نتایج جستجو برای عبارت :

ازی بترسید که تنها یک کتاب دارد آن کتاب را در حد تقدس دوست دارد احتمالاْ هرگز آن کتاب را نیز نخوانده است

به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌امبه‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام دنیا را کوچک‌تر از ابعاد واقعی‌اش دیده‌ام و به همان نسبت کمتر از آن لذت برده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام قصه کم شنیده‌ام، داستان کم داشته‌ام و قصه‌ها و داستان‌های زندگی‌ام را کوته‌بینانه تماشا کرده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام گریه نکرده‌ام، نخندیده‌ام، عاشق نشده‌ام و انسانیت را خوب تماشا نکرده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتا
به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌امبه‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام دنیا را کوچک‌تر از ابعاد واقعی‌اش دیده‌ام و به همان نسبت کمتر از آن لذت برده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام قصه کم شنیده‌ام، داستان کم داشته‌ام و قصه‌ها و داستان‌های زندگی‌ام را کوته‌بینانه تماشا کرده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتاب‌هایی که نخوانده‌ام گریه نکرده‌ام، نخندیده‌ام، عاشق نشده‌ام و انسانیت را خوب تماشا نکرده‌ام.
به‌اندازۀ همۀ کتا
بسم الله
به گمانم حال بدم برای کتابهایی است که مدت هاست نخوانده ام. حدودا يک ماه
کتاب های الکترونيکی را دوست ندارم.
کتابخانه هایی که عضو هستم کتابهای مورد علاقه ام را ندارند.
و بعلت گرانی کتاب و مابقی وسایل بیشمار کارم، امکان خرید همه کتابهایم را ندارم.
و افسرده ام از کتاب هایی که نخوانده ام .
روزهای کشدار و گرم تابستان طعم گس ی دارد . و همینطور طعم تنهایی
پایان نامه نیمه کاره ای که اصلا حوصله تکمیل کردنش را ندارم.
 
جوانی در حوزه جنگ نرم فعالیت می کرد/
هیچکدام از کتاب های شهید مطهری را نخوانده بود/
خیلی از کتاب های استاد طاهرزاده را نخوانده بود/
کتاب های دکتر شریعتی ، رحیم پور ازغدی، امیرخانی را نخوانده بود/
سخنان راهگشای حضرت ماه و امام عزیز (ره) را جهت دار و تفصیلی نخوانده بود/
رمان نخوانده بود/شعر نخوانده بود/فیلم ندیده بود/
ادامه مطلب
این هفته کتاب دو قرن سکوت اثر دکتر عبدالحسین زرین کوب را خواندم. کتاب تاریخی بسیار خوب و جذابی است و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار قرار می دهد. 
 
استنادات تاریخی ایشان به نظرم بسیار خوب و به جا است و به همه شما عزیزانی که احتمالا این کتاب را نخوانده اید هم توصیه می کنم حتما خواندن این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.
 
شاد باشید
مدتی بود درگیر مزخرفات کتاب:چگونه درباره کتاب هایی که نخوانده ایم، حرف بزنیم؟بودم. حاصل تهوع اندیشه های آقای پی یر بایار و ترجمه آقای محمد معماریان و خانم مینا مزرعه فراهانی. منتشر شده از انتشارات ترجمان.غالبا انتهای هر کتابی نقد و نظرم رامی نویسم.هوالحیدر ایام شیوع کرونا خواندم. مالی نبود. يک سری مغالطه و .برای من کتابخوار چیزی جز يک سری صغری و کبری بی سر و ته بود.البته آشنایی با برخی واژه ها مثل "کتاب درونی"، "کتاب پوشانی" و . غنیمتی بود.
وقتی فهمیدم فیلمی از این کتاب ساخته شده، گفتم باید حتما قبل از اینکه فیلمش رو ببینم، کتابش رو بخونم.صفا و صداقتی که در این روایت است و شیوایی و جذابیتی که در قلم نویسنده وجود دارد، در مجموع کتابی عالی رقم زده است.تا به حال از این زاویه و دید دفاع مقدس را نخوانده بودم. از زاویه دید چند نوجوان به خصوص در دوران اسارت.
 
شما از این دست کتاب‌ها نخوانده‌اید؟
هنوز باور نميکنم. و به خاطر غافلگیری و این شگفت زدگی حاصل هنوز نمی دانم چگونه بروم و تشکر کنم. دوست خوب و مهربانم، (و تاکید می کنم که روی دو صفت خوب» و مهربان» فکر کرده ام. و شاید مخاطب محبتش من نبودم، قدرشناس» را هم به آن اضافه ميکردم.) برایم ده عنوان از کتاب های شهید چمران (که 8 عنوان به قلم خود او، و 2 عنوان در موردش» است.) (و فکر ميکنم مهمترین کتاب هایش.) را برایم هدیه داده است. دقت کنید کتاب های شهید چمران را! و چند خطی که نوشته است. و چقدر ا
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب اکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
دلم می خواد کسی رو پیدا کنم که 
اهل کتاب خوندنه و باهاش دوست شم
اهل کتاب خریدنه و باهاش دوست شم
اهل کتاب ورق زدنه و باهاش دوست شم
اهل کتاب نوشتنه و باهاش دوست شم
اهل شکار کردن کتاب های خوبه و باهاش دوست شم
با کتاب خون جماعت خیلی دوسته و باهاش دوست شم
یه قسمت جالب تو کتاب ملت عشق دیدم که اصلا ربطی به موضوع کتاب نداشت ولی جالب بود
 
"در قونیه معتقدند يک جن بی عار هست که مزه کتاب را دوست دارد و عاشق جویدن صفحه های کتاب است. اسمش هم کبيکچ است. برای همین می گویند برای دفع این جن باید بالای هر کتاب يک جمله هشدار نوشت. ای کبيکچ! از این کتاب دوری کن!"
 
خلاصه حالا که زیاد کتاب میخونید حواستون باشه کبيکچ نیاد کتاب هاتون رو بخوره
مدت زیادی ست که به خاطر مشغله های زیاد و شیفت های پشت سر هم، در انتهای روز، تنها جسم نیمه جانم را به خانه می کشم و می خوابم چنان که گویی این جسم هرگز بیدار نبوده است! و باز فردا روز از نو! تکرار این چرخه ی منحوس سبب شده که حس ترک خوردگی درونی کنم و به سان دیوانه ای بی محابا هر سو بنگرم به دنبال آب حیاتی مروح جانی چیزی! مدت هاست کتاب غیر درسی نخوانده ام و این آزارم می دهد. تلاش کردم کتاب هایی را که نخوانده بودم بیرون آورده و بخوانم اما نمی شود. نیاز ب
خاطره بد آموزی کتاب
خاطره بد آموزی کتاب
 
خاطره بد آموزی کتابنخوانده بودمش…فقط از يک فرد فهیم تعریفش را شنیده بودم.کتاب را به چند نفر دادم که بخوانند…يک نفر که کتاب را پس آورد و گفت این چه کتابی است؟ بدآموزی دارد!آنقدر ترسیدم که همان روز شروع کردم به خواندن کتاب…به هرجای کتاب که می رسیدم باخودم می گفتم: عه عه عه این جایش بدآموزی دارد.اما جلوتر که می رفتم می دیدم آنکه مسئله ی خاصی نبود…کلی موقع خواندن کتاب با خودم حرف می زدم:اینجا؟
خب اینجا
مرا از انبوه کتاب‌هایم می‌شناسند، کتاب‌هایی که خوانده‌ام و عاشقشانم، کتاب‌هایی که از سر اجبار خریدم، کتاب‌هایی که به امانت گرفته‌ام و کتاب‌هایی  که نخوانده‌ام! کتاب‌های نخوانده تکلیفشان مشخص است؛ آنقدر در قفسه می‌مانند تا روزی مرا به خود فرا بخوانند، همان روزهایی که فکر می‌کنیم اتفاقی از قفسه برشان داشتیم و می‌خوانیمشان و تعجب می‌کنیم کلماتش زبان ما شده‌اند و پرده‌دری می‌کنند!!!
بعد از ساعت‌ها یاس فلسفی و نمی‌دانم کاری و غرق
صمیمیت و صداقت کتاب جذابیت زیادی به کتاب داده بود. معمولا کتابهایی که مربوط به زندگی شهدا است جذابیت خاصی برایم دارد، ولی این يکی ویژه بود و همچنین فضای امروزیتری داشت و به زندگی های ما نزديکتر بود. و اینکه این کتاب را هدیه گرفته بودم در خواندنش لذت دو چندان احساس می کردم.پیشنهادم این است که علاوه بر خواندن این کتاب، بعنوان هدیه همسرهایتان را به خواندنش ترغیب کنید، خیلی تاثیر گذار است؛ تاثیرش بیش از 100 تا کتاب مردان مریخی و ن ونوسی است! و
من شاید در کل زندگی ام، به اندازه ی انگشت دو دستم، رمان ایرانی نخوانده باشم.
آن خوب های قدیمی اش را نخوانده ام، چه برسد به این جدید های بی مایه ی اینترنتی.
(البته افتخار نميکنم که نخوانده ام. در لیست خواندنم قرار دارند.)
اما در همین دو سه ماه گذشته، دو تا کتاب وطنی خوانده ام.
یعنی نویسنده هایش، همشهری و تقریبا هم سن و سالم هستند :) 
ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی بار دیگر، شهری که دوست می داشتم اثر نادر ابراهیمی + pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی بار دیگر، شهری که دوست می داشتم اثر .ketabdownloadpdf.blog.ir › دانلود کتاب صوتی بار دی.دانلود رایگان کتاب بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» اثر . farhang-press.com › خانه › کتابخانه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - نام: کتاب بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم نویسنده: .
دانلود کتاب صوتی بار دیگر :: دانلود کتابketabdownloadpdf1.blog.ir › tag › دانلود کتاب صوتی .دانلود کتاب بار دیگر شه
نشسته‌اند هزاران کتاب در قفسهزبون و ساکت و پر اضطراب در قفسهيکی بزرگ‌تر از دیگران؛ قدیمی‌ترملقب‌اند به عالیجناب در قفسهمراقبش دو سه گردن کلفت دور و برشکه تا تکان نخورد آب از آب در قفسهخزانه‌دار عددهای دولتش شده‌اندکتاب‌های درشت حساب در قفسهکتاب‌های مقدس، کتاب‌های ملولخزیده‌اند به کنج ثواب در قفسهکتاب‌های اصول و فروع بیدارینشسته‌اند همه گیج و خواب در قفسهنشسته‌اند دو زانو کتاب‌های دعاهزار وعده‌ی نامستجاب در قفسه کتاب فلسفه ب
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و .taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین .
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
سلام
يکی از فانتزی هامو قبلا نوشته بودم.
يکی دیگه از فانتزی هام اینه که انقدر کتاب خونده باشم کتاب های مفید و خوب که بتونم یه کتابخونه ی بزرگ پر از کتاب های خوب داشته باشم و مردم از کتابخونه ی من بازدید کنن هر کتابی که دوست داشتن بخونن بعد دوباره بعد یه مدتی کتاب رو برگردونن.درست مثل کتابخونه ولی فرقش اینه که خودم کتاب ها رو خوندم و کتاب هایی که دوست دارمو تو اون کتابخونه قرار می دم و 
همه ی اون کتاب ها برای خودمه.
یه قسمتی از کتابخونه رو هم می ذ
فروشگاه کتاب شلفی (shelffee.com) از آن فروشگاه هایی است که طیف گسترده ای از کتاب را در خود جای داده است. در این فروشگاه اینترنتی کتاب دسته بندی های مختلفی ارائه شده است. کتاب رمان، کتاب تاریخی، کتاب نفیس، کتاب کلکسیونی، کتاب دانشگاهی، کتاب هنری، کتاب نمایشنامه، کتاب دست دوم و کتاب نو در این فروشگاه عرضه می شوند.
در این فروشگاه کتاب های خاص نيز عرضه می شوند. منظور از کتاب خاص همان کتاب های نایاب و کم یاب است. بسیاری از کتاب هایی که شاید فکرش را هم نکن
#معرفی_کتاب کسی که این کتاب را میخواند احتمالا به یاد این شعر میفتد که: در اندرون من خسته دل ندانم کیست، که من خموشم و او در فغان و در غوغاست. اتفاقا نویسنده کتاب هم به دنبال یافتن پاسخی برای همین نوع سوالات مهم است. کتاب عنوان گیرایی دارد. تا همین جا جزو کتاب های پرفروش سال ۲۰۱۹ است. کتاب روان و راحتی است. به گفته نویسنده، هدف از انتشار کتاب، کمک به کسانی است که در جستجوی موفقیت هستند._________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطری
دانلود کتاب گنج یابی کتاب چشم طلاییدانلود کتاب گنج یابی کتاب گنج باستاندانلود کتاب گنج یابی کتاب جوغنهادانلود کتاب یابی کتاب میراث زریندانلود کتاب گنج یابی نمادها ونشانه هادانلود کتاب گنج یابی کتاب رمزیابدانلود کتاب گنج یابی کتب عربی ودستنویسمطالب متفرقهگاز طلا و راه مقابله با آنصدها عکستا حالا نرم افزار راهنمای نشانه های گنج یابی دیده اید؟
کتاب گنج یابی
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب .۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
بسم الله الرحمن الرحیم . امام علی (علیه السلام) : نعم المحدث الکتاب کتاب چه سخن گوی خوبی است. منتخب میزان الحکمه ح 3570 کتاب بهترین یار کتاب بهترین دوست هرچند بی زبان است به به عجب سخنگوست منبع:کتاب باغ گل امام علی (علیه السلام)
دانلود کتاب صوتی پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب پله پله تا اوج کتابیست که نه تنها برای بهتر شدن وضع روحی شما نوشته شده است بله می خواهد به شما کمک کند تا بخشنده خوبی باشید، کتاب از نویسنده می خواهد .
کتاب صوتی پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار - Digikalawww.digikala.com › . › کتاب و نشریات دیجیتال › کتاب صوتی رتبه: ۳ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب صوتی پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار و قیمت انواع کتاب صوتی متفرقه از فر
نمیتونم درک کنم چقدر یه عشق کتاب میتواند کتاب را دوست داشته باشد اما میشه حس کرد از جانش  برای کتاب مایه میگذارد
 
کتاب خوندن مثل اعتیاد به چیزی آدمو شیفته خودش ميکنه
 
اما باید در مسیر درست ازش استفاده کرد بلکه باید کتاب خوند و خوند تا به نتیجه درستی رسید.
 
کتاب یار و یاور آدمای با استعداده چون با خوندن کتاب میتونن خلاقیت ایجاد کنن و به نتایج شگرفی برسند.
 
پس کتاب بخونید و نگذارید این استعداد در شما گم بشه
 
بگذارید این استعداد خوب در شما نه
اگر کتاب را خوانده‌اید که هیچ، اما اگر نخوانده‌اید توصیه نمی‌کنم. در همین حدی که در این متن توصیف کرده‌ام کافی است. بقیه‌اش توصیفات اضافی است. حالا اینکه چطور کتاب در مدت دو سال به چاپ هجدهم رسیده است خودش هم سوالی است. من در این کتاب هیچ ندیدم. نه لذت خواندن، با آن صحنه‌های عجیب و غریب، و نه مواردی برای یادگیری.
 
تذکر: خطر اسپویل شدن - با خواندن این متن ممکن است موضوع کتاب برای شما آشکار شود.
 
راهنمای مردن با گیاهان داروییعنوان: راهنمای مر
دقیقا الان تو تب و تاب و اوج استوری های نمایشگاه کتاب هستیم.نمایشگاهی که يک دورهمی بامزه کتاب ها هست.کتاب هایی کهبعضی هایشان به چاپ چندم رسیدند و بعضی هایشان تازه استارت را زده اند.
امسال اولین سالی هست که برای رفتن به این فستیوال بزرگ دو دل هستم.هرسال با بچه ها برنامه نمایشگاه میگذاشتیم.
من شاید نمایشگاه نروم چون:
- هنوز چندتایی کتاب نخوانده دارم
- تخفیف های نمایشگاه واقعا قابل توجه نیست.
- تقریبا هر دوماه چندتایی کتاب از انقلاب و شهرکتاب ها
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
دانلود رایگان کتاب صوتی پله پله تا اوج زیگ زیگلار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب پله پله تا اوج کتابیست که نه تنها برای بهتر شدن وضع روحی شما نوشته شده است بله می خواهد به شما کمک کند تا بخشنده خوبی باشید، کتاب از نویسنده می خواهد .
کتاب صوتی پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار - Digikalawww.digikala.com › . › کتاب و نشریات دیجیتال › کتاب صوتی رتبه: ۳ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب صوتی پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار و قیمت انواع کتاب صوتی متفرقه از فروشگ
چگونه بفهمیم در مسیر کتاب خوانی به درستی حرکت می کنیم؟
چطور بدونم کتاب خوان شده ام؟
 
خیلی راحته
اگه روزهایی که مطالعه نداشتیم، حالمون بده و احساس کمبود می کنیم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه از اینکه مدتیه به کتاب فروشی ها سر نزده ایم احساس بدی داریم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه به محض اینکه از خواب پا میشیم به جای گوشی، سراغ کتاب میریم، ما کتاب خوان شده ایم
 
 
دانلود کتاب مثل يک مرد فکر کن مثل يک زن رفتار کن اثر استیو هاروی PDF
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
مثل يک مرد فکر کن - نویسنده استیو هاروی همراه با دانلود .panteashop.ir › کتاب-مثل-يک-مرد-فکر-کن-استیو-هاروی.۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - کتاب مثل يک مرد فکر کن - استیو هاروی در این کتاب به ن می آموزد که در روابط خود با مردان چگونه بیندیشند و رفتار کنند و مردان چگونه عمل کنند.
کتاب رمان PDF مثل يک مرد فکر کن ، مثل يک زن رفت
بعد از خوندن جنایت و مکافات احساس ازادی ميکنم. نه به خاطر این که راسکلنيکف کلی مکافات ميکشید و در اخر زندانی شد بلکه به خاطر این که داستایفسکی خیلی خوش تعریفه و خوندن این کتاب سه ماه طول کشید. منم به نوعی مکافات کشیدم. نمیشه گفت کتاب دوست‌داشتنیه‌ایه و به بقیه پیشنهاد میدم بخونن. اساسا این کتاب برای دوست داشته‌شدن نوشته نشده.
يکی از دوست‌هام که احتمالا دیگه نمیبینمش و هیچ نشونی ‌هم ازش ندارم یه بار توی کتابفروشی حرف خوبی زد. گفت رمان‌های
بعد از خوندن جنایت و مکافات احساس ازادی ميکنم. نه به خاطر این که راسکلنيکف کلی مکافات ميکشید و در اخر زندانی شد بلکه به خاطر این که داستایفسکی خیلی خوش تعریفه و خوندن این کتاب سه ماه طول کشید. منم به نوعی مکافات کشیدم. نمیشه گفت کتاب دوست‌داشتنیه‌ایه و به بقیه پیشنهاد میدم بخونن. اساسا این کتاب برای دوست داشته‌شدن نوشته نشده.
يکی از دوست‌هام که احتمالا دیگه نمیبینمش و هیچ نشونی ‌هم ازش ندارم یه بار توی کتابفروشی حرف خوبی زد. گفت رمان‌های
 
 
 
نام کتاب: ما و تاریخ فلسفه اسلامی
 
نویسنده: رضا داوری اردکانی
 
ناشر: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
 
 
 
نظری در رد یا تایید نویسنده ندارم.
 
 
نکته مثبت کتاب
بیان زیبای پیوستگی اندیشه‌ی فلسفی در شرق جهان اسلام
بیان نکاتی جدید راجع به برخی از فیلسوفان مسلمان که يک طلبه یا دانشجوی فلسفه، بعید است خودش به راحتی و در مدّت کم بتواند آن‌ها را کسب کند.
 
نکته‌ی منفی کتاب:
ظاهرا در اوایل کتاب، نویسنده در بیان مقصود خود کمی الکن است، تا چند
نام کتاب: #خانه_ارواح | نویسنده: #ایزابل_آلنده | مترجم: #حشمت_کامرانی | #نشر_قطره | ۶۵۶ صفحه.آلنده این کتاب رو واسه پدربزرگش که بیمار بود نوشته، یه نامه ی ۶۵۶ صفحه ای! اون یه کتاب هم واسه فرزندش که از دست داده نوشته. در کل کتاب هاش در سبک رئالیسم جادویی هستنبرشی از کتاب:دوست داشت لباس های مستعمل بپوشد، که از کهنه فروشی ها می خرید، و یا توی زباله ها پیدا می کرد. خودش را آرایش می کرد، و این کلاه گیس ها را سرش می گذاشت، ولی آزارش به مورچه ای هم نمی رسید.
8Gadget Pack For Windows 7 ,8 ,8.1 , 10 - - - - - - - - - -TarheNoAlard
در ویندوز ویستا اولین چیزی که در صفحه دسکتاپ خودنمایی ميکرد قرار گرفتن ابزارهای کوچيک گرافيکی در سمت راست صفحه و در يک کادر عمودی بود که مايکروسافت نام "گجت" رو روی این ابزار مفید خودش گذاشته بود که در ویندوز 7 هم  شاهد وجود گجت ها ولی بصورت شناور و قابل جابجایی در تمام صفحه هستیم. گجت هایی برای کنترل CPU و هارد و وضعیت آب و هوا ، ساعت و .
متاسفانه در ویندوز های 8 ، 8.1 و 10 خبری از گجت های مايکروسافت نیست ولی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها