نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم کره ای که بازیگرگیبک داشت

انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمايی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستانی اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی اين فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رايگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
سلام
دیروز دو تا فيلم دیدم.
AI Rising
فيلم خوبی نبود. کلا سه تا بازیگر داشت و من خوشم نیومد. در مورد رابطه بک انسان و یک ربات بود.و کلا خیلی هم صحنه هاي غیراخلاقی داشت. من که خوشم نیومد.
Prometheus
یک فيلم بسیار زیباي علمی تخیلی در مورد سفر به فضا و یافتن موجودات فضايی خیلی باهوش و پیشرفته. از تماشاي اين فيلم واقعا لذت بردم.
Alien Covenant
 اين فيلم در ادامه فيلم Promtheus ساخته شده. امروز میخوام اين فيلم را تماشا کنم.
در ابتداي امر بگم اگر می خواهیم فيلم را دانلود کنید روی لینک دانلود فيلم شاه کش کلیک نمايید 
نقد و بررسی فيلم دیدنی شاه کش:
از نظر من اين فيلم حداقل استاندارهاي سینمايی را داشت و مهناز افشار ستاره ی سینما خوب توانست در اين فيلم خود را نشان دهد.
از نقطه نظر یک سینماگر ارائه ی فيلمهاي اينچنینی از اين جهت که فضاي متفاوتی را معرفی می کنند حائز اهمت بسیاری است.
کولاک و مه شدید و تصویر برداری در اين فضا ما را با برخی چیزهاي دیگر پیوند می دهد.
فيلم سی
اون زمان که ما کنکور داشتیم.هم عصر جدید داشتهم نود داشت.هم دورهمی داشت.هم خندوانه داشتهم تلویزیون فيلماي قشنگ میذاشت.هم پرسپولیس برانکو رو داشت.هم کلی جام داشتهم بازی داشت.اصن همه چیزاي جذاب لعنتی بودن تا ما با کنکور به ملکوت بپیوندیم!!!!
الان هیچی ندارن!قحطی اومده!
پ.ن:نصفه شبی یادم اومد اعصابم خرد شد.-_-
وقتی اولین تریلر فيلم سونیک خارپشت منتشر شد به خاطر ظاهری که سونیک داشت طرفدارانش به شدت عصبانی شدند به شکلی که در تمامی شبکه هاي اجتماعی نظرات منفی بود و نظرسنجی تریلر فيلم نمرات منفی بیشتری نسبت به نمرات مثبت داشت.
ادامه مطلب
صداي تو که طنین خدا در آن جا داشتمرا از اينهمه دوری به خویشتن واداشتصداي تو که همه لطف و مهربانی بودغریو خستۀ موج و نواي دریا داشتصداي تو که به گوش دلم جنون آموختشباهتی به صداي لطیف لیلا داشتصداي تو که ز ناي خدا برآمده بودشکستگی و غم ناله هاي مولا داشتصداي تو که مرا از خودم جدا می کردتداعی نی و سوز غروب صحرا داشتصداي تو که وجود مرا ز هم پاشیدهزار ندبه و عهد و فرج در آن جا داشتمریم عربلو
گرچه شاعر چشمهايی روشن و بیدار داشت 
واژه هاي روسیاهش خط خطی بسیار داشت 
قصه ی حبل المتینِ دل دروغی بیش نیست 
عشق در دستان بی رحمش طناب دار داشت 
مثل یوسف خواستم از عشق بگریزم ولی 
هر دری را باز کردم پیش رو دیوار داشت
مرگ هم غیرت ندارد ! بی خیالم می شد و . 
زندگی در برزخی بیهوده استمرار داشت
بینِ اين آشفته بازارِ جنون و کشمکش
خاطراتش باز هم اندیشه ی آزار داشت
یادم آمد وقت دل کندن بلاتکلیف بود 
هم مرا می راند ، هم بر ماندنم اصرار داشت 
مثل ماشی
دیر آمدم. دیر آمدم. در داشت می‌‌سوختهیأت، میان "واي مادر" داشت می‌‌سوختدیوار دم می‌‌داد؛ در بر سینه می‌‌زدمحراب می‌‌نالید؛ منبر داشت می‌‌سوختجانکاه: قرآنی که زیر دست و پا بودجانکاه‌تر: آیات کوثر داشت می‌‌سوختآتش قیامت کرد؛ هیأت کربلا شدباغ خدا یک بار دیگر داشت می‌‌سوختیاد حسین افتادم آن شب آب می‌‌خواستناصر که آب آورد سنگر داشت می‌‌سوختآمد صداي سوت؛ آب از دستش افتادعباس زخمی بود اصغر داشت می‌‌سوختسربند یا زهراي محسن غرق خو
سینماي ايران در زمینه‌ی ساختن فيلم‌هايی که به مناسبت‌هاي ملی ما مربوط باشد ضعیف عمل کرده است. به طور مشخص ما فيلم‌هاي مناسب شب یلدا یا فيلم‌هاي عید نوروز نداریم. آن یک فيلمی هم که اسم شب یلدا» را روی خودش دارد در حقیقت استعاره‌اي از شب‌هاي طولانی و سردی است که بر کاراکتر اصلی فيلم می‌گذرد. با اين حال شب یلدا که اعضاي خانواده‌ دور هم جمع می‌شوند فرصت مناسبی است که به جز تفال به حافظ کنار یکدیگر فيلم هم ببینید. براي شب یلدا فيلم‌هايی در
به سیم و زر چه حاجت بود؟! از اين‌ها فراتر داشتپر از خورشید بود آری نگاهی کیمیاگر داشتن از بی حجابی‌ها سر تسلیم افکندندولی کنزالحیا از چادر خود تاج بر سر داشتبزرگان عرب را یک به‌ یک دیروز پس میزد که اين دوشیزه فکر خواستگاری از پیمبر داشتزمانی که همه خورشید را تکذیب می‌کردندخدیجه چشم‌هاي مصطفی را خوب باور داشتمیان قوم خود شأن و مقام او فراوان بودولی نزد پیمبر عزتی چندین برابر داشت نماز اولش را با علی پشت پیمبر خواندشکوه اين سه تن باهم ه
فيلم زندانی‌ها ده‌نمکی به فوق العادگی دیگر فيلم‌هايش نبود، امّا ارزش دیدن و وقت گذاشتن را داشت. می‌دانید وقتی ما ده‌نمکی را با سری اخراجی‌هايش که هنوز هم که هنوز است جذاب است می‌شناسیم، توقع بالاتری از او داریم.(هر چند که به اخراجی‌ها هم نقد‌هايی داریم).درون‌مايه و تم فيلم زندانی‌ها خوب است مخصوصا که با نگاه طنز با آن برخورد شده است ولی توقع از ده‌نمکی بیشتر بود که چیز بهتری از آب دربیاورد . البته اين‌بار آقاي ده‌نمکی به مفهومی روی
۱. یه تهران بود و یه پشمال 
۲. لاکاي خوشگلمو زدم [آبی مات و قررررمز و ايلوژن] + میکاپ چشم آبی 
۳. فيلم چینی نابغه رو دیدم [جعل اسکناس و مراحلشو عین یه هنر جذاب و ظریف نشون میداد ادم دلش میخواس بره اينکاره شه:دی] + فيلم پس لرزه ام دیدم که اونم چینی بود [غم سنگینی داشت ولی قشنگ بود] + ماجراي نیم روز ـم دیدم [فيلم قشنگ و خوش ساختی بود] 
دانلود فيلم پیش از برخورد
اگر به فيلم هاي ايرانی اهمت می دهید ابتدا
بايد کارگردان هاي خوش نام را بشناسید
محمد ابراهیم معیری
کارگردانی خوش نام و صاحب سبک است 
که در مورد آثارش نمی توان قضاوتی پرت داشت
به عبارت دیگر
آثارش از مجموعه اي عالی تشکیل شده است.
معیری
در فيلم هاي سینمايی زیادی بازی کرده است
فيلم به سوی سکوت از جمله آثار اوست
و سینما را درگیر خود ساخته است.
معیری 
چند اثر دیگر دارد
دامنه هاي سفید
کتونی هاي سفید و غیره از دیگر آثار او به
افراد موفق معمولا از صفر شروع کرده اند تا به قله موفقیت ها رسیده اند. شايد خیلی ها با اين چنین جمله هايی موافق نباشند اما واقعیت را پذیرفت. موفقیت کسب کردنی است نه دادنی!
ستاره هاي سینمايی معمولا جزو شناخته ترین چهره ها هستند. اما اين افراد هم براي موفقیت از پايین ترین پله شروع کرده اند تا به اوج رسیده اند. در ادامه دو نمونه از ستاره هاي سینما را معرفی میکنیم که قبلا سیاهی لشکر بوده اند.
سیلوستر استالونه
سیلوستر استالونه قبل از تبدیل شدن به ر
فيلم lady boutique
بچه ها بوی لاو نیست ولی محدودیت سنی داشت منم گرفتمش :/
حتی کاورشم درست و حسابی پیدا نمیشد خودم از سکانس فيلم براتون یه شات گرفتم
اگه دیدینش و خوشتون اومد خلاصه اش رو هم براي بچه ها بذاریم من خودم ندیدمش هنوز تنکیو :)
دانلود فيلم کیفیت 480
شهاب حسینی برايم جز بازیگرانی نیست که با یک اثر بینظیر طرفدارش بشوم و بعد از افتادن از تب و تاب برايم ادم معمولی بشود! خیر؛ شهاب حسینی همیشه برايم یک سوپراستار معرکه است:)
تمام فيلم هايش را دوست دارم چه خاص چه معمولی.(کلا بازیگر برايم در فيلم مهمه؛مثلا اگه کسی بگوید فيلم جالبی نیست،ولی بازیگر محبوبم در فيلم نقش داشته باشد،آن فيلم را میبینم)
امروز هم از همان روزها بود که فيلمی را دیدم فقط به خاطر اينکه شهاب حسینی در آن فيلم بازی کرده بود؛فيلم
بزرگِ خاندان، همانی که پاي چپش را پانزده سال پیش تصادف ناکار کرد، همانی که ت داشت، ابهت داشت، تدبیر داشت و کلی ترسناک بود، همانی که بودنش با نبودنش فرق داشت، همانی که دلیل دور هم جمع شدن‌مان بود در اولین روز از سال جدید تنهايمان گذاشت و رفت. دلم با رفتنش رفت.
یادم می‌آید بچه که بودیم، فيلم تايتانیک تازه آمده بود و حکم فيلم‌هاي را داشت! نمی‌شد اسمش را آورد! و من هم ندیدمش. تا همین دو هفته پیش که بالاخره توفیق شد و فيلم را دیدیم! خب فرهنگ سیال است! آنچه که آن روز اسمش را نمی‌شد آورد امروز شبکه‌ی تلویزیونی کیش هم می‌تواند نمايش دهد! فوقش چند صحنه‌ی آنرا می‌شود سانسور کرد و در سیماي ملی هم پخش کرد!
ادامه مطلب
بعد از چند هفته اصرار من، همسر بعد از چکاپ دستمان را میگیرد و با هزار بدبختیِ ترافیک و جاي پارک و دوندگی و واي دیر میشه، میرسیم به سانس ساعت ده و ۵۰ دقیقه. البته با چند دقیقه تاخیر. همسر دل خوشی از فيلم‌هاي ايرانی ندارد و اين بار هم با روی گشاده به خاطر من می‌آید. چکارکنم که سینما بدون حضرتش به من نمی چسبد وگرنه با رفقا می‌رفتم.  می نشینیم به تماشا و فيلم هی جلو می‌رود و من هی توی دلم حرص میخورم که لااقل اين بار فکر میکردم فيلم طوری باشد که او ه
اين رسم اون قدر زیباست
گرامی داشت بزرگان
گرامی داشت سالخورده ها
گرامی داشت فامیل و اقوام
که حیفه کمرنگ بشه
.
بعد یک سال زندگی تند و سریع که هیچ کدوم از ما وقتی نداریم براي هم
دو هفته اي رو کنار هم جمع می شویم و اين قطار تندروی زندگی از حرکت نگه داشته میشه
 تازگی تاد فیلیپس، کارگردان فيلم Joker (جوکر) اعلام کرده که جوکر فيلم خودش هیچ ارتباطی به فيلم جدید بتمن نخواهد داشت.
فيلم جوکر مدتی پیش در جشنواره ونیز به نمايش درآمد و در نهايت موفق شد که مهمترین جايزه اين جشنواره را که جايزه شیر طلايی بود، دریافت کند. اين فيلم بجز جايزه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.
ادامه مطلب
۱. دیشب در شبکه یک، مجموعه ی سرگذشت» را دیدم. موضوع اين قسمت پدر» بود؛ فيلمی آموزنده که نزدیک بود اشکم را در بیاورد! خاصیت واقعاً مثبت فيلم، اين بود که داستانی غیرقابل پیش بینی داشت و مرا سر جايم میخکوب کرد. دقیقه ی پايانی فيلم هم که دیگر حرف نداشت. همچنین، قبل و بعد از پخش فيلم، یک خانم روانشناس در قاب شبکه یک نشست و درباره ی فيلم صحبت کرد تا اثر تربیتی آن بیشتر باشد.
داستان درباره ی پدری پیر و رفتگر است که خیابان ها را پاک و تمیز می‌کند. در د
می‌دونی شايد یه روز یه فيلم درباره لکنت کردن ساختم. یه فيلم از اين که اون لحظه چه اتفاقی داره می‌افته  و غیر بازیگر نقش اصلی، نقش پرده سینما رو هم توی فيلم بازی کنی و بتونی چهره کسايی که رو به روشون قرار داری، چهره تماشاگرا رو ببینی. دیدن چهره آدمايی که لکنت کردن‌ت رو می‌بینن خیلی دردناکه و تا مدت‌ها حالت رو می‌گیره، شايد تموم طول مهمونی، شايد تمام طول شب.
دیدن اين فيلم قطعا حس خوبی نخواهد داشت، پس تماشاي اون رو به هیچ رده سنی‌اي توصیه نمی
۱. دیشب در شبکه یک، مجموعه ی سرگذشت» را دیدم. موضوع اين قسمت پدر» بود؛ فيلمی آموزنده که نزدیک بود اشکم را در بیاورد! خاصیت واقعاً مثبت فيلم، اين بود که داستانی غیرقابل پیش بینی داشت و مرا سر جايم میخکوب کرد. دقیقه ی پايانی فيلم هم که دیگر حرف نداشت. همچنین، قبل و بعد از پخش فيلم، یک خانم روانشناس در قاب شبکه یک نشست و درباره ی فيلم صحبت کرد تا اثر تربیتی آن بیشتر باشد.
داستان درباره ی پدری پیر و رفتگر است که خیابان ها را پاک و تمیز می‌کند. در د
دومین فيلمی که در جشنواره فيلم فجر سی هفتم موفق به دیدنش شدم سرخ پوست » بود !
فيلم سرخ پوست ساخنه آقاي نیما جاویدی فيلمی قصه گو با داستانی روان و فاقد هرگونه پیچیدگی هاي معمول بود.
شروع خوبی داشت اما پايان فيلم را من در نیمه نخست فيلم حدس زدم .
بار اصلی فيلم بر روی دوش نوید محمدزاده و پریناز ايزدیار بود.
 
         
 
        
نوید محمدزاده با کارکتر متفاوتی از آنچه از او سراغ داریم در اين فيلم ظاهر شده بود که نکته جذاب فيلم از لحاظ من بود.
طرا
دومین فيلمی که در جشنواره فيلم فجر سی هفتم موفق به دیدنش شدم سرخ پوست » بود !
فيلم سرخ پوست ساخنه آقاي نیما جاویدی فيلمی قصه گو با داستانی روان و فاقد هرگونه پیچیدگی هاي معمول بود.
شروع خوبی داشت اما پايان فيلم را من در نیمه نخست فيلم حدس زدم .
بار اصلی فيلم بر روی دوش نوید محمدزاده و پریناز ايزدیار بود.
 
         
 
        
نوید محمدزاده با کارکتر متفاوتی از آنچه از او سراغ داریم در اين فيلم ظاهر شده بود که نکته جذاب فيلم از لحاظ من بود.
طرا
روز موعود رسید بالاخره شنبه بیستم بهمن ماه سال ۹۷ خورشیدی رسید
روزی که قرار بود از خانواده جدا شوم و به شهر دیگر بروم
روز زیبايی بود،در آن عشق جریان داشت،دوستی جریان داشت،محبت جریان داشت،اشک شوق در اشک دلتنگی در آمیخت و در آن دیدم که خدا جریان داشت
ادامه مطلب
داستان فيلم غلامرضا تختی با قرائت و امضاي وصیت نامه و خودکشی‌اش آغاز می‌شود، سپس با فلاش بک(رجعت به گذشته) از دوران کودکی‌اش را که در فقر شدید و در آلونک‌هاي خانی آباد جنوب تهران می‌گذراند. پدرش رجب خان یخچال دار قدیمی داشت که در طرح گسترش راه‌آهن مصادره می‌شود و اين امر فقرشان تشدید می‌کند و کار پدر را به جنون می‌کشاند .
 
منبع : فيلم غلامرضا تختی رايگان
لینک تماشاي فيلم هاي 2020 : تماشاي آنلاين فيلم
با توجه به استقبال بی نظیر مخاطبان فيلم متری شیش و نیم» در روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه، مدیر پردیس سینمايی بازار بزرگ ايران از برگزاری چندین سانس فوق العاده براي اين فيلم در روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد.به گزارش روابط عمومی بازار بزرگ ايران، نمايش فيلم متری شش و نیم»، به کارگردانی سعید روستايی شامگاه ۱۸ بهمن ماه با ۱۲ سانس فوق العاده در پردیس سینمايی بازار بزرگ ايران همراه شد.استقبال مخاطبان به حدی بود که تا ساعت ٤ بامداد در سالن‌هاي موازی
 
پنجمین دوره‌ جشنواره‌ کودک و نوجوان (SIFFCY ) با کسب چند جايزه براي فيلم‌هاي ايرانی در کشور هندوستان برپا شد.
ايران با یک فيلم سینمايی بلند و چهار فيلم کوتاه که سه فيلم از آنها پویانمايی بودند، در اين دوره از جشنواره شرکت داشت و از اين میان فيلم سینمايی اينجا روستاي من» به کارگردانی عباس آرام توانست بیش‌ترین تعداد جوايز را از آن خود کند. 
جايزه‌ی بهترین کارگردانی، بهترین فيلمنامه بخش مسابقه‌ی بین‌الملل، همچنین جايزه‌ بهترین فيلم از
مارول و سونی فيلم‌هاي دیگری جز مرد عنکبوتی می‌سازند
بعد از چند هفته سخت که مرد عنکبوتی در نتیجه‌ی عدم توافق سونی و مارول/دیزنی از دنیاي مارول خارج شده بود، اسپايدی به جايی که تعلق داشت بازگشت. همانطور که دیروز گزارش کردیم، سونی و مارول قرارداد جدیدی امضا کردند که طبق آن یک فيلم جدید دیگر از مرد عنکبوتی می‌سازند.
با سلام
در اين پست قصد معرفی چند فيلم جدید ايرانی رو دارم
فيلم اول که یک فيلم طنز یا به اصطلاح کمدی است فيلم چهار انگشت نام داره که بسیار خنده دار است


فيلم دوم که یک فيلم اجتماعی است متری شیش و نیم نام دارهفيلمی پلیسی با بازی بازیگران ابد و یک روز
براي دانلود اين فيلم ها فعلا بايد صبر کنید چون در سینماها ر حال اکران هستن و به شبکه نمايش خانگی نیومدن
هر دو فيلم با استقبال خوبی از طرف مردم روبه رو شده و احتمالا همین استقبال در هنگام خرید قانون
خلاصه داستان : داستان اين مستند در مورد زندگی وکیل بدنام روی کوهن” را به تصویر می‌کشد که در محاکمه‌ کردن جوزف مک‌کارتی” و روی کار آمدن دونالد ترامپ” حضور داشت و…
دانلود رايگان فيلم Where’s My Roy Cohn 2019 لینک مستقیم
دانلود فيلم Where’s My Roy Cohn 2019 با کیفیت عالی,دانلود فيلم جدید,دانلود فيلم خارجی جدید
داستان فيلم و جزئیاتی در مورد آن : 
داستان اين مستند در مورد زندگی وکیل بدنام روی کوهن” را به تصویر می‌کشد که در محاکمه‌ کردن جوزف مک‌کارتی
شهادت امام صادق علیه السلام  تسلیت باد 
چه شد که در افق چشم خود شقايق داشت
مدینه اي که شب پیش، صبح صادق داشت
 
اگرچه شمس وجودش به سمت مغرب رفت
هزار قله ی پر نور در مشارق داشت
 
چه با شکوه، غم خود به دل نهان می کرد
چه شِکوه ها که از ان فرقه ی منافق داشت
به غیر داغ محرم، گلی زباغ نچید
چقدر روضه ی گودال در دقايق داشت
خلیل بود ولی آتشش سلام نشد
همان که در نفسش عطری از حدائق داشت
هزار طائفه آمد هزار مکتب رفت
و ماند شیعه که "قال الامام صادق" داشت
شهید را
یک حس بد دارم ، یک حس بغض و بُهت و دریغ از یک قطره اشک . توی سینم یه چیزی گیر کرده . یه چیز که شبیه بغض هاي همیشگی نیست ، بغض ها زود به گریه تبدیل میشن اما اين یکی . یک جور حسّ نفرت ، یه حس خاکستری ، یه حس سیاه . همینقدر بگم لب هام رو دارم فشار میدم به هم و می نویسم . یک حس که اگه بخوام در قالب لفظ درش بیارم می گم : " عَععععه "
اگر یه روز خواستید برید و فيلم " شبی که ماه کامل شد  " رو ببینید اين حسی هست که در انتظارتونه (احتمالا) . من اصلا متخصص حوزه ی سین
بسم الله الرحمن الرحیم
صناعة مربی استراتیجی للأطفال و الناشئة الدورة السادسة
(مدار الولاية)
سیتم نشر المحاضرات مع الأفلام المرتبطة بالدورة إلا أن المحاضرات تحتاج كلمة سر یتم تسلیمها بعد التسجیل 


ت
رابط الفيلم 
عنوان المحاضرة
رابط المحاضرة

1

فيلم ریو 2


2
فيلم الطیور الحرة


3




روابط ذات صلة: 
صناعة مربی استراتیجی للأطفال 1 (مدار الآیة) 
صناعة مربی استراتیجی للأطفال 2 (مدار القدرة)  
صناعة مربی استراتیجی للأطفال 3 (مدار الإستقامة)
صناعة مر
+ الان گریه هاش چندتا دلیل داره:
۱. گرسنه  اشه
۲. خوابش میاد که جدیدا خیلی خیلی سخت میخوابه :((
۳. به من توجه کنین، با من بازی کنین. فقط من.من. من. 
+ اگه مامان آدم، دوستش نمیداشت، چه دنیاي سیاه، تاریک و وحشتناکی میشد.  یه تنهايی بی حد.
+ کاش یه معده جدا داشتم براي خوردن هله هوله و آت آشغال(!) که تو شیر نره :|
+ Frozen 2 رو دیدم، خیلی خوب بود، پیشنهاد میشه. Jojo Rabbit با اين که فيلم خوبی بود ولی یه سکانس فوق العاده تلخ داشت، که شايد هیچ وقت یادم نره. اگه فی
همیشه فکر می کردم آنجلینا جولی به خاطر زیبايی بازیگر معروفی شده تا اينکه دیشب اين فيلم changeling رو دیدم . و اونقدر خوب بازی می کرد که کاملا می شد باهاش همزاد پنداری داشت  . و به خاطر همین فيلم هم نامزد بهترین بازیگر   اسکار شده بود  ( داخل پرانتز بگم فيلماي خارجی هرچقدر که صحنه هاشون کمتر باشه قاعدتا خیانت و عشق هاي هوس گونه اش کمتره و به یه مفهوم خاص بهتر می پردازه که من رو بیشتر جذب می کنه دیشب از هم اتاقیم خواستم اگر همچین فيلمی داره بهم بده ک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها