نتایج جستجو برای عبارت :

نوری همدانی پاسپورت جعلی

متن شایعه
سفر ایت الله نوري همداني با پاسپورت 
آیا خبر دارید که جناب  آقای نوري همداني اخیرا با پاسپورت جعلي به بیمارستانی در آلمان رفته و زانوهای خود را پروتز کرده است. آیا میدانستید که نوري همداني از جنتی پیرتر است و پسر نوري همداني با نام فامیلی جعلي انوري بزرگترین دلال ارز ایران بوده که اخیراً با یه دختر بسیار زیبای اوکراینی ازدواج کرده و مجللترین و گرانترین پنت هوس برج خلیفه امارات را خریده است. همین آقای انوري فروش یکسال پتروشیمی جی
رنا یکی از اموری که در حال حاضر در کنار بیش از ٣٠ خدمت دیگر، سفارت افغانستان در تهران برای اتباع افغانستانی انجام می دهد، صدور پاسپورت ماشین خوان هست . گروه هایی که مشمول تعویض و یا اخذ پاسپورت ماشین خوان هستند : ١- اتباع دارای اقامت با پاسپورت دستنویس ٢-دانشجویان و طلاب دارای پاسپورت دستنویس ٣- اتباع دارای پاسپورت دستنویس طرح خانواری ٤- اتباع سرشماری شده در طرح های مختلف ٥- و اتباع دارای کارت آمایش که دفاتر خدمات اتباع خارجی از انها تذکره، پ
انواع مختلف پاسپورت ترک
1- پاسپورت خاکستری ترکیه : دیپلمات ها ، افراد ی نماینده دولت و تمداران ترکیه دارای این پاسپورت هستند 
2- پاسپورت سبز ترکیه : نظامیان در رده های بالای ارتش و نیروی مسلح دارای پاسپورت سبز رنگ کشور ترکیه هستد
3- پاسپورت سیاه کشور ترکیه : این پاسپورت مختص به ماموران ترکی است که خارج از ترکیه در حال خدمت هستند مانند ( کارمندان بانک و خبرنگاران دولتی )
4-پاسپورت قرمز ترکیه : به طور کل شهروندان عادی ترکیه دارای پاسپورت ت
مزایای پاسپورت اکراین:

پاسپورت این کشور پاسپورت اتحادیه اروپاست و از اعتبار بالایی برخوردار است
با پاسپورت اوکراین و دریافت اقامت اوکراین می توانید در هریک از کشورهای اروپایی به راحتی اقامت اروپا بگیرید
با دریافت پاسپورت این کشور می توانید بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو شینگن سفر کنید
پاسپورت اوکراین پاسپورت بیومتریک است و امنیت بسیار بالایی دارد
امکان دریافت اقامت برای پدر، مادر، همسر و فرزندان
دریافت آسان ویزا برای کشورهای آمریک
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

راستش نمیدونم در مورد پاسپورت فضایی چیزی شنیدید یا نه اما این جزو لوازم یه فضانورده که مهر شده س و برای اینه که اگر فرد تو فضا سرگردان بشه یا احتمالا ادم فضاییا پیادش کنن اونو نشون یده البته که نمیدونم همچین چیزی واقعا جواب بده یا نه :))
در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت می توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست میبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
شهر زیبای استانبولفروش ویژه آپارتمانهای لوکس آماده تحویل با اقساط ۱۰ سالهفقط با پرداخت ۲۵ درصدتحویل آپارتمان و انتقال سندمجتمع لاکچری با دید دریاشروع قیمت از ۲۵۰ هزار دلاردریافت شهروندی و پاسپورت ترکیهکمتر از ۴ ماهPGt Groupاطلاعات بیشتر00905327266099Arman Taheri
باز هم رسوایی دیگر ❌هشدار به ایرانیان !!❗️❗️  
طی چند ماه گذشته حداقل ۲۰ ایرانی را با پاسپورت جعلي در ترکیه - اکوادور دستگیر کردند که در شرایط بسیار بدی به سر میبرند و در زندانهای خطر ناک امریکای جنوبی بازداشت هستند .
 دوستان عزیز ❗️ 
پاسپورت مشابه و شباهتی یعنی (( جعل  مدارک بین امللی )) و ۳ تا ۵ سال زندان دارد و ممکن هست هیچ وقت دیگه نتوانید سفر خارجی داشته باشید . ها و ادم پران میگویند : ما کارمون رو بلد هستیم ! شما با پاس جعلي به اک
داشتن پاسپورت دنیایی از فرصت را برای هر کس  ، باز می کند. با این حال ، این پاسپورت های هر کشور متفاوت می باشد ، زیرا برخی از گذرنامه ها از نظر مسافرت بدون ویزا بسیار بهتر از سایرین هستند. بیشتر افراد واقعاً انتخابی را برای گذرنامه مورد نظر خود ندارند ، زیرا در هنگام تولد برای اولین بار ، شهروند کشور خود می شوید ، و هنگام تولد برای شما تصمیم می گیرد. با این حال ، برای کسانی از شما که به خارج از کادر فکر می کنید ، و به طور کلی کنجکاو هستید که در مور
این روزها افراد بسیاری تمایل به گرفتن پاسپورت ترکیه دارند. یکی از شرایطی که میتوان پاسپورت ترکیه را داشت که از سال 2018 تصویب شده است ، افراد خارجی میتوانند از طریق سرمایه گذاری در ترکیه ، پاسپورت ترکیه را بگیرند و شهروند شوند.
یکی از این سرمایه گذاری ها خرید ملک در ترکیه به ارزش 250 هزار دلار و یا سپرده بانکی در ترکیه به مقدار 500 هزار دلار می باشد که شخص به مدت 3 سال اجازه فروش ملک یا برداشت پول از بانک را ندارد.
ادامه مطلب
 
در کل
 
شما هم بیاین کانادا،
 
متوجه میشین که یه کوچولو مردمش عقب افتاده ن توی یه جنبه هایی
 
یعنی مثلا
 
من ندیدم توی کشورای دیگه حتی کشور خودمون
 
که ادمایی که از شما بزرگترن،
 
بیان یهو جلوی چشم شما با تمرکز بگوزن و برن.
 
حقیقتش هیچ گروه و منصب و قشر رو توی ایران سراغ ندارم که اینجوری باشن.
 
ولی خب اینجا اینجوریه. یعنی همچین چیزایی عادیه.
 
مردم انگار ادم ندیدن.
 
انگار اصلا نمیدونن زندگی جمعی چیه.
 
دلت هم میسوزه ها.
 
من بیشتر دلم برای ایرا
آیا می دانید با پاسپورت اکراین به چه کشورهایی میتوان رفت ؟
با گذرنامه کشور اکراین شما می توانید همچون یک فرد اکراینی به کلیه  کشورهای اروپایی حوزه شینگن سفر کنید و به بیش از 140 کشور بدون ویزا مسافرت نمایید.
برای اطلاعات بیشتر و دانستن هزینه های آن و فرآیند انجام کار با ما تماس بگیرید
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
پیکاپ پاسپورت یا همان پیکاپ ویزا
با بهره گیری از خدمات پیکاپ پاسپورت (پیکاپ ویزا) مسافر می تواند فرد یا شرکتی را به عنوان نماینده و وکیل خود انتخاب کرده تا از این طریق روند ارائه پاسپورت به سفارت مورد نظر و بازگرداندن آن به کشور انجام شود.
کسانی که قصد سفر به کشورهایی را دارند که سفارت خانه و یا کنسولگری فعال در داخل کشور ما ندارند (همانند آمریکا، کانادا و انگلستان) و درگیر امور مربوط به آن هستند، به احتمال بسیار زیاد با مفهومی مانند پیکاپ پا
افرادی که از دو کشور مختلف و با تابعیت های مختلف، با یکدیگر آشنا می شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، ثبت ازدواجشان باید در کشور دیگری انجام شود. به این نوع ازدواج، ازدواج بین المللی یا عقد بین المللی گفته می شود.
انتخاب کشور سوم برای ازدواج بسیار مهم است. زیرا ازدواج در هر کشوری مورد قبول نیست. و ازدواج باید در کشور انجام گیرد که مورد قبول کشورهای دیگر باشد.
به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از این کشورهاست. که سند ازدواج ترکیه و ازدواج در ترکی
برای تغییر متن بازگشتی توکن اشتباه در پاسپورت لاراول به مسیر زیر برید :
app/Exceptios/Handler.php
و متد زیر رو به کلاس داخلش اضافه کنید و ساختار بازگشتی رو خودتون با سلیقه خودتون تغییر بدید :
 
    protected function unauthenticated($request, AuthenticationException $exception)
    {
        if ($request->expectsJson()) {
            /** return response()->json(['error' => 'Unauthenticated.'], 401); */
                $response = ['status' => 'error','message' => 'You pass invalid token'];
                return response()->json($response);
        }
        return redirect()->guest('login');
    }
موقعی که می‌خواستیم اسم برای لیلی انتخاب کنیم رو یادتون هست؟ من اون موقع‌ها ایده‌ام این بود که یه اسمی انتخاب کنم که اگه بعدتر بزرگ شد و به نظرش لیلی کلاسیک اومد و خواست که مثلاْ صدایش کنند lily مشکلی نباشه، یعنی املای فارسی‌اش یکی باشه :دی ولی بعد سر گرفتن پاسپورت هر چی با خودم کلنجار رفتم دلم راضی نشد که بنویسم Lily و همون Leili رو گذاشتم تو پاسپورت :)
حالا چی شده؟ فهمیدم که این‌جا به گل لیلیوم که همان Lily (به انگلیسی) باشه میگن Lelie و این رو مثل لیل
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
بچه‌ها بهم گفتن اسرائیل به شما ویزا نمیده برای سفر. خیلی مسخره‌س وقتی بعضی کنفرانسا اونجا برگزار میشه. گفتم ویزا هم میداد روی پاسپورت ما نوشته اجازه سفر به اسرائیل رو نداریم. گفتن چی؟!!!!! مگه روی پاسپورت جایی برای نوشتن این چیزها هست اصلا؟! پاسپورتمو درآوردم و نشونشون دادم. گفتن چرا اینطوریه؟ گفتم به همون دلیلی که ورزشکارامون حق مسابقه با ورزشکارای اسرائیلو ندارن. یهو یکیشون گفت حتی اگر بوکس باشه؟! 
اینقدر خندیدم که حد نداره. 
گفتم استثنا
راهنمای اخذ ویزای کشورها با پاسپورت ایرانی – قاره اروپا
راهنمای سفر
به روزرسانی در ۱۳۹۷/۷/۱۸
هرچند با پاسپورت ایرانی توی آسیا نسبتا خوب میشه سفر رفت، اما در اروپا بجز چند کشور همسایه، اوضاع چندان تعریفی نداره. البته بر خلاف تصور عمومی همه راه ها به شینگن ختم نمیشه و کشورهایی هستند که ویزای خودشون رو دارند و سختگیری کمتر از شینگن دارند.
لیست زیر ممکنه صد درصد درست نباشه ولی سعی کردم با استفاده از منابع انگلیسی و اطلاعات سفارت خانه ها تا جای
پس از تأسیس دفتر VFS global در تهران و امکان اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران، بسیاری از متقاضیان ویزای انگلیس، مراحل اخذ ویزا را از تهران پیگیری می‌کنند؛ شاید تعجب کنید اما؛ این دقیقاً دلیلی‌ است که عده‌ای دیگر را وادار به اخذ وقت سفارت از کشورهای اطراف ایران می‌کند! شلوغی دفتر VFS تهران و عدم امکان اخذ وقت فوری، آن دسته از متقاضیان ویزا را که برای طی کردن مراحل ویزای‌شان عجله دارند، به دردسر می‌اندازد.
همان‌طور که گفته شد، این دسته از گردشگرا
فوتبالی نیستم 
فوتبال نمیبینم
تا اخر عمرمم شاید استادیوم نرم 
اما دیروز با دیدن عها تو استادیوم 
با وجود اون حصار جدا کننده ! 
با وجود زن های چادری گشت ارشادی بینشون ، یه جایی از قلبم آروم شد.
+تو این دنیا زن بودن سخته ، اما تو ایران زن بودن جنم میخواد، جربزه میخواد! 
+رفته بودم پاسپورت بگیرم ، آقاهه زارت برگه رو داد بهم گفت اون پایینشم با شوهرت میری دفترخونه امضا میکنه ، بعد بیار.
هیچی نگفتم ، اون پایینش رو هم از قصد پر کردم با اسم و ف
دانلود ریمیکس دی جی میان پاسپورت ۷۴
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دی جی میان بنام پاسپورت ۷۴ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Mian Passport 74 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
ریمیکس جدید دی جی میان منتشر شد.
این ریمیکس ورژن پاسپورت ۷۴ می باشد.
ریمیکس پاسپورت در سبک هیپ پاپ می باشد.
امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.
دی جی میان پاسپورت ۷۴
برچسب : دانلود ریمیکس جدید,ریمیکس جدید دی جی میان,ریمیکس پاسپورت 74,dj-mian
راهنمای اخذ ویزای کشورها با پاسپورت ایرانی – قاره آسیا
در ادامه مطلب قبلی که توضیحات اولیه ای در مورد ویزا و انواع اون بود، توی این مطلب میخوام فهرستی از کشورهایی که برای سفر به اون ها نیاز به ویزا نداریم و یا در بدو ورود میتونیم ویزای فرودگاهی دریافت کنیم و در آخر کشورهایی که از نظر من ویزای اونها سخت نیست رو به شما معرفی کنم. اول همه کشورهای دنیا رو توی یک مطلب نوشته بودم ولی تعدادشون خیلی بیشتر از انتظارم شد و مطلب طولانی شد. برای همین تص
پیکاپ ویزای کانادا
خوش آیند ترین بخش ویزای کانادا، پیکاپ پاسپورت است در این مرحله شما تمامی مراحل مربوط بهدرخواست ویزای کانادا اعم از انگشت نگاری، ارسال مدارک و پرداخت هزینه های درخواست ویزا را انجام داده اید و درنهایت با پاسخ مثبت سفارت جهت اخذ ویزای کانادا روبرو شده اید. معمولا تمامی سفارتخانه ها پاسپورت مسافر را نزد خود نگه میدارند و مسافر باید جهت دریافت پاسپورت حضوری به سفارتخانه مراجعه نماید و از نتیجه ویزای خود مطلع شود. اما سفا
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
دانلود ریمیکس دیجی رام پاسپورت ۷۸
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی رام بنام پاسپورت ۷۸ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Ram Passport 78 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
ریمیکس جدید پاسپور منتشر شد.
جدیدترین ریمیکس پاسپورت را دیجی رام عزیز تنظیم کرده است.
قسمت جدید پادکست پاسپورت ۷۸ می باشد.
سبک این ریمیکس، شاد می باشد.
برخی از خواننده این ریمیکس عبارتند از :
هوروش بند، علیشمس، شادمهر، ایهام، بابک مافی، ایوان بند، پازل بند
موزیک مخصوص
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
اخذ ویزای عمان
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکسپرداخت هزینهمدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلاروی
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م
استعلام وضعیت گذرنامه : گذرنامه یا پاسپورت مانند شناسنامه و یک مدرک شناسایی به منظور ورود یا خروج از مرزهای کشور است. پاسپورت اطلاعاتی چون نام ، تابعیت، محل و تاریخ تولد و عکس و . را دارند.
هدف از ایجاد پاسپورت دریافت ویزا های مختلف توریستی و دانشجویی و به گونه ای می توان گفت پاسپورت مدت زمان و هدف سفر  را مشخص میکند . مدت زمان صدور پاسپورت و گذرنامه حدودا ۶ تا ۷ روز کاری است .
ما در این مقاله استعلام وضعیت گذرنامه را را به شما آموزش دهیم زیرا م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها