نتایج جستجو برای عبارت :

دعوت اعضای گروه

با ملاحظه لیست اعضاي صنف که تحصیلات خود را در مقاطع لیسانس و بالاتر ادامه داده اند بنظرم رسید از کسانی که در رنج سنی یکسانی هستند و عضو گروه پیشگفته هستند دعوت کنم تا شاید به گروهی درخور اتاق فکر اتحادیه برسیم. قطعا این کار زمان بر است و جلسات زیادی برای شکل گیری گروه لازم است. انشاالله با یک گروه 20 نفره شروع خواهم کرد تا به کجا رهنمون شویم. اگر سالن جلسات هماهنگ باشد برای دوشنبه همین هفته دعوت صورت خواهد گرفت. انشاالله
جلوگیری از دعوت شدن در گروه تلگرام توسط مخاطبین قابلیتی است که بطور پیشفرض در تلگرام وجود دارد و کاربران زیادی از این قابلیت برای جلوگیری از دعوت شدن در گروه استفاده میکنند.شاید شما مخاطبینی داشته باشید که شما را به گروه هایی که شما رضایت ندارید در آن ها عضو شوید اضافه میکند و از این موضوع ناراحت هستید که چگونه میتوانید جلوی دعوت شدن در گروه را بگیرید.خوشبختانه در تلگرام قابلیت جلوگیری از این دعوت ها وجود دارد و شما میتوانید با چند حرکت سا
این گروه رشت مخصوص بچه های خوب شهر رشت هست و از همه شما دختر پسرای رشتی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر رشت گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه رشت دارید به لینکدونی رشت بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ رشت بیان
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
این گروه شیراز مخصوص بچه های خوب شهر شیراز هست و از همه شما دختر پسرای شیرازی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شیراز گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه شیراز دارید به لینکدونی شیراز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شیراز بیان
این گروه تبریز مخصوص بچه های خوب شهر تبریز هست و از همه شما دختر پسرای تبریزی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تبریز گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تبریز دارید به لینکدونی تبریز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تبریز بیان
این گروه اصفهان مخصوص بچه های خوب شهر اصفهان هست و از همه شما دختر پسرای اصفهانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر اصفهان گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه اصفهان دارید به لینکدونی اصفهان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ اصفهان بیان
این گروه ساری مخصوص بچه های خوب شهر ساری هست و از همه شما دختر پسرای ساریی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر ساری گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه ساری دارید به لینکدونی ساری بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ ساری بیان
این گروه شهرکرد مخصوص بچه های خوب شهر شهرکرد هست و از همه شما دختر پسرای شهرکردی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شهرکرد گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه شهرکرد دارید به لینکدونی شهرکرد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شهرکرد بیان
این گروه اهواز مخصوص بچه های خوب شهر اهواز هست و از همه شما دختر پسرای اهوازی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر اهواز گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه اهواز دارید به لینکدونی اهواز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ اهواز بیان
این گروه سنندج مخصوص بچه های خوب شهر سنندج هست و از همه شما دختر پسرای سنندجی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سنندج گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه سنندج دارید به لینکدونی سنندج بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سنندج بیان
این گروه ایلام مخصوص بچه های خوب شهر ایلام هست و از همه شما دختر پسرای ایلامی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر ایلام گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه ایلام دارید به لینکدونی ایلام بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ ایلام بیان
این گروه بجنورد مخصوص بچه های خوب شهر بجنورد هست و از همه شما دختر پسرای بجنوردی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر بجنورد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه بجنورد دارید به لینکدونی بجنورد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بجنورد بیان
این گروه بندرعباس مخصوص بچه های خوب شهر بندرعباس هست و از همه شما دختر پسرای بندرعباسی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر بندرعباس گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه بندرعباس دارید به لینکدونی بندرعباس بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بندرعباس بیان
این گروه سمنان مخصوص بچه های خوب شهر سمنان هست و از همه شما دختر پسرای سمنانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سمنان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه سمنان دارید به لینکدونی سمنان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سمنان بیان
این گروه زاهدان مخصوص بچه های خوب شهر زاهدان هست و از همه شما دختر پسرای زاهدانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر زاهدان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه زاهدان دارید به لینکدونی زاهدان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ زاهدان بیان
این گروه اراک مخصوص بچه های خوب شهر اراک هست و از همه شما دختر پسرای اراکی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر اراک گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه اراک دارید به لینکدونی اراک بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ اراک بیان
این گروه بوشهر مخصوص بچه های خوب شهر بوشهر هست و از همه شما دختر پسرای بوشهری دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر بوشهر گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه بوشهر دارید به لینکدونی بوشهر بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بوشهر بیان
این گروه تهران مخصوص بچه های خوب شهر تهران هست و از همه شما دختر پسرای تهرانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تهران گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تهران دارید به لینکدونی تهران بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تهران بیان
این گروه خرم آباد مخصوص بچه های خوب شهر خرم آباد هست و از همه شما دختر پسرای خرم آبادی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر خرم آباد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه خرم آباد دارید به لینکدونی خرم آباد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ خرم آباد بیان
این گروه بیرجند مخصوص بچه های خوب شهر بیرجند هست و از همه شما دختر پسرای بیرجندی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر بیرجند گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه بیرجند دارید به لینکدونی بیرجند بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بیرجند بیان
این گروه ارومیه مخصوص بچه های خوب شهر ارومیه هست و از همه شما دختر پسرای ارومیه ای دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر ارومیه گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه ارومیه دارید به لینکدونی ارومیه بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ ارومیه بیان
از همه کشاورزان و مهندسین کشاورزی که علاقه دارند تا بقیه کشاورزان و مهندسین در خصوص مباحث کشاورزی بحث داشته باشند دعوت میشه تا به گروه تلگرام کشاورزان بیان.
من لینک انجمن کشاورزان رو برای عضویت شما در زیر همین مطلب میزارم و دوباره از همه دانشجویان و مهندسان و کشاورزان و باغداری دعوت میشه به گروه بیان و بقیه رو هم به گروه دعوت کنند.
https://t.me/joinchat/CC4Z_QxCDQeSzqDMFsFDuQ
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
این گروه لاغری برای دوستانی هست که دوست دارند تا لاغر بشند و به وزن مورد علاقه خودشون برسند، شما میونید به گروه بیاین و از تجربیات دوستان دیگر در زمینه لاغری در این گروه استفاده کنید.
گروه لاغری از همه بانوان که دوست دارند تا از راهکارهای دیگر بانوان که در زمینه لاغری موفق بودند ایجاد شده و از همه شما درخواست میکینم که دوستان دیگر خود را هم به گروه دعوت کنید.
گروه دارای قوانین هست که خوشحال میشیم که به قوانین گروه احترام بزارید و در گروه لاغر
اگر دوس داری تا لاغر بشی نیاز هست که از تجربیات دیگران در این زمینه استفاده کنی که گروه لاغری برای همین هدف ایجاد شده است و از شما دعوت میشه اغری تجربیات کافی دارند و شما با استفاده از این تجربیات میتوانید به اهداف خود برسید .
شما هم از دوستان خود درخواست کنید که به گروه بیان.
شما هم اگر در زمینه لاغری تجربه دارید حتما با ما در میان بگذارید و ما از تحربیات شما در زمینه لاغری استفاده خواهیم کرد و گروه به این منظور درست شده است.
گروه را به خوبی مد
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
کارت دعوت
کارت دعوت ابزاری برای اطلاع رسانی و دعوت از میهمانان و ارائه اطلاعات نحوه برگزاری ، زمان و مکان مراسم توسط میزبان می باشد.از متداول ترین موارد استفاده از کارت دعوت برای مراسم ها می توان به کارت دعوت عروسی ، کارت دعوت عقد ، کارت دعوت جشن تولد اشاره کرد. البته برای اطلاع رسانی از مراسم های خاص مطابق هر فرهنگ نیز از کارت دعوت استفاده می شود. 
کارت دعوت آنلاین
کارت دعوت آنلاین علاوه بر تمامی امکانات کارت دعوت قدیمی و مرسوم از امکانات ب
گروه واتساپ شیراز با هدف دورهمی شما شیرازی ها در واتساپ ایجاد شده است و از همه شیرازی ها عزیز دعوت میشه تا به گروه واتساپ شیرازیها بیان و در این گروه با هم چت کنند.
خیلی خوشحال میشیم تا شما با عضو کردن شیرازیهای دیگه در گروه به گروه رونق بدین و همه در این گروه دور هم جمع بشیم و با هم یک گروه شکوفا داشته باشیم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شیراز دارای قوانین بسیار زیادی هست و از همه شما درخواست میکنم که به قوانین گروه واتساپ شیراز اهمی
از عکاسان محترم دعوت به عمل می آوریم 
عکس های زیبای خود را برای ما بفرستید
ودر سایت در بخش گروه رسانه ای اورانوس با نام خودتان مشاهده کنید 
ضمنا عکس های با کیفیت و مورد تایید گروه نظارت نمایش داده خواهم شد.
زمان ارسال از ابتدای اسفند ماه 
نکته: عکس های مرتبط با گردشگری و کشور های خارجی و شرکت های  هواپیمایی در بخش ویژه گذاشته خواهد شد و بهترین ها از طرف ما خریده خواهد شد
راه های ارتباطی اعلام میگردد.
در آموزش قبلی نحوه ساختن کانال در تلگرام را به شما آموزش دادیم حالا میخواهیم ساخت گروه را به شما آموزش دهیم با میبایل همراه باشید.
ساخت گروه در تلگرام یکی از قابلیت های دیگر تلگرام است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا دوستانتان را دور هم جمع کنید و گپ بزنید!اینکار بدین معنی است که یک صفحه ای میسازید و مخاطبانتان را به دلخواه به این صفحه دعوت میکنید و قادر به چت کردن با یکدیگر هستید.حتی کسانی که در مخاطبین شما وجود ندارند را هم میتوانی
گروه واتساپ تبریز برای دورهمی  شما دوستان تبریزی ایجاد شده است و از شما عزیزان و دختر پسرای تبریزی که به چت در واتساپ علاقه دارید درخواست میشود که به گروه چت واتساپی تبریز بیایید.
https://chat.whatsapp.com/IjqKQ9B0tIsFNBirreNtUP
ما در گروه برنامه های ویژه ای داریم و شما میتوانید در گروه چت با دیگر تبریزیها و ترک ها داشته باشید و این یک گروه واتساپ ترکی هم هست و همه ترک ها هم میتونند به این گروه بیان و اشکالی نداره.
ما خوشحال میشیم که بتونیم یک دورهمی در واتساپ برای
قطعا با دیدن کلمه لینک دعوت متوجه شدید که من می خوام در مورد چه چیزی باهاتون صحبت کنم, بله لینک دعوت و کسب درآمد از اون. وب سایت 120 کلیک یه وب سایت تبلیغاتیه که سیستمی رو آماده کرده تا افراد بتونن با دعوت دوستانشون از اونها درآمد داشته باشن, توی این بخش می خوام بهتون بگم چطوری می تونید لینک دعوت اختصاصی خودتون رو دریافت و باهاش دوستانتون رو به سیستم دعوت کنید.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها