نتایج جستجو برای عبارت :

سیو تیم ملی کرواسی

در روزهایی که تيمملي فوتبال ایران نتایج مناسبی را کسب نکرده، دیدار برانکو ایوانکوویچ و سفیر ایران در کرواسي به برخی شائبه‌های مطرح شده بیش از پیش دامن زده است/ایسنا
یک شنبه ، ۳ آذر ۹۸@irNews_24
[عکس 532×424]
مشاهده مطلب در کانال
 پدیده جام جهانی قطعا و بدون شک کرواسي بود و مودریچ راکیتیچ پریشیچ و مانزوکیچ نقش موثری داشتند . تيم های جام جهانی ٢٠١٨ روسیه : فرانسه - کرواسي- بلژیک - انگلستان - اروگوئه - برزیل - روسیه - کلمبیا - آرژانتین - اسپانیا - دانمارک - ژاپن - پرتغال  - سوئد - مکزیک -  سوئیس - سنگال - ایران - مصر - عربستان - مراکش -  استرالیا - پرو - نیجریه - ایسلند - کاستاریکا - آلمان - کره جنوبی - صربستان - پاناما - لهستان - تونس
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، کمیسيون اتحادیه اروپا به طور رسمی به کشورهای عضو این اتحادیه توصیه کرد پیوستن کرواسي به حوزه شنگن را تصویب کنند.
کرواسي در سال ۲۰۱۳ به اتحادیه اروپا پیوست اما برای عضویت در حوزه شنگن نخست باید این نهاد را متقاعد می‌کرد که قادر است به شکلی کارآمد مرزهای خارجی اتحادیه را مدیریت کند. امری که از زمان بحران مهاجرت در سال ۲۰۱۵ اهمیتی دوچندان یافته بود.
عضویت در حوزه شنگن خبری خوب برای اقتصاد ک
لوکا مودریچ بازیکن کروات رئال مادرید بعد از ده سال به سلطه مسی و رونالدو پایان داد و الان امیدوار است با رئال متدرید در سال بعد به موفقیت های زیادی دست پیدا کند . از دلایل بهترین بازیکن شدن او در سال ٢٠١٨ میتوان به نایب قهرمانی کرواسي در جام جهانی و قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد . لوکا مودریچ دلیل اصلی موفقیت کرواسي در جام جهانی بود .
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تيم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسي باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
از حواشی جام جهانی میتوان به حذف المان در گروهش و کامبک بلژیک در مقابل ژاپن و پدیده جام جهانی که کرواسي بود اشاره کرد. کرواسي در مسیر خود بهنیجریه ارژانتین ایسلند دانمارک انگلستان و فرانسه برخورد کرد. ایتالیا دربرابر سوئد حذف شد و به جام جهانی راهی پیدا نکرد. اوروگوئه به عنوان تيمی انتخاب شد که دروازه اش دیر تر از همه تيم ها باز شد. هلند هم البته به سرنوشت ایتالیا دچار شد . رونالدو در جام جهانی چهار گل و مسی یک گل زد . نقش var در جام جهانی بسیارر
ترنت جان الکساندر-آرنولد (انگلیسی: Trent John Alexander-Arnold؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبالاهل بریتانیا است. وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ درلیورپول بازی می‌کند. آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.
 
ترنت الکساندر- آرنولد نخستین بار در تيم ملي جوانان انگلستان در برابر تيم ملي کرواسي به میدان رفت که تيم مل
کرواسي قصد دارد یک نیروگاه خورشیدی ۶٫۵ مگاواتی را در منطقه جزایر کرس و لشینیج در بخش شمالی دریای آدریاتیک نصب کند. این کارخانه جدید ۱۷ هکتار را پوشش خواهد داد و حدود ۸٫۵ میلیون کیلووات ساعت برق تولید می کند. این مقدار برای خانوارهای محلی کافی است، اما حساب های انرژی آنها ارزان تر نخواهد بود.پروژه جدید نیروگاه خورشیدی Orlec – Trinket – East در Orlec، بزرگترین روستای Cres ارائه شده است.
نمایندگان موسسه برنامه ریزی فضایی شهرستان پیمورورکو-گورانسکا و آژا
صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسي و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسي و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو
۵ جاذبه گردشگری برتر در کرواسي + عکسدوبرونیک، پر زرق‌وبرق­ترین مقصد توریستی کرواسي است و جزئی از میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود. هر تور گشت‌وگذار در شهر برای اولین بار باید با قدم زدن در اطراف این سازه­های محکم قدیمی شروع شود که دارای قلعه‌ها، برج‌ها و توپ‌ها در طول مسیر است.
۵ جاذبه گردشگری برتر در کرواسي + عکسسلام نو-سرویس گردشگری: شهرهای تاریخی و طبیعت بکر از برترین جاذبه‌های کرواسي هستند. زاگرب پایتخت پر جنب‌وجوش این کشور، خانه بر
سرمربی تيم ملي فوتبال ایران گفت: برای حضور در تيمملي استانداردهای بالایی را در نظر گرفتم و مهمترین فاکتور تيمملي باید فعال‌تر بودن نسبت به زمان کی‌روش باشد.
به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تيم ملي فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی در خصوص شرایط تيم ملي و بازیکنان اظهار داشت: اول از همه آرزوی سلامتی دارم برای همه مردم ایران،خیلی علاقه دارم زودتر تمرینات تيم ملي آغاز شود، اما نگران وضعیت بیماری کرونا د
زمان سفر سرمربی سابق تيم امید کشورمان که هنوز در تهران حضور دارد مشخص شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،با وجود فسخ قرارداد زلاتکو کرانچار با تيم امید کشورمان اما این مربی هنوز در تهران حضور دارد و به کشورش نرفته است.
فدراسيون فوتبال کشورمان برای کرانچار بلیت سفر به کرواسي را تهیه کرده و طبق برنامه کرانچار جمعه تهران را به مقصد زاگرب ترک خواهد کرد.
این در حالی است که هنوز دستیاران کرانچار ب
تور مجارستان
مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در حوضه پانونی قرار دارد و با کشورهای اسلواکی ، اوکراین ، رومانی ، صربستان ، کرواسي ، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد ، این کشور که در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد از جمله کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و زبان رسمی آن مجاری است .
 
ادامه مطلب
ورزش سه گانه نوشت: ملي پوشان  اسب سواری ایران که تو آخرین رنکینگ فیفا تو جایگاه بیست و یکم قرار گرفته بودند، امروز با اخبار متاخر فهرست این رنکینگ پیشرفت یک پله ای داشتند.  تيم ملي ایران که اخیراً مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خویشتن داشته تو دیدار تدارکاتی موافق تيم ملي سوریه با خراج پُر تراب ۵ پهلو صفر برتری دست پیدا کرد و پس از آن همچنین در سئول به نتیجه یک بر یک مقابل آویشن ملي اجبار جنوبی رسید. دو مولود نوع دوستی که آویشن مل
ترکیب شاعرانه‌ای وجود داره به شکل سرزمین هیچکس» (لاتین:  Terra nullius؛ انگلیسی: No man’s land  ؛ اسپانیایی: Tierra de nadie ؛ آلمانی: Niemandsland ؛  عربی أرض مباحة»)، و به معنی سرزمینیه که تحت حاکمیت هیچ کشوری نباشه؛ آزاد و رها.  
البته اصطلاح ترا نولیوس»  Terra nullius یا سرزمین بلاصاحب در حقوق بین‌الملل چندان هم شاعرانه نیست، چون دلیل رها شدن یا تحت حاکمیت نبودن اون سرزمین،  جنگ یا هر مورد ناخوشایند دیگه‌ایه، یا مثل قطب شمال، غیر قابل سته.مثلا ناحیه‌ای به مس
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسي بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نیتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
توپ طلا در سال ۲۰۱۸ بر خلاف این ده سال اخیر به مودریچ رسید.میتوان از دلایل این انتخاب به عملکردش در جام جهانی و نایب قهرمان شدن کرواسي اشاره کرد.توپ طلا در سال ۲۰۰۸ به رونالدو و در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به مسی رسید.رونالدو دو سال پیاپی ۲۰۱۳و ۲۰۱۴ توپ طلا را ربود. مسی هم در سال ۲۰۱۵ این جایزه را برد. روناددو در سالهای ۲۰۱۶و۲۰۱۷ یکبار دیگر خود را به مسی رساند و در سال ۲۰۱۸ مودریچ سلطه مسی و رونالدو را به پایان رسانید. امسال در سال ۲۰۱۹ ش
در شرایطی که سرمربی تيم ملي در کشورش به سر می‌برد زله‌ای در شهر زاگرب رخ داد.
به گزارش مشرق، زله‌ای که در زاگرب کرواسي رخ داد در خصوص وضعیت دراگان اسکوچیچ، سرمربی تيم ملي نگرانی‌هایی ایجاد کرد که سخنگوی فدراسيون فوتبال توییتی درباره اظهارات اسکوچیچ منتشر کرد.
 
منبع : مشرق نیوز
خرید کتاب
  وضعیت بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال کرواسي در نیم فصل مشخص می‌شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق محرمی بعد از 2 فصل حضور در پرسپولیس، سال گذشته از این تيم جدا شد و به دیناموزاگرب کرواسي رفت و بعد از یک فصل حضور در این تيم به صورت قرضی راهی لوکوموتیو زاگرب شد.
این در حالی است که قرارداد قرضی محرمی با لوکوموتیو در نیم فصل لیگ کرواسي به پایان خواهد رسید و مقصد آینده این بازیکن در ژانویه م
گل مدافع پرسپولیس بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بهترین گل این مرحله با آراء مخاطبان انتخاب شد که در نهایت گل شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین گل انتخاب شد.
 
گل خلیل زاده به الاهلی عربستان با ۲۵ هزار و ۶۱۳ رای (۴۲ درصد آرا) به عنوان بهترین گل انتخاب شد. مهدی ترابی هم در این نظرسنجی دوم شد.
 
انتهای
  باشگاه النصر عربستان در یک قدمی توافق با گلر کروات موناکوی فرانسه قرار دارد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه عکاظ» عربستان خبر داد باشگاه النصر به دنبال جذب دنیل سوباشیج، دروازه بان سابق تيم ملي کرواسي و عضو باشگاه موناکوی فرانسه است.
گزارش ها حاکی از آن است باشگاه سعودی در یک قدمی توافق با گلر 35 ساله قرار دارد. سوباشیج از سال 2009 تا 2018 برای تيم ملي کرواسي بازی کرده است. او در این مدت 44 بار از در
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تيم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیا، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملي برای کرواسي مقابل تيم‌های ملي آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
کروات ها در سید دو بودند و شاید حتی هیچ کرواتی هم فکر نمیکرد که آنها به فینال برسند آنها در بازی اول با نتیجه ۲ بر ۰ نیجریه را شکست دادند دربازی دوم هم با اختلاف سه گل آرژانتین را در هم کوبیدند و در بازی آخر هم در مرحله گروهی از سد ایسلند گذشتند و لی باختلاف یک گل و با نتیجه ۲ـ۱ و در یکهشتم دانمارک را در پنالتی بردند و از سد روسیه هم در پنالتی رد شدند  ولی انگلستان را بسیار عجیب در مرحله نیمه دوم وقت اضافه شکست دادند ولی در فینال با نتیجه ۴ـ۲ از ف
 رسانه کروات ؛ برانکو سرمربی ایران می شود؟
به نقل از سایت siol» کرواسي، فدراسيون فوتبال ایران بنا به گزارش های رسیده از این کشور قصد دارد با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی خود قطع همکاری کند.انتظار می رود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله و سابق تيم ملي ایران دوباره هدایت این تيم را برعهده بگیرد. او از سال 2003 تا 2006 روی نیمکت ایران مربیگری کرده بود.بنا به گزارش ها فدراسيون ایران مذاکرات خوبی با سرمربی کروات انجام داده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، بوژیدار رادوشوویچ که پس از عالمگیر ویروس کرونا و تعطیلی فوری لیگ ایران به کشورش کرواسي رفت، در هفته های اخیر با ایفا تمرینات خانگی آمادگی خود را حفظ کردن کرده و زمان حال با اتفاقی غیر فوتبالی مورد توجه هوادارانپرسپولیس راحتی گرفته است. او موهای خود را از ته زده تا با مدل موی تراشیده امر را امتداد دهد. رادو با نشر تصویری از چهره اش با موی جدید، این وقوف را منتشر کرد که این موضوع در شبکه های اجتماعی یا و
بوسیله گزارش همشهری آنلاین  به نقل از روابط عمومیفدراسيون تکواندو،یوسف کرمی نشان برنزالمپیک 2004 آتن خویشتن را برای کمک به زله زدگانآذربایجان شرقی به حراج گذاشت. فاتح با اخلاق تکواندو که بوسیله دفعات با کسب مدال های خوشرنگ جهانی و آسیایی و المپیک و اهتزار پرچم سه رنگ ملک عزیزمان قلب میلیون ها ایرانی را شاد کرده بود، تصمیم گرفت نشان المپیک خود را به حراج بگذارد. کرمی ترانه دارد با فروش مدال المپیک خود، درآمد خراج از این حکم خیر را تقدیم آ
سرمربی پرسپولیس بامداد روز سه‌شنبه به کشورش خواهد رفت و با توجه به بد قولی مدیران پرسپولیس در پرداخت مطالباتش مشخص نیست که به ایران بازمی‌گردد یا خیر.
به گزارش ایسنا، تيم فوتبال پرسپولیس امشب (یکشنبه‌) در جریان فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف داماش گیلان خواهد رفت و پس از این بازی طبق برنامه کاروان پرسپولیس صبح فردا به تهران بازمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل خود را سپری کند. از این رو طبق برنامه برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کرواتش بام
  مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپولیس به تيم لوکوموتیو کرواسي پیوست.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو بودیمیر مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال پرسپولیس که نیم‌فصل در این تيم حضور داشت با عقد قراردادی به تيم لوکوموتیو کرواسي پیوست. این بازیکن که در تيم دیناموزاگرب هم سابقه بازی داشته با عقد قراردادی فصل آینده در تيم لوکوموتیو بازی خواهد کرد. 
 
به نوشته سایت گرمانیجاک، بودیمیر در شرایط کنونی قیمت
حقیقتا این بچه گشادیش هم به من رفته:| :)) هزار ماشالله درس و مشق که هیچی ندارن کلا واسه عید تنها تلکلیفشونم اینه که در مورد هر موضوعی که دوست دارن یه کتابچه مانندی بنویسن بعد حاصل کار شازده اینه:

یعنی عاشقش شدم رسما:)) هرگز خلاصه نویسیای منو ندیده ولی دقیقا عین من نوشته! کارت زرد+کارت زرد= کارت قرمز:)) حتی زحمت نکشیده بنویسه عکسشو کشیده:))
یا جای اینکه لنیسه کرواسي 5 بار در جام جهانی حضور داشته است اینطور خلاصه نوشته:))
خدا به معلشمون صبر بده حقیقتا!
ایرج عرب در خصوص نامه برانکو ایوانکوویچ به این باشگاه برای پرداخت مطالباتش  قبل از سفر به کرواسي گفت:
آقای برانکو قبل از سفر به کرواسي نامه برای دریافت مطالباتش به ما داد اما ما برای پرداخت پول او و دستیارانش منتظر واریز پاداش حضور بازیکنان پرسپولیس در جام‌جهانی از سوی فیفا بودیم اما به دلیل نداشتن حساب ارزی این پول از سوی فیفا به حساب ما واریز نشد.
ایرج عرب ادامه داد:
در همین رابطه نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم و به آنها گفتيم که ما حساب ار
به نام خدای مهدی عج




آقای طالب زاده می گفت وقتی در بوسنی بودم، در مرز کرواسي به یک کشیش
انگلیسی برخوردم که وسایلی برای مسلمانان بوسنی آورده بود اما راهش نمی
دادند. کشیش آزاده و عدالت خواهی بود. من کارت خبرنگاری داشتم و دو سه شب
در مسیر با هم بودیم و مأنوس شده بودیم. بحث به حوادث آخرامان رسید و
ایشان هم ما را همراهی می کرد و می‌گفت که الان آخر امان است. من بخشی از
حوادث آخرامان را که گفتم، آن کشیش که از یک فرقه ای از مسیحیان بود که
حفظ
لوکا مودریچ،ملقب به لوکیتا،مانند بسیاری از فوتبالیست های دیگر زندگی پرفراز و نشیب  داشته است
تا حدی که برخی وقتی او به رئال مادرید پیوست،بدترین خرید مادریدی ها گفته میشد،اما خب بهترین بازیکن جهان بعدا انتخاب شد!
                                                                 بیوگرافی زندگی
لوکا مودریچ متولد 9سپتامبر1985 در شهر زادار کرواسي میباشد.
شغل مادر و پدر او بترتیب خیاط و ارتشی بوده است.
لوکیتا شرایط مالی خوبی اصلا نداشته و بعد از اینکه بخاطر
توپ طلای مودریچ؛ پایان یک دهه حکمرانی مسی-رونالدو
لوکا مودریچ تابستان با رئال مادرید قهرمان اروپا شد و به همراه تيم ملي به فینال جام جهانی رسید         منبع: بی بی سی فارسی
احتمالا کمتر کسی به یاد دارد کدام بازیکن قبل از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توپ طلا گرفت. اما لوکا مودریچ، هافبک تيم ملي کرواسي و باشگاه رئال مادرید سرانجام پس از یک دهه توانست به حکومت دو فوق ستاره فوتبال جهان پایان دهد و برنده توپ طلا شود.
مودریچ ۳۳ ساله اولین بازیکن پ
برادر کوچک استاد آزاد این روزها در کرواسي است و از زیبایی های این کشور مخصوصا دو شهر زاگرب و ساموبور استوری های زیبایی میگذارد. چند روز پیش در بازدید از موزه ی روابط پایان یافته عکسهای جالبی منتشر کرد. کنجکاو شدم بیشتر در مورد این موزه بدانم و دست به دامان گوگل شدم.

 موزه‌ روابط پایان یافته در شهر زاگرب کرواسي واقع شده است. این نمایشگاه خلاقانه، یک ویژگی خاص دارد و آن هم این است که داستان‌های غم‌انگیزی از روابط عاشقانه‌ی مردم دنیا را به ن
مهاجرت به کرواسي
برای اقامت بیش از 90 روز در کرواسي لازم است که مجوز اقامت موقت این کشور را داشته باشید. این مجوز به
ثبت شرکت ، اجاره مسکن، مالکیت یک ملک، سرمایه گذاری در این کشور و موارد دیگر تعلق می گیرد. این مجوز
ابتدا به مدت یک سال صادر می شود و قابل تمدید می باشد. این درخواست باید در یک سفارت یا کنسولگری
کرواسي داده شود.
اقامت کوتاه مدت برای 90 روز صادر می شود. مدت اقامت موقت بیش از 90 روز می باشد. برای گرفتن ویزا شما
به پرکردن فرم درخواست، دو ق
https://spilet.com/norouz
با استفاده از لینک بالا میتوانید بدون پرداخت هزینه تور مورد نظر را رزرو کنید.
 
تور کمپ اصلی اورست و صعود قله کالاپاتار
تور برزیل و جنگلهای آمازون نوروز
تور کوبا نوروز
تور ژاپن نوروز
تور نوروز آفریقا (تانزانیا، کنیا و زنگبار)
تور نوروز کرواسي، صربستان و بلغارستان
تور نوروز بلغارستان و صربستان
تور نوروز کامبوج و ویتنام
تور نوروز کامبوج، ویتنام و دانانگ
تور نوروز فیلیپین و شهر ساحلی ال نیدو
تور فیلیپین نوروز
تور ویتنام نوروز
ت
هفت سال سفر
در قطار، مرد جوانی تعریف میکرد، "هر سال میرویم سفر، هفت سال است که این کار را میکنیم، از وقتی عروسی کرده ایم". پالتوی سیاه بلند خوش ترکیبی پوشیده بود و کیف دستی شق‌ورقی در دست داشت که شبیه جعبه های تجملي قاشق و چنگال بود.
میگفت، "یک عالم عکس داریم و همه را مرتب نگه می‌دراریم. جنوب فرانسه، تونس، ترکیه، ایتالیا،  کرت، کرواسي - حتی اسکانیناوی".  گفت که معمولا عکس‌ها را چند بار می‌بینند: اول با خانواده‌شان، بعد در محل کار و بعد با د
اگرچه برای ما ایرانی ها اخذ ویزای شینگن و حتی اخذ ویزای کانادا در اولویت است، اما به احتمال زیاد احتمال مسافرت به کشورهای اروپایی غیر شینگن هم وجود دارد که اطلاعات در مورد آنها بسیار کمتر است. معاهده و قرارداد شینگن بین ۲۶ کشور بسته شد که به مرور زمان تغییراتی به آن اعمال شد. این معاهده کشورها را به رعایت برخی قوانین خاص مم می کرد و از طرف دیگر گرفتن یک ویزا برای همه کشورهای عضو شینگن کفایت می کرد.
برای آشنایی بیشتر مخاطبان طنین گشت، در ادا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها