نتایج جستجو برای عبارت :

دستینه سامانه جامع تجارت

فایل برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
دانلود فایل برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
عنوان فایل : برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
دسته بندی : کامپیوتر
برچس
قابل توجه صادر کنندگان محترم
کاربران محترم می توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت، نتایج بررسی پروانه های صادراتی اظهارشده خود را مشاهده نمایند.
✳️ لازم به ذکر است که تائید و عدم تائید پروانه ها توسط بانک مرکزی صورت گرفته و اطلاعات حاصله جهت نمایش به صادرکنندگان در اختیار سامانه جامع تجارت قرار گرفته است.
کدال مخفف عبارت انگلیسی Comprehensive Database Of All Listed Companies بوده که به معنای سامانه یا پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته شده(فهرست شده در بورس) است. این سامانه در واقع یک سامانه الکترونیکی است که با اقتباس از سامانه‌های اطلاع‌رسانی بورس‌های دیگر جهان راه‌اندازی شده است.
ادامه مطلب
 
⭕️ بانک مرکزی طی بخشنامه 97/67089 مورخ 1397/3/1 مسئولیت خرید ارز برخی از ثبت‌سفارش‌هایی که تخصیص ارز (گواهی ثبت آماری) آنها به صورت بانکی (نیما)» است را به بازرگانان محول کرده است.
⭕️ بر این اساس از روز سه‌شنبه مورخ 1397/3/1 امکان خرید ارز از صرافی ها در سامانه نیما از طریق سامانه جامع تجارت ایجاد شده است.
⭕️ مسیر دسترسی به این قابلیت سامانه جامع تجارت: عملیات ارزی > مدیریت عملیات ارزی بانکی > خرید ارز
⭕️ واردکنندگان محترم لازم است در این ارتب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی وکلا سامانه ای تحت عنوان سامانه جامع اعضا توسط قوه قضاییه طراحی شده است . از این پس وکلا ، کارشناسان قوه قضاییه و شکات می توانند برای ارسال لوایح ، دادخواست و ابلاغیه ها از طریق این سامانه اقدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت دادخواست و ابلاغیه در سامانه جامع اعضا judiciarybar.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1970/ثبت-دادخواست-و-ابلاغیه-در-سامان
سامانه ثبت نام خودروهای گازسوز رایگان
در تاریخ امروز سایت، نحوه ثبت نام دوگانه سوزی ماشین ها و سامانه ثبت نام خودروهای گازسوز رایگان (Regist cnj cars) را معرفی خواهیم کرد. در ادامه با سایت کد ابزار (ابزار وبلاگ) همراه باشید.
عکس گازسوزی ماشینتان رایگان
در این نوشتار به تمام سوال های زیر به منظور ثبت نام رایگان برای گازسوز کردن ماشینها پاسخ داده شده است:
سامانه ثبت نام خودروهای گازسوز
سامانه ثبت نام خودروهای گازسوز رایگان
سامانه ثبت نام خودروه
قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی و کاربران سامانه جامع امور گمرکی
احتراماً به اطلاع کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی و کاربران سامانه جامع امور گمرکی میرسانیم با توجه به اختلالات به  وجود  آمده در شبکه  مخابراتی  در ارسال پیامک، و در جهت رفاه و آسایش  کاربران  محترم، کلیه خدمات  پیامکی  سامانه های گمرکی  بر  روی  پیام رسان وی  قابل استفاده خواهد بود.
لذا در اسرع وقت نسبت به نصب نرم افزار مذکور اقدام فرما
قابل توجه آن دسته از اعضای محترم که دارای انبار هستند؛
با نظر به تاکید مقامات عالی کشور در راستای اجرای کامل تکالیف قید شده در قانون مبارزه با کالای قاچاق کالا و ارز، سامانه جامع انبار در خصوص شناسایی و ثبت اطلاعات تمامی مراکز نگهداری کالا در حوزه اطلاعاتی مالکیت، مکان و موجودی کالا در سامانه مزبور مقتضی است که نسبت به بروز رسانی آن در پورتال مربوطه به صورت مستمر اقدام فرمایید.
برای داشتن یک نرم افزار همه کاره در سازمان خود، نیازی به صرف هزینه ی زیاد نیست.
نرم افزارهای جامع سازمانی، هزینه های بالایی دارند.
 
به طوری شرکت های کوچک توانایی خرید آنها را ندارند.
سامانه جامع ERP آهارسافت، فکر هزینه ی شما را هم کرده است.
می توانید ماژول های مختلف را به طور سالیانه اجاره نمایید.
به عنوان مثال شاید هزینه ی یک نرم افزار ERP، نزدیک به چند صد میلیون تومان در بیاید.
اما چرا آن را اجاره نکنید؟
مهم ترین مزیت اجاره ی سامانه جامع ERP
مهم
سامانه جامع sajam scpd ir و سامانه پیامکی 3000129، آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با نقض‌کنندگان پروتکل های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاه های سوخت، فروشگاه های بزرگ و نانوایی ها است.
آدرس این سامانه sajam.scpd.ir می‌ باشد.
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  کلیه شهروندان و اعضای محترم سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه ( سجام ) میتوانند در صورت مشاهده موارد ذیل  در این سامانه ثبت گزارش فرمایند :
⭕️قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی و کاربران سامانه جامع امور گمرکی
با توجه به اختلالات به وجود آمده  در ارسال پیامک، برای دریافت کلیه خدمات پیامکی سامانه های گمرکی نسبت به نصب "پیام رسان وی"اقدام نمایید.
http://www.wemessenger.ir
به محض بر طرف شدن اختلال، از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.
****
به منظور اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها به کانال پنجره واحد تجارت فرامرزی در پیام رسان بله بپیوندید
@epl_channel
https://ble.im/epl_channel
پیشنهادهایی برای وزارت کشور :
1-ایجاد سامانه رصد جامع آسیبهای اجتماعی:
فعلا نهادها و سازمانهای زیادی ( شاید بیش از نیاز کشور ) مدعی داشتن چنین سامانه ای هستند یا در حد نیازهای خودشان دارند . ولی منظور این پیشنهاد تشکیل سامانه یکپارچه است که با اتصال مستمر به سامانه های مونیتورینگ و نیز استقرار تحلیل‌گران کاربلد بتواند آخرین وضعیت فرهنگی، اجتماعی و ی کشور را احصا و به مسئولین مربوطه ارائه نماید و ایشان نیز بعنوان مرجع قابل اعتماد بپذیرن
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سامانه جامع اطلاعات مشتریان که به اختصار سامانه سجام گفته می شود ، به منظور سهولت خرید و فروش در زمینه بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده است . کسانی که متقاضی دریافت کد بورسی هستند باید قبل از هر اقدامی ابتدا در این سامانه ثبت نام به عمل آورند و کسانی که قبل از طراحی این سامانه کد بورسی داشته اند باید در این سایت اطلاعات خود را وارد کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام سامانه سجام می توانید بر روی لینک
قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی و کاربران سامانه جامع امور گمرکی
احتراماً به اطلاع کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی و کاربران سامانه جامع امور گمرکی می رسانیم جهت دسترسی به آخرین نسخه پیامرسان وی (WE)  فایل APK را پس از دانلود و انتقال به گوشی تلفن همراه خود نصب نمائید.
*توجه: لطفاً قبل از نصب نسخه جدید، نسخه قدیمی را از گوشی خود حذف کرده سپس اقدام به نصب نسخه جدید نمائید.
فایل APK
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سامانه سجام مخفف سامانه جامع مشتریان است که توسط شرکت سپرده گذاری اوراق مرکزی طراحی شده و زیر نظر سازمان بورس اداره می شود . هدف از ایجاد این سامانه ثبت و نگهداری اطلاعات تمامی سرمایه گذاران بورس می باشد . هر فردی برای دریافت کد بورسی باید در این سامانه به نشانی ( sejam.ir ) ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سجام می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/article
EPL گمرک جمهوری اسلامی ایران برای دور اظهاری واردات و صادرات و ترانزیت کالا، پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک را راه اندازی کرده است. این پنجره از طریق آدرس https://epl.irica.ir در درسترس است. برای کار با این سامانه باید نام کاربری و رمز عبور سامانه الکترونیکی گمرک را در اختیار داشت.
epl مخفف چیست؟
EPL مخفف واژه Electronic Packing List سامانه ای است که برای ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی به صورت الکترونیکی و بر بستر وب را برای ترخیص کاران گمرک و یا صاحبان کالا میسر کر
دانلود کتاب تجارت الکترونیکی محمد فتحیان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
About 8,260 results (0.30 seconds)Search ResultsWeb resultsجزوه‌ی تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان | دانلود رایگان کتابdlbook.net › tag › جزوه‌ی-تجارت-الکترونیکی-دکتر-ف.Translate this pageجزوه‌ی تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان و رامین مولاناپور تجارت الکترونیکی که یکی از دوروس مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات می باشد که این جزوه .جزوه‌ تجارت الکترونیکی دکتر فتحیان | مهندسی کامپیوتر .p30eng.com › جزوه‌-تجارت-
پاورپوینت طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه سامانه‌های یکپارچه با هسته متمرکز - 12 اسلاید
پاورپوینت طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه  سامانه‌های یکپارچه با هسته متمرکز پاورپوینت طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه  سامانه‌های یکپارچه با هسته متمرکز پاورپوینت طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه  سامانه‌های یکپارچه با هسته متمرکز پاورپوینت طرح جامع بانک‌های ایران نقشه راه  سامانه‌های یکپارچه با هسته متمرکز پاورپوینت طرح جامع بانک‌های
امروز در خصوص سامانه سجام بورس یا همان سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان صحبت خواهیم کرد. به ثبت اطلاعات مشتریان در این سامانه دیگر زمانی که به صندوق های سرمایه گذاری ، کارگزاری ها ، شرکت های تامین سرمایه و سایر ارکان مالی بازار سرمایه مراجعه کنید ، نیاز به احراز هویت مجدد نخواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سجام بورس به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.
 
www.heyvatech.com/web/articles/view/1357/معرفی-سامانه-جامع-ثبت-اطلاعات-مشتریان-(سجا
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانیوزارت اتیکت و ارشاد اسلامی، متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی تا ٢٧ خردادماه ١٣٩٨ فرصت دارند با ثبت نام درون سامانه جامع رسانه های کشور، از این تسهیلات بیمه ای صندوق اعتباری هنر بهره مند شوند. شرط اصلی معرفی کردن متقاضیان برای استعمال از این تسهیلات، ثبت صیت در سامانه جامع رسانه های ملک و تکمیل مفروضات خود در این سامانه است. بر همین اساس، صاحبان امتیاز رسانه ها می توانند با دخول بوس
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کوله بران به منظور برخورداری از تسهیلات آئین‌نامه ساماندهی مبادله کالا در بازارچه‌های غیر رسمی، اقدام به ثبت نام در سامانه تجارت ایران نمایند
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ضمن اشاره به تصمیمات مهم دولت طی سال‌های اخیر به منظور بهبود و ارتقای سطح معیشتی مرزنشین و ساماندهی فعالیت‌
تجارت الکترونیک را اگر به صورت خلاصه توضیح دهیم یعنی همان استفاده از ابزار های الکترونیکی همانند اینترنت و کامپیوتر و لپ تاب و گوشی های هوشمند و حتی تلویزیون و تلفن های ثابت است .
تاریخچه تجارت الکترونیک چیست؟
دانلود کتاب حقوق تجارت 2 ستوده تهرانی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
حقوق تجارت – جلد 2 – حسن ستوده تهرانی - فوجی بوکfooji.ir › حقوق-تجارت-جلد-2-حسن-س.Translate this pageحقوق تجارت - جلد 2, حسن ستوده تهرانی, کتابهای حقوقی, pdf کتاب حقوق تجارت, سایت حقوقی, دانلود رایگان کتاب, کتابهای دانشگاهی, قوانین تجارت.
(2): براساس کتاب حقوق تجارت (جلد اول و دوم) دکتر حسن ستوده .www.gisoom.com › book › کتاب-ح.Translate this pageموضوعات کتاب شامل حقوق، حقوق تجارت، حقوق تجارت - ایران، حقوق تجارت - ا
یکی از مهمترین تغییراتی که در مراحل ترخیص کالا در تجارت الکترونیکی کشور بوجود آمد ،ارائه اطلاعات ارزش کالاهای وارداتی( tsc )و به روز رسانی  آن توسط گمرک ایران میباشد که با پایه گذاری سیستم اظهار از دور( epl) سامانه جستجوی ارزش کالا (tsc) برنامه ریزی گردید
با رشد کردن تجارت الکترونیک در چند سال اخیر و پیشرفت ابزارها و شبکه های گسترده اینترنتی  موجب آن گردیده است که گمرک ایران هم جهت تبادل اطلاعات با کشورها برای جهانی شدن فرایند تجارت  و ترخیص کال
دانلود کتاب حقوق تجارت 2 ستوده تهرانی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
حقوق تجارت – جلد 2 – حسن ستوده تهرانی - فوجی بوکfooji.ir › حقوق-تجارت-جلد-2-حسن-س.Translate this pageحقوق تجارت - جلد 2, حسن ستوده تهرانی, کتابهای حقوقی, pdf کتاب حقوق تجارت, سایت حقوقی, دانلود رایگان کتاب, کتابهای دانشگاهی, قوانین تجارت.
(2): براساس کتاب حقوق تجارت (جلد اول و دوم) دکتر حسن ستوده .www.gisoom.com › book › کتاب-ح.Translate this pageموضوعات کتاب شامل حقوق، حقوق تجارت، حقوق تجارت - ایران، حقوق تجارت - ا
رضا صفاری سامانی»به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: نشست فرهنگی با محوریت تشکیلاتی و کادرسازی بچه های مسجد» و به منظور جذب حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: اجرای برنامه های مختلف و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد نیازمند عزم جدی است که این مهم در کانون فرهنگی هنری نور سامان به خوبی در حال انجام است.
 
وی به سامانه بچه های مسجد» اشاره و ابراز
  جشنواره همراه بانک تجارت با جایزه صد میلیون تومانی با خدمتی جدید آغاز شد.
همزمان با آغاز جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت، سامانه ثبت نام غیرحضوری خدمات نوین این بانک راه‌اندازی شد.
جشنواره جدید همراه بانک تجارت همزمان با ایام عید سعید فطر با جوایز ارزنده کمک هزینه خرید مسکن، دو کمک هزینه خرید خودرو،
ادامه مطلب
این موضوعات به عنوان موضوع تحقیق دانشجویان قابل استفاده است و برای انتخاب در روز پانزدهم فروردین ساعت  22  دانشجویان باید اقدام به ارسال ایمیل درخواست موضوع نمایند. بهتر است دانشجویان بیش از یک موضوع را به عنوان اولویت های خود اعلام کنند تا در صورت انتخاب موضوعات به وسیله دانشجویان دیگر ، اولویت های بعدی در نظر گرفته شود. اولویت انتخاب موضوعات با کسی است که ایمیل را زودتر ارسال نموده باشد.
 
1- BlockChain و سامانه های فوق وسیع 
2- کلان داده ها و سا
ثبت‌سفارش بدون انتقال ارز مواد اولیه و مومات ضروری خطوط تولید
به اطلاع بازرگانان محترم می‌رساند پیرو تصویب‌نامه شماره 141735/ت56167ه مورخ 1397/10/25 هیات محترم وزیران، امکان ثبت سفارش و واردات مواد اولیه، قطعات و مومات ضروری خطوط تولید *به صورت بدون انتقال ارز* و تا سقف معادل 300 میلیون دلار برای تمامی بازرگانان تا پایان سال 1398، در سامانه جامع تجارت فراهم شده است.
متقاضیان استفاده از بند فوق لازم است در هنگام ثبت پرونده جدید یا ویرایش پرونده‌
کتاب حقوق تجارت الکترونیک شکوری مقدم جلد 1
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
کتاب حقوق تجارت الکترونیک شکوری مقدم جلد 1 :: فروش فایل .fillekade.blog.ir › کتاب-حقوق-تجارت-الکترونیک.Translate this pageکتاب حقوق تجارت الکترونیک شکوری مقدم جلد 1 دانلودفایل Search Results Web results حقوق تجارت الکترونیکی جلد اول - کتاب یکتامهر yektabook.com › product .
کتاب حقوق تجارت الکترونیکی: کلیات تشکیل قراردادهای .www.gisoom.com › book › کتاب-حقوق-تجارت-ال.Translate this page(جلد 1)اثر رضا نخجوانی، محمدعلی نوری ب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضاییه گفت : شهروندان و اعضای سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه ( سجام ) در صورت مشاهده تخلفاتی که باعث شیوع بیماری کرونا می‌شود، می‌توانند در سامانه سجام گزارش‌های خود را ثبت کنند . برای مشاهده اعلام تخلفات موثر در شیوع کرونا از طریق سامانه سجام می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/63/اعلام-تخلفات-موثر-در-شیوع-کرونا-از-طریق-سام
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
سامانه جامع اولویت‌های پژوهشی کشور راه‌اندازی شد

سامانه جامع اولویت‌های پژوهشی کشور به‌منظور جهت‌دهی پژوهش‌های دانشگاهی در راستای نیازهای دستگاه‌های اجرایی کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شد.
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT می‌توانند نیازمندی‌های فناورانه خود جهت توسعه محصولات دانش‌بنیان را در قالب اولویت پژوهشی یا طرح پژوهشی در این سامانه به‌صورت رایگان اطلاع‌رسانی کنند و به کمک ظرفی
دانلود کتاب حقوق تجارت دکتر قربانی
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانیxدانلود رایگان کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانی pdfxدانلود نسخه کامل کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانیxدانلود کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانیxدانلود کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانی pdfxدانلود کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانی را
این موضوعات به عنوان موضوع تحقیق دانشجویان قابل استفاده است و برای انتخاب در روز جمعه 22 فروردین ساعت  22  دانشجویان باید اقدام به ارسال ایمیل درخواست موضوع نمایند. بهتر است دانشجویان بیش از یک موضوع را به عنوان اولویت های خود اعلام کنند تا در صورت انتخاب موضوعات به وسیله دانشجویان دیگر ، اولویت های بعدی در نظر گرفته شود. اولویت انتخاب موضوعات با کسی است که ایمیل را زودتر ارسال نموده باشد. شماره داخل پرانتز ترتیب ارایه تحقیق در کلاس را نشان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه نظارت عالیه مقررات سیستم های جامع مدیریت بازدیدهای موضوع ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
به گفته مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، وظیفه نظارت عالیه بر ساخت و سازها به استناد قانون نظام مهندسی برعهده وزارت راه و شهرسازی است. برای آنکه این نظارت بهتر اعمال شود و نتایج در جایی ثبت، ضبط و تجزیه و تحلیل شوند نیازمند سامانه
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
اعضای بزرگوار مجمع خیرین ونیکوکاران
سلام و عرض ادب و احترام
درراستای اجرائی نمودن تها و برنامه‌های اجرائی مجمعپس از تکمیل فرم اولیه ثبت نامویژه منظور راه اندازی سامانه ثبت نام مددجویان ( بانک اطلاعات مددجویان) بدینوسیله ضمن اعلام شروع به کار است سامانه به استحضار می رساند ازسرکارخانم مهندس تقی زاده دعوت بعمل آمد به عنوان مسئول این سامانه بامجمع همکاری نمایند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها