نتایج جستجو برای عبارت :

سنتز مت آمفتامین

سنتز ژن‌های مصنوعی یا سنتز ژن، که بعضاً با عنوان چاپ DNA [۱] شناخته می‌شود روشی در زیست‌شناسی مصنوعی است که برای ایجاد ژن‌های مصنوعی در آزمایشگاه استفاده می‌شود. بر اساس سنتز DNA فاز جامد، آنرا با کلونینگ مولکولی و واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) متفاوت می‌کند زیرا لازم نیست که توالی‌های DNA موجود را شروع کند؛ بنابراین، می‌توان یک مولکول DNA دو رشته کاملاً مصنوعی و بدون محدودیت ظاهری در توالی یا اندازه نوکلئوتید ایجاد کرد.
جستارهای وابسته
توال
سنتز اکسی کدون واز کدئین
عنوان تحقیق : سنتز اکسی کدون وازکدوئین تعداد صفحات : 11 فرمت فایل : word بخش هایی از متن تحقیق : سنتز اکسی کدون وازکدوئین روش (1) محلول دی متیل سولفوکسید در در دمای بوسیله افزودن قطره قطره محلول اگزالیل کلرید در در طی 40 دقیقه انجام می گیرد . بعد از تکان دادن 10 دقیقه محلول کدئین در .
دریافت فایل
سنتز
نام فایل : سنتز فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 17 حجم : 9 مگابایت بخش اولسنتز کینولیزین های پراستخلافمقدمه:واکنش های چند جزئی - Multi-component reactions (MCRs) از جمله زمینه های جذاب و مورد علاقه بسیاری از شیمیدان ها بوده و امروزه از جایگاه ویژه ای در شیمی آلی و داروئی برخوردار می باشد. به طور .
دریافت فایل
استرس و بی خیالی باید به تعادل برسند تا درس خواندن اتفاق بیفتد. تز به علاوه آنتی تز، سنتز را ایجاد میکند. این به طور خلاصه تضاد دیالکتیکی است که مارکس از آن می‌گوید. مثلا بورژوا و سرمایه داری انقلاب بورژازی را بوجود می‌آورند. هر چیزی که بخواهد اتفاق بیفتد باید یک تضاد ایجاد شود، و یک تعادل هم در این تضاد بوجود بیاید تا سنتز رخ دهد.
مثلا تضادی که در یک رابطه ی زن و مرد است، تضاد قدرت زن و قدرت مرد است. اگر یک طرف قدرتش بیشتر شود، ظلم اتفاق می‌اف
مقاله کاربردی برای سنتز آنتن های آرایه ای با شکل بیم دلخواه و درنتیجه بدست آوردن ضرایب تحریک مختلط یا حقیقی المانها جهت تولید همان شکل بیم
دریافت
مجددا قابل توجه علاقه مندان در این حوزه، نمونه های مشابه برنامه نویسی شده در این حوزه با تکنیک های مختلف را میتوانید از پست های زیر مشاهده فرمایید.  
برای آرایه متقارن و بیم کسکانت مجذور
طراحی آرایه های نامتقارن با مقدار ماکزیمم و پهنای بیم اصلی در هر زاویه ی دلخواه تابش با مقدار ریپل معلوم بااس
مقاله کاربردی برای سنتز آنتن های آرایه ای با شکل بیم دلخواه و درنتیجه بدست آوردن ضرایب تحریک مختلط یا حقیقی المانها جهت تولید همان شکل بیم
دریافت
مجددا قابل توجه علاقه مندان در این حوزه، نمونه های مشابه برنامه نویسی شده در این حوزه با تکنیک های مختلف را میتوانید از پست های زیر مشاهده فرمایید.
برای آرایه متقارن و بیم کسکانت مجذور
طراحی آرایه های نامتقارن با مقدار ماکزیمم و پهنای بیم اصلی در هر زاویه ی دلخواه تابش با مقدار ریپل معلوم بااست
مقاله کاربردی برای سنتز آنتن های آرایه ای با شکل بیم دلخواه و درنتیجه بدست آوردن ضرایب تحریک مختلط یا حقیقی المانها جهت تولید همان شکل بیم
دریافت
مجددا قابل توجه علاقه مندان در این حوزه، نمونه های مشابه برنامه نویسی شده در این حوزه با تکنیک های مختلف را میتوانید از پست های زیر مشاهده فرمایید.
برای آرایه متقارن و بیم کسکانت مجذور
طراحی آرایه های نامتقارن با مقدار ماکزیمم و پهنای بیم اصلی در هر زاویه ی دلخواه تابش با مقدار ریپل معلوم بااست
شیمی آلی، شیمی ترکیبات کربن با سایر عناصر به ویژه هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن، هالوژن ها و غیر فات دیگر نظیر گوگرد و منیزیوم است.امروزه از مواد آلی و دانش شیمی آلی در رنگ ها، کاغذ و جوهر، مواد غذایی، مواد پلاستیکی و لاستیکی، مواد آرایشی - بهداشتی و شوینده ها، پلیمرهای جدید و . استفاده می شود. صنایع پتروشیمی، داروسازی، پزشکی، پوشاک و ده ها صنعت دیگر نیز مستقیم و غیر مستقیم مدیون این شاخه از علم هستند.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی آلی
شیمی آل
جزوه روشهای سنتز مواد آلی با نگرشی نوین پروفسور محمد علی زلفی گل دانشگاه بوعلی سینا همدان
این جزوه به صورت پاورپوینت است . این جزوه درس روشهای سنتز مواد آلی با نگرشی نوین پروفسور محمد علی زلفی گل دانشگاه بوعلی سینا همدان می باشد که به طور کامل به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است . درس روشهای سنتز مواد آلی با نگرشی نوین از جمله دروس کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این جزوه در 24 جلسه و در بیش از 50
تنظیم:محمدامامی 
مصرف کربوهیدرات پس از تمرین برای حفظ وضعیت آنابولیک موثر است و کاهش تجزیه پروتئین عضلات و در نتیجه  کاهش تجزیه بافت های عضلانی را سبب میگردد.اکثر ما این موضوع را بخوبی میدانیم اما وقتی صحبت از مقدار  دقیق دوز مصرفی کربوهیدارت پس از تمرین به میان میاید پاسخ دقیقی نداریم و بصورت حدودی و بازه ای پاسخ میدهیم!!!
بر اساس مطالعه ای که در مجله آمریکایی فیزیولوژی به چاپ رسیده مصرف کربوهیدرات در دو گروه کم و زیاد پس از یک تمرین سخت و
BCAA:
از جمله مهم ترین و مفید ترین مکمل در کلیه رشته های ورزشیBCAA از سه اسید چرب شاخه دار لوسین – ایزولوسین – والین ساخته شده است
در متابولیسم عضلات شرکت کرده در موارد فعالیت شدید یا در گرسنگی آسیب
جراحت این اسید آمینه ها اهمیت خاصی دارد که از کبد سنتز می شود مورد
استفاده قرار می گیرند.

متابولیک BCAA ها باعث افزایش پروتئین و گردش خون، مسیرهای سیگنالینگ و
متابولیسم گلوکز می شوند. اکسیداسیون BCAA ها ممکن است اکسیداسیون اسید های
چرب را افزایش دهد
باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک چگونه پدید می آیند؟✳ پادزیست ها (آنتی بیوتیک ها)
آنتی بیوتیک ها مواد شیمیایی هستند که از قارچ های میکروسکوپی و باکتری ها گرفته می‌شوند و از ادامه زندگی سلول های یوکاریوت ها یا پروکاریوت ها جلوگیری نموده و یا مانع تکثیر آنها می‌شوند.
بیشتر آنتی بیوتیک ها بر روی هر دو نوع سلول پروکاریوتی و یوکاریوتی اثر می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان همه آن ها را از نظر درمانی برای انسان مورد استفاده قرار داد.
✅ آنتی بیوتیک
سنتز کربن نانودات به روش بالا- پایین
 
۲-۱-۱- روش تخلیه قوسی
در روش تخلیه قوسی کربن نانودات­ها از یک ساختار کربنی بزرگ­تر تشکیل می­شوند. زو و همکارانش به هنگام خالص سازی کربن نانولوله­های تک دیواره به روش تخلیه قوسی نانوماده فلوئورسنت ناشناخته­ای از کربن را جمع­آوری نمودند. سپس به منظور بهبود خواص آب دوستی، آن را با اسید نیتریک ۳/۳ نرمال اکسید نمودند تا گروه­های عاملی کربوکسیل به روی آن قرار گیرند. در ادامه استخراج ته نشست آن با محلول سود ۸/
سررشته‌ای برای شروع تغذیه‌ی پیش از تمرین ندارید؟ این مقاله را بخوانید تا نوع وعده‌ی غذایی که باید بخورید و بهترین مکمل برای آن وعده را یاد بگیرید.
وزنه‌بردارهای جدی نیاز به مقدار زیادی انرژی و تمرکز بر تأمین سوخت تمرین‌های شدید خود دارند. تغذیه و مصرف مکمل پیش از تمرین، به مؤثرترین شیوه‌ی ممکن، این اهداف را به انجام می‌رساند. اگرچه دوره‌ی پیش از تمرین، زمانی برای ارتقاء رشد عضله نیز است.
برای تجربه‌ی رشد عضله متناسب با کار شدید در با
در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا شما را با طرز مصرف امگا ۳، نحوه استفاده برای تنظیم وزن، بدنسازی و همه نکات ضروری دیگر آشنا می کنیم.
حقایقی راجب امگا ۳ و ورزش
تحقیقات نشان داده است که روغن ماهی امگا ۳ در بدنسازی و بازیابی نیرو در ورزش های دیگر مفید است.
مصرف امگا ۳ برای ایجاد عضلات، زمان بهبودی را پس از ورزش افزایش می دهد.
بازیابی عضله مرحله مهمی از هر برنامه آموزشی است.
امگا ۳ دارای مزایای زیادی برای عملکرد ورزشی است.
م
فرایند فتوسنتز

مقاله با عنوان فرایند فتوسنتز در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد: * فرایند فتوسنتز * کارایی فتو سنتز * فتوسنتز و عملکرد غلات * اختلاف در کارایی فتوسنتز * دو نوع تنفس وجود دارد * نمو گیاه و فتو سنتز .
دریافت فایل
علی شریعتی از تاثیر گذارترین چهره های تاریخ معاصر ایران است. او با سخنرانی های زیبا و سنتز عجیبی که از ترکیب سوسیالیسم با میراث تاریخی تشیع و میراث عرفانی ایران ایجاد کرد اندیشه ای را به وجود آورد که تاثیر به سزایی در پدید آمدن انقلاب ۵۷ داشت.
ادامه مطلب
ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی ترکیبی GA DE جهت سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی
ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی ترکیبی GA DE جهت سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی







دسته بندی
ترجمه مقاله

فرمت فایل
docx

حجم فایل
509 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
12


عنوان انگلیسی مقاله: A GA–DE hybrid evolutionary algorithm for path synthesis of four-bar linkage
عنوان فارسی مقاله: الگوریتم تکاملی ترکیبی GA-DE برای سنتز مسیر ارتباطی چهارخطی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
جهت دان
الکل متانول
متانول، متیل الکل، الکل متیلیک، کاربینول یا الکل چوب که ساده‌ترین نوع الکل‌هاست با فرمول شیمیایی CH۳OH شناخته می‌شود. متانول از فعالیت بی‌هوازی گونه‌های زیادی از باکتری‌ها تولید می‌شود و در نتیجه مقدار اندکی از بخار متانول وارد جو می‌شود و پس از چندین روز به‌وسیله اکسیژن و با کمک نور خورشید اکسید شده به آب و دی‌اکسید کربن تبدیل می‌گردد. البته در فرایند سوختن متانول هم از نظر مواد بدست آمده چنین اتفاقی رخ می‌دهد
زنوبیولوژی (XB) یا زیست‌شناسی بیگانه یا ناشناخته زیر مجموعه ای از زیست‌شناسی مصنوعی است که به مطالعه سنتز و دستکاری دستگاه‌ها و سیستم‌های بیولوژیکی می‌پردازد.
نام "xenobiology" از واژه یونانی xenos گرفته شده‌است که به معنی "غریبه، بیگانه" است. زنوبیولوژی نوعی زیست‌شناسی است که (هنوز) برای علم آشنا نیست و در طبیعت یافت نمی‌شود.[۱]
فرمول تولید گوگرد مایع
گوگرد مایع یک مایع قرمز رنگ شفاف است که در واقع پلی سولفید سدیم در محیط مائی قلیایی است.  این ماده به عنوان گود گوگرد قابل تزریق به سیستم آبیاری است. و در صنعت کشاورزی استفاده می گردد.  از این ماده به عنوان پیش ماده و واکنشگر برای سنتز بسیاری از ترکیبات شیمیایی نیز استفاده می شود.  مواد اولیه مورد نیاز برای سنتز این محصول، گوگرد و سود سوز آور است که داخل کشور تولید شده و به وفور یافت می گردد.  این محصول در یک صفحه و با فر
برنامه خام رمان Chemiflex Program برنامه ناپخته معضل های مربوط به رعایت قوانین را در ساخت مواد مخدر مولکول های کوچک حل می‌نمایدترک صلاحیت مواد اولیه را معمولی می نماید , مقیاس ساخت CGMP را با استعمال از داروهای فعال دارویی معمولی می کندمعرفها , حلالها و مصنوعات , ورقه ها و نمونه کارها خدمات ساخت قرارداد موجب صرفه جویی در وقت , کاهش خطرامروز مرکک برنامه جدیدی را برای کمک به پژوهشگران راجع به توسعه و گسترش فرآیند در حل کیفیت مواد اولیه , معضل های نظارتی
تحقیق مت آمفتامين
دانلود تحقیق با موضوع مت آمفتامين، در قالب doc و در 71 صفحه، قابل ویرایش. از زمان های پیش از تاریخ تاکنون، بشر به امید کاهش درد جسمی یا تغییر حالت های هشیاری، از مواد مختلفی استفاده کرده است. با وجود پیامدهای زیانباری که مصرف چنین موادی برای بدن دارد، اثرات اولیۀ آنها معمولاً خوشایند است و همین .
عنوان پایان نامه: بررسی متابولیسم داروی نوسکاپین در سلول های مجزای کبد موش
قالب بندی: word ، قابل ویرایش
تعداد صفخات: 83
شرح مختصر:
احتمالا" اولین مشاهده از متابولیسم ترکیبات خارجی توسط گنلین (Gnelin) انجام شده است. وی متوجه شد که احشا حیواناتی که با تلور (Tellurium) مسموم شده اند بوی شبیه به بوی سیر می دهد. در سال 1855 وهلر (Wohler) نشان داد که این بو ناشی از مشتق متیله یعنی دی متیل تلورید می باشد.اولین مکانیسم کنژوگه شناخته شده، بیوسنتز اسید هیپوریک می
کتاب شیمی آلی و شیمی آلی پیشرفته مدرسان شریف 
کتاب شیمی آلی و شیمی آلی پیشرفته مدرسان شریف
کتاب شیمی آلی و شیمی آلی پیشرفته مدرسان شریف pdf کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کتاب شیمی آلی و شیمی آلی پیشرفته مدرسان شریف -دکتری (ویژه دانشجویان رشته مجموعه شیمی ،شیمی آلی) می باشد که با فرمت PDF در ۶۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. دانلود کتاب شیمی آلی و شیمی آلی پیشرفته .
دریافت فایل
کتاب شیمی آلی | فروشگاه آنلاین مؤسسه آموزش عالی آزاد مدرسان . s
بسم الله الرحمن الرحیم
تو کارِ نوشتن مقاله بود. سنتز و غیرِ سنتز فرقی نمیکرد براش
خیلی آدم مذهبی ای نبود.
روزی میخورد از این راه. راهی که اسمش بود غیر قانونی. و من ترجیح میدادم سراغ رزقایی که معلوم نیست چجوریه نرم.
باهم توی اورژانس که بودیم سر حرف باز شد و گفت و گفت.
گفت که پدرش امکان کسب درامد برای خونواده رو نداره.
گفت که اونه که داره کسب درامد میکنه.
گفت اونه که جهیزیه خواهرش رو جور کرده و الان داره سیسمونی برای خواهرش میخره.
گفت و گفت.
گفت و شن
آمینو تری متیلن فسفونیک اسید که با نام اختصاری ATMP شناخته میشود یکی از پر کاربرد ترین محصولات به کار رفته در صنایع مرتبط با تصفیه آب است .این ماده به دلیل خاصیت کلاته کنندگی بالا با ایجاد تغییر در شبکه مولکول و قابلیت جذب بالای رطوبت کاربرد دارد .به دلیل پایداری بالای این ماده ،به سختی در آب هیدرولیز میشود و استفاده از ان در غلظت های بالا خوردگی قابلیت خوبی در مهار کردن خوردگی دارد .
خصوصیات
شکل ظاهری : این ماده در شکل جامد به صورت کریستال سفید
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت سمینار درس مباحث نوین در شیمی معدنی تئوری و کاربردهای نانوآلیاژها در 23 اسلاید قابل ویرایش به زبان فارسی و لاتین در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
سرفصل مطالب
معرفی مقالهنانوآلیاژهاکاربردهای نانوآلیاژهاروش های سنتز و تکنیک های تجربی برای تشخیص نانوآلیاژهانتیجه گیری
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت سمینار درس مباحث
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ماده مخدر شیشه را میتوان قویترین ماده مخدری نامید که در حال حاضر وجود دارد [ البته اگر بصورت قوی ساخته شود ] . حمل و ساخت و مصرف این ماده مخدر در دنیا جرم است و به نوعی به معضلی برای کشورهای دنیا تبدیل شده است چه در آمریکا و چه در ایران همراه داشتن شیشه جرم است . در ایران اگر پلیس شما را بهمراه دو گرم شیشه بگیرد جدای از جریمه میلیونی آن ممکن است به دو سال حبس محکوم شوید . شیشه سه مدل دارد :
مت آمفتامين : مدل اصلی شیشه است که م
عطرها یکی از اجزای مهم در زندگی هر روز ما هستند. آنها به ما احساس اعتماد به نفس، جذابیت و شادابی می‌دهند. در این مقاله، به بررسی نقش شیمی در صنعت عطرسازی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.
 که سپاهان شیمی با استفاده از بهترین مواد سعی براین دارد که میزان بوی مواد سمی که باعث ازار شما میشود را کاهش داده است  . 
شیمی در صنعت عطرسازی نقش بسیار با اهمیتی  را دارد . از تحقیق و توسعه مواد شیمیایی جدید تا سنتز و تولید عطرهای مورد علاقه، شیمی در تمام مراحل
 
بسیاری از گیاهان ضمن سنتز مواد مغذی مورد نیاز انسان مانند قندها،چربی ها و پروتئیت ها مقادیری مواد مضد و سمی با خواص فیزیکی یا شیمیایی و بیولوژیکی مختلف نیز سنتز می کنند که مصرف آن ها موجب اختلالات مختلف و گاهی مرگ و میر انسان می شوند که مهم ترین این مواد عبارتند از:
موادی که مانع از اثر آنزیم های گوارشی می شوند
 
از میان این ترکیبات موادی که مانع از اثر آنزیم های گوارشی مؤثر بر روی پروتئین ها (پروتئاز) می شوند. دارای اهمیت بیشتری هستند. این ت
لوله های پلی اتیلن ۹۰ میلیمتر از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که جهت انتقال سیالات با ماهیت آب و گاز مورد استفاده قرار میگیرند. لوله پلی اتیلن در فشار های کاری ۵ بار الی ۲۵ بار تولید میگردند نوع فشار در لوله های پلی اتیلن بستگی به نوع مصرف در پروژه ها دارد. 
پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می‌آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می‌شود. مولکول اتیلن دارای یک بند دو گانه است در فرایند پلیمریزاسیون بند
لوله های پلی اتیلن ۹۰ میلیمتر از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که جهت انتقال سیالات با ماهیت آب و گاز مورد استفاده قرار میگیرند. لوله پلی اتیلن در فشار های کاری ۵ بار الی ۲۵ بار تولید میگردند نوع فشار در لوله های پلی اتیلن بستگی به نوع مصرف در پروژه ها دارد. 
پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می‌آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می‌شود. مولکول اتیلن دارای یک بند دو گانه است در فرایند پلیمریزاسیون بند
 
 
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مواد اولیه دارویی شدند که به واسطه این مواد، دارو و کیتهای تشخیص سرطان از جمله سرطان پروستات به تولید می رسند.
به گزارش خبرنگار مهر، امروزه بیماری سرطان، یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر در جهان و کشور ما به شمار می رود بنابراین تحقیق و پژوهش برای تشخیص و درمان آن امری حیاتی به شمار می آید.
پپتیدها به عنوان داروهای طبیعی قرن ۲۱ با گستره درمانی بالا در بازار جهانی دارویی برای درمان بیماری های مختلف
 
ویتامین
 
 
نقش
 
 
علائم کمبود
 

 
ویتامین A
 
 
- جزئى از ترکیب رنگ‌دانه‌هاى شبکیه- عمل طبیعى سیستم تناسلى و بارورى
- تشکیل طبیعى و مرمت ساختمان‌هاى اپیتلیومى
- تشکیل طبیعى استخوان‌ها
- عمل طبیعى سیستم ایمنى بدن
 
 
- عدم بارورى- کاهش رشد
- شاخى شدن سلول‌هاى اپیتلیوم (دستگاه بویائی، تنفسی، ادرارى و بخش فوقانى دستگاه گوارش)
- ناهنجارى‌هاى جنین، عدم تشکیل چشم
- مرگ زودرس جنین
- کاهش کیفیت اسپرم
- حذف و یا کاهش رفتارهاى فحلى
- تأخیر در تخمک‌گذ
درصد ماده موثر:٦٣_٦٢درصد
شکل فیزیکی:پودر
رنگ:سفید
بسته بندی:٢٥kg
کاربرد یدات کلسیم:این محصول برای تامین ید در مکمل ها استفاده میشود.تنها عملکرد شناخته شده ید ،به عنوان جزئی از هورمون تیروکسین است.چنانجه آمینو اسید تیروزین و ید تامین شوند بدن خود قادر به سنتز این ترکیبات می باشد،هورمون تیروکسین در افزایش رشد و متابولیسم بدن حیوان نقش دارد،به طور کلی کاربرد یدات کلسیم:مکمل عذایی دام و طیور_نمک خوراکی
برای خرید یدات کلسیم از شرکت فراشیمی با ا
جدول برنامه زمانی آزمون های سال 1398

بر اساس جدول زمان بندی زیر آزمون های سراسری سال 1398 را نشان خواهیم داد که در آن تاریخ ثبت نام آزمون ها - نام آزمون 98 و تاریخ برگزاری آزمون نشان داده شده است.

برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 به سایت جامه مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه نمایید.


نام آزمون 98
تاریخ ثبت نام آزمون ها         
تاریخ برگزاری آزمون ها

کنکور سراسری 98
19 تا 22 اسفند 97
13 و 14 تیر ماه 98

ثبت نام کاردانی نظام جدید ف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها