نتایج جستجو برای عبارت :

اقدامات فعالیت های شورا

همکاری اعضاء شورا در اداره فروشگاه مدرسه
دریافتتوضیحات: همکاری اعضا شورا در اداره فروشگاه
دریافتتوضیحات: برگزاری نمایشگاه بهداشت با همکاری شورا
دریافتتوضیحات: تفکیک زباله هاي خشک از تر
دریافتتوضیحات: شرکت فعال شورا در جلسات بهداشتی
دریافتتوضیحات: پاکسازی آموزشگاه با همکاری شورا
فرم نظر سنجی از عملکرد شورای دانش آموزی
ردیف               #نظر دانش آموز                           #عالی        #خوب      #متوسط
   
1-             نظر شما نسبت به همکاری شورا
               در اجرای مراسم صبحگاه و نمازجماعت        *
2-            نظر شما در رابطه با تصمیم گیری در
               زمینه مسائل علمی و آموزشی                 *
3-             نظر شما در مورد همکاری شورا در
                زمینه مسائل تربیتی و تلاش در رفع
    
 
 
شورای فرهنگی نگار مهر( مجمع خیرین فرهنگ فاطمی) درراستای ترویج فرهنگ انفاق وایثار و همچنین توجه ویژه به مباحث فرهنگی وحمایتی ؛ فعاليت خود را آغاز نموده استاین شورا باحضورجوانان علاقمند ودرراستای محرومیت زدایی فرهنگی تلاش می نمایدشورا باجمع آوری کتاب هاي ویژه کودکان و نوجوانان ؛ اقدام به طبقه بندی وارسال آن به مناطق محروم وکمتربهره مند در قالب کتابخانه هاي تخصصی کودک و نوجوان می نمایددرمرحله اول گروههاي هدف شامل دانش آموزان دوره ابتد
بسمه تعالی
صورتجلسه واگذاری اداره تعاونی آموزشگاه به اعضای شورای دانش آموزی دبستان شهید صدوقی کنرک
سال تحصیلی 98-97
طی جلسه ای که در تاریخ 97/8/9در دفتر آموزشگاه باحضور مدیر -مربی پرورشی وکلیه اعضای شورای دانش آموزی تشکیل گردید در این جلسه پس از  تلاوت آیاتی چند از کلام الله مدیریت آموزشگاه ضمن تقدیر وتشکر از اعضای شورای دانش آموزی به نقش واهمیت وجایگاه شورای دانش آموزی اشاره فرمودند و از اعضای شورای دانش آموزی خواستند که با توجه به شرح وظایف
در حالی که انتظار می رود از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از انحلال شورا استفاده شود اما در نشست شورای شهر آبپخش اتفاقاتی رخ داد که در شان این شهر و مردم آن نبود و  انگار هیئت رئیسه شورا دنبال قطعیت انحلال شوراست.
به گزارش سفیر جنوب؛ بدنبال عدم تصویب بودجه شهرداری آبپخش در موعد مقرر توسط شورای شهر، هیئت حل اختلاف استان بوشهر رای با بررسی مستندات، رای به انحلال شورای شهر آبپخش داد.
از آن تاریخ حدود دو هفته می گذرد و در این مدت، هیئت رئیسه شورا بجا
جلسه ستاد انتخاباتحجم: 167 کیلوبایتثبت نام و معرفی داوطلبان شوراحجم: 184 کیلوبایتتبلیغات و معرفی داوطلبان شوراحجم: 138 کیلوبایت
ستاد اجرایی انتخابات شوراحجم: 167 کیلوبایتفرم ثبت نام شوراحجم: 200 کیلوبایتبرگزاری انتخابات شوراحجم: 339 کیلوبایتنتایج انتخابات شوراحجم: 109 کیلوبایتفرم مشخصات اعضای اصلیحجم: 102 کیلوبایت 
✅✅✅انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان با حضور ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجة الاسلام ایمانی نیا و اکثریت اعضاء برگزار شد.
✅به گزارش روابط عمومی شورای هیئات مذهبی در این انتخابات آقای احمد داغستانی مجدداً به عنوان ریاست این شورا با اکثریت آرا انتخاب گردید.
نتایج این دوره به شرح زیر می‌باشد.
۱- ریاست شورا: آقای احمد داغستانی
۲_نائب رئیس :آقای نعمت الله قنبر نیا
۳-دبیرشورا: آقای داود سه یک کار
۴- مسئول امور مالی:آقای س
به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه نویسی جلسه شورای ولایت تهران با حضرت تو جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ترافیک با طرح هاي همچون طرح کاهش آلودگی از بین نمی رود و باید همگی مایه ها اقدامات اساسی داخل این زمینه ادا دهند به متلک گفت: در گذشته سالی ۸۰ هزار خودرو با تکنولوژی ۲۰ سال پیش درون کشور تولید می شد که نصفی از آنها در تهران تردد می کرد ولی الان ترامپ با اقدامات تحریمی باعث شده که تولید این خودروها کاهش یابد و این مسئله اقدام مثبت ترامپ ب
انتخابات شورای دانش آموزی امسال به صورت الکترونیکی برگزار شد.
نفرات برگزیده
1.امیر محمد        رییس شورا
2.امیر عباس محمودی     معاون شورا
3.مسلم مسعودی          عضو شورا
4.ابوالفضل تاجی           عضو شورا
5.امیر علی اکبری          عضو شورا
6.مهدی ابراهیمی         عضو شورا
7.محمد جواد علوی       عضو شورا
را برای ۱۲ ماه آینده تنظیم کند. برای بررسی وضعیت کشورها به ایجاد سیستم گزارشگران ویژه، کمیسیون هاي فرعی، رویه شکایت محرمانه ۱۵۰۳و مکانیسم بررسی دوره ای جهانی دست زد. مشارکت و همکاری سازمانهاي غیر دولتی با شورا همچنان حفظ شد. از طریق گفتگو و مذاکراتی با کمیساریای عالی و نمایندگان دولتها، شورا هفت تصمیم…
ادامه مطلب
انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا (دوره پنجم )برای سال دوم برگزار گردید.
 
 
انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا برگزار گردید و  با رای اعضاء محترم،هیئت رئیسه برای دومین سال از پنجمین دوره به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
 
1-آقای علیرضا ترک زاده (رئیس شورا)
2-آقای محمد ترک زاده(نایب رئیس شورا)
3-آقای مجتبی ترک زاده (منشی شورا
 
 
مجلس شورا پس از چند دوره پرفراز و نشیب در  19 تیر سال 1305 به ششمین زندگی خود رسید که حیات این دوره تا روز 22 مرداد سال 1307 دوام داشت‌.
انتخابات ششمین دوره مجلس شورا ملی
با تثبیت حکومت شاهنشاهی پهلوی در زمان انتخابات ششمین دوره مجلس شورای ملی بسیاری از نظامیان کشور در مناطق مختلف در امر انتخاب نمایندگان مجلس شورا دخالت می‌کردند و بقولی سرک می‌کشیدند تا اینکه در نهايت بتدریج از این دوره به بعد سلسله فعاليتهاي بیشتر و گسترده‌تری برای خارج‌ کر
1- ریاست جمهور (و یا معاون اول رئیس جمهور) به عنوان رئیس شورا.2- وزیر بازرگانی .3- وزیر امور اقتصاد و دارایی.4- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی.5- وزیر صنایع .6- رئسی سازمان برنامه و بودجه .7- رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران .8- وزیر ذیربط حسب مورد و به تشخیص و دعوت رئیس شورا.9- […]
ادامه مطلب
اقدامات بازفروش اامی مبیع 1) انجام اقدامات متعارف برای بازفروش: انجام اقدامات متعارف برای بازفروش از جمله مستم آن است که نگهدارنده تا قبل از بازفروش کالا، آنها را در مکانی مناسب نگهداری و تلاش کند با بازاریابی شایسته آن را به خریداری عرضه کند. او به طور کلی مکلف است بازفروش مبیع را در…
ادامه مطلب
محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: این جلسه بدون حضور شهردار تهران برگزار شد.
وی افزود: در ابتدای این جلسه درخصوص اساسنامه تیپ شرکتها و سازمانهاي تابعه شهرداری تهران صحبت شد.
محسن هاشمی گفت: خوشبختانه این اساسنامه به تایید وزارت کشور رسیده و از این پس باید شرکتها براساس این اساسنامه فعاليت کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد پس از آن در خصوص ایران ۱۴۰۰ صحب
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید طرح شفافیت مالی کاندیداهاي انتخابات مجلس در این شورا خبر داد.
 
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی از تصویب طرح "شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعاليتهاي انتخاباتی کاندیداهاي انتخابات مجلس" در جلسه اخیر این شورا خبر داد.
در طی این جلسه، که در تاریخ 12 آبان 97 برگزار گردید پس از آشنایی اعضای شورا با یکدیگر، مقرر گردید مراسم سوگواری اربعین و شهادت پیامبر اکرم (ص) هر چه با شکوه تر برگزار گردد.
در ضمن مقرر گردید از جناب آقای کارشناس محترم امور فرهنگی دعوت به عمل آید که در برگزاری این مراسم با اعضای شورا همکاری لازم را به عمل آورند.
1- طراحی پانل شورا و انجمن با خلاقیت اعضای شورا
2-طراحی و ارائه ی ایده برای مناسبت هاي مختلف
3-در بحث مدیریت و کنترل دانش آموزان در برگزاری جشن ها و مناسبت ها و همچنین زنگ استراحت دانش آموزان 
4-برنامه ریزی و هدایت دانش آموزان در آماده سازی برای مسابقات سرود و تئاتر 
 
اسلاید شو
اهالی محترم محله کاج ؛
همانطور که مستحضرید در جهان امروز سازمان هاي مردم نهاد بعنوان جوامع کوچک و موثر در تغییر محیط و کمک به ارتقاء جامعه خود در تمامی کشورهاي جهان نهادینه شده و مردم جوامع مختلف با الگوگیری از نهاد هاي موفق مردمی در سزتاسر جهان در راستای توسعه و پیشرفت جامعه خود گام بر می دارند.
شورای محله هم بعنوان یک سازمان مردمی و مردم نهاد می تواند در جهت توسعه نظم و امنیت محله و ارتقاء سطح امکانات شهری و محله ای اعم از فضای سبز ، نظم و آ
 
سلام و عرض ادب و احترام
احتراما به استحضار می رساند اولین جلسه شورای مرکزی طرح حمایتی ( بهداشتی و درمانی) مهررخشان روز شنبه مورخه۹۸/۱۲/۳باحضوراعضای بزرگواران شورا برگزارگردیدحاضرین در جلسهخانم دکترگودرزیخانم صمیمیخانم عربخانم تفرشیخانم دهقانیوآقای فدائی
مسئولیت هماهنگی و سازماندهی این شورا برعهده خانم دکترگودرزی می باشد.
سومین جلسه سورای دانش آموزی ولایت فقیه فارسان در تاریخ 16 دیماه 97 برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل بر نقش شورا در شرکت دادن دانش آوزان در فعاليتهاي مختلف مدرسه به دلیل ارتباط وسیعتر با دانش آموزان تاکید گردید.
همچنین در این جلسه مقرر شد با هماهنگی شورا و مربی پرورشی و با توجه به نزدیک بودن امتحانات نوبت اول به صورت منظم مقالاتی در مورد چگونگی مطالعه جهت امتحانات در صبحگاه توسط شورا یا دانش آموزان قرائت گردد.
همچنین در فرصتها
سومین شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند برگزار شد
به گزارش ندای زرند ، سید مهدی قویدل دادستان زرند در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم خدمت اعضای شورا، گفت: سومین شواری حفط حقوق بیت المال در سال جاری است که با همدلی و همکاری اعضاء، عملکرد شورا در طول سال بسیار مطلوب بوده است.
وی افزود: این شورا در بحث حراست و حفاظت از حقوق بیت المال و حفط حقوق عامه مردم میتواند در راستای کاهش آسیب هاي اجتماعی بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.
قویدل با عنوان اینکه ب
بدینوسیله به اطلاع بازدیدکنندگان وبلاگ می رساند تصاویرصورتجلسات شورای دانش آموزی بروز رسانی و تکمیل و در منوی چارت انجمن ها و صورتجلسات شورا»واقع در بالای وبلاگ جهت اطلاع نمایش داده شده.


















دانلود فایل فشرده صورتجلسات شورای دانش آموزی نمونه سعدی
سوالات مصاحبه نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99
شامل نمونه سوالات زیر:
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 احکام ۲۸۲ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 آشنایی با پیامبران ۲۶۸ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 آشنایی ب
انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا (دوره پنجم )برای سال سوم برگزار گردید.

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا برگزار گردید و  با رای اعضاء محترم،هیئت رئیسه برای سومین سال از پنجمین دوره به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
1-آقای مجتبی ترک زاده (رئیس شورا)
2-آقای محمد ترک زاده(نایب رئیس شورا)
3-آقای علیرضا ترک زاده (منشی شورا
شورای دانش آموزی وظایف مختلفی دارد . از جلمه این وظایف شرکت در اداره مدرسه و قبول برخی از مسئولیت ها در اداره مدرسه است. شورای دانش آموزی مدرسه مرضیه منظریه با توانایی و تسلط کامل در مسئولیت هايی که بر عهده آنها قرار داده شد توانست بخوبی از پس اداره این امور در مدرسه بر بیاید و نمره خوبی در کارنامه کاری خود ثبت نماید. در این پست بر آن شدیم که شرح کاملی از این فعاليت شورا قرار دهیم.
برای دیدن گزارش کامل بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید
ادامه مطلب
بسمه تعالی
صورت جلسه شورای دانش آموزی دبستان 17 شهریور سال تحصیلی98-97
دستور جلسه:
1)آشنایی دانش آموزان با وظایف خود
2)برنامه ریزی جهت عملکرد کمیته هاي شورای دانش آموزی
3)برنامه ریزی جهت امور مهم دانش آموزان در مدرسه از جمله مراسم آغازین ، نماز جماعت ، و بهداشت سالن و حیاط مدرسه
4)معرفی رییس شورا و وظایف ایشان 
5)تهیه چارت وظایف شورا و در اختیار دانش آموزان قرار دادن که هم با وظایف شنا شوندو هم خودشان بتوانن عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
با
توجه به شنیده ها آقایان فولادی و بهمنش عضو شورا اصلاح طلبان ساری
در نظر دارند که فردا شب اعلام رسمی کاندیداهاي این جریان را اعلام کنند. پ ن :با توجه به آخرین جمع بندی ها آقای #یوسف_نژاد هم در کنار #روحی قرار می گیرد.
افشاگری اقدامات غیر اخلاقی مسئول روابط عمومی صداوسیما جهت فشار به خانواده هاي شهدا و پس گرفتن حمایتشان از جهان آرا و ثریا!
آیا رئیس صداوسیما از اقدامات مجموعه تحت مدیریتش خبر دارد؟هزینه این دروغها و بی اخلاقی ها از جیب شخصی تامین شده یا بیت المال؟
 
دانلود
بسمه تعالی
صورت جلسه شورای دانش آموزی دبستان 17 شهریور سال تحصیلی98-97
دستور جلسه:
1)برنامه ریزی برای برگزاری جشن هفته قرآن 
2)برنامه ریزی برای برگزاری جشن یلدا که قرار شد با همکاری سازمان هلال احمر گندمان و دبستان تابان گندمان به طور مشترک انجام شود.
3)برنامه ریزی جهت برگزاری بزرگداشت هفته بصیرت (نهم دی)
4)تهیه فرم مخصوص ثبت دانش آموزان برای مسابقات که این وظیفه را به عهده شورا قرار داده شد.
5)برگزاری نمایشگاهی از دست ساخته هاي دانش آموزان به منا
انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا (دوره پنجم )برای سال سوم برگزار گردید.

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا برگزار گردید و  با رای اعضاء محترم،هیئت رئیسه برای سومین سال از پنجمین دوره به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
1-آقای مجتبی ترک زاده (رئیس شورا)
2-آقای محمد ترک زاده(نایب رئیس شورا)
3-آقای علیرضا ترک زاده (منشی شورا
درباره شکایت شورای اسلامی! شهر بابل از یکی از ائمه جماعات شهر، به
درخواست این انقلابی که از اساتید زبده و موفق دانشگاه نیز هست تا کنون
چیزی ننوشته و از دوستان نیز درخواست خویشتنداری داشته ام.
با چند تن از اعضای شورا در این خصوص صحبتی شد و حرفهايی رد و بدل
گردید. آقای ابوالحسنی رئیس شورا که انسان شریفی است و از سر خوش قلبی، سپر بلای
چند عضو مجرم شورا قرار گرفته،، قول مساعد داد که در شنبه آتی، موضوع شکایت را در
جلسه ای با آن بسیجی خ
دستور جلسه وخلاصه مذاکرات:
 در جلسه ای که در تاریخ  ۹۷/۸/۱12  در محل دفتر معاون پرورشی تشکیل شد  ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد انجمن ها وفعاليت  
اعضاء ارائه شد وپوشه فعاليت انجمن ها بررسی شد.وگزارشی کلی از فعاليتهاي انجام شده توسط رییس شورا عنوان شد.ودر خصوص  پیگیری 
مسابقات فرهنگی هنری وپرسش مهر  وموضوع ومحتوای مسابقات وهمکاری اعضا در اینخصوص برای روند بهتر پیشرفت کار مواردی توسط معاون پرورشی عنوان  شد.ودر خصوص بزرگداشت سیزده آبان وروز
شورای عالی انقلاب فرهنگی 
شورای عالی انقلاب فرهنگی,دبیرخانه, اعضای شورا عالی انقلاب فرهنگی,هیات عالی جذب, شورای توسعه فرهنگ قرآنی, ن و خانواده, دکتر عاملی،سید سعید رضا عاملی .
 
مصوبات - شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی انقلاب فرهنگی,دبیرخانه, اعضای شورا عالی انقلاب فرهنگی,هیات عالی جذب, شورای توسعه فرهنگ قرآنی, ن و خانواده, دکتر عاملی،سید سعید رضا عاملی .
شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی انقلاب فرهنگی,دبیرخانه, اعضا
سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تش
هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهرستان ملایر در آغاز سومین سال از دوره ششم انتخاب شدند / مظاهر روزبهانی رئیس شورا و حامد چهاردولی نایب رئیس
✍️ امیرحسین زندی خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان: حجت الاسلام احمد چهاردولی سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر در گفتگو با پایگاه خبری سمن جوانان ؛ افزود:
رئیس شورا: مظاهر روزبهانی
️ نایب رئیس: حامد چهاردولی
خزانه دار: فرزاد زهره وندی
️ دبیر شورا: عباس جوکار
سخنگو: حجت الاسلام احمد چهاردولی
️ عض
آخرین جلسه شورای دانش آموزی در تاریخ 22 / 2 /98 در محل نماز خانه دبیرستان تشکیل شد , در این جلسه معاون پرورشی ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمات یکساله این شورا قدر دانی به عمل آوردند .
موضوع جلسه در ارتباط با امتحانات نوبت دوم آموزشگاه  و آماده شدن آن ها برای امتحانات پایان سال بود که ضمن همفکری اعضاء شورا به این نتیجه رسیده اند که که جهت کاهش استرس و اضطراب امتحان در صورت امکان یا مشاور مدرسه یا یک سخن ران در زمینه روانشناسی برای دانش آموزان سخن را
سایت دندونت یک سایت کاملا تخصصی در زمینه دندانپزشکی می باشد. ما در این سایت قصد داریم مرجع کاملی از دندانپزشکان کل کشورباشیم و بعد به معرفی خدمات دندانپزشکان خواهیم پرداخت و در اخر هم می خواهیم با اطلاعات کاملی که از مراکز درمانی و کلینیک ها و مطب ها دندانپزشکی که در اختیارتان می گذاریم شما رو به انتخاب دندانپزشک مورد پسندتان راهنمایی می کنیم .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها