نتایج جستجو برای عبارت :

دشمن کانگورو

دشمن کانگورو چه حیوانی است | نام شکارچی کانگورو چیست
نام دشمن کانگورو چه حیوانی است
دشمن کانگورو چه حیوانی است
تعداد کانگوروها زیاد است و شدیداً توسط انسان شکار می شوند.
استرالیا قاره حیوانات کیسه دار است و کانگورو از معروفترین حیوانات این قاره است . . دشمنان: سگ وحشی، کروکودیل و انسان. . آن ها از بومی ها نام این حیوان را پرسیدند و هر بار پاسخ این بود: کانگورو (Kanguru) ، مدت ها بعد سفید پوستان فهمیدند، معنی .
ادامه مطلب
قورباغه به کانگورو گفت : من و تو میتوانیم بپریم. پس اگر با هم ازدواج کنیم بچه مان می تواند از روی کوه ها یک فرسنگ بپرد، و ما می توانیم اسمش را قورگورو‌» بگذاریم .
کانگورو گفت : "عزیزم" چه فکر جالبی! من با خوشحالی با تو ازدواج می کنم اما درباره ی قورگورو، بهتر است اسمش را بگذاریم کانباغه» .
هر دو بر سر قورگورو» و کانباغه» بحث کردند و بحث کردند .
آخرش قورباغه گفت : برای من نه قورگورو» مهم است و نه کانباغه» . اصلا من دلم نمیخواهد با تو ازدوا
خرید اینترنتی قرص سیالیس
خرید قرص سیالیس اصل
سیالیس اصل
سیالیس مشکی
عوارض سیالیس
قرص سیالیس اسپانیایی
قرص سیالیس ایرانی
قرص سیالیس در داروخانه
قرص سیالیس چیست
قیمت سیالیس
قیمت سیالیس در داروخانه
قیمت قرص سیالیس
قیمت قرص سیالیس ایرانی
قیمت قرص سیالیس در داروخانه ها
بهترین قرص چاق کننده
داروی گیاهی چاق کننده
عوارض قرص های چاقی
قرص های چاق کننده
قرص های چاقی صورت
قرص پری اکتین
قرص چاق کننده بدون عوارض
قرص چاقی
قرص چاقی از داروخانه
قرص چاقی
کانگوروها.
این حیوانات نازنین دارن تو استرالیا با آتیش و دود غلیظ کشته میشن.
چند صدتا شتر رو با شلیک تیر خلاص کردند که به شهرها هجوم نیارن از فرط تشنگی.
دلواپسان حقوق حیوانات! سفیران ال و بل! کجایید؟ غربیان و غرب‌زدگان مهربان کجایید؟
چرا هیچی نمیگید؟ برید آتیش رو خاموش کنید دیگه! برید. خواهش می‌کنم برید.
اگر کانگوروها منقرض بشن، چطوری به بچه‌هامون بگیم کانگورو چیه و کجاست وقتی هنوز نقاشی کانگورو توی کتاب‌ داستان‌هاشونه؟
اگر منقرض بش
سلاممم
لوتا پیترمن 8 در راه حال قراره تا چند روز دیگر منتشر بشه 
 
ای داد و هوااار! آخرِ این هفته جشن پنجاهمین سالگرد ازدواج است. قرار است همه‌ی فامیل توی یک قلعه‌ی قدیمی در اشترولنشتاین توی فیزلگو جمع شوند و جشن بگیرند. بابا یک عالمه برنامه‌ی اجق‌وجق ریخته؛ شکار گنج، گردش علمی و قایقرانی. ولی از همه بدتر، برنامه‌ی آوازخواندن من و برادرهای خل‌و‌چلم است، آن‌هم جلوی همه!
حتماً مثل همیشه سوژه‌ی پسرعموی بدجنسممی‌شویم و حسابی مسخره‌مان می
شهید گل محمد غزنوی»
بیش از حد ناز بچه ها را می کشید. وقتی خانه بود دائم سرگرم بازی با آنها بود. لباس ورزشی اش را طوری به تن می کرد که دو دستش در یک آستین و دو پایش در میان لباس جا می گرفت. آن وقت ادای کانگورو در می آورد و از این طرف خانه به آن طرف می جهید، بچه ها خوشحال بودند، قاه قاه می خندیدند و لحظاتی شاد با پدر می گذراندند.
 گاهی وقت ها آنقدر سفارش بچه ها را به من می کرد که ناراحت می شدم. می گفتم: مگر بچه های شما هستند و بچه های من نیستند
اما من
دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو دوازدهمین دور‎ۀ جشنوارۀ بین المللی ریاضیات کانگورو» را به صورت آنلاین و به شرح زیر برگزار کند:
هفتم و هشتم متوسطه، سه‌شنبه ۶ خردادماه ۹۹، از ساعت ۳ بعد از ظهر، به مدت ۹۰ دقیقه
 
 آمادگی‌های لازم برای دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو»
۱. تمام دانش‌‎آموزان موظف‌اند حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۹ با مراجعه به سامانۀ مبنا، نسبت به بازبینی پروفایل خود اقدام و هر گونه مغایرت را به واحد پش
همراهان گرامی سلام!
به استحضار می‌رساند متأسفانه سامانه‌های این مؤسسه در روز برگزاری چالش ریاضی آنلاین در روز ۲۸ فروردینِ ۹۹ علی‌رغم آمادگی‌های لازم توسط تیم‌های فنی و انجام هماهنگی‌های ضروری با ارائه‌دهندۀ سرورها، با اختلالاتی از سمت میزبان سرور مواجه شد. مؤسسۀ فرهنگی فاطمی ضمن عذرخواهی فراوان از تمام عزیزانی که در روز برگزاری با مشکلاتی مواجه شده‌اند، در این زمینه لازم می‌داند به چند نکتۀ مهم اشاره کند:
۱. برگزاری چالش آنلاین در
 
شهید گل محمد غزنوی»
 
بیش از حد ناز بچه ها را می کشید. وقتی خانه بود دائم سرگرم بازی با آنها بود. لباس ورزشی اش را طوری به تن می کرد که دو دستش در یک آستین و دو پایش در میان لباس جا می گرفت. آن وقت ادای کانگورو در می آورد و از این طرف خانه به آن طرف می جهید، بچه ها خوشحال بودند، قاه قاه می خندیدند و لحظاتی شاد با پدر می گذراندند.
 
  گاهی وقت ها آنقدر سفارش بچه ها را به من می کرد که ناراحت می شدم. می گفتم: مگر بچه های شما هستند و بچه های من نیستند
 
معما ۱
خروسی بالای سرسره تخم گذاشته است. تخم سر می خورد یا نه؟
معما ۲
یک خیابان شلوغ هست و یک طرف خیابان میمونی هست و یک گنج و طرف دیگر و سنگ. در این خیابان ماشین ها هی می روند. چگونه گنج را ب؟
معما ۳
یک بز و یک گوسفند و یک کانگورو چند پا دارند؟
امام علی علیه السلام  : 
أَصْدِقَاؤُکَ ثَلَاثَةٌ وَ أَعْدَاؤُکَ ثَلَاثَةٌ َأَصْدِقَاؤُکَ صَدِیقُکَ وَ صَدِیقُ صَدِیقِکَ وَ عَدُوُّ عَدُوِّکَ وَ أَعْدَاؤُکَ عَدُوُّکَ وَ عَدُوُّ صَدِیقِکَ وَ صَدِیقُ عَدُوِّکَ
دوستان تو سه گروهند، و دشمنان تو نیز سه دسته اند، اما دوستانت، پس دوست تو و دوست دوست تو، و دشمن دشمن تو است. و اما دشمنانت، پس دشمن تو، و دشمن دوست تو، و دوست دشمن تو است.نهج البلاغه ، حکمت ۲۹۵
 
 
قرص ویاگرا قرمز معروف به قرص کانگورو در بسته بندی ۱۰ تایی اورجینال آمریکا تهیه شده بر پایه گیاهی و دارای مجوز فروش از وزارت بهداشت ایران
بسته بندی ۱۰ تایی و پلمپ اصلی شرکت سازنده
تاثیر تاخیری قوی برای مردان
ایجاد نعوظ کامل در مردان
ایجاد لذت بیشتر در رابطه شویی
یکی از بهترین قرص های تاخیری
ساخته شده از مواد کاملا گیاهی و طبیعی
بدون عوارض جانبی
قرص کانگورو یکی از معروفترین محصولات افزایش نعوظ و تاخیری ویژه مردان میباشد که تولید شده ت
همه‌ی جوانهای عزیز ما بدانند که دشمنان بیکار نمی‌نشینند، نقشه میکشند؛ هنر این است که نقشه‌ی دشمن را،‌ توطئه‌ی دشمن را، نقطه‌ای را که آماج حمله‌ی ‌دشمن است، بشناسیم و برای مواجهه‌ی با او، برای مقابله‌ی با او، برای خنثی کردن کار دشمن، طرح داشته باشیم، انگیزه داشته باشیم، فکر داشته باشیم.
ادامه مطلب
فمعکم معکم لا مع عدوّکم.دین ما، دینی کاملا فطری است.1⃣ از طرفی خداوند را معدن همه خوبی‌ها و اسماء و صفات حسنی معرفی میکند.2⃣ از طرف دیگر در زیارت اربعین میخوانیم: السلام علی خلیل الله. . اگر سیدالشهدا علیه السلام، خلیل الله است پس دشمن او، عدوّ الله است.3⃣ اگر کسی خلیل و دوست خداوندی بود که معدن همه خوبی‌هاست، فطرت سالم میگوید باید با او باشیم نه با دشمن او؛ زیرا دشمن او، دشمن همه خوبیهاست. لذا در پایان زیارت اربعین با تاکید میگوییم: فمعکم
همه بازیچه شدیم و همگی بازیگربر خودی دشمن و بر دشمن خود یاریگرشده بیگانه خودی ، هرکه خودی بیگانهداده ترس از تو مرا ، از من و تو آن دیگرکرده اند حیثیت مام وطن را تاراجاف به آنان که ز دشمن شده ما را بدتراز بد حادثه در دام بلا افتادیمغیرِ تدبیر و خرد نیست نجات از این شر درد ما از خودمان است نه از بیگانهبارالها بکن اوضاع زمان را بهتر .https://t.me/ahmadyazdanypoem
در دیدار فرماندهان ارتش: اتحاد روزافزون نیروهای مسلح لازم و موجب عصبانیت دشمن است. دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکاییها بود/ هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل، هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه جبهه خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند.
3/ رهبر انقلاب: آن کسی که امروز با جمهوری اسلامی» دشمن است، مثل همان کسی است که در صدر اسلام با بعثت پیامبر» دشمن بود/ ما دشمن تراشی نمیکنیم، حرف اسلام را میگوییم، بخاطر همین، دشمنی ایجاد میشود. آمریکا و نوکرهایش مثل آل سعود از شما میخواهند از اسلام دست بردارید/ در این مصاف توحید و طاغوت، آن که خداوند متعال مقدر کرده پیروز شود، جبهه حق است.ملت ایران اگر حرکت خود را ادامه دهد قطعاً بر دشمنان پیروز خواهد شد.
من هنوزم باور دارم که دروغگو دشمن خداست . چون دروغگو اعتماد آدم ها رو به بازی میگیره ، سر آدم ها شیره میماله و عین خیالش هم نیست . آدم ها هم که به خدا پناه میرن همیشه . به خدا اعتماد میکنن و از خدا کمک میخوان . خدا هم که نمیتونه کمکشون کنه مستقیم . فقط میتونه آدم های دروغگو رو رسوا کنه . اونوقت آدم هایی که دروغ شنیدن از خدا ناراحت میشن . چون به اون پناه برده بودن . به اون اعتماد کرده بودن و از اون کمک خواسته بودن . بعد آدم ها با خدا دعواشون میشه . از خدا
.
و وقتی میبینی داریوش‌کبیر اینو حدود ۲۵۰۰ سال پیش گفته فقط میتونی سکوت کنی:
خدا این کشور را ، از دشمن ، از خشک سالی ، از دروغ حفظ نماید . 
خطر دشمن از ناحیه بیگانگان است . دشمن خونخوار نه به کوچک رحم می کند نه به بزرگ .
خشکسالی بلایی است آسمانی که جز سیاه روزی و مرگ همگانی ثمری ندارد .
دروغ ایمان را می برد و کشور را از درون ویران می سازد . ایمان که رفت هر جرم و جنایتی ارتکابش آسان می شود . کشوری که مردمش از ارتکاب جرم و جنایت بیم نداشته باشد ، سرانجام
دانلود رایگان آهنگ دشمن اگه هزار هزار
دانلود آهنگ معین دشمن اگه هزار هزار 320
دانلود آهنگ دشمن اگه هزار هزار با کیفیت 320

ترانه معین دشمن اگه هزار هزار

دشمن اگه هزار هزار معین ویکی صدا
دانلود اهنگ دشمنای هزار هزار از معین

معین اهنگ دشمنای هزار هزار
دانلود آهنگ مازندرانی دشمن اگه هزار هزار
مرزهای فرهنگی نیز همچون مرزهای جغرافیایی نیاز به مراقبت دارند تا دشمن با فریب و خدعه و نفوذ بر فضای مجازی و فرهنگ کشور مسلط نشود/ نباید بخاطر تعصب بجا علیه دشمن، مخالفان نظر خود را به همراهی با دشمنان منتسب کرد. وقتی فلان کنوانسیون یا معاهده در کشور مورد بحث است و موافقان و مخالفان استدلال خود را مطرح میکنند دوطرف نباید یکدیگر را به همراهی با دشمن متهم کنند و به جان هم بیفتند.
از شهادت حاج قاسم به بعد، دیگه نمیتونم موسیقی گوش کنم، دیگه نمیتونم به خودم اجازه بدم سر حجاب شل بیام
در مورد حجاب فلسفم اینه که حاجی و امثال ایشون به آب و آتیش زدن که من دست دشمن نیفتم حالا از خودم میپرسم
راهی!رواست  خودت بشی دشمن خودت؟ ستم ستمه فرقی داره که خودت انجامش بدی یا دیگران؟ فرق تو راهی با دشمن اسلام چیه؟ چی باید باشه؟
به حقیقت پایبند بمونیم تا به دنیای واقع برگرده
شعری در رابطه با سردار دلها شهید  قاسم سلیمانی 
نام قاسم حک شده بر سینه ام  اشک خون میبارد از دیده ا م راه  حق  و  راه مولا  و علی بوده است یک عادت دیرینه ام عشق ما بوده است سردار ولی آن که نامش در جهان شت منجلیخار گشته چشم دشمن نام اولرزه ای  انداخته است  افکار اوگشت عاصی دشمن پست وذلیلتا که ریخت خونش دربیت علی از  فراقش  عالمی  نالان  شده چشم دوست ودشمنش گریان شده یک سخن جا مانده است از این کلام تا رسد بر دشمنانش این پیام راه  او  راه
بسم الله الرحمن الرحیمدشمن ترین دشمنان نفس اماره استچون:1آمر به بدیست2بسوى خطا شتابانست3مشتاق بگناهانست4در معرض خشم خداست5ما را به راههاى هلاکت رهسپار مىگرداند6در نزد خدا ناامید رهایمان مىسازد7با بهانه هاى بسیار مانع عملستادامه.
دریافت طرح بحث دشمن شناسی (2)
حجم: 674 کیلوبایت+ فایلهای پیوستی:
مقاله اهمیت و ضرورت دشمن‌شناسی در قرآنحجم: 213 کیلوبایت
 فیش های بیانات مقام معظم رهبری درباره دشمن درونی و دشمن بیرونیحجم: 1 مگابایت
کلیپ باید ها و نباید های طرح مباحث دشمن شناسیحجم: 12 مگابایت

کلیپ نقل خاطره علامه جعفری از مواجهه با نفس و دشمن پنهانحجم: 4.1 مگابایت
دانلود فیلم دشمن زن با کیفیت 1080p
دانلود فیلم دشمن زن
دانلود فیلم ایرانی دشمن زن
 
نام فیلم : دشمن زن
سال انتشار : 1397
مدت زمان : --- دقیقه
نام کارگردان : کریم امینی
بازیگران : سام درخشانی – گوهر خیراندیش – الناز حبیبی – بهاره کیان افشار – امیرحسین آرمان – سیروس همتی – بهرنگ علوی – مریم سعادت – مونا شناس – احمد – شیرین صفری
خلاصه داستان : فیلم دشمن زن که قراره به زودی اکران میشه در مورد اینه که چرا هرچی آدم که د
 
امیر پوردستان:
استراتژی دشمن امروز جنگ ترکیبی» و راهبرد ما دفاع همه‌جانبه» است
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استراتژی دشمن امروز جنگ هیبریدی یا جنگ ترکیبی است، گفت: راهبرد ما در برابر این استراتژی دشمن، دفاع همه‌جانبه» است.
کد خبر: ۳۷۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنج‌شن
1.     در این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید…
2.     شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است
3.     خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. 
4.     در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.
5.     امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است
ادامه مطلب
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَةً مِنْ دُونِکُمْ لا یَأْلُونَکُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفی‏ صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ (118)
 اى کسانى که ایمان آورده‏ اید، از غیر خودتان، [دوست و] همراز مگیرید. [آنان‏] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمى ‏ورزند. آرزو دارند که در رنج بیفتید. دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است؛ و
دانلود فیلم دشمن زن با کیفیت 1080p
دانلود فیلم دشمن زن
دانلود فیلم ایرانی دشمن زن
 
نام فیلم : دشمن زن
سال انتشار : 1397
مدت زمان : --- دقیقه
نام کارگردان : کریم امینی
بازیگران : سام درخشانی – گوهر خیراندیش – الناز حبیبی – بهاره کیان افشار – امیرحسین آرمان – سیروس همتی – بهرنگ علوی – مریم سعادت – مونا شناس – احمد – شیرین صفری
خلاصه داستان : فیلم دشمن زن که قراره به زودی اکران میشه در مورد اینه که چرا هرچی آدم که د
حضرت آیت‌الله ‌ای: دشمن از اوّلِ انقلاب تا امروز بر روی همه‌ی نقاطی که ممکن است کشور را به هرج و مرج بکشد تکیه کرده، از جمله بر روی مسئله‌ی کار و کارگر، ولی در همه‌ی این موارد، کارگران کشور توی دهن دشمن زده‌اند. جامعه‌ی کارگری جزو وفادارترین جوامع به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده و هست.» ۱۳۹۸/۰۲/۰۴نوجوان ‌ای به‌مناسبت هفته‌ی کار و کارگر و براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح مشت کارگران بر دهن دشمن» را منتشر میک
مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب»:
تسلیم در برابر دشمن برای حل مشکلات اقتصادی، خطایی نابخشودنی است

رهبر انقلاب فرمودند:اینکه کسی گمان کند که مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه‌زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است.
ادامه مطلب
. سپاه دوست و دشمن را عزیز داشتم که متاع باقی خود را به مال فانی می‌فروشند و در معارک و مهالک خود را می‌اندازند و جانفشانی می‌نمایند
و مردی که از جانب دشمن با من خصمی کرد و شمشیر کشید و نسبت با ولی نعمت خود راسخ‌الاعتقاد بود ، وی‌را بسیار دوست داشتم و چون نزد من آمد قدر وی را دانسته معتمد خود ساختم و به وفا و حقیقت وی‌را شناختم
و آن سپاهی که حق نمک و وفاداری را فراموش کرد و وقت کار از صاحب خود رو گردان شد و نزدِ من آمد وی‌را دشمن‌ترینِ مردم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَةً مِنْ دُونِکُمْ لا یَأْلُونَکُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفی‏ صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ (118)
 اى کسانى که ایمان آورده‏ اید، از غیر خودتان، [دوست و] همراز مگیرید. [آنان‏] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمى ‏ورزند. آرزو دارند که در رنج بیفتید. دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است؛ و
ناو‌های هواپیمابر آمریکا به کاغذ روی آب تبدیل شده اند/
حذف اسرائیل محقق می‌شود سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه: شهید طهرانی مقدم اولین کسی بود که فهمید می‌توان شناور متحرک دشمن را با موشک بالستیک هدف قرار داد. امروز ناو‌های هواپیمابر آمریکا با تکامل اندیشه‌های شهید طهرانی مقدم به کاغذ روی آب تبدیل شده اند و دشمن می‌داند که آنها دیگر در هیچ جای زمین امنیت ندارند. با به تکامل رسیدن تکنولوژی موشک بالستیک دیگر ناوهای هواپیمابر دشمن در هیچ نق
سلام
برادرم دوستش  سوار کرد.ایشون متوجه نبود .بنده  هم داخل ماشین هستم.خوب شروع کردند .مسائل امروز و روز های گدشته تحلیل کردند.با خودم گفتم هیچی نمیگم.تا از کلمات زشت هم استفادکرد.خوب گفتم شرمنده در مورد دشمن حرف نمیزنید همه جمع میکنید(کسی که نفوذی و علیه انقلاب اسلام کار می کنند دشمن)ولی جمع بستن درست نیست.
ایشون هم عذر خواهی کرد و پیاده شد.
تو راه برادرم گفت ایشون نفهمید تو هم هستی؟؟
البته بعد به برادرم زنگ زد و عذرخواهی بخاطر کلمات بد
ول
از تهی سرشار
جویبار لحظه ها جاری
چون سبویی تشنه که اندر خواب بیند آب 
و اندر آب بیند سنگ 
دوستان و دشمنان را میشناسم من 
زندگی را دوست میدارم
مرگ را دشمن
آه اما با که باید گفت 
من دوستی دارم که خواهم از او به دشمن التجا بردن 
+این شعر اخوان را باید از بر بود ، برای روزهایی که اینچنین سینه ی آدمی تنگ میشود .:)
بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نوجوانان عازم اردوهای راهیان نور:
فتح‌الفتوح
برای یک کشور این است که جوان‌های این کشور، هم خردمند، باتدبیر، مؤمن،
پارسا، اهل تضرّع و گریه و عبادت و هم اهل ایستادگی در مقابل دشمن و هم
دارای بصیرت باشند که با این‌همه تبلیغاتی که دشمن و ایادی دشمن می‌کنند،
فریب نخورند. چنین جوان‌هایی وقتی در کشور وجود داشته باشند، آن کشور
مصونیّت پیدا می‌کند.»

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها