نتایج جستجو برای عبارت :

شهید نوید صفری در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی

﷽ #بیانات.رهبر رهبر انقلاب: اگر روحیه جهاد و شهادت گسترش یابد؛ گرایش به شرق و غرب رخت برخواهد بست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ رهبر انقلاب اسلامي، شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف آرمان ها دانستند و افزودند: #
ادامه مطلب
احکام پوشش و آرایش مطابق فتوای رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام فلاح‌زاده، عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی ‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی ای پاسخ داده است.
ادامه مطلب
سخنرانی حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامي به‌مناسبت آغاز سال نو و عید مبعث، صبح امروز (۳ فروردین) ساعت ۱۱:۳۰ بصورت زنده از شبکه خبر و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.در این سخنرانی، آیه‌ای از قران مجید بالای سر رهبر معظم انقلاب نصب‌شده بود که آیه ۵۶ سوره اعراف است: "إنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِینَ"، رحمت‏ خدا به نیکوکاران نزدیک است.
سخنرانی حضرت آیت‌الله ای در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار نخواهد شد.
 دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که سخنرانی ایشان در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار نخواهد شد.
اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب در این باره به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمبه اطلاع ملت شریف ایران اسلامي می‌رساند، به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات و خودداری از سفر و خار
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهيدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال جهش تولید» نامگذاری کردند.
 
مقام معظم رهبری چندین سال است که در گفتمان های خود هوشیاری در فضای مجازی را مطالبه کرده اند. پیدایش فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامي منوط به توجه خاص و جدی و سرمایه‌گذاری نظام در این زمینه است. این یکی از جهاتی است که حوزه‌ی فضای مجازی را در نظر رهبری معظم به اندازه‌ی خود انقلاب اسلامي پراهمیت کرده است.
به فرموده رهبر انقلاب، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلام
همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأنِ ملت ایران حضور یافتند.
به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله ای رهبر معظم انقلاب همچنین بر سر مزار مرحوم آیت الله هاشمی و مرحوم حجت الاسلام سیداحمد خمینی حضور یافتند و با قرائت فاتحه و قرآن یاد آن عزیزان سفر کرده را گرامی داشتند.
استاد خسروپناه نوشت:در محضر حاج آقا یعقوبی قائنی از عارفان و شاگردان مرحوم انصاری همدانی در مشهدالرضا رسیدیم،وی در جمع همگان فرمودند:ایشان(مقام معظم رهبری) یک پارچه نور است.وی (استاد یقوبی) در جلسات متعدد فرمودند: ایشان(رهبر انقلاب) انسان کامل است.
به‌علت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و جلوگیری از شیوع کرونا؛ سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامي در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله ‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب:
امیرکبیر که یک چهره‌ی ماندگار در تاریخ ماست و واقعاً کارهای بزرگی هم کرده، همه‌ی حکومت او سه سال بود؛ یعنی یک سال از مدتی که بناست علی‌العجاله شما در این مسؤولیت مشغول باشید، کمتر است؛ اما آنقدر این کار، مهم و بزرگ و جدی بود که تاریخ امیرکبیر را فراموش نمیکند؛ والّا قبل از این‌که بیاید در رأس صدارت قرار بگیرد، و بعد که به کاشان تبعید شد، دیگر چیزی در پرونده‌ی او وجود ندارد؛ همین سه سال است.
بیانات در دیدار رئیس‌جمهور و ا
تحول دستگاه قضایی در تراز گام دوم انقلاب
توصیه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاباسلامي مندرج در اولین حکم انتصاب حاکمیتی دوران چهل‌ساله دوم و دهه پنجم انقلاباسلامي را می‌توان نخستین مؤلفه‌های اجرایی در جهت تحقق گام دوم انقلاب که در بیانیه تفصیلی معظم‌له بدان‌ها پرداخته‌شده است، دانست. علاوه بر این مهم، با توجه به اینکه این توصیه‌ها در واقع نقشه راه کلان حرکت قوه قضائیه در پنج سال آینده کاری خود است، لازم است در خصوص هریک مداقه و بررس
 
 
شب ظلمانی شاهنشاهی»برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامي درباره‌ی حکومت‌های پادشاهی ایراندر فصل نخستین کتاب شب ظلمانی شاهنشاهی» به بحث نظر اسلام درباره‌ی سلطنت و تفاوت آن با نظام ولایت در اسلام پرداخته شده است.فصل دوم به مفاسد و زیانهای عمومی دوران شاهنشاهی در ایران از ابتدا تا سال 57 و فصل سوم به جنایات و خیانتهای دوران قاجاریه اختصاص یافته است. در بسیاری از بیانات رهبر معظّم انقلاب، مفاسد مشترک دوران پهلوی و قاجاریه در کنار
تصاویر کمتر دیده‌شده رهبر انقلاب در لباس پاسداری و ۱۰ تعبیر ایشان درباره سپاه
رهبر معظم انقلاب اسلامي:
۱. تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام جمهوری اسلامي، انقلابی دفاع کند، فقط سپاه است.
۲. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، این افتخار را دارد که زاده‌ی انقلاب است و این خصوصیت را دارد که از درون دامان انقلاب روییده است. دیگران انقلابی شدند اما سپاه انقلابی به وجود آمد.
ادامه در لینک زیر
www.isna.ir/news/98012007060
@isna94
رهبر معظم انقلاب اهمیت و جایگاه ویژه ای برا ی نخبگان کشو قائل  هستند و آنها را  هدایایی کم نظیر و نفیس و امانت های الهی به ملت و مسئولان می دانند. ایشان در این رابطه عنوان میکنند
یکه وظیفه مسئولان در قبال این هدایای گرانقدر الهی، مراقبت از آنها و تلاش برای شناسایی و پرورش نخبگان بیشتر است.
 
 
صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، پستی را به جوانان و نخبگان اختصاص داد و با باز نشر بخشی از بیانات مع
خانواده سردارسپهبد شهيد قاسم سلیمانی در پیامی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي، از حماسه‌آفرینی کم‌نظیر مردم ایران و عراق در آیین‌های تشییع و گرامیداشت این سردار سربلند قدردانی کردند.
 
به گزارش تابناک به نقل از فارس، در پی حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در اقصی نقاط ایران اسلامي در آیین‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت سپهبد پاسدار شهيد حاج قاسم سلیمانی، خانواده این فرمانده دلاور جبهه مقاومت، در پیامی ضمن سپاسگزاری از الطاف کریمانه رهبر
توییت مهدیاران:
انقلاب فرانسه و دیگر انقلابها در سرتاسر جهان همیشه با یک رهبر همراه بوده. رهبری که هدایت جامعه را برعهده داشته تا به هدف خود برسند و به محض رسیدن به هدف، واژه انقلاب حذف میشد.
چرا رهبر ما را هنوز با لقب رهبر انقلاب میشناسند؟ کی به ثمر میرسد این انقلاب؟تا انقلاب مهدی ایستاده ایم
هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهد شهيد علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب در کمین گل سرخ»تقریظ رهبر معظم انقلاب: این نمونه جالب و بی سابقه ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیتهای آن/ البته برجستگیهای شخصیت شهيد صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب بدرستی نمیتوان نشان داد او حقاً نمونه ای از یک ارتشی مومن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»http://farsi.khamenei.ir/message-con
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در خطبه ‏هاى نماز جمعه‏ ى تهران
86/ 06/ 23
همه ى برادران و خواهران نمازگزار و عزیز را و خودم را توصیه میکنم به رعایت تقواى الهى، که برترین محصول و نتیجه ى این ماه مبارک است.ماه مبارک رمضان با همه ى برکاتش و همه ‏ى زیبائى ‏هاى معنوى‏ اش، بار دیگر فرا رسید. .
منبع: سایت دانشگاه ایلام
رئیس جمهور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب: نقشه راه دولت و ملت در دهه پیش رو ترسیم شد. این بیانیه تاریخی، القائات دشمنان را از چهره انقلاب اسلامي زدود. شوراهای عالی و هیات دولت را موظف می کنم با برنامه ریزی مناسب تحقق منویات رهبری را در اولویت قرار دهند. 
منبع:فارس
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما، یکی از مسئولان دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامي در تماس با مدیر شبکه یک سیما تشکر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از همخوانی‌های دسته جمعی که این شبکه قبل از اذان مغرب پخش می‌کند، ابلاغ کرد.
ادامه مطلب
گفتگوی بی واسطه نماینده رهبر انقلاب با مردم ماهشهر
حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامي که به همراه برخی از معاونان خود ظهر امروز در شهرک طالقانی ماهشهر حضور پیدا کرده بود با مردم این منطقه دیدار و پای درد دل آنان نشست.
  قرار است وی از مناطق مختلف این شهرک دیدار کرده و پس از گفت‌وگو با مردم این منطقه، خواسته‌ها و گفته‌های آنان را به محضر رهبر معظم انقلاب منتقل نماید.
شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که ح
فرمایشات مهم مقام معظم رهبری را تا پایان بخوانید. اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برای مردم: همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، وگرفته تا همه جریانات ی اصولگرا ، اصلاح طلب وباید بدانیم. ◻جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامي فعلی وجود نخواهد داشت.
ادامه مطلب
خاطره ای از رهبر معظم انقلاب: حجت الاسلام راشد یزدی ، در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند از دیدار ایشان با خانواده های شهدا سوال کردند . رهبر معظم فرمودند اخیرا دیداری داشتم و پدر شهيد اصرار داشت به ایشان قولی بدهم گفتم چه قولی ، گفتند قول بدهید بعد می گویم. رهبری فرمودند شاید نتوانم آن را انجام دهم شما اول بفرمایید چه خواسته ای دارید. بالاخره پدر شهيد گفتند من دو پسردارم که مستاجرند لطفا بفرمایید ترتیبی داده شود تا صاحب خانه شوند ، مقام
رهبر معظم انقلاب در
آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي در مرقد مطهر
امام خمینی(ره) و گار شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافتند.





در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب
اسلامي، حضرت آیت الله ‌ای صبح امروز (چهارشنبه) در مرقد مطهر امام
خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامي حضور یافتند و با قرائت نماز و
قرآن، یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنین با ح
دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامي با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامي و قشرهای مختلف مردم، پیام عید فطر را اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامي و بازگشت به مضمون امت مسلمان» خواندند و گفتند: علاج مشکلات امروز دنیای اسلام بازگشت به خواسته‌ی قرآن کریم مبنی بر اَشِدّاءُ علَی الکفّار» و رُحَماءُ بَینَهُم» است و روشنفکران و علمای اسلامي برای تحق
ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با صدور پیامی شهادت جمعی از پاسداران غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به محضر امام زمان عج» و نایب برحقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام ای مدظله العالی» ، ملت غیور و شهيد پرور ایران اسلامي و خانواده معزز این شهيدان بویژه خیل عظیم پاسداران انقلاب اسلامي تبریک و تسلیت گفت:
بسم الله الرحمن الرحیم:
خلق حماسه با شکوه و ماندگار ملت ایران در جشن چهلمین سال پیر
کاربران فضای مجازی به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز میلیون‌ها نفر در تهران گرد هم آمده‌اند تا با شهدای مقاومت وداع کنند، سپهبد شهيد قاسم سلیمانی و شهيد ابومهدی المهندس بر روی دوش مردم تشییع خواهند شد تا دنیا بدانند که راه شهيدان ادامه دارد. مراسم امروز با سخنرانی زینب سلیمانی، دختر شهيد سلیمانی و اسماعیل هنیه، رئیس
پیام رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان

پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سال روز حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان 2

پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان 2


بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرمایند: *"اعلم الناس من جمع علم الناس الی علمه"* " داناترین مردم کسی است که دانش مردم را به دانش خویش اف
بارها در جلسات مختلفی که پیرامون بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برگزارشده است عرض کرده‌ام که محتوای این بیانیه، حدود ۴۰سال است که در سخنرانی‌ها و مکتوبات رهبر انقلاب بیان شده، لکن متاسفانه به آنها توجه خاصی نشده است.رهبر انقلاب:در سخنرانی‌های ما، حرف‌های خوبی در گوشه و کنار هست.  منتهی غالباً دقت نمی‌شود و همینطور گم می شود. ۷۷/۲/۷
ادامه مطلب
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به المار نورعلی اف» از اقدام او که با لباس مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامي بر روی سکوی قهرمانی حضور یافت، تقدیر کرد.متن پیام تبریک سردار غیب پرور به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
فرزند عزیزم المار نورعلی اف»
سلام علیکماقدام قهرمانانه شما و حضورتان با لباس مزین به تصویر رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالی) با شعار لبیک یا ای نماد جوان مومن انقل
حضرت آیت‌الله شب‌زنده‌دار در جلسه درس خارج فقه با اشاره به دیدارشان با رهبر انقلاب(بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری) روایتی را از آنچه معظم له درباره  بیانیه گام دوم انقلاب» گفته بودند نقل کرده است؛
 (حضرت آقا) فرمودند: من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم» و فرمودند من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند…»
دبیرخانه کن
چهل توشه اخلاقی از میان بیانات رهبر معظم انقلاب برای راه پرپیچ و خم رسیدن به خدا
۱. گام اولاولین و مهم‌ترین قدم خودسازی این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند؛ عیوب خود را با روشنی و دقت ببیند و سعی در برطرف کردن آن‌ها داشته باشد. این از عهده‌ی خود ما برمیآید و این تکلیفی بر دوش ماست.خطبه‌های نماز عید سعید فطر ۱۳۸۰/۹/۲۵
ادامه مطلب
به نام خدای شنهای طبس

شهيد بهشتی(ره): در این انقلاب آنقدر کار هست که می توان انجام داد بی آنکه هیچ پست، سمت، حکم و ابلاغی درکار باشد.امام خمینی (ره) پس از شهادت ایشان فرمودند: آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم (که) شهادت ایشان در مقابل او ناچیز
است و آن مظلومیت ایشان در این مخالفین انقلاب است… ایشان مورد هدف اجانب و
وابستگان به آنها در طول زندگی بود، تهمت های ناگوار به ایشان زدند.رهبر معظم انقلاب نیز شهادت را مکمل شخصیت ایشان دانستند:شها
دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
معلمان، پایه‌ریزان تمدن نوین، و جهادگرانِ در میدان کارزار با جهل و بی‌سوادی هستند که برای جامعه و نسلِ جوان آن، هویت‌سازی فرهنگی می کنند.
حضور همکار محترم فرهنگی  شالی سرکارخانم سرپرست در جمع دیدار کنندگان با رهبر معظم انقلاب
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه مجمع حوزویان رسانه‌ای در محکومیت اظهارات خلاف واقع معاون اول رئیس جمهور جناب آقای اسحاق جهانگیری
⚫️ متاسفانه در سالیان اخیر برخی از مسئولین در بیان مطالب خلاف واقع و انتساب نظرات خلاف واقع به دیگران به گونه‌ای  پیش رفته اند که حتی از انتساب مطالب خلاف واقع به رهبر معظم انقلاب هم ابایی ندارند. 
در روز های اخیر صحبتی از آقای جهانگیری  در رسانه ها منتشر شد با این مضمون که با توجه به تصویب لوایح پالرمو و CFT در
: ‏آیت الله ای در نمازجمعه: روزی که موشکهای سپاه پایگاه آمریکایی را درهم کوبید جزو ایام الله بود ‎#عین_الأسد : رهبر معظم انقلاب اسلامي: این دو هفته که بر ما گذشت، دو هفته پر ماجرا و استثنایی بود، حوادث تلخ ، ماجراهای شیرین. روزی که ده ها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق به خیابان ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند یکی از ایام الله است.
 
ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اهمیت و جایگاه ویژه ای برا ی نخبگان کشو قائل  هستند و آنها را  هدایایی کم نظیر و نفیس و امانت های الهی به ملت و مسئولان می دانند. ایشان در این رابطه عنوان میکنند
یکه وظیفه مسئولان در قبال این هدایای گرانقدر الهی، مراقبت از آنها و تلاش برای شناسایی و پرورش نخبگان بیشتر است.
ادامه مطلب
آنچه از بیانات و دستگاه اندیشگی امام راحل و رهبر معظم برمی آید این است که زمانی استکبار از یک کشور خشنود می شود که زندگی مستقل ی را کنار گذاشته و به تعبیر امام خمینی(ره) روی به "جیره خواری" آورد. تضاد غرب و آمریکا با جمهوری اسلامي یک تضاد راهبردی است نه تاکتیکی.

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها