نتایج جستجو برای عبارت :

همین جا شهر من باشد تغییرات وجودی ام را میپذیرم در جوانی پیر سال پیرمردم

پودر نسکافه رو توی شیر گرم میریزم, کلاه سوایسرتم رو روی سرم میکشمو با ماگ مورد علاقه ام که عکس قشنگ خودم و همسرم روش چاپ شده میرم تو تراس, بخار از شیر نسکافه بلند میشه و من همزمان با مزه مزه کردنش به خیابون و ماشینا و آدما و درختها نگاه میکنم , به گنجشکهای لابلای درخت زیتون و کبوترا که خرامان روی سطح خیس خیابون قدم میزنن و پرستوها با اون دُم سبز تیره قشنگشون.
به امروزفکر میکنم به اینکه مرخصیم رو با صدای تماس تلفنی همکارم شروع کردم, به تا همين ا
دانلود کتاب روانکاوی وجودي سارتر
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود فایل دانلود کتاب روانکاوی وجودي اثر ژان پل سارتر ~ فاپولfapool.ir › fileTranslate this pageکتاب روانکاوی وجودي اثرژان پل سارتررا احمد سعادت‌نژاد به فارسی برگردانده است. ژان پل سارتر (۱۹۸۰-۱۹۰۵) به‌عنوان روشن‌فکری فعال از نظر ی شناخته می‌شد.
دانلود کتاب روانکاوی وجودي | کتابخانه فانوسfanuus.ir › 8- ادبیاتTranslate this pageروانکاوی وجودي اثر ژان پل سارتر ترجمه احمد سعادت نژاد در 163 صفحه و حجم 2.5 مگ |
دانلود کتاب روانکاوی وجودي سارتر
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
دانلود فایل دانلود کتاب روانکاوی وجودي اثر ژان پل سارتر ~ فاپولfapool.ir › fileTranslate this pageکتاب روانکاوی وجودي اثرژان پل سارتررا احمد سعادت‌نژاد به فارسی برگردانده است. ژان پل سارتر (۱۹۸۰-۱۹۰۵) به‌عنوان روشن‌فکری فعال از نظر ی شناخته می‌شد.
دانلود کتاب روانکاوی وجودي | کتابخانه فانوسfanuus.ir › 8- ادبیاتTranslate this pageروانکاوی وجودي اثر ژان پل سارتر ترجمه احمد سعادت نژاد در 163 صفحه و حجم 2.5
بعضی وقتا نفس‌های آدم به قدری سنگین می‌شن که صدای خراشی که به سینه‌ات وارد میکنن رو می‌شنوی.
اونقدرا دنیا کثیف شده که ميپذيرم باید ایستاد تا نمرد. تا جایی مه فقط بتونم ثابت کنم میشه نمرد و زنده موند. همين!غایت دنیا به همين خلاصه می‌شه.
خدا جونمحکمتت هرچی که هست ميپذيرم و ميپذيرم و ارومم با چیزی که تو میخوای، سر خم کردم و چشم میگم و میدونم که بهم قدرت میدی، ایمان دارم که اگر چیزی رو جلوی پام گذاشتی توانشو از قبل درونم قرار دادی و منو براش ساختی، ایمان دارم که هرچیم بشه میبخشیم و بغلم میکنی یه بغل گرم یه بغل مطمئن یه بغلی که پشتمو گرم میکنه و دلمو قرصوسط تمام این هول و ولا ها، آرومم و راضی چون میدونم تو هستی و درعین حالی که برای همه ای فقط برای منی انگار، توجه ت رو احساس میکنم م
سلام.
من یه دختر مستقل هستم و همين موضوع رو تو جلسه خواستگاری بیان کردم . به آقا گفتم من همیشه نظرات خوب رو قبول میکنم و م رو ميپذيرم اما در زندگی شویی اجازه دخالت حتی به پدر و مادر خودمم  رو هم نمیدم . به نطر شما آقایون اگه این جمله رو بعد از کمی آشنایی با دختر و خانواده اون بشنوید چی فکر میکنید؟
جواني رفت از من همره من
به دوریهای دور از دیهه خود.
جواني با همه عصیان و شورش
چو دریا با ره قسمت روان بود.
جواني مانده اندر دیهه تنها،
به عشق پزمان.
چو بگذشت عاشقی کودکانه،
جواني ام بسوخت از عشق سوزان.
جواني با همه بازیچه هایش
میان خاک راه افتان و خیزان.
رمیده اسپ چوبینش چو وحشی،
گهی از وقت و گه از من گریزان.
سوار اسپ چوبین زور و مغرور،
ز راه عمر ما بگذشت با شست.
بماند از اسپ چوبینش نشانه
عصا چوبی، که امروز است در دست.
از این بازی، از ای
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودي


مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودي
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودي فصل دوم پایان نامه درمان وجودي ،پیشینه درمان وجودي ،ادبیات پژوهش درمان وجودي .

توضیحات بیشتر و دانلود فایل
پيرمرد یک نوار داشت که هروقت دلش پر میشد و تنهایی اش سر می‌رفت، به آن گوش می‌داد. یک شب که خسته بود، نوار را گذاشت توی دستگاه اما با دست لرزانش به جای دکمه ی پخش، دکمه ی ضبطش را زد و با این فکر که اول نوار خالی است، بی اعتنا رفت سراغ خودش. آخر شب هم نوار را فراموش کرد و از خستگی خوابش برد.
صبح که بیدار شد فهمید با دست خودش چه کرده. نوار را گذاشت. دید صدایی نیست جز راه رفتنش، تنهایی غذا خوردنش، مسواک زدنش. و سکوتش. پيرمرد  سکوت خودش را ضبط کرده بود.
پيرمرد یک نوار داشت که هروقت دلش پر میشد و تنهایی اش سر می‌رفت، به آن گوش می‌داد. یک شب که خسته بود، نوار را گذاشت توی دستگاه اما با دست لرزانش به جای کلید پخش، کلید ضبطش را زد و با این فکر که اول نوار خالی است، بی اعتنا رفت سراغ خودش. آخر شب هم نوار را فراموش کرد و از خستگی خوابش برد.
صبح که بیدار شد فهمید با دست خودش چه کرده. نوار را گذاشت. دید صدایی نیست جز راه رفتنش، تنهایی غذا خوردنش، مسواک زدنش. و سکوتش. پيرمرد  سکوت خودش را ضبط کرده بود. و ح
همه چیز یه جوریه
انگار دارم از خودم بیرون میام
دارم از خودم خالی میشم
رو برو شون با واقعیتا خیلی سخته
پذیرفتن شون سخت تره
انداختن تقصیرا گردن بقیه خیلی راحته اما باعث میشه هیچ وقت ازاد نشی
تمام مدت فرار کردم
همیشه از همه چیز فرار کردم
حالا دارم ميپذيرم
هیچ جوری ممکن نبود جز با همين قرنطینه ی زورکی
تموم میشه این روزا هم
درمان وجودي نوعی رویکرد درمانی است که برای رسیدن به اهداف خود از فلسفه کمک می‌گیرد. درمان وجودي تنها بر تعت درونی، غرایز سرکوب شده فرد و تأثیر اتفاقات و خاطرات تلخ گذشته که اغلب در رویکردهای روانکاوی و روان تحلیل‌گری مورد بررسی قرار می‌گیرد، اشاره نمی‌کند؛ بلکه نحوه‌ی مواجهه‌ی فرد با اصل وجود و هستی را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این نوع درمان تلاش می‌شود تا ظرفیت‌های وجودي فرد به حداقل برسد و آگاهی و درکش افزایش پیدا کند؛ ا
 دوران نوجواني و جواني دوران حساس و سرنوشت ساز و تعیین کننده شخصیت فرد است. در این دوران غرور،هیجان،احساس، شهوت و ناپختگی عقلی بر شخص سایه می افکند. چیزی که می تواند این احساسات را در مسیر سالم، هیجان و غرور را در طریق مثبت و شهوت را در مسیر مشروع هدایت نماید، قانون الهی یعنی قرآن و احادیث معصومین(ع) است. جواني بهترین و حساس ترین دوره عمر انسان به حساب می آید. در همين دوره است که انسان می تواند سرنوشت خویش را رقم بزند و افق آینده خود را روشن و د
دین‌داری ی، دین‌داری‌ای است که از ایمانِ وجودي تهی شده و در آن رابطۀ انسان و خداوند نه بر پایۀ اعتراف و پذیرشِ بی‌چون و چرای گناه بلکه بر مبنای توجیه گناه برای دستیابی به قدرت و پیشتیبانی از آن تعریف می‌شود. از این‌رو، دین‌داری آغشته و وابسته به قدرت لاجرم نمی‌تواند در جهت تقویت ایمانِ وجودي افراد دین‌دار گام بردارد. قدرت‌طلبی ایمانِ وجودي را تضعیف کرده و به حاشیه می‌راند.
مسعود زمانی مقدم
معافیت عفو رهبری (بخشودگی سنی)این معافیت با توجه به مدرك تحصیلی و سن مشمول به 5 گروه تقسیم می گردد:زیر دیپلم ، دیپلم ، فوق دیپلم ( متولدین تا پایان 1354 )لیسانس ( متولدین تا پایان 1354 )فوق لیسانس ( متولدین تا پایان 1352 )دكتری غیرپزشكی ( متولدین تا پایان 1350 )دكتری پزشكی و دامپزشكی ( متولدین تا پایان 1344 )تذكر: مشمولینی كه بیش از 50 سال از سن آنان سپری شده نیازی به درخواست معافیت ندارند وشناسنامه عكسدار آنان مشروط براینكه تغييرات سنی نداشته باشد به منزله
جواني در ۱۸۰ثانیه : ۴۰ماجرای واقعی از واقعیت های مگوی زندگی…
 
جواني در ۱۸۰ثانیهنویسنده: حسین سروقامتانتشارات: نشر معارف
 
بریده کتاب(۱):
این مهم نیست که انسان دارا باشد یا ندار، آسوده باشد یا گرفتار، حتی آزاد باشد یا در بند.اگر به رشته ی اتصالی با او» پیوستید و از ته مانده ی آب گودال وجود خویش، نقبی به دریای فیض او» زدید…مطمئن باشید خوشبختید!
 
ادامه مطلب
جوهره وجودي -ملت عشق
 
هر انسانی به کتابی مبین می‌ماند در جوهره‌اش؛ منتظر خوانده شدن.
هر کدام از ما در اصل کتابی هستیم که راه می‌رود و نفس می‌کشد. کافی است جوهره‌مان را بشناسیم.
باشی یا باکره؛ افتاده باشی یا عاصی، فرقی نمی‌کند؛ آرزوی یافتن خدا در قلب همه ما، در اعماق وجودمان پنهان است.
از لحظه‌ای که به دنیا می‌آییم، گوهر عشق را درونمان حمل می‌کنیم.
 
 
http://nillak.com/?p=12814
در آیه ۷ سوره مبارکه نبأ آمده است:
 
وَالْجِبَالَ أَوْتَادًا»
وکوهها را (چون) میخ‌هایى نگذاشتیم؟»
 
اوْتَاد» جمع وتد» به معنای میخ است.
خدای سبحان در زمین ظاهری کوه‌ها را به عنوان میخ قرار داده تا از تزل زمین (مواد مذاب و زمین لرزه) جلوگیری کند با توجه به اینکه بین خلقت کوه و قطره آب برای حضرت حق تفاوتی نیست مفسرین می‌گویند: جزییات و کلیاتی که در زندگی افراد وجود دارد همه و همه کار خداست و همان‌گونه که زمین ظاهری را با کوه‌ها حفظ کرده
آدمای کمال گرا همیشه دنبال تغييرات بزرگن که بتونن از نو شروع کنن یا دنبال تغييرات بزرگ ایجاد کردن که فکر کنن مفیدن. ولی مساله اینه همين تغييرات بزرگ نهایتا با کارای کوچیک انجام میشه. این همونجاییه که کمال گراها دچار اشتباه میشن. اونا معنای کار کوچیک رو نمیفهمن و نمیدونن تاثیرش چقدر زیاده. تهش میشن اهمال کار. راهش اینه که خودمون رو با تغييرات کوچیک راضی نگه داریم و اسنمرار داشته باشیم روشون تا کم کم تغييرات بزرگ سر و کله شون پیدا بشه.
 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت صفحات ۱۷۴ تا ۲۰۵ کتاب نظریه‌های روان‌ درمانی جیمز پروچاسکا در 47 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین:
محتوا درمانی
وجود نگری
تعارض های درون فردی
در روانکاوی اضطراب چه مفهومی دارد ؟
راه حل اضطراب وجودي چه می باشد ؟
عزت نفس
مسئولیت
تعارض های میان فردی
صمیمیت و تمایلات جنسی
ارتباط
خصومت
سرکوب
آممممممم
سلامم
اینجا وب دخترای اوه مای گرل عه
این وبو زدم تا ازشون حمایت کنم
خوشحال میشم اگر شماهم بهم کمک کنید
چندتا چیز هست
1 از مهیاسی بخاطر اینکه وبشو سپرد دستم تا بهش سروسامون بدم خیلییییی ممممممنونم
2 از دنا شی هم خیلی ممنونم که بهم امید داد که وبو حذف نکنم واقعا ازت ممنونمممممم
و اینکه
                              ادمین هم ميپذيرم:-)
سفیداب پنبه رو ترکیبی سنتی و محرمانه دارد که تنها در اختیار تعداد معدودی در ایران می باشد اما خواستگاه تولید نوع اصلی و خالص آن در یزد و با برند حلما می باشد . سفیداب پنبه رو بدلیل داشتن اکساید روی معجزه جواني و شادابی پوست بدن انسان است . 
_آری ، خدا هست ؛ زیرا بدون او ، چاله ی حیات ،عمیق و عمیق تر میشود و انسان وامانده در آن گودال ، هرگز راهی به سویی نخواهد گشود ، و هرگز آرامشی نجیب برای انسان پدید نخواهد آمد و هرگز انسان ، از ته قلب ، بی دغدغه نخواهد خندید ، و هرگز دست مهربانی آدمیان به جانب فکر و بیان ، به گشادگی نخواهد رفت . من ، ميپذيرم ؛ درد انسان ، هر چه هست ، محصول شک در بود و نبود خداوند نیست . فقط به دلیل بی تکیه گاهی ست .
سه دیدار ( جلد دوم ) _ نادر ابراهیمی 
همه ی ما با دیدن و لمس کاهگل، حسی دوست داشتنی
و آشنا داریم؛ این حس تعلق خاطر به فضاهای سنتی و دیرینه ی ایرانی در هر ایرانی
وجود دارد و ناخودآگاه به سمت این دست از محیط ها کشیده می شود. یکی از دلایل
محبوبیت یزد همين احساس نزدیکی با بافت آن است که پیوند بین عنصر وجودي انسان را
در محیط  حفظ کرده است. اقامت در هتل های
یزد به همين شیرینی است زیرا فضای سنتی با معماری دلنشین ایرانی را همسان با
سفرتان عرضه می کنند و این حس بازگشت به اصل خود، آن هم از زند
 دوران نوجواني و جواني دوران حساس و سرنوشت ساز و تعیین کننده شخصیت فرد است. در این دوران غرور،هیجان،احساس، شهوت و ناپختگی عقلی بر شخص سایه می افکند. چیزی که می تواند این احساسات را در مسیر سالم، هیجان و غرور را در طریق مثبت و شهوت را در مسیر مشروع هدایت نماید، قانون الهی یعنی قرآن و احادیث معصومین(ع) است. جواني بهترین و حساس ترین دوره عمر انسان به حساب می آید. در همين دوره است که انسان می تواند سرنوشت خویش را رقم بزند و افق آینده خود را روشن و د
جواني یعنی شور و نشاط یعنی انسانی با ضمیر پاک و قلبی پر از آرزو, جواني دوران طلایی است, دوران سلامت جسم و جان, باید قدر این دوره را دانست و باید از جوانان حمایت کرد جوانان نیاز به آموزش دارند, آموزشی صحیح در پر تو توجه همه جانبه مسئولان, فراموش نکنیم جوان یعنی دغدغه, تلاش, اشتغال, جستجوی یار, آرمان, شور و.انسان از بدو تولد تا زمان مرگ سه دوره بسیار مهم را پشت سر میگذارد. دوران کودکی، دوران جواني و دوران کهولت و پيری، همه ما میدانیم که مهمترین دور
یا قنات بوده و ملک او تلقی می شود و هیچ تصرفی از طرف دیگران در آن مجاز نمی باشد. ماده ۱۳۶ قانون مدنی پس از بیان تعریف حریم، فلسفه وجودي این تأسیس حقوقی را یک امر مهم عنوان می کند و آن را قاعده و ملاک کمال انتفاع می داند که همين امر باعث…
ادامه مطلب
زن جوان غزلی با ردیف "آمد" بودکه بر صحیفه‌ی تقدیر من مسوّد بود
زنی که مثل غزل‌های عاشقانه‌ی منبه حسن مطلع و حسن طلب زبانزد بود
مرا ز قید زمان و مکان رها می‌کرداگر چه خود به زمان و مکان مقید بود
به جلوه و جذبه در ضیافت غزلممیان آمده و رفتگان سرآمد بود
زنی که آمدنش مثل "آ"ی آمدنشرهایی نفس از حبس های ممتد بود
به جمله دل من مسندالیه "آن‌زن"و "است" رابطه و "باشکوه" مسند بود
زن جوان نه همين فرصت جواني منکه از جواني من رخصت مجدد بود
میان جامه‌ی عریانی
تغييرات چهره در دوران بارداری
در دوران بارداری بدن تغييرات زیادی می کند این تغييرات می تواند در قسمت صورت باشد.یکی از شایع ترین مشکلات پوستی صورت ن در دوران بارداری لکهای رنگی و بیشتر قهوه ای است
به ادامه بروید
ادامه مطلب
فکر کنم کم کم دارم کروناویروس را به عنوان عضوی از این جامعه ميپذيرم و میتوانم به منظور همزیستی مسالمت آمیز در کنارش، سبک زندگی ام را عوض کنم! خب! به هر حال این جامعه پر است از آدمها و همه چیزهای ناخوشایند دیگر که ما ترجیح میدهیم نباشند و عرصه را برایمان تنگ کرده اند. ولی غمباد گرفته ایم؟ نه! فقط سعی می کنیم جوری زندگی کنیم که پَرشان ما را نگیرد و کمترین آسیب ممکن را از آنها ببینیم. این یکی هم مثل بقیه؛ هر چند شاید خیلی ترسناکتر از بقیه!
سلام
اگر دوست دارید در مورد کره و سریالاش ویدیو های زیبا ببینید سر بزنید به کانال نماشای من
چون نتونستم همه ی ویدیوهایی که تو کانال نماشام میزارم تو بیان هم بزارم گفتم آدرسش و بدم برید اونجا عشق و حال خخخخ
هر درخواستی هم بدید با کمال میل ميپذيرم
آدرس کانال نماشام=
https://www.namasha.com/delliminho
یا اگر حوصله نداری آدرس و کپی کنی رو همين کلمه همين کلمه کلیک کن
اینم چندتا عکس از کیوتم لی مین هو
برید ادامه مطلب

در رابطه با عکس زیر بگم هر شب بهش فکر میکنم و می
به نام نامی الله
رمان شاهزاده زمینی
مقدمه:
در دنیای خیال، سرنوشت تقدیر جواني را با خیال‌انگیزترین موارد گره می‌زند. گره زدنی
که ممکن است به بهای گرفتن جانش تمام شود؛ رازهایی برایش یک به یک آشکار
می‌شود که نظیرش را حتی در خواب هم هرگز نخواهد دید.
آری دنیای خیال همیشه و همه‌جا با ناممکن‌هایی همراه و هم‌قدم است که از باور هر
انسانی به دور است و تنها در محدوده وجودي خودش می‌توان به باورها رنگ حقیقت
پاشید.
ادامه مطلب
تکیه‌ی‌ بنده‌ روی جوانها است؛ می‌بینید که غالباً دلبسته‌ی جوانها و امیدوار به جوانها هستم برای آینده؛ منتها آن جواني که میتواند پیشران حرکت عظیم کشور به سوی تمدّن نوین اسلامی باشد کدام جوان است؟ چه ‌جور جواني است؟ 
بنیه‌ی معنوی اینجا معنا پیدا میکند؛ جواني که با انگیزه است، با ایمان است، با خِرد است، قدردان توان خویش است، اهل کار است، اهل ابتکار است، توکّل به خدا دارد، اعتماد به نفس دارد.
ادامه مطلب
باسلام و عرض خسته نباشید 
عنوان این مطلب با اجازه‌ی مدیر آموزش و پرورش سهند و اسکو آقای یحیی نجابت پخش میگردد.
 
در المپیاد ریاضی دانش آموزشی امسال در پایه نهم با شرکت ۱۶ دانش آموز پایه نهم صورت می‌گیرد 
اسامی منتخبین : 
علی قشونی 
امین جواني
امین رضاییان
امیرحسین صالحی 
پویا فتحی
رضا باقری 
امیررضا پور مهدوی
امیرحسین وجودي 
بابک فخیم
امیررضا صیادی
محمد محمدی
پویا پور بیگی
غلامعلی کامران
امین آیانی صفت 
امیررضا جدیری
پویا فریدی
که در مر
یک ساعته پیش میخواستم چیز های دیگه ای بنویسم میخواستم خیلی بگم دلم گرفته بود ولی بعدش تصمیم گرفتم یک ساعت درسمو بخونم و بعد بیام همونا رو اینجا بگم یه ساعت درسم که واقعا یه ساعت نبود این وسطا اینستا و تلگرام و پیامم بود ولی خب از هیچی بهتر بود.
و همين بین که با گوشی کار میکردم یه پیام فقط یه پیام هر چی که میخواستم بگم و از سرم پروند.الآن دیگه غمگین نیستم خوشحالم نیستم دلم گرفته نیست ولی خب پر انرژی هم نیستم.
و الان بعد یه ساعت جای همه اون خزع
بسم الله الرحمن الرحیم
حرف حق گاهی تلخ است
ولی باید آن را شنید
و می شنود.
و باید آن را پذیرفت 
و می پذیرد
و باید مدتی سکوت کرد
و سکوت می کند
تا بشنود و بپذیرد و پالایش کند 
و دوباره بشنود و بپذیرد و پالایش کند و
و اصلاح شود.
و چشم دوباره بینا شود
باید سیستم جدید تقوا را متناسب با محیط جدید
روی مملکت وجودي 
نصب و راه اندازی کند
دیگر این گونه نمی شود
احکام جدیدی برای مراقبت از مملکت وجودي باید وضع شود
و باید سعی کند که در شرایط جدید
دانلود سوالات درس چهارم مطالعات هشتم
درس پنجم: آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها 

1 -نوجوانان چه گروه های سنی را تشکیل می دهند؟ گروه سنی دوازده تا هجده سال 
2 -چرا نوجواني دوره حساسی است؟ در این دوره، افراد از نظر جسمانی دچار تغييراتی می شوند
که به این تغييرات »بلوغ می گویند .نوجوانان عالوه بر تغييرات جسمانی از نظر ذهنی و اجتماعی
نیز تغییر می کنند .آنها در حال پشت سر گذاشتن کودکی و رسیدن به جواني و بزرگسالی هستند.
 3 -تغييرات دوره نوجواني اغل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها