نتایج جستجو برای عبارت :

طبقه بندی مشاغل

1- کارگاه های تولیدی و صنعتی از چه زمانی بایستی نسبت به تهیه طرح طبقه بندي مشاغل اقدام نمایند؟
با توجه به بخشنامه شماره 12096 مورخ 2/9/74 معاونت تنظیم روابط کار وزارت کار و امور اجتماعی و در اجرای ماده 1 آئین نامه اجرایی تبصره 1 ماده (49) قانون کار واحد هایی که از 1/4/1375 به بعد به حد نصاب 50 نفر کارگر یا بیش از آن می رسند، مشمول اجرای طرح می شوند و زمان رسیدن به حد نصاب 50 نفر کارگر، زمان شمول اجرای طرح می باشد.
2- آیا شرکتهای پیمانکاری نیز مم به اجرای طرح ط
نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
لینک دانلود:ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
جزوه کامل به همراه نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل می باشد  نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل زیر می باشد:
 
محتویات بس
نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
لینک دانلود:ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
جزوه کامل به همراه نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل می باشد  نمونه سوالات ضمن خدمت طرح طبقه بندي مشاغل زیر می باشد:
 
محتویات بس
لیست 35+ برتر لیست سایتهای تبلیغاتی رایگان در بوستون | ماساچوستلیستی رایگان از سایت های ارائه دهنده طبقه بندي شده در بوستون: به دنبال ارتقاء مشاغل محلی و محصولات خود در بوستون برای استفاده از سایت های طبقه بندي شده طبقه بندي شده در بوستون در زیر و قابل دستیابی پیوندهای پرقدرت یکی از سایت …The post بهترین 35 سایت تبلیغات رایگان طبقه بندي شده در بوستون appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bxAXOk
مشاهده مطل
مشاغل شیراز
وب سایت ایران برندس ، بانک مشاغل و تبلیغات هدفمند در شیراز است که هدف آن معرفی بهتر مشاغل فعال به مردم می باشد و سعی کرده که از طریق سئوی مشاغل در گوگل، بتواند مشاغل شیراز را بهتر معرفی کند و در سرچهای گوگل بهتر دیده شوند.
مزایای ثبت در ایران برندس شامل :
1- برخورداری از بازدید بالای سایت
2- اختصاص یک صفحه کامل در سایت از اطلاعات شغل خود به شما
3- امکان دیده شدن در گوگل
4- کارت ویزیت آنلاین کسب و کار شما
و .
تماس 09170050503
آیا می خواهید سایت های تبلیغات طبقه بندي شده از ونزوئلا؟ هم اکنون می توانید تجارت خود را در 30 سایت برتر طبقه بندي رایگان ونزوئلا تبلیغ کنید. این یک قالب ایده آل برای تبلیغات رایگان است. تبلیغات خود را لیست کنید و فروش سریع در ونزوئلا انجام دهید! بهترین بازاریابی برای مشاغل کوچک محلی …The post لیست 30 وب سایت برتر تبلیغات رایگان طبقه بندي شده در ونزوئلا appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KsOc6X
مشاهده م
ایران برندس سایت اطلاعات مشاغل شیراز می باشد که در آن مشاغل شیراز به صورت کامل ثبت می شوند و از بازدهی بالایی برخوردار می شوند. دسته بندي های متنوع مشاغل و ثبت آسان و بازدید بالا از مزایای سایت می باشد.
مشاغل به صورت کامل از جمله اطلاعات تماس ، گالری تصاویر ، نقشه گوگل آدرس ، متنهای تبلیغاتی و ثبت می شوند.
شانس دیده شدن در گوگل از طریق سایت بعد از مدتی هم وجود دارد.
تبلیغات آسان مجازی و پربازده و یک کارت ویزیت آنلاین را با هم می توانید داشته
افزایش ۲۲۵ تا ۶۸۰ هزار تومانی حقوق معلمان
طرح رتبه بندي معلمان برای ۷۵۰ هزار فرهنگی مشمول طرح طبقه بندي مشاغل معلمان اجرایی شد.
آقای علی الهیار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: همه دبیران، آموزگاران، هنرآموزان، مدیران و معاونان مدارس، مشاوران و مراقبان سلامت در مدارس با حداقل ۲ سال سابقه مشمول طرح رتبه بندي خواهند شد.وی افزود: در این طرح سه صلاحیت عمومی، حرفه‌ای و تخصصی فرهنگیان بررسی می شود و فرهنگیان از رتبه‌های
بر اساس ماده ۳۶ قانون کار در کارگاههایی که فاقد طرح طبقه بندي مشاغل هستند منظور از مزایای ثابت پرداختی به تبع شغل ، مزایایی است که بر حسب ماهیت شغل در ساعات عادی کار پرداخت میگردد و در کارگاههایی که دارای طرح طبقه بندي مشاغل هستند ، مزد گروه و پایه مزد مبنا را تشکیل می دهد .
مزد تعریف شده در ماده ۳۵ قانون کار همان است که در ماده ۳۶ قانون مزبور تحت عناوین مزد ثابت و مزد مبنا مورد اشاره قرار گرفته است و کلیه وجوه نقدی و غیر نقدی است که در مقابل ان
در رده‌بندي مشاغل سخت حسابداری در رتبه پنجم قرار دارد و این به معنای حساسیت این حرفه در بقای هر کاری است. از طرفی حسابداری در لیست فهرست اولیه مشاغل پردرآمد دنیا نیز به‌‌شمار می‌آید. شاید یک حسابدار همانند پزشک و یا خلبان با جان افراد کاری نداشته نباشد ولی اطمینان از وضعیت مالی هر شرکت و یا هر فردی در ذهن توانمند و با خرد اوست که انجام می‌پذیرد.
مشاغل پردرآمد در ایران را بشناسید
بسیاری از مشاغل داخل ایران درآمدهای چشمگیری دارند و افرادی که وارد این شغل ها می شوند جزو پردرآمدترین ها خواهند بود . البته پردرآمدترین مشاغل ایران ارتباطی به پولدارترین های ایران ندارد و فقط یک بررسی ساده در باب یکسری مشاغل است. معمولا ما ایرانی ها خیلی خوش مان نمی آید که کسی در زندگی مان سرک بکشد. مثلا هیچ دوست نداریم که دیگران از میزان درآمد و دخل و خرجمان سر در بیاورند. اما در عوض خیلی مایلیم که بدانیم بق
 بانک شماره موبایل به تفکیک مشاغل + بانک ایمیل
 
این مجموعه شامل چندین میلیون شماره ایرانسل و همراه اول می باشد که بر اساس صنف و شغل طبقه بندي شده و در دو فرمت تکست و اکسل ارائه گردیده است.
بسیاری از مشاغل در این مجموع جای گرفته اند مانند:
املاک، بازرگانی، چاپ و تبلیغ، کامپیوتر، ارتباطات، حمل و نقل، کشاورزی و دامداری، خدمات منزل، خدمات ساختمانی، خدمات مسافرتی، صنعت، مشاوره، شماره های موجود در بانک گاج و علوی، مدیران شرکت های ایران، پزشکان
برگرفته ازکتاب مدیریت کسب وکار


 طبقه بندي یا واحد
سازی راتعریف کنید؟
طبقه بندي یا واحد
سازی، ترتیبی است که در آن مشاغل و فعالیت ها در گروه های منطقی دسته بندي می شوند
و هر گروه در بخش و واحد بزرگ تری ترکیب می شوند تا کل سازمان را شکل دهند.
پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایانمشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .
ادامه مطلب
پاورپوینت با موضوع " ساماندهی فعالیت مشاغل خانگی در قالب (تعاونیهای تأمین نیاز مشاغل) "
 
فرمت: pptx
تعداد اسلاید: 31
 
فهرست مطالب:
طبق ماده 2 قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
زمینه‌های کسب و کار در مشاغل خانگی
فوائد و مزایای مشاغل خانگی
محدودیتها و اشکالات موجود در مشاغل خانگی
ضرورت ساماندهی و تشکل دارندگان مشاغل خانگی در قالب شرکتهای تعاونی
چگونه تعاونیها می‌توانند در فعالیت مشاغل خانگی کارساز ‌باشند
وضعیت تعاونیهای تأمین نیاز مشا
11-طبقه بندي سازمان همکاری و توسعه اقتصادی12- طبقه بندي لیم و دالیمور در سال 200413- طبقه بندي کاپلن و نورتون1-3-2) ادوینسون و مالونه ( 1997)این دو نفر در طرح ارزش اسکاندیا خود ، سرمایه فکری را به دو جزء سرمایه انسانی و سرمایه ساختاری ارائه کرده اند که نمودار آن بصورت زیر است.نمودار 1-2 طرح … ادامه خواندن طبقه بندي سازمان همکاری و توسعه اقتصادی
ادامه مطلب
به طور کلی , دوربین ها بر اساس شکل و کارکردشان, بر اساس امکان انتقال بی سیم, امکان دید در شب, شرایط محیطی دوربین طبقه بندي میشوند. 
برای مشاهده و آشنایی بیشتر درباره طبقه بندي دوربین ها, به سایت هوشمندسازان ذوق مراجعه نمایید. 
مشاغل کوچک به سئو مخصوصاً در سطح محلی نیاز دارند. به عنوان مثال ، اگر کسی در جستجوی رستوران باشد ، ابتدا در منطقه محلی خود جستجو می کند. لیست های محلی دید شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید حتی اگر مشاغل اصلی …hillbilly.ir/seo-محلی-برای-مشاغل-کوچک/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی آشتاب دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همه کارگران مشغول داخل مشاغل سخت و زیان آور با ۲۰ سال سابقه فرمان متواتر خواه ۲۵ سال سابقه حکم متناوب می توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند تا تقاضای آنها در کمیته های تخصصی ابتدایی و تجدید نظر مرتبط با مشاغل ابکی و زیان آور مورد وارسی قرار گیرد. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستاندر ادامه افزود: بخاطر جستجو به بایگانی متقاضیان بازنشستگی ز
سایتهای تبلیغاتی رایگان طبقه بندي شده در پاناما سایتهای تبلیغاتی طبقه بندي شده با یا بدون ثبت نام. اگر به فکر افزایش اختیارات نمایه های backlinks خود هستید ، دیگر نباید صبر کنید زیرا بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان طبقه بندي شده در سایت های طبقه بندي شده در پاناما به خوبی ایجاد لینک های …The post لیست 20 سایت برتر تبلیغات رایگان طبقه بندي شده در شهر پاناما برای سال 2020 appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3e
6-3-2) استوارت2 (1997)استوارت طبقه بندي خود را بصورت سرمایه انسانی ، سرمایه ساختاری ، سرمایه مشتری ارائه کرد در این طبقه بندي سرمایه انسانی در واقع کارکنان یک سازمان است که مهمترین دارایی یک سازمان است و منظور از سرمایه ساختاری ، دانش قرار گرفته شده در فناوری اطلاعات و همه ی حق امتیازها و … ادامه خواندن طبقه بندي چن و همکاران
ادامه مطلب
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز (لکوموتیوران)+پاسخنامه
 
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز (لکوموتیوران)+پاسخ
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز (لکوموتیوران) با جواب
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(لکوموتیوران) با پاسخنامه
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز (لکوموتیوران)
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر
سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(سوالات شایستگی شغلی )
نمونه سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(سوالات شایستگی شغلی ) +جواب
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(سوالات شایستگی شغلی )
 
سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی) سوالات شایستگی شغلی عبارتست از:سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی)مهارتها،
سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی) توانمندی ها،
سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ری
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(لکوموتیوران) با پاسخنامه
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(لکوموتیوران)
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(لکوموتیوران(جهت دانلود کلیک کنید)

آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(لکوموتیوران) ریاضیات وآما
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(متصدی ترافیک و سوزنبان )
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(متصدی ترافیک و سوزنبان )
برای شغل متصدی ترافیک و سوزنبان:
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(متصدی ترافیک و سوزنبان)
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(متصد
 
مشاغل خانگی یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کسب درآمد پرسود می باشد که در کاهش بیکاری و فقر در جامعه هم تاثیر خوب و مثبتی دارد.
پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایان
مشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .
اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خ
بسم الله الرحمن الرحیم
دوره اول مباحثات فقه المکاسب -به فضل الهی- در ایام دهه دوم محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، به میزبانی مسجد امام حسن عسگری علیه السلام در شهر مبارک قم برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این دوره مباحثاتی، فقه المکاسب با ترکیبی جدید و در قالب پنج سر فصل بحثیِ: ۱- طبقه بندي و ارزشگذاری فقهی مشاغل ، ۲- ویژگی های الگوی تولید در اسلام، ۳- ویژگی های بازار و الگوی توزیع در اسلام، ۴- احکام مبادله (تعریف پول و مسئله ت
مشاغل کوچک به سئو مخصوصاً در سطح محلی نیاز دارند. به عنوان مثال ، اگر کسی در جستجوی رستوران باشد ، ابتدا در منطقه محلی خود جستجو می کند. لیست های محلی دید شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید حتی اگر مشاغل اصلی …The post SEO محلی برای مشاغل کوچک appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KC6Byg
مشاهده مطلب در کانال
در این شرایط کرونایی یک سری از مشاغل واقعا با مشکلات جدی مواجه شده اند. کاسب های خرده. دست فروش ها . مشاغل روزمزد و .
به نظرم به این افراد توجه بیشتری نماییم و هر چند وضعیت خودمان هم چندان بهتر از آنها نیست ولی بهتر است با همدیگر بهتر باشیم.
 
به نظر من خیر و خوبی می چرخد و به خودمان باز می گردد
نمونه پلان طرلحی شدهحجم: 2.47 مگابایتپنج طبقه رو پیلوتحجم: 4.75 مگابایتهشت طبقه رو پیلوتحجم: 6.03 مگابایت
پنج طبقه رو پیلوتحجم: 4.42 مگابایت
پنج طبقه رو پیلوتحجم: 3.79 مگابایتشش طبقه رو پیلوتحجم: 4.63 مگابایتپنج طبقه رو پیلوتحجم: 3.72 مگابایت
پنج طبقه رو پیلوتحجم: 3.74 مگابایتپنج طبقه رو پیلوت و دو طبقه زیرزمینحجم: 5.82 مگابایتشش طبقه رو پیلوتحجم: 2.55 مگابایتپنج طبقه رو پیلوت و زیرزمینحجم: 4.01 مگابایتسه طبقه با دو طبقه پارکینگحجم: 3 مگابایت
پنج طبقه رو پیلوت و
پاورپوینت انواع طبقه بندي بودجه ای فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 39حجم فایل: 313قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت انواع طبقه بندي بودجه ای فرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 39انواع طبقه بنديطبقه بندي منابعدرآمدها واگذاری دارایی های سرمایه ای واگذاری دارایی های مالی طبقه بندي مصارف اعتبارات هزینه ای تملک دارایی های سرمایه ایتملک دارایی های مالی طبقه بندي عملیاتطبقه بندي سازمانی طبقه بندي اقتصادیطبقه بندي منابعمن
نمونه سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(نگهبان ایستگاه)
سوالات استخدامی مشاغل عملیات (ریلی)  ۱۳۹۹(نگهبان ایستگاه)
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) (نگهبان ایستگاه )
سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز ۱۳۹۹(نگهبان )
برای شغل نگهبان ایستگاه :
نمونه سوالات مشاغل عملیات (ریلی) شرکت پویا نوین سبز 1399(نگهبان ایستگاه )
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمو
هنگامی که شما به داشتن و اداره یک مشاغل فکر می کنید ، ممکن است به فکر اجاره املاک تجاری ، رفت و آمد در یک دفتر یا مدیریت کارمندان باشید.
اما با افزایش مشاغل خانگی ، بیشتر و بیشتر افراد در حال کشف راهکارهایی برای استفاده از کار از راه دور برای پیگیری کارآفرینی با دفتر مرکزی خود در خانه هستند.
در دنیای متصل امروز که فناوری به ما امکان انعطاف پذیری بیشتری در چگونگی و کار ما می دهد ، مشاغل خانگی  مستقر در خانه اشکال مختلفی را ارائه می دهند.
ادامه م
دستگاه بسته بندي ادویه جات
دستگاه بسته بندي ادویه جات
جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی همواره دغدغه بسیاری از شرکت‌های تولیدی بوده است. در واقع اصلی‌ترین روش برای افزایش ماندگاری محصولات غذایی، بسته بندي است. البته، بسته  بندي محصولات تنها محدود به کارخانجات نشده و برخی از مشاغل خانگی نیز از دستگاه‌های بسته بندي برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند. به طور مثال، دستگاه بسته بندي ادویه جات یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است بسیاری از مشا
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی با تصمیم اعضای شورای حفاظت فنی، شغل آتش نشانی به گروه "ب" مشاغل سخت و زیان آور موضوع آیین نامه اجرایی کارهای سخت و زیان آور پیوست.
به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گفت: شورای حفاظت فنی امروز مقرر کرد که مشاغل عملیاتی آتش نشانی به ۱۳ گروه شغلی گروه ب مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه شود.
وی در این باره توضیح داد: بر این اس
فایل پاورپوینت آئین نامه طبقه بندي و تشخیص صلاحیت پیمانکاران در دسته بندي #آموزش در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------پاورپوینت آئین نامه طبقه بندي و تشخیص صلاحیت پیمانکاران
دانلود فایل پاورپوینت آئین نامه طبقه بندي و تشخیص صلاحیت پیمانکاران
عنوان فایل : پاورپوینت آئین نامه طبقه بندي و تشخیص صلاحیت پیمانکاران
دسته بندي : آموزش
برچسب ها: پاورپوینت صلاحیت پیمانکاران,پاور آئین نامه صلاحیت پیمانکار,صلاحیت پیمانکاران,پاورپوینت آئین نامه
اگر یک مشاغل محلی دارید که روی یک موقعیت جغرافیایی نسبتاً باریک در کشور یا ایالت شما متمرکز است ، می توانید از خدمات محلی برای نوشتن وبلاگ محلی و خدمات بهینه سازی موتور جستجو بهره مند شوید. دلیل این امر باید واضح باشد ، اگرچه بسیاری از مشاغل کوچک کمبود مهارت را دارند و …The post مشاغل محلی از خدمات بلاگ نویسی و خدمات سئو سود می برند appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WpTXb5
مشاهده مطلب در کانال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها