نتایج جستجو برای عبارت :

شهید دینمحمد دهقان

میلادت مبارررک پاسدار ۲۰ ساله امام عشق
زمین چقدر خوشبخت بود که تو در آن قدم نهادی
 
✨رفیق رسول دلها چقدر خوب شبیه او شدی و دستگیری می‌کنی
 
رفاقت شما باهم از جنس عشق الهی بود
 
آنقدر عمیق که جا پای هم نهادین
 
در ۲۰ سالگی راه عشق را پیمودی و دلها همه در حیرت رفاقت شما ماند 
 
 
هدیه به شهيد ۵صلوات 
 
@Rasoulkhalili 
میلاد شهيد محمدرضا دهقان مبارک
وزیر_نادان_دهقان_دانا
پادشاهى با وزیر و عده‌اى از همراهان به قصد شکار از شهر خارج شد. بعد از
طى مسافتى چشمش به دهقانى افتاد که مشغول کندن زمین بود شاه جلو رفت و از
دهقان پرسید: در هشت چکار کردى که حالا مى‌کنی؟ دهقان جواب داد: کردم و
نشد.بعد پرسید: با دو چه کردی؟ دهقان گفت: دو تبدیل به سه شد.گفت: دور چه شد؟ دهقان جواب داد: نزدیک شد.پرسید: با برادران چه مى‌کنی؟ گفت بین آنها تفرقه افتاده است.چند سؤال دیگر هم از او کرد و سرانجام به او گفت: ارزان نفر
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
دهقان پیر با ناله می‌گفت: ارباب…
آخر درد من یکی دوتا نیست، با وجود این همه بدبختی نمی‌دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده و چشم تنها دخترم را چپ آفریده است. دخترم همه چیز را دوتا می‌بیند.
ارباب پرخاش کرد که : بدبخت، چهل سال است نان مرا زهرمار می‌‌کنی، مگر کور هستی نمی‌بینی که چشم دختر من هم چپ است؟!
دهقان گفت: چرا ارباب می‌بینم اما چیزی که هست،
دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌‌ها را "دو تا" می‌بیند،
ولی دختر من، این همه بدبختی را .
#خاطرات_شهدا 
ای که بر تربت من می‌گذری، روضه بخوان
یک دوست دیگری هم داشت که به واسطه شهيد خلیلی با او آشنا شده بود. همین بنده خدا تعریف می‌کرد: با شهيد دهقان امیری در گار شهدا بهشت زهرا(س) قرار داشتیم وقتی رسید، حدود دو ساعت سر مزار رسول حرف زدیم.
بعد سر خاک بقیه شهدا رفتیم و هر شهيدی را که می‌شناخت سر خاکش می‌ایستاد و حدود یک ربع راجع به شهيد صحبت می‌کرد، جوری حرف می‌زد و خاطره تعریف می‌کرد که انگار سال ها با آن شهيد رفیق بوده است.
گرمای ط
 
 #خاطرات_شهدا
 
خودم گلوله بارانش کردم
یکی از رفقا و هم دانشگاهی هایش تعریف می‌کرد که با محمد پینت بال می‌رفتیم. به شوخی به شهيد دهقان گفتم: آقا همه تیرها عین این بازی‌های کامپیوتری به سر و کله من خورد. او گفت: اشکال نداره داداش! چه چیزی بهتر از اینکه بی سر شهيد شوی. خودم گلوله بارانش کرده بودم، به شوخی گفتم چیزی نصیب تو نمی‌شود محمد! همه تیرهایی که نثارت کردم به سینه و پهلو‌هایت خورد. وقتی که پیکرش را آوردند و نحوه شهادتش را فهمیدم نابود شد
قالیشویی در دهقان ویلا : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در دهقان ویلا
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالی
مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی مهریز از کتابخانه عمومی شهيد شیرزاده روستای مدوار دیدن کرد.
مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی شهر مهریز به اتفاق سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، عصر شنبه, 18 اسفند از کتابخانه عمومی شهيد شیرزاده روستای مدوار دیدن کردند.
دهقان زاده در حاشیه این بازدید با تاکید بر جایگاه کتابخانه در میان روستاییان یادآور شد: کتابخانه های روستایی امکان دسترسی به اینترنت و انجام تکالیف درسی دانش آموزان به صورت دست
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان سخته به جون تو
Download New Music Yousef Dehghan Sakhteh Be Jon To
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام سخته به جون تو
سختمه که بهت بگم چقدر دوستت دارم نمیدونم بگم یا نه بد حالم
جونمم ناقابله اگه بشی تو یارم من که تو دنیا کسی و جز تو ندارم
 
ادامه مطلب
آیا به اندازه کافی مرغ دارید؟
دهقانی در مزرعه‌اش یک مرغدانی بزرگ داشت. چند روز بود که تعدادی از مرغ‌های او می‌مردند. نمی‌دانست چه باید بکند، برای همین از همسایه‌اش م خواست.
همسایه پرسید: چه غذایی به مرغ‌ها می‌دهی؟»
دهقان گفت: جوی دوسر.»
همسایه گفت: نه، جوی دوسر خوب نیست. باید به آنها گندم بدهی.»
دو روز بعد که این دو در بازار به هم برخورد کردند، دهقان گفت: اوضاع که بهتر نشده هیچ، در این چند روز بیست مرغ دیگر هم از بین رفته‌اند.»
مرد
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان جذاب لعنتی
Download New Music Yousef Dehghan Jazab Lanati
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام جذاب لعنتی
توو همون لحظه که دیدمش دلم لرزید و توو چشام نگاه کرد و یه هو بهم خندیدو
ضربان قلب من رفت رو هزار و سیصد و استرس میگرفتم وقتی که حرف میزد
 
ادامه مطلب
برخلاف ادعای یکی از کانال های مغرض درباره بازگشت این استاد دانشگاه به کرسی تدریس و رجزخوانی پیاپی معدودی از اطرافیان وی، کاشف به عمل آمد این خبر از اساس کذب بوده است.
گفتنی است خانم دهقان شاد از اساتید سابق دانشگاه آزاد اسلامی تهران، چندی پیش درپی اعتراض جمعی از دانشجویان مبنی بر توهین وی نسبت به ارزش ها و مقدسات دین مبین اسلام، نشر افکار غیرعلمی و فمنیستی با بررسی های دقیق کمیته انتظامی  اعضای هیأت علمی و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از
موضوع : چارچوب شناسی بخش های تخصصی (1)
             بخش تحقیقات پیشرفته فرهنگی  
سخنران : سید محمد
تاریخ : 12 مرداد 98
زمان : ساعت 21:30
محل : کرج - خیابان شهيد بهشتی - بعد از سه راه گوهر دشت - دهقان ویلای اول - صحن اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
ابوالقاسم فردوسی طوسی
 
 ( زادهٔ ۳۲۹ هجری قمری )
 
شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سرایندهٔ شاهنامه، حماسهٔ ملی ایران، است. برخی فردوسی را بزرگ‌ترین سرایندهٔ پارسی‌گو دانسته‌اند[۲] که از شهرت جهانی برخوردار است.
 
فردوسی دهقان و دهقان‌زاده بود. او آغاز زندگی را در روزگار سامانیان و هم‌زمان با جنبش استقلال‌خواهی و هویت‌طلبی در میان ایرانیان سپری کرد. 
 
شاهان سامانی با پشتیبانی از زبان فارسی، عصری درخشان را برای پرورش زبان و اندیشهٔ ایر
دریافت قسمت اول      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت دوم      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت سوم      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت چهارم   جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت پنجم     جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
 
دریافت جزوه مامایی بخش دکتر اعرابی
فرا رسیدن سیزدهم جمادی الثانی روز وفات بانوی مکرم ام البنین (س) تسلیت بادمادر چهار شهيد:با شهادت چهار فرزند ام‏ البنین علیهاالسلام در کربلا، این بانوی شکیبا، به افتخار مادر شهيدان بودن نائل آمد و درکنار همسر شهيد بودن، افتخاری دیگر بر صفحه افتخاراتش افزوده شد.به همین دلیل این روز را روز تكریم مادران و همسران شهدا نامیدند.با ذکر صلوات یاد تمام مادرانی که فرزندبرای خدمت به اسلام تربیت کردند  را گرامی بداریم
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر
همزمان با سالگرد چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشست کتابخوان به همین مناسبت در روز شنبه 19 بهمن در محل دبیرستان دخترانه فاطمه اهرا با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
در این نشست کتاب های سربلند: روایت زندگی شهيد مدافع حرم محسن حججی» به قلم محمد علی نجفی توسط ریحانه دهقان، سلام بر ابراهیم» تهیه و تنظیم گروه فرهنگی شهيد ابراهیم هادی توسط فاطمه سوهانی و کتاب وقتی مهتاب گم شد» تدوین حمید حسام توسط مریم دهقان منشادی به حا
داستان قشنگ مورچه و کک
روزی، روزگاری کک و مورچه ای با هم دوست بودند. یک روز کک به مورچه گفت دلم از گشنگی ضعف می رود.» مورچه گفت من هم مثل تو.» کک گفت بریم چیزی بگیریم و شکم مان را وصله پینه کنیم.» و نشستند به صحبت که چه بگیریم؟ چه نگیریم؟» گردو بگیریم پوست دارد.» کشمش بگیریم دم دارد.» سنجد بگیریم هسته دارد.» بهتر است گندم بگیریم ببریم آسیاب آرد کنیم؛ بیاریم خانه نان بپزیم و بخوریم.» کک رفت گندم گرفت آورد داد به مورچه. مورچه گندم را ب
به میزبانی کتابخانه عمومی شهيد مطهری و با حضور جمعی از اعضاء نوجوان کتابخانه، کتب ویژه نهمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی در قالب نشست کتابخوان صبح روز دوشنبه، 20 خرداد معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا، مسئول کتابخانه عمومی شهيد مطهری با اعلام این خبر گفت: یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی در کشور، جشنواره ملی کتابخوان رضوی است و استقبال پرشور مردم در این جشنواره در سال های گذشته نشان از محبت
تهیه بروشورهای متنوع جهت نصب در سالن مدرسه.
ملیکا کریمی تهیه بروشور قرآن.
ثنا فرهنگیان  بروشور دهه فجرو بروشور  فواید ورزش
فاطمه دهقان بروشور بهداشت دهان و دندان و غذاهای سالم.                                            زهرا حیدری بروشور دوستی و دوست یابی .
 
 
اشاره
در یکی از روزهای بهار سال 1371، در محلی که به آن بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح میگفتند، میهمان ایشان بودیم. در آن جا شاخه های صحبت ما گل انداخت و گفتیم دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری برای تدوین خاطرات جنگ چه کارهایی کرده است و دوست دارد چه کارهایی بکند و اینکه یکی از این کارها، تدوین خاطرات ایشان است. .
 
گفتار نخست
 
انقلاب که به ثمر رسید، در پادگان اصفهان بودم. در دانشکده توپخانه تدریس می کردم . آن موقع، با نیروهای انقلابی در اصفهان و
نخستین کارگاه آموزشی خلاقیت مادر و کودک» با هدف پرورش خلاقیت در کودکان در کتابخانه عمومی سمسار روستای عصمت آباد مهریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اکرم دهقان عصمت آبادی، مسئول کتابخانه عمومی سمسار با اعلام این خبر گفت: این کارگاه، در فضایی شاد و با حضور بیش از 50 نفر از مادران و کودکان برگزار شد.
اکرم دهقان، در ادامه اظهار داشت: این کارگاه با کارشناسی آذر شفیع و با آموزش مهارتهایی از قبیل: تقویت حو
موضوع : چارچوب شناسی بخش های تخصصی (4)
            آینده شناسی ایران 
سخنران : سید محمد 
تاریخ : 98/05/26
ساعت : 21:00
محل : کرج - خیابان شهيد بهشتی - سه راه گوهر دشت به سمت حصارک - دهقان ویلای اول - صحن اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهيد روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
سلام محمدرضای عزیز 
من حالم خیلی خوبه
میخوام ازت حسابی تشکر کنم
بی معرفتی کرده بودم فکر میکردم رهام کردی و بیخیالم شدی
امروز فهمیدم چقدر به فکرم بودی چه سناریویی برام چیدی 
این همه مقدمه چینی تا منو به این نقطه برسونی 
ممنونم ازت. 
تو مصداق این جمله بودی که پر کشیدی  هر که خدا رو بیشتر از خودش دوست داشته باشه بی شک شهيد خواهد شد» 
خوش به سعادتت
محمد عزیز بخاطر همه ی قشنگی هایی که بهم دادی بی نهایت ازت سپاسگزارم
امروز منو یه قدم به شهادت نزدی
شهيد بنادکوکی-محمدرضا




شهيد پیرتانج-غلامحسین




شهيد خراسانی گرده کوهی-مرتضی




شهيد دستجردی-غلامحسین




شهيد دشتکی-سیدجلیل




شهيد دهقان سانیچ-احمد




شهيد دیبازر-محمدعلی




شهيد زارع زاده-علی اکبر




شهيد زارع فتح آبادی-رضا




شهيد فخرآبادی-محمود




شهيد فلاح فر-تورج




شهيد محمدپور-محمد




شهيد حضرتی-علی اکبر
 شهيد مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری» متولد ۲۶ فروردین ۱۳۷۴ و فرزند دوم خانواده دهقان امیری بود.

 او که دانش‌آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام صادق (ع) و دانشجوی سال سوم فقه و حقوق اسلامی در مدرسه عالی شهيد مطهری بود، در نیمه مهرماه سال ۱۳۹۴ با عنوان بسیجی تکاور» برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در ۲۱ آبان همان سال در حلب به شهادت رسید. پیکر این شهيد مدافع حرم پس از بازگشت به کشورمان، در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر به خاک سپ
در روز شنبه 21 اردیبهشت کتابداران کتابخانه های روستایی عصمت آباد و خورمیز با حضور در اردوی دبستان عصمتیه به قصه گویی و معرفی کتاب پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اکرم دهقان مسئول کتابخانه عمومی سمسار عصمت آباد با اعلام این خبر گفت: در ابتدای این برنامه فرزانه بیک کتاب روباه قرمز» را برای دانش آموزان قصه گویی کرد.
در دامه این برنامه، اکرم دهقان، مسئول کتابخانه عمومی سمسار روستای عصمت آباد به معرفی کت
AAبهGHAROOOONGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، یکی از این دستاوردها پادِ اخلالگر باندِ پهن با نام و یاد شهيد عبدالله باقری است که وسلیه ای است بخاطر اخلال در سامانه های راداری است تا کارایی آن ها کاهش یابد. این اخلالگر در رادار سامانه پدافندی و جنگنده ها و ناوها عمل اخلال را انجام می دهد و انگیزه می شود که کارایی سامانه راداری متخاصم کاهش یابد و یا دچار مشکل اساسی تو عملیات جستار و رهگیری شود. سامانه محقق ضد رادار شهيد محمدرضا دهقان، دوم
بسم الله

سردار حسین دهقان» وزیر دفاع سابق ایران در مصاحبه با رومه انگلیسی فایننشال تایمز در پاسخ به سوالی درباره تحریمهای آمریکا، مشکلات اقتصادی ایران و تاثیر آن بر بودجه نظامی ایران گفت که بودجه دفاعی کشور و سازمانهای نظامی ایران کاهش نیافته است. 
وی گفت: امروز به مراتب شرایطمان از نظر نظامی نسبت به سه سال پیش که "دونالد ترامپ" روی کار آمد در همه ابعاد بهتر است، از نظر تجهیزات، پرسنل و سازمانها و اگر دوباره ترامپ انتخاب شود در پنج سا
موضوع برنامه عکس های تکان دهنده» (Fotos que sacuden al mundo) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی در این قسمت، تصویر دو شهيد جنگ ایران و عراق است.
 این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکس های تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، این بار به سراغ عکسی رفته از دو شهيد در جریان جنگ ایران و عراق  . در شرایط ثبت این تصویر با توجه به فضا و محیط عملیات افراد در دسته های کوچک با هم حرکت می‌کردند و کمین می‌گرفتند، از همین رو افراد کمی در جریان ثبت آن قرار گرفتند
اسامی مدال آوران تیم آکادمی تکواندوی بادرود اعزامی به مسابقات تکواندوی توابع استان تهرانمدال طلایی 1 _ سینا سعیدی خادم خالدی2 _ محمدرضا عارفیان3 _امیر علی دهقان زادهمدال نقره ای 1_ علیرضا ظفری2_ امیر مهدی گودرزی مدال برنزی1_رضا مخلصی
زهرا خادمی| علی دهقان نوجوان یازده ساله ایست که در روستای علی آباد ملک زندگی می کند؛وی که در دوران قرنطینه کرونا با لوله فی آب،برای خودش تپانچه تمرینی ساخته است می گوید: من به ورزش تیراندازی علاقه زیادی دارم و مدت بکسال است که به صورت حرفه ای تمرین می کنم و در این مدت کوتاه در ۳مسابقه استانی، موفق به کسب مقام های اول تا سوم شده ام.
ادامه مطلب
نرم افزار شهيد غلامعلی فاریابی،نرم افزاری است که تمامی تصاویر،مطالب،دستنوشته ها،نامه ها و تمامی موضوعات مرتبط با شهيد غلامعلی فاریابی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از مزیت های این نرم افزار دسترسی سریع به اطلاعات شهيد است و اینکه شما برای استفاده از هیچ امکانی از این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.این نرم افزار با کد نویسی بسیار دقیق انجام شده است و روی اکثریت موبایل های هوشمند تست شده و هیچگونه مشکلی
روزگاری یک دهقان در قریه زندگی می کرد که باید پول زیادی را که از یک پیرمرد قرض گرفته بود، پس می داد.
دهقان دختر زیبایی داشت که خیلی ها آرزوی ازدواج با او را داشتند. وقتی پیرمرد طمعکار متوجه شد دهقان نمی تواند پول او را پس بدهد، پیشهاد یک معامله کرد و گفت اگر با دختر دهقان ازدواج کند قرض او را می بخشد، و دخترش از شنیدن این حرف به وحشت افتاد و پیرمرد برای اینکه حسن نیت خود را نشان بدهد گفت: .
اصلا یک کاری می کنیم، من یک سنگریزه سفید و یک
اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی :
1. فاطمه زهرا سعادتی فر در تهیه رومه دیواری رتبه کشوری.
2. علیزضا ابراهیمی دوم زهان در پویش کودک رتبه استانی.
3. پرنیا دهقان در چهار گزینه ای نوجوان رتبه استانی.
4. سعیده سعادت پور در چهار گزینه ای بزرگسال رتبه استانی. 
به تمامی این بزرگواران تبریک می گوییم. 
دهقان» نماینده مجلس:
از خرداد ۹۵ دولت اامات FATF را پذیرفته و از آن زمان تا به امروز همه اطلاعات مالی ما را در اختیار FATF و در اصل در اختیار آمریکا و اروپا قرار داده‌اند.
هر آدم عاقلی به اینستکس نگاه می‌کند می‌بیند که این موضوع چیزی جز یک شکلات سمی نیست.
____________________
آخه نه تا حالا دولت فخیمه یازدهم و دوازدهم همه  کارهاش اصولی و قانونی بوده . نه برجامش هم خیلی با حساسیت بالا و دقیقا(!) طبق اصول و موازین قانونی تصویب شده ، نه اینکه ۲۰۳۰ رو الان اص
حرف زیاد دارم برای نوشتن، گفتن چه میدونم چه فرقی میکنه. بارها میشه یه دفعه یه حرف یه چیز تو کله‌ام میاد، تکراری هم هستا یعنی از بین نمیره کلا هست لونه کرده انگار، میگم بیام اینجا بنویسم حتی در لفافه به صرف کلمه‌بافی خاص خودم بلکه راحت بشم از شرش و از التهابش کم بشه اما خب ترجیح میدم صبر کنم تا حرف‌ه تو پستوهای مغزم گم بشه، گم میشم ولی گم شدم انگار خب چه فایده هم داره، تجربه نشون داده که فایده نداره گفتن و نوشتن بعضی حرفها، تا موقعیت همونه تا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها