نتایج جستجو برای عبارت :

بی هدف زندگی می کنم. رفتارهای غیر قابل پیش بینی در من نهادینه شده است. رفتارهای بچگانه در اوج خود . رفتارهای چندگانه متناقض

 
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر 
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت . تولید کننده انواع نوار چسب های صنعتی ، کریستال و چاپدار با برند.
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر 
پاورپوینت نظریه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر · پاورپوینت . هوش های چندگانه گاردنر - آموزش سخنرانی و فن بيان و سخنوری . 1-نکات کلیدی نظریه هوش های چندگانه.
پاورپوینت نظریه هوش چندگانه گاردنر دیدئو
پاورپوینت نظر
بببينید، مخالفت با تغییر، منطقی نیست. اما وقتی در عرض کمتر از یک‌سال کسی تغییرات بنیادین در عقایدش مي‌ده، برای من قابل‌پذیرش نیست که اون فرد دلایل تغییراتش رو در خودش عميق کرده باشه، و متاسفانه تا جایی که در حافظه‌مه، هميشه در رفتارهاي این افراد بي‌اعتمادی به خود و رفتارهاي متناقض و جوگیرانه دیده‌م. پس لااقل توی چنین وضعی، منبر نگیرید و موعظه کنید دیگران رو، یا لااقل مخاطبتون رو در نظر بگیرید و بعد موعظه‌ش کنید و بلافاصله خودتون رو رو
 
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر
کاربران گرامي ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر مي باشد که با فرمت ppt در ۶۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تنظیم گردیده است که مي توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر را دریافت کنید.
بخشی از متن پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر :
تعاریف هوش
وکسلر : هوش عبارت است از توانایی و استعداد با هدف زیستن ، تفکر عاقلا
روح ما در نتیجه ی آسیبهای مختلف، واکنشهای مختلفی اتخاذ ميکنه. (البته نه به زمختیِ کلمه ی "اتخاذ"!)
بعضی آدمها پرخاشگر ميشن، بعضی ها ميرن تو خودشون، بعضی ها به رفتارهاي دیگه روی ميارن تا آسیبو جبران یا ازش فرار کنن. این رفتارهاي دیگه ميتونه عادات اعتیاد آميز باشه (حالا اعتیاد به هرچی!) و یا رفتارهايی که به اونها رفتارهاي وسواس گونه یا Obsessive ميگن. 
ادامه مطلب
برخی رفتارهاي مشترک و متداول وجود دارند که پزشکان ترجیح مي دهند بيمارانشان دست از انجام آن ها بردارند. در این مطلب به هشت رفتاری که به گفته ی یک پزشک برایشان بسیار نفرت انگیز بوده و لازم است ترک شود اشاره مي کنیم.
رفتارهاي بهداشتی که پزشکان از آنها متنفرند
ادامه مطلب
در این پست طرح درس روزانه تفکر و سبک زندگي پایه هشتم درس رفتارهاي پرخطر چیست را برای شما ارسال نموده ایم.
طرح درس روزانه تفکر و سبک زندگي پایه هشتم درس رفتارهاي پرخطر چیست در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود مي باشد.
لینک خرید و دانلود
 
شماره پست:۳۶۶٫
تعداد صفحات: ۲ صفحه.
فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.
اهداف کلی
آشنایی بارفتارهاي پرخطر -تعریف رفتارهاي پرخطر -آشنایی باموادمخدروعوارض های مخرب جسمي وروانی ناشی ازموادمخدروپیامد
تمامي رفتارهاي درمانی در طب اسلامي با معنویت آميخته است، شروع هر درمانی، رعایت آداب معنوی، نیت شفا و آغاز عمل به نام حضرت پروردگار است.
• ابزار شفا و یا دوای هر دردی از نظر اسلام در حلال نهفته است. خداوند درمان را در حرام قرار نداده است.
• افرادی که رفتارهاي درمانی را اجرا مي کنند نباید پاداشی را که خارج از توان مریض باشد را بر او تحميل کنند.معمولا رفتارهاي درمانی اسلام، اعمال ساده و کاربردی و پرفایده و بدون زیان و عوارض جانبي است.
• اجرای رف
به دلیل داشتن اختلال رفتارهاي تکراری متمرکز بر بدن احساس شرم ميکنم. چگونه مي‌توانم این احساسات را مدیریت کنم؟
به اشتراک گذاشتن احساس گناه و شرم با یک دوست یا درمانگر مي‌تواند فوق العاده کمک کند. بسیاری از افراد دارای BFRB نیز به راحتی مي‌توانند یاد بگیرند که تنها نیستند. به همين دلیل، گروه‌های حمایتی و منابع آنلاین مي‌توانند به ویژه در کاهش شرم مفید باشند.
آیا تا آخر عمر موهایم را خواهم کشید؟
هیچ درمانی برای بيماری رفتارهاي تکراری متمر
به دلیل داشتن اختلال رفتارهاي تکراری متمرکز بر بدن احساس شرم ميکنم. چگونه مي‌توانم این احساسات را مدیریت کنم؟
به اشتراک گذاشتن احساس گناه و شرم با یک دوست یا درمانگر مي‌تواند فوق العاده کمک کند. بسیاری از افراد دارای BFRB نیز به راحتی مي‌توانند یاد بگیرند که تنها نیستند. به همين دلیل، گروه‌های حمایتی و منابع آنلاین مي‌توانند به ویژه در کاهش شرم مفید باشند.
آیا تا آخر عمر موهایم را خواهم کشید؟
هیچ درمانی برای بيماری رفتارهاي تکراری متمر
مبانی نظری رفتارهاي پرخطر
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری رفتارهاي پرخطر


تعریف رفتارهاي پرخطر : مبانی نظری و پيشینه پژوهش رفتار پرخطر توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پيشینه و مبانی نظری پژوهش) مبانی نظری رفتارهاي پرخطر مبانی نظری رفتارهاي پرخطر
: ایمنی و سلامت، هر دو از حقوق اساسی بشر هستندکه تحقق و ارتقای آن ها در
کنار تضمين ارایه عادلانه کافی و به موقع خدمات بهداشتی و ایمنی،دانلود رایگ
اگر چه ممکن است هنوز شما پس از خواندن توضیحات مختصر، از تیپ شخصیتی خود مطمئن نباشید، ولی احتمالاً انتخاب خود را به دو یا سه گزینه محدود کرده­اید. اگر مقدمه­ های هر کدام از توضیحات تیپ­ های شخصیتی، و از مهم­تر، خود متن رهایی­ ها و تصدیق ­ها، درست خوانده شوند، تشخیص شما از تیپ شخصیتی خود به احتمال زیاد درست از آب در خواهد آمد. با ذهن باز به این موضوع بپردازید، تا توضیح کامل را در کتاب­های دیگر من مطالعه فرمایید، یا پرسشنامه­ ی شاخص (RETI) را در کت
آداب عشق ورزی: آموزه هایی پیرامون رفتارهاي جنسی و عاطفی همسران
آداب عشق ورزی: آموزه هایی پیرامون رفتارهاي جنسی و عاطفی همسران
آداب عشق ورزی: علی اکبر مظاهری
معرفی:
کتاب مجموعه­ ایست از آموزه­ هایی پیرامون رفتارهاي جنسی و عاطفی همسران با یک نگاه جامع به جنبه­ های مادی و فیزیولوژیکی و روان­شناختی زن و مرد (که شامل تفاوت­های آن­هاست) و جنبه­ هایی معنوی و الهی. البته نگاهی عاقلانه و دقیق در آسیب­ها و مشکلات جنسی مطرح در کتاب که به صورت داستان­ه
اگر هر کسی را برای مدت طولانی تحت فشار و زور قرار دهیم به جایی خواهیم رسید که ممکن است هرگز دوباره صميميتی بين ما ایجاد نشود و بازگشتی وجود نداشته باشد.
برای ایجاد و نگه داری روابط انسانی مورد نیازمان باید از انتخاب زور، اجبار، تحميل، تنبيه، شکایت، سرزنش، پاداش، کنترل، ریاست، غرغر، مقایسه، قهر و کناره گیری (رفتارهاي مخرب/ قطع کننده ارتباط) دست برداریم.
به جای این رفتارهاي تخریبگر، رفتارهاي مهرورزی (پیوند دهنده) که عبارتند از: 
گوش کردن، حما
موهایش را نوازش مي کردم و انگشتانم را ميان تک به تک تار موهایش بازی مي دادم،آرام خم شد و کنار گوشم گفت:"دوستت دارم." لبخند عميقی زدم،به عمق دره های پر پیچ و تاب مارميشو،خواستم خودم را لوس کنم،اخمي کردم و گفتم:"دختر به این زشتی را چرا دوست داری:("
گفت:"زشت بودنت را دوست دارم چون کس دیگری سراغت نمي آید;)"
اخمي بچگانه ميان ابرو هایم نشاندم،قهری بچگانه،نگاهی بچگانه.گفتم:"تایید کردی که زشتم:("
آرام خم شد و زمزمه کرد:"چهره ت زیباترین پدیده ایست که چشمان
 
برای طراحی و زیبا کردن اتاق کودک استفاده از سطل آشغال بچگانه ماریوجور یک انتخاب خوب مي تواند باشد . کاربرد سطل آشغال در اتاق کودک زیاد بوده و خرید سطل آشغال با ظاهری شیک و جذاب و عروسکی لذت استفاده از آن را دو چندان مي کند. بهداشت به همراه زیبایی در طراحی داخلی با استفاده ازسطل آشغال مدرن ماریوجور انتخاب هر خانواده ایرانی مي تواند باشد. از جمله ویژگی های آن جنس داخلی سطل ، پلاستیکی و رویه و عروسک آن از جنس پولیش مي باشد که قابلیت جدا شدن
تنها بچه‌ها نیستند که بچگانه رفتار مي‌کنند. بزرگسالان نیز ورای هارت و پورت‌هایشان، متناوباً بازیگوش، مضحک، خیال‌باف، آسیب‌پذیر، افسارگسیخته، وحشت‌زده، شرمسار و نیازمند دلداری و گذشت ميشوند.
ما در دیدن شیرینی و شکنندگی بچه‌ها و طبيعتا کمک کردن به آنها و آرام‌کردن‌شان حسابي خبره هستیم. ميدانیم که نزد آنان چطور بدترین وسواس‌ها، کینه‌جویی‌ها و خشم‌های خود را کنار بگذاریم.ميتوانیم انتظاراتمان را واسنجی کنیم و توقعات کمتری نسبت به
فواید پیاده روی برای سگ
 
افزایش کیفیت سلامت جسمانی سگافزایش سلامت روان سگافزایش طول عمراجتماعی شدنتخلیه انرژی ذخیره شدهکاهش رفتارهاي منفی حیوانآموزش برای انجام رفتارهاي درستصميمي شدن روابط بين سگ و صاحبش و بيشتر شدن وابستگی به حیوانات خانگی چون سگ هالذت برد سگ از پیاده روی
از آدم‌ها واقعا متعجب و دلگیر هستم. شاهد بودن این همه رفتارهاي متناقض من رو ازشون مایوس کرده. 
برای مثال یکی از همکاران که دائما از زورگویی‌ها و رفتارهاي ظالمانه دیگران و بالادستی‌هاش با من دردودل مي‌کنه ولی در حالیکه همزمان خودش به زیردستاش و دیگران ظلم مي‌کنه و حرف زور ميزنه و کارهای ناشایست خودش رو نميبينه و وقتی هم بهش ميگم، گوشش ناشنواست و دوباره دوباره هم که کارهای خودش رو گوشزد مي‌کنم با رفتار وقیحش مواجه ميشم. 
و یا کسانی که بر
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهاي تحریک کننده بر سر ميز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامي و. نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب مي شوند. آیا چنین رفتارهايی مي توانند به کسب امتیازهای بيشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهاي تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پيش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا مي شوند تا شما را به پ
پرسشنامه استاندارد رفتارهاي پرخطر جنسی زارعی و همکاران (1389) فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 7حجم فایل: 89 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان 
دانلود پرسشنامه استاندارد رفتارهاي پرخطر جنسی زارعی و همکاران (1389)،در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.توضیحات:پرسشنامه استاندارد رفتارهاي پرخطر جنسی دارای 10 سوال که به صورت چهارگزینه ای و پنج گزینه ای مي‌ باشند، پرسشنامه استاندارد حاضر دارای روایی، پایایی و منبع معتبر مي‌ باشد.معرفی پرس
ازکلیه همراهان و مخاطبان گرامي دعوت مي کنم تا ذیل مطالب چندگانه ی در باغ معرفت» که مطالبي است پیرامون عبادت و نماز در کلام و  سیره معصومين علیهم السلام  آرا و نظرات خود را درج فرمایند. این مطلب چندگانه از تاریخ 2 تیر آغاز به انتشار نموده و اولین شماره آن در همين تاریخ بر روی این تارنما منتشر خواهد گردید.
هر ۷ سال چه تکاملی در شخصیت انسان رخ ميدهد؟جالبه بدونید:مدت زمان کمي برای خواندن این مقاله مورد نیاز مي باشد. 
_اولین دوره تکامل، از تولد تا هفت سالگی است. انگیزه و رفتارهاي کودک در این سنین را غرایزی مثل گرسنگی، درد و نیاز به محبت و حمایت شکل مي‌دهد.
بر این اساس، بسیاری از واکنش‌ها و رفتارهاي ناخودآگاه فرد در این دوره و تحت تاثیر محیطی که در آن رشد مي‌کند شکل مي‌گیرد. 
ادامه مطلب
دنیای بزرگِ تصورهای دیروزم،حالا پيش چشم هایم هی کوچک و کوچک تر مي شود وقتی که مي بينم یک ویروس تاجدار کووید نوزده ای مي تواند از یک سوی دنیا به راحتی به سوی دیگر آن منتقل شود.وقتی در برابر این انتقال،دیگر فلات ها،قاره ها، اقیانوس ها و جنگل ها به عظمت دیروزشان نیستند.وقتی که دیگر،دورها،چندان هم دور نیستند.روی زمينی به این کوچکی،جزئی ترین اتفاقات و رفتارهاي زندگي یک نفر مي تواند روی اتفاقات و رفتارهاي زندگي انسان هایی دیگر در فاصله های دور ا
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
این متنو چند روز پيش یجا دیدم حالا بماند .ولی گفتم دیالوگ قابل تاملی هست بين این دو نفر.
گاهی ادمها بقدری متناقض حرف ميزنند که پيش خودت ميگی یعنی طرف واقعا خودش متوجه نميشه داره خودشو احمق جلوه ميده!
شاید این برای همه ما پيش اومده باشه.مخصوصا منطق این پسرِ.
یعنی ینفرو به بدترین ویژگیها خطاب ميکنیم اما در عین حال بهمون برخورده که نخواسته با ما باشه.به نظرتون اگر یه نفر انقدر هیولا هست ادم نباید راهشو بکشه بره؟
چیو ميخواد بخودش ثابت کنه؟ بگذری
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
گاهی وقتها که اخلاق بد یک پدربزرگ را عینا در نوه‌ی کوچکش ميبينم ، یا ميبينم عصبانی شدن یک پسربچه چقدر شبيه عصبانیت پدرش است ؛ وقتی ميبينم بچه‌ها چقدر به طور غریزی و ناخودآگاه رفتارهاي غلط عمه/خاله/عمو را از همين ابتدا تقلید ميکنند ، عجیب مي‌ترسم . وقتی ميبينم یک دختر‌بچه موقع حسادت همان‌طور پشت چشم نازک مي‌کند که مادرش ، مي‌گویم نکند رفتارهامان بعد از یک مدت پافشاری تثبيت ميشوند ، ميروند در ژن‌ها و به نسل بعد ميرسند !! به خودم ميگ
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش آموزان

کد دوره :99506142 مدت دوره : ۱۸ ساعت (8 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت پژوهش و کار عملی)
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و
رفتارهاي پرخطر دانش آموزان جهت استفاده مدیران و معاونان مدرسه برای
آشنایی با سوالات خدمت پيشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهاي پرخطر دانش
آموزان سراسر کشور مي باشد.همکار فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت پيشگیری
اولی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها