نتایج جستجو برای عبارت :

بلوچستان زاهدان

این گروه زاهدان مخصوص بچه های خوب شهر زاهدان هست و از همه شما دختر پسرای زاهدانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر زاهدان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه زاهدان دارید به لینکدونی زاهدان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ زاهدان بیان
سی امین همایش مذاهب اسلامی در زاهدان برگزار می شود
شریعت نیوز _زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سی امین همایش علمی - تحقیقی مذاهب اسلامی از ۳۰ بهمن به مدت ۳ روز در زاهدان برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در حالی میزبان این همایش خواهد بود
دستگیری عاملان اصلی شهادت بسیجیان کورین زاهدان
ایرنا : معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی در منطقه کورین شهرستان زاهدان امروز/یکشنبه/ دستگیر شدند.
محمد هادی مرعشی اظهار داشت: براساس اعلام معاونت اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی طایفه شه بخش زاهدان بامداد امروز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: این ۲ شهید اهل سنت طرح امنیت به نام های علیرضا و پ
جاذبه های گردشگری بی نظیر زاهدان
زاهدان دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد که از دید گردشگران پنهان است و به نوعی ناشناخته می باشد ، زاهدان در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد در این گزارش خواندنی ما را همراهی کنید تا با جاذبه گردشگری زاهدان قدری بیشتر آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری و دیدنی در زاهدان
با وجود اینکه زاهدان در مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان واقع است ولی همانند نقاط دیگر این استان ناشناخته مانده است ، ای
جاذبه های گردشگری بی نظیر زاهدان
زاهدان دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد که از دید گردشگران پنهان است و به نوعی ناشناخته می باشد ، زاهدان در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد در این گزارش خواندنی ما را همراهی کنید تا با جاذبه گردشگری زاهدان قدری بیشتر آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری و دیدنی در زاهدان
با وجود اینکه زاهدان در مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان واقع است ولی همانند نقاط دیگر این استان ناشناخته مانده است ، ای
آیا مدارس زاهدان فردا تعطیل است شنبه 11 اسفند 1397 آیا فردا تعطیل است
باد و بارش شدید باران که جنوب و نواحی مرکز سیستان و بلوچستان را از بامداد امروز فراگرفته همچنان در حال باریدن است و احتمال تعطیل شدن مدارس در این شهر است تا این لحظه هیچ خبری مبنی از تعطیلی مدارس زاهدان منتشر نشده
آیا فردا 11 اسفند 97 مدارس زاهدان تعطیل است
آیا مدارس زاهدان فردا تعطیل است شنبه 11 اسفند 1397 آیا فردا تعطیل است
ادامه مطلب
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند بازویی در زاهدان.
راهبند های این شرکت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در دسترس شماست که دارای 4 سال گارانتی تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند.
 
جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:
09130520455
 
قیمت راهبند زاهدان 
راهبند زاهدان 
نصب راهبند زاهدان 
انواع راهبند زاهدان 
راهبند بازویی زاهدان 
راهبند هیدرولیک زاهدان 
راهبند اتوماتیک زاهدان 
گیت
فروش راهبند پارکینگی در سیستان و بلوچستان 
تعمیرات راهبنددر سیستان و بلوچستان 
خدمات پس از فروش راهبند در سیستان و بلوچستان 
فروش راهبند بازویی در سیستان و بلوچستان 
قیمت راهبند در سیستان و بلوچستان 
 
شرکت حافظ حریم سپاهان به مناسب فرا رسیدن سال نو فروش ویژه راهبند بازویی خود را آغاز نموده است 
این راهبند با ویژگیهای زیر وارد بازار گردیده است :
1- دارای موتور پر قدرت 200 وات و دارای تاییده asاتوماتیک بلژیک 
2- دارای گیبرکس اختصاصی صنعتی 
3- د
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخ 30 / 8 /98 سهمیه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان  می رساند به منظور بررسی و تحویل مدارک،معاینات پزشکی و مصاحبه با در دست داشتن مدارک  (اطلاعیه شماره 1)، طبق جدول زمان بندی در محل های مشخص شده حضور بهم رسانند.
 1-آدرس محل بررسی مدارک و معاینات پزشکی (خواهران و برادران) : زاهدان- بلوار معلم-معلم 16 اردوگاه فاطمه اهرا(س) .2-آدرس محل برگزاری مصاحبه خواهران: زاهدان- خیابان دانشگا
لینکدونی زاهدان با هدف اشتراک گذاری گروههای تلگرامی زاهدان ایجاد شده است و از همه دختر پسرای زاهدانی درخواست میکنیم که به گروه زاهدان بیان.
اگر شما عزیز زاهدانی هم یک گروه تلگرام مربوط به شهر زاهدان و یا  لینک بلوچی داریدمیتونید لینک خودتون رو در این کانال معرفی کنید تا دختر پسرای بلوچی و دانشجویان استان به این گروه بیان
شما هم میتوانید با اشتراک گذاری لینکدونی زاهدان باعث رونق دادان به این لینکدونی بشین.
صداهای مهیب شنیده شده در منطقه سرجنگل و چاه احمد زاهدان برخی از مردم منطقه را دچار نگرانی کرده است که به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان این صدا احتمالا ناشی از سقوط برخی قطعات جدا شده از ماهواره ظفر است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
 
 برخی منابع محلی از شنیدن صدای مهیب در آسمان منطقه سرجنگل و چاه‌احمد در حومه زاهدان خبر می دهند.
این منابع گفتند: پس از شنیدن حداقل ۸ صدای مکرر آسمان منطقه هم روشن شده است.
در پی شنیده شدن این
برای انتشار لینک گروه های چت و گپ و دختر و پسر زاهدان، لینکدونی زاهدان افتتاح شده است.
پس اگر دنبال گروه تلگرام زاهدان هستید کافی است تا وارد . زاهدان بشید.
لینکدونی زاهدان لینک تمام گروه های زاهدانی را منتشر می کند.
شما هم اگر گروه تلگرام زاهدان دارید می توانید با انتشار لینک در لینکدونی زاهدان ممبر واقعی بگیرید.
 
برای پیوستن به لینکدونی زاهدان روی بنر زیر کلیک کنید.
 
 
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان توجه به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله ترمیم راه‌ها و تسطیح زمین‌های کشاورزی است.
به گزارش شریعت نیوز ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در دیدار باجمعی از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعاً ما شکرگزار و قدردان ملت عزیز ایران به خاطر همدردی ودلداری‌شان و همچنین حس وطن دوستی و کمک‌های انسان دوستانه آنها به آسیب‌دیدگان وقایع طبیعی خصوصا
با بررسی عملکرد کتابخانه های عمومی؛
کتابخانه های برتر سیستان و بلوچستان در حوزه فعالیت های فرهنگی معرفی شدند










کتابخانه
امام حسین(ع) زاهدان و شهید بهشتی خاش به عنوان دو کتابخانه فعال استان در
حوزه برنامه های فرهنگی در ماه های اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ معرفی شدند.


به گزارش
روابط عمومی ادا
امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بندر چابهار قابلیت تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری و تخلیه و بارگیری منطقه را دارد و این امر محقق خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  ، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مولوی  عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان عصر امروز در بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات، اسکله‌ها و ساختمان‌های عملیاتی بندر شهید بهشتی چابهار اظهار کرد: بندر چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانو
سوالات گزینش مصاحبه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان(سال 1398)با پاسخ
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
نمونه سوالا
به گزارش فارس، اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات انتخاری منفجر شده است.
 
دقایقی پیش این اقدام تروریستی انجام شده و گفته می شود فعلا ۲۰ نفر شهید و ۲۰ نفر زخمی شده اند.
 
- قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به یک اتوبوس مدافعان میهن اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان خبر داد.
 
-  این حمله تروریستی به شهادت و مجروح شدن شماری از حافظان امنیت مرزهای میهن اسلامی منجر شد. این حادثه بر اثر ان
مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ریزش آوار یک ساختمان نیمه کاره در خاش 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: مصدوم این حادثه با بالگرد اورزانس هوایی به بیمارستان خاتم النبیاء زاهدان متتقل شد.

وی بیان کرد: نیروهای اورژانس خاش در کمترین زمان با چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیمور باقری روز پنجشنبه ۲۸ فروردین با اشعار این که پایانه های مسافری استان به پیشنهاد ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا حدود یک ماه تعطیل بود و از ۲۵ فروردین ماه سیال بازگشایی شد، اظهار داشت: محوطه، محیط داخلی اتوبوس ها و البسه مسافران قبل از انجام هر سفر بین شهری با این دستگاه ها ضدعفونی تا عایق از شیوع بیماری در ثانیه سفر شود. وی افزود: نیز بر بن پروگرام ریزی انجام شده در تمامی اتوبوس های بین شهر
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
زاهدان - ایرنا - فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: خدمات ارزشمند 40 ساله انقلاب اسلامی با هدف امید بخشیدن به مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان به عموم مردم باید از سوی مسئولان و کارگزاران نظام اطلاع رسانی شود.

حمیدالدین یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف در شهرستان خاش انجام شده که لازم است این خدمات برای مردم تبیین شود.وی بیان کرد: دشم
همه باهم برای سیستان و بلوچستان
سامانه نیک یار خیریه شعف در راستای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان پویش مردمی همه با هم برای سیستان و بلوچستان را راه اندازی کرده است.
نیکوکاران گرامی سلام
سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، چشم‌ انتظار غذا، دارو، سوخت و امدادرسانی هستند. مزارع، کار، خانه، احشام و مدارس هموطنان‌مان را سیل برده است و نیاز به کمک‌رسانی همگانی دارند.
سامانه نیک یار خیریه شعف در نظر دارد جهت کمک به هموطنان‌مان مایحتاج اولیه و ض
امام جمعه اهل سنت زاهدان وم موفقیت در آموزش وپرورش را ت گذاری درست دانست و گفت: در این ت گذاری همه مردم استان باید مورد توجه قرار گیرند؛ چرا که این مردم اعضای یک خانواده هستند.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایرنا ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه پیشرفت و توسعه کشور ها است گفت: مهترین وظیفه آموزش و
 
 
شنیده شدن ۸ صدای مکرر و مهیب در مناطقی از زاهدان / استانداری زاهدان توضیح داد
صداهای مهیب شنیده شده در منطقه سرجنگل و چاه احمد زاهدان برخی از مردم منطقه را دچار نگرانی کرده است که به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان این صدا احتمالا ناشی از سقوط برخی قطعات جدا شده از ماهواره ظفر است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامه نیوز، برخی منابع محلی شامگاه یکشنبه (۲۰ بهمن) از شنیدن صد
طرح سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان:
طرح سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: طرح پنج دقیقه سلامت به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در تمامی مدارس تحت پوشش این دانشگاه درحال اجراست.
دکتر سید مهدی طباطبایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس یکی از مکان‌های تجمعی است این طرح در تمامی مدارس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرایی شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان، سرپرست کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی زاهدان با هدف بررسی شیوه های همکاری دیدار و گفتگو کردند.
حامد زارعی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های موجود در کتابخانه های عمومی استان گفت: گستردگی کتابخانه های عمومی در سطح استان، حضور کتابداران و ارتباط با طیف وسیعی از مردم ظرفیت مناسبی را برای انجام فع
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند های بازویی اتوماتیک هیدرولیک و الکترو مکانیک در استان سیستان بلوچستان و شهر های زاهدان،چابهار، زابل، ایرانشهر ، خاش و. 
این شرکت تمام محصولات خود را که تماما تولید کارخانجات همین شرکت است را با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت آماده عرضه به بازار کرده است.
انواع راهبند های اتوماتیک هیدرولیکی و الکترو مکانیکی با 4 سال ضمانت تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش و خدمات تعمیراتی 48 ساعته.
مدیریت فر
برنامه آموزشی بیماری تنفسی در مدارس
به گزارش خبرینو ؛ به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی در مدارس استان سیستان و بلوچستان، برنامه آموزشی بیماری تنفسی در مدارس جهت خود مراقبتی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
سید مهدی طباطبایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  گفت:به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی در مدارس استان سیستان و بلوچستان، آموزش‌های خود مراقبتی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: یکی از راه‌های پیشگ
 علت وقوع سیل بلوچستان و هرمزگان از دیدگاه هواشناسی و اقلیم شناسی
یدالله پورشنبه نوشت: سیستمی که منجر به وقوع سیل در منطقه بلوچستان و هرمزگان و همچنین بارشهای خوب در جنوب کرمان  گردید اینکه این سامانه حرکت نصف النهاری داشت و عامل دوم اینکه این سامانه در کوتاهترین فاصله از این مناطق سرچشمه گرفته بود یعنی اقیانوس هند که دمای این ر
ادامه مطلب
شهر سوخته چیست ؟ 





شهر سوخته نام بقایای دولت شهری باستانی در ایران است که در ۵۶ کیلومتری زابل و در حاشیه جاده زابل-زاهدان در شرق ایران در استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌است. شهر مزبور در روی آبرفت‌های مصب رودخانه هیرمند به دریاچه هامون و زمانی در ساحل آن رودخانه بنا شده بود. دورهٔ بنای این شهر بزرگ با دوره برنز تمدن جیرفت مقارن است و زروانیان در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در این شهر زندگی می‌کرده‌اند.

در سی‌وهشتمی
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان سالهاست که در مسیر شما به جنوب در شرق کشور و بین دو کلان شهر مشهد و زاهدان به عنوان تنها باربری که بهترین خدمات را با پایین ترین قیمت و به صورت دائمی و در تمام فصول سال ارائه می دهد شناخته شده است.
ارزان ترین باربری بین مشهد زاهدان
پاورپوینت تحلیل معماری موزه زاهدان
پاورپوینت تحلیل معماری موزه زاهدان، 15 اسلاید، قابل ویرایش، ایدۀ ساخت موزه‌ای در شهر زاهدان با قدمتی چند هزارساله چهار دهه پیش در سال‌های قبل از انقلاب مطرح شده بود. فضایی برای برخورد دانش و ارزش، دیدن و شنیدن، فرهنگ اکنون و سنت دیروز و تعقل و تخیل انسان گذشته و حال این سرزمین که بتواند با نمایش .
در پی حدود ۳۵ ساعت بارندگی سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌ها، ۱۴ شهرستان و حدود ۵۰۰ روستا در این استان گرفتار سیل هستند و اوضاع منطقه بحرانی» گزارش می‌شود.
به گزارش ایرنا، علاوه بر خسارت‌های واردشده به تأسیسات شبکه برق و آب، ۲۰ هزار واحد مسی نیز بر اثر جاری شدن سیل به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.
به گفته فرماندار دلگان، از توابع سیستان و بلوچستان، حجم بارندگی‌های اخیر ۱۱۷ میلی‌متر بوده در حالی که حجم متوسط بار
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع بانک شماره جدید ایرانسل استان سیستان و بلوچستان آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# بانک شماره سیستان و بلوچستان
# بانک شماره تلگرام سیستان و بلوچستان
# دانلود بانک شماره سیستان و بلوچستان
# کانال بانک شماره سیستان و بلوچستان
# دانلود رایگان بانک شماره موبایل سیستان و بلوچستان
# دانلود بانک شماره موبایل سیستان و بلوچستان
# بانک شماره موبایل سیستا
ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: با توجه به وقوع بارش ها در شهرهای استان تمام واحدهای خدماتی این دانشگاه در آماده باش کامل قرار دارند و دپوی کافی سوخت و دارو بر حسب نیاز در مراکز تابعه دانشگاه انجام ‌شده است.
دکتر سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دستور بازبینی و چک سامانه های برق اضطراری بیمارستان ها نیز علاوه بر بازدیدها و کنترل های دوره ای صادر شده است.
وی بیان کرد: مدیریت عملیات احتمالی د
حضرت آیت الله ‌ای در حکمی حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان منصوب کردند.متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمجناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مصطفی محامی دامت توفیقاتهاکنون پس از پایان مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت‌توفیقاته در دوره‌ای پر تلاش و موفق، ضمن تشکر از مجاهدتها و خدمات شایسته ایشان، جناب‌عالی را به
زاهدان - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست خاش سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان از بهترین و مهمترین زیستگاههای حیات وحش از جمله سنجاب بلوچی و سنجاب راه راه در استان بشمار می رود.

محمدجواد عرب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باغ‌ ها و نخلستان‌ های مناطق کارواندر، ایرندگان، بیرک و ارتفاعات سیاه بندان خاش محل زیست این گونه جانوری محسوب می شوند.وی بیان کرد: سنجاب بلوچی که بر روی درختان زیست می کنند گونه جانوری خاص سیستان و ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها