نتایج جستجو برای عبارت :

دیپلوم دانشگاه.psd

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور و سومین دانشگاه بزرگ خاورمیانه شناخته می شود. این دانشگاه با جمعیتی بیش از 1.5 میلیون دانشجو در سال 1361 تاسیس شده است.
دانشگاه آزاد دارای زیرمجموعه هایی چون باشگاه پژوهشگران جوان، مجموعه مدارس سما و مجلات علمی پژوهشی متعدد است.
یه چای و بیسکوییت رو نیمکت های دانشگاه امیرکبیر
یه ناهار رو سکوی کتابخونه ی دانشگاه امیرکبیر 
قدم زدن ها و کی از حراست دانشگاه امیرکبیر رد شدن ها 
من اون روزا اصلا تو اون دانشگاه احساس غریبی نمیکردم انگار واقعا دانشگاه من بود و من دانشجوش. 
دلم برای اون روز ها تنگ شده.
در ایران دانشگاه‌های مجازی متعددی فعالیت می‌کنند.
ما در این قسمت، به اسامی برخی از این دانشگاه ها اشاره می‌کنیم:
آموزش‌های مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان
دانشگاه مجازی المصطفی (ص)
دانشگاه مهر البرز
دانشگاه مجازی امام خمینی (ره)
دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم
دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه الکترونیکی فاران
دانشکده مجازی علوم حدیث
دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز
مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه امیرکبیر
مرکز آموزش‌ها
بعد کنکور کلی برنامه داشتمکه به لطف دانشگاه هیچکدوم عملی نشد
سمیه نیا دانشگاه
بیای دانشگاه اسکول میشیعلاف میشی
سمیه بیای دانشگاه فقط باید پاس کنی.هیچی رو نمیتونی تجربه کنی.
سمیهبرووووو برو پی زندگیت
شنبه دانشگاه مسابقه ی کتابخونیه.کتاب شازده کوچولودعا کنین برنده شم
بعلهههع
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
از دانشگاه که رسیدم، بلافاصله بعد از سلام، بابا گفت:دانشگاه مریلند نمیری؟»
دارم فکر می‌کنم این که طی یک سال گذشته، از نمیشه بری» رسیدیم به معرفی دانشگاه، حاصل پیشرفت من در مذاکره‌س یا پسرفت اوضاع کشور؟
+استاد  آشنا پیدا کرده بودند در مریلند.
+ انصافا این دانشگاه با توجه به رتبه‌ش ،برای هدف‌گذاری مناسب نیست :|
بسم الله الرحمن الرحیم 
وقتی که کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم، خیلی به بارش برف و لذت برف بازی فکر می‌کردم. یعنی از طبیعت دانشگاه بیشتر همین به ذهنم می‌رسید.  
وقتی که دوران دانشجویی شروع شد تعامل ما هم با طبیعت وحشی! دانشگاه شروع شد. دانشگاه روی دامنه‌ی کوه ساخته شده. به طوری که بسیاری از مسیر‌های دانشگاه شیب دارند که بعضی‌هاشون تنده. این‌قدر ارتفاع در دانشگاه تأثیر‌گذاره که به یک نحوی دانشگاه به سه منطقه‌ی پایین و وسط و بالا تق
دانشگاه ملی سئول
همون طوری که خیلیاتون هم میدونید دانشگاه سئول بهترین دانشگاه توی کره هست و به قول معروف کلاسش هم خیلی بالاس. خیلی از اونایی که به کره میان بیشتر میخوان تا توی دانشگاه سئول درس بخونن مگر در مواردی که فرد رشته ای رو دوست داره که به طور تخصصی در دانشگاه های دیگه بهتر تدریس میشه یا جو دانشگاه های دیگه برای فلان رشته مناسب تره.
دانشگاه سئول هم مثل بقیه دانشگاه های دبگه دوره زبان رو پیش ورود به رشته اصلی برای دانشجو های خارجی بر
امروز روز پرحرکتی بود. هم رفتم دانشگاه کارشناسی، هم ارشد و هم دبیرستان. تو دانشگاه کارشناسی خیلیا مثل من اومده بودن که ریزنمرات انگلیسی بگیرن و به قولی دانشگاه کارشناسیم پل رفتن از ایرانه. تو دانشگاه ارشد، هنوز خیلی از دوندگی های اداری مزخرف به دانشجو محول میشه چون سیستم نمی تونه خودش مسئولیت کاراش رو به عهده بگیره؛ وقتی دانشگاه ارشد بر طبل شادانه میکوبه که بزرگترین دانشگاه ایران از نظر تعداد دانشجو هست قشنگ میرینه به اعصاب دانشجو!! مدرس
2333 - در حالیکه تا سال
1357، هیچ یک از دانشگاه‌های ایران در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار
نداشتند، اما پس از انقلاب‌اسلامی، در سال 1397 این تعداد به 23 دانشگاه
رسیده است.ایران دارای بیشترین دانشگاه‌های برتر در بین کشورهای اسلامی
است و کشورهایی مثل ترکیه، مای و عربستان تنها 19، 5 و 4 دانشگاه برتر
دارند.منبع اینترنتی: www.goo.gl/orhrVD
دانلود فایل اصلی
امروز بعد مدتها سری به سایت دانشگاه زدم و دیدم که بلهههه، بخشی از دانشگاه مختص بیماران کرونایی شده، با این اوضاع دیگه حالا حالاها فک نکنم دانشگاه باز بشه برای دانشجوها. 
خدایا کمک کن این روزای سخت رو بگذرونیم. بهمون سعه صدر بده. از همون صبرایی که به ایوب دادی. 
یکی از مهمترین کارکردهای وقف در نظام جهانی استفاده از ظرفیت موقوفات جهت اداره کردن بهینه دانشگاه‌ها است و یکی از ویژگی‌های اصلی وقف که همانا ماندگاری و بقای آن در طول سالیان متمادی است موجب شده تا دانشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا به صورت موقوفه ساخته شده و با ساز و کار وقف مدیریت گردد.
اسامی ۷ دانشگاه برتر دنیا با پشتوانه وقف عبارتند از:
1⃣ رتبه اول: دانشگاه هاروارد با ارزشی بیش از ۳۴ میلیارد دلار
2⃣ رتبه دوم: دانشگا ییل با ارزشی بیش از ۲۵ م
سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 98 (فوریت های پزشکی◀️
سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 98 هوشبری◀️
سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 98 پرستار◀️
سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 98 تمیزکار (دیپلم متوسطه دبیرستان)

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (جهت دانلود کلیک کنید)
یک جلسه تخصصی در مورد تحقیقات مشترک و همکاری دانشگاهی موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی ایرانی و دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد.
براساس گزارش مطبوعات ایران، حدود ۲۰۰ اساتید، محققان و دانشگاهیان ایران در این نشست که در سخنرانی تئاتر دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت کردند. استادان و محققان دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علم و صنعت .
>
دانشگاه جامع علمی-کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. تأسیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی در مهرماه سال ۱۳۷۰ به تصویب رسیده‌است و امروزه بیش از ۱۰۰۰ مرکز آموزشی در رشته‌های مختلف مهارتی در سراسر کشور دارد. بیش از ۲۰۰ مرکز آموزشی این دانشگاه در کلان‌شهر تهران قرار گرفته‌است. این دانشگاه با هدف افزایش سطح مهارت شاغلین…
ادامه مطلب
آدرس مجلات مرتبط با رشته زبان و ادبیات عربی نام نشریه / ناشر /   اعتبار ✅ ادب عربی / دانشگاه تهران /   پژوهشی✅ ادب پژوهی   دانشگاه گیلان   /  پژوهشی✅ ادبیات پایداری/ دانشگاه شهید باهنر کرمان/  پژوهشی✅ ادبیات تطبیقی/ دانشگاه شهید باهنر کرمان/  پژوهشی✅ ادبیات عرفانی / دانشگاه اهرا (س)  /  پژوهشی✅ ادبیات عرفانی و اسطوره شناختی/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب/   پژوهشی✅ ادیان و عرفان   دانشگاه تهران  /   پژوهشی✅ إضاءات نقدیة فی الأدب
 
⭕️چرا نام این مسئولین را منتشر میکنم؟ ⁩
‏بدانید تحصیل کردگان انگلیس و آمریکا جزو ناتوان‌ترین افراد در تولید علم و مسئولیت‌های حکومتی هستند‏نتیجه تربیت آمریکا و انگلیس چیزی بهتر از این نخواهد شد‏به تربیت یافتگان غرب و مکاتب غربی امید نبندید
‏۱. - دانشگاه کلدونین گلاسگو‏۲. محمد جواد ظریف - دانشگاه ایالتی سان‌فرانسیسکو، دانشگاه دنور‏۳. عباس عراقچی - دانشگاه کنت انگلستان‏۴. محمد باقر نوبخت - دانشگاه غرب اسکاتلند
‏۵. محمود
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
دانشگاه چار
دانشگاه چار (Charles University) یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان است و به قدیمی‌ترین دانشگاه جمهوری چک شناخته می‌شود. این دانشگاه در قلب اروپا، شمال ایتالیا و شرق فرانسه واقع‌شده است. دانشگاه چار جزو دانشگاه‌های دولتی کشور جمهوری چک می‌باشد و در سال 1348 میلادی توسط امپراتور چار تأسیس و به همین نام معروف شده است. این دانشگاه دارای 17 دانشکده مختلف در رشته‌های مهندسی، انسانی و پزشکی می‌باشد که 51000 دانشجو داخلی و بین‌المللی
جناب آقای……….
ریاست محترم دانشگاه ….
موضوع : درخواست انتقالی یا مهمان به دانشگاه …………….
با سلام و احترام
بدینوسیله اینجانب ……………. دانشجوی ورودی مهر ماه سال …………….بعلت…………… ،
تقاضای میهمان به مدت ……………… به دانشگاه ………………( نزدیک ترین محل به دانشگاه
) دارم . خواهشمندم مساعدت فرمائید.
با تشکر و سپاس
دانشگاه های پردیس خودگردان نیز ، یکی از دانشگاه های هستند که در برخی از رشته محل ها به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . متقاضیان پذیرش این دانشگاه باید پس از بررسی شرایط پذیرش دانشگاه و انتخاب رشته مورد نظر ، در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان ، با تکمیل فرم های ثبت نام برای پذیرش این دانشگاه نام نویسی کنند .
 
برای مطاله متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6936/زمان-ثبت-نام-بد
بچه های دانشگاه میگفتن کتابخونه دانشگاه و خوابگاها نت داره منم دوساعت زودتر از شروع تایم کلاسم اومدم دانشگاه خیر سرم فکر کردم کتابخونه نت داره. به اذن خدا نت اینجاهم قط شده و من مث ادم معتادی ک تو ترکه  استخون درد گرفتم و  نشستم دارم مگس کیش میکنم  :)) 
مگ قرار نبود تا امروز وصل بشه؟چی شد پس؟:(
به علت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های برخی از استان‌های کشور تعطیل شده‌اند که در این گزارش اسامی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود. دانشگاه های زنجان فردا تعطیل شد به علت برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ تعطیل است. دانشگاه گیلان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد به علت شرایط جوی و بارش برف، همه ی کلاس های آموزشی دانشجویان دانشگاه گیلان فردا چهارشنبه، ۲۳ بهمن و پنجشنبه، ۲۴ بهمن
دانشگاه امام صادق (ع) جزو دانشگاه های پرطرفدار می باشد و هر ساله متقاضیان زیادی سوالات خود را در خصوص این دانشگاه از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی مشاوران برتر می پرسند. دانشگاه امام صادق (ع) در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته از بین داوطلبان خانم و آقا جذب دانشجو انجام می دهد و داوطلبان متقاضی علاوه بر ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 بایستی ثبت نام دانشگاه امام صادق را در درگاه رسمی این دانشگاه انجام دهند.
 
مقاله کامل
دانشگاه مک گیل در شهر مونترال کانادا واقع شده است . شهر مونترال یکی از شهرهای محبوب برای دانشجویان بین المللی در کانادا است . این دانشگاه در بین برترین دانشگاههای جهان رتبه 35 را دارد . دانشجویان بین المللی فراوانی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند . این دانشگاه دارای 50 مرکز تحقیقاتی و بیش از 400 دوره تحصیلی است . در این مطلب میخواهیم دانشگاه مک گیل کانادا را به طور مختصر معرفی کنیم .
ادامه مطلب
حسین خنیفر تاکید کرد: مزیت مهم دیگر درس خواندن در دانشگاه فرهنگیان این است که دانشجویان پسر قبول شده در دانشگاه فرهنگیان خدمت سربازی ندارند و فقط باید دوره آموزشی را بگذرانند.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، درباره مزایای درس خواندن در دانشگاه فرهنگیان گفت: قبولی در دانشگاه فرهنگیان باعث می‌شود که دانشجویان از همان ابتدای پذیرش در دانشگاه استخدام دولتی شوند.وی  بیان کرد: مزیت دیگر
دانشگاه های غیر انتفاعی نیز بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرند . داوطلبانی که متقاضی پذیرش در این دانشگاه ها هستند باید در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام به نام نویسی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود کنند . معمولا ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی سالیانه 2 بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود .
 برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/show
دانشگاه های علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه های کشور به منظور تسهیل امور دانشجویی از سامانه های الکترونیکی استفاده می کند . سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی اولین سامانه الکترونیکی این دانشگاه بوده و دانشجویان این دانشگاه پیش از سامانه هم آوا از سایت سجاد استفاده می کردند .  این سامانه بیشتر برای ورودی های قبلی دانشگاه علمی کاربردی استفاده می شود .
 برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6994/سامانه-
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه بوده و در سال 1362 تاسیس شد. این دانشگاه جزو دانشگاه هایی است که پذیرش در آن با شرایط خاص امکان پذیر می باشد یعنی داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون می بایست در مصاحبه دانشگاه امام حسین نیز شرکت کرده و پذیرفته شوند. دانشگاه امام
دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز
آیا تا حالا دنبال دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز بوده اید؟ دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز این امکان را فراهم میکند تا علاقه مندان به ادامه تحصیل، مخصوصاً در مقاطع کاردانی و کارشناسی بتوانند به صورت بدون کنکور، در رشته مورد نظرشان ادامه تحصیل دهند. در این دانشگاه غیرانتفاعی بسیاری از اساتید دانشگاه های سراسری هم تدریس می کنند که این ویژگی، امکان بهره برداری از اساتید مجرب و با دانش بالا را فراهم می کند.
 
منبع: سا
داوطلبانی که قصد ثبت در دانشگاه افسری ارتش 99 را دارند باید پیگیر زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99 باشند چراکه زمان ثبت نام این دانشگاه طی فراخوانی اعلام می شود و عدم اطلاع از آن سبب می شود متقاضیان از ثبت نام جا بمانند . به همین جهت سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور سهولت داوطلبان زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99 را در مقاله ای در اختیار علاقمندان قرار داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/63
⭕️ سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی تکاب منصوب شدبه دنبال استعفای دکتر جعفر محسنی از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تکاب و انتصاب وی بعنوان مدیر منابع انسانی کارخانه طلای زرشوران، دکتر سید رحیم صانعی فرد، رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی و عضو هیات علمی واحد ارومیه با حفظ سمت بعنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی تکاب منصوب شد. دانشگاه آزاد اسلامی تکاب با 570 نفر دانشجو و 83 نفر مدرس حق التدریس به فعالیت خود ادامه می
شرایط پیش ثبت نام دانشگاه
پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
سامانه اعلام درخواست پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1401
پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت الکترونیک و با استفاده از سایت سازمان سنجش آغاز می شود. لذا کلیه داوطلبان پس از اطلاعیه پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و طی نمودن مراحل مورد نیاز نسبت به انجام ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایید.
ادامه مطلب
یکی از دلایل شهرت برخی از دانشگاه ها سرانجام دانشجویانی است که از آن جا فارغ التحصیل شده اند به طوری که مهر برخی از دانشگاه ها بر روی مدرک تحصیلی نشان دهنده داشتن آینده درخشان آن دانشجو است.
حداقل درآمد فارغ التحصیلانی که به این فهرست راه پیدا کرده اند ۳۰ میلیون دلار است و نه تنها فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد بلکه فارغ التحصیلان کارشناسی نیز در این فهرست حضور دارند و در برخی از موارد برخی از دانشجویان در دو دانشگاه تحصیل کرده اند و به عنوان
اولین چالش فرآیند درخواست دانشگاه ، تصمیم گیری در مورد دانشگاه ها است. شما می توانید انتخاب خود را از دانشگاه ها به طور تصادفی انتخاب کنید ، یا می توانید ماه ها برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ها صرف کنید. در هر صورت ، باید اطمینان حاصل کنید که از همه آنها راضی هستید. 
ادامه مطلب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بجنورد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات (۱۰ خردادماه) کانون
دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان _پردیس آیت الله طالقانی (ره) قم با
همکاری معاونت فرهنگی این دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در
نمازخانه شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان کرد.
ادامه مطلب
 
سال ۹۲ بود که تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد درس بخونم و توی دانشگاه رشته‌ی مدیریت استراتژیک رو ادامه بدم. دوست داشتم دانشگاه شریف قبول شم. ولی اون سالی که من کنکور دادم، دانشگاه شریف ظرفیتش رو کم کرد و من شدم یه دانشگاه تهرانی. البته اینم بگم که سال بعد شریف ظرفیتشو اضافه کرد و صدتا دانشجو گرفت! بالاخره حتی اگر متولد آخرای دهه‌ی شصت هم باشی، همیشه نوبت که بهت میرسه باید از یه چیزی محروم شی، وگرنه یه دهه شصتی اصیل نیستی!
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها