نتایج جستجو برای عبارت :

دانش خانوده

دانش اموزان که جمعیتی نزدیک به 14 میلیون نفر را شامل میشود میتواند در تبیین الگوی استفاده از کالای ایرانی و اصلاح فرهنگ بیگانه تاثیر بسزایی داشته باشند .
دانش آموز میتواند فضایی با نشاط برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ایجاد نماید که اینان مهمترین سرمایه های کشور و بعنوان نسل پویا ، گام اول را در خانواده ها بردارند .
-تجربه استفاده از دانش آموزان بعنوان همیار پلیس در چند سال اخیر خود گواه روشنی بر این موضوع است که آنان میتوانند
 دانلود کتاب تنظیم خانواده جمعی از نویسندگان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید فایل کتاب دانش و تنظیم خانواده|اِچ اِی - zifile.irhamta.zifile.ir › html Translate this page کتاب دانش و تنظیم خانواده -نسخه اول. دانلود و لینک مستقیم کتاب دانش و تنظیم خانواده نوشته جمعی از نویسندگان دارای یازده فصل به شرح زیر : فهرست مطالب : سؤالات کتاب دانش خانواده **** جمعی از نویسندگان - نور مشکاتnooremeshkat.persianblog.ir › by7M. Trans
در آستانه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خبری در سایت سلامت نیوز توجهم را به خود جلب کرد.
" جان باختن داوطلب کنکور حین انتخاب رشته"
فاطمه پیری دانش آموز سال سوم دبیرستان رشته انسانی که حائز رتبه 1100 در کنکور سراسری شده بود زمانی که در کافی نت در حال انتخاب رشته بود دچار سکته قلبی شده و تا زمان رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
آق واقعا این حجم از استرس و نگرانی و فشار عصبی که منجر به سکته قلبی و مرگ یک نوجوان 18 ساله شود توجیه عقلانی و منطقی
مردها تشنه روز مرد نیستند
مردها به یک روز قدردانی در سال نیازی ندارند، مرد آفریده شده تا تکیه گاه شود نه متکی باشد، مرد به این حساس نیست که کی و چی کادو می‌گیرد! فلانی برای شوهرش چه خریده؟ جوراب گرفته یا ساعت مچی طلا ؟
همین که تبسم را بر لب زنش ببیند، 
همین که لبخند را بر چهره دخترش ببیند،
همین که سربلندی پسرش را ببیند، 
همین که خواهرش بتواند به او تکیه کند،
همین که مادرش با او درد دل کند،
همین که پدر پیرش جوانی خودش را در او ببیند،
همین ها برا
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده حسین صفائی pdf
 
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده حسین صفائی pdf
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده (صفائی و امامی) + تست | pdffree43.cycgolestan.ir › ap-pdf › html۳ اسفند ۱۳۹۸ - خلاصه ی کتاب حقوق خانوده تالیف دکتر سید حسین صفائی و دکتر اسدالله امامی از انتشارات میزان در قالب فایل pdf و در حجم 55 صفحه، همراه با نکات .
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده (صفائی و ام
هر شب اعضای خانوده دور هم می‌نشینند و هر کدام یک آیه تلاوت می‌کنند
1- کسی که تبحر بیشتری دارد به تناسب فردی که تلاوت میکند فقط  یک خطای احتمالی  را تذکر میدهد به این ترتیب آموزش قرآن هم صورت می‌پذیرد
2- یک نفر مجازی هم میتوان به جمع تلاوت کنندگان اضافه کرد مثلا منشاووی میشود عضو جلسه کوچک خانواده و نوبت به او که می‌رسد آیه مورد نظر را از روی موبایل اجرا میکنیم و آموزش تلاوت الگو نیز جاری می‌شود.
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده دکتر صفایی pdf
 
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده دکتر صفایی
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وباگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خلاصه کتاب مختصر حقوق خانواده - کنسرسیوم ایرکاسwww.ircas.ir › دپارتمان-فقه-و-حقوق › 480-خلاصه-کتاب-مختصر-حقو.کتاب,کتاب مختصر حقوق خانواده,دکتر صفایی,دکتر امامی,دکتر صفایی و دکتر امامی,نشر میزان,حقوق مدنی 5,خلاصه کتاب,حقوق خانواده
روانشناسی از دسته موضوعاتی هست که همیشه بهش علاقه داشتمو هرچه در عمق این موضوع پیش میرم بیشتر احساس نادانی میکنم
امروز میخوام راجب فرزندان کوچک خانواده حرف بزنم و چه اینده ایی در انتظاراین طفل های معصوم خواهد بود شرایط اقتصادی فرهنگی اجتماعی یک جامعه تاثیر بسیار زیادیروی کودک و اینده این کودک خواهد گذاشت ولی به مراتب اینده این کودک در بنیاد خانوده پی ریزی خواهد شدو همه چیز از همین سنین کم پدیدار خواهند امد

به عنوان مثال کودکی که در خانو
بعضی وقتها از تنهاییم بیشتر لذت میبرم. از اینکه از فضای مجازی و دیگران فاصله میگیرم و بیشتر به آینده و زندگیم فکر میکنم.
درک نمیکنم که چرا و به خاطر کدام دلیل واضحی، دوباره تصمیم گرفتم اکانتهایم را غیرفعال کنم. شاید از قضاوتهای اشتباه دیگران میترسم و یا شاید دیگر ، دارد برایم تبدیل به عادت میشود که همین تنهایی را قبول کنم و در گوشه ای از این زندگی به راهم ادامه دهم.
دیشب برایم شب خوبی بود چون شادی های خانوده ام را میدیدم. به خاطر موفقیت من ( که
معرفی کتاب: خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال: محسن میر بهرسی
.
کتاب خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال» مخاطب را با مفاهیمی چون: هرمه، فیشینگ، ویروس رایانه ای، ارتباطات فیس بوکی، خرید اینترنتی و ی آنلاین آشنا می سازد. این آشنایی یک ضرورت برای تمامی کاربران اینترنتی است تا از امتزاج و فریفتگی در برابر فن آوری جدید ارتباطی ممانعت شود.
.
مطالب مرتبط:
سیر مطالعاتی سواد رسانه ای
معرفی کتاب رویکردهایی به سواد رسانه
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️حاج حبیب الله مبینی امروز دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع عصر امروز برگزار خواهد شد.
این مصیبت را خدمت خانوده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
مراسم هفت و ختم در مسجد جامع برگزار خواهد شد
 شورای نگهبان صحت انتخابات در دو حوزه دیگر استان را تایید کرد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد/خبرمازندران:
حوزه های1️⃣انتخابیه تنکابن، رامسر، عباس آباد2️⃣ ویلا نوشهر، چالوس، کلاردشتنیز در این مرحله به تایید شورای نگهبان رسیده است.
پیشتر حوزه های3️⃣بهشهر و نکا و گلوگاه4️⃣بابلسر و فریدونکنار5️⃣قائم شهر و سوادکوه وجویبار و سیمرغ وسواد کوه شمالی6️⃣آمل7️⃣با
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزی و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزی به همراه تصاویری از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان pdf
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.tarafdari.com › nodeدانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم | طرفداری۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ویراست دوم,دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان Pdf,دانلود کتاب . دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی Pdf,دانلود رایگان کتاب دانش .pdf.joomla.com › Uncategorisedکتاب دانش خانواده و جمعیت Pdf - دانلود رایگانخرید اینترنتی کتاب دانش خانواده و جمعیت اثر جمعی از نویسندگا
دانلودpdf کتاب تنظیم خانواده جمعی از نویسندگان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf - .https://www.madresehclub.com › Topics › دانلود-رایگان-کتاب-دانش-خانواد.۶ فروردین ۱۳۹۸ - ویراست دوم,دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان Pdf,دانلود کتاب . دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی Pdf,دانلود رایگان کتاب دانش .کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان » منبع مه
با سلام خدمت شما دوستان عزیزم . من رضا فاگوسیت هستم میخوام در مورد چتروم ها و اتاق های گپ به شما چندین توصیه داشته باشم: دوستان عزیز تمامی چتروم ها اعم از اروپا چت، باران چت، عسل چت و . جز تلف کردن وقت شما و افسردگی چیز دیگه ای ندارند. گوشی ها و سیستم هایتان رو کنار بگذارید و در اغوش خانوده خویش باشید. لطفا از شبکه جهانی اینترنت درست استفاده کنید و اطلاعات خودتان را از طریق گوگل بالا ببرید نه اینکه به چتروم های غیرقانونی برید و با افراد مبتذل ا
دو هفته ای هست که بچه های شرکت سالن میگیرن برای برنامه فوتبال.
دیروز جلسه دوم بود که میرفتم، البته به اصرار بچه ها. وسطای بازی اومدم استاپ کنم که زانوم خالی کرد و دادم به هوا رفت و نقش بر زمین شدم.
شدت درد به حدی بود که چشمام سیاهی میدید. و باز هم دوباره، همان درد قدیمی و کهنه سر باز کرد.
حالا بازم باید تا هفته ها لنگ بزنم و به خودم لعنت بفرستم که چرا رفتم جودو! آخه میخواستی که چی بشه ؟ مگه خدا براش مهم بود که تو چی ازش میخوای ؟
بدبختی اینکه ماشین
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
جزئیات برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شهرستان قلعه گنججانشین بسیج دانش‌آموزی  شهرستان قلعه گنج امروز در نشست خبری به معرفی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت.هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه با شعار دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز می‌ش
ادامه مطلب
باید به یاد داشت که دانش»، #خرد» نیست و نمی تواند باشد. دانش علیه خرد است و مانع بیداری خرد می شود. دانش، سکه ای تقلبی است؛ ‌تظاهر می کند که می داند. در حالیکه هیچ چیز نمی داند؛‌ ولی می تواند انسان را فریب دهد.
این موضوع چنان ظریف و نهان است که اگر فرد واقعا هوشمند نباشد، ‌نمی تواند حقیقت آن را تشخیص دهد. در عین حال،‌ این فریب بسیار ریشه دار است و از دوران کودکی٬ ‌در ما شرطی شده است.
ادامه مطلب
دانلود کتاب مدیریت دانش و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر و علی .https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و . دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
در تاریخ 1398/08/01 شورای دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کاندید شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
با سلام به شما در این وب سایت اطلاعات مدرسه و اطلاعات دانش آموزان قرار داده می شود و والدین دانش آموزان و خود دانش آموزان می توانند اطلاعات را مورد برسی قرار دهند با درود به زودی اطلاعات دانش آموزان در این وب سایت قرار میگیرد 
"محمدعلی مقنی زاده" هنرجوی پایه دوازدهم رشته فتوگرافیک که در انتخابات شورای دانش آموزی امسال به عنوان رئیس شورای دانش آموزی مدرسه منسوب شد، ضمن شرکت فعال در همایش رؤسای شوراهای دانش آموزی، به عنوان عضو مجمع مشاورین مدیر آموزش  پرورش ناحیه 2 یزد انتخاب گردید.
مدیریت هنرستان ضمن تبریک به این دانش آموز عزیز، آرزوی موفقیت و بهروزی برای این هنرجوی فعال در همه زمینه های فعالیتی را از خداوند خواستار است.
در سومین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی سال
تحصیلی 97/98 دو دانش آموز از شهر خالدآباد خوش درخشیدند . آقای امیرعباس
زراعتی دانش آموز پایه ی هشتم از دبیرستان آیت اله طالقانی و خانم  طنین
عابدی دانش آموز پایه ی نهم از دبیرستان مکتب اهرا (س) به ترتیب حایز
رتبه ی سوم و دوم گردیدند . این موفقت را به این دو دانش آموز اولیای محترم
و پرسنل دبیرستان تبریک عرض می نمائیم
به نام خدا
با سلام ؛                                                                                                                                         مورخ : 20/1/98
         دانش آموز عزیز لطفا با دقت کافی فرم نظر خواهی زیر را در خصوص فعالیت های شورای دانش آموزی آموزشگاه هاتف کیان) مطالعه و تکمیل فرمایید . نظرات شما راهگشای بهبود فعالیت های شورا در آینده خواهد شد .
1 ـ  شورای دانش آموزی  آموزشگاه در خصوص فعالیت های آموزشی و پ
دانلود کتاب تنظیم خانواده جمعی از نویسندگان
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf - مدرسه .https://www.madresehclub.com › Topics › دانلود-رایگان.Translate this pageMar 26, 2019 - ویراست دوم,دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان Pdf,دانلود کتاب . دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی Pdf,دانلود رایگان کتاب دانش .کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان » منبع مهندسی شیمیsutche.com › کارشناسی › دورس عمومی ›
دانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf


خلاصه کتاب دانش خانواده و دانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت رایگان,دانلود رایگان خلاصه کتاب دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت رایگان,دانلود رایگان خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت,خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان رایگان,دانلود رایگان دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از
بسمه تعالی
صورت جلسه شورای دانش آموزی دبستان 17 شهریور سال تحصیلی98-97
دستور جلسه:
1)آشنایی دانش آموزان با وظایف خود
2)برنامه ریزی جهت عملکرد کمیته های شورای دانش آموزی
3)برنامه ریزی جهت امور مهم دانش آموزان در مدرسه از جمله مراسم آغازین ، نماز جماعت ، و بهداشت سالن و حیاط مدرسه
4)معرفی رییس شورا و وظایف ایشان 
5)تهیه چارت وظایف شورا و در اختیار دانش آموزان قرار دادن که هم با وظایف شنا شوندو هم خودشان بتوانن عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
گمانه‌زنی‌های اخیر از معرفی قریب‌الوقوع دو گوشی جدید خانواده‌ی وان‌پلاس ۷ با نام‌های وان‌پلاس ۷ تی پرو و وان‌پلاس ۷ تی با مشخصات فنی درخورتوجه حکایت دارند.
پیش‌تر در شایعاتی اعلام شده بود که نسخه‌ی جدید گوشی وان‌پلاس ۷ پرو به‌عنوان نخستین گوشی مجهز به فناوری 5G شرکت وان‌پلاس،‌ احتمالا به‌زودی در رویدادی معرفی خواهد شد و وان‌پلاس ۷ تی پرو نام خواهد گرفت. به‌تازگی منابع متعددی مدعی شده‌اند وان‌پلاس قصد دارد نه یک بلکه دو گوشی ج
دانلود pdfکتاب تنظیم خانواده جمعی از نویسندگان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf - مدرسه .https://www.madresehclub.com › Topics › دانلود-رایگان.Translate this pageMar 26, 2019 - ویراست دوم,دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان Pdf,دانلود کتاب . دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی Pdf,دانلود رایگان کتاب دانش .کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان » منبع مهندسی شیمیsutche.com › کارشناسی › دورس عمومی
در مسابقه فعالیتهای آزمایشگاهی دانش آموزان سید امیر حسینی و محمدجواد علوی رتبه اول شهرستان 
در مسابقه دست سازه ها  دانش آموزان شایان نورائی ومحمدرضا ملکزاده رتبه اول شهرستان 
در مسابقات زبان وادبیات فارسی  دانش آموز علی مصطفوی رتبه دوم شهرستان.
در مسابقات پژوهش دانش آموزان حمیدرضا بنی طالبی ومحمدامین حاج زینلی رتبه چهارم شهرستان را کسب نمودند .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت پیام نور - دانلود خلاصه کتاب .familyknowledgepopulation.joomla.com › index.php۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود نمونه سوال درس دانش خانواده و جمعیت علوم پایه پیام نور . تست های تالیفی و بانک نمونه سوالات دانشگاه پیام نور از این مبحث با پاسخنامه، .
دانلود رایگان کتاب دانش خانواده و جمعیت پیام نور :: دانلود .20-danesh.blog.ir › post ›
این نشست پیش از ظهر سه شنبه، 23 بهمن ماه با موضوع بررسی فضای
کتابخانه عمومی سمسار و ارائه طرح های پیشنهادی در خصوص تفکیک بخش های مختلف
کتابخانه در محل کتابخانه عمومی سمسار عصمت آباد برگزار شد.

به گزارش
روابط عمومی اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان مهریز، پیش از ظهر سه شنبه، 23 بهمن
نشست هم اندیشی در خصوص تفکیک بخش های کتابخانه عمومی سمسار با حضور سعید قریشی،
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز؛ دکتر علی اصغر سمسار، خیر کتابخانه عمومی
سمسار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها