نتایج جستجو برای عبارت :

دزیره تهکوک

دانلود کتاب صوتی دزيره اثر آن ماری سلینکو MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی دزيره بدون سانسور | ایران پیپرiran-paper.ir › tag › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-دزيره-.1 سال پیش; 8427 بازدید. دانلود کتاب دزيره آن ماری سلینکو کتاب دزيره یکی از ده رمان برتر دنیاست که به فارسی هم ترجمه شده است. اوژنی دزيره کلاری (Désirée Clary) .
کتاب صوتی دزيره - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › کتاب-صوتی-دزيره۶ فروردین ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی. کت
دزيره؛ آن ماری سلینکو؛ مترجم: ایرج پزشکزاد
سلام
چند سالیه که کتابهای غیر واقعی (داستانهایی که صرفا از تخیلات نویسنده ناشی شده) برام جذاب نیستند. ترجیح میدم چیزی که میخونم مستند یا حداقل برداشتی آزاد از یه اتفاق واقعی باشه. شاید فکر می کنم در این صورت درسی که ازش میگیرم یا تاثیرش روی من، بیشتر و موندگار تره. رمان دزيره در واقع زندگینامه دختریه که زمانی
ادامه مطلب
دزيره نام رمانی است اثر آن ماری سلینکو که ماجرای زندگی دزيره کلاری همسر کارل چهاردهم و مادر اسکار اول را از زبان خودش شرح می‌دهد.
داستان به صورت خاطراتی که دزيره آن‌ها را در دفتر اهدایی از سوی پدرش
یادداشت می‌کند، نگاشته شده‌است و ماجرا از زبان اول شخص نقل می‌شود. این
رمان در مجموع اطلاعات خوبی را دربارهٔ زندگی دزيره کلاری و شخصیت‌های هم‌عصر او در صحنه فرانسه و وضع انقلاب فرانسه به دست می‌دهد.
دانلود کتاب دزيره نسخه کامل
دانلود اهنگ د
نو ابتدایی ترین لحظات آشنایی دزيره با همسرش _ که ایف یو اسک می میگم مرد زندگی فقط همون!_ نامبرده دست میبره تو جیبش و یه دستمال قشنگ به دزيره ی در حال اشک ریختن میده. در پاسخ اینکه چرا یه مرد همچین دستمالی همراهش داره هم میگه : چون خانم ها گریه میکنند.
+در آشفتگی هورمون ها ، بی نهایت گریه ای میشم و خب! عیسی دمی کجاست با دستمال قشنگ توی جیبش؟
+ نتیجتا؛ دزيره رمان آموزنده ای هست. حداقل از نظر بیان: چگونه مرد زندگی باشیم!
#کتاب
رمان دزيره
دانلود رمان دزيره جلد یک و دو اثر آن ماری سلینکو با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان
داستان زندگی اوژنی دزيره کلاری ملقب به دزیدریا ملکه سوئد و نروژ، فرزند فرانسیس کلاری تاجر ثروتمند ابریشم در قرن هیجدهم ( هشتم نوامبر سال 1377 میلادی ) در شهر پدری اش مارسی فرانسه چشم به جهان گشود و طی جریاناتی با ناپلئون بناپارت و برادرش آشنا می شود  .
خلاصه رمان دزيره
ناپلئون که در آن دوره یک ارتشی ساده و فقیر
رمان دزيره
دانلود رمان دزيره جلد یک و دو اثر آن ماری سلینکو با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان
داستان زندگی اوژنی دزيره کلاری ملقب به دزیدریا ملکه سوئد و نروژ، فرزند فرانسیس کلاری تاجر ثروتمند ابریشم در قرن هیجدهم ( هشتم نوامبر سال 1377 میلادی ) در شهر پدری اش مارسی فرانسه چشم به جهان گشود و طی جریاناتی با ناپلئون بناپارت و برادرش آشنا می شود  .
خلاصه رمان دزيره
ناپلئون که در آن دوره یک ارتشی ساده و فقیر
دزيره داستان یک زندگیست، زندگی‌ای پر از فراز و نشیب با غم‌ها و شادی‌های نه ، عاشقانه ، مادرانه و . وطن‌پرستانه !
 دزيره یک قصه یا افسانه نیست یک ملکه است ، ملکه‌‌ی سوئد و نروژ که داستان زندگیش را هنرمندانه، لذت‌بخش و گیرا روایت می‌کند.
من در وسط تابستان همراه اوژنی قدم به روزهای پاییزی نهادم، زیر درخت‌های شاه بلوط نشستم، در بهار روی نیمکت چوبی سپید باغ یا از پشت پنجره‌ی اتاق به باغچه‌ی پر از گل‌های سرخ خیره شدم، همراه اوژنی از فرا
آخرین خط های رمان دزيره رو میخونم و با کنجکاوی در نت سرگذشت ملکه دزيره ، خاندان برنادوت ،‌اسکار اول ،‌ژوزفینا رو جست و جو میکنم ،‌ برای اولین باره که حس میکنم قلبم میخواد در مقابل این حجم از عظمت تاریخ بایسته ، به گذشته که فکر میکنم ، به ژنرال ها ،مارشال ها ، کنت ها و امپراتور و امپراتیس هایی که اومدن و رفتن و تاریخ ساز شدن ، زبانم بند میاد. درباره ی دزيره بنویسم ، همیشه مینوشت من انسان معمولی هستم ، نمیدونم که بتونم ملکه ی سوئد بشم یا نه ام
برای همراهی با پست نیاز است دو موسیقی را به دقت گوش دهید .  (دوست داشتم) و (دزيره) که هر دو از چاوشی است.
همیشه بین فیلسوفان و متفکرین بر سر تعریف عشق اختلاف بوده و هست. نمی خواهم به اختلافات بپردازم و یا حتی فلسفه ی عشق. فعلا می خواهم در اینجا دو نوع از عشق را به رسمیت بشناسم. یکی عشقی است که عاشق معشوق را در دسترس می بیند و معشوق برایش اصالت دارد. دیگری معشوق را فراتر از دست ها می داند و خود عشق برایش اصیل است.
(دوست داشتم) نماینده ی نوع اول است. خوا
برای همراهی با پست نیاز است دو موسیقی را به دقت گوش دهید .  (دوست دارم) و (دزيره) که هر دو از چاووشی است.
همیشه بین فیلسوفان و متفکرین بر سر تعریف عشق اختلاف بوده و هست. نمی خواهم به اختلافات بپردازم و یا حتی فلسفه ی عشق. فعلا می خواهم در اینجا دو نوع از عشق را به رسمیت بشناسم. یکی عشقی است که عاشق معشوق را در دسترس می بیند و معشوق برایش اصالت دارد. دیگری معشوق را فراتر از دست ها می داند و خود عشق برایش اصیل است.
(دوست دارم) نماینده ی نوع اول است. خوان
خواندن دزيره را مدت هاست به پایان رسانده ام.
بسیار برایم لذت بخش بود. بارها تصمیم داشتم در مورد تجربه ام و حسی که از خواندن
این کتاب به دست آوردم بنویسم اما به هزار و یک دلیل (بهانه) نشد (نخواستم.)خلاصه کتاب دزيره خواننده را درجریان تاریخ قرار
می دهد. اینکه زندگی پر از اتفاقات غیر قابل پیش بینی بوده و همه چیز ممکن است
اتفاق بیفتد. فقط کافی است ترس را کنار گذاشته و با اراده به سوی اهداف خود پیش
برویم. در مسیر زندگی به طور حتمی دلت می شکند و یا تو دل
عاشق - سیاوش قمیشی⁦❤️⁩خیلی ممنون - سیاوش قمیشی⁦❤️⁩دزيره - چاوشی⁦❤️⁩پروانه‌ها - چاوشی⁦❤️⁩و خیلی آهنگای دیگه.
 
پ.ن: از هیچ قِری‌ای لذت نمی‌برم. اما از آهنگایی که تم غمگینِ قشنگی دارن، بی‌نهایت لذت می‌برم. دوپامینی که تو مغزم ترشح می‌شه، وصف‌ناشدنیه.
عاشق - سیاوش قمیشی⁦❤️⁩خیلی ممنون - سیاوش قمیشی⁦❤️⁩دزيره - چاوشی⁦❤️⁩پروانه‌ها - چاوشی⁦❤️⁩و خیلی آهنگای دیگه.
 
پ.ن: از هیچ آهنگ قِری‌ای لذت نمی‌برم. اما از آهنگایی که تم غمگینِ قشنگی دارن، بی‌نهایت لذت می‌برم. دوپامینی که تو مغزم ترشح می‌شه، وصف‌ناشدنیه.
امروز هزار بار این صفحه رو باز کردم تا بنویسم. نمیشه.
یه اندوه ملایمی همراهم هست که از بین نمیره.
برخی اوقات میگم نکنه همون شیطون ِ معروف ِ دوران کودکی باشه که ما رو ازش می ترسوندن؟ که این فکرا رو میفرسته که فقط منو عقب بندازه؟
فکرهای آزاردهنده ای که کم نمیشوند و هی بیشتر و بیشتر و بیشتر. هر روز بیش از دیروز. اینقدری که نفسم بند میاد و سرم را تند تند به چپ و راست ت میدم بلکه از عالم هپروت خارج بشم.
بارون شدیدی می باره. انگار که پاییز باشه.
دلم
این روزها در حال
خواندن کتاب دزيره (Desiree) هستم. چند روز است که جلد اول آن را تمام کرده و به تازگی در حال خواندن جلد دوم می باشم. خواندن کتاب های تاریخی از همان اول برای من جذابیت
خاصی دارد. کتاب دزيره مسیر فکر کردنم، برخوردم با اتفافات اطرافم و چگونگی تصمصیم
گیریم را به چالش کشیده است. اینکه قبل از هر چیزی فکر می کنم که پایدار نیست و
همه چیز در جریان است، میتوانم تصمیمات خوبی بگیرم.
اینکه گذشته ی دردناک آدمی، قرار نیست پایان وی باشد. و بدون
تردید
ما یک طیف آدم داریم که در بین وبلاگ نویس‌ها هم زیاد هستند؛ رمان‌خوان‌های فیلم بینی که دم به دقیقه در وبلاگشون پست می‌گذارند فلان سریال و فیلم را دیدیم و فلان کتاب را خواندیم. که در واقع بی تعارف عمرشان را در این راه تلف کرده‌اند و تنها فایدۀ مانده مقداری کلاس گذاشتن است و وهمی که فکر می‌کنند چیزی بهشان اضافه شده. این‌ها نه دانشجوی رشتۀ سینما و کارگردانی هستند و نه محقّق.
اگر کسی در این میان دنبالِ تحقیق و پژوهش باشد رمان خواندن و فیلم دید
دلم میخواست این صدای بارون رو تو یکی از کلبه های ماسال بشنوم، وقتی تو حال نیمه مستی (استغفرالله!) بین جمعی نشستم که میدونم یکیشون حواسش بیشتر از همه پیش منه، آره واقعا دلم لمس حال مطلوب خواسته شدن قبل از گفته شدن رو میخواد.
‏#فیل
-لمسِ حالِ مطلوبِ خواسته شدن، قبل از گفته شدن.
چقدر قشنگ وچقدر لطیف!
:-)
*عنوان دزيره از محسن چاووشی
این ستاره اسکاتلندی نیز در "دزيره" ، "55 روز در پکن" و "شرت مومیایی" ظاهر شد.
الیزابت سولارز ، بازیگر اسکاتلندی که با بازی همفری بوگارت و آوا گاردنر در فیلم The Barefoot Contessa ، با مارلون براندو در دزيره و با پیتر اوتول در فیلم The Day They Robed Bank of England بازی کرد ، درگذشت. او 98 سال داشت.
خانواده او گزارش دادند که ستارس روز دوشنبه در خانه او در فرانسه درگذشت.
سلارس به عنوان همسر خلبان (جک هاوکینز) در فیلم تصمیم گیری علیه زمان (1957) ، یکی از آخرین فیلم های ساخته شده ت
خب این روزا بدجوری زندگیم و روال کارام شُل شده باید تا قبل از دی ماه قسمت بیشتر کارام رو انجام بدم به همین سبب همیشه وبلاگ برام حکم بولت ژورنال داشته  و شاید بهانه ی باشه دوباره برگردم و بنویسم ،این بار کاملا بی سانسور و متاسفم بگم بیشتر از رعایت مخاطب داشتن دلم میخواد محتویات مغزمُ یجا ثبت کنم .
برنامه هام 
1: ترجمه  مقاله  ها و تحویل سمینار 2 (نصف نیمه س اول باید این تمام بشه)
2: ترجمه مقاله های صابر و خلاصه کردن و همکاری باهاش برای نوشتن  م
 
رمان من دختری زشت رو بودم»، دومین رمان معروف بانو آنماری سلینکو، نویسنده اثر جاودانه دزيره» است که در طول نیم قرن گذشته، هزاران هزار خواننده در سراسر دنیا را شیفته و محور قلم زیبا و صمیمانه ی خود کرده است. این کتاب تا اندازه ی بسیار زیادی بیوگرافی خود نویسنده می باشد.
خیلی خلاصه وار، این کتاب داستان دختریه که خیلی زشته ولی تا قبل از اینکه مردی به اسم کلودیو پلس رو ملاقات بکنه از این حقیقت تلخ که مخصوصا اون دوران شکست بزرگی برای یه خانم مح
چند وقته
فیلم بعضی رمانهای که خوندم، نگاه میکنم.
این فیلم
ها:
غرور و
تعصب
بلندی های
بادگیر
ترغیب
عقل و
احساس
برباد
رفته
دزيره
نورثنگر
آبی
اِما
ربکا
کنت مونت
کریستو
جین ایر

 البته خوندن کتاباشون لذت بخش تر بود.
اگه رمانی خوندید و فیلمش ساخته شده، لطفا بهم معرفی کنید.
چند روز که پیش که با همسر  رفته بودیم فروشگاه یکی از نیروهاشون که یه پسر جوونی هم بود داشت قفسه ها رو مرتب میکرد  دیدم دختری که تازه شده ارشدشون اومد و یه تذکری بهش داد و پسره گوش نداد رد شدیم و دوباره که از همین طرف برگشتیم دیدیم دختره با یه چیز خط کش مانند فی داره میزنه به پسره جدی نگرفتیم و بعد از یه مدت که مشغول بودیم دیدیم واقعا داره پسره رو میزنه من فقط نگاه میکردم باورم نمیشد بعد هم از سرو صدای اونا مدیرشون اومد و به پسره با تندی گفت
بعد از امتحان سر و گردن دیروز دیدم تو دانشگاه نمایشگاه کتاب زدن با تخفیف پنجاه درصد
رفتم اینا رو گرفتم

هر چند دِلُم پی دزيره بود
ولی با تخفیف پنجاه فاکینگ تومن قیمتش بود :/
آقاهه دید منو دوستم خیلی داریم لای کتابا می لولیم و حسرت و آه و فغان
گفت فردا یعنی امروز بیاین
یه بن بهتون بدم
کلا با اون هر وقت خواستین کتاب پنجاه درصد تخفیف بگیرین
امروز رفتم بنه رو گرفتم
امتحانمم بد نبود
یعنی خیلی سخت بود هنو نمیدونم چه گوهی خوردم حوصله چک کردنم ندارم
ب
این پویش، چالش، یا هر چیز دیگه، فرصت خوبیه تا اگه دوست داشته باشیم، دامنه‌ی ارتباطات موثرمون رو گسترش بدیم.
۱. بازتاب نفس صبحدمان
آرام، روان، مهربان :)

۲. دزيره
تازه آشنا شدم. به دل می‌نشیند.
۳. سره
دقیق، نکته‌سنج، خوش‌برخورد، محقق.
۴. هومورو
از نسل جوانِ دغدغه‌مند.
۵. میانه‌ی میدان
می‌فهمم حرفاش رو.
(مایل نبودند لینک بشن)
۶.

۷. مینیس
چندبعدی‌نگر، متفکر.
۸. رادیو خرت و پرت
وی در تلاش است.
۹. کج‌نویس
خلاق، خوش‌اخلاق.
۱۰. سیب‌زمینی
بعد از سا
سلامD:
بازم چالش ولی خیلیی خیلیی سخت.گریزی به سوی کتاب!
اول این که از غزل و آیلین ممنونم که تو این چالش دعوتم کردن*-*و این که هلن شروع کننده این‌چالشو داشته^-^♡
دوم این که واقعیتش زیاد کتاب نخوندم به خاطر تنبلیمه(لعنت بهش)ولی تا جایی که میدونم چند تا کتاب خوندم.ولی کمم هست.
————————————————————————————
دختری که میشناختم
این کتابو چند سال پیش خونده بودم و هنوزم یادمه!نویسنده این کتابه جی.دی.سلینجر هست.این کتاب هشت تا داستان دار
امروز صبح وقتی بیدار شدم و گوشیمو روشن کردم دیدم با سه نوع متفاوت آهنگ تولدت مبارک رو با ویالون زده و فرستاده برام با ی پیام # تولدت مبارک خب به نظر من صبح خیلی قشنگ شروع شد(:
از حموم که اومدم بیرون مبینا(خواهر کوچیکه) بدو بدو اومد پیشم گفت میای با هم کارتون کاغذی ببینیم؟ محکم بوسش کردم و قبول کردم(: وقتی رفتم دیدم با وسایل خونه بازیش ی تلویزیون درست کرده و ی سری کاغذ رو مستطیل طور بریده و روش نقاشی کشیده و بهم چسبونده خلاصه برامون برنامه تلویزی
امروز یعنی دیروز(چون این پست دیروز نوشته شده ولی امروز منتشر شده) روز قابل توجهی بود. همیشه صبح‌ها دو نفر هستند که اولین نفرها سر کلاس حاضر میشن یکی‌شون از بچه‌های یاسوجه که کیک بوکسینگ کاره و چند وقت پیش نائب قهرمانی مسابقات کشوری رو به دست آورد یکی هم منم که دیروز نمرۀ 1 کلاس شدم. نه که اول شدم، منظورم اینه که واقعا یک شدم. قرار بر این بود که 2 ماه پیش امتحان رو سفید بدیم که وسطش با رفیقم تصمیم گرفتیم که یکم مثل ماهی دست و پا بزنیم. قطعا ماهی د
.
امروز دلم یکم آرومتر شد برای نرگسو از ته دلم سپردم به خداآجی هم دلش آروم‌تر شده و دیگه گریه نمیکنهموسی هم دیروز رفت شیراز تا پیش نرگس باشه و هنوز خیلی امیدواره منم امیدوارمدیشب تا ساعت ۷ صبح بیدار بودم و صبحم فقط ۴ ساعت خوابیدم بیدار شدم حس کردم چشمامو زنبور نیش زدهامروز فهمیدم خدا نعمت بزرگی بهم داده؛ دوستایی که حتی یه بارم ندیدمشون؛ دوستایی که خیلیاشون حتی اسم کوچیکمم نمیدونن ولی همین که استوری زدم دلم شکسته دایرکتم منفجر شد البته منف
فراق خویش و دلتنگی، نه داستان امروز، که حکایت پایا عاشقان است؛ دردی که شاعران رمان کرده اند و نویسندگان بوسیله نثر کشیده اند. آنکه هواخواه بوده در هر زمان برای قدرت پهلو دلتنگی راهی روشن کرده و به شویی معشوق روان است. در این میان، رومه نگاری یکی از وضع های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با حیات تکنولوژی و گوشی های هوشمند، کمینه کسی به سراغ آن می جوی. در ادامه، معرفی کردن تاریخچه پریدخت، مراسلات پاریس طهران»، کتابی درباره دلتن
فراق یار و دلتنگی، نه داستان امروز، که حکایت پایا عاشقان است؛ دردی که شاعران شعر کرده اند و نویسندگان به نثر کشیده اند. آنکه خواستار بوده در هر زمان بخاطر قدرت بر دلتنگی راهی هویدا کرده و به وصال معشوق رسیده است. در این میان، نامه نگاری یکی از روش های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با حیات تکنولوژی و گوشی های هوشمند، اندک کسی به سراغ آن می رود. در ادامه، معرفی کتاب پریدخت، مراسلات پاریس طهران»، کتابی درباره دلتنگی و بی تابی های یک عا
فراق یار و دلتنگی، نه داستان امروز، که حکایت جاویدان عاشقان است. دردی که شاعران شعر کرده اند و نویسندگان به نثر کشیده اند. آنکه منتظر بوده در هر زمان برای قدرت به خشکی امدن دلتنگی راهی هویدا کرده و به ازدواج معشوق رسیده است. درون این میان مجله نگاری یکی از راه های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با وجود تکنولوژی و گوشی های هوشمند، کمتر کسی به سراغ آن می رود. در ادامه، معرفی کردن تاریخ پریدخت، مراسلات پاریس طهران، کتابی درباره دلتنگی و
فراق یار و دلتنگی، خیر داستان امروز، که حکایت پاینده عاشقان است. دردی که شاعران شعر کرده اند و نویسندگان به نثر کشیده اند. آنکه عاشق بوده در هر زمان برای غلبه بر دلتنگی راهی معلوم کرده و بوسیله ازدواج معشوق روان است. در این میان نامه نگاری یکی از روش های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با وجود تکنولوژی و گوشی های هوشمند، ناچیز کسی بوسیله سراغ آن می رود. داخل ادامه، معرفی تاریخ پریدخت، مراسلات پاریس طهران، کتابی درباره دلتنگی و بی تابی
فراق خویش و دلتنگی، خیر شعر امروز، که حکایت سرمد عاشقان است. دردی که شاعران رمان کرده اند و نویسندگان به نثر کشیده اند. آنکه مشتاق بوده داخل هر زمان برای غلبه بر دلتنگی راهی روبرو کرده و به وصال معشوق فصیح است. تو این میان نامه نگاری یکی از متد های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با وجود تکنولوژی و گوشی های هوشمند، اندک کسی به سراغ آن می رود. تو ادامه، معرفی کردن کتاب پریدخت، مراسلات پاریس طهران، کتابی درباره دلتنگی و بی تابی های یک عاش
فراق یار و دلتنگی، نه رمان امروز، که حکایت پاینده عاشقان است. دردی که شاعران ادبیات کرده اند و نویسندگان بوسیله نثر کشیده اند. آنکه عاشق بوده داخل هر زمان بخاطر غلبه پیاده شدن دلتنگی راهی معین کرده و بوسیله ازدواج پر ارزش فصیح است. در این میان مجله نگاری یکی از وضع های فراموش شده وصل و عاشقی ست که این روزها با وجود فن شناسی و گوشی های هوشمند، کمتر کسی به سراغ آن می رود. تو ادامه، معرفی کردن کتاب پریدخت، مراسلات پاریس طهران، کتابی درباره دلتنگ
به نام خدا
ریحانه هستم.قبولی خرداد 98 دیپلم ریاضی با معدل قابل قبول احتمالا زیر 18 و ارزو به دل مانده از دو چیز: نمره 20 فیزیک و افتادن درسی در نوبت دوم.
اصل مطلب این است که من در مدرسه زندگی میکردم.و حالا تمام شده.و چه خاکی بر سر بگیرم.
میدانم.احتمالا نود درصد شما از این پست ها این چند روز زیاد خوانده اید.مدرسه تمام شد.12 سال تمام شد.و همه در تمبان عروسی گرفته اند.در نودو نه درصد پست ها احتمالا عمه مدرسه به فحش کشیده شده است.این را هم میدانم.اصلا به هم
امروز آزمون ورودی ام را هم دادم و به طور رسمی آخرین روزم به عنوان یک دانش آموز راهنمایی بود :)
بیست و سوم، آخرین امتحان نهایی ام را که دادم، میخواستم بیایم و درباره ی این سال و دوسال قبلش بنویسم. همان شب با یکی از دوستان عزیز صحبتی پیش آمد در باب من و اخلاقیاتم. یک سری عیب ها را گفت که رویشان فکر کردم و سعی کردم تغییرشان دهم. این شد که ان موقع پست نگذاشتم.
فکر می کنم خیلی تغییر کرده ام. خیلی خیلی. احساس می کنم تغییرات این دوره ی سه ساله، از کل دوره ی
به نام خدا
ریحانه هستم. قبولی خرداد 98 دیپلم ریاضی با معدل قابل قبول احتمالا زیر 18 و ارزو به دل مانده از دو چیز : نمره 20 فیزیک و افتادن درسی در نوبت دوم.
اصل مطلب این است که من در مدرسه زندگی میکردم. و حالا تمام شده.و چه خاکی بر سر بگیرم.
میدانم. احتمالا نود درصد شما از این پست ها این چند روز زیاد خوانده اید.مدرسه تمام شد.12 سال تمام شد. و همه در تمبان عروسی گرفته اند. در نودو نه درصد پست ها احتمالا عمه مدرسه به فحش کشیده شده است. این را هم میدانم.اصلا ب
تو این پست میخوام نتایج پویش موثرترین وبلاگها رو منتشر کنم اما قبلش باید چند تا نکته رو خدمتتون عرض کنم:
1-بیست و هشت نفر تو این پویش شرکت کردن(براساس افرادی که برای این پست کامنت گذاشتن و اعلام کردن که تو این پویش شرکت کردن)ولی بیست و هفت لینک موجوده،اون یه لینکی که موجود نیست لینک پست خودمه که بعد از حذف وبلاگ و بازگشت دوباره ام حذف شده ولی نتایجش رو تو آمار محاسبه کردم.
خودم وبلاگ های بازتاب نفس صبحدمان و حضرت باران رو به عنوان موثرترین ها ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها