نتایج جستجو برای عبارت :

رشته رباتیک در امل

سایت مدرسه رباتيک
کدگذاری رباتيک چیست؟
کدگذاری قبل از شروع کدگذاری روباتیک چیست؟ رباتيک چیست؟ و "برنامه نویسی رباتيک و رباتيک چیست؟" مفهوم جدیدی است که زیر نور دو رشته پدیدار می شود. می خواهم موضوع را لمس کنم.
روبات: دستگاه هایی که می توانند محیط را با کمک سنسورها درک کنند و وضعیتی را که درک می کنند تفسیر و تصمیم بگیرند ، ربات نامیده می شوند.
رباتيک: این فرآیند فرماندهی در جهت مورد نیاز با استفاده از زبانهای رمزگذاری با کمک مدارهای الکترونیک
دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
About 516,000 results (0.34 seconds)Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی - آغازهhttps://aghazeh.com › robotic-and-mechatronic-35091Translate this pageدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی. . ساخت ربات. کتابهای هوش مصنوعی; 3,166 بازدید; 7 سال پیش. به اشتراک بگذارید. برچسب ها. آموزش رباتيک .کتاب مکاترونیک و رباتيک • (مهندسی برق) PowerEnhttps://poweren.ir › کتابTranslate this pageApr 15, 2019 - در کتاب مکاترونیک و رباتيک شما با اصول پا
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
رباتيک آمل
کلاس رباتيک در آمل 
خانه ربایک آمل با مجرب ترین مربیان جهت آموزش دوره های رباتيک مقدماتی ،متوسطه و پیشرفته می باشد
و تحت پوشش شرکت کاکتوس پویان گستر می باشد
با خانه رباتيک شهرستان آمل همراه باشید.
ثبت نام برای پاییز97 آغاز شد
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
تنها مجری کلاس و دوره های رباتيک در آمل را با خانه رباتيک مازندران تحت پوشش شرکت رباتيک کاکتوس دنبال بفرمایید
تخصصی ترین دوره های آموزشی رباتيک در استان مازندران 
تنها مرکز آموزشی رباتيک فنی مهارتی در استان مازندران
دفتر مرکزی شهرستان آمل
با ما همراه باشید
جهت ثبت نام و مشاوره با شماره مربوطه تماس حاصل بفرمایید:09199774784
 دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آموزش ساخت ربات - چند بخشیchand-bakhshi.blogsky.com › post-2. Translate this page نام کتاب : مکاترونیک و رباتيک. نویسنده : مرتضی هومان فرد، محمد جواد فتوحی. تعداد صفحه : 110. حجم فایل : 5,164 Kb. توضیحات : کتابی فوق العاده کاملی که برای . کتاب های آموزشی – رباتيک صدراsadrarobot.com › کتاب-های-آموزشی Translate this page . خرید نیست. کتاب ها و نشریات
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
دانلود pdfکتاب مکاترونیک و رباتيک
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی - آغازهhttps://aghazeh.com › robotic-and-mechatronic-35091Translate this pageدانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک به زبان فارسی. . ساخت ربات. کتابهای هوش مصنوعی; 3,175 بازدید; 7 سال پیش. به اشتراک بگذارید. برچسب ها. آموزش رباتيک .دانلود کتاب مکاترونیک و رباتيک - پارس بوکhttps://www.parsbook.com › دانلود-کتاب-مکاترونیک-و.Translate this pageMay 19, 2011 - توضیحات : کتابی فوق العاده کاملی که برا
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
کلاس رباتيک آمل
کسب مقام اول سوپر تیم لیگ جنگنده هوشمند توسط دانش آموزان شرکت رباتيک کاکتوس در هشتمین دوره ی مسابقات بین المللی و جهانی رباتيک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران۲۰۱۹ و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی
را تبریک عرض می کنیم.
با تشکر از همیاری و سرپرستی ریاست شرکت رباتيک کاکتوس مهندس رضا ابراهیمی

جهت ثبت نام با شماره مربوطه تماس بفرمایید: 09199774784
به پیوست نکته های مهمی در خصوص انتخاب رشته ارائه می گردد که امیدواریم در انتخاب آگاهانه شما مؤثر باشد
همچنین زیر گروه های رشته تجربی و به طور اختصاصی معرفی رشته های گروه تجربی آورده شده است
موفق باشید
ادامه مطلب
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند. رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
 
ادامه مطلب
روز اول نمایشگاه با حضور علاقمندان به رباتيک در مرکز نمایشگاه رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا برگزار گردید. در این نمایشگاه ربات های مسیر یاب پیشرفته و آنالوگ، ربات های نور یاب، ماشین حساب، ماشین کنترلی با سیم و بی سیم و . به نمایش گذاشته شدند که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. این ربات ها ساخت دانش آموزان رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا بوده است. در این نمایشگاه آقای سجاد عبداله زاده و خانم قربانی به عنوان استاد رباتيک و آق
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند.
رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ایرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه ای رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب شده:3 قاشق غذاخوری
 دارچین:1 قاشق
د
افتخار دیگر شرکت رباتيک کاکتوس به عنوان تنها شرکت آموزشی رباتيک در مهارت گروهی،کارگاهی،فنی تخصصی،خلاقیت و استعدادیابی با گروه سنی8الی19 سال اعم از دختران و پسران با متدد اموزشی در سطح کشور و بین المللی با هدف ساختو تولید در صنعت،کسب تندیس طلایی،اشتغال و کارافرینی در سطح کشور و بین المللی تقدیم به هم استانی ها و شهر همیشه موفق آمل.
 
 
رباتيک محدود نیست،بلکه نامحدود است.
 
 
برای مشاوره با مهندس رضا ابراهیمی با شماره ذیل تماس بگیرید:
091997747
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
رباتيک آمل
کلاس رباتيک در آمل 
خانه ربایک آمل با مجرب ترین مربیان جهت آموزش دوره های رباتيک مقدماتی ،متوسطه و پیشرفته می باشد
و تحت پوشش شرکت کاکتوس پویان گستر می باشد
با خانه رباتيک شهرستان آمل همراه باشید.
ثبت نام برای پاییز97 آغاز شد
شماره تماس جهت ثبت نام: 09199774784
2331 - در حالیکه تا سال
1357، تنها 196 رشته کارشناسی، 182 رشته کارشناسی ارشد و 28 رشته دکترا در
دانشگاه‌های ایران وجود داشت، اما پس از انقلاب‌اسلامی با پیشرفت چشمگیر
علمی در کشور، در سال 1397 این تعداد به‌ترتیب به 914، 1033و 793 رشته
تحصیلی رسیده است.
منبع اینترنتی: www.goo.gl/sMYCJt
دانلود فایل اصلی
روز اول نمایشگاه با حضور علاقمندان به رباتيک در مرکز نمایشگاه رباتيک مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا برگزار گردید. هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن فعالیتهای آموزشی مرکز علمی دکتر چمران در زمینه آموزش ربات  به دانش آموزان بوده است. در کنار آموزش رباتيک، آموزش مکعب روبیک، ایده پروری و شناسایی استعداد و پژوهش هم مورد توجه می باشند. در این نمایشگاه ربات های مسیر یاب پیشرفته و آنالوگ، ربات های نور یاب، ماشین حساب، ماشین کنترلی با سیم و
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتيک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتيک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتيک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتيک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
مهندسی هوافضا 
مهندسی هوافضا، شاخه‌ای اصلی از رشته‌های مهندسی است که تمرکز اصلی آن بر طراحی هواپیما و فضاپیما می باشد. برای مثال طراحی هواپیما، فضاپیما، ماهواره، ماهواره‌برها و .
 
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانایی‌ها،بازارکار،درآمدوحقوق
معرفی رشته مهندسی هوافضا،توانایی‌های مورد نیاز یک مهندس هوافضا،هدف،درس‌های‌ این‌ رشتهدر طول‌ تحصیل،مسئولیت ها و وظایف،مهارت و توانمندی ها،مهارت های .
 
معرفی رشته هوافضا 
 بسیاری از دا
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
رشته های بین رشته ای خیلی قشنگن.
 
یه مخلوط از شیمی و فیزیک و زیست و امار واقعا قشنگ میکنه ریسرچ رو،
حالا من کامپیوتر و اقتصاد و تکامل و بایواینفورمتیک رو هم دارم وارد میکنم :)
 
واقعا رشته های قشنگین.
 
خدایی نچرال ساینسس و کلا ساینس خیلی قشنگه.
طرز تهیه رشته پلو زعفرانی با کشمش و خرما 
رشته پلو از ترکیب شدن برنج و رشته پلویی درست می شود.معمولا ایرانی ها به طور مرسوم رشته پلو را در شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز درست می کنند.
در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته پلو بدون گوشت برای افرادی که دارای رژیم گیاه خواری هستند بسیار مناسب می باشد.
مواد لازم رشته پلو مجلسی
برنج ایرانی :2 پیمانه 
رشته پلویی قهوه ای رنگ:100 تا 150 گرم
 عدس:1 پیمانه
 کره حیوانی :50 گرم
فیله مرغ :300 تا 500 گرم
زعفران آب
کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، نسبت به اصلاح انتخاب رشته خود بپردازند. با توجه به زمان مقرر شده برای این کار، لازم است نسبت به ویرایش کد رشته محل های خود اقدام نمایید. ویرایش انتخاب رشته تنها با سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد.  داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نموده‌اند می‌توانند در نیمه تیرماه لغایت اواخر تیر، نسبت به ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 اقدام نمایند. خوشبخت
پاورپوینت تربیت بدنی | دانلود رایگان پاورپوینت 
دانلود پاورپوینت های رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی. در این قسمت . دانلود تحقیق آماده تربیت بدنی با عنوان ژیمناستیک . آشنایی با اصول بهداشت و تغذیه ورزشی.
 
دانلود پاورپوینت درس آشنایی با رشته های ورزشی رشته پینگ
توضیحات فایل: دانلود پاورپوینت درس آشنایی با رشته های ورزشی رشته پینگ پنگ. کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت درس آشنایی با رشته .
 
دانلود پاورپوینت درس آسیب شناسی ورزشی 20
جدیدنها گوشیم دیر شارژ میشود و زود شارژش خالی میشود و غیر آن مقدار زیادی پرن در حافظه اش دارد. شاید بعد ا همه ی اینها علم پیشرفت کرده است و من میتوانم بعد مرگم به عنوان گوشیم زندگی کنم چون او کاملن مثل من است. تازه وسط کارهای حساس هم تسلیم شده و با جمله ی "آیم آتا دیست شت." خاموش میشود که کاملن حرفم را تصدیق و تایید میکند. فقط امیدوارم گوشیم تا آخر عمرم دوام بیاورد چون اگر او زودتر ا من بمیرد نظریه ی جدیدی مطرح میشود که بعد ا همه ی اینها علم پسرفت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها