نتایج جستجو برای عبارت :

سریال بروسلی زبان اصلی

برای تماشای سريال حقایق پنهان با زیرنویس فارسی به کانال تلگرامی ما بپیوندید
عنوان اصلي : Verdades Secretas
این سريال برزیلی شامل دو فصل ( فصل اول 64 قسمت و فصل دوم 51 قسمت ) می‌باشد
برای اولین بار این سريال ترجمه و تنظیم زبان فارسی شده
و تمامی قسمت ها با زبان اصلي، بدون سانسور و حذفیات در کانال ما منتشر شدند
سريال حقایق مخفی سريال حقایق مخفی با زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی سريال حقایق پنهان سريال verdades secretas با زیرنویس فارسی
کانال تلگرامی فیلم و سریا
امروزه آموزش زبان های خارجی با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. شما می توانید با استفاده از انتخاب بهترین روش یادگیری زبان به افزایش مهارت های خود در کوتاه ترین زمان ممکن کمک کنید. یکی از روش های مرسومی که امروزه از آن استفاده می شود، آموزش زبان انگلیسی با فیلم و سريال است که به تقویت مکالمه و شنیدن شما بسیار کمک می کند.
ادامه مطلب
زبان ترکی استانبولی که با نام‌های تورکیش
تورکجه (Turkish Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) نیز شناخته
می‌شود، یکی از اعضای زبان ترکی بوده که خود زبان ترکی زیرشاخه‌ای از
زبان‌های آلتایی می‌باشد. زبان آلتایی یک خانواده‌ی زبان گسترده شاملِ
زبان‌های ترکی، مغولی، تونگورزی و قسمتی از زبان کره‌ای است که گستره‌ی از
سیبری تا آسیای شرقی کشیده شده است.
ادامه مطلب
دانلود فصل سوم سريال Game Of Thrones به زبان آلمانی به صورت کامل
فصل سوم سريال Game Of Thrones به زبان آلمانی به صورت کامل سال ساخت : (2011 ndash;2019) ژانر : تخیلی ، ماجراجویی ، معمایی ، هیجان انگیز امتیاز : 9.3/10 کیفیت : 720 کشور سازنده : USA زبان : آلمانی کارگردان : David Benioff, D.B. Weiss خلاصه داستان : هفت خاندان اشرافی .
دریافت فایل
تصور می‌کنیم نیازی نباشد که در مورد اهمیت آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم
چراکه امروزه همه بر اهمیت آن واقف هستند. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان
دنیا محسوب شده  و زبانی بین المللی است. علاوه بر این‌ها زبان انگلیسی،
زبان اصلي بیش از 60 کشور بوده و بسیاری از کشورها نیز انگلیسی را به عنوان
زبان دوم مردم کشورشان انتخاب کرده‌اند. امروزه دیگر یادگرفتن زبان برای
تمامی مردم دنیا یک اجبار است چراکه برای ارتباط برقرار کردن با مردم سراسر
این کره زیبا
سريال تهران” یا با اصلي Tehran، سريال ضد ایرانی به کارگردانی دانیل سیرکین محصول اسرائیل که در سال ۲۰۲۰ ساخته خواهد شد. این سريال در ژانر هیجان انگیز ساخته شده و قرار است به زودی از  شبکه یازده اسرائیل و توسط سینه فلیکس منتشر شود. در این سريال بازیگران ایرانی-اسرائیلی به ایفای نقش پرداخته اند و زبان آن فارسی و عبری است. حالا تولید این سريال مراحل پایانی خود را می‌گذراند و انتشار پشت صحنه‌ای از این مراحل در تلویزیون رژیم اسرائیل، تلاش برای پر
پس از طی نمودن راهی طولانی ما با افتخار اعلام می کنیم که بهترین آموزشگاه زبان تهران هستیم و آن را در عمل ثابت می کنیم. چطور؟ در آموزشگاه زبان تهران شما هیچ مبلغی را برای دوره آموزشی زبان پرداخت نخواهید کرد. تنها پس از پایان دوره و در صورت رضایت شما از استاد زبان و کلاس زبان آموزشگاه زبان تهران مبلغ کلاس را پرداخت خواهید کرد. برای این است که ما معتقدیم که بهترین موسسه زبان تهران هستیم چون به کیفیت تدریس مان و استادان زبان مجرب موسسه زبان تهران
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلي از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
آموزش زبان انگلیسی با کمک سريال
دیدن سريال کمک بسیار شایانی در به خاطر سپاری لغات دارد .
روش موثر هم این است که ابتدا لغات را مرور کنید و سريال را بدون زیر نویس ببینید. در ابتدا سعی کنید فقط به ضمیر نا خوداگاهتان اعتماد کنید چون داره کارش رو خوب انجام میده.
مرحله بعد با زیر نویس انگلیسی ببینید اینجا به تدریج درکتون بیشتر میشه . 
مجدد نگاهی به لغات بندازید.
هرچه بیشتر زمان میبرد بیشتر لذت می برید از دیدن سريال چون راحت تر می فهمید که چی می گن. حا
زبان آلمانی جزء سه زبان مهم در دنیا به شمار می آید که متقاضی بسیار زیادی در کشور ایران دارد .
 بعد از 23 سال تلاش بی وقفه و مستمر در امر آموزش زبان های خارجی باید بگوییم دنیای زبان المانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما مشکلاتش مانند سایر زبان های خارجی است .
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زبان آلمانی را در مدت زمان کوتاه بیاموزند . موسسه دنیای زبان در امر تدریس خصوصی زبان آلمانی صدر نشین است .
زبان آلمانی با دو لهجه آلمانی و اتریشی گوی
امروز تصمیم گرفتم چندتا سريال که برای تقویت زبانِ انگلیسی مناسب هستن رو معرفی کنم، نکته اول که مهمترین نکته هم هست اینِکه حتماََ و حتماََ باید بدون زیرنویس تماشا کنید، فرقی هم بین زیرنویس فارسی و انگلیسی نیست، پس با زیرنویس خداحافظی کنید! (میدونم سخته ولی کم‌کم عادت می‌کنید).
حالا چرا سريال؟ مشکل فیلم چیه؟! فیلم‌ها هیچ مشکلی ندارن ولی نظر من اینِکه سريال یه حالت آموزشیِ step-by-step داره که شما در طولِ دیدن سريال به صدا و لهجه‌های مختلفِ کا
 
دانلود سريال The Witcher
یک شکارچی هیولای تنها به نام {گرالت} که سعی دارد تا موقعیت خود را در جهانی پیدا کند که از هیولاهای باطنش سنگدل تر است. ولی اتفاقاتی رخ می دهد که او را به سوی جادوگری نیرومند به اسم {ینفر} و پرنسسی جوان به اسم {سیری} با یک راز بسیار مخوف می‌کشاند. این سه فرد باید تلاش کنند تا به کمک همدیگر از این جهانی که هر روز بحرانی تر می‌شود عبور کنند.
 
فصل: یک
 
قسمت: اول
 
زبان: زیرنویس فارسی
 
کیفیت: 480p
 زیرنویس  دانلود سريال  پخش آنل
فردریک دوم، پادشاه آلمان دستور داد 50 نوزاد را قرنطینه کنند و فقط به آنها غذا دهند تا وقتی که صحبت کنند
او میخواست با اینکار به زبان اصلي بشر پی ببرد، اما همه آنها قبل از زبان گشودن مردند!
قرنطینه کودکان برای پی بردن به زبان اصلي بشر
 
دانلود سريال The Witcher
یک شکارچی هیولای تنها به نام {گرالت} که سعی دارد تا موقعیت خود را در جهانی پیدا کند که از هیولاهای باطنش سنگدل تر است. ولی اتفاقاتی رخ می دهد که او را به سوی جادوگری نیرومند به اسم {ینفر} و پرنسسی جوان به اسم {سیری} با یک راز بسیار مخوف می‌کشاند. این سه فرد باید تلاش کنند تا به کمک همدیگر از این جهانی که هر روز بحرانی تر می‌شود عبور کنند.
 
فصل: یک
 
قسمت: اول
 
زبان: زیرنویس فارسی
 
کیفیت: 480p
 زیرنویس  دانلود سريال  پخش آنل
آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
زبان انگلیسی اولین زبان دنیا برای یادگیری به عنوان زبان دوم می باشد. در سرتاسر دنیا آموزشگاه های زبان انگلیسی بسیار محبوب هستند و هر روز به تعداد دانشجویان زبان انگلیسی نیز افزوده می شود. علت محبوبیت فراوان زبان انگلیسی تکلم آن به عنوان زبان اول توسط کشورهای پر قدرت در زمینه تجارت، فرهنگ، سینما، موسیقی و ت مانند ایالات متحده آمریکا، انگلیس و کانادا می باشد. در آموزشگاه زبان 24، تمام لهجه های پرکاربرد زبان انگلیسی مانند، لهجه امریکن و
ی‌توان گفت
که پرگویش‌ترین زبان دنیا عربی است زبانی که یکی از شش زبان سازکان مملل
متحد نیز محسوب می‌شود. آثار ادبی و تاریخی زیادی به زبان عربی در دنیا
وجود دارد و یکی از زبان‌هایی است که آن را بیشتر با اشعار می‌شناسند. این
زبان بنا به دلایل مختلفی بر زبان‌های دیگر تاثیر گذاشته و برخی از کلمات
آن در این زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، زبان‌هایی مانند ترکی، اردو و
به صورت کلی زبان‌های جهان اسلام.
ادامه مطلب
خانواده‌های ایرانی که علاقه زیادی به سريال‌های ترکیه دارند زبان ترکی را با تماشای آن می‌آموزند.
خانواده‌های ایرانی که علاقه زیادی به سريال های ترکیه از جمله پایتخت عبدالحمید، وصلت، پرنده سحرخیز، عشق اجاره‌ای، عشق تجملاتی دارند؛ زبان ترکی را با تماشای این سريال‌ها می‌آموزند.
 
مریم محمدی، ساکن مرکز شهر تهران به خبرنگار آناتولی گفت: علاقه زیادی به سريال‌های ترکیه‌ای دارم و برای یادگیری و تقویت زبان ترکی سريال‌های ترکیه تماشا می‌کن
♦️مترجم کتبی، مطالب نوشتاری را به یک زبان (زبان مبدأ) می خواند و آن را به زبانی دیگر(زبان مقصد) به صورت کتبی بازآفرینی می کند. مترجم شفاهی به پیامی گفتاری در زبان مبدا گوش می دهد و آن را به صورت شفاهی (پیاپی یا همزمان) به زبان مقصد بازگو می کند. 
هم مترجم کتبی و هم شفاهی باید بر زبان مقصد تسلط کامل داشته و در کنار آن، زبان یا زبان های مبدأ را هم به خوبی و منفعلانه بفهمند. در اکثر موارد، در ترجمه شفاهی، زبان مادری مترجم  زبان مقصد است. 
ادامه مطلب
First Text / اولین مطلب
This blog about movies and series in English and Persian. So you can use it for practice English or use it for choose what film you watch.
 
این وبلاگ در مورد فیلم ها و سريال ها به زبان فارسی و انگلیسی است. شما می توانید از این وبلاگ استفاده کنید برای تمرین زبان انگلیسی یا نقد و بررسی فیلم و سريال و آشنایی با آنها.
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
زبان Quenya یکی از زبان های فانتزی و ساخته ذهن تالکین است که طرفداران زیادی دارد. این زبان یکی از دو زبان تقریبا کامل اِلفی را تشکیل میدهد. در این بخش مقدمه و معرفی زبان Quenya با زبان انگلیسی برای شما عزیزان فراهم شده است. در ادامه بخش های دیگر نیز قرار خواهند گرفت.
دریافتحجم: 750 کیلوبایت
1- وب سایت چرب زبان
همین وب سایت که در آن به سر می برید و در حال حاضر بزرگ ترین وب سایت آموزش زبان خارجی در ایران می باشد هر چند ما کامل ترین نیستیم ولی مقالاتی کاربردی در زمینه یادگیری زبان های خارجی برای زبان آموزان عزیز گردآوری می کنیم تا زبان را به صورت اصولی و مطابق جدیدترین متدهای روز دنیا بیاموزند.
2- وب سایت بیاموز
بیاموز که تمرکز خود را بر آموزش آنلاین زبان آموزان قرار داده است نیز بعد از وب سایت چرب زبان پربازدیدترین و بعنوان یکی از مر
اگر به دنبال کارتون خوب و جذاب با زبان عربی می گردید این مجموعه کارتونی بسیار مفید خواهد بود. در این سريال کارتونی داستانهایی پیرامون خانواده ابوطلال مشاهده می کنید. این سريال از نظر آموزشی برای کودکان و حتی بزرگسالان در زمینه های اخلاقی و رفتاری و تربیتی بسیار مفید است و از طرف دیگر با توجه به اینکه زبان این ویدئوها عربی فصیح می باشد برای کسانی که تمایل به یادگیری و تقویت زبان عربی خود دارند کاربردی خواهد بود.
برای نمایش این فیلم بهتر است ا
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربی را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
کارا سودا با لینک مستقیم و کیفیت عالی
پایان فصل اول --- فصل دوم اضافه شد!
****************************







برای دانلود سريال فصل اول + دوم به ادامه مطلب مراجعه کنید .
کیفیت : HDTV
زیرنویس فارسی
7.5/10 از 239 رای
ژانر : درام
زبان : ترکی
کیفیت : HDTV
فرمت : MKV
شبکه : star
سال تولید : 2015
حجم : 500 مگابایت
محصول : ترکیه
ستارگان : Burak Özçivit, Neslihan Atagül, Kaan Urgancioglu, Kürsat Alniaçik
کارگردان : Hilal Saral

 جهت دانلود رایگان سريال عشق اجاره ای Kiralik Ask با زیرنویس فارسی   اینجا کیلیک کنید
_______***************
***
طراحی سایت به زبان عربی
زبان عربی یکی از پر گویش ترین زبان های جهان به شمار می‌رود. در سال های اخیر مراودات تجاری کشورمان با کشورهای منطقه که اکثرا عرب زبان هستند خیلی زیاد شده است بنابراین طراحی سایت به زبان عربی یکی از نیازهای اصلي برای صادرکنندگان یا کسب و کارهایی که مشتریان عرب زبان دارند،  به شمار می رود.
خصوصا کشور عراق که مردم آن اکثرا برای درمان، خرید و یا حتی گردشگری به ایران سفر می‌کنند و بیشترین توریست کشور ما از این کشور می باش
زبان در کره جنوبی
مردم این کشور یک زبان مشترک داشته و تقریباً هفتاد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. ساختار زبان، گرامر و واژگان آن مشابه زبان ژاپنی بوده و بر حسب طبقه اجتماعی افراد جامعه به گویش‌های متفاوتی صحبت می‌شود، اما به حدی به هم شبیه است که برای فهم آن دچار مشکل نمی‌شوید. مردم کره خود را یک خانواده می‌دانند و به یک زبان یعنی زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر در کره جنوبی و مناطق اطراف آن به ا
دانلود سريال ترکی Aşk-ı Memnu عشق ممنوع با زیرنویس فارسی
دانلود سريال Aşk-ı Memnu با لینک مستقیم و کیفیت عالی
قسمت ۷۹ ( آخر ) با زیرنویس فارسی چسبیده اضافه شد
محصول : ترکیه امتیاز:۷٫۲ از ۱۰ سال ساخت : ۲۰۱۰ ژانر : رمانتیک | درام زبان اصلي : ترکی تعداد قسمت زبان اصلي :۲فصل و ۷۹ قسمت ۹۰ دقیقه ای کانال پخش زبان اصلي: اتمام شده در شبکه Kanal D ترکیه خلاصه داستان:
عدنان زیاگیل یکی از مردان ثروتمند ترکیه هست که دوتا بچه به اسم های
نیهال و مراد دارد نیهال دختریه که
چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است ؟
زبان انگلیسی اولین زبان از نظر زبان مادری مردم در دنیا نیست.
این زبان ،زبان رسمی 53 کشور دنیا ست.
در حدود 400 میلیون نفر در دنیا به انگلیسی صحبت می کنند.
این زبان معروف ترین زبان دوم دنیا ست.
زبان انگلیسی ، زبان بازرگانی و تجارت دنیاست.
زبان انگلیسی راه ارتباطی بازرگانی جهانی ست.
اکثر بازرگانیدهای سراسر دنیا به زبانانگلیسی انجام می شوند.
این امر ثابت میکند که یادگیری زبان انگلیسی دارای اهمیت بسیاری میباشد.
صحب
دانلود کتاب آموزش گ فو به زبان فارسی    
دانلود کتاب آموزش گ فو به زبان فارسی
کتاب آموزش گ فو به زبان فارسیفرمت پی دی اف با کیفیت بالا .
دریافت فایل
دانلود کتاب آموزش گ فو - سرزمین دانلود https://www.sarzamindownload.com › . از جمله مشهورترین نوع آن گ فوی چینی یا نوع ایرانی آن گ‌ فو توآ به کار میرود. . در این مطلب کتاب آموزش گ فو را برای شما آماده کرده ایم. . زبان : فارسی دانلود آموزش گ فو شائولین - SoftGozar.com - سافت گذر https://www.softgozar.com › W
آموزش زبان انگلیسی :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگلیسی مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فیلم های رایگان وبسایت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگلیسی همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
 
کتاب راهنمای کامل کتاب زبان تخصصی رشته تربیت بدنی 
کتاب حاضر با توجه به نیاز دانش‌آموزان رشته تربیت‌بدنی هنرستان‌های فنی و حرفه‏ای ‏به مطالعه متون تخصصی زبان انگلیسی فراهم شده است. در این مجموعه سعی شده که .
 
کتاب های زبان تخصصی تربیت بدنی
مشاهده، بررسی و خرید آنلاین انواع کتاب های زبان تخصصی تربیت بدنی در فروشگاه اینترنتی . راهنمای زبان انگلیسی برای دانشجویان تربیت بدنیچاپ اول 1388
 
کتاب زبان تخصصی (رشته تربیت بدنی)
کتاب زبا
مزیت های یادگیری زبان در روانشناسی از مزایای یادگیری زبان دوم می توان به رشد مغز ، جلوگیری از زوال عقل ، تقویت حافظه ، جذب مخاطب و… اشاره کرد.”داشتن یک زبان دیگر داشتن روح دوم است.” مردم قبلاً تصور می کردند که یادگیری دو زبان باعث سردرگمی در ذهن می شود.یک نظر پوچ این 
ادامه مطلب
آنشرلی با موهای قرمز,آنشرلی زبان اصلي بدون سانسور,آنه شرلی,آنه شرلی زبان اصلي و بدون سانسور,خرید اینترنتی کارتون آنشرلی بدون سانسور,خرید پستی کارتون آنشرلی زبان اصلي,خرید کارتون آنشرلی با زیرنویس فارسی,خرید کارتون آنشرلی بدون سانسور,خرید کارتون آنشرلی به زبان اصلي,دانلود Akage No Anne,دانلود Anne of Green Gables,دانلود کارتون آنشرلی,دانلود کارتون آنشرلی با موهای قرمز,دانلود کارتون آنشرلی بدون سانسور,دانلود کارتون آنه شرلی,دانلود کارتون آنه شرلی زبان
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
سلام خدمت دوستان
در این اموزش قصد دارم نحوه بدست اوردن ip سیستم لینوکسی را توضیح بدم.
اول از همه iP چیست؟
IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و.) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مخت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها