نتایج جستجو برای عبارت :

تایید فسخ قراداد

از خستگی پادرد گرفتم.
هزار تا کار همزمان ریخته بر سرم 
فردا هم امتحان دارم هم تئوری هم مصاحبه برای گرفتن یه قرارداد شخصی 
برای یه قراداد شرکت هم باید بریم اداره کل و دعوا کنیم (همه شرکت ها خخخ)
باید لپ تاپمو ببرم با خودم که همونجا اگه قانع شدیم مدارک  رو تو سامانه بارگزاری کنیم چون فقط تا فردا ساعت دو مهلت داره
فردا باید برم برای عشقم بنیامین هتل رزرو کنم 
و همچنین تزریق ژل برای لب 
و همچنین خواهرم فردا عصر عمل داره باید باهاش بدم 
و من نمی
 

به استحضار میرساند با توجه به ضرورت تمدید قراداد نمایندگان ، قرارداد نمایندگانی که قبل از تاریخ : 1395/03/10 کد نمایندگی اخذ نموده اند تمدید خواهد شد ، بدین منظور با توجه به عملکرد نمایندگان فعال شعب قرارداد آنها صادر و جهت تنظیم قراداد ( مهر ، امضاء و اثر انگشت ) در FTP بارگذاری خواهد شد
لذا خواهشمند است قرادادهای نمایندگان لغایت تاریخ : 1398/03/10 طبق دستورالعمل ارسالی توسط مدیریت امورنمایندگان که متعاقباً از طریق اتوماسیون بحضور ارسال خواهد
جمله زیر را از مدیرم شنیدم :
"آقای فلانی زیاد حرف می زند و توضیحات اضافه می دهد ، و احساس میکنم دارد سرم کلاه می گذارد. بنابراین با ایشان قراداد نخواهیم بست"
.
بارها شنیده ام که هرکس توانایی بیشتری دارد کمتر از آن حرف می زند . 
در یک روز کاری در محیط کار ، جمله زیر را از مدیرم شنیدم :
"آقای فلانی زیاد حرف می زند و توضیحات اضافه می دهد ، و احساس میکنم دارد سرم کلاه می گذارد. بنابراین با ایشان قراداد نخواهیم بست"
.
بارها شنیده ام که هرکس توانایی بیشتری دارد کمتر از آن حرف می زند . 
و بارها دیده ام که هر کس بیشتر حرف میزند ، کار کمتری میکند.
عقد قرارداد در بسیاری از کارهای تجاری ، مالی ، حقوقی و غیره بین دو یا چند نفر انعقاد میگردد و بسته به نوع آن و مواردی که ذکر شده و حتی ذکر نشده تبعات حقوقی برای انعقاد کنندگان دارد .
 
تعریف قرارداد
قرارداد یک تعهد حقوقی بین یک یا چند نفر یا میان اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت ها و موسسات و ادارت دولتی و غیر دولتی بوده که بسته به نوع آن فرمت و موارد ذکر شده در آن متفاوت است .
 
اگر عقد قرارداد بین اشخاص حقیقی باشد باید چه مورادی رعایت گردد ؟
اگر قرارد
 
 
به نام خدا
بیمه ی عمر 
درواقع شخص ، عمر خودش را بیمه می کند.
اگر شخصی به طور مثال بیمه شده باشد و حق پرداخت سالیانه مثلا ۱،۲۰۰،۰۰۰تومان،درصورتی که سرمایه فوت را ۲۰ برابر انتخاب کرده باشیم،این شخص فوت کند حتی اگر یک قسط ۲۰۰هزارتومانی هم داده باشد ۲۴میلیون تومان به دینفعان قرارداد بیمه ی عمر شخص متوفی پرداخت می شود.
بیمه ی عمر هم‌برای بازماندگان‌شخص بیمه شده می تواند مفید باشد و هم در زمان حیات شخص بیمه شده برای خود وی می تواند مفید باشد.
عقد قرارداد در بسیاری از کارهای تجاری ، مالی ، حقوقی و غیره بین دو یا
چند نفر انعقاد میگردد و بسته به نوع آن و مواردی که ذکر شده و حتی ذکر
نشده تبعات حقوقی برای انعقاد کنندگان دارد .
تعریف قرارداد
قرارداد
یک تعهد حقوقی بین یک یا چند نفر یا میان اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت ها و
موسسات و ادارت دولتی و غیر دولتی بوده که بسته به نوع آن فرمت و موارد
ذکر شده در آن متفاوت است .
اگر عقد قرارداد بین اشخاص حقیقی باشد باید چه مورادی رعایت گردد ؟
اگر
قرارد
نتایج #تاييد و #رد_صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها نتایج بررسی صلاحیت ها در 31 استان به ترتیب ذیل است:نتایج تاييد و رد صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها1- استان آذربایجان شرقی؛ 364 نفر تاييد، 223 نفر رد، در مجموع 58 درصد تاييد صلاحیت2- استان آذربایجان غربی؛ 180 نفر تاييد ،‌ 241 نفر رد، در مجموع 41 درصد تاييد صلاحیت3- استان اردبیل؛ 125 نفر تاييد، 60 نفر رد، در مجموع 62 درصد تاييد صلاحیت4- استان اصفهان؛ 450 نفر تاييد، 482 نفر رد، در مجموع 44 درصد تا
قوانین شرکت مهندسی
کار اصولی و دقیق شرکت قالا با مهندسین ناظر در محل پروژه ساختمانی 
کار اصولی و دقیق با مهندسی حاظر در محل پروژه های احداث سد و پروژه های عمرانی دیگر.
قوانین  شرکت قالا رعایت اصول ایمنی کار در هنگام ورود به ساختمان و یا محل سد سازی
قرار داد یک سال به پیمانکاران و مهندسین 
قراداد بیمه تکمیلی برا کارگران در حین کار در صورت هر گونه حوادث و غیره از جمله فوت کارگر
دستمزد به موقع کارگران به صورت اصولی طبق قانون کار
 
عنوان سایت ( شر
قوانین شرکت مهندسی
کار اصولی و دقیق شرکت قالا با مهندسین ناظر در محل پروژه ساختمانی 
کار اصولی و دقیق با مهندسی حاظر در محل پروژه های احداث سد و پروژه های عمرانی دیگر.
قوانین  شرکت قالا رعایت اصول ایمنی کار در هنگام ورود به ساختمان و یا محل سد سازی
قرار داد یک سال به پیمانکاران و مهندسین 
قراداد بیمه تکمیلی برا کارگران در حین کار در صورت هر گونه حوادث و غیره از جمله فوت کارگر
دستمزد به موقع کارگران به صورت اصولی طبق قانون کار
 
شرکت عمرانی
از
یک توضیح عامیانه میدم برای این قراردادهوشمند 
دوستان تو این قرار داد فقط پول جابه جا میشه  مثلا شما وقتی با لینک کسی وارد میشوید و لول خود را فعال میکنید پولی که برای خرید لول میزنید میره به حساب اونی که رفرالش شدید یا برای برای یکی از رفرالهاش (چون یکی از مزیت های این قرارداد هوشمند اینه که شما برای لول یک خود ۲ رفرال میگیریدو برای لول ۲ خود با کمک دو رفرالت ۴ رفرال میگیرید و یرای لول ۳ خود به کمک ۲ رفرال لول دو و به کمک ۴ رفرال لول ۲ خود ۸ رف
1) قراداد های نمایندگان در سربرگ شعب چاپ گردد
2) تمامی صفحان قرارداد ( در قسمت پائین سمت چپ ) توسط نماینده مهر ، امضاء و اثر انگشت گردد.
3) تمامی صفحات قرارداد توسط ( در قسمت پائین وسط ) توسط مدیریت شعبه امضاء و مهر گردد
4) قرارداد ها با فرمت PDF با کیفیت 200DPI اسکن و از طریق FTP ارسال گردد
5) ارسال اصل قرارداد از طریق پست اامی میباشد
6) اخذ ما به تفاوت تضامین قرارداد از نمایندگان قدیمی : 
                                    تضامین نمایندگان در سنوات گذشته مبلغ
جانبازان1- حد نصاب درصد جانبازی برای امتیاز معافیت یك فرزند چند درصد است ؟ جواب : حداقل 25 درصد جانبازی . 2-جانبازان چند فرزند خود را می توانند از خدمت معاف كنند ؟ جواب : به ازای هر 25 درصد جانبازی یكی از فرزندان آنان از خدمت معاف می شوند . 3-آیا امتیاز جانبازی برای برادران آنان لحاظ می گردد ؟ جواب : درصورتی كه جانباز فاقد فرزند پسر باشد امتیاز به برادر جانباز تعلق می گیرد . 4-درصورتی كه جانباز فاقد فرزند پسر باشد چند نفر از برادران وی از خدمت معاف می
 
شایع ترین سندی که بین معاملات مردم معموله مبایعه نامه یا قولنامه است این اسناد بسیار مهم هستند و در صورت اختلاف سطر به سطر و کلمه به کلمه انها در مراجع قضایی می تونه نتیجه دعوا رو به نفع و یا ضرر یک طرف تغییر بده !در خیلی از موارد خصوصا اوضاع و احوالی که قیمتها تغییرات ناگهانی داره  بعد از امضای قرارداد طرفی که تصور می کنه معامله انجام شده به نفعش نیست سعی می کنه به هر وسیله ممکن از بار تعهدات خودش شانه خالی کنه و معامله رو بهم بزنه.
یکی از ش
مقایسه بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بیمه عمر بهتر است یا بیمه تامین اجتماعی ؟
بیمه تامین اجتماعی انواع مختلفی دارد شامل بیمه اجباری قانون کار و بیمه اختیاری (بیمه خویش فرما و صاحبان مشاغل آزاد )
در این مطلب می‌خواهیم بیمه عمر و بیمه تامین اجتماعی را بایکدیگر مقایسه کنیم. اما قبل از آن، لازم است بدانید که این دو شکل از بیمه،‌ تفاوت‌های
عمده‌ای دارند و ماهیت آنها تا حد زیادی با یکدیگر متفاوت است
چندی است که شرکت های تولیدکننده چینی، نظر به تولید تجهیزات، در حوزه سرمایه گذاری تجدیدپذیر در ایران ورود کرده اند و اما چیزی که جالب توجه است ورود آنها نه فقط به عنوان تامین کننده که در قالب قرارداد های EPCF بوده است.
در این مقاله کوتاه بررسی میشود که سرمایه گذاران داخلی چطور باید این موضوع را مدیریت کنند.
نظر به اینکه ایران در شرایط نرمال حقوق بین المللی نیست این کارخانجات پس از فروش تجهیزات و دریافت اصل و فرع سودشان به بهانه تحریم ها از خدما
معمولاً یکی از دلایلی که برای تاخیر یا ازدواج نکردن و مجرد ماندن مردان و ن ایرانی گفته میشه کمبود فرصت های شغلی و مخصوصاً عدم امنیت شغلی هست، چون تو ایران بیشتر از . درصد قرارداد های کار زیر 1 سال هست و جوان ایرانی نمیتونه با خیال راحت روی درآمدش حساب باز کنه و برنامه ریزی‌ و اقدام به ازدواج و تشکیل خانواده بکنه. 
ولی آخه تو آمریکا هم این طور هست تو آمریکا مثل آلمان قوانین حمایت کننده نیروی کار وجود نداره و کارفرما حتی اگه با کارگرش قرادا
 امام صادق ع میفرمود ابن کوا نزد امیرالمومنین ع امد  وگفت ای امیر. مومنان ایه 46سوره 7  بر اعراف مردانی باشند که همه کس را از رخسارشان شناسد یعنی چه فرمود ماییم بر اعراف که یاران خود را بر خسارشان میشناسیم و ماییم اعراف که خدای عزوجل جز از طریق معرفت ما شناخته نشو د و ماییم اعراف که خدا مارا در روز قیامت بر روی صراط   معرفت قرار دهد پس داخل بهشت نشود مگر کسیکه مااورا شناسیم وآو مارا شناسد و بدوزخ نرود جز انکه ماراناشناس جز انکه مااورا ناشناس د
12 سالم بود که فهمیدم چی به چی بود . 12 سالم بود که به سن بلوغ رسیدم ، 12 سالم بود که تو مدرسه  بهم خدارو با فیلم های سیاحت غرب فهموندن ، از همون اوایل بود که خدا رو بهم شرطی فهموندن یعنی کافی بود کاری رو انجام بدم . عذاب وجدان تا فی ها خالدونِ روحم رو بی چاره میکرد . از همون موقعه بود که شروع به سوختن کردم روحم سوخت احساساتم سوخت . شاید شما دهه  هشتادیآ ، نودیآ مشدیآ هیچ یک از حرف های دهه های قبل رو نفهمید شاید .
و اما حرف من :
بهمون فهموندن که اگر حرف
پس از سقوط طالبان در افغانستان شرکتهای صاحب نام تولید کننده ماشین آلات صنعت چاپ برای کمک های انسان دوستانه ماشین آلات مختلفی در افغانستان نصب و راه اندازی کردند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مشکل در ابتدای کار بخش اپراتوری ماشین آلات صنعت چاپ افغانستان بود که اکنون با تمرکز بر آموزش بخش عمده ای از آن برطرف شده است.
بر اساس گزارش وزارت معارف افغانستان چاپ ۱۰۹ میلیون جلد کتاب درسی با عنوان مدارس تعلیمات اسلامی» را که تا پیش از
پروژه مهتاب 2
برج مهتاب2 توسط شرکت سرمایه گذاری صنعت ساختمان الدوز آذربایجان ایرانیان در شمال اتوبان حکیم و در مروارید شهر منطقه 22 تهران در حال اجرا می باشد. این شرکت سرمایه گذاری دارای سابقه ای درخشان و قابل اعتماد می باشد. این شرکت دارای چند پروژه تمام شده و موفق با نام های مهتاب ( 1 ) در استان های اردبیل، تبریز و تهران می باشد.
 پیش فروش پروژه مهتاب مروارید شهر با دفترچه پیش سند انجام می شود و امکان انتخاب واحد برای خریدار فراهم می باشد که مز
معرفی پروژه مهتاب 2
برج مهتاب2 توسط شرکت سرمایه گذاری صنعت ساختمان الدوز آذربایجان ایرانیان در شمال اتوبان حکیم و در مروارید شهر در منطقه 22 تهران در حال اجرا می باشد. این شرکت سرمایه گذاری دارای سابقه ای درخشان و قابل اعتماد می باشد. این شرکت دارای چند پروژه تمام شده و موفق با نام های مهتاب ( 1 ) در استان های اردبیل، تبریز و تهران می باشد.
امکانات رفاهی پروژه مهتاب 2
مجهز به باند هلی کوپتری
کلیه واحد ها دارای پارکینگ و انباری
دارای چهار دستگاه آ
آیا فلاردی ها در جوار امامزاده محمدحنفیه(ع) به اجماع خواهند رسید؟آیا تاييد صلاحیت های جدید ،آرایش انتخاباتی احزاب و جبهه های ی استان را تغییر خواهد داد؟آیا ثبت نام کنندگان در پایتخت ،خواهند توانست مجوز انتقال به حوزه های انتخابیه قلمروی ایل را کسب نمایند؟منتظر تاييد برخی اخبار واصله هستیم .پس از تاييد، یادداشت مربوطه منتشر می شود.
این اصل اساسی را شروع کنید که شما نیازی به تاييد کسی ندارید. درست است؟ 
بله، اگر کسی شما را دوست ندارد، زندگی شما نابود نمی شود.
شما می‌توانید شادمانه قدم بزنید، کتاب بخوانید، رمان بنویسید، ورزش کنید، روی چمن‌ها دراز بکشید، غروب را تماشا کنید، می‌توانید با شخص خودتان شاد باشید. 
زمانی که به این درک برسید، از نگرانی اینکه دیگران در مورد شما چه فکر می کنند رها می‌شوید. 
زمانی که احساس‌های بد به سراغتان می‌آیند (خارج از کنترل ما)، درک کنید ک
مقایسه بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بیمه عمر بهتر است یا بیمه تامین اجتماعی ؟
دو نوع بیمه تامین اجتماعی داریم : 1) بیمه اجباری 2) بیمه اختیاری
بیمه اختیاری خود شامل دو نوع است .2.1) بیمه خویش فرما  2.2 ) بیمه صاحبان مشاغل آزاد
در این مطلب می‌خواهیم بیمه عمر و بیمه تامین اجتماعی را با یکدیگر مقایسه کنیم. اما قبل از
آن، لازم است بدانید که این دو شکل از بیمه،‌ تفاوت‌های عمده‌ای دارند و ماهیت آنها تا حد
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشورهای درحال توسعه و تو
بسمــــه تعــــالی
 
قـــرارداد پــرسنـــــــل
 
ماده یک : نوع سند: قرارداد
ماده دوم: نوع قرارداد: قرارداد کار با مدت محدود- کارمزد ساعتی
ماده سوم : طرفین قرارداد :
3-1- طرف اول : شرکت . به شماره ثبت . به آدرس: .  تلفن: . و آدرس الکترونیک . به نمایندگی   مدیرعامل .  که از
ویزای کار در کانادا
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشور
اگر دنبال انتی ویروس اورجینال نود32 و اسمارت هستین . به فروشگاه زیر سر بزنین 
http://shop313.ir 
تضمین کار کیفیت ماست . 
قیمت مناسب و اصلی بودن لایسنس ها شمارا همیشه مشتری خواهد نگه داشت . 
فقط کافی است یک بار تست کنید . 
فروشگاه آنلاین آنتی ویروس ( ضد ویروس ) جی دیتا ( G DATA ) شاپ (جی‌دیتا‌شاپ)، نماینده رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات آنتی ویروس ( ویروس کش ) شرکت جی دیتا آلمان و نماینده . آنتی ویروس نود - 32 برند - eset nod32 v5.2.8.0 – آنتی ویروس قدرتم
شنیده های موثق از منابع معتبر حکایت از آن دارد صلاحیت #اسلام_دستگذار نماینده نور و محمودآباد توسط شورای نگهبانتاييد شد.دستگذار از نظر گرایش ی اصلاح طلب است.برخلاف گمانه زنی ها، صلاحیت دکتر سالاریان، دکتر متولی و احسانی تاييد نشد/متن شهر
سال‌ها پیش به زوج جالبی برخوردم. با هم تفاهم نداشتند.
بعد از چند سال بحث و دعوا به یک نقطه تفاهم رسیدند. این‌که بحث و دعوا رو کنار
بگذارند و تا وقتی دو فرزندشون رو به سر و سامون نرسوندند کنار هم زندگی کنند.
بعدها شنیدم دو فرزندشون ازدواج کردند و بعد از زمان کمی این دو نفر هم از هم جدا
شدند.

این که فضای اون کنار هم بودن مصلحتی چی بود و آیا با درد و
رنج و تحمل بود یا بدون غم و غصه، نمی‌دونم. این‌که هر روز با دیدن هم حرص می‌خوردند
و یا نوع خاصی از ز
Splitting EPC Contracts in Oil & Gas Projects :قراردادهای ئی پی سی دو بخشی در پروژه های نفت و گاز :ابداعی که در پروژه های نفت و گاز بین المللی شایع شده است، تقسیم قرارداد های ئی پی سی به دو قرارداد مجزا می باشد.در یک ساختار قراردادی ئی پی سی دو بخشی متعارف ، یک قرارداد ئی پی سی به دو قرارداد مجزا تقسیم می گردد.١)  Offshore Contract  ٢) Onshore Contract مسئولیتهای پیمانکار Offshore شامل تهیه خدمات طراحی  و مهندسی و تدارک دستگاه ها و ماشین الات مرتبط با خارج از کشوراست .و مسئولیت های پ
صلاحیت علی بابایی کارنامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تاييد شد:small_blue_diamond:پیش
از این صلاحیت علی بابایی کارنامی پس از تاييد از سوی هیئت اجرایی در هیئت
نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد شده بود که امروز با اعلام
نهایی شورای نگهبان صلاحیت او تاييد شد.
 جزوه اصول مذاکرات مکاتبات و قراردادهای تجاری
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه کتاب اصول مذاکرات مکاتبات و قراردادهای تجاری pdf : u .www.reddit.com › user › comments Translate this page Sep 30, 2019 - تحقیق رشته مدیریت اصول مذاکرات و مکاتبات تجاری - دانلود رایگان . طرفین قرارداد مدت قرارداد ضمانت نامه در قراداد رعایت اصول استاندارد در قرارداد . جزوه اصول مذاکرات مکاتبات و قرار
 خلاصه درک عمومی معماری منظر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کلاس آنلاین درک عمومی معماری منظر کافه‌تدریس |cafetadris.com › naseri › course › 61. Translate this page Mar 9, 2019 - درک عمومی منظر با داشتن ضریب ۳ برای گرایش منظر اصلی ترین درس و با ضریب ۱ برای گرایش ای معماری،داخلی، اسلامی هر چند پایین ترین ضریب را . جزوه معماری منظر | 12570dlpaper5.dawwat.ir › articlesoft › html Translate this page Mar 17, 2020 - دانلود جزوه معماری
خب در راستای نزدیک شدن به امتحان زبان قصد داریم مدارک دانشگاهیمون رو بفرستیم موسسه وس برای تاييد. برای این کار اول در سامانه وزارت علوم همه مدارک دانشگاهی از لیسانس به بعد رو به همراه ریزنمرات ثبت کردیم تا تاييد بشه. بعد از تاييد وزارت علوم قابلیت ترجمه دارند. 
بعد از ترجمه یک نسخه از تصویر مدارک و ریز نمرات به زبان فارسی و یک نسخه از تصویر ترجمه مدارک و ریز نمرات رو مرکز امور بین الملل دانشگاه تاييد کرد و در داخل پاکت گذاشت و طبق روشی که وس گ
وزارت‌ارتباطات وصل‌شدن تدریجی اینترنت را تاييد کرد

وصل شدن تدریجی اینترنت از سوی وزارت ارتباطات تاييد شد.
به گزراش خبرنگار ایلنا، از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام نرخ‌های جدید بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.
‌حال پس از گذشت 5 روز از قطع کامل اینترنت در کشور، وزارت ارتباطات وصل‌شدن تدریجی اینترنت در برخی استان‌ها را تاييد کر
دغدغه بسیاری از بیماران پیدا کردن یک پزشک خوب و قابل اعتماد است. حتی اگر از پس هزینه‌های پزشکی بربیایید و جنبهٔ مالی دغدغهٔ آنها نباشد، پیدا کردن پزشکی که بتوانید چشم بسته به کار او اعتماد داشته باشند، در میان این همه تبلیغ‌ها و ادعاهای رنگ و وارنگ کار ساده‌ای نیست؛ اما مشخصات و ویژگی‌هایی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانند یک پزشک خوب را شناسایی کنند و به این ترتیب به کار او اعتماد داشته باشند. در طبابت اعتماد لازمهٔ رابطهٔ بین پزشک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها