نتایج جستجو برای عبارت :

شيافت تنگ کننده مقعد

بیماری خارش مقعد را چطور درمان کیم








خارش مقعد نشانهٔ چیست:شاید
خارش مقعد از خارش دیگر نقاط بدن آزاردهنده‌تر باشد. از آن نگذرید، چون
تقریباً غیرممکن است که در حال خاراندن مقعد آدم موقری به نظر برسید. مهم
نیست در چه شرایطی قرار دارید، ولی بی‌اعتنائی به‌حالتی که خاراندن فوری را
می‌طلبد مشکل است.
ادامه مطلب
از علل درد مقعد یا باسن می توان به  شقاق مقعد، آبسه مقعد، هموروئید ترومبوزه، تومورهای مقعدی و تورم پروستات و نیز گاهی علل روحی مثل اضطراب شدید می باشد.
 
درد مقعدی و احساس سوزش  درد مقعد یا رکتوم همچنین می تواند با بیماری های التهابی روده، عفونت های موضعی یا آسیب های جزئی در این منطقه رخ دهد. برخی از علل درد مقعدی، مانند هموروئید یا فیستول مقعد، می توانند با علائمی مانند خون در مدفوع یا خونریزی همراه شوند. اسهال یا یبوست ممکن است وجود داشته ب
هموروئید یا بواسیر، به کلافه های عروقی ناحیه مقعد گویند که به دلیل فشار آمدن به کف لگن موقع اجابت مزاج، پر خون و متورم شده و در صورت تکرار و ادامه یافتن یبوست، این کلافه های عروقی پاره شده و به صورت خونریزی و بیرون زدگی از مقعد نمایان می شود.هموروئید به صورت تورم رگها در اطراف مقعد بوده وحدود 50 درصد از بزرگسالان ،علائم هموروئید را تا سن 50 سالگی تجربه کرده اند. هموروئید یا بواسیر، می تواند به صورت داخلی یا خارجی باشد.
هموروئید داخلی در بخش راس
 
درباره انتخاب کاندوم مناسب همه چیز را بدانید
درباره کاندوم ها 
آنورادا وفادار
چیزهای خاصاندازه و شکل کاندوم متفاوت است روان کننده خوب قبل از استفاده از کاندوم باید استفاده شوداگرچه همه می دانند که کاندوم نه تنها از بارداری محافظت می کند بلکه از بیماری ها و عفونت های مقاربتی محافظت می کند. کاندوم برای جلوگیری از ایدز نیز بهتر است.آیا می دانید کاندوم نه تنها در طول مقاربت بلکه در هنگام رابطه جنسی مقعد و رابطه جنسی دهانی نیز استفاده می شود.
بواسیر یک بیماری عروقی زیر مخاطی ناحیه مقعد می باشد که عوامل مختلفی در ایجاد آن مؤثر است و باعث علائم ناراحت کننده از جمله خونریزی مقعد، ترشحات ناحیه مقعد و گاهی درد و بعضی علائم ناراحت کننده دیگر می شود. این بیماری از دسته بیماری های شایع ناحیه مقعد مخصوصا در سنین بالا می باشد.
دکتر مهران نصر اصفهانی متخصص جراحی عمومی که این عمل توسط ایشان صورت گرفت در مورد زمینه های درمان این بیماری اظهار داشت: روش های درمانی مختلفی تا به حال برای درمان ای
هموروئید یا بواسیر، به کلافه های عروقی ناحیه مقعد گویند که به دلیل فشار آمدن به کف لگن موقع اجابت مزاج، پر خون و متورم شده و در صورت تکرار و ادامه یافتن یبوست، این کلافه های عروقی پاره شده و به صورت خونریزی و بیرون زدگی از مقعد نمایان می شود.پماد بواسیر
هموروئید به صورت تورم رگها در اطراف مقعد بوده وحدود ۵۰ درصد از بزرگسالان ،علائم هموروئید را تا سن ۵۰ سالگی تجربه کرده اند. هموروئید یا بواسیر، می تواند به صورت داخلی یا خارجی باشد.
هموروئید دا
علایم بواسیر چیست








خونریزی در هنگام اجابت مزاج از نشانه های هموروئید است
 
بیماری بواسیر بیماری رایجی است که نیمی
از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند همورئید یا
بواسیر همان رگ های خونی بزرگ شده در ناحیه پایانی روده ( رکتال) می باشد
که غالبا ماندن آن در درون مقعد به جز خونریزی مشکل دیگری به وجود نمی آورد
به این دلیل که درون مقعد عصب زیادی به منظور احساس درد موجود نیست ولی
هنگامی که هموروئید یا بواسیر در ناحیه خارجی
بواسیر یک مشکل مزمن در ناحیه مقعد است که بیشتر افراد برای درمان اقدام نمی کنند. با شناهت علائم بواسیر می توانید خیلی سریع برای درمان اقدام کنید.
علائم و روش های درمان بواسیر
بیماری بواسیر
 بواسیر چیست؟
بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.
ا
بواسیر یک مشکل مزمن در ناحیه مقعد است که بیشتر افراد برای درمان اقدام نمی کنند. با شناهت علائم بواسیر می توانید خیلی سریع برای درمان اقدام کنید.
علائم و روش های درمان بواسیر
بیماری بواسیر
 بواسیر چیست؟
بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.
ا
بواسیر یک مشکل مزمن در ناحیه مقعد است که بیشتر افراد برای درمان اقدام نمی کنند. با شناهت علائم بواسیر می توانید خیلی سریع برای درمان اقدام کنید.
علائم و روش های درمان بواسیر
بیماری بواسیر
 بواسیر چیست؟
بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.
ا
فیشر چیست؟
فیشر مقعدی شکاف پوشش دیواره ی مقعد یا کانال مقعدی، پایین ترین قسمت لوله گوارش است. فیشر مقعدی باعث می شود که اجابت مزاج دردناک بوده و درد آن ممکن است تا ساعت ها بعد از اجابت مزاج ادامه یابد. حتی ممکن است برای جلوگیری از درد مدفوع نکنید. در ادامه به توصیف علائم فیشر میپردازیم. دانستن این علائم به منظور شناخت و درمان فیشر ضروری است.
انواع فیشر
بسته به مدت زمانی که یک فرد دچار  بیماری فیشر شده است می توان آن را به دو دسته تقسیم کرد.
درمان بواسیر، شقاق و دیگر بیماری های نشیمنگاهی ، با روش‌های مختلف خانگی، جراحی و لیزر انجام می‌شود.
به گزارش جام نیوز، درمان بواسیر، شقاق و دیگر بیماری های نشیمنگاهی ، با روش‌های مختلف خانگی، جراحی و لیزر انجام می‌شود. شقاق در ناحیه مقعد به وجود می­آید و به آن فیشر مقعد هم گفته می‌شود. شقاق ناشی از یک ترک خوردگی در جداره مقعد است که باعث درد، زخم، ناراحتی و خونریزی می‌شود. البته شقاق شدت و ضعف دارد و پزشک مربوطه با توجه به نوع بیماری روش
بیماری هموروئید بیماری رایجی است که نیمی از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند هموروئید یا بواسیر همان رگ های خونی بزرگ شده در ناحیه پایانی روده ( رکتال) ​می باشد که ​غالبا ماندن آن در درون مقعد به جز خونریزی مشکل دیگری به وجود نمی آورد به  این دلیل که درون مقعد عصب زیادی به منظور احساس درد موجود نیست ولی هنگامی که هموروئید یا بواسیر در ناحیه خارجی مقعد نمایان می شود به جز خونریزی، درد ناراحت کننده ای را نیز همراه دارد ک
دستگاه گوارش شامل مری، کبد، معده، روده بزرگ، روده کوچک  و مقعد می شود. مقعد انتهای روده بزرگ و زیر رکتوم است که از طریق آن مدفوع (ضایعات جامد) از بدن خارج می شود. سرطان مقعد بیماری است که در آن سلول های بدخیم (سرطانی) در بافت های مقعد تشکیل می شوند. آلوده شدن به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) خطر ابتلا به سرطان مقعد را افزایش می دهد.
بافت مقعد شبیه به لایه های بیرونی پوست بدن و روده است. دو عضله حلقه مانند به نام عضلات اسفنکتر،  مقعد را باز و بسته م
همورئید( بواسیر ) چیست ؟ همورئید (بواسیر )به شرایطی اطلاق می شود که سیاهرگهای اطراف و داخل راست روده و مقعد برجسته و متورم شده اند .این حالت می تواند در اثر فشار بیش از حد برای دفع مدفوع ایجاد شود، (مثلاً در یبوست مزمن) سایر حالاتی که باعث همورئید می شوند شامل : حاملگی، پیری، اسهال ، اسهال مزمن و مقاربت مقعدی می باشد. همورئید می تواند هم در داخل مقعد ایجاد شود که به آن همورئید داخلی گفته شده و هم در خارج و پوست اطراف مقعد ایجاد شود که به آن همورئ
بیماری‌های مقعدی یا نشیمنگاه از شایع‌ترین بیماری‌هایی هستند که در ناحیه‌ی مقعد به وجود می‌آیند. بنابر آمارها و مطالعات صورت گرفته در این زمینه میزان شیوع این نوع بیماری‌ها در جوامع امروزی به شدت در حال افزایش است. دلیل این موضوع و روش درمانی قطعی، موضوعی است که سالها است در دست پژوهش و بررسی است.در یک نگاه کلی می توان دو عامل سبک زندگی و تغدیه را اصلی‌ترین دلیل این بیماری‌ها دانست.
مقعد از حساس‌ترین و مهم‌ترین اعضای بدن انسان است و در
بواسیر یا هموروئید یکی از شایع ترین امراض مقعدی می باشد که به طور کلی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم میشود. هموروئید داخلی، داخل مقعد است و دیده نمی شود و قابل لمس نمی باشد. گاهی ممکن است از مقعد بیرون بزند که به هموروئید خارجی تبدیل می شود.
 
هموروئید خارجی نیز در ابتدای مجرای مقعدی به وجود می آید و از آن خارج میشود.
این بیماری زمانی رخ می دهد که عروق خونی در ناحیه رکتوم و یا مقعد به دلایلی از جمله یبوست دچار التهاب و ورم می شود. اما دلیل مهم دیگر
بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی، متخصصین و پزشکان، داروهای جدیدی برای درمان بواسیر کشف کرده اند که در این مطلب می خواهیم علاوه بر معرفی این داروها شما را با علائم و علت های بیماری بواسیر آشنا نماییم.
علایم بواسیر
علایم بواسیر خارجی
خارش مقعد
وجود دانه سفت و ناراحت کننده اطراف مقعد
درد مقعدی، مخصوصا هنگام نشستن
علایم بواسیر داخلی
خونریزی مقعدی- وجود خون در مدفوع
بواسیر درون سوراخ مقعد
بواسیر داخلی معمولاً با درد همراه نیست. اگر چه اکثر مشکلات
الودکتر – هموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه مقعد است این در اثر افزایش فشار در ناحیه لگن و مقعد ایجاد می شود یبوست مزمن و اسهال مزمن از علل شایع بواسیر هستند ن در مراحل بارداری به عنوان افرادی که اضافه وزن دارند نیز حساس می باشد. مقاربت مقعد گاهی اوقات می تواند باعث هموروئید شده و زخم می تواند داخلی یا خارجی باشد هموروئیدهای داخلی در داخل رکتوم رخ می دهند اگر آنها به اندازه کافی بزرگ باشند و یا به اندازه کافی نزدیک به مقع
تشخیص سندرم شیر سمی
 همانطور که ذکر شد، بروز این بیماری در توله ها همراه با اسهال و قرمزی مقعد رخ می دهد، اما به طور معمول این عارضه توسط صاحبان تشخیص داده نمی شود، زیرا در زمان اسهال سگ ماده به تمیز کردن مقعد توله اسرار می ورزد و لیس زدن مداوم مادر موجب قرمزی مقعد توله ها و گمراهی صاحب می گردد.
مشاوره و آموزش درمان بیماری های سگ 
در مراحل اولیه ی این بیماری، مدفوع توله ها زرد رنگ و بوی ترشیدگی شدید می دهد. و در مراحل پیشرفته ی سندرم شیر سمی، د
فیشر مقعد پارگی یا شکاف مقعدی در پوشش دیواره ی مقعد، برش یا پارگی در مقعد که به کانال مقعد نیز کشیده می شود. فیشر مقعدی عامل درد پس از اجابت مزاج و خون در مدفوع است. بیشتر فیشر های مقعدی کمتر از یک سانتیمتر بوده، اما مقعد بسیار حساس است. در نتیجه، درد مقعد ممکن است بسیار شدید و همراه با پارگی جزئی باشد.در این مقاله، دلایل فیشر، علائم، تشخیص و درمان فیشر مقعدی و راه های جلوگیری از آن را شرح می دهیم.
علل ابتلا به فیشر
فیشر مقعدی دلایل مختلفی دار
تمیزی بیش از حد یکی از
دلایل خارش مقعد می باشد ! بعضی از بیماران به طرز وسواس گونه ای اقدام به تمیز کردن
مقعد می کنند بعد از هر بار شست و شوی مقعد شما سعی دارید با مقدار زیادی دستمال کاغذی
خشک و فشرده مقعد را خشک کنید. این کار را چند بار در روز تکرار می کنید. اتفاقی که
می افتد این است که شما به خارش مقعد دچار می شوید و احتمالا فکر می کنید که به بواسیر
دچار شده اید


 

چرا وسواس در تمیزی باعث ایجاد
خارش مقعد می شود؟

 

زمانی که شما بیش از حد دستمال
خش
مقعد یا نشیمنگاه بخشی مهمی از بدن هر فرد به شمار می رود. مقعد در انتهای دستگاه گوارش واقع شده است، و بخشی است که به بیرون از بدن راه دارد. مهمترین وظیفه مقعد دفع مدفوع و ضایعات از بدن است. از همین روی مقعد مملو از آلودگی بوده و رعایت بهداشت آن امری ضروری محسوب می شود زیرا در غیر این صورت احتمال بروز انواع بیماری هم برای مردان و هم برای ن وجود دارد. اما از آنجایی که در ن دریچه مقعد به واژن نزدیک تر است،  احتمالآلودگی و بیماری افزایش
پیشگیری از ابتلا به فیستول مقعدی و عوامل تشدید کننده این بیماری
فیستول مقعدی نوعی از بیماری های مقعدی است، که به معنی اتصال غیرطبیعی میان دو ارگان از بدن است. این بیماری در اثر نفوذ عفونت و التهاب به سطح پوست ایجاد می شود. عامل اغلب فیستول ها، آبسه درمان نشده است. از نشانه های فیستول مقعدی می توانیم به درد، خارش، سوزش، خونریزی، بروز حفره ای بر روی سطح پوست و قابل مشاهده شدن سوراخ آن اشاره کنیم. این بیماری مقعدی با استفاده از درمان های خ
 
مقعد یا نشیمنگاه بخشی مهمی از بدن هر فرد به شمار می رود. مقعد در انتهای دستگاه گوارش واقع شده است، و بخشی است که به بیرون از بدن راه دارد. مهمترین وظیفه مقعد دفع مدفوع و ضایعات از بدن است. از همین روی مقعد مملو از آلودگی بوده و رعایت بهداشت آن امری ضروری محسوب می شود زیرا در غیر این صورت احتمال بروز انواع بیماری هم برای مردان و هم برای ن وجود دارد. اما از آنجایی که در ن دریچه مقعد به واژن نزدیک تر است،  احتمالآلودگی و بیماری افزای
بواسیر یا هموروئید بافت های ملتهب و رگ های خونی در کانال مقعد است که حداقل 50 درصد افراد بالای سن پنجاه سال به آن دچار می شوند. عروق بواسیری که در ناحیه مقعد هستند به دلایلی مانند یبوست دچار تورم و برآمدگی می شوند که نتیجه آن مشکلاتی مانند خونریزی ، درد، ایجاد زخم و ه می باشد.هموروئید می تواند هم در داخل مقعد و هم در خارج مقعد و زیر پوست آن ایجاد شود.
شیوع این بیماری در میان ن و مردان چندان تفاوتی ندارد ولی برخی آمارها حاکی از آن است که آقا
درمان هموروئید و بواسیر داخلی و خارجی با لیزر و فوری بدون درد و خونریزی
چه زمانی مبتلا به بواسیر یا هموروئید میشویم ؟
بواسیر یا هموروئید همان سیاهرگهای موجود در بالشکهای مقعدی میباشد که اگر متورم یا پارگی درش رخ دهد فرد دچار عارضه بواسیر یا هموروئید میشود. که این پارگی یا نازک شدن سیاهرگها دلایل زیادی دارند که اصلی ترین آن یبوست است که باعث پارگی و زخم میشود. 
ممکن است این بیماری را به شکلهای مختلف متوجه بشوید.گاهی در قسمت مقعدی احساس درد
شایع ترین عارضه نشیمنگاهی که بیشتر از نصف مردم جامعه به آن مبتلا می شوند بواسیر یا هموروئید است که در هر سنی احتمال ابتلا به آن وجود خواهد داشت اما در سنین بالا به دلیل ضعیف و آسیب پذیر شدن عضلات ناحیه مقعد احتمال آن کمی بیشتر است. زمانی شما به بواسیر مبتلا می شوید که رگ های ناحیه مقعد دچار التهاب و تورم می شوند و علت آن ایجاد فشار بیش از حد به دیواره های مقعد است که در مقاله بررسی مزایا و معایب درمان هموروئید یا بواسیر با لیزر” نیز توضیحات
پیشگیری از ابتلا به فیستول مقعدی و عوامل تشدید کننده این بیماری
فیستول مقعدی نوعی از بیماری های مقعدی است، که به معنی اتصال غیرطبیعی میان دو ارگان از بدن است. این بیماری در اثر نفوذ عفونت و التهاب به سطح پوست ایجاد می شود. عامل اغلب فیستول ها، آبسه درمان نشده است. از نشانه های فیستول مقعدی می توانیم به درد، خارش، سوزش، خونریزی، بروز حفره ای بر روی سطح پوست و قابل مشاهده شدن سوراخ آن اشاره کنیم. این بیماری مقعدی با استفاده از درمان های خ
پیشگیری از ابتلا به فیستول مقعدی و عوامل تشدید کننده این بیماری
فیستول مقعدی نوعی از بیماری های مقعدی است، که به معنی اتصال غیرطبیعی میان دو ارگان از بدن است. این بیماری در اثر نفوذ عفونت و التهاب به سطح پوست ایجاد می شود. عامل اغلب فیستول ها، آبسه درمان نشده است. از نشانه های فیستول مقعدی می توانیم به درد، خارش، سوزش، خونریزی، بروز حفره ای بر روی سطح پوست و قابل مشاهده شدن سوراخ آن اشاره کنیم. این بیماری مقعدی با استفاده از درمان های خ
درمان هموروئید و بواسیر داخلی و خارجی با لیزر و فوری بدون درد و خونریزی
چه زمانی مبتلا به بواسیر یا هموروئید میشویم ؟
بواسیر یا هموروئید همان سیاهرگهای موجود در بالشکهای مقعدی میباشد که اگر متورم یا پارگی درش رخ دهد فرد دچار عارضه بواسیر یا هموروئید میشود. که این پارگی یا نازک شدن سیاهرگها دلایل زیادی دارند که اصلی ترین آن یبوست است که باعث پارگی و زخم میشود. 
ممکن است این بیماری را به شکلهای مختلف متوجه بشوید.گاهی در قسمت مقعدی احساس درد
پیشگیری از ابتلا به فیستول مقعدی و عوامل تشدید کننده این بیماری
فیستول مقعدی نوعی از بیماری های مقعدی است، که به معنی اتصال غیرطبیعی میان دو ارگان از بدن است. این بیماری در اثر نفوذ عفونت و التهاب به سطح پوست ایجاد می شود. عامل اغلب فیستول ها، آبسه درمان نشده است. از نشانه های فیستول مقعدی می توانیم به درد، خارش، سوزش، خونریزی، بروز حفره ای بر روی سطح پوست و قابل مشاهده شدن سوراخ آن اشاره کنیم. این بیماری مقعدی با استفاده از درمان های خ
پیشگیری از ابتلا به فیستول مقعدی و عوامل تشدید کننده این بیماری
فیستول مقعدی نوعی از بیماری های مقعدی است، که به معنی اتصال غیرطبیعی میان دو ارگان از بدن است. این بیماری در اثر نفوذ عفونت و التهاب به سطح پوست ایجاد می شود. عامل اغلب فیستول ها، آبسه درمان نشده است. از نشانه های فیستول مقعدی می توانیم به درد، خارش، سوزش، خونریزی، بروز حفره ای بر روی سطح پوست و قابل مشاهده شدن سوراخ آن اشاره کنیم. این بیماری مقعدی با استفاده از درمان های خ
در این بخشکاندوم داخلیکاندوم داخلی چقدر مؤثر است؟چگونه می توانم از کاندوم داخلی استفاده کنم؟چگونه می توانم کاندوم داخلی بخرم؟مزایای کاندوم داخلی چیست؟مضرات استفاده از کاندوم داخلی چیست؟کاندوم داخلی (که کاندوم های نه نیز نامیده می شوند) با کمی تمرین قابل استفاده هستند. در اینجا اصول اولیه چگونگی درج ، استفاده و حذف کاندوم داخلی وجود دارد.
چگونه می توانم از کاندوم داخلی استفاده کنم؟کاندوم داخلی بزرگتر از کاندوم معمولی است ، اما نگران
نکات مهم رابطه مقعدی
اگر در مورد رابطه مقعدی کنجکاو هستید، قبل از اینکه به اتاق خوابتان بروید باید برای انجام آن آماده شوید. اقدامات احتیاطی زیر را دنبال کنید تا ریسک بیماری و جراحت را کاهش دهید. هنگامی که برای انجام یک رابطه جنسی از پیش آماده باشید مطمئناً لذت بیشتری خواهید برد.
۱- برخلاف واژن، در روابط مقعدی احتیاج به روان کننده دارید
هنگامی که یک زن تحریک می‌شود، واژن به طور طبیعی در خود روان کننده ایجاد می‌کند و برای برقراری رابطه جنسی
پماد برای درمان شقاق 
شقاق یا آنال فیشر  و یا اسکین تگ، یک زخم سطحی یا پارگی در قسمت پوشش سلولی مقعد بوده و به شکل یک خط طولی است که در قسمت کانال تحتانی مقعد، در زیر خط دندانه­ای ایجاد می ­شود
درمان های دارویی برای درمان شقاق شامل پماد شقاق می باشد
پماد برای درمان شقاق میتوان آنتی فیشر را استفاده نمود . آنتی هموروئید نیز برای کاهش التهاب ناحیه خوب است . همچنین برای کاهش درد مسکن استفاده کنید و حتما در لگن آب گرم نیز بنشینید
از پماد های دیگر
تعداد قابل توجهی از مردم از بیماری بواسیر رنج می برند. این بیماری بر اثر تورم رگهای مقعد ایجاد می شود و بر دو نوع است:
۱– بواسیر داخلی: وقتی ورم در قسمت داخلی مجرای مقعد بوجود بیاید وقابل احساس باشد .
۲– بواسیر خارجی: خارج از مقعد بوجود آمده وقابل مشاهده می باشد.
در بواسیر داخلی خون تیره از بدن دفع می شود در صورتیکه در بواسیر خارجی ، خون دفع نمی شود و اگر هم دفع شود بسیار اندک می باشد، اما بسیار دردناک است. یبوست و بیرون آمدن مدفوع با فشار من
یک درس را حداقل دو بار بخوانید
اگر می خواهید در درس خواندن موفق باشید بهتر است که هر کتاب یا مقاله را حداقل دوبار بخوانید و مرور کنید.
زمان خاصی را برای درس خواندن انتخاب کنید
زمان های خاصی را که بهتر یاد می گیرید و انرژی بیشتری دارید برای درس خواند انتخاب کنید.
هر روز مطالعه کنید
هر
روز درس بخوانید، بگذارید درس خواندن جزیی از زندگی روزمره شما شود درست
مثل خوردن و خوابیدن، اگر هر روز مطالعه کنید ذهن شما برای درس خواندن
آمادگی بیشتری خواهد د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها