نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم داستانی ترکیه ای

انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمايی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستاني اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی اين فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رايگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
دانلود فيلم آکو با لینک مستقیم
دانلود فيلم ايرانی آکو با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فيلم آکو
 
 
منتشر کننده:نت فيلم
نام اثر:آکو
گروه فيلم : اجتماعی
سال تولید : 1396
کارگردان : نبی قلی‌زاده
بازیگران: علی محمدزاده ،حاتم میرزايی ،پیمان شمس ،سهیل قیم غلامی ،طیبه قاسمی
خلاصه داستان :
 آکو» به عنوان نماينده سینماي ايران در بخش رقابتی جشنواره فيلم‌هاي کودکان جهانی» شهر استانبول ترکيه به نمايش در آمد.جايزه بهترین فيلم داستاني
در سالهاي اخیر، درخواست اقامت ترکيه رشد فزاينده اي داشته است.
دولت ترکيه طی سالهاي اخیر و با افزايش درخواست ها براي اقامت دائم در ترکيه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
اين قوانین مبتنی بر افزايش سرمايه گذاری خارجی ها در ترکيه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکيه براي اينکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرايند هوشنمدانه اي را براي اقامت دائم و شهروندی ترکيه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکيه در سریعترین زمان می توانید اقام
کارت اقامت ترکيه – کیملیک
کارت اقامت ترکيه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکيه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکيه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در اين سايت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکيه
 
شرايط اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه
مهاجرت به ترکيه
اقامت ترکيه براي ايرانیان
هزینه اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه و گرفتن اقامت
شرايط اقامت در ترکيه ب
کارت اقامت ترکيه – کیملیک
کارت اقامت ترکيه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکيه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکيه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در اين سايت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکيه
 
شرايط اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه
مهاجرت به ترکيه
اقامت ترکيه براي ايرانیان
هزینه اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه و گرفتن اقامت
شرايط اقامت در ترکيه ب
آشنايی کوتاه با بازیگر ترکيهاي: هالوک بیلگینر
 
هالوک بیلگینر Haluk Bilginerنام بنیادین: نیهات هالوک بیلگینر Nihat Haluk Bilginerزادروز: 5 ژوئن 1954درگذشت: -زادگاه: شهر ازمیر، ترکيهشهروندی: ترکيهايسال‌هاي کار: 1978 تاکنونفيلم‌هاي بنام:استانبول زیر بال‌هايم (1996) (7/1 :IMDB)معصومیت (1997) (8/3)لوبیا (2000) (7/2)فیل‌ها و چمن (2001) (7/1)سربازان بوفالو (2001) (6/8)فیروزه کجاست؟ (2004) (7/3)کشتن سايه‌ها (2006) (7/5)پلیس (2007) (6/7)ماشین‌هاي انقلاب (2008) (8)پسر خورشید (2008) (7/1)بین‌المللی (2009) (6/5)بنیاد
فيلم مست عشق» با کارگردانی حسن فتحی و بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر که درباره زمانه زندگی مولوی و شمس تبریزی است، در ترکيه جلوی دوربین رفته است.
به گزارش سینما موزیک، نخستین تصاویر از پشت صحنه سریال مست عشق» منتشر شد. در اين سریال شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را بازی می‌کند.
مست عشق» در ترکيه فيلمبرداری می‌شود و چندین بازیگر سرشناس ترکيهاي هم در آن جلوی دوربین می‌روند.
دانلود فیم مطرب
مطرب فيلمی ايرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیايی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فيلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلی مصطفی کیايی ، کمدی و اجتماعی است. همچنین در اين فيلم چند بازیگر از کشور ترکيه حضور دارند و فيلم‌برداری اين فيلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پايان رسید.اين فيلم رکورد هزارپا (فيلم) را زد و پر فروش ترین فيلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینماي ايران شد.
فيلمنامه اين فيلم درباره یک خانواده ايرانی است که به نوعی و
آدرس کانال هاي ترکيه اي استانبولی
کانالی راجع به آدرس کانال ترکيهاي در اينترنت و در گوگل جستجو کردیم پیدا نشد .  به همین خاطر از شما دوستان عزیز خواهش می‌کنیم که هر کدام یک از شما همه کانالها و  آدرس جاهايی که آهنگ استانبولی و ترکيه اي را می‌گذارند دارند براي ما ارسال کنند زیرا ارسال نکردن بهتر از ارسال کردن است و در نظرات به اشتراک گذاشته می شود و ما براي شما آن را در همین پست قرار خواهیم داد بقیه افراد نیز می‌توانند از اين استفاده کنند .
بهترین غذاهاي ترکيه اي | لیست غذاهاي پرطرفدار ترکيه 
دراين مقاله غذا هاي ترکيه اي محبوب و خوشمزه و پرطرفدار رابه شما معرفی میکنیم، غذا هاي ترکی طرفدارهاي زیادی در تمام جهان دارد و کباب ترکی هم که هرجا بروید برايش سر و دندان می شکنند! در ادامه فهرست تمام غذا هاي پرطرفدار ترکيه اي رابه همراه عکس غذاها بشما معرفی میکنیم.
 
ادامه مطلب
نوری بیلگه جیلان (Nuri Bilge Ceylan) متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۵۹ استانبول؛ کارگردان و عکاس  ترکيه اي است. همسر او، اِبرو جیلان، فيلمساز، عکاس و بازیگر است که در فيلم اقلیم‌ها (۲۰۰۶) با یکدیگر همبازی بودند. فيلم‌هاي سه میمون (۲۰۰۸) و روزی روزگاری در آناتولی (۲۰۱۱) موفق‌ترین آثار جیلان به شمار می‌روند، که اولی جايزه بهترین کارگردان جشنواره فيلم کن ۲۰۰۸ و دومی جايزه گرندپری جشنواره فيلم کن ۲۰۱۱ را نصیب او کرد. فيلم روزی روزگاری در آناتولی» به عنوان نمايند
کار در ترکيه با حقوق بالا
 
یکسری از موارد کار ترکيه با توجه به تخصص شما داراي حقوق بالاتری می باشد و شرايط کار نسبتا بهتری نسبت به بقیه کار ها را دار هستن.
به شما پیشنهاد میکنم با ما در تماس باشید جهت مشاوره کار یابی در ترکيه تا در کمترین زما اطلاعات کامل را به شما ارائه بدهیم.
جهت کاریابی در ترکيه و.یا کیملیک ترکيه که اقامت یکساله کشور ترکيه می باشد با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهیم.
شماره هاي تماس ما0917911253309021202777093356656
کشور ترکيه یکی از مقاصد گردشگران ايرانی است . سفر به اين کشور نیازمند اخذ ویزا نبوده و از سوی دیگر هزینه سفر به ترکيه مناسب است.لذت سفر به ترکيه با قطار به اين جذابیت افزوده است.
  افزايش قیمت ارز متاسفانه تاثیر بدی در صنعت گردشگری گذاشته و ايرانیان در مقايسه با قبل به مراتب کمتر به مسافرت خارجی میروند. در شرايطی که بلیط هواپیما به شهرهاي  ترکيه خصوصا استانبول به شدت افزايش پیدا کرده، سفر به ترکيه با قطار گزینه اي اقتصادی تر و       ايده آل تر
خبرآنلاين نوشت: ابراهیم چلیکول، اولین هنرپیشه ترکيه اي فيلم سینمايی سرمست خاطرخواهی» به کارگردانی حسن فتحی است که به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. پیش تر نام شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور به نشانی بازیگران اين فيلم اطلاع دادن شده بود. داستان فيلم مست عشق» همزمان با عهد عمر مولانا و شمس تبریزی ائتلاف می افتد و فيلم به زودی در ترکيه کلید می خورد. ساير عوامل اصلی فيلم نیز بدین شرح هستند: مهران برومند (تهیه کننده)، حسن فتحی و فرهاد تو
افسانه پاکرو بازیگر مشهور سینماي ايران عکسی از خودش در کنار یوسف چیم بازیگر معروف کشور ترکيه منتشر کرده است.
افسانه
پاکرو، هنرپیشه جوان و مشهور سینماي ايران پستی در اينستاگرام منتشر کرده
است و عکسی از خودش را در کنار بازیگر مشهور کشور ترکيه به نام یوسف چیم به
اشتراک گذاشته است. افسانه پاکرو، متولد چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در
اهواز است. اين بازیگر در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند.
فيلم جدید وی ترانه اي عاشقانه برايم ب
اقامت ترکيه اجازه زندگی مدت دار در ترکيه است، و حتما براي زندگی در ترکيه بیش از 3 ماه براي ايرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکيه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیايی، همچنین پايین بودن هزینه هاي زندگی بسیار مورد استقبال مردم ايران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان براي گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکيه اقدام می کنند.
براي مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکيه
 
امروزه کشور ترکيه، به علت اينکه شرايط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش هاي گرفتن اقامت ترکيه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکيه ماند. 

ادامه مطلب
دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3
 
دانلود فايل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا .hockey.sefeedsoft.ir › hockey › htmlمعرفی اجمالی و مشخصات و قیمت و خرید محصول کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3 تصرف عدوانی داستاني درباره‌ی عشق» نام کتابی .
دانلود رايگان کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق - لنا .www.aparat.com › LaGB7 › دانلود_رايگان_کتاب_تص.دانلود کتاب تصرف ع
تور ترکيه یکی از پرطرفدارترین تورهاي خارجی است که از ايران برگزار می‌شود.
به گزارش ايسنا، بنابراعلام کی سفر،  در اين نوشتار سعی کرده‌ايم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکيه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!
با دانستن اين چند نکته، می‌دانید تور ترکيه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعايت چه دقايقی در هزینه‌هاي تور ترکيه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
دانلود فيلم مطرب از کانال تلگرام
مطرب فيلمی ايرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیايی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فيلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیايی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در اين فيلم چند بازیگر از کشور ترکيه حضور دارند و فيلم‌برداری اين فيلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پايان رسید. اين فيلم رکورد هزارپا (فيلم) را زد و پر فروش‌ترین فيلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینماي ايران شد. فيلمنامه اين فيلم دربارهٔ یک خانواده اي
اگر قصد مهاجرت به کشور ترکيه رو دارید و دوست دارید تا در اين زمینه اطلاعات بیشتری رو از تلگرام کسب کنید ما کانال زیر رو به شما پیشنهاد میدیم.
البته اين کانال توسط یکی از دوستان معرفی شده و ما در مورد صحت و سقم محتواي کانال اطلاعاتی نداریم.
کانال مهاجرت به ترکيه مناسب نوحه اقامت در ترکيه و شرايط کار در ترکيه و خیلی از موارد دیگر مربوط به کشور ترکيه است.
https://t.me/joinchat/AAAAAEOYQfPKxPUp76YJKA
دانلود فيلم گرگ دوبله فارسی Wolf 2018
ژانر : اکشن | هیجان انگیز | جنگیمحصول : 2018 ترکيهامتیاز: 10/6.5زبان: دوبله فارسیکارگردان : Can Emre, Cem Özüduruبازیگران : Serkan Çayoglu, Murat Arkin, Emir Benderliogluخلاصه داستان : اين فيلم روايتگر کودتا دلخراش 15 ژوئیه در کشور ترکيه و عملیات ویژه پلیس براي مهار کودتا است که…

دانلود فيلم Wolf 2018 دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p
دانلود با لینک مستقیم
حجم : 1.7 گیگابايت
دانلود فيلم Wolf 2018 دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p 
دانلود با لینک مستقیم
حجم : 900 مگابا
دانشگاه ترکيه و تحصیل در دانشگاه‌هاي برتر دولتی و خصوصی :ما در اين مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌هاي برتر ترکيه و مورد تايید وزارت بهداشت ايران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکيه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
براي مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمايید 
 
دانشگاه ترکيه
 
جم بلوی ، که اثر خود پس از اين” را براي دوستداران موسیقی به ارمغان آورد. وی کنسرت هايی را در کپنهاگ ، استکهلم و اسلو برگزار کرد. اين هنرمند حدود 30 هزار عاشق موسیقی در کنسرت ظاهر شد.
منبع:پرشین ترک
 
#اخبار جدید هنرمندان ترکيه #اخبار خوانندگان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه اي# #جم بلوی #فوندا ارار
 صادرات خودرو از ترکيه به آلمان و فرانسه
▪️ترکيه در نیمه نخست امسال به بیش از 170 کشور معادل 13 میلیارد دلار صادرات وسايل نقلیه موتوری انجام داده است.
▪️بر اين اساس، برندهاي معروف خودروسازی فیات، رنو، فورد، تویوتا و هیونداي که کارخانه‌هاي تولیدی آنها در ترکيه قرار دارد، خودروهاي تولید شده را اغلب به بازار اروپا می‌فروشند. ▪️بیشترین صادرات خودروی ترکيه در نیمه نخست امسال به کشورهاي آلمان و فرانسه انجام شده است.
چکیده اي از بیوگرافی هانده ارچل:
تولد : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳
محل تولد: استانبول (ترکيه)
محل زندگی: استانبول، ترکيه
ملیت: پدر (ترکيه) مادر (آلمان)
پیشه: بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینماي ترکيه و بهترین مدل ترکيه)
شریک زندگی: مورات دالکلیچ

ادامه مطلب
آدرس زندان امیر تتلو در ترکيه
به گزارش خبرینو چند روز قبل مطلع شدیم که امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو» در ترکيه بازداشت شده است به تازگی در پیج اينستاگرام امیر تتلو استوری منتشر شده از آدرس زندان تتلو در ترکيه و از تمام طرفداران مقیم ترکيه خواسته اند که به سمت زندان بروند و با احترام درخواست آزادی وی را کنند.
تتلو به درخواست ايران توسط پلیس اينترپل ترکيه بازداشت شد
 
 
همچنین بخوانید:
     ماجراي کامل دستگیری تتلو توسط پلیس اينترپل ت
ریل اسانسور ترکيه با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر ریل اسانسور ترکيه توضیحات و مشخصات فنی و مقايسه انواع ریل اسانسور ترکيه  در بازرگانی آسانسور برزده
ریل اسانسور ترکيهریل اسانسور ترکيه با کیفیت
ریل اسانسور ترکيه قیمت
ریل اسانسور ترکيه جدید
ریل اسانسور ترکيه عکس
ریل اسانسور ترکيه تصویر
ریل اسانسور ترکيه پخش
ریل اسانسور ترکيه خرید
ریل اسانسور ترکيه فروش
 
نگاهی به فيلم مردی بدون سايه؛فيلم مردی بدون سايه به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رئیسیان با حفظ سمت تخصصیش یعنی تهیه‌ کنندگی است. تم داستاني فيلم سوء ظن است که بر پايه تعلیق خیانت پرورش پیدا می کند و تا انتقام پیش می رود.
علیرضا رییسیان کارگردان باتجربه‌اي است که پس از دو فيلم چهل سالگی» و دوران عاشقی» سعی کرده فيلم جدیدش را طوری سروشکل بدهد که سومین نسخه از سه‌گانه او محسوب شود؛ سه فيلمی درباره روابط عاطفی آدم‌هاي میانسال، عشق، خیانت،
دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3
 
دانلود فايل
 
 
 
 
 
 
 
 
دریافت بسته جامع دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره .crafts.infinityacc.ir › crafts › htmlجهت دانلود فايل تخصصی دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3 پس از کلیک بر روی دکمه دانلود و ورود به سايت فروشنده و خواندن .
دانلود کتاب صوتی تصرف عدوانی: رمان [جذاب عاشقانه] از لنا .www.mokas.ir › کتاب هاي صوتیدانلود کتاب صوتی تصرف عدوانی mp3 : دا
۴۳ میلیون گردشگر سهم ترکيه از سال ۲۰۱۹
شمار بازدیدکنندگان خارجی ترکيه در ۱۱ ماه اول سال ۲۰۱۹ نسبت به آمار سالانه اين کشور، با ۱۴.۳۱ درصد افزايش رو به رو بوده است.
شهر آنتالیا با جذب ۱۴.۴ میلیون گردشگر در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۱۹ همچنان لقب خود را به عنوان پايتخت گردشگری ترکيه حفظ کرده است. به گزارش دیلی صباح، استانبول که پرجمعیت‌ترین شهر ترکيه و یکی از مقاصد اصلی گردشگری اين کشور محسوب می‌شود نیز با جذب ۱۳.۷ میلیون گردشگر خارجی
انواع مختلف پاسپورت ترک
1- پاسپورت خاکستری ترکيه : دیپلمات ها ، افراد ی نماينده دولت و تمداران ترکيه داراي اين پاسپورت هستند 
2- پاسپورت سبز ترکيه : نظامیان در رده هاي بالاي ارتش و نیروی مسلح داراي پاسپورت سبز رنگ کشور ترکيه هستد
3- پاسپورت سیاه کشور ترکيه : اين پاسپورت مختص به ماموران ترکی است که خارج از ترکيه در حال خدمت هستند مانند ( کارمندان بانک و خبرنگاران دولتی )
4-پاسپورت قرمز ترکيه : به طور کل شهروندان عادی ترکيه داراي پاسپورت ت
طوبا بویوک اوستون، بازیگر معروف ترکيه اي
 
طوبا بویوک اوستون ستاره زیباي زن ترکيه در سریال ها و فيلم هاي ترکيه همیشه خوش درخشیده است. او طرفداران زیادی در جهان دارد. اين طوبا بویوک اوستون به واسطه چهره ی معصوم و  زیبا و  استايل خوب در فيلم هاي زیادی ايفاي نقش کرده است.
ادامه مطلب
تور زمینی وان ترکيه از تبریز
 
تور زمینی وان از تبریز
 
اين تور شامل پکیج هاي گشت و گذار و لیدر میباشد که جهت اطلاع دقیق میتوانید به شماره تماس  33378581 -041 تماس حاصل کنید .
کلیه هتل ها و تور قابل تغییر میباشد هزینه هر شب ( روز ) اضافه براي تور زمینی وان از تبریز 60 تا 70 لیر متغیر میباشد .تور زمینی وان از تبریز تور زمینی وان تبریز تور وان ترکيه از تبریز تور ترکيه از تبریز تور وان تبریز زمینی تور وان از تبریز 98 تور وان از تبریز 99 تور زمینی وان از تبریز
درباره ترکيه 
ترکيه کشوری توریستی است که در شرق اروپا و غرب آسیا واقع شده است و از نظر فرهنگی تاثیرات قابل توجهی از امپراطوری هاي یونان باستان، ايران، روم، بیزانس و عثمانی گرفته است. ترکيه یکی از جذاب ترین کشورهاي توریستی دنیا به شمار می آید و شهرهاي مختلف آن سالانه توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کنند. ترکيه اين محبوبیت جهان گیر را به خاطر سواحل زیبا، جاذبه هاي گردشگری متنوع، آثار تاریخی ارزشمند، امکانات تفریحی متعدد، طبیعت
سلام دوستان لطفاً بهم فيلم پیشنهاد بدین ممنون میشم احساس میکنم فيلم خونم پايین اومده لطفا خارجی باشه و موضوعش رو بگید خیلی دوست دارم یه فيلم جدید و خوب ببینم
پ ن:پیشنهاد خودم به شما هم چهارتا فيلم فوق العاده هست خودم که خیلی دوست داشتم 
یکیش delibal (فيلمش عاشقانه هست و ترکيه اي هست ولی شخصیت هاي فيلمهاي رو خیلی دوست داشتم )
یکی دیگشمwe are the night (فيلم خون آشامی هست که واقعا عالیه)
فيلم جوخه انتحار رو هم ببینید حتما در مورد جوکر هست خیلی دوستش دارم
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکيه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکيه بلکه کشور هاي دیگری نیز هستند که براي رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکيه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهايتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها