxاستعدادیابی فوتبال pptxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی فوتبال
پاورپوین
این نرم افزار با توجه به چندین سال تحقیق و بررسی و با همکاری بیش از 30 مربی و دست اندر کار در فوتبال کشور طراحی و تولید شده است که سعی بر آن شده تمام نیاز های یک باشگاه ، آکادمی و مدرسه فوتبال را در بر گیرد و بتواند تمام فرآیند های سنتی رایج در این مجموعه ها را بروز و با فناوری های جدید آی تی منطبق نماید.
ادامه مطلب
فدراسیون فوتبال افغانستان اتهامات مطرح شده در زمینه "سوء استفاده جنسی، بدرفتاری و خشونت" از بازیکنان تیم ملی فوتبال ن افغانستان را رد کرده و دلیل آن را "نیتی شماری از بازیکنان پیشین" خوانده که "به اردوی تیم ملی فوتبال ن دعوت نشده‌اند."
دیروز رومه گاردین در گزارشی خبر داد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تحقیقاتی را در مورد اتهام‌‌های "سوءاستفاده جنسی" از اعضای تیم ملی فوتبال ن افغانستان توسط "کارمندان مرد" فدراسیون فو
ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی در ۴ سال آینده به آقای احسان اصولی رسید.
 
به گزارش پایگاه خبری ترشی اسپرت از شهرستان کاشمر ، ظهر امروز مجمع انتخابی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی برادران، رییس سابق هیات فوتبال خراسان رضوی، امیر زارعی، معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، چرمچی، دبی
مصطفی کاراندیش مدیر حقوقی محفل تراکتورسازی تبریز با اعلام این وقوف به خبرنگار ایرنا گفت: کنار اساس آئین نامه و هنجار انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیسیون ها در موافق رفتار هواداران خود مسئولیت دارند و متأسفانه داخل روزهای اخیر شاهد فحاشی هوادارانپرسپولیس به تراکتورسازی در سنت شناسایی محمد انصاری بودیم. این مقام مسئول در محفل تراکتورسازی تبریز افزود: البته این رفتار هواداران پرسپولیس مخبر بوسیله سابقه است و تو دیدار این تیم با سایپا در چار
یک ورزش وبازی تیمی است به انگلیسی football که همان طور که از نام خودش معلوم است با پا انجام می شود در این بازی دو تیم یازده نفره که از ۱ دروازه بان و چند مدافع،هافبک و مهاجم دو تیم تشکیل می شوند طول زمین فوتبال ۹۰تا ۱۲۰ متر است وعرض آن ۴۵ تا ۹۰متر است مسابقه فوتبال در ۲نیمه ی ۴۵دقیقه انجام میشود همچنین فوتبال یک بازی المپیکی وپاراالمپیکی است و جام جهانی مهم ترین رویداد ورزشی و فوتبالی جهان می باشد
معرفی انجمن پیش بینی ورزشی با مطالب ارسالی کاربران و تیپستر های اغلب موفق در شرط بندی فوتبال و ارسال فرم های روزانه با آنالیز و پیشگویی نتایج فوتبال در انواع رشته های ورزشی به همراه معرفی بهترین ها و سایت های معتبر ایران و جهان
 
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
لیست اولیه مدارس فوتبال/فوتسال دارای پروانه فعالیت سال ۹۸
مدرسه فوتبال/فوتسال سپاهان کاشمر همچون سالهای گذشته در لیست مدارس فوتبال مجاز استان خراسان رضوی
هیات فوتبال خراسان رضویکمیته جوانان
 
ای کسانی که خواب هستین یا محل کار یا هرچی .
بلند شید. زندگی دقیقا همین لحظه تو شبکه ورزش و برنامه فوتبال ۱۲۰ در جریانه.
درسته فوتبال پرسپولسیس و استقلال تو هفته قبل اینقدر حال بهم زن بود که دقیقا ما رو به یاد حرف آدم هایی میندازه که میگن :  خوب که چی. فوتبال چیه . ی توپ هست ۲۴ نفر دنبالش میدون . خوب به همشون ی توپ بدین!!
اما توی بلاد کفر و لیگ قهرمانان دقیقا زندگی درجریانه و فلسفه فوتبال رو با پوست و گوشتت حس میکنی.
فوتبال یعنی زندگی و عشق
یعنی نوشت
هیئت فوتبال آبپخش با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش آبپخش بمناسبت چهلمین دهه ی فجرانقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های زیر هشت سال زیر ده سال و زیر دوازده سال و همچنین مسابقات پیشکسوتان نمود.
 رییس هیئت فوتبال آبپخش در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این هیئت با حمایت جناب آقای محمد حسین پور رییس اداره ورزش که الحق تنها فرد دلسوز ورزش در سطح شهر میباشد توانست این دوره مسابقات را برگزار کند.
ادامه مطلب
دیشب ( ۱٧/٢/۱٣٩٨) تعدادی از تماشاگران تیم فوتبال اورای عراق، به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن حمله کردند.
این مسابقه در ورزشگاه کربلا و در سطح جام باشگاه های آسیا در حال برگزاری بود.
شما میتوانید کلیپ این درگیری را با کلیک روی لینک مقابل، دریافت نمایید. دریافت(حجم: 1.85 مگابایت)
نبی کیتا (انگلیسی: Naby Keta؛ زادهٔ ۱۰ فوریهٔ ۱۹۹۵) یکبازیکن فوتبال اهل گینه است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال لیورپول بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ و لایپزیگ اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم ملی فوتبال گینه بازی کرده است.
 
بازیکنان :
۱) پیراهن ورزشی 
۲) ورزشی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک دار)
 
 
دروازه بان ها :
۱)پیراهن دروازه بانی 
۲) ورزشی دروازه بانی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک)
۶) دستکش
 
 
 
 
البته بعضی ها هم برای محافظت از خود از کلاه ایمنی برای جلوگیری از ضربه به صورت استفاده می‌کنند 
تحلیل پیشکسوت فوتبال ایران از اینده فوتبال
تنبیهِ حذف تیم ملی از جام ملتها





مدافع سابق تیم
ملی می‌گوید مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و مربی تیم ملی بعد از ناکامی در
جام ملت‌های آسیا باید از مسند مدیریت کنار بروند.
ادامه مطلب
سلام به دوستان عزیز و دوست داران فوتبال و گزارش فوتبالمحمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالدوستان در بخش تماس با ما بعضی از رفقا سوال کرده بودن که چه وقتی گزارش می کنی؟گفتم به صورت رسمی در وبلاگ شخصی ام قرار بدم که هر وقت خواستم گزارش کنم 5 یا 10 دقیقه قبل از بازی ها با هاتون هماهنگ می کنمگزارش های زنده من در آپاراتبا تشکر محمد حسن بزرگی
بودجه بخش فوتبال راخرج بخش امنیت دفاعی کنیم.به این نتیجه رسیدن تفکریک کشورجنگ زده درنوع اول هست.بودجه بخش فوتبال وسرگرمی راخرج گازرسانی به مناطق مختلف میکنیم.این هم نوع دیگرخرج کردن پول صادرات گازدرشرایط تحریم درکشورجنگ زده هست.
بودجه کالای اساسی هم دردل بودجه فوتبال برای ملت جنگ زده هست.چون بدون فوتبال کشورجنگ زده ونیروهای مسلح آن وامنیت آن به خطرنمیافتد.
درواقع اگرفرض شودفوتبال چیزمضخرفی هست یک کشوردرگیرمشکلات تحریمی وامنیتی وزیرسا
فوتبال دستی یکه سازان
 
 
فوتبال دستی ورزش دیگری است که روی یک میز و توسط آدمک هایی که به این میز وصل هستند انجام می گیرد. ابعاد میز فوتبال دستی معمولا بین 120 در 70 سانتیمتر بوده و هشت ردیف با آدمک ها روی آن قرار گرفته است. این بازی توسط دو تا چهار نفر انجام می شود.
 
 
روش بازی فوتبال دستی نیز همانند فوتبال است که باید به دروازه تیم حریف حمله کرده و با وارد کردن توپ به درون آن امتیاز کسب کنید.
فوتبال دستی به طور حرفه ای و در مسابقات را  در 5 زمان 15 د
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
تحقیق آموزش فوتبال
دانلود تحقیق آموزش فوتبال، در قالب فایل Word و در 51 صفحه. فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند .
معرفی سایت خبری فوتبال روز
سایت فوتبال روز ، در  تابستان 1396  فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .
فوتبال روز  که مجله ی خبری فوتبالی / ورزشی است رویکردی بی طرفانه برای پوشش اتفاقات فوتبال ایران و جهان دارد .
بر اساس این رویکرد برای طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس بخشی جداگانه با نام اخبار پرسپولیس ایجاد شده است که می توانند خبرها و نتایج و حواشی پیرامون تیم خود را پیگیری کنند
و برای طرفداران تیم استقلال هم به همین روال بخشی جداگانه با عنوان اخبار است
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها