نتایج جستجو برای عبارت :

رنگ های منساب مساجد

فایل دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
دانلود فایل دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
عنوان فایل : دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 ص
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
دستور زبان فضا، در معماری مساجد مجموعه آرامگاهی جام 26 صنام فایل : دستور زبان فضا، در معماری مس
 مراسم رونمایی از لوگوی فهما» در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد کشور که از صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) آغاز بکار کرد، رونمایی شد.  فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است که لوگوی ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد بود.
**لوگوی جدید کانون هاي فرهنگی هنری مساجد***
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهاي فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار هاي اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهاي مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
سعید پریشان توندری مدیر کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد از برگزاری جلسه توجیهی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهاي مساجد شهرستان هاي خلیل آباد و بردسکن  در شهرستان خلیل آباد خبر داد.
توندری با بیان اینکه اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی ، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی ، ی و غیره موثر است افزود : جلسه توجیهی با حضور کارشناسان استانی ، مدیران ، رابطان  خواهر و برادر کانونهاي مساجد شهرستان خلیل آباد و بردسکن در مورخه 1398/03/26 ساعت
پولاد بیان کرد: در راستای ویژه برنامه هاي ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته وحدت و هفته کتاب تمامی کتابخانه هاي مساجد اهل سنت توسط این ستاد در بوشهر تجهیز می شود.
به گزارش  شریعت نیوز ، به نقل از خبرگزاری شبستان،علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز چهارشنبه (22 آبان) در  بوشهر با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه  اظهار داشت: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید بر
میگه درسته سر بیت المقدس ایقد پافشاری بکنند و بکنیم؟! شهید بدند و شهید بدیم؟!
میخونم :
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللّهِ. 114 بقره-
اینکه چطور پاشون تو فلسطین باز شد بماند
اینکه غاصبند یا مالکند جای خود
جاهايی اما در عالم هست که مال خداست، نه مال هیچ حکومت و دولتی.
مساجد به حکم آیات و روایات اینچنینند و در این بین مسجدالاقصی جایگاه ویژه خودش رو داره
خداوند در خصوص مساجد دستور داده که اگر کسانی سعی در خرابی اونها داشتن - با بیل و
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز عصر امروز ریاست محترم امور مساجد استان البرز با رئیس جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام سعید ضمن خوش آمدگویی و تبریک مسئولیت جدید حجت الاسلام مهدی ولایی به بیان راهبرد عملیاتی سه ساله امور مساجد پرداختند و به تبیین راهبردها و افق هاي پیش روی مرکز و کارهاي در دست اقدام اشاره نمودند.
گفتنی است این اولین دیدار حجت الاسلام علیرضا سعیدی با حج
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون هاي فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب .
ادامه مطلب
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، جزئیات اخبار امروز به شرح زیر است: * شب شکرگذاری امسال نیز متفاوت از سالهاي گذشته خواهد بود. طبق اعلام مرکز ملی کنوانسیون کرونا ، امشب با افزایش آگاهی از مقررات بهداشتی مجدداً مساجد بازگشایی می شوند و مراسم شب قدر در زمان و مکان خاصی برگزار می شود. سازمان تبلیغات اسلامی اصرار داشته است که برای تجلیل از جشن شب قدر ، رهنمودهاي صادر شده توسط سازمان ملی برای انجام کورونا باید از نزدیک دنبال شود. ت
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهاي کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهاي قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از ت وزارت بهداش
مساجد از جمله جاذبه هاي تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهايی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه هاي مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هايی مثل مسج
پیشنهادهاي برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهاي بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و ی به جز زمانهايی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهاي بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهاي مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهاي خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهاي خوبی که وجود داشت همین دوره هاي خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
✅ جلسه هماهنگی اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در مساجد البرزکه از زیر مجموعه  برنامه یکشنبه هاي علوی و فاطمی است، با حضور دبیر محترم بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز حجت‌الاسلام و مسلمین فتحی،  مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج جناب آقای مهندس قاسمی، حجت الاسلام و المسلمین مهرانی معاون فرهنگی امور مساجد استان البرز و حجت الاسلام والمسلمین زارعی نژاد مسئول نهضت نهج البلاغه خوانی استان البرز برگزار شد.
پریشان
توندری گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی کانونهاي فرهنگی و هنری مساجد
شهرستان خلیل آباد همزمان با دهه کرامت با هدف شناسایی و کشف استعداد هاي
نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می شود.












سعید پریشان توندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان
در مشهد ضمن تبریک دهه پر خیر و با برکت کرامت از برگزاری مسابقا
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌هاي فرهنگی مساجد از برنامه‌هاي این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌هاي روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و . در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت ی وجود داشته باشد اما ی کاری نشود، گف
✳️السلام علیک یا صاحب امان (عج)
✳️✳️با توجه به تعطیلی هیئت هاي مذهبی و مساجد سطح شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بنا به پیشنهاد امام جمعه محترم و اعلام آمادگی امور مساجد و شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان دعای پر فیض ندبه این هفته
⏰ اول فروردین ماه1399 به طور همزمان راس ساعت ۶ صبح بدون حضور مؤمنین فقط از بلندگوهاي مساجد شهرستان قوچان به نیابت از شهدای گرانقدر جهت تعجیل در ظهور حضرت حجة ابن الحسن (عج) و دفع بلا در آستانه تحویل س
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌هاي مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌هاي مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بندی
یامن له الدنیا والاخره
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌هاي فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: تلاوت قرآن کریم به مدت ۴۰ شب همراه با سخنرانی مداحی و سوگواری با بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌هاي سردار حاج قاسم سلیمانی در مساجد اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.


ادامه مطلب
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه هاي کانون هاي مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون هاي مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون هاي مساجد با همکاری پایگاههاي مقاومت بسیج سطح شهرستان هاي کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
پاورپوینت مقرنس کاری مساجد در ادوار مختلف فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 80حجم فایل: 25810قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت معماری مقرنس کاری مساجد در80 صفحه برای شما عزیران گردآوری شده است در این پاوروینت به معرفی کامل این هنر زیبا و بررسی آن در دوره هاي مختلف معماری پرداخته شده است
پرداخت با کلیه کارتهاي عضو شتاب امکان پذیر است.
✅ جلسه هماهنگی اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در مساجد البرزکه از زیر مجموعه  برنامه یکشنبه هاي علوی و فاطمی است، با حضور دبیر محترم بنیاد بین‌المللی غدیر استان البرز حجت‌الاسلام و مسلمین فتحی،  مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج جناب آقای مهندس قاسمی، حجت الاسلام و المسلمین مهرانی معاون فرهنگی امور مساجد استان البرز و حجت الاسلام والمسلمین زارعی نژاد مسئول نهضت نهج البلاغه خوانی استان البرز برگزار شد.
شعار امسال این دهه، مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب»
انتخاب‌شده است. بر این اساس روز‌هاي این دهه با توجه به مناسبت‌هاي پیش رو
و اولویت‌هاي فرهنگی کشور و همچنین فعال شدن مساجد در کارکرد‌هاي اجتماعی
نامگذاری شده است.
براساس این گزارش، عناوین دهه تکریم و تعظیم مساجد به ترتیب مسجد،
زمینه‌ساز رونق تولید»، مسجد، پیشتاز در تحقق گام دوم انقلاب»، مسجد،
کانون مهرورزی و نشاط معنوی»، مسجد، محور اتحاد و همبستگی»، مسجد، بستر
تر
بسم ا
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهاي مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
شهید احمد رستگار در سال 1335 متولد شد و دوران دبستان را در دبستان خیام (شهید شالباف) و دوران راهنمایی و دبیرستان را هم در دو مدرسه سعدی و شهید مصطفی خمینی اهواز گذراند. در آن سال ها در مسجد حجازی اهواز فعالیت می کرد و برای توسعه کتابخانه جعفریه این مسجد بسیار تلاش کرد. در سال هاي منتهی به انقلاب هم شهید احمد بسیار فعال بود و علیه رژیم پهلوی فعالیت می کرد؛ در راهپیمایی ها و تظاهرات خیابانی حضوری فعال داشت احمد رستگار به همراه جمعی از دیگر فعالا
مدیران محترم کانونهاي مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه اامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده هاي فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان هاي آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهاي تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌هاي مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
علی توکلی  از اجرای برنامه هاي ویژه نیمه شعبان کانون هاي مساجد شهرستان هاي کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه هاي شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه هاي تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
بهترین مساجد کوالالامپور
کوالالامپور از جمله مقاصد گردشگری است که می توان مساجد زیبای آن را به عنوان جاذبه هاي توریستی این شهر نیز نام برد. در کوالالامپور مساجد معروفی وجود دارد که در اینجا به مساجد معروف کوالالامپور اشاره کرده ایم.
مسجد ملی کوالالامپور
مسجد ملی که به مسجد نگارا نیز معروف است به عنوان نماد ملی اسلامی مای و کوالالامپور شناخته شده است. مسجد نگارا میان باغ هاي دریاچه کوالالامپور قرار دارد و متشکل از سالن نمازخانه اصلی با
این شب هاي برتر متفاوت خیس از همه شب هاي سال است و حتی با شب هاي دیگر ماه مبارک رمضان هم مغایرت دارد. شب هاي رحمت و نور است و استجابت دعاها. تو این روزها که در آستانه شب هاي تابناک قدر قرار داریم همه مؤمنان بخاطر این لحظه هاي با استجابت برنامه دارند، دراین باره فکر و اندیشه کرده اند و هرکسی شایان با دیدگاه و شرایط خویشتن در افکار و آرزوها و اعمال خودش به یک جمع بندی نسبی غصه رسیده است. از این شب هاي مملو فیض شرف می قابلیت به عنوان فرصتی یاد کرد که
آمریکا با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ، موجب شد تنفر از آمریکا بیش از پیش در ایران ، شکل بگیرد.
تا قبل از شهادت حاج قاسم ، وقتی به یک سری مساجد وارد می شدم ، جز چند پیرمردی که دیانت را از ت جدا می دانستند، خبری از شعارهاي حماسی "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و . نبود.
به برکت خون سردار دل ها (سردار حاج قاسم سلیمانی) ، حتی در این مساجد نیز ، همان پیرمردها ، ندای "تکبیر" و ندای "مرگ بر آمریکا" را بعد از نماز ها سر می دهند.
بله فقط خداست که دل هاي م
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گنایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
با سلام و تحیت حضور ائمه محترم مساجد
بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به مناسبت ویژه دهه کرامت "مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز" آماده دریافت کمک هاي مردمی و وجوه نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده می باشد.از ائمه محترم مساجد دعوت می شود ضمن فراخوان عمومی جهت جمع آوری وجوه نقدی، زمینه خوشحالی هم میهنان و یاری آسیب دیدگان سیل زده را فراهم نماییم.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها