نتایج جستجو برای عبارت :

رشته رباتیک در املgo

سایت مدرسه رباتيک
کدگذاری رباتيک چیست؟
کدگذاری قبل از شروع کدگذاری روباتیک چیست؟ رباتيک چیست؟ و "برنامه نویسی رباتيک و رباتيک چیست؟" مفهوم جدیدی است که زیر نور دو رشته پدیدار می شود. می خواهم موضوع را لمس کنم.
روبات: دستگاه هایی که می توانند محیط را با کمک سنسورها درک کنند و وضعیتی را که درک می کنند تفسیر و تصمیم بگیرند ، ربات نامیده می شوند.
رباتيک: این فرآیند فرماندهی در جهت مورد نیاز با استفاده از زبانهای رمزگذاری با کمک مدارهای الکترونیک
دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
About 516,000 results (0.34 seconds)Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی - آغازهhttps://aghazeh.com › robotic-and-mechatronic-35091Translate this pageدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی. . ساخت ربات. کتابهای هوش مصنوعی; 3,166 بازدید; 7 سال پیش. به اشتراک بگذارید. برچسب ها. آموزش رباتيک .کتاب مکاترونیک و رباتيک • (مهندسی برق) PowerEnhttps://poweren.ir › کتابTranslate this pageApr 15, 2019 - در کتاب مکاترونیک و رباتيک شما با اصول پا
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
رباتيک آمل
کلاس رباتيک در آمل 
خانه ربایک آمل با مجرب ترین مربیان جهت آموزش دوره های رباتيک مقدماتی ،متوسطه و پیشرفته می باشد
و تحت پوشش شرکت کاکتوس پویان گستر می باشد
با خانه رباتيک شهرستان آمل همراه باشید.
ثبت نام برای پاییز97 آغاز شد
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
تنها مجری کلاس و دوره های رباتيک در آمل را با خانه رباتيک مازندران تحت پوشش شرکت رباتيک کاکتوس دنبال بفرمایید
تخصصی ترین دوره های آموزشی رباتيک در استان مازندران 
تنها مرکز آموزشی رباتيک فنی مهارتی در استان مازندران
دفتر مرکزی شهرستان آمل
با ما همراه باشید
جهت ثبت نام و مشاوره با شماره مربوطه تماس حاصل بفرمایید:09199774784
 دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آموزش ساخت ربات - چند بخشیchand-bakhshi.blogsky.com › post-2. Translate this page نام کتاب : مکاترونیک و رباتيک. نویسنده : مرتضی هومان فرد، محمد جواد فتوحی. تعداد صفحه : 110. حجم فایل : 5,164 Kb. توضیحات : کتابی فوق العاده کاملی که برای . کتاب های آموزشی – رباتيک صدراsadrarobot.com › کتاب-های-آموزشی Translate this page . خرید نیست. کتاب ها و نشریات
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
دانلود pdfکتاب مکاترونیک و رباتيک
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی - آغازهhttps://aghazeh.com › robotic-and-mechatronic-35091Translate this pageدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی. . ساخت ربات. کتابهای هوش مصنوعی; 3,175 بازدید; 7 سال پیش. به اشتراک بگذارید. برچسب ها. آموزش رباتيک .دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک - پارس بوکhttps://www.parsbook.com › دانلود-کتاب-مکاترونیک-و.Translate this pageMay 19, 2011 - توضیحات : کتابی فوق العاده کاملی که برا
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
کلاس رباتيک آمل
کسب مقام اول سوپر تیم لیگ جنگنده هوشمند توسط دانش آموزان شرکت رباتيک کاکتوس در هشتمین دوره ی مسابقات بین المللی و جهانی رباتيک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران۲۰۱۹ و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی
را تبریک عرض می کنیم.
با تشکر از همیاری و سرپرستی ریاست شرکت رباتيک کاکتوس مهندس رضا ابراهیمی

جهت ثبت نام با شماره مربوطه تماس بفرمایید: 09199774784
پر درآمد ترین رشته برق چیست؟
رشته الکترونیک به عنوان پر درآمد ترین رشته برق به شمار می رود. 
این رشته با دستمزد های بالا در کشور های خارجی مورد توجه بسیاری 
از دانشجویان می باشد. میانگین حقوق یک مهندس برق در گرایش 
الکترونیک، سالانه به طور میانگین، 102274دلار می باشد. البته تا به این لحظه
این مبلغ افزایش داشته است. 
به پیوست نکته های مهمی در خصوص انتخاب رشته ارائه می گردد که امیدواریم در انتخاب آگاهانه شما مؤثر باشد
همچنین زیر گروه های رشته تجربی و به طور اختصاصی معرفی رشته های گروه تجربی آورده شده است
موفق باشید
ادامه مطلب
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند. رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
 
ادامه مطلب
روز اول نمایشگاه با حضور علاقمندان به رباتيک در مرکز نمایشگاه رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا برگزار گردید. در این نمایشگاه ربات های مسیر یاب پیشرفته و آنالوگ، ربات های نور یاب، ماشین حساب، ماشین کنترلی با سیم و بی سیم و . به نمایش گذاشته شدند که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. این ربات ها ساخت دانش آموزان رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا بوده است. در این نمایشگاه آقای سجاد عبداله زاده و خانم قربانی به عنوان استاد رباتيک و آق
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند.
رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ایرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه ای رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب شده:3 قاشق غذاخوری
 دارچین:1 قاشق
د
افتخار دیگر شرکت رباتيک کاکتوس به عنوان تنها شرکت آموزشی رباتيک در مهارت گروهی،کارگاهی،فنی تخصصی،خلاقیت و استعدادیابی با گروه سنی8الی19 سال اعم از دختران و پسران با متدد اموزشی در سطح کشور و بین المللی با هدف ساختو تولید در صنعت،کسب تندیس طلایی،اشتغال و کارافرینی در سطح کشور و بین المللی تقدیم به هم استانی ها و شهر همیشه موفق آمل.
 
 
رباتيک محدود نیست،بلکه نامحدود است.
 
 
برای مشاوره با مهندس رضا ابراهیمی با شماره ذیل تماس بگیرید:
091997747
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
رباتيک آمل
کلاس رباتيک در آمل 
خانه ربایک آمل با مجرب ترین مربیان جهت آموزش دوره های رباتيک مقدماتی ،متوسطه و پیشرفته می باشد
و تحت پوشش شرکت کاکتوس پویان گستر می باشد
با خانه رباتيک شهرستان آمل همراه باشید.
ثبت نام برای پاییز97 آغاز شد
شماره تماس جهت ثبت نام: 09199774784
2331 - در حالیکه تا سال
1357، تنها 196 رشته کارشناسی، 182 رشته کارشناسی ارشد و 28 رشته دکترا در
دانشگاه‌های ایران وجود داشت، اما پس از انقلاب‌اسلامی با پیشرفت چشمگیر
علمی در کشور، در سال 1397 این تعداد به‌ترتیب به 914، 1033و 793 رشته
تحصیلی رسیده است.
منبع اینترنتی: www.goo.gl/sMYCJt
دانلود فایل اصلی
روز اول نمایشگاه با حضور علاقمندان به رباتيک در مرکز نمایشگاه رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا برگزار گردید. هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن فعالیتهای آموزشی مرکز علمی دکتر چمران در زمینه آموزش ربات  به دانش آموزان بوده است. در کنار آموزش رباتيک، آموزش مکعب روبیک، ایده پروری و شناسایی استعداد و پژوهش هم مورد توجه می باشند. در این نمایشگاه ربات های مسیر یاب پیشرفته و آنالوگ، ربات های نور یاب، ماشین حساب، ماشین کنترلی با سیم و
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتيک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتيک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتيک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتيک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
مهندسی هوافضا 
مهندسی هوافضا، شاخه‌ای اصلی از رشته‌های مهندسی است که تمرکز اصلی آن بر طراحی هواپیما و فضاپیما می باشد. برای مثال طراحی هواپیما، فضاپیما، ماهواره، ماهواره‌برها و .
 
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانایی‌ها،بازارکار،درآمدوحقوق
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانایی‌های مورد نیاز یک مهندس هوافضا،هدف،درس‌های‌ این‌ رشتهدر طول‌ تحصیل،مسئولیت ها و وظایف،مهارت و توانمندی ها،مهارت های .
 
معرفی رشته هوافضا 
 بسیاری از دا
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
رشته های بین رشته ای خیلی قشنگن.
 
یه مخلوط از شیمی و فیزیک و زیست و امار واقعا قشنگ میکنه ریسرچ رو،
حالا من کامپیوتر و اقتصاد و تکامل و بایواینفورمتیک رو هم دارم وارد میکنم :)
 
واقعا رشته های قشنگین.
 
خدایی نچرال ساینسس و کلا ساینس خیلی قشنگه.
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند.
در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ایرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه ای رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب
کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، نسبت به اصلاح انتخاب رشته خود بپردازند. با توجه به زمان مقرر شده برای این کار، لازم است نسبت به ویرایش کد رشته محل های خود اقدام نمایید. ویرایش انتخاب رشته تنها با سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد.  داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نموده‌اند می‌توانند در نیمه تیرماه لغایت اواخر تیر، نسبت به ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 اقدام نمایند. خوشبخت
پاورپوینت تربیت بدنی | دانلود رایگان پاورپوینت 
دانلود پاورپوینت های رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی. در این قسمت . دانلود تحقیق آماده تربیت بدنی با عنوان ژیمناستیک . آشنایی با اصول بهداشت و تغذیه ورزشی.
 
دانلود پاورپوینت درس آشنایی با رشته های ورزشی رشته پینگ
توضیحات فایل: دانلود پاورپوینت درس آشنایی با رشته های ورزشی رشته پینگ پنگ. کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت درس آشنایی با رشته .
 
دانلود پاورپوینت درس آسیب شناسی ورزشی 20
کوه های ممو واقع در 60 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده که این رشته کوه، بین شهر های بیضا و کامفیروز می باشد. در واقع کوه های بین روستای تنگ تور بیضا تا روستای خواجه کامفیروز را رشته کوه ممو می گویند.
این رشته کوه دارای جاذبه های تفریحی بسیاری می باشد،
فرآیند انتخاب رشته دانش اموزان سال نهمانتخاب رشته100 نمره دارهازاین 100نمره 10نمره سهم دبیر 10نمره مشاور .10نمره خود دانش اموز برحسب علاقه ای که به رشته هادارد .5نمره والدین.15 نمره ازمون استعداد و15 نمره ازمون علاقه که به صورت اینترنتی ودر اواخر سال برگزارخواهدشد.مجموعا65 نمره.35نمره باقیمانده مربوط به معدل سال نهم و کسب حدنصاب نمرات 3سال راهنمایی استکه این حدنصاب برای رشته های مختلف متفاوت استرشته های تحصیلی شامل; علوم انسانی,تجربی,ریاضی,فنی حر
دنا، کوه دنا یا رشته‌کوه دنا، بلندترین و بزرگ‌ترین چین‌خوردگی رشته‌کوه بزرگ زاگرس محسوب می‌شود و دارای خط‌الرأسی به طول تقریبی ۹۰ کیلومتر است. نام این کوه برگرفته از شهری باستانی دهنار (ده انار) در دامنه جنوبی کوه می باشد که آثار ویرانه های ان‌ در نزدیکی روستاهای خونگاه و دشت رز شهرستان دنا مشهود است.
ادامه مطلب
سلام خدمت عزیزان
سوالم اینه که رشته علوم تربیتی چه جور رشته ای هست و آینده تحصیلی اون چطوره؟ کسانی که در این رشته تحصیل میکنن از این رشته راضی هستن ؟ بنده خودم کارشناسی یک رشته دیگه هستم و میخوام ارشد رو رشته علوم تربیتی شرکت کنم ؟
اجازه شرکت در ارشد این رشته رو دارم ؟ یا این که محدودیتی نداره و میتونم شرکت کنم و اگر میشه شرکت کرد برای مقطع ارشد ظرفیت کمی رو میگیرن یا ظرفیت بیشتری رو ؟ 
ممنون میشم اگه پاسخ بدید
تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98
عدم دقت دانشگاه آزاد در انتخاب کدرشته های دکتری 98 داوطلبان آزمون این دانشگاه را با مشکل روبرو کرده است.
به گزارش پی اچ دی تست، از روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه، زمان انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد آغاز شده است و داوطلبان تا روز 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 آزاد، نسبت به انتخاب رشته در سایت مرکز آزمون اقدام کنند.
اما طی روزهای گذشته، برخی داوطلبان در هنگام انتخاب ر
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . 
در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار م
من فعلا ایران میمونم .
امکان رفتن دارم اما به دلایلی الان نمیتونم برم . 
همین جا آزمون تخصص میدم .
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم . 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها .
من اون رشته ای رو که دوست دارم میرم .
بذار بگن کم آورده بوده این رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده این رشته .
به درک که میگن پول توش نیست ، این نیست اون نیست.
من دوست دارم.
من عاشق رشته ی داخلیم.
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد.
و احتمالا بین
سلام برنامه دریافت رشته و چاپ مع رشته در جاوا و براتون گذاشتم به مدل های مختلفی میشه این برنامه و نوشت ولی من از راحت ترین راه استفاده کردم. جاوا یکسری تابع و کلاس هایی و خودش داره مثلا تابع Math.sqrt() محاسبه جذر عدد و غیره. امروز در برنامه از کلاس StringBuffer و تابع reverse استفاده کردم.
کد برنامه: 
import java.util.Scanner;
class Main {
public static void main(String[] args) {
System.out.println ( "رشته خود را وارد بکنید:" );
Scanner input = new Scanner ( System.in );
String inputStringUser = input.nextLine ();
//دری
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
کلاس رباتيک آمل
کسب مقام اول سوپر تیم لیگ جنگنده هوشمند توسط دانش آموزان شرکت رباتيک کاکتوس در هشتمین دوره ی مسابقات بین المللی و جهانی رباتيک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران۲۰۱۹ و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی
را تبریک عرض می کنیم.
با تشکر از همیاری و سرپرستی ریاست شرکت رباتيک کاکتوس مهندس رضا ابراهیمی

جهت ثبت نام با شماره مربوطه تماس بفرمایید: 09199774784
امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته سال تحصیلی 95-96 نظری و کاردانش به شاخه فنی و حرفه ای در سامانه متوسطه دوم ایجاد شده است.مدارس محترم برای دریافت اطلاعات مورد نظر باید گزینه "دریافت اطلاعات تغییر رشته" را در "عملیات اصلی" اجرا نمایند.شایان ذکر است ابتدا باید اطلاعات سوابق از سیستم دانا دریافت شده و سپس اطلاعات تغییر رشته از سناد دریافت شود.
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
محیا دارابیان در رشته سنگ نوردی قهرمان آسیا شد
اخبار ورزشی مجله زیبا - در روز نخست این رقابت‌ها در رشته‌ی بولدرینگ، محیا دارابیان در رده سنی نوجوان A و در رشته بولدرینگ بر سکوی نخست مسابقات ایستاد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
 
دانلود گزارش کارورزی 3 رشته زبان انگلیسی (کنش پژوهی) 
کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی 3 رشته زبان انگلیسی (کنش پژوهی) با فرمت پی دی اف در 102 صفحه م باشد که پس از پرداخت .
 
دانلود گزارش کارورزی 3 رشته زبان انگلیسی 
Jun 16, 2019 - کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی 3 رشته زبان انگلیسی (کنش پژوهی) با فرمت پی دی اف در 102 صفحه می باشد که پس از .
 
گزارش کارورزی رشته زبان انگلیسی 
Mar 15, 2019 - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی گز
کلاس رباتيک کاملا تخصصی آمل در خانه رباتيک
خانه رباتيک آمل تحت پوشش شرکت کاکتوس پویان گستر می باشد 
با کادری مجرب و تجربه بالا 
اموزش تمامی دوره های (الکترونیک مکانیک برنامه نویسی)
کیفیت خلاقیت اعتماد سه اصل مهم ما در کارمان است 
همشهریان و هم استانی های عزیز اعتماد و رضایت شما در اولویت ما قرار دارد 
(مشاوره رایگان)
جهت اطلاعات بیشتر با شماره مربوطه ارتباط بفرمایید:
مدیرت مهندس ابراهیمی:  09199774784
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
 آموزش درست کردن آش رشته برای 4 نفر
مواد لازم برای تهیه آش رشته
حبوبات لازم

نخود ، لوبیا قرمزو لوبیا چیتی 40 گرم یا معادل 1/4 لیوان
عدس ریز  50 گرم

پیاز متوسط 3 عدد
 روغن به مقدار لازم
زرد چوبه  1 قاشق غذا خوری 
اسفناج 20 گرم  معادل 10 عدد برگ متوسط 
جعفری 20 گرم  معادل 10 عدد 
تره 30  گرم  معادل 15 شاخه تره
شوید  10 گرم  معادل 10 شاخه
گشنیز 20  گرم  معادل 30 شاخه
نعناع خشک  2 قاشق غذا خوری
رشته آش  70 گرم
سیر 2 حبه
کشک 2 قاشق غذا خوری 
آرد  2 قاشق غذاخوری
 ن
بازار کار رشته حسابداری – درآمد و آینده شغلی

برای فارغ التحصیل رشته حسابداری، فرصت های شغلی در بازار کار رشته حسابداری به چه صورت است؟
آیا دانشجویی که در این رشته تحصیل می کند می تواند بدون دغدغه از آینده شغلی خود، دوران تحصیل را بگذراند؟
ادامه مطلب
 آموزش درست کردن آش رشته برای 4 نفر
مواد لازم برای تهیه آش رشته
حبوبات لازم
نخود ، لوبیا قرمزو لوبیا چیتی 40 گرم یا معادل 1/4 لیوان
عدس ریز  50 گرم

پیاز متوسط 3 عدد
 روغن به مقدار لازم
زرد چوبه  1 قاشق غذا خوری 
اسفناج 20 گرم  معادل 10 عدد برگ متوسط 
جعفری 20 گرم  معادل 10 عدد 
تره 30  گرم  معادل 15 شاخه تره
شوید  10 گرم  معادل 10 شاخه
گشنیز 20  گرم  معادل 30 شاخه
نعناع خشک  2 قاشق غذا خوری
رشته آش  70 گرم
سیر 2 حبه
کشک 2 قاشق غذا خوری 
آرد  2 قاشق غذاخوری
 نم
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته
سوپ رشته که با موادی همچون گوشت مرغ، رشته فرنگی، هویچ، قارچ، سیب زمینی و نخود تهیه می شود، که بسیار مقوی و خوشمزه می باشد. به همین علت این سوپ به عنوان غذای کامل برای بهبود حال افراد سرماخورده بسیار مفید می باشد. همچنین می توان سوپ رشته را به عنوان پیش غذا تهیه کرد. از این رو، طرز تهیه سوپ رشته فرنگی را در این بخش از هنر در خانه به اشتراک گذاشته ایم، که امیدواریم از تهیه آن لذت ببرید
مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ رشته فرنگی عبارت است از
رشته فرنگ
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
آشنایی با رشته مهندسی کامپیوتر
یکی از رشته‌های پرطرف‌دار در دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر» است. در ایران، این رشته شامل سه یا چهار زیررشته مهم است که عبارتند از نرم‌افزار»، معماری سیستم‌های کامپیوتری»، رایانش امن» و فناوری اطلاعات». اما در تعریف ارائه شده از سوی انجمن بین‌المللی ACM منظور از رشته مهندسی کامپیوتر» چیزی است که در ایران با گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری» (همان رشته مهندسی سخت‌افزار» سابق) شناخته می‌شود.
در این مطلب به معرفی رشته مهندسی کامپیوتر پرداخته‌ایم و سعی کرده‌ایم تناسب آن با روحیات افراد، دروسی که برای موفقیت در این رشته مهندسی باید در آن‌ها پایه‌ای قوی‌تر داشت، گرایش‌های آن، بازار کار و سایر موارد مرتبط را مورد بررسی قرار دهیم.
ادامه مطلب
جزییات انتخاب رشته کنکور سراسری 99
انتخاب رشته دانشگاه های  دولتی روزانه
انتخاب رشته دانشگاه های دولتی شبانه
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه های پیام نور
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه های غیر انتفاعی
انتخاب رشته دانشگاه های پردیس
بدون شک یکی از مهم ترین مراحل در زندگی هر شخص انتخاب رشته کنکور سراسری است ، انتخابی که در مراحل بعدی زندگی شخص نیز تاثیر عمده ای خواهد گذاشت بنا براین باید در انتخاب رشته کنکور سراسری نهایت دقت را به عمل آ
نقش انتخاب رشته ارشد در آینده شغلی
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
چگونگی فرایند انتخاب رشته کنکور ارشد 99
نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته ارشد، از اجبار تا واقعیت
انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی تجربه رقابت سنگین کنکور سراسری را در کارنامه خود دارند و با آگاهی از شرایط موجود بار دیگر پا به عرصه رقابت کنکور گذاشته اند اما ب
 آموزش درست کردن آش رشته برای 4 نفر
مواد لازم برای تهیه آش رشته
حبوبات لازم
نخود ، لوبیا قرمزو لوبیا چیتی 40 گرم یا معادل 1/4 لیوان
عدس ریز  50 گرم

پیاز متوسط 3 عدد
 روغن به مقدار لازم
زرد چوبه  1 قاشق غذا خوری 
اسفناج 20 گرم  معادل 10 عدد برگ متوسط 
جعفری 20 گرم  معادل 10 عدد 
تره 30  گرم  معادل 15 شاخه تره
شوید  10 گرم  معادل 10 شاخه
گشنیز 20  گرم  معادل 30 شاخه
نعناع خشک  2 قاشق غذا خوری
رشته آش  70 گرم
سیر 2 حبه
کشک 2 قاشق غذا خوری 
آرد  2 قاشق غذاخوری
 نم
آش رشته
, طرز تهیه آش رشته ، کم کم که به روزهای سرد سال نزدیک می شویم، یکی از
غذاهایی که خوردنش در سرما خالی از لذت نیست آش رشته است. این آش با طعم
دلچسب و لذیذ خود برای همه یادآور دورهمی های گرم و خاطره های خانوادگی
است، در این مطلب از آموزش آشپزی قصد داریم روش تهیه آش رشته را بصورت اصولی‌ آموزش دهیم.




طرز تهیه آش رشته نذری
از خوراک های محبوب ایرانی می توان به آش اشاره کرد که این محبوبیت در
فصل سرما دوچندان می شود. در اکثر مواقع و با توجه به ذ
جدول پخش برنامه #مدرسه_تلویزیونی ایران از 
#شبکه_آموزش_سیما :
روز یکشنبه ۲۵ اسفند 
—————————
#متوسطه_اول :
 
ازساعت 8 صبح تا 8.30 درس ریاضی پایه هفتم
 
از ساعت 8.30 تا 9 درس کاروفناوری پایه نهم
 
ساعت 9 تا 9.30 درس ریاضی پایه هشتم
 
ساعت 9.30 تا 10 درس علوم تجربی پایه هفتم
 
—————————
دوره #ابتدایی :
 
ازساعت 10.05 تا 10.45 بازی وریاضی پایه اول دبستان
 
از ساعت 10.45 تا 11.20 فارسی و نگارش پایه دوم دبستان 
 
 از ساعت 11.25 تا 12 فارسی و نگارش سوم دبستان 
 
از
چه سال سختیه امسال.
فکر می کردم انتخاب رشته کار سختیه_ناگفته نماند که هنوز لنگ در هوام_اما معلوم شد که انتخاب مدرسه از اونم سخت تره، مخصوصا برای کسی که نه رشته ش معلومه و نه محل زندگیش. اصلا باشه، برای مدرس وقت هست، اما انتخاب رشته.
دوست دارم چشمام رو ببندم و وقتی بازشون کردم، ببینم تابستون شده و منم انتخابمو کردم.
 
رشته های پر طرفدار در گروه انسانی
رشته علوم انسانی بعد از رشته تجربی پر جمعیت ترین رشته از نظر تعداد شرکت کننده در کنکور سراسری است.
برای قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور انسانی کسب درصدهای بالاتر در دروس اختصاصی و عمومی اامی است. در زمان انتخاب رشته، داوطلب بر اساس علاقه و با توجه به اطلاعاتی که از رشته های علوم انسانی کسب کرده است، بهترین ها را انتخاب می کند.
کسب اطلاعات از آینده شغلی یکی از مهم ترین موارد قبل از انتخاب رشته در علوم ان
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد98 نیز همانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 داوطلبان می توانند بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سراسری و کسب کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد می توانند در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می باشد که در رشته گروه پزشکی رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مختلف پیراپزشکی مانند هوشبری، اتاق عمل، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های مرتبط حضور دار
خانواده های محترم لطفا فرزندانتان را در کلاس هایی که از پکیج استفاده می شود ثبت نام نکنید 
رباتيک پکیج نیست رباتيک محدود نیست رباتيک را نمیشه در عرض یکسال دوره ببینن لطفا حتما با ما برای مشاوره دقیق تر ارتباز بگیرید
سابقه فعالیت در حوزه رباتيک 8 سال می باشد
و سوابق مختلفی در عرصه های بین المللی و  جهانی همچون چین ، مکزیک ، استانبول و روسیه و کره جنوبی را در کارنامه خروجی شرکت روباتیک کاکتوس جهت فعالیت دانش آموزان داریم 
و اشاره کنم به این که
کلیه داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت نموده اند و در وارد نمودن کد رشته محل های دچار خطا شده اند، می‌توانند در زمان ویرایش اطلاعات انتخاب رشته ارشد سراسری ، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پس از مهلت قرار داده شده ، سامانه بسته خواهد شدو امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.
داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می‌نمایند با توجه به رتبه و تراز خود ، دست به انتخاب رشته می زنند. با توجه به ظرفیت پذیرش در ه
 شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.
یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر است. افراد زیادی مایلند در این رشته تحصیل کنند و در شغل های مختلف و بسیار متنوعی که مربوط به آن است شاغل شوند. با پرشین وی همراه باشید تا درباره رشته کامپیوتر و آینده شغلی آن در ایران بی
با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی .
به نظر شما در رشته کتابداری (علم اطلاعات و دانش شناسی )تحصیل کنیم یا نه !؟؟
متاسفانه باید بگم که رشته کتابداری که در سال ۹۲ با تغییر نام همراه شد و اکثرا بخاطر این تغییر نام و عدم اطلاع از رشته ای که به آن عنوان خفنی داده شده و منجر شد تا  مسیر زندگی خیلی ها تغییر کرده و آینده تحصیلی آنها تباه شده است .
الان نزدیک به چند سال است که نهاد کتابخانه ها به طور رسمی استخدام ندارند و فارغ التحصیلان این رشته در بیکا
من یک عدد عاشق رشته هستم
خیلی دوست دارم
به حد مرگ رشته دوست دارم
رشته خالی دم نکشیده بدون مایع ماکارونی دوست دارم
با مایعم دوست دارم
هر چقدرم رشته نازک تر خوشمزه تر
یعنی بین رشته ها از همه بیشتر عاشق ورمیشلم
بعضی وقتا ابو میذارم جوش بیاد بعد یکی دو تا حلقه ورمیشل میندازم داخلش.نرم بشه.نمک میزنم میخورمشخالی خالی
تازه رشته ها رو هم به هیچ وجه اصلا نباید بشی.همونجوری دراز دراز باید بپپزی.مگه برنجه که میشنش؟!!اگه غذای کوتاه میخواین خب برنج
سلام 
من فوق دیپلم رشته کامپیوتر گرفتم، 20 سالمه، علاقه ای به رشتم ندارم و فکر میکنم درس های عملی را دیگه دوس ندارم و رشته حقوق خیلی دوست دارم، کنکور سراسری هم باید شرکت کنم، بعد افراد میگن رشته حقوق خیلی سخته و بازار کار نداره و یک سری توانایی میخواد که باید تو وجودت ببینی بعد بری رشته حقوق، به نظرتون چیکار کنم راهنماییم کنید؟  
مشاوره برای انتخاب رشته چه ضرورتی دارد؟ انتخاب رشته یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی هر فردی است و تأثیر زیادی در سرنوشت او می‌گذارد. به همین دلیل لازم است تا با دقت و آگاهی کافی انجام شود. انتخاب رشته در ابتدا برای مشخص کردن رشته‌ی مورد نظر (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) در دبیرستان و بعد از آن برای ورود به زمینه مورد علاقه در دانشگاه لازم است و اغلب محصلان را با چالش‌های زیادی رو به رو می‌کند. هرچقدر فرد رتبه‌ی بهتری داشته باشد انتخاب رش
داوطلبینی که رشته تحصیلی آن‌ها مهندسی مکانیک بدون گرایش است نگران نباشند. در آزمون نظام مهندسی رشته ی اصلی مهندسی مکانیک-سیالات است اما در آخرین مصوبه ی شورای هم ارزی رشته ها (قابل دریافت در لینک زیر)، چند رشته از جمله مهندسی مکانیک بدون گرایش نیز هم ارز با این رشته در نظر گرفته شده و بدون نیاز به گذراندن واحد خاصی، داوطلبین تأسیسات مکانیکی چه در رشته نظارت و چه در رشته طراحی می توانند پروانه کار اخذ کنند.
آخرین مصوبه شورای هم ارزیر رشته ها 
رشته حسابداری چیست ؟ 
 
حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج به‌صورت گزارش‌هایی به مدیران سازمان یا شرکت جهت تصمیم گیری مناسب، درست و به‌مو‌قع است. در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامتمالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد. رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توان
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
بوسیله گزارش فارس، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته که بخاطر ادامه درس در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز شده اند، از چهارشنبه ۲۶ تیر ماه می توانند انتخاب لفافه خود را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای اتمام فرم انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که بر اساس ترامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش سرزمین حلال به تفویض رشته شده اند و رشته غبطه متناسب با کد لفافه امتحانی وی در دانشگاه آزاد دایر است، ت
تفاوت رشته تجربی از نظر تحصیل با سایر رشته ها
آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری نشان می دهد که اکثر داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت میکنند
و می توان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلی ترین دروس رشته تجربی است ،
اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی می گیرد
لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب می کند حتما برای رسیدن به موفقیت ، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد.
کنکور رشته تجربی دارای ۵ زی
دانلودpdf کتاب پزشکی قانونی برای دانشجویان رشته حقوق
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 ثانیه)اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود کتاب پزشکی قانونی برای دانشجویان رشته حقوق .samta.samt.ac.ir › content › پزشکی-قانونی-برای-دانشجویان-رشته-حقوقرتبه: ۴٫۶ - ‏۵ مروردر مصر از نظر پزشکی قانونی جراحات، به خصوص زخمهای ناشی از اجسام برنده شناخته شده بود، ن حامله از تحمل مجازات تا هنگام وضع حمل معاف بودند و سقط جنین جنایی .دانلود کتاب پزشکی قانونی (برا
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
رشته گرافیک از رشته‌هایی است که در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها تدریس می شود و بخاطر تنوع شاخه‌هایی که این رشته دارد فرد دانش آموخته در صورتیکه خلاقیت و پشتکار بالایی داشته باشد می‌تواند در زمینه‌های مختلفی شروع به کار کند. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

ادامه مطلب
معرفی رشته دبیری الهیات و معارف اسلامی در این قسمت بیان خواهد شد. ورود به رشته های علوم انسانی در دانشگاه بخصوص الهیـات و معارف اسلامی نیازمند ویژگی هایی است که انصافا تا آنها را در خودتان نداشتیـد وارد این رشته نشوید ؛ چون کلا برایتان می شود اعصاب خوردی و هیچ راه فراری هم نخواهید داشت ! اولین ویژگی که شما برای ورود به این رشته باید داشته باشید علاقه به یادگیـری معارف اسلامـی در قالب علوم مختلف مثل فقه، تاریخ، علم الحدیث، تفسیر قرآن و . می ب
کارگاه روباتیک آمل با کادری مجرب و متخصص در سطح بین المللی و جهانی آماده آموزش رباتيک به دانش آموزان شهرستان آمل و استان مازندران می باشد 
خلاقیت رباتيک بطور منحصر بفردی در شرکت روباتیک کاکتوس اجرا می شود.

شماره جهت مشاوره و ثبت نام : 09199774784
مشاوره تحصیلی در چه زمینه هایی میباشد؟
انتخاب رشته
کسب بالاترین جایگاه دانشگاهی در دانشگاههای سراسری و آزاد با توجه به رتبه
همزمان سازی شغل با انتخاب رسته
پیشنهاد بهترین دانشگاهها
انتخاب رشته هایی با درآمدهای عالی
آینده نگری تحصیلی رشته های دانشگاهی
وسایرموارد
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
چقدر سخته تو خونه یه پشت کنکوری داریهیچ کاری نمیتونی بکنی که متقاعدش کنیاگه بچه ها میگن هیچ رشته ای تو ریاضی بازار کار ندارهوضعیت مملکت فلانه و بهمانهتو بیخیال!!تو داری میری دنبال هدفت پس چرا انقدر تنبلی میکنی؟!همه اینا رو که بهش میگم یه نگاه عاقل اندر سفیهانه میندازه بهم میگه:تو خودت رفتی یه دانشگاه چرت با یه رشته چرت تر پس حرف نزن.آقا رشته من چرته درست.دانشگاه تاپ هم نرفتم درستولی من دوست دارم رشته مو حتی اگه بازار کار نداشته باشه :(چرا اف
لیست رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 98
لیست رشته های کاردانی به کارشناسی 98 امسال شامل 66 رشته می باشد که در بین آنها:

16 رشته با آزمون
50 رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون

می باشد که زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 تاریخ 10 تا 16 اردیبهشت ماه سال 1398 می باشد در این مقاله سعی داریم لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته را همراه با جدول توضیح داده و همچنین نحوه و شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 و ثبت نام کاردا
لیست رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 98
لیست رشته های کاردانی به کارشناسی 98 امسال شامل 66 رشته می باشد که در بین آنها:

16 رشته با آزمون
50 رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون

می باشد که زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 تاریخ 10 تا 16 اردیبهشت ماه سال 1398 می باشد در این مقاله سعی داریم لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته را همراه با جدول توضیح داده و همچنین نحوه و شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 و ثبت نام کاردا
داوطلبینی که رشته تحصیلی آن‌ها مهندسی مکانیک بدون گرایش است نگران نباشند. در آزمون نظام مهندسی رشته ی اصلی مهندسی مکانیک-سیالات است اما در آخرین مصوبه ی شورای هم ارزی رشته ها (قابل دریافت در لینک زیر)، چند رشته از جمله مهندسی مکانیک بدون گرایش نیز هم ارز با این رشته در نظر گرفته شده و بدون نیاز به گذراندن واحد خاصی، داوطلبین تأسیسات مکانیکی چه در رشته نظارت و چه در رشته طراحی می توانند پروانه کار اخذ کنند.
آخرین مصوبه شورای هم ارزی ر رشته ها
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
اطلاعاتی در مورد ارشو و انتخاب رشته آن
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
زمان انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته آزاد
اطلا
تحصیل در رشته های دارای تعهد خدمت به چه صورت است
رشته های دارای تعهد خدمت؛ بدون
شک وقتی این جمله را می شنوید و همانطور که از نامش مشخص است متوجه این
موضوع می شوید که باید در قبال تحصیل در رشته هایی که تحت عنوان تعهد خدمت
ارائه می شوند،متعهد شوید.
اما یعنی چه ؟ می دانید که تحصیل در رشته های
پزشکی در میان دیگر رشته ها طرفداران بسیاری دارد و هر ساله شاهد رقابت
شدید داوطلبان تجربی برای کسب رتبه قبولی در کنکور تجربی و تحصیل در رشته
های پزشکی هس
مدرسه رباتيک یک مدرسه نو پا و یگ استارتاپ جدید می باشد که با هدف اینکه یگ منبع معتبر در میان مردم و یگ منبع اصلی رباتيک باشد کار خود را شروع کرده است جالب است که بدانید آموزش های آنلاین و غیر حضوری از خدمات این این شرکت می باشد در کنار اموزش هایشان قطعات الکترونیکی بسیار ارزان است از دیگر خدمات این وبسایت این است شما می توانید ربات های ساخته شده ی خود را بفروش برسانید کافیست به سایتشان سر بزنید و به قسمت نمایشگاه رباتيک بروید 
و شما می توان
رشته های هنرستان در چهار زمینه اصلی دسته بندی میشن. این تقسیم بندی ها عبارتند از : ۱- صنعت ۲- کشاورزی ۳- هنر ۴- خدمات. رشته شبکه و نرم افزار رایانه در دسته صنعت قرار میگیره.  مهمترین و تعیین کننده  درس برای این رشته در سه ساله اول متوسطه، درس کار و فناوری هستش که از همه ضریبش بیشتره بعد از اون  تربیت بدنی و سلامت. ضرایب دروس ریاضی و فرهنگ و هنر و علوم تجربی هم کمی تعیین کننده  است.
بعد از انجام هدایت تحصیلی که در خردادماه و پایان سال تحصیلی انجام م
پایتون از یک کاراکتر پشتیبانی نمی کند ، و کاراکتر های تک را به عنوان رشته هایی با طول یک ، و یا substring در نظر می گیرد.
برای بدست آوردن زیر رشته از براکت های مربعی به همراه شاخص ابتدا و انتها استفاده می کنیم.
var1 = Guru99!”
var2 = Software Testing”
print (var1[0]:”,var1[0])
print (var2[1:5]:”,var2[1:5])
عملگر های مختلف رشته
عملگرهای رشته ای مختلفی وجود دارد که می توانند به روش های مختلفی مانند اتصال رشته های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
فرض کنید اگر a = guru و b = 99 باشد ، آنگاه a
نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
این پاورپوینت در 24 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام،پیدایش زاگرس در منابع داخلی و خارجی،عجایب رشته کوه های زاگرس، معرفی کامل رشته کوه های زاگرس و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد رشته کوه های زاگرس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
رباتيک
دوستان این پست رو جدیداً برای علاقه مندان به کار در ضمینه رباتيک ،مکاترونیک ، میکرو کنترل طراحی کردم لطفا نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در زیر این پست کامنت کنید. لینک جزوه های مربوط به رباتيک را در پایین برای دانلود میزارم. باتشکر سید محمد هیبتی
برای دانلود جزوه الکترونیک(3.47mb)،( میکروپروسسور و میکرو کنترل ) (8.28mb)و مکاترونیک ( 5.24mb) بر روی اسم آن کلیک نمایید.
میدونی، من با روحیات خودم آشنام‌. تابستون امسال هم فقط خودم میدونم چه خون دلی خوردم سر اینکه به خودم بقبولونم فلان رشته رشته ی خوبیه ، و خب اولین تا آخرین کد رشته ای که وارد کردم برای انتخاب رشته ، همون بود. اما ، نه از سر علاقه. از سر اجبار ، که تنها رشته ای بود که تراز قبولیش به ترازم می‌خورد. تمام طول تابستون از ته ته دل غمگین بودم ، بابت اینکه دانشگاه آزاد قبول میشم ، اونم شهرستان ، با این هزینه های سنگیییین ، شیفت شب ، بار مسئولیتی که جونِ
میدونی، من با روحیات خودم آشنام‌. تابستون امسال هم فقط خودم میدونم چه خون دلی خوردم سر اینکه به خودم بقبولونم فلان رشته رشته ی خوبیه ، و خب اولین تا آخرین کد رشته ای که وارد کردم برای انتخاب رشته ، همون بود. اما ، نه از سر علاقه. از سر اجبار ، که تنها رشته ای بود که تراز قبولیش به ترازم می‌خورد. تمام طول تابستون از ته ته دل غمگین بودم ، بابت اینکه دانشگاه آزاد قبول میشم ، اونم شهرستان ، با این هزینه های سنگیییین ، شیفت شب ، بار مسئولیتی که جونِ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها