نتایج جستجو برای عبارت :

طراح تحلیلگر مدارات دیجیتال

اجزای مدارات ديجيتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات ديجيتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
ادامه مطلب
مدارات تقویت کننده به واسطه تقویت سیگنال کوچک اگر درست طراحی نشود کار نخواهند کرد!!
برای طراحی این نوع مدارات باید به دو بخش تغذیه و ورودی مدار توجه ویژه داشت.
۱. این نوع مدارات معمولا به خاطر تقویت سیگنال، جریان بالا مصرف می کنند لذا باید خازن های الکترولیت مناسب با توجه به مصرف جریان نزدیک پایه تغذیه قرار داد. در ضمن سعی شود مدار، جایی قرار گیرد که فاصله آن تا منبع تغذیه کم باشد. اگر فاصله به ناچار زیاد شد، حتما قطر ترک  پهن انتخاب شود تا افت
اجزای مدارات ديجيتال
- ترانزیستور
ترانزیستورهای MOS بدلیل اینکه میتوان تعداد زیادی از آنها را در یک مدار مجتمع جا داد و همچنین بدلیل سهوات نسبی قرایند ساخت آنها بصورت گسترده ای در مدارات ديجيتال مورد استفاده هستند. امروزه میتوان ده ها میلیارد ترانزیستور را در یک مدار مجتمع نمود.
منبع:الکترونیک باز
ادامه مطلب
اگر شما می­‌خواهید یک طراح بازی باشید باید بدانید که یک طراح بازی دقیقاً چه می‌­کند.
طراح یک بازی تلاش می‌کند یک بازی را راه اندازی کند.
یک طراح بازی متخصص حرفه‌ای در درک و ارائه‌ی­ بازی‌هاست.
طراح بازی فقط یک ایده‌دهنده‌‌ی صرف نیست، در حقیقت ایده‌ها واقعاً کم‌ارزشند و هر کسی در یک تیم بازی‌سازی ممکن است آن را داده باشد. اولین وظیفه­‌ی طراح بازی تبدیل ایده‌ی خام اولیه به یک سند قابل فهم است.
بسیاری از افراد، طراح دکوراسیون داخلی و طراح داخلی را  هم معنی می دانند؛ اما باید گفت که این دو تفاوت بسیاری با هم دارند.
همانطور که اشاره شد، طراح دکوراسیون داخلی، گروهی از افراد می باشند که وظیفه ترکیب و چیدمان وسایل منزل (از جمله کاغذ دیواری، رنگ ساخنمان، انواع مبل، لوستر ها، تابلوها، فرش ها، و سایر لوازم تزئینی و دکوری)؛ متناسب با درخواست مشتری و سلایق او را دارد. اما طراح داخلی کیست؟ طراح داخلی در واقع کسی است که شکل و فرم داخلی ساختما
طراح سایت عناصر بصری سایت مورد نظر را خلق مینماید. مانند طرح بندی، طرح بندی و. طراح سایت باید درک بسیار بالایی از اصول طراحی سایت داشته باشد و باید بداندکه چگونه از نرم افزارهای مهم و اصلی طراحی استفاده نماید. چیزی که در نگاه عموم دیده میشود این است که طراح گرافیک و طراح سایت ها هر دو  یکسان در نظر گرفته میشود چون فکر میکنند هر دو باید مهارت گرافیکی بالایی داشته و همچنین هردو طراح از نرم افزار مشابهی در کار خود استفاده می کنند، اما چنین نیس
در توسعه­‌ی بازی ابتدا باید یک نمونه­‌ی اولیه ساخته شود. در این روش طراح بازی تلاش می­‌کند خروجی و مکانیک­‌های پایه­‌ای بازی و مسیر کلی بازی را نشان دهد.
نمونه­‌های اولیه اغلب غیر ديجيتال هستند.
برنامه­‌نویسی بخشی از کار طراح­ بازی­ است. طراح­ بازی با استفاده از یک زبان برنامه‌­نویسی رفتارهای شخصیت، سطوح بازی و به طور کلی گیم‌­پلی بازی را راه‌اندازه می‌کند.
حتما شما هم تا به حال متوجه این موضوع شده اید که تعرفه ی طراحی لوگو از طراح به طراح بسیار متفاوت است. ممکن است یک طراح با ۱۰۰ هزارتومان و یا حتی کمتر! برای شما یک لوگو طراحی کند در حالی که دیزاینر دیگر، این کار را با قیمت ۵۰ میلیون تومان انجام می دهد. اما این تفاوت زیاد در قیمت لوگو به چه چیزهایی بستگی دارد؟ در این پست به این موضوع می پردازیم.
ادامه مطلب
تعمیر و بازیابی یک مدار آنالوگ و سیگنال ترکیبی در بُرد های الکترونیکی ( مهندسی برق _ الکترونیک)
نویسنده : مهندس افشین رشید

مدارات آنالوگ:
مدرات الکترونیکی آنالوگ مداراتی هستند که جریان یا ولتاژ به صورت پیوسته با زمان تغییر می کند.
مدارات آنالوگ از دو بلوک اساسی تشکیل می شوند: مدارات سری و مدارات موازی.
در مدارات سری، جریانی مساوی از تمامی قطعات اتصالی  سری  عبور می کند.
در مدارات موازی، تمامی قطعات به ولتاژی مساوی متصل شده اند و جریان بسته ب
وظایف شغلی طراح وب چیست؟
طراحان وب در ایجاد وب سایت ها دخیل هستند. وظایف شغلی خود را از توسعه مفاهیم طراحی و کار با HTML به منظور تعامل با مشتریان و حمایت و یا اجرای کمپین های آنلاین محدوده. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وظایف طراح وب، این مقاله را بخوانید. مدارس ارائه درجه های طراحی ديجيتال نیز می توانند در این انتخاب های محبوب یافت شوند.
 
وظایف طراح وب
ادامه مطلب
پدیده نویز، یکی از مهمترین مباحث در الکترونیک می باشد. طراح خوب برد مدارچاپی  باید درک درست و توجه خاصی در هنگام طراحی به این موضوع داشته باشد. نویز در مدارات الکترونیکی یا منشا خارجی دارد یا داخل برد  تولید می شود.
برای مقابله و کاهش تاثیر نویز خارجی که در شرایط خاص به آن نویز سفید هم می گویند راه حل های مختلفی وجود دارد. که یکی از پرکاربرد ترین روش ها، شیلد کردن برد و نصب قاب فی بر روی برد و  اتصال بدنه به ارت می باشد.
برای کنترل و کاهش نویز
کتاب اصولی ترین روش تعمیر مدارات الکترونیک از ترانزیستور تا آیسی – جلد اول
کتاب اصولی ترین روش تعمیر مدارات الکترونیک مقدمه ای قابل اعتماد برای عیب یابی مدارات ترانزیستوری و آی سی شمرده می شود.
خواندن این کتاب کاربردی را به تمام سرویس کاران لوازم الکترونیکی ، تعمیرکاران رادیو و تلویزیون ، دانش آموزان هنرستانها در رشته برق و الکترونیک و سایر علاقمندان به الکترونیک توصیه می کنیم.
ادامه مطلب
طراحی سازه های نمایشگاهی در دیده شدن و تاثیرگذاری برند و محصول در دید مخاطب امری بسیار مهم است. در تحقق بخشیدن به این امر، طراح حرف اول را می زند. هدف طراح غرفه در نمایشگاه ها ماندگاری در ذهن شرکت کنندگان آن نمایشگاه است. اما طراحی غرفه برای نمایشگاه های دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حتی سخت تر از طراحی برای نمایشگاه های دیگر است. زیرا خلاقیت در طراحی و تناسب محصول و نوع چیدمان حرف اول را در طراحی غرفه می زند. یک طراح در این نمایشگاه ها باید تمام
وانشناس سنندج | بهترین روانشناس ارومیه
---------------------------
قانون ارتعاش چیست؟ | ارتعاش در قانون جذب | قانون ارتعاش | ارتعاش  | بالا بردن ارتعاش | ارتعاش فکری چیست؟
فروش اینترنتی  | ترفند های فروش اینترنتی | تکنیک های فروش اینترنتی | راه های افزایش فروش فروشگاه | تکنیک های فروش سایت | افزایش فروش سایت | روانشناسی جذب مشتری
دلایل خرید نکردن مشتری | علت نداشتن مشتری | علت کم شدن مشتری | دلیل کم بودن فروش سایت | کم بودن فروش سایت | فروش سایت | پایین بودن فر
قسمت اول از مطالب سلسله وار ماهیت طراحی صنعتیسعی می کنم مطلب را کوتاه و مفید بنویسم. تا برای همه عزیزان قابل استفاده باشد.️یک جورایی فرق بین طراحی صنعتی و یک مهندس مکانیک یا نقشه کش مشابه تفاوت یک معمار و مهندس عمران است. مهندس ها بیشتر فکر محاسبات، هندسه و کمیت هستند اما معمار و طراح صنعتی بیشتر به کیفیت ها فکر می کنند.️ سطحی ترین سطح کیفیت ظاهر زیباست. اما این پوسته ی کار یک طراح صنعتی است. چنانکه معمار کاردرست هم فقط ظاهر ساختمان را زیبا ن
نرم افزار ProfiCAD یکی از بهترین نرم افزارها، برای ترسیم طرح ها و مدارات
الکتریکی و الکترونیکی است که قابلیت های زیادی دارد. ترسیم نقشه های
مذکور با این نرم افزار در زمینه برق بوده و توانایی هایی از قبیل طراحی،
بهینه سازی و تطبیق آن ها با نقشه های ساختمانی، تاسیسات و الکترونیکی را
دارد.
ادامه مطلب
خازن‌ها کاربردهای وسیعی دارند. آن‌ها به همراه مقاومت‌ها، در مدارات تایمینگ استفاده می‌شوند. همچنین از خازن‌ها برای صاف کردن سطح تغییرات ولتاژ مستقیم استفاده می‌شود. از خازن‌ها در مدارات به‌عنوان فیلتر هم استفاده می‌شود. زیرا خازن‌ها به راحتی سیگنال‌های متناوب را عبور می‌دهند ولی مانع عبور سیگنال‌های مستقیم می‌شوند.
 
خازن را با حرف C که ابتدای کلمه capacitor است نمایش می‌دهند.
 
با توجه به اینکه بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود،
مدارات فرمان کنتاکتوری مداراتی هستند که توسط این مدارات میتوان نحوه عملکرد موتورهای الکتریکی ، آسانسورها ، چراغ های راهنمایی و … را برنامه ریزی و سپس توسط این مدارات کنترل کرد. آنالیز وشبیه سازی مدارات فرمان کنتاکتوری نیاز به تجربه خاصی دارد که دانشجویان رشته قدرت در کارگاه مدار فرمان به طور کامل آن را می آموزند.
در مدارات فرمان کنتاکتوری تجهیزاتی از قبیل کنتاکتور(contactor) ، استارت استپ ، تایمر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
ادامه مطلب
جزوه تکنیک پالش استاد مهندس توکلی
دانلود جزوه تکنیک پالس ، این جزوه خلاصه ای از چندین کتاب مهم تکنیک پالس می باشد. در این جزوه چگونگی پاسخ مدارات RC به ورودی پالس و پله،مدارات اشمیت تریگر ،مدارات نوسان ساز با OP-AMP و IC555،زمان های سوئیچینگ ترانزیستور و دیود …فهرست جزوه تکنیک پالس فصل اول: بررسی موجها فصل دوم:بررسی مدارات RC فصل سوم: سوییچینگ دیود و ترانزیستور فصل چهارم:مولتی ویبراتورها فصل پنجم: کاربردهای آپ امپ فصل ششم: کاربرد آی سی 555 .دریافت
سلام به شما دوستان ما به یک طراح گرافیک جهت کمک نیاز مندیم تا بتوانیم نیاز های شما رو برطرف کنیم.
شما میتونید از طریق این لینک فرم استخدام فرم خودتون رو برای ما بفرستید.
ما بر اولین فرصت جواب فرم رو برای شما ارسال خواهیم کرد. 
با تشکر مدیریت پرهام گرافیک.
مونتاژ قطعات الکترونیک مهارتی بسیار مهم و
با اهمیت در رشته هایی همچون: مهندسی برق (کلیه گرایش ها)، مهندسی پزشکی،
مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار و… است. از جمله توانایی ها و شایستگی
هایی که یک مهندس زبده الکترونیک و طراح مدارات الکترونیک، باید به آن تسلط
داشته باشد همین مبحث مونتاژ قطعات الکترونیک است.

ادامه مطلب
(ترانسفورماتورACبه DC)
این قطعه وسیله ای است که برق 220 ولت نوسان دار AC شهر را ابتدا به ولتاژ نوسان دار یا AC تبدیل میکند و سپس توسط مدار یکسو کننده متشکل از قطعات - دیود - خازن الکترولیتی . تبدیل به ولتاژ یکسو DC میکند با این ولتاژ مدارات الکترونیکی و ديجيتالی کار میکنند.و ترانسفور ماتور در دستگاه هایی مانند تلوزیون رایانه پلیر های خانگی وموجود میباشد.
(مقاومت)
قطعه ای الکترونیکی میباشد که برای کاهش جریان و ولتاژ به کار میرود.
انواع مختلف آن در
چرا سئو طراح سایت وردپرس ؟


طراح سایت وردپرس ، تیمی فعال در حوزه های برنامه نویسی، طراحی تجربه کاربری (UX)، طراحی واسط کاربری (UI)، بازاریابی محتوا (Content Marketing)، تولید محتوا (Content Providing)، بهینه سازی شبکه های اجتماعی (SMO)، سئو داخلی (On-page SEO)، لینک سازی (Link Building) را کنار هم گرد آورده است.
مدتها در ایران، نبود مرکز
تخصصی سئو و بهینه سازی، که بتواند تمامی نیازهای فعالیت در حوزه ی
ديجيتال را براساس نیازهای مختلف پوشش دهد، کامل احساس می شد. طراح سایت و
یادگرفتن plc 
آموزش PLC پایتخت فناوری ( پی ال سی ) مشتمل بر plc مرتبه ۲ و سکو ۱ میباشد که با سرفصل هایی تکمیلی همراه می‌باشند . این عصر آموزشی به صورت ماهر پایین لحاظ اساتیدی که خویش در پروژه های عملی کمپانی کرده اند اجرا می شود . کارآموزان بعد از گذراندن این زمان میتوانند این فن را به صورت بدون نقص در بیرون از دانشسرا پیش بگیرند . زمان فراگیری پی ال سی تماما تضمینی اجرا می شود و دوستداران ورود به صنعت PLC در پایان عصر سوای هیچ ابهام و سوالی می‌توانند
رای استفاده های دیگر، نگاه کنید به طراحی (ابهامزدایی).طراحی یک مشخصات یا طرح ساخت و ساز یا فعالیت است یا نتیجه آن طرح به صورت نمونه اولیه، محصول به پایان رسید یا فرایند است. "طراحی" به عنوان فعل بیان فرآیند توسعه چنین طراحی را بیان می کند. در بعضی موارد، ساخت مستقیم یک جسم بدون برنامه پیشنهادی صریح (مانند صنایع دستی و برخی از مهندسی، برنامه نویسی، و طراحی گرافیک) نیز به عنوان یک فعالیت طراحی طراحی شده است. همان کلمه نیز برای رشته گسترده ای از ط
آموزش تایپوگرافی چهره :
76. پرتره اوتادا حکارو تایپو: - این تصویر مبتنی بر متن شگفت انگیز توسط Ashed Dreams ساخته شده است.
77. پرتره B.A: - این تایپوگرافی شگفت انگیز پرتره توسط CaptainBoneDaddy ساخته شده است. طراح برای این اثر هنری متن متن از متن " خود درست رفتار کن" استفاده کرد.
78. ما از کلمات تایپی شده ایم: - این اثر هنری تایپوگرافی توسط Sunfairyx ساخته شده است. طراح گرافیک از Adobe Illustrator CS و 16 متن مختلف برای تولید پرتره متن استفاده کرد.
79. در خاطره استیو: - این پرتر
تفاوت زیادی در توصیف شغل و وظایف یک طراح وب، توسعه دهنده وب و مدیر وب وجود دارد، اما افراد معمولی آنها را گیج می کند.
طراحان وب فقط به اندازه کافی از طرف برنامه نویسی عقب می آیند و توسعه دهندگان وب معمولا کار طراحی را انجام می دهند، در حالی که یک وب مستر در مورد تمامی ابعاد طراحی وب، SEO و بازاریابی آگاه است. پس چه کسی استخدام می کند؟ یک وب مستر در مقابل توسعه دهنده وب در مقابل طراح وب؟
یک طراح وب سایت وب سایت را طراحی می کند و همینطور است.
ادامه م
استخدام یک شرکت دانش بنیان در تهران
 یک شرکت دانش بنیان واقع در شرقِ تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
برنامه نویس Visual C ,#C و CCSگرایش: نرم افزارطراحی، ساخت مدارات RF و آنتن  گرایش: الکترونیک- مخابراتطراحی و ساخت سخت افزارهای پردازشی  مسلط به مدارهای الکترونیک ديجيتالمسلط به FPGAکار با نرم افزارهایISE و VIVADO و آلتیومگرایش: الکترونیکمدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد- دکتریبرنامه نویسی انواع میکروکنترلرها و DSP  گرایش: نرم افزا
سلام،
شما باید آنچه را که میخواهید انجام دهید تعریف کنید. طراحی وب یک صنعت بسیار وسیع است و شما به جای داشتن چنین چیزی در بسیاری از موارد، بهتر است در مواردی بسیار عالی عمل کنید.
اول از خودتان بپرسید آیا می خواهید یک طراح یا یک توسعه دهنده باشید. چند نفر نمیتوانند هر دو خوب عمل کنند.
اگر میخواهید یک طراح باشید، پس احتمالا بیشتر به هنر میرسید یا میتوانستید قرعه کشی کنید. برای یک طراح شما می توانید از زیر به صورت روزانه استفاده کنید.

ادامه مطلب
خلاصه
طراحی این فرآیند است که توسط یک طراح وب که در مشخصات وب مشغول به کار است، تصمیم می گیرد که چگونه اجزای وب اهداف وب را برآورده می کنند.
طراح وب به اهداف و مخاطبان وب توجه دارد. یک طراح خوب می داند که چگونه برای رسیدن به اثرات مورد نیاز در روش انعطاف پذیر، کارآمد و ظریف می آید. طراح وب باید زمینه سازی کامل در فرآیندهای پیاده سازی و امکان و همچنین دانش در مورد اینکه چگونه ساختارهای خاص وب سایت مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهداگر شما در حال طر
هـ – فعالیتهای فرهنگی و هنری
برنامه نویس (ویراستار فنی برنامه/برنامه نویس هوش مصنوعی/طراح و پیاده ساز موتور بازی سازی/پشتیبان نرم افزار(خـدمات پس از فروش)نویسندگی (تالیف و تصنیف/تصحیح متون کهن/گردآوری/بازنویسی متـون/اقتبـاس/شـرح و تفسـیر، نقـد و یادداشـت نویسـی تئاتر/نمایش نامه نویسی/ فیلمنامه نویسیطراحی (طراحی طراح جلد کتاب/محصولات چاپی غیر کتاب/طراحی و سـاخت عروسـک نمایشـی/طراحـی و سـاخت ماسـک نمایشی و تزئینی/طراحی و ساخت ابزار و ادوا
این یکی از سوالات متداول در مورد چگونگی تبدیل‌شدن به یک طراح بازی­ است. به هر حال پاسخ این سوال ساده نیست.
طراحی بازی به معنی یک طیف گسترده­ از دانش­‌هاست. البته تمامی موارد در نهایت مفیدند اما برخی از آن‌ها بسیار مهم‌تر و ارجح هستند. به یاد داشته باشید، این مسیر آسان نیست، اما جذاب و چالش‌­برانگیز است.
یک طراح بازی خوب، باید دانشی گسترده داشته باشد، علاوه بر آن، باید در مورد یک یا چند موضوع هم دانشی عمیق داشته باشد. این مطلب به این معناست
تقریبا در همه جا به نظر شما کسی صحبت می کند یا خود را یک طراح وب یا توسعه دهنده وب می داند. اما واقعا این همه معنی آن چیست؟
چه کسی واقعا طراح یا توسعه دهنده است؟ آیا می توانید هر دو هستید؟
در حالی که این موضوع می تواند موضوع بحث داغ باشد، ما کمک می کنیم که اصطلاحات را از بین ببریم، منظور آنها چیست و چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر.
وظیفه طراح
اولا مهم است که واقعا درباره هر شغل در مورد خودتان فکر کنید.

ادامه مطلب
محمد جهانگیری
دانش آموخته رشته آی تی و متولد شهرستان همدان است.او در سال 1376 در همدان چشم به جهان گشود و هم اکنون نیز در همین شهر ست دارد.
رزومه تحصیلی محمد جهانگیری:
کاردانی رشته فناوری اطلاعات(it) از دانشکده جباریان
کارشناسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه بوعلی همدان
دانشچو کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی در دانشگاه آزاد همدان
رزوم کاری محمد جهانگیری:
طراح و وبمستر سایت در مجموعه همیار وردپرس
مدیر سایت در مجموعه آموزش سبز
مدیر بخش سا
طراحی سایت در ابتدا امر آسانی به نظر می آید ولی باید توجه داشت که نکات زیادی باید توسط طراح وب سایت شما رعایت گردد و یا توسط شما از طراح وب سایت خواسته شود. رعایت اصول امنیت و اجرا کردن پروتکل های امنیتی در حفظ اطلاعات شما و کاربران شما بسیار موثر خواهد بود
ادامه مطلب:
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سمعک چیست و مدارات آن چطور است. این بخش چندین مدار پیشرفته در سمعک ها را توصیف می کند. مدارها شامل چندین میکروفن هستند که در بزرگترین جزئیات ملاحظه شده اند. چون آنها بیشترین استفاده ثابت شده را دارند، و ظاهرا بزرگترین پتانسیل برای فراهم کردن بیشترین استفاده را ارائه می دهند. تا چند سال آینده این مدارات خوش بختانه به طور افزاینده در سمعک های تجاری مرسوم قرار می گیرند. 
1-7- بیماری های گوش داخلی و استفاده از سم
مقادیر موجود در بازی باید به درستی تنظیم شود تا بازی بالانس باشد. تمام مقادیر اغلب در یک سند اکسل جمع‌آوری می‌شود. به طوری که طراح‌بازی می‌تواند آنها را تغییر دهد و شبیه‌سازی را انجام دهد. اما در نهایت این مقادیر در زمان بازی و در زمان اجرا تنظیم میشود.
پس کار یک طراح‌بازی شامل: پیاده سازی ایده روی کاغذ و ساخت نمونه‌ی اولیه، مستندسازی، انتخاب حالت کلی بازی، مشخص کردن قوانین و چالش‌های بازی، تصمیم گیری در مورد سطوح بازی و رفتار شخصیت، ای
هر کسی برای ورود به یک عرصه مطمئنا باید ابتدا با مفاهیم پایه و اساس آن علم آشنایی یابد.
اساس علم برق صنعتی نیز مفهوم ها و المانها و طرز کار آنهاست.
ما نیز بر طبق این اصل بر آن شدیم تا کتابی الکترونیکی بر پایه ی معرفی و توضیح المانها و اصول کارکرد آنها منتشر کنیم.شما بعد از مطالعه این کتاب الکترونیکی قادر خواهید بود تمامی المانهای محبوب و موم برق صنعتی و تابلو برق را به راحتی تشخیص دهید و نوع و طرز کارکرد آنرا بدانید.
کتابچه فوق الذکر دارای 110
انجام پایان نامه ارومیه
مشاوره پایان نامه ارومیه
پایان نامه ارومیه
انجام پایان نامه ارشد ارومیه
انجام پایان نامه دکتری ارومیه
تحلیل پایان نامه ارومیه
تحلیل پایان نامه ارشد ارومیه
تحلیل پایان نامه دکتری ارومیه
نگارش پایان نامه ارومیه
تحلیل آماری پایان نامه ارومیه
انجام
پایان نامه مدیریت بازرگانی
انجام
پایان نامه مدیریت صنعتی
انجام
پایان نامه مدیریت mba
https://pay97.blogspot.com/
https://t.me/pay96
گروه
همیار پایان نامه با کادر مجرب در راستای مشاوره و انجام

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها