نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود pdf قابل سرچ مشاور کودک عبدالله شفیع آبادی

 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبدالله شفيع
پاور پوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نویسنده : عبدالله شفيع آبادي و غلامرضا ناصری در ۹ فصل و ۱۱۳ اسلاید.
 
دانلود خلاصه نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفيع آبادي
در این بخش خلاصه فصل 5 تا 9 کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفيع آبادي غلامرضا ناصری در 40 صفحه در قالب فایل PDF آماده .
 
دانلود جزوه نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي
دانلود ج
 
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفيع آبادي
نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفيع آبادي، غلامرضا ناصری - نشر مرکز نشر دانشگاهی - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي نشر دانشگاهی
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي وغلامرضا ناصری مرکز نشر دانشگاهی شامل 9 فصل میباشد: وم مشاوره وضرورت عملی نظریه نظریه روانکاوی نظریه روان .
 
نظریه های مش
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل شفيع آبادي | whydownload. لینک دانلود. علوم تربیتی. نام فایل: خلاصه .
 
خلاصه کتاب نظریه های شفيع آبادي - نفس 
شرح مختصری از کتاب: کتاب " راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل" تألیف دکتر عبدا. شفيع آبادي است. این
 خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفيع آبادي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه ای از کتاب مشاوره ی شغلی دکتر شفيع آبادي /به تدوین .moshavere89atu.blogfa.com › post Translate this page Dec 16, 2013 - به نام خدا چهار فایل برای مبحث مشاوره شغلی قسمت کتبی امتحان هست که برای دانلود . وبلاگ دانشجویان رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی (ره) *سال89*. خلاصه ای از کتاب مشاور
 خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفيع آباديدانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل کامل ترین جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
محتویات جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی:
جزوه راهنمائی ومشاوره تحصیلی در قالب فایل ورد در حجم ۲۱ صفحه
خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر عبدالله شفيعی آبادي با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۰۸ اسلاید
نمونه
دانلود کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های شغلی
راهنمایی و مشاوره شغلی وحرفه ای و نظریه های انتخاب شغل - فهرست آنلاین . . دانلود خلاصه کتاب مشاوره شغلی و حرفه ای شفيع آبادي - فرمت pdf.
 
 
کتاب-راهنمایی-و-مشاوره-شغلی-و-حرفه-ای-و-نظریه-های-انتخاب
دانلود خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل دکتر عبدالله شفيع آبادي،. در قالب pdf و در 8 صفحه، .
 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشا
توضیحات فایل:
پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در ۵۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشنا
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي (فصل هفتم)
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل هفتم: اریک برن کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در 12 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي (فصل هفتم)،متن چند تا اسلاید را قر
خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفيع آبادي
محتویات جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی:
جزوه راهنمائی ومشاوره تحصیلی در قالب فایل ورد در حجم ۲۱ صفحه
خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر عبدالله شفيعی آبادي با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۰۸ اسلاید
نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور درس اصول و فنون راهنمایی و مشاوره تحصیلی،راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های مربوط به آن با پاسخنامه
فلش کارت و نکات مهم درس راهنمائی و مشاوره تحصیلی
 خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر شفيعی آبادي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دریافت پاورپوینت خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی .cg-azmoon.success-club.ir › nil › html Translate this page دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر عبدالله شفيعی آبادي، در قالب ppt و در 208 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: گفتار اول: کار، شغل . خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در 53 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی 2 و علوم تربیتی 2
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفيع آبادي
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي (فصل پنجم)
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل پنجم : نظریه ی درمان مراجع – محوری ( راجرز ) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در 52 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل پنجم)،متن چند ت
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل چهارم: آلبرت الیس(نظریه درمان عقلانی_عاطفی) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در 34 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل چهارم)،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 9
از میان روان درمانگران ج
 
توضیحات فایل:
پاورپوینت فصل چهارم نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل چهارم: آلبرت الیس(نظریه درمان عقلانی_عاطفی) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفيع آبادي در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل چها
 امامزاده عبدالله ـ ماهشهر ـ هندیجان { امامزاده عبدالله }
مشهور به شاه عبدالله و شاهزاده عبدالله»، بقعه این امامزاده در میان روستاى امامزاده عبدالله، در 45 کیلومترى شمال بندر دیلم کنار دریا و جنب آثار باستانى شهر تاریخى مهروبان واقع شده است.
ادامه مطلب
 امامزاده عبدالله ـ ماهشهر ـ هندیجان { امامزاده عبدالله }
مشهور به شاه عبدالله و شاهزاده عبدالله»، بقعه این امامزاده در میان روستاى امامزاده عبدالله، در 45 کیلومترى شمال بندر دیلم کنار دریا و جنب آثار باستانى شهر تاریخى مهروبان واقع شده است.
ادامه مطلب
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع وم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
 
توضیحات فایل
خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل شفيع آبادي
در این بخش خلاصه پنج فصل کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل(با تجدید نظر کلی و اضافات) دکتر عبدالله شفيع آبادي چاپ بیست و هفتم ویرایش جدید با فرمت پی دی اف در ۷۵ صفحه آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
خلاصه کتاب حاضر مناسب برای دانشجویان دوره ارشد رشته های روانشناسی و مشاوره
 خلاصه کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفيع آبادي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود خلاصه کتاب نظریه های روان درمانی شفيع آبادي + نمونه .rdaneshjoo.com › . › خلاصه کتاب Translate this page خلاصه کتاب نظریه های روان درمانی دانشجویان گرامی محتوای فایل بهترین خلاصه کتاب . نظریه های مشاوره و روان درمانی، عبداله شفيع آبادي و غلامرضا ناصری، مرکز نش
 
مشاوره شغلی - دانشنامه رشد
بطور کلی آغاز کلی فرآیند مشاوره با کارهای فرانک پارسونز در سالهای 1907 تا 1908 که او را پدر راهنمایی شغلی و حرفه‌ای می دانند در شهر بستون آمریکا بود. البته قبل .
 
 
مشاوره شغلی چیست؟
مشاور شغلی شما به شما کمک میکند که از تحصیلات، حرفه و زندگی خود بیرون . توسعه حرفه ای شما یک فرآیند مادام العمر است که در واقع زمانی آغاز شد که شما متولد شدید.
 
 
راهنمایی و مشاوره ی شغلی و حرفه ای
 امر راهنمایی و مشاوره ی شغلی و ح
‍ بازگشت عبدالله به رمشک پس از ۲۸ سال آوارگی  عبدالله، یکی از اهالی دهستان رمشک قلعه گنج است که بنا به دلایلی در سن ۱۸ سالگی سر از افغانستان درمی آورد، او پس از ۲۸ سال آوارگی و تحمل روزهای سخت، به آغوش خانواده بازگشت.
عبدالله روشن پور معروف به عبدی، اهل دهستان رمشک قلعه گنج است که تابستان سال ۱۳۷۳ در آستانه جوانی به دلایل شخصی، خانه اش و دیارش را ترک و برای پیدا کردن کار به شهرستان های همجوار همچون رودبارجنوب و عنبرآباد سفر می کند، او پس از م
دانلود آهنگ بستکی مریم نازی نازی از عبدالله صادقی
دانلود آهنگ بستکی مریم نازی نازی از عبدالله صادقیدانلود آهنگ ایرانی عبدالله صادقی مریم نازی نازی با لینک مستقیم و متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید از رسانه موزیکال با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸
Download New By Abdollah Sadeghi – Maryam Az Mozical
 
 
کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار | مشاور کسب و کار | مشاوره فروش | مشاوره تبلیغاتی | کسب و کار | مشاوره تلفنی کسب و کار | مشاور کسب و کار اینترنتی | مشاور تخصصی کسب و کار | مشاوره کسب و کار | مشاور تخصصی کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار | مشاور کسب و کار | مشاوره فروش | مشاوره تبلیغاتی | کسب و کار | مشاوره تلفنی کسب و کار | مشاور کسب و کار اینترنتی | مشاور تخصصی کسب و کار | مشاوره کسب و کار | مشاور تخصصی کسب و کار
بهترین مشاور کسب و کار ارومیه | مشاور کسب
✨ ترک بسم الله الرحمن الرحیم» ✨
عبدالله بن یحیى بر امیرالمؤمنین علیه السلام وارد شد، صندلى "کرسى" در برابر آن حضرت بود، حضرت امر  فرمود که بر آن کرسى بنشیند؛ عبدالله نشست، چیزى نگذشت که چیزى بر سرش افتاد و سرش شکست و خون جارى گشت.
حضرت امر فرمود آب آوردند و خون سرش را شستشو داد و فرمود: نزدیک شو به من؛آنگاه دست بر شکاف سرش گذارد، در حالى که عبدالله سخت بى تابى مى کرد، جراحت سر را به هم آورد و بهبود پذیرفت، گویا شکستگى پدید نگشته بود؛ پس از آن
                  
 
دانلود تلاوت زیبای سوره توبه با صدای عبدالله خلف . در این قسمت ما زیباترین تلاوت عبدالله الخلف از سوره توبه را برای شما آماده کرده ایم . 
حجم فایل : 37mb
لینک دانلود مستقیم :
https://drive.google.com/open?id=1cBNHlGrsUmGyG3HAs4En0ZT9qff9EgEO
تلاوتهای دیگر در : http://downloadbartar.blog.ir/category/قرآن/
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
روانشناسی مرضی کودک - کتابخانه الکترونیکی پیام نور
ارسال نظر (نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با دانلود رایگان روانشناسی مرضی کودک) از قسمت زیر ارسال کنید). نسرین 1396/3/26. کتاب عوض شده خواهشا یکم به روز .
 
دانلود جزوه درس روانشناسی مرضی کودک 
دانلود نمونه سوال و جزوه و خلاصه درس پیام نور. . برای درس روانشناسی مرضی کودک تعداد 1 جزوه در سایت موجود است. دانلود جزوه 1 درس روانشناس
ماساژ کودک چه فوایدی دارد؟ بسیاری از پزشکان به مادران توصیه می‌کنند نوزاد و کودک خود را ماساژ دهند؛ اما برخی از مادران به خصوص مادرانی که برای اولین بار بچه دار شده‌اند از روش‌های صحیح این کار اطلاع ندارند. ماساژ تأثیرات قابل توجهی بر ارتقاء سلامتی، رشد مهارت‌های کودک و افزایش سرعت رشدی او می‌گذارد. به علت ظرافت‌های بدن کودک و حساسیت بالای او، لازم است مادران شیوه‌های مشخص و صحیحی را برای ماساژ بدن کودک خود به کار بگیرند. صبر و حوصله ما
امامزاده عبدالله ـ شوشتر { رودبند }
یکى از مزارات مشهور و با شکوه شهرستان شوشتر، حرم با صفا و معظم امامزاده عبدالله است که مورد اعتقاد اهالى و محل نذر ونذور شوشتریها و خوزستانی هاست. این آرامگاه، در جنوب شهر شوشتر، بر فراز تپه اى واقع و پیرامون آن را گورستانى کهن فرا گرفته است.
ادامه مطلب
 
توضیحات فایل
دانش پژوهان عزیز، در این بخش فایل فنون مشاوره و رواندرمانی ویرایش سال ۹۹-۹۸ در قالب فایل پی دی اف مشتمل بر ۱۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
در ذیل پیش نمایشی از محیط فایل مشاهده میفرمایید.
 
فنون مشاوره و رواندرمانی
فنون کاربردی مشاوره
کتاب فنون مشاوره و روان درمانی
فنون روان درمانی
تکنیک های مشاوره
فنون پیشرفته مشاوره و روان درمانی
دانلود کت
دانلود کتاب تربیت کودک دکتر هلاکویی pdf
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
s)Search ResultsWeb resultsدکتر فرهنگ هلاکویی - دانلود رایگان کتاب|دانلود کتاب صوتی .https://panteashop.ir › dr-holaakooeeTranslate this pageدکتر هلاکویی در حال حاضر مدیر مرکز بهزیستی بورلی هی است و به‌عنوان مشاور ازدواج، خانواده و کودکان در این مرکز مشغول فعالیت است. وی همچنین از سال ۲۰۰۰ میلادی .‎دانلود رایگان سمینار تربیت . · ‎دانلود رایگان سمینارشخصیت . · ‎اضطراب ، وحشتدانلود رایگان سمینار تربیت فرزند -
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجموعه شهر کودک
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجموعه شهر کودک؛ 18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ بنابراین در کلیات حجم ساختمان که فرمی مکعبی و کاملا منطقی است امکان تغییری وجود نداشت. به این ترتیب مشاور در طراحی حوزه ای محدود و در عین حال موثر از مجموعه ایفای نقش نموده که شامل نمود بیرونی و ساختار فضایی .
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجموعه شهر کودک
پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجموعه شهر کودک؛ 18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ بنابراین در کلیات حجم ساختمان که فرمی مکعبی و کاملا منطقی است امکان تغییری وجود نداشت. به این ترتیب مشاور در طراحی حوزه ای محدود و در عین حال موثر از مجموعه ایفای نقش نموده که شامل نمود بیرونی و ساختار فضایی .
 
باسمه تعالیخاندان پیامبر اسلامعبداللهغزل۲
کرد جد مصطفی ، عهد و قراری با خداگر دهی ما را پسر، از ده کنم یک را فدا
می کنم قربانی یزدان، تنی از ده نفرگر شوم من صاحب اولاد ، ای ما را شفا
نذر جد مصطفی گردد محقق سوی حقصاحب فرزند می گردد،به اذن حق ورا
می زند قرعه کدامین دلبرش گردد هلاکمی شود قرعه به نام باب و جان مصطفی
باب احمد می شود نامش برون نه مرتبهبار آخر قرعه بر اشتر فتد ، در ماجرا
چون که عبدالله باشد، صاحب عز و مقاممی شود صد اشتری قربانی و جان
 
Kelly Bonyata مشاور شیردهی میگوید: درد سینه ها بعد از شیر گرفتن در هر جای ، از جمله آرئولا یا نوک رخ می دهد.
درد در یک یا هر دو سینه ایجاد می شود ، که اغلب اوقات چند روز بعد از اتمام دوره ی شیردهی به اوج می رسد و سپس به آرامی کاهش می یابد.
احتمالا سینه ها بعد از شیر گرفتن کودک ، متورم می شود یا در آن ناحیه احساس سفتی دارید و همچنین ممکن است تب کنید.
نشت شیر ​​از نوک سینه ها به خصوص هنگام دوش گرفتن ، شنیدن گریه ی فرزند یا کودک دیگر و همچنین اص
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
دانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم و علی شفيع زاده    
 
دانلود رایگان فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 مقدم و شفيع زاده .virgool.io › دانلود-رایگان-خلاصه-کتاب-اصول-حسابداری-1-مقدم-و-شف.دانلود خلاصه کتاب اصول حسابداری کتاب عبدالکریم مقدم و علی شفيع زاده از انتشارات دانشگاه با کیفیت بالا در حجم صفحه تایپ شده مناسب برای…
خلاصه کتاب اصول حسابداری ۱ مقدم و شفيع زاده pdf - ویرگولvirgool.io › خلاصه-کتاب-اصول
از روز اول دانشگاه سعی کردم خاطراتمو ثبت کنم تا برام بمونه ، اما خوب دیدم حیفه یه جمع بندیش نکنم ، ترمی رو که خیلی دوستش داشتم و دارم.
روز اول که وارد شدم تنها بودم و الان که ترم تموم شده دوستای خوبی پیدا کردم ، البته امیدوارم مثل دوست یابی های قبلم نباشه ، برا اولین بارم ، دختر هایی جزء دوستام بودن .
 اول ترم با امید و ارزو هایی وارد شدم و هدف هایی داشتم و حالا مشروطی خورده تو کارنامم ، اما خوب قطعا اینجوری نمی مونه اوضاع بهتر میشه. 
 ترمی سراسر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها