نتایج جستجو برای عبارت :

ترکیبات کرم گردطلا

روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکيبات دوتایی
              مقاله با عنوان روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکيبات دوتایی در فرمت ورد در 8 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکيبات دوتایی ترکيبات دوتایی ف - ناف ترکيبات دوتایی ناف - ناف .
دریافت فایل
ترکيبات آروماتیک که به عنوان ترکيبات معطر نیز شناخته می شوند، از مواد معروف هیدروکربنی هستند که در ترکیب خود دارای یک حلقه کربنی هستند. آنچه که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از بنزن، تولوئن و ترکيبات زایلنی ( متا زایلن، پارازایلن  اورتو زایلن).
ادامه مطلب
ترکيبات آروماتیک که به عنوان ترکيبات معطر نیز شناخته می شوند، از مواد معروف هیدروکربنی هستند که در ترکیب خود دارای یک حلقه کربنی هستند. آنچه که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از بنزن، تولوئن و ترکيبات زایلنی ( متا زایلن، پارازایلن  اورتو زایلن).
ادامه مطلب
پاورپوینت (اسلاید) نانوساختارهای کربنی
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع نانوساختارهای کربنی، در حجم 44 اسلاید با توضیحات کامل و همراه با تصاویر. بخشی از متن: ترکيبات کربنی (ترکيبات آلی) گستردگی زیادی داشته و از اهمیت بسزایی برخوردارند. ترکيبات آلی در دو گروه آلیفاتیک و آروماتیک قرار می گیرند. این ترکيبات می توانند .
واکنش های شیمیایی زمانی رخ می دهد که مواد به هم واکنش نشون میدن و دچار تعقیر می شوند و در نتیجه مواد جدیدی را تشکیل میدهند  انواع مختلفی از واکنش های شیمیایی از جمله واکنش های احتراق، واکنش های اسید-باز و واکنش های خنثی وجود دارد. واکنش های احتراق شامل ترکیب سریع یک سوخت با اکسیژن، تولید گرما و نور است. واکنش‌های اسید-باز شامل انتقال پروتون بین مواد است، در حالی که واکنش‌های ردوکس شامل انتقال الکترون است.
ترکيبات شیمیایی زمانی تشکیل می شون
پاورپوینت شیمی در سایت وب درس یکتا سایر از محصولات بسیار عالی و پر درونمایه میباشد .و خواستاران زیادی دارد . در ادامه  مخوانیم که  پاورپوینت کیمیا مطالعهٔ ساختار، خواص، ترکيبات، و تغییر شکل مواد است .   شیمی گرد از دانش‌های اساسی است که به مطالعه و بررسی ساختار، خواص، ترکيبات، و تحول ماده می‌پردازد. گسترهٔ بسیار این ادب مایه شده‌است تا تعریف یکپارچه برای آن سخت گردد .
تفاوت غذای گیاهی با داروی گیاهی چیست؟؟داروی گیاهی دارای ترکيبات شیمیایی است که از نظر تکاملی مورد نیاز بدن نمیباشد. یعنی برای بدن انسان تعریف نشده وناشناخته هست .اما مصرف ان دارو بدلیل ترکيبات ناشناخته برای بدن میتواند عوارض ایجاد کند .همچنین میتواند برای بیماریها مفید نیز باشد
اما غذای گیاهی یعنی همه ترکيبات ان مورد نیاز بدن میباشد وبرای بدن ضروریست.مانند نان .گوشت .سبزیجات ونبود یا کمبود ترکيبات ان میتواند سبب بروز نقص وبیماری در بدن ش
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 14 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  10پیوند کووالانسیفرمول ترکيبات یونی و کووالانسیفرمول در ترکيبات یونی نشان دهنده ساده ترین نسبت یون ها در بلور یا شبکه استNaCl, AlCl 3 , Fe 2 O 3فرمول در ترکيبات کووالانسی بیانگر یک واحد مشخص است که مولکول نامیده می شودو وجود خارجی داردOHHH 2 OF 2FFساختار ترکيبات کووالانسیبر اساس نظریه لوویس نشان داده
رشته فیتوشیمی یکی از شاخه های شیمی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. این رشته به نوعی به شناسایی و استخراج ترکيبات شیمیایی گیاهان می پردازد. علاقمندان به ساخت داروهای گیاهی و تحقیق و پژوهش در زمینه ترکيبات گیاهان می توانند با تحصیل در این رشته در زمینه تحقیقاتی و حتی کار در شرکت ها یا کارخانه های داروسازی مشغول به کار شوند.
ترکيبات شیمیایی گیاهان مانند آلکالوئیدها، فلاونوئیدها،ترپنوئیدها و.پس از سنتز و استخراج در زمینه های دارویی، عطرس
یکی از مشکلاتی که در هنگام حفر چاه های نفت و گاز به وجود می آید ، خوردگی تجهیزات ناشی از وجود ترکيبات خورنده مانند SO2 ، CO2 ، انواع اسید ها ، اکسیژن و . است. این ترکيبات با حمله به تجهیزاتی که در این صنعت استفاده می شوند مانند مته های حفاری ، شیرها ، لوله ها و . ، باعث خوردگی و رسیدن آسیب به آنها می گردند. یکی از ترکيباتی که به منظور جلوگیری از وقوع این نوع خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد تری اتانول آمین است . تری اتانول آمین با خنثی کردن ترکيبات
آرسنیک به داشتن خواص مضری برای سلامت انسان مشهور شده است. با این حال، برخی ترکيبات آرسنیک در دوزهای دقیق و تعیین شده می توانند در درمان های پزشکی مورد استفاده قرار گیرند. محققان می گویند یکی از این ترکيبات حتی قادر است به درمان سرطان نیز کمک کند.
ادامه مطلب
 
بیشتر ترکيبات گیاهی گندم در سبوس و مواد مفید متمرکز شده اند که در گندم سفید تصفیه شده وجود ندارند . بالاترین میزان آنتی اکسیدان ها در لایه آلوئورون ، یک جزء سبوس وجود دارد. آلوئور گندم همچنین به عنوان یک مکمل رژیم غذایی به فروش می رسد . ترکيبات گیاهی رایج در گندم شامل موارد زیر است:
اسید فروولیک. این پلی فنول آنتی اکسیدان غالبا در گندم و سایر غلات موجود است . اسید فیتیک. فیتریک اسید غلیظ در سبوس ممکن است جذب مواد معدنی در بدن شما مانند آهن و رو
هدایت گرمایی نانو‌‌ساختار دو بعدی نیترید بور (BN) و ترکيبات پلیمری اش
دانلود مقاله ترجمه شده 2019 با عنوان هدایت گرمایی نانو‌‌ساختار دو بعدی نیترید بور (BN) و ترکيبات پلیمری اش، در قالب فایل word و در حجم 32 صفحه، همراه با Pdf اصل مقاله انگلیسی. هدایت گرمایی بالا، پایداری ساختار، خواص مکانیکی و ضد‌اکسندگی فوق العاده باعث شده است که نیترید بور شش وجهی (h-BN)، یک .

 
 
جزوه درسی کربوهیدراتها از کتاب شیمی ترکيبات طبیعی امیل فیشر به صورت تایپ شده و تهیه شده توسط سایت وی.اچ.دی فایل، این جزوه برای دانشجویان ارشد شیمی (فیتوشیمی) می باشد.
به صورت نکته برداری و دسته بندی شده مطالب در فصل کربوهیدراتها که فصل مهمی از کتاب شیمی ترکيبات طبیعی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مطمئن این جزوه درسی با قیمت بسیار مناسب وارد لینک زیر و فروشگاه فایل وی اچ دی فایل، شوید.
لینک دریافت فایل جزوه کربوهیدراتها از شیمی ترکيبات ط
همه چیز درباره گیاه آنغوزه | فوائد ، ترکيبات ، طریقه مصرف ، عوارض
در این مقاله از صمیم دردانه به گیاه آنغوزه پرداخته ایم ، تاریخچه گیاه آنغوزه چیست ؟ و چه فوایدی دارد ، آیا در پزشکی کاربردی دارد ؟ نحوه کشت این گیاه ، شرایط نگهداری ، ترکيبات و عوارض احتمالی و مصرف بیش از حد آن چه عوارضی دارد .
آنغوزه از گیاهان دارویی مهم تیره چتریان با خواص فراوان است .ارتفاع آن به 5.2 متر میرسد . ساقه آن نسبتا محکم و ضخیم با سطحی خشن است.
ادامه مطلب
ریلایف یا همان دیکلومول یک مسکن غیر استروئیدی است. از این دارو برای کاهش درد و التهابات در شرایطی مختلف استفاده می‌شود. از این دارو برای درمان گرفتگی عضلات در دوران قاعدگی نیز استفاده می‌شود.
ترکيبات دیکلومول
دو ماده اصلی این دارو دیکلوفناک و پاراکتامول (استامینوفن) است. میزان ترکیب این دو ماده با توجه به نوع دارو متفاوت است.
مزایای قرص دیکلومول
دیکلومول یک داروی مسکن است و برای تسکین دردهای زیر استفاده می‌شود:
آماس زردپی
آماس مفصلی
گرفت
 
ترکيبات پرداخت با کیفیت عالی
 
چسباندن، امولسیون یا پولیش: جلا دادن ارزش کارایی و زیبایی محصول یک محصول را افزایش می دهد. Menzerna ترکيبات صیقل دهنده ای را برای صنعت و تجارت ایجاد و تولید می کند.
ما کلیه زمینه های پرداخت صنعتی را با فرمول های ابتکاری بیشماری پوشش می دهیم. ترکيبات پولیش ما از کیفیت، سرعت و امنیت فرآیند پشتیبانی می کند.
آلومینیوم، برنج، استنلس استیل یا سطوح روکش شده: خمیرهای پولیش منزرنا روی طیف گسترده ای از مواد استفاده می شود.
ترکيبات زعفران چیست؟
 
 
زعفران دارای ترکيباتی است که این گیاه ارزشمند را از سایر گیاه ها متمایز ساخته است. کیفیت زعفران از طریق این ترکيبات در آزمایشگاه و لابراتور ها سنجیده می‌شود که هر چقدر درصد این ترکيبات بیشتر باشد زعفران با کیفیت تر و در نتیجه تاثیر زیادی روی خواص زعفران دارد.
 
 
این ترکيبات شامل:

کروسین عامل قدرت رنگ

پیکروسین عامل قدرت طعم

سافرانال عامل قدرت عطر و بو

​​​​​​​
 
عنوان پایان نامه: بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلول های مجزای کبد موش
قالب بندی: word ، قابل ویرایش
تعداد صفخات: 83
شرح مختصر:
احتمالا" اولین مشاهده از متابولیسم ترکيبات خارجی توسط گنلین (Gnelin) انجام شده است. وی متوجه شد که احشا حیواناتی که با تلور (Tellurium) مسموم شده اند بوی شبیه به بوی سیر می دهد. در سال 1855 وهلر (Wohler) نشان داد که این بو ناشی از مشتق متیله یعنی دی متیل تلورید می باشد.اولین مکانیسم کنژوگه شناخته شده، بیوسنتز اسید هیپوریک می
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی اهمیت و کاربردهای ترکيبات فنولی در تولید و کیفیت شیری و لبنی: مرور مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی : Significance and applications of phenolic compounds in the production and quality of milk and dairy products: a review عنوان فارسی: اهمیت و کاربردهای ترکيبات فنولی در تولید و کیفیت شیری و لبنی: مرور چکیده : دامنه گسترده ای از ترکيبات فنولی (PCها) در محصولات غذایی، مخصوصاً مواد حاصله به روش کشت، بوجود می آیند که در ان این ترکيبات به ویژگی های ارگانول
طرز تهیه سالاد انار و کلم
خوردن سالاد همیشه دلپذیره، مخصوصا وقتی از ترکيبات جدید توش استفاده کنیم تا طعم های تازه تری داشته باشیم و لذت ببریم…یکی از این ترکيبات جدید میتونه استفاده 
از انار باشه، مخصوصا وقتی ترکیب ترش و شیرین سالاد رو دوست داریم. حالا که پاییزه و فصل انار هم هست بهتره ازش استفاده کنیم و گرنه بعدا که فصلش تموم شد و دیگه
 دستمون بهش نمیرسید حسرتشو میخوریم.در این مطلب طرز تهیه یه سالاد تازه و خوشمزه با انار و انواع کلم رو برات
15اکتبر


یکی از انواع آجیل های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی، ترکيبات مغزها و میوه های خشک موجود در آجیل شیرین است که معمولا به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی برای تمامی افراد با هر سنی توصیه می شود. علاوه بر این پزشکان تغذیه مرتبا به قرار دادن آجیل شیرین در برنامه غذایی کودکان و نوجوانان به جای تنقلات مضر و ناسالم تاکید می کنند، چرا که بدون شک مصرف روزانه آن می تواند تاثیر به سزایی در افزایش رشد و میزان یادگیری آنها داشته باشد. اما ترکيبات آجیل
بهترین مارک کرم پودرکرم پودرها جزو مالامال مصرف ترین تولید ها آرایشی به وسیله خانم ها می‌باشند. البته کرم پودر مانند اسمش پودر وجود ندارد. چرا؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی به باز‌نگری این سوال که چرا کرم پودرها پودر نیستند خوا هیم پرداخت و به ترکيبات کرم پودر و طرز تولید آن اشاره خوا‌هیم کرد تا متوجه شویم که ترکيبات کرم پودر چه چیزی است و چه عاملی سبب گردیده که حالتی مایع داشته باشند.
کرم پودر چه می باشد؟کرم پودرها یکی‌از مواد آرایشی میباشند ک
 
 
راهنمای کامل داروی جامع امام رضا علیه‌السلام (مرکب 5)» شامل احادیث، طرز تهیه، کاربرد و طرز استفاده برای هر بیماری
 
50صفحه با طراحی و گرافیک جذاب و زیبا
 
دانلود به صورت PDF 
 
 
داروی امام رضا،داروی جامع،جامع رضوی،داروی جامع امام رضا علیه السلام،ترکيبات داروی جامع،خواص داروی جامع،طرز تهیه داروی جامع،کاربرد داروی جامع،احادیث داروی جامع،روایات داروی جامع
ترکيبات یونی
نام فایل : ترکيبات یونی فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 12 حجم : 11 مگابایت ترکیبهای یونیدر بخش قبل ملاحظه کردید که اتمهای گازهای نجیب دارای آرایش پایدار هستند زیرا تمام اوربیتالهای لایه ظرفیت آنها پرشده است ( ns2 - np6) اتمهای دیگر هم تمایل دارند که خود را به آرایش الکترونی گاز .
دریافت فایل
همه ما می دانیم که وارد کردن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه, لازم و ضروری می باشد ۵ بار در روز میوه ها و سبزیجات از مواد غذایی مهمی می باشند که در پیشگیری از بیماریهای قلبی و سکته,کنترل فشار خون,کاهش خطر ابتلا به انواع سرطانها و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریهای چشمی مانند آب سیاه و موثرنداما توصیه اخیر بر آن است که برای به دست آوردن حداکثر فایده، مصرف میوه ها وسبزیجات را گسترش داده وتا جایی که امکان دارد از تمامی میوه ها و سبزیجات ب
مگی می دانیم که وارد کردن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه, لازم و ضروری می باشد ۵ بار در روز میوه ها و سبزیجات از مواد غذایی مهمی می باشند که در پیشگیری از بیماریهای قلبی و سکته,کنترل فشار خون,کاهش خطر ابتلا به انواع سرطانها و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریهای چشمی مانند آب سیاه و موثرنداما توصیه اخیر بر آن است که برای به دست آوردن حداکثر فایده، مصرف میوه ها وسبزیجات را گسترش داده وتا جایی که امکان دارد از تمامی میوه ها و سبزیجات با ر
این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی دنیا جمع آوری شده و نتیجه تحقیقات جدید راجب فواید و یا عوارض احتمالی مصرف پیاز در شب است. در ابتدا نگاهی به خواص پیاز که از نظر علمی ثابت شده اند می اندازیم.
فواید پیاز در یک نگاه سریع
آشپز مشهور جولیا کودک اظهار داشت من نمی توانم دنیا را بدون پیاز تصور کنم.”قدمت استفاده از پیاز در غذا حداقل به ۳۵۰۰ قبل باز میگردد پیاز و سبزی یکی از قدیمی ترین گیاهان کشت شده است. پیاز خواص زیادی دارد از جمله انواع مختل
 بهترین مارک کرم پودر
ترکيبات کرم پودر | کرم پودر یا این که پنکک؟مهم‌ترین عاملی که شما بایستی بر طبق آن کرم پودر و یا این که پنکک را تعیین نمایید گونه پوست تان میباشد. در‌صورتی‌که پوستی کم آب دارید می بایست از کرم پودر استعمال فرمائید. کرم پودرهایی که بر شالوده آب و یا این که روغن ایجاد می شوند آیتم قابل قبولی برای پوست های کم آب می‌باشند. البته در‌حالتی که جزو آن گونه از اشخاصی می‌باشید که پوستی چرب دارید و ترشح چربی از منافذ پوست تان زیاد
تانن چای : جای تعجبی نیست که چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان محسوب می شود. چای نه تنها نوشیدنی خوشمزه، تسکین دهنده و طراوت بخش است بلکه به خاطر خواص فروانی که برای آن کشف شده است بسیار مورد توجه می باشد.
تانن موجود در چای چیست و آیا این ماده برای بدن خاصیت دارد؟
تانن ها گروهی از ترکيبات هستند که در چای یافت می شوند. آنها به دلیل خاصیت و عطر و طعم خاصشان و خواص شیمیایی جالب توجهی که دارند، تحقیقات مختلفی رویشان انجام شده است. این ترکيبات م
نیترات بیسموت Bismuth nitrate نمک متشکل از بییموت در حالت کاتیون ٣بار مثبت در شرایط اکسید و نیترات آنیون است.فرآوانترین حالت ثابت آن حالت آبپوش پنج آبه می باشد.مهم ترین مورد مصرف آن در تولید دیگر ترکيبات بیسموت است.برای تولید نیترات بییموت از واکنش اسید نیتریک غلیظ بر ف بیسموت استفاده میشود.به این صورت که بیسموت را به راحتی در اسید نیتریک حل نموده اما در ph مختلف ترکيبات اکسینیترات متفاوتی از این ماده ایجاد میگردد،بیسموت نیترات در استون،اسید ا
پدهای درشت پولیش RUPES Random for Orbital Random عملکرد برش سریع و با سطح اتمام کلاس برتر را در رده خود ارائه می دهد. ابعاد بزرگ سلولها باعث ایجاد هرگونه گرمای ایجاد شده می شوند و باعث می شوند ترکيبات با کارآیی بیشتری داشته باشند. آنها از فوم متراکم ساخته شده اند که به طور مؤثر انرژی تولید شده توسط پولیشرهای مداری تصادفی با قطر بزرگ BigFoot را به رنگ انتقال می دهد. نتیجه اصلاح سریع نقایص نقص شدید با حداقل پیگیری است. BigFoot Z
 
 
لنت های فوم عناصر اصلی در فرآیند پر
گوارگام در ترکيبات خمیر دندان
اکثر خمیردندان ها شامل یک ماده تمیز کننده ذرات در یک فاز مایع هستند. برای  نگه داشتن اجزای جامد و مایع در یک قالب با خواص رئولوژیکی مطلوب، از یک غلظت دهنده باید استفاده کرد.
برای ساخت خمیردندان عامل ساینده و اتصال دهنده که گوارگام است لازم می باشد. گوارگام یا صمغ گوار به علت سهولت هیدراته شدن با آب در ساخت خمیر دندان  با آب استفاده می شود. صمغ گوار با روغن هیدراسیون مخلوط شده و به منظور تولید خمیردندان یک دست اس
فرمول ترکيبات فنلی موجود در غذای nbsکه ترکيبات فرا سلامتی می‌باشند ونقش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی وانتی باکتریال دارند بصورت زیر میباشند
 ​​​​​​انالیز سوپر فود nbs
مواد تشکیل دهنده پودر سوپرفود nbs
سوپر فود حدود ۲۵ درصد پروتیین وده درصد فیبر وده درصد امگا۳ امگا۶ وسایر چربیهای مفیدوحدود پنجاه درصد هیدراتهای کربن ومملو از ویتامینها ومواد معدنی وانتی اکسیدانها
جهت سفارش پیام بدید  
۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح
هدایت گرمایی نانو‌‌ساختار دو بعدی نیترید بور (BN) و ترکيبات پلیمری اش
دانلود مقاله ترجمه شده 2019 با عنوان هدایت گرمایی نانو‌‌ساختار دو بعدی نیترید بور (BN) و ترکيبات پلیمری اش، در قالب فایل word و در حجم 32 صفحه، همراه با Pdf اصل مقاله انگلیسی. هدایت گرمایی بالا، پایداری ساختار، خواص مکانیکی و ضد‌اکسندگی فوق العاده باعث شده است که نیترید بور شش وجهی (h-BN)، یک .
موادی که در ساخت افزودنی‌ها به کار می‌رود، موادی هستند که در شرایط معین از خود واکنش نشان می‌دهند. البته باید توجه داشت که نباید از این ترکيبات انتظارات عجیب و غریبی داشته باشیم؛
به‌طور کلی این ترکيبات تنها در زمانی شروع به واکنش نشان دادن در وسیله‌ی نقلیه شما می‌کنند که شرایط پیش‌بینی شده در طراحی آن‌ها فراهم شده باشد؛ در غیر صورت مانند یک ماده خنثی عمل کرده و آسیب قابل توجهی وارد نمی‌سازند. البته بعضی از افزودنی‌های سوخت اگرچه باع
غلامرضا حیدری، با بیان این مطلب که سیگارهای الکترونیکی در جهان با هدف کاهش مصرف سیگارهای سنتی وارد بازار شدند، گفت: برخلاف تصور افراد این سیگارها برای سلامتی انسان ضرر دارد و طبق هشدار سازمان جهانی بهداشت مواد معطر موجود در سیگارهای الکترونیکی به سلامت افراد آسیب می‌رساند.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات بیمارستان مسیح دانشوری، افزود: سیگارهای الکترونیکی نه تنها باعث ترک دخانیات نمی‌شود، بلکه عاملی برای شروع مصرف سیگارهای س

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها